Autor Wątek: Project CARS  (Przeczytany 176282 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1040 dnia: Maja 24, 2015, 00:20:22 am »
Co znaczy "przyjemniej"? Pytam bo spotkałem się z opinią, że AC ma nieco lepszy model jazdy i jeśli testujesz obie gry na kierownicy to może mógłbyś nakreślić różnice.

Marciin

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 24-08-2005
  • Wiadomości: 442
  • Reputacja: 10
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1041 dnia: Maja 24, 2015, 11:13:01 am »
Czasem w PC mam wrażenie, że auto nie zawsze zachowuje się tak jak powinno, ale może to być wina właśnie spadków fps. Najciekawsze jest to, że model jazdy jest bardziej realistyczny w AC (fizyka, wyłapywanie nierówności) to bardziej wymagające jest... PC.  W AC na poziomie AI 85% daje spokojnie radę, to w PC na 70% jest to już niezłe wyzwanie. No i do tego wymagające wprawy i ogrania poszczególnych aut hamowanie w PC.  Muszę dodać, że jako gra PC jest lepsze (kariera, ilość aut, grafika, zachowanie opon) to "przyjemniej" jeździ mi się właśnie w AC gdzie auto wydaje się być bardziej przewidywalne - co nie znaczy, że łatwiejsze w prowadzeniu. Być może moja kierownica lepiej spisuje się w AC i dlatego takie mam odczucia (Logitech Formula Force EX). Więcej napiszę jak będą nowe sterowniki bo póki co to taka opinia na szybko.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1042 dnia: Maja 24, 2015, 23:31:34 pm »
Pytam bo czasem mam odczucie, że PC stara się udowodnić, że gracz nie umie szybko prowadzić auta. Model jazdy niektórych aut bywa tak wymagający, że zastanawiam się jakim cudem kierowca wyścigowy mógł czymś takim rywalizować i jechać przy tym płynnie. Do tego dochodzi fakt, że często na serwerach spotykam naprawdę bardzo szybkich kierowców. Ciekaw jestem czy tak dużo ludzi ogarnia ten model jazdy i potrafi szybko jeździć czy w grze panuje jakiś rodzaj matchmakingu, który wrzuca mnie do wora z samymi wyjadaczami. Utrzymanie podium to dla mnie maks możliwości w większości wyścigów, a wygrana zdarza się bardzo rzadko. Tu jeden z niewielu wyścigów gdzie udało mi się utrzymać dobrą pozycje z kwalifikacji.



Ale jak widać na 3 i 4 okrążeniu gość mnie zaczyna doganiać mimo iż wydaje mi się, że jade szybkim tempem.
« Ostatnia zmiana: Maja 25, 2015, 09:08:53 am wysłana przez BoBaN »

Marciin

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 24-08-2005
  • Wiadomości: 442
  • Reputacja: 10
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1043 dnia: Maja 25, 2015, 10:25:27 am »
Pytam bo czasem mam odczucie, że PC stara się udowodnić, że gracz nie umie szybko prowadzić auta. Model jazdy niektórych aut bywa tak wymagający, że zastanawiam się jakim cudem kierowca wyścigowy mógł czymś takim rywalizować i jechać przy tym płynnie.

Właśnie to miałem na myśli pisząc, że w PC auto  nie zawsze zachowuje się tak jakbym tego oczekiwał. Szybka jazda mocnymi autami w tej grze jest bardzo wymagająca i nie do końca jestem przekonany, że jest to uzależnione wyłącznie od umiejętności kierowcy.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1044 dnia: Maja 25, 2015, 11:34:30 am »
Tak w ogóle ktoś się orientuje jakie wspomagania są dopuszczone w klasie GT3? Googluje i nic nie znalazłem o_O Gdzieś wyczytałem, że nowy Merc do klasy GT3 ma jakiś rewolucyjny system kontroli trakcji, ale czy każde auto ma kontrole trakcji tego już nie wiem. No i co z ABS'em ;) Tak sobie po prostu myślę, czy warto męczyć się bez wspomagania, jak prawdziwi kierowcy mogą ich używać? ;) Kiedyś w F1 (przed 1994) ABS był dopuszczony na przykład ;) Był też okres, gdzie kontroli trakcji używali :P

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1045 dnia: Maja 25, 2015, 11:38:06 am »
Dla mnie włączony ABS już potrafi pomóc na tyle, że mogę walczyć o pudło w każdym wyścigu. Jednak nie odpuszczam treningów bez włączonego ABS, bo czasem lobby jest tak ustawione, że trzeba jeździć bez tego. Wczoraj miałem taki wyścig na Laguna Seca i udało mi się wybrać bez żadnych wspomagaczy (w tym wyłączony ABS).

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1046 dnia: Maja 25, 2015, 11:43:11 am »
Dla mnie włączony ABS już potrafi pomóc na tyle, że mogę walczyć o pudło w każdym wyścigu. Jednak nie odpuszczam treningów bez włączonego ABS, bo czasem lobby jest tak ustawione, że trzeba jeździć bez tego. Wczoraj miałem taki wyścig na Laguna Seca i udało mi się wybrać bez żadnych wspomagaczy (w tym wyłączony ABS).

Miałem na myśli, jak to wygląda w rzeczywistości ;) Bo tak naprawdę, odhaczenie wszystkich "systemów wspomagania" w symulatorze wcale nie jest "realistycznym ustawieniem" bo w rzeczywistości w wielu seriach kierowcom pomagają różne systemy :) To tak jakby w symulatorze lotu kazać graczowi latać w F22 systemem sterowania z samolotu z II Wojny Światowej, a powszechnie wiadomo, że taki samolot jest projektowany jako niestabilny i musi pilota wspomagać komputer ;) To samo jest z wieloma samochodami. Ferrari 599XX z wyłączoną kontrolą trakcji to bestia nie do ogarnięcia, ale ma zastosowany tak rewolucyjny system wsparcia kierowcy, że auto biło rekordy w swoim czasie ;) Czasem może po prostu w SIM'ie warto zostawić kontrole trakcji bo jest to bliższe prawdziwej wersji danego samochodu :) ?

Szczerze wątpię by takie bestie jak Pagani Huyara czy Zonda były objeżdżane bez kontroli trakcji ;)

To takie rozmyślania, która mnie ostatnio naszły :)
« Ostatnia zmiana: Maja 25, 2015, 11:46:34 am wysłana przez Mrocz »

Michal102

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-05-2008
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 1
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1047 dnia: Maja 25, 2015, 11:49:22 am »
W grze chyba jest opcja ustawienia wspomagaczy na "realistyczny" czy coś w ten deseń i jak dane auto jakieś wspomagacze ma, to podczas wyścigu będziemy to mieć aktywne.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1048 dnia: Maja 25, 2015, 11:52:23 am »
Ja wybrałem na początku ustawienia "zawodowiec" i potem w opcjach sam sobie wyregulowałem wszystko po swojemu. Czyli praktycznie wszystko na offi, nieco zmian w kalibracji FFB oraz kilka opcji dotyczących widoku i sprzęgła (chodzi głównie o szybki start).

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1049 dnia: Maja 25, 2015, 11:59:53 am »
W grze chyba jest opcja ustawienia wspomagaczy na "realistyczny" czy coś w ten deseń i jak dane auto jakieś wspomagacze ma, to podczas wyścigu będziemy to mieć aktywne.

Wiem. Mam ją ustawioną, ale nie mam gwarancji czy to działa. Przede wszystkim po zmianie na to ustawienie i tak można wybrać "kontrole trakcji itp, ale nie wiem w jakim aucie mogę to włączyć czy nie. A w boksie nie ma opcji włączenia wspomagania. Niby jest ustawienie sterowania by włączyć kontrole trakcji w trakcie gry, ale brakuje mi klawiszy na kierownicy do tego :lol:

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1050 dnia: Maja 25, 2015, 12:09:05 pm »
Prototypy, GT3 i im pochode klasy maja kontrole trakcji oraz ABS.

http://gt3europe.com/cars.php?market=false&key=46

http://www.jrm-group.com/nissan-gt_r-nismo-gt3/gt3-car-specification

Ja jezdze zawsze z ABS, w najmocniejszych furach czyli Prototypy czy Formula A,B wl. tez kontrole trakcji, o ile w realu jest ona uzywana.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1051 dnia: Maja 25, 2015, 12:12:31 pm »
Prototypy, GT3 i im pochode klasy maja kontrole trakcji oraz ABS.

http://gt3europe.com/cars.php?market=false&key=46

http://www.jrm-group.com/nissan-gt_r-nismo-gt3/gt3-car-specification

Ja jezdze zawsze z ABS, w najmocniejszych furach czyli Prototypy czy Formula A,B wl. tez kontrole trakcji, o ile w realu jest ona uzywana.

No i o to chodziło ;) Jutro chyba spędzę czas na odpowiedniej konfiguracji wspomagania w tych samochodach ;) :D

Michal102

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-05-2008
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 1
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1052 dnia: Maja 25, 2015, 12:19:59 pm »
Mnie w tej grze najbardziej denerwuje zachowanie konsolowych przeciwników gdy spadnie deszcz. Nie zjeżdżają oni do boksów na zmianę opon i dalej cisną tak jakby było sucho. Ja muszę opony zmienić, bo nie jestem w stanie utrzymać się na torze. Później tor przesycha, a oni dalej sobie cisną tempem z kwalifikacji na suchym. Ja znów muszę zjechać na zmianę opon, bo deszczówki na suchym po 3 kółkach nadają się na śmietnik. Mocno mnie to irytuje, bo taki wyścig jest nie do wygrania :/

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1053 dnia: Maja 25, 2015, 12:26:24 pm »
Mnie w tej grze najbardziej denerwuje zachowanie konsolowych przeciwników gdy spadnie deszcz. Nie zjeżdżają oni do boksów na zmianę opon i dalej cisną tak jakby było sucho. Ja muszę opony zmienić, bo nie jestem w stanie utrzymać się na torze. Później tor przesycha, a oni dalej sobie cisną tempem z kwalifikacji na suchym. Ja znów muszę zjechać na zmianę opon, bo deszczówki na suchym po 3 kółkach nadają się na śmietnik. Mocno mnie to irytuje, bo taki wyścig jest nie do wygrania :/

Trochę lipa, choć zauważyłem, że AI generalnie korzysta z boksów.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1054 dnia: Maja 25, 2015, 12:41:31 pm »
Mrocz najlepiej ustaw sobie ABS i TCS na włączony, bo tak jeździ większość online (niektórzy dopuszczają też tzw. realistycznie wspomaganie kierowania, ale ja tego nie ustawiam bo bez przesady). A jeśli dany pokój będzie miał zabroniony ABS i TCS to po prostu będziesz jechał bez automatycznie. Ja TCS nigdy nie używam i może dlatego inni mogą nieco wcześniej wcisnąć gaz w zakręcie. Jednak wolę poświęcić najwyższe miejsca dla nauki jazdy bez TCS żeby na serwerach gdzie jest na off jechać skutecznie. Dlatego często w klasie GT3 wybieram RUF'a, który mimo, że trochę słabszy mocą to lepiej przyczepny i mogę szybciej użyć gazu w zakręcie. Do najmocniejszych aut klay GT3 brakuje mu około 30KM, ale uwierzcie że można nim walczyć o podium.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1055 dnia: Maja 25, 2015, 12:49:22 pm »
Mrocz najlepiej ustaw sobie ABS i TCS na włączony, bo tak jeździ większość online (niektórzy dopuszczają też tzw. realistycznie wspomaganie kierowania, ale ja tego nie ustawiam bo bez przesady). A jeśli dany pokój będzie miał zabroniony ABS i TCS to po prostu będziesz jechał bez automatycznie. Ja TCS nigdy nie używam i może dlatego inni mogą nieco wcześniej wcisnąć gaz w zakręcie. Jednak wolę poświęcić najwyższe miejsca dla nauki jazdy bez TCS żeby na serwerach gdzie jest na off jechać skutecznie. Dlatego często w klasie GT3 wybieram RUF'a, który mimo, że trochę słabszy mocą to lepiej przyczepny i mogę szybciej użyć gazu w zakręcie. Do najmocniejszych aut klay GT3 brakuje mu około 30KM, ale uwierzcie że można nim walczyć o podium.

W klasie GT3 nie ma gorszych i lepszych aut :) Specyfika tej serii jest taka, że każdy samochód pomimo wyraźnych zmian konstrukcyjnych (silnik z tyłu, centralnie, z przodu itepe) to każde auto musi być zbliżone osiągami :) Niektóre auta mają mniejszą moc, ale mogą nadrabiać innymi zaletami ;) Generalnie jakby ten sam profesjonalny kierowca zrobił po 1 okrążeniu na bardzo dobrze znanym torze to by miały bardzo podobne czasy :)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1056 dnia: Maja 25, 2015, 12:59:07 pm »
W RUF'ie czuć, że auto nie zbiera się tak dobrze, ale za to ma krótsze przełożenia i dzięki temu można nadgonić za resztą. Ogólnie myślałem, że będę jeździł Audi, ale RUF naprawdę mi się spodobał. Fajnie też chodzi Aston, ale tym autem zupełnie zmieniają się punkty hamowania i z doskoku ciężko nim jechać po optymalnym torze jazdy.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1057 dnia: Maja 25, 2015, 13:21:27 pm »
W RUF'ie czuć, że auto nie zbiera się tak dobrze, ale za to ma krótsze przełożenia i dzięki temu można nadgonić za resztą. Ogólnie myślałem, że będę jeździł Audi, ale RUF naprawdę mi się spodobał. Fajnie też chodzi Aston, ale tym autem zupełnie zmieniają się punkty hamowania i z doskoku ciężko nim jechać po optymalnym torze jazdy.

Z GT3 moje ulubione to McLaren i oba BMW ;)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1058 dnia: Maja 26, 2015, 20:41:03 pm »
Mrocz jak masz ustawione opcje na "real" to na bank gra ustala tak jak masz w rzeczywistosci w zaleznosci od klasy. I np. W GT3 masz wl. TCS i ABS. Gdyz fury prowadzi sie znacznie lzej niz jak jezdzilem bez TCS. Co nie znaczy ze jest latwo, gdyz przeciwnicy tez z tego korzystaja.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1059 dnia: Maja 26, 2015, 22:38:05 pm »
To też dzisiaj miałem wyścig gdzie usilnie probowałem zgubić rywala, ale on na wyjściu z ciasnych zakrętów sporo wcześniej wciskał gaz. Muszę przestawić sobie na realistyczne, bo czasem ciężko jest nadgonić za rywalami, którzy używają wspomagaczy.

Tutaj wspomniany wyścig. Jeszcze jedno okrążenie i nie wiem czy bym utrzymał swoją pozycję. Jechałem bez TCS.


szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1060 dnia: Maja 27, 2015, 06:12:13 am »
Muszę o to spytać - jeździcie z czy bez linii pomocniczej?

Boban, niezły wyścig. Gość ładnie się trzymał ogonu.
« Ostatnia zmiana: Maja 27, 2015, 06:13:45 am wysłana przez szafa »
Fryty tyty dotknij pyty

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1061 dnia: Maja 27, 2015, 07:53:42 am »
Ja jezdze bez. Tras ucze sie na sesjach testowych przed kwalifikacjami. Mozesz wiecej wycisnac z tras, a i frajda wieksza.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1062 dnia: Maja 27, 2015, 08:36:31 am »
Ja też bez linii. Dzięki Szafa. Musimy w końcu ekipą GO pojeździć.

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1063 dnia: Maja 27, 2015, 09:32:14 am »
Ja bardzo chętnie w miarę możliwości czasowych, tylko czekam na tą pierdoloną łatkę bo na padzie jeździć nie lubię i nie też nie specjalnie umiem  :roll:
Fryty tyty dotknij pyty

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1064 dnia: Maja 27, 2015, 19:23:51 pm »
Ciekaw jestem jak wygląda granie online na PC w Project CARS, bo na PS4 to jakaś kur** turbo żenada. Takiej obory dawno nie widziałem. Nie da się normalnie rozegrać jednego wyścigu, bo jak tylko zaczynam wyprzedzać jakiegoś kolesia (najczęściej Włosi i Hiszpanie tak się zachowują) to zaraz spychanie, celowe uderzanie w tył przed zakrętami, zastawianie drogi. Chwilowo mam dosyć próbowania gry online, bo nie jara mnie rozegranie jednego normalnego wyścigu na cały dzień gry. Niech jak najszybciej coś z tym zrobią. W Gran Tursimo znaleźli na to sposób.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1065 dnia: Maja 27, 2015, 21:36:08 pm »
Dla mnie online to tylko zgrana ekipa, kiedy cos z GO pojezdzimy?

Ja celowo wstrzymuje sie z kupieniem golda, bo nie ma z kim grac. :P
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1066 dnia: Maja 27, 2015, 21:54:32 pm »
Ja bym pośmigał, jakbym miał kółko. :angel:

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1067 dnia: Maja 28, 2015, 00:31:21 am »

Ja bym pośmigał, jakbym miał kółko. :angel:

Ja też :troll: czekam do poniedziałku (najpierw delegacje) i oddaje na gwarancji ten szajs :angel:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1068 dnia: Maja 28, 2015, 09:10:06 am »
Nagrałem filmik z tego co się dzieje online na konsolach. To i tak jeszcze lajtowe akcje. Szczególnie ciekawe jest 4 okrążenie jak koleś wyjeżdża naprawionym autem z boksów tylko po to żeby gonić innych i ich wypychać za tor.


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1069 dnia: Maja 29, 2015, 10:50:56 am »
O tym dlaczego warto jechać do samego końca nawet jeśli lider jest szybszy od nas i o tym jak przegrać cały wyścig na ostatnim zakręcie.


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1070 dnia: Maja 30, 2015, 11:17:39 am »
Tema martwy, ale może jak forumowicze dostaną kierownice to coś się ruszy. Tutaj wczorajszy wyścig Formułą Gulf na torze Laguna Seca. Ponownie w kwalifikacjach nie poszło mi najlepiej (3 miejsce), ale równa jazda i ciągła presja na lidera zrobiły swoje i zmusiły go do błędów.


Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1071 dnia: Maja 30, 2015, 11:19:40 am »
No niestety większość forum ma problemy z kierami i/lub gra w Wiedźmina ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1072 dnia: Maja 30, 2015, 11:28:01 am »
Ja też mam Wiedźmina, ale CARS pochłonęło mnie totalnie. Wiesiek musi poczekać. :P

Michal102

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-05-2008
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 1
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1073 dnia: Maja 31, 2015, 00:57:12 am »
Wiesiek na PS4 to crap totalny (bug na bugu w 15 fps'ach :P), więc olejcie crapa i wracajcie do carsów  :)

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1074 dnia: Maja 31, 2015, 14:11:32 pm »
Wiesiek na PS4 to crap totalny (bug na bugu w 15 fps'ach :P), więc olejcie crapa i wracajcie do carsów  :)

Wiesiek jest zajebisty ;). A Project CARS na padzie to crap dla mnie :D Czekam aż rozwiąże mi się sprawa z kierownicą i wtedy będę grał ;)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1075 dnia: Maja 31, 2015, 14:28:43 pm »
Mi sie jezdzi lepiej niz w GT na padzie w Cars, choc 3 fury sa nie do jazdy na padzie na ustawianiach real. ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1076 dnia: Czerwca 01, 2015, 09:04:17 am »
Ależ wczoraj miałem wyścigi. Najpierw trafiłem do grupy, która ścigała się serią GT4 i GT5 gdzie narzucone było auto Ginneta, którym praktycznie wcale nie jeździłem. Do tego ja miałem ustawienia zapodane na "Rzeczywiste", więc nie miałem żadnych systemów wspomagania, a przeciwnicy mieli włączony ABS (dlatego też przestawiłem sobie teraz na ABS on, bo wolę poświęcić TCS na rzecz ABS gdyż ten drugi daje większą przewagę). Kwalifikacje poszły mi bardzo słabo. Potem w wyścigu rzez pierwsze 2 okrążenia uczyłem się auta i zacząłem gonić czołówkę. Niestety na przedostatnim zakręcie popełniłem duży błąd i jeszcze zepchnąłem przeciwnika za co potem go przeprosiłem. Tutaj cały wyścig.



Potem z tą samą grupą wystartowałem w klasie GT3 na torze Zolder. Niestety sam start poszedł dosyć słabo, a potem jeszcze dostałem w bok i spadłem na ostatnią pozycję. Zanim wyjechałem z piachu, to lider już sporo odjechał. Zacząłem go gonić i ostatecznie wygrałem.



Ta gra naprawdę bardzo dobrze potrafi odwzorować to co dzieje się na torze podczas wyścigu (jeśli oczywiście jedziemy z ogarniętą grupą). Najlepszy jest efekt presji psychicznej. Gra ma wymagający model jazdy, więc siedząc na ogonie przeciwnika łatwo zmusić go do błędów. Mam nadzieję, że jak najszybciej poprawią sprawę z lobby i dodadzą kilka nowości w multi żeby usprawnić ten tryb, bo potencjał jest ogromny.

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1077 dnia: Czerwca 02, 2015, 08:42:36 am »
https://www.gtplanet.net/project-cars-v1-4-patch-to-focus-on-bug-fixes-ffb-improvements/

Cytuj
SMS have released details of the upcoming patch 1.4 for Project CARS, and it covers a wide range of areas, many of which have been discussed already in our Project Cars Forum. The patch will be for the PC, PS4 and XBox One.

No date has yet been provided for the release of the patch, with SMS saying that they provide one “as soon as we have the date confirmed by the various external parties”, full details of the patch are as follows:

Patch w przygotowaniu, pewnie niedługo Sony i MS go klepną i być może wreszcie znikną problemy z kierownicami.
Fryty tyty dotknij pyty

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1078 dnia: Czerwca 03, 2015, 11:34:23 am »
Spróbowałem swoich sił w danej klasie aut żeby zmierzyć się ze światową czołówką. Zachęcił mnie do tego znajomy, który ściga się rajdach i KJS'ach, swego czasu sporo jeździł w kartingu z bardzo dobrymi rezultatami (nawet kiedyś proponował mi żebym był w jego teamie, który startował w długodystansowych zawodach kartingowych). Skupił się on na Renault Megan RS na torze Laguna Seca robiąc tam 2 czas w rankingu światowym tyle, że na PC, a nie na konsoli. Pobiłem jego czas co dało mi pierwsze miejsce na konsoli tym autem na tym torze i drugie miejsce w rankingu na PC (on byłby teraz na 3 gdyby rankingi były łączone).

Jednak top kierowców na torze Laguna Seca w klasie aut drogowych jedzie Ariel Atomem V8, więc postanowiłem sprawdzić na jakim obecnie jestem poziomie. Oto rezultat. Jest ciasno w czubie, ale płynny przejazd uplasował mnie dosyć wysoko.

« Ostatnia zmiana: Czerwca 03, 2015, 11:36:47 am wysłana przez BoBaN »

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1079 dnia: Czerwca 03, 2015, 12:33:30 pm »
Gratsy, Boban!
Gość z pierwszego miejsca to chyba jakiś robot albo zna 'myki' na tę trasę.
Fryty tyty dotknij pyty