Autor Wątek: Fight Night Champion  (Przeczytany 8002 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Fight Night Champion
« dnia: Lipca 20, 2010, 10:12:51 am »
Cytuj
Fight Night Round 3 set the gaming world ablaze with its gorgeous E3 demo back in 2005. Now EA Sports is returning with the fifth iteration in the sports franchise, dubbed Fight Night Champion coming to PlayStation 3 and Xbox 360 in 2011. And, just in case you're wondering, this is not an expansion to Fight Night Round 4. Fight Night Champion will be its own standalone disc when it launches at retailers. When that will be in 2011 is anyone's guess.

The developers at EA Canada in Vancouver are touting a new single-player mode as the biggest innovation in the game, saying, "Fight Night Champion will break the mold of what is expected in a single-player sports game. Players will be introduced to an entirely new way to step between the ropes and experience the drama, emotion, excitement and tragedy of world championship boxing."

Brian Hayes, Gameplay Producer on Fight Night Champion said, "It's something people won't expect from an EA Sports game" about the game's big new mode. He quickly followed that remark with "Our lips are sealed for the time-being about that" for fear of the wrath of the EA Sports PR representative.

He did tell us that the game will be "the full meal deal with desert and a toy. The whole enchilada. All that and a bag…" when asked if Champion was being treated as an expansion pack or a full retail release. It would stand to reason that the price tag would follow suit, but don't quote us on that.

There will be between 60 and 65 boxers on the roster for the final product and users will implement the new "Full Spectrum Punch Control" to move the combatants around the ring and throw some of the most devastating punches ever seen in a Fight Night game. At least that's the impression I get from looking at that bloody Manny Pacquaio screenshot.


EA Sports touts the new control method as delivering both "the most realistic punching system ever seen" while still allowing Champion to be "the most user-friendly title in the franchise's history." Interpret that however you like, but you can bet that there will be an option for players to use face buttons and face buttons alone to throw punches.

We weren't able to glean any other juicy tidbits of gameplay details other than the game will include new online features to go along with the headlining single-player innovation and control scheme. Being a huge Fight Night fan myself (and an even bigger cheerleader for solo gameplay when compared to taking the game online), I'm certainly excited to see the sort of new career experience Fight Night Champion is going to provide.

For more information on the Fight Night series, be sure to check out our reviews for Fight Night Round 4 and Fight Night Round 3. We'll have more details on Fight Night Champion later this year. For now, you'll just have to enjoy the pair of screenshots above. Expect to see the game drop onto shelves sometime next year on PlayStation 3 and Xbox 360.

http://uk.ps3.ign.com/articles/110/1107055p1.html

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Fight Night Champion
« Odpowiedź #1 dnia: Listopada 14, 2010, 16:08:15 pm »
trailer
http://www.ps3site.pl/mistrz-powraca-nadchodzi-nowe-fight-night/56921/#more-56921
szykuje się brutalny boks  :D
ja mam tylko jedną prośbę wy*ebcie ten ruch co jest pod lewą gałką w dół/górę i w lewo/prawo.
Przez to gówno nie opłaca się robić lean'ów w dodatku nie zawsze to wchodzi...na ogół wtedy kiedy nie potrzeba. Reszta może zostać z FF4 (albo 3)

Unlimited

  • Gość
Odp: Fight Night Champion
« Odpowiedź #2 dnia: Listopada 14, 2010, 22:06:01 pm »
True i niech gra nie będzie taka masherska jak FNR4 i ciut wolniejsza niż FNR4 + chcemy mniej skryptów przy KO, oraz dłuższe i lepsze otwarcie walki. 8)

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Fight Night Champion
« Odpowiedź #3 dnia: Listopada 15, 2010, 15:05:14 pm »
True i niech gra nie będzie taka masherska jak FNR4 i ciut wolniejsza niż FNR4 + chcemy mniej skryptów przy KO, oraz dłuższe i lepsze otwarcie walki. 8)
co do wolniejszej to też się zgodzę..wprawdzie zagrywam się w demko (  :lol: ), ale trochę to za szybkie na boks, nawalasz grad ciosów do puki ci się stamina nie skończy, bardziej cenione powinno być uderzanie krótkimi seriami.

Unlimited

  • Gość
Odp: Fight Night Champion
« Odpowiedź #4 dnia: Listopada 15, 2010, 16:00:47 pm »
Dokładnie, a tam każdy walczy jak PacMan, super szybkość i staminia, powinni to skorygować. ;)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 111
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Fight Night Champion
« Odpowiedź #5 dnia: Stycznia 04, 2011, 16:20:14 pm »
Ciekawy boks sie nam szykuje :).

Unlimited

  • Gość
Odp: Fight Night Champion
« Odpowiedź #6 dnia: Stycznia 04, 2011, 16:30:02 pm »
Polecam zobaczyć resztę filmików na stronie EA. Zapowiada się świetna gra(powrót do paru elementów z FN3-m.in wygląd zawodników, plus parę cech FN4, plus bardzo logiczne i pożądane nowości). :)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Fight Night Champion
« Odpowiedź #7 dnia: Stycznia 04, 2011, 16:53:47 pm »
Jest szansa że ten tytuł będzie obsługiwał Move..?

Unlimited

  • Gość
Odp: Fight Night Champion
« Odpowiedź #8 dnia: Stycznia 12, 2011, 19:40:14 pm »


Zapowiada się bardziej SIM niż FN4 co mnie bardzo cieszy :D

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Fight Night Champion
« Odpowiedź #9 dnia: Stycznia 12, 2011, 21:53:38 pm »
Po cholerę robić grę o umierającym sporcie? Niech robią drugą część MMA z tym systemem i animacją. Chyba, że hajs im śmierdzi.

Unlimited

  • Gość
Odp: Fight Night Champion
« Odpowiedź #10 dnia: Stycznia 13, 2011, 08:46:41 am »
Po cholerę robić grę o umierającym sporcie? Niech robią drugą część MMA z tym systemem i animacją. Chyba, że hajs im śmierdzi.

Mi w MMA podobała się tylko stójka, parter był zjebany, tak samo jak dźwięki który były niczym wydobywające się ze studni. Choć na plus zaliczam to że były jakby różne federację i areny, oraz głos zapowiadający z PRIDE :D

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 111
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Fight Night Champion
« Odpowiedź #11 dnia: Lutego 01, 2011, 08:14:30 am »
Demo gameplay


No cóż, nadal giera jest wolna i nie czuć mocy zadawanych ciosów, a na ekranie panuje istny chaos przy wymienie ataków. Myślałem, że ten tytuł nie popełni już, za trzecim razem tych samych błędów, no ale niestety jest jak jest. Po prostu EA Sports nie potrafi robic grywalnych gier, bo wizualnie wyglądają dobrze.

Unlimited

  • Gość
Odp: Fight Night Champion
« Odpowiedź #12 dnia: Lutego 01, 2011, 13:46:36 pm »
Dla mnie rozgrywka wygląda jak FN4 + postacie dopakowane jak w FN3. Zobaczymy co to będzie, po ograniu dema..

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Fight Night Champion
« Odpowiedź #13 dnia: Lutego 02, 2011, 17:37:39 pm »
Ściągnąłem demo, pograłem trochę i jestem rozczarowany. Totalnie chaotyczne nawalanie po mordach bez powera i bez funu.

Póki co tu jest UFC...











a gdzieś tutaj Fight Night. Fanatyków boksu może zainteresuje, ale reszta niech raczej omija.

Druchal

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 08-07-2005
  • Wiadomości: 1 523
  • Reputacja: 21
Odp: Fight Night Champion
« Odpowiedź #14 dnia: Lutego 03, 2011, 11:43:08 am »
Tez trochę pograłem, chaos i machanie gałką :). Oczywiście nie umiem w to grać, ale mocy ciosów nie czuć w ogóle.

Unlimited

  • Gość
Odp: Fight Night Champion
« Odpowiedź #15 dnia: Lutego 03, 2011, 15:37:14 pm »
Jak dla mnie seria nie zrobiła kroku do przodu wzorem FN4, dodatkowo wkurzają spadki animacji :/

Póki co wciąż najlepszy jest najstarszy FN3, mimo jego wad. 8)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Fight Night Champion
« Odpowiedź #16 dnia: Lutego 03, 2011, 15:56:04 pm »
Póki co wciąż najlepszy jest najstarszy FN3, mimo jego wad. 8)
Dla mnie FN3 to powolny, niegrywalny symulator walki robotów.

Unlimited

  • Gość
Odp: Fight Night Champion
« Odpowiedź #17 dnia: Lutego 03, 2011, 16:04:46 pm »
Póki co wciąż najlepszy jest najstarszy FN3, mimo jego wad. 8)
Dla mnie FN3 to powolny, niegrywalny symulator walki robotów.

Który jest lepszy od FN4 czyli arcadówka na całego i FNC(FN4 + nowa oprawa + spadki animacji + nowy tryb fabularny). Na szczęście jest jeszcze MMA czyli UFC 2010. 8)

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Fight Night Champion
« Odpowiedź #18 dnia: Lutego 03, 2011, 21:27:08 pm »
Póki co wciąż najlepszy jest najstarszy FN3, mimo jego wad.
wpis...a i piszę o wersji na PS2 :P

Ok, szybkość..prawie na +, bo momentami jest aż za szybko. Blok to porażka..gdzie countery, gdzie wybór bloku góra/dół?? Pomimo iż wyeliminowali wadę FN4--czyli najeb jak nawięcej zanim stamina spadnie, tu propsowane jest uderzenie 3-4 seriami i odejście, ale ciosy teraz są chaotyczne. Czasem mam wrażenie że wychylam gałkę na ukos w lewo, a zamiast lewego prostego wchodzi prawy.
Pozbycie się haymerkerów....w sumie nawet na +, choć zostawiłbym jakiś doyebany sierp który dawał by przewagę przy kontrze. Nadal jestem za wywaleniem tych ruchów pod lewą gałką (do góry/dół i po łyku do przodu), a położeniem większego nacisku na te L1+lewa gałka.
Za to grafika zdecydowanie poprawiona, bardzo ładnie teraz postacie wyglądają. Kamera....powinni dać wybór, choć ta nowa może rzeczywiście być lepsza przy tak szybkich ruchach.

Druchal

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 08-07-2005
  • Wiadomości: 1 523
  • Reputacja: 21
Odp: Fight Night Champion
« Odpowiedź #19 dnia: Lutego 04, 2011, 23:42:35 pm »
Nie ma co demo mnie wciągnęło, ale za nic w świecie nie umiem wygrać walki :P Nie czaje tego systemu, jak zasadzić przeciwnikowi strzała aby padł na dechy. O d czasu do czasu trafie ale to są zbyt lekkie strzały. Musze spróbować zagrać na dwóch niezły ubaw będzie :)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Fight Night Champion
« Odpowiedź #20 dnia: Lutego 04, 2011, 23:56:28 pm »
Nie ma co demo mnie wciągnęło, ale za nic w świecie nie umiem wygrać walki :P Nie czaje tego systemu, jak zasadzić przeciwnikowi strzała aby padł na dechy. O d czasu do czasu trafie ale to są zbyt lekkie strzały. Musze spróbować zagrać na dwóch niezły ubaw będzie :)
Z Irasem zagraj, on ma podobny problem :troll:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Fight Night Champion
« Odpowiedź #21 dnia: Lutego 05, 2011, 00:43:42 am »
Nie ma co demo mnie wciągnęło, ale za nic w świecie nie umiem wygrać walki :P Nie czaje tego systemu, jak zasadzić przeciwnikowi strzała aby padł na dechy. O d czasu do czasu trafie ale to są zbyt lekkie strzały. Musze spróbować zagrać na dwóch niezły ubaw będzie :)

U mnie najlepiej sprawdzają się serie kilku ciosów zakończone ciosem z R2 i odejściem. Sporo walk wykrywam przez KO, a na punkty bywa różnie. Sędziowania nie ogarniam, bo często mam więcej celnych ciosów, przeciwnik zbiera większy damage, a i tak przegrywam na punkty. Szwankuje detekcja kolizji, trudno ocenić które ciosy siadają i z jakim skutkiem, a przeciwnik potrafi osunąć się na deski po byle jakim uderzeniu.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Fight Night Champion
« Odpowiedź #22 dnia: Lutego 05, 2011, 01:02:27 am »
Świetna gra! W końcu widać pełną dynamikę zawodników i wyprowadzonych ciosów. Tyson rusza się jak żywy. Szkoda tylko, że twarze wyglądają gorzej od tych z poprzedniej części.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Fight Night Champion
« Odpowiedź #23 dnia: Lutego 05, 2011, 15:23:43 pm »
W końcu widać pełną dynamikę zawodników i wyprowadzonych ciosów.
Ja mam wrażenie, że jak by wsadzili ten blur do FN4 to też by się człowiekowi wydawało że jest szybciej.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Fight Night Champion
« Odpowiedź #24 dnia: Marca 01, 2011, 09:51:02 am »
Recenzja:

(kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 722
  • Reputacja: 74
Odp: Fight Night Champion
« Odpowiedź #25 dnia: Marca 14, 2011, 17:25:13 pm »
Pograłem w calaka i dla mnie gra znacznie lepsza niż FN Round 4... Nareszcie da się rozsądnie wyprowadzać ciosy - wystarczy kombinacja prostych/sierpów (klawisze) i zwykłego kręcenia prawą gałką by wchodziły ładne kombosy... Bez potrzeby ultra precyzyjnego wbijania ciosów znanego z poprzedniej części... Róznice pomiędzy bokserami oddane świetnie i mają decydujący wpływ na taktykę walki

Dosyć zabawny tryb fabularny, poprawiony kreator postaci - ok... Brakuje za to historycznych walk, może będą jako DLC


Nie ma Adamka, Wlodarczyka ale jest np. Areolla - widać latino kupują więcej gier niż Polonia :)

Ogólnie 8/10

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Fight Night Champion
« Odpowiedź #26 dnia: Lipca 20, 2011, 11:30:39 am »
Mam problem z krwią..
Początkowo gdy graliśmy z kumpalmi, bokserzy co chwilę byli zakrwawieni. Krew była nawet na ringu i spodenkach, a sędzia często przerywał walkę.. W tej chwili nawet po 10 wykańczających rundach z ostrą wymianą ciosów, nie widać nawet małego zadrapania na twarzy.
Da się to jakoś włączyć? W opcjach nie znalazłem suwaka który by za to odpowiadał  :(