0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
300 tysięcy dolarów na głowę za zostanie w pracy na pół roku - taką ofertę złożył Microsoft twórcom Minecrafta I - wbrew pozorom - nie jest to oferta nie do odrzucenia. Zajrzyjmy za kulisy kosztownego przejęcia studia Minecraft... wróć, Mojang.Spokojnie, fani Minecrafta. Pomylenie nazwy szwedzkiego studia z jego największym dziełem to zabieg celowy. Ten językowy lapsus zdarzał się bowiem nagminnie wysłanemu do Sztokholmu przedstawicielowi Microsoft Games Studios. Podczas spotkania z pracownikami Mojang, Matt Bomer miał kilkukrotnie nazwać studio słowem Minecraft. Bomer szybko swoje wpadki poprawiał, ale ogólnego tonu wypowiedzi zmienić nie mógł: Microsoft kupił Mojang, ale koncern interesuje jedynie klockowy bestseller.Microsoft wiedział jednak, że najskuteczniej przekona do siebie zmartwionych przejęciem pracowników uniwersalną jednostką zaufania - pieniędzmi. Umowa była prosta: zostań ze studiem na co najmniej sześć miesięcy, by zgarnąć czek na 300 tysięcy dolarów premii. I to już po odliczeniu podatków. Mało tego. Microsoft obiecał ponadto każdemu gwarancję wypłaty przez dwa lata po przejęciu studia. Niezależnie od tego, co przyniosłaby przyszłość. Pracownicy zgarniałby comiesięczne przelewy nawet, gdyby Microsoft przeniósł rozwijanie Minecrafta do Redmond. Wymarzone warunki? Nie dla każdego. Co najmniej jeden z kolegów Notcha im odmówił.Ciekawostki zza kulis najgłośniejszego przejęcia ostatnich lat w świecie gier pochodzą z kontynuacji książki "Minecraft: Niewiarygodna historia Markusa Notcha Perssona i gry, która wszystko zmieniła". Premierę jej anglojęzycznej wersji zaplanowano na 16 czerwca.
Tales of Berseria will be coming to the PlayStation 3 and PlayStation 4, and will feature a female protagonist called Velvet, who will be portrayed by Rina Satou. The game's characters will be designed by Mutsumi Inomata.Velvet will be the Tales series' first female-only key protagonist.
Zarejestrowano domenę MIRROR’S EDGE CATALYST http://whois.domaintools.com/mirrorsedgecatalyst.com
Full English, German, French, Italian and Spanish speech, additionally with Russian and Polish subtitles
Swoją drogą nie wiem jak wam, ale mnie kompletnie nie podoba się perspektywa eksów na VR. Miało być dodatkowe akcesorium, a nie kolejna platforma, na którą rozdrabniać się będą developerzy
Przecież będzie można sobie w te gry grać bez gogli VR. Po prostu przyjemność z gry będzie mniejsza.
Z drugiej strony, jeżeli gogle VR miałyby nie skończyć jak kontrolery ruchu, to MUSZĄ wydawać gry, które przekonają nas do tego urządzenia.
To ja w takim razie trzymam kciuki, żeby to jak najszybciej zdechło, bo nie chcę, żeby durne gogle odbierały mi gierki
Z drugiej strony cena za te gogle odstrasza. Wszystko wskazuje na to, że cena to będzie co najmniej 1500zł jak nie więcej.
We are thrilled to announce our partnership with Deck13 Interactive, Frankfurt based developer famed for games such as Lords of the Fallen, to bring you a new premium action RPG IP set in a dystopian sci-fi future to be revealed by name at a later date.The new game will feature innovative combat mechanics and an original character progression system based on modular upgrades gained through tight, visceral combat.Of the new partnership, Deck13 Interactive CEO’s Florian Stadlbauer and Jan Klose said, respectively, "We are delighted to be working with Focus Home Interactive. Our relationship with the company over the past few months has created a lot of trust and confidence already. During the past years, the Focus team has shown that they are extremely successful in marketing European titles worldwide."Klose, CEO and Creative Director, stated "After our recent major project, the team at Deck13 is eager to take on the next challenge. We have learned a lot and want to deliver an even greater experience to core gamers this time."Focus Home Interactive’s Managing Partner Cedric Lagarrigue added “We are ecstatic to announce this new partnership with one of the very best independent European development studios. We’ve been excited by Deck13’s new project since our first exchange with them, and as we’ve just got through the pre-production phase, we’re fully convinced by their capacities to deliver one of the most exciting RPGs to come in the future.”The unannounced IP will be revealed at a later date, and the game is expected to launch on PlayStation 4, Xbox One, and PC with a retail and digital release in 2017.
Przez moment nie wiedziałem co to za część ciał i co ma niby przedstawiać ten art...
Czy my patrzymy na ten sam obrazek? Głowa, kark, ucho, na dole lewa dłoń zaciśnięta w pięść - naprawdę mieliście z tym problem?
xdddddd
Cytat: Lupi w Czerwca 12, 2015, 16:57:05 pmxddddddCzemu beka?
Transformers: Devastation - podobno xbox, podobno Platinum.
Ryo, jak tam?
Cytat: Iras w Czerwca 13, 2015, 13:09:16 pmRyo, jak tam?OŻESZ kur** I jeszcze design z G1!!!!!Cytat: Iras w Czerwca 13, 2015, 13:09:16 pmTransformers: Devastation - podobno xbox, podobno Platinum.