Ale z was optymisci jeszcze nic nie wiadomo o grze a wy już, że zła ehhhh.bo to taki stereotyp polskiej gry. A ta jeszcze ma być na konsole.
bo to taki stereotyp polskiej gry. A ta jeszcze ma być na konsole."imponuja" mnie osoby kierujace sie stereotypami
akurat ten stereotyp się mnie trzyma. Daj mi powód dlaczego miał by się nie trzymać? Ile mamy rodzimych gier na PS3? 0, ile mamy na X360? ze 3-4, ale jakość nie powala. Stawiam nadal że nie umiemy robić gier. Dróg i stadionów też nie umiemy budować.bo to taki stereotyp polskiej gry. A ta jeszcze ma być na konsole."imponuja" mnie osoby kierujace sie stereotypami
pokryty: bo to swietna gra
Polacy po prostu jeszcze nie wzięli się na poważnie za robienie gier na duże konsole i nie mają doświadczenia.
Rodzimi producenci za bardzo zapatrzyli sie na rynek PC a cały świat odchodzi od gry na blaszaku(z paroma wyjątkami - Blizzard itp).
Konsole to przyszłość gamingu więc dobrze byłoby, gdyby Polacy zabrali się za pisanie gier na PS3 i XO.
akurat ten stereotyp się mnie trzyma. Daj mi powód dlaczego miał by się nie trzymać? Ile mamy rodzimych gier na PS3? 0, ile mamy na X360? ze 3-4, ale jakość nie powala. Stawiam nadal że nie umiemy robić gier. Dróg i stadionów też nie umiemy budować.
Nie zapominaj że to stereotyp. Wiem że są zdolni Polacy ale nie w polskich studiach. Ci co coś umieją wyjechali.akurat ten stereotyp się mnie trzyma. Daj mi powód dlaczego miał by się nie trzymać? Ile mamy rodzimych gier na PS3? 0, ile mamy na X360? ze 3-4, ale jakość nie powala. Stawiam nadal że nie umiemy robić gier. Dróg i stadionów też nie umiemy budować.
nie rozumiem - ten stereotyp sie Ciebie (podkreslam: Ciebie) trzyma?
przykladow na to, ze mamy zdolnych programistow jest wiele - chociazby taki nakimushi... wierzysz, ze wsrod 38mln ludzi, nie znajdzie sie nikt kto moglby stworzyc dobra gre na jedna z konsol siodmej generacji? rodzimych gier jest malo, bo i studia wysokobudzetowe to u nas rzadkosc...a slyszales, ze Polak potrafi? oczywiscie wszystko zalezy od checi... kierujac sie stereotypami w roznych dziedzinach zycia ograniczasz samego siebie...
Wiem że są zdolni Polacy ale nie w polskich studiach. Ci co coś umieją wyjechali.CD Projekt RED to polskie studio. :roll:
wiem, ale to nadal gra na PC. Ci co umieją programować na konsole wyjechali--o to mi chodziło.Wiem że są zdolni Polacy ale nie w polskich studiach. Ci co coś umieją wyjechali.CD Projekt RED to polskie studio. :roll:
mowie wam: CDP juz niedlugo bedzie stanowic konkurencje dla EA oraz Ubi ;] a wiedzmina z checia bym zobaczyl w hd...Oby się sprawdziło!
łeee tam zamiast takiego wiedźmina wolał bym ujrzeć na ps3 choćby Gothic 3 ;/... Wiedźmin był przeznaczony na gre myszką i jak zrobią kursor w wersji na ps3 to bedzie DNO !przeciez moga dac obsluge myszy i klawiatury... w ra3 ma byc cos takiego, wiec nie widze problemu...
Nie mówie, że shooter poprostu mówie, że zamiast tego gówna wiedźminaTy chyba tej gry nawet na oczy nie widziałeś. :lol:
wydawanie wiedźmina na ps3 to wg mnie debilizm...A według mnie to bardzo dobra wiadomość. Nie będę musiał przeznaczać kasy na upgrade kompa, żeby pograć w maks detalach. Jeśli przyśpieszą loadingi na konsolach mają u mnie duży plus.
Weźmy chociażby Call of Duty 2 w wersji na PC było wyjebist* a jak włączyłem na ps2 to myślałem, że mnie szlak weźmie taka moja opinia.Tak ciężko zauważyć że na PS2 grałeś w Big Red One? Dwójka od Infinity Ward ukazała się na Xboxie 360 -_-
mtlEN koles czy Ciebie ktoś uderzył... gothic 3 to według ciebie SHOOTER? to tez RPG z kursorem tak jak wiedzmin. Osobiscie GOTHIC3 to najwieksze gówno jakie w zyciu widziałem...grafika shit,a wymagania O_o 100 razy bardziej wole OBLIVIONA no i ten dubbing GOD DAMNIT....Grałem troche w 3 ale nie długo bo mam słabego kompa i sie przyjemnie gra a co do obka to nie grałem ale wole Gothicka od Morriwinda.
wiem, ale to nadal gra na PC. Ci co umieją programować na konsole wyjechali--o to mi chodziło.Ale pieprzysz. :D
E tam przeciez Polacy na dobra sprawe oprocz Wiedzmina nie zrobili zadnego wielkiego hituMyślę, że seria Earth 21xx jest świetną grą ;)
Ale nie hitem, porowynwalnym z EA, czy Ubi.. Poza tym to tylko solidna strategia :)E tam przeciez Polacy na dobra sprawe oprocz Wiedzmina nie zrobili zadnego wielkiego hituMyślę, że seria Earth 21xx jest świetną grą ;)
PainkillerHit? Blee :P Kalka Serious Sama w ladnej oprawie, ot co. Pozatym kariery na zachodzie nie zrobila.. Zadna rewolucja. Te gry (Earth i Painkiller) nie rownaja sie z grami pokroju WH40k, WarCraft czy serii Battlefield lub innymi HLami :)
ale wydaje mi się ze Polacy po prostu nie umieją zaprogramować PS3.Nie, że nie umieją, ale mi się wydaje, że tu chodzi o koszty.
Moim skromnym zdaniem Painkiller jest lepszy od H-L'a, a od WarCrafta wole mu online :P.PainkillerHit? Blee :P Kalka Serious Sama w ladnej oprawie, ot co. Pozatym kariery na zachodzie nie zrobila.. Zadna rewolucja. Te gry (Earth i Painkiller) nie rownaja sie z grami pokroju WH40k, WarCraft czy serii Battlefield lub innymi HLami :)
dokładnie, kolega Snake pieprzy aż miło ;) bo prawda jest taka że większość co wyjechała to cienkie bolki które nawet przy ogromnym niedoborze programistów w Polsce nie mogli znaleźć pracy...wiem, ale to nadal gra na PC. Ci co umieją programować na konsole wyjechali--o to mi chodziło.Ale pieprzysz. :D
Jak są dobrzy, a podobno są, to i na konsolę zaprogramują.
Techland potrafił.
ja mówiłem że to jest tak jak mi się wydaje. Ale myśli te powstały chyba przez to że jestem trochę wkurzony że jest bardzo mało dobrych polskich gier. A na konsole to wybitnie mało.dokładnie, kolega Snake pieprzy aż miło ;) bo prawda jest taka że większość co wyjechała to cienkie bolki które nawet przy ogromnym niedoborze programistów w Polsce nie mogli znaleźć pracy...wiem, ale to nadal gra na PC. Ci co umieją programować na konsole wyjechali--o to mi chodziło.Ale pieprzysz. :D
Jak są dobrzy, a podobno są, to i na konsolę zaprogramują.
Techland potrafił.
1. bogatszą paletę zachowań i ruchów przeciwnikówWygląda apetycznie. Znajomki masowo grali na PCtach a ja nie kumałem o czym gadają. Będzie okazja sprawdzić i wesprzeć polski produkt. :cool:
2. wrogowie będą zachowywać się agresywniej
3. pojawią się nowe modele postaci
4. system walki zostanie zmieniony i będzie dynamiczniejszy
5. będzie wsparcie nie tylko dla xboksowych osiągnięć ale także dla "peesowych" trofeów i Sixaxisa
6. poprawione zostaną efekty oświetlenia i cienie
A użytkownicy PC dziękują nam za testy GTAIV. Ludzie skończcie z takimi tekstami. :?
Ahaa to czyli ze np bedzie se morzna pomachac padem a Geralt mieczem,szkoda ze niema tych czujnikow w xbox360Takie rzeczy to tylko na Nintendo Wii ;)
Wygląda apetycznie. Znajomki masowo grali na PCtach a ja nie kumałem o czym gadają. Będzie okazja sprawdzić i wesprzeć polski produkt. :cool:szkoda że pewnie za 219 zl na początku będzie. :???: eh konsole :sad:
Może nareszcie wiedźmin na siebie zarobi, bo pomimo miliona sprzedanych kopii, wysokich not i po prostu świetnej gry, panowie z cdp red jeszcze nie wyszli na swoje :]co ty gadasz :shock: niemozliwe zeby po takiej sprzedazy nie wyszli na plus
A dokładnie Atarii, bo to oni dali kasę.
Prawdę gada, kasa jaką wpompowali w kampanię reklamową za granicą jak dotąd się nie zwróciła.Wygląda apetycznie. Znajomki masowo grali na PCtach a ja nie kumałem o czym gadają. Będzie okazja sprawdzić i wesprzeć polski produkt. :cool:szkoda że pewnie za 219 zl na początku będzie. :???: eh konsole :sad:Może nareszcie wiedźmin na siebie zarobi, bo pomimo miliona sprzedanych kopii, wysokich not i po prostu świetnej gry, panowie z cdp red jeszcze nie wyszli na swoje :]co ty gadasz :shock: niemozliwe zeby po takiej sprzedazy nie wyszli na plus
A dokładnie Atarii, bo to oni dali kasę.
Bo hamerykany nie kumają tej gry.Bo wolą płytkie Girsy :mad:
Bo hamerykany nie kumają tej gry.Bo wolą płytkie Girsy :mad:
Pierwsze spojrzenie na konsolowego Wiedźmina (dużo gadania, 0 gameplayu):
http://polygamia.pl/pierwsze-spojrzenie-na-konsolowego-wiedzmina
Jeśli to nie ma mechaniki jak Oblivion, to łykam bez zastanowienia. Świetna gra świateł.
wierz lub nie wierz drogi Maximusie, kiedyś to były GRY!eeee ludzie mają naturalną tendencje do gloryfikacji przeszłości(patrz sukces nasza-klasa)
Nad Powrotem Białego Wilka CD Projekt RED pracuje wspólnie z francuskim studiem WideScreen Games (do którego należy zastosowany silnik graficzny DaVinci). Konsolowym fanom Wiedźmina przyjdzie jednak jeszcze trochę poczekać, ponieważ premiera na ich platformy nastąpi dopiero jesienią nadchodzącego, 2009 roku.
A skończcie raz na zawsze o tym pieprzeniu że grafika nie ma znaczenia bo gdyby tak było pozostalibyśmy na etapie SPECTRUM, równie wielka bujda jak "kiedyś to były" gry, kiełbasa, i imprezy, kobiety itd... żenada
eeee ludzie mają naturalną tendencje do gloryfikacji przeszłości(patrz sukces nasza-klasa)to fakt, ale np taki Planescape: Torment nadal jest niepokonany jeśli chodzi o fabułę i kilmat
wychwalacie tą grę pod niebiosa.. muszę zagrać!?
wracając do Wiedźmina, czy ktoś mógłby potwierdzić te 80h rozgrywki? Bo jeżeli to prawda, to nareszcie dostaniemy konkretnego role playa, a nie jakiegoś 20 godzinnego hack and slasha. Jedyne, co mnie martwi, to te uproszczanie rozgrywki i cięcia w fabule - nie chcę drugiego Fable..
wychwalacie tą grę pod niebiosa.. muszę zagrać!?polecam Ci podjeść do Tormenta jak do interaktywnej książki, a nie zawiedziesz się ;)
Pierwszy trailer dla wersji konsolowej, ja pierd*** jak to wyglada, normalnie szczena na ziemi, a do tego prawdziwie rewelacyjna muza, :shock: Tomek Baginski naprawde potrafi robic rewelacyjna animacje, wale poklony przed gosciem.To tylko render, na filmik z gameplayu musimy jeszcze poczekać.
The Witcher: Rise of the White Wolf
Debut Trailer
http://www.gametrailers.com/player/43292.html#comments_top
Pierwszy trailer dla wersji konsolowej, ja pierd*** jak to wyglada, normalnie szczena na ziemi, a do tego prawdziwie rewelacyjna muza, :shock: Tomek Baginski naprawde potrafi robic rewelacyjna animacje, wale poklony przed gosciem.Było, no i render, więc nie ma się cyzm podniecać :).
The Witcher: Rise of the White Wolf
Debut Trailer
http://www.gametrailers.com/player/43292.html#comments_top
No wlasnie ja sie podniecam wykonaniem tego rendera, (przeciez nie mowie ze to gameplay lol) no i moment kiedy Geralt robi znak na sniegu, MOC!!! Jak sama gra bedzie wzgladac mozemy sie domyslec a i nie specjalnie mnie to interesuje, ale trailer mna pozamiatal.Rozumiem, nie musisz "lolować". A render wygląda bardzo ładnie, na pewno bardziej klimatyczne i lepiej niż nasza Polska produkcja, z zabawną interpretacją Michała "zero emocji" Żebrowskiego i gumowymi potworami.
CD Projeckt's Senior Designer Jakub Styliński has thrown out a few titbits on the upcoming PlayStation 3 version of The Witcher, subtitled The Rise of the White Wolf.
Given the trigger-happy (or should that be "sword-hilt-happy"?) console gamer approach to life, the developer is anxious to make The Witcher's combat more fluid and move-intensive. "We?ve completely redesigned the combat system to be more in-line with players? expectations on consoles," Styliński commented to Gamercyte. "We?ve gone back and motion-captured a lot more combat animations for the new combat actions, like parries, counter-attacks, enhanced evasion, special attacks, etc.
"We?re also enhancing the enemy AI to make them more aggressive and perform a wide range of offensive and defensive actions to make the combat a bit more action-oriented."
While you could perform a number of attacks in real-time on the PC by clicking the mouse, most defensive moves were calculated automatically. For the PS3 remake, CD Projeckt has given the player complete control.
"We wanted to meet console users? expectations, so we?re giving them full control of Geralt during combat," Styliński went on. "They?ll determine how and when Geralt parries enemy blows, ripostes, evades them, makes lunging attacks, and which foes he attacks. In general, combat will be more dynamic and will give players more potential for combat mastery through practice."
Pewnie będzie osobno wersja "wschodnia" polski-czeski-... i "zachodnia"
Tak jak w Oblivionie - dzwięk to pół gry (2-2,5GB gra i 2-2,5GB dźwięk...)
No i zawsze daje to szansę na tańszą polską wersję jak nie będzie trzeba równać cenowo do zachodniego wydania za 60euro.
Gotossj: Jak pragniecie rozwiązać System walki czy będzie to "tylko" naciskanie jednego przycisku na padzie (podobnie jak miało miejsce w wersji na PC) czy może rozwiążecie to inaczej dodając bardziej zaawansowane combo np. A-A-X-B-A?
Spayki: Wiesiek of War albo Witcher May Cry? :>
TnZ: System walki będzie bardzo rozbudowany. Przede wszystkim gracz będzie mógł sam decydować jaką akcję będzie chciał wykonać - atak, blok, odskok czy kontrę. Do tego dojdą systemy combosów oraz ataki specjalne. Czyli nie - nie będzie po prostu wciskania jednego przycisku. Dużą rolę odgrywać będzie taktyka oraz umiejętności manualne gracza.
WorldWar3PL: Już nie tylko mniejsi, ale nawet więksi developerzy mają poważne problemy z programowaniem na konsolę PlayStation 3. Czy napotkaliście jak dotąd jakieś poważniejsze trudności? Czy zdołacie sprawić, jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, że obie wersje będą wyglądały identycznie?
xymek24: Takie jest założenie - żeby obie wersje niczym się nie różniły. Jak dotąd udaje się nam z powodzeniem ten plan realizować. I będzie antyaliasing na PS3 :)
TnZ: Wbrew pozorom to nie jest AŻ takie problematyczne. Z tego co się orientuję, to problem jest taki, że gry z reguły powstają na Xboksa 360 i potem są konwertowane na PS3 - a to wiadomo, odbija się na jakości. U nas obie wersje gry powstają równolegle - i nie ma większego problemu. Mogę napisać nawet więcej - aktualnie większym zmartwieniem zdaje się być upchnięcie Wiedźmina w pamięci X-a. Ale spokojnie - poradzimy sobie :)
pawelck91: Czy zamierzacie umieścić w grze achievementy oraz czy gra będzie w pełni wspierała usługi LIVE oraz PS NETWORK?
Spayki: Ja mam pewien pomysł, który chętnie sprzedam... tzn. chętnie się nim podzielę... na dobrego aczika pomysł, znaczy się ;)
xymek24: Acziki to takie małe oczko w głowie naszej ekipy. Chcemy, żeby były jak najfajniejsze i jak najbardziej wymyślne, nie w stylu "ukończyłeś pierwszy akt". Co do wsparcia LIVE i PSN, to są to jedne z wymagań, aby gra w ogóle mogła ukazać się na platformach Microsoftu lub Sony. Dlatego nasza gra na pewno będzie je wspierać.
Spayki: To może ja rozwinę - DLC (downloadable content), coś w tym temacie?
TnZ: Tak, będą DLC, ale za wcześnie, by mówić o szczegółach.
Łeber: Czy możemy liczyć na polską wersję językową gry?
xymek24: Tak naprawdę nie zapadła jeszcze ostateczna decyzja co do liczby dostępnych wersji językowych...
TnZ: Prawdopodobnie tak. To znaczy chcielibyśmy, żeby pojawiła się taka i staramy się, ale ogranicza nas trochę pojemność płyty DVD w przypadku wersji na Xboksa 360.
mefiperes: Jak wiemy, Wiedźmin na PlayStation 3 będzie wykorzystywał możliwości kontrolera Sixaxis. Na czym to będzie dokładnie polegało?
xymek24: Będzie można potrząsać biustem Triss!
TnZ: Xymek, wyjdź. Mogę podać jeden przykład - utrzymanie pionu przy piciu alkoholu.
PanKar0l: Sixaxis będzie to wykorzystywany w minigrach, np. kościach.
TnZ: Z tym alkoholem piszę całkowicie serio. To też minigra.
plajacek94: Czy pojawią się nowe animacje głównego bohatera?
TnZ: Nagrywamy ponad 150 nowych animacji do samej walki. Więc tak - będzie mnóstwo nowych animacji.
xymek24: Samo poruszanie naszego bohatera zmieni się diametralnie. Jak bardzo diametralnie - nie mogę niestety powiedzieć.
PanKar0l: Za nowe animacje odpowiada ta sama grupa osób, która uczestniczyłą w sesji motion capture przeprowadzonej na nasze wcześniejsze potrzeby. Możecie być więc spokojni o wysoki poziom efektu ich pracy.
TnZ: Tak, xymek dobrze prawi - system poruszania się postaci będzie podobny do tego z Uncharted.
xymek24:: A znacie taką grę jak Assassin's Creed?
Spayki: Xymek, Jade Raymond znamy ;)
TnZ: Nie, po ścianach nie połazisz. Xymek, nie fantazjuj! :)
xymek24: Jade jest fajna kto chce fotkę?
Spayki: Jeśli jej - ja chętnie; jeżeli Twoją - dzięki, postoję ;)
xymek24: Moje zdjęcia znajdziesz w Naszej Landrynce.
PSPlayer: Jaka jest/będzie największa zaleta Wiedźmina na konsole w porównaniu do wersji na PC-ta?
PanKar0l: Zasadniczo wersja konsolowa będzie diametralnie różniła się w dwóch kwestiach - całkowicie nowej grafiki, a także nowego systemu walki, który będzie jeszcze bardziej wciągający i widowiskowy.
TnZ: Nowy silnik graficzny (wiele nowych zaawansowanych efektów graficznych - jak ambient occlusion, hdr, bloom, realtime shadows), nowe gui, nowe sterowanie, nowy system walki, nowa alchemia, nowe walki z bossami, masa nowej muzyki, nowe modele (w tym postaci). Masa nowych rzeczy. I wszystkie są zaletami :D
Kupiłem wczoraj PSX Extreme żeby nie nudzić się podczas jazdy pociągiem, przeczytałem zapowiedź Wiedźmina i straszliwie się napaliłem :[ nie mogę się już doczekać, a data premiery to 'tylko' 2009 i nie wiem ile czasu jeszcze zostało :oTu jest temat znacznie świeższy i bardziej rozwinięty:
No chyba będzie, skoro to polska gra :DW Call of Juarez nie było, więc tą drogą się nie domyślisz.
Jesli chodzi o Wiedźmina to brakuje mi właśnie takich gier w stylu Gothicka. Wersja PL będzie na konsole?
Czy nie ma przypadkiem już tematu o wiedźminie na konsole?Kilka postów wyżej:
Kupiłem wczoraj PSX Extreme żeby nie nudzić się podczas jazdy pociągiem, przeczytałem zapowiedź Wiedźmina i straszliwie się napaliłem :[ nie mogę się już doczekać, a data premiery to 'tylko' 2009 i nie wiem ile czasu jeszcze zostało :oTu jest temat znacznie świeższy i bardziej rozwinięty:
http://www.neogo.pl/forum/index.php?topic=9500.90
Choć co by nie gadać był założony dużo później ;)
Anyway, zastanawiam się jak to się z PC'ta przeportuje.
Tam 2GB RAM i ładowanie trwa wiecznie...
Dobra, scaliłem.Jak już przeniosłeś posty do tego działu to jeszcze wypadałoby zaktualizować nazwę tematu ;)
Na przyszłośc rozwijajcie jeden temat, jaki jest cel tworzenia dwóch o jednej grze?
Co do umiejscowienia tematu... Nie byłoby problemów gdyby powstał dział multiplatformowy, a tak to gry muszą być w dziale Jedynego Prawdziwego Next GenaNo ja zawsze byłem za działem multiplatformowym :mad:
Mamy dla Was bardzo smutne informacje. Nasze źródła donoszą, iż konsolowa edycja Wiedźmina została skasowana i gra nie ujrzy światła dziennego. Poza tym w CD Projekcie doszło do kolejnej serii zwolnień.
Jak na razie nie są to potwierdzone informacje, ale skontaktowaliśmy się już z CD Projektem celem ich potwierdzenia.
Mam nadzieję, że to tylko plotki. Mocno liczyłem na tę produkcję, no i sami przyznacie, że zapowiadała się bardzo dobrze. No cóż, poczekamy na oficjalne stanowisko.
Konsolowy Wiedźmin skasowany
Jak na razie nie są to potwierdzone informacje (...) Mam nadzieję, że to tylko plotki.
Anyway, zastanawiam się jak to się z PC'ta przeportuje.
Tam 2GB RAM i ładowanie trwa wiecznie...
Konsolowy Wiedźmin skasowany :shock:CytujMamy dla Was bardzo smutne informacje. Nasze źródła donoszą, iż konsolowa edycja Wiedźmina została skasowana i gra nie ujrzy światła dziennego. Poza tym w CD Projekcie doszło do kolejnej serii zwolnień.
Jak na razie nie są to potwierdzone informacje, ale skontaktowaliśmy się już z CD Projektem celem ich potwierdzenia.
Mam nadzieję, że to tylko plotki. Mocno liczyłem na tę produkcję, no i sami przyznacie, że zapowiadała się bardzo dobrze. No cóż, poczekamy na oficjalne stanowisko.
http://polygamia.pl/Polygamia/1,95338,6546572,Konsolowy_Wiedzmin_skasowany.html#article_comments
:shock: :shock:
Średniawka. Żeby tylko nie zrobili z tego kolejnego NG2 spłaszczając rozgrywkę do tylko i wyłącznie napieprzania monsterów.Eeee, ale Ninja G2 byla spoko i to nawet bardzo bym powiedzial 8)
Nadal myślę ze to jakis ku*** zart.
Lee ja tam w Wiesia gralem , i bardzo fajna gierca. Jeśli konsolowa będzie bardziej dopakowana to raczej się skusze .Nadal myślę ze to jakis ku*** zart.
Mnie to tam lata, wiedźmin na pieca to słabizna, także i tutaj cudów bym się nie spodziewał.
Jeśli te śmieszne ploty okażą się nieprawdą to wielki minus dla Polygamii.Na moje to już mają minusa za charakter przekazanej wiadomości rodem z FAKTu.
Od pierwszej plotki minęły już ponad 24 godziny, nadal nie mamy żadnego oficjalnego stanowiska od CD Projektu, poza rozmaitymi "brak komentarza" (do kupy wypowiedzi pozbierał GameCorner), mimo międzynarodowego wydźwięku sprawy.
Tymczasem na stronie GameBanshee pojawiły się nowe informacje. Jak donosi redakcja, ich źródła informują, iż faktycznie produkcja The Witcher: Rise of the White Wolf została wstrzymana, zaś wszystkie siły zostały przesunięte do pojedynczego projektu - Wiedźmina 2, który ma również pokazać się na konsole.
Brzmi prawdopodobnie? Jak dla mnie tak. Jeżeli potwierdzą się informacje o problemach z WideScreen Games (zerknjcie na komentarze do naszej pierwszej notki), to faktycznie po rozmaitych zwolnieniach, o których informowaliśmy, robienie na raz dwóch gier nieco mijało się z celem, bo po prostu za długo byśmy na RotWW czekali. W tej sytuacji mamy szansę otrzymać wraz z wersją pecetową, lub nieco po niej, dopracowaną edycję na konsole. Mi to pasuje.
Pragnę też zaznaczyć, iż nadal to wszystko są plotki i spekulacje, niepotwierdzone przez oficjalne źródła. Nadal czekamy na komentarz i liczymy, że gra jednak się ukaże.
Despite heavy rumour of The Witcher: Rise of the White Wolf being canned yesterday, Atari?s told VG247 this morning that its had no official word on the game?s ?status? from CD Projekt as yet.
?We have no information about the change in the status of the title at the moment,? said a rep.
When asked if he knew whether or not an announcement was forthcoming, the spokesperson added: ?At this stage, no. All we?re getting through at the moment are all the rumours circulating the internet, so at the moment we?ve got no information.?
The development of the game The Witcher: Rise of the White Wolf was suspended pending the resolution of financial problems between the project partners. We regret this situation mainly to the fans eagerly awaiting for this game. We find an intelligent solution to our partners who are involved in this ambitious project. "
Jak się okazuje, konsolowy Wiedźmin wciąż powstaje i ma się coraz lepiej! Tytuł, który jeszcze niedawno leżał na biurku i kurzył się, a prace nad nim oficjalnie zawieszono, wreszcie wraca do swojej dobrej formy. Problemy na linii CDP Red Studios - Widescreen zostały kategorycznie rozwiązane, a gra trafiła do rąk innego developera.
Studio Widescreen, czyli dotychczasowy developer gry Wiedźmin: Powrót Białego Wilka, zostało oficjalnie zamknięte, czego powodem były ogromne problemy finansowe. Po konsolowego Witchera upomniał się jednak jego zagraniczny wydawca - Namco Bandai, który natychmiast prace nad grą powierzył innemu developerowi, a tytuł przedstawił już w swoich planach wydawniczych. A to jeszcze nie koniec dobrych wieści, bo Atari "pogodziło" się wreszcie z CD Projekt Red Studios! W tym momencie nic już nie stoi na przeszkodzie, by prace nad nowym Wiedźminem ruszyły pełną parą!
W najbliższym czasie poznać powinniśmy również dewelopera nowego tytułu z Wiedźminem w roli głównej. Pojawienie się tej produkcji na naszych konsolach jest już jedynie kwestią czasu. Biały Wilk jednak powróci!
Nareszcie jakiś RPG