Autor Wątek: PIERWSZE SCREENY Z WII!  (Przeczytany 14416 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

oscyp

  • Gość
PIERWSZE SCREENY Z WII!
« Odpowiedź #40 dnia: Kwietnia 09, 2006, 14:01:02 pm »
Cytuj
Panowie ...do wyswietlenia grafiki i tekstur w wysokiej rozdzielczosci potrzeba pamieci i jeszcze raz duzych ilosci pamieci...a Revolution brakuje tego waznego elementu !


Cytuj
dla wysokich rozdzielczosci i wypasionych tekstur rosnie potwornie zapotrzebowanie na pamiec a tego obecna "niepotwierdzona" specyfikacja nie zapewnia.


no i właśnie o to mi chodziło. to nie revo nie zapewnia, jeno własnie specyfikacja. i tyle. [/quote]

CassSept

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-01-2005
  • Wiadomości: 2 194
  • Reputacja: 0
PIERWSZE SCREENY Z WII!
« Odpowiedź #41 dnia: Kwietnia 09, 2006, 14:03:58 pm »
Cytat: "Patrick Bateman"
Cytat: "oscyp"
"nieoficjalna specyfikacja", "specyfikacja niepotwierdzona przez producenta - Nintendo" itd.
rozumiesz sens tych uszczypliwych docinków?   :)


Rozumiem, ze kolo ma okulary  na oczach ze szklami Revolution....

WTF?

Więc ta specyifkacja nie jest wyssana z palca, tylko jest to specyfikacja z nieukończonych dev-kitów, które nie przedstawiają pełnej mocu Revo...

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
PIERWSZE SCREENY Z WII!
« Odpowiedź #42 dnia: Kwietnia 09, 2006, 14:55:05 pm »
patrick jeśli specyfikacje nieukończonych dev kitów uważasz za oficjalną to sorry.. niw mamy o czym gadać
a opisywanie grafiki po skanach w małej jakości jest jak lizanie lizaka przez szybę

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
PIERWSZE SCREENY Z WII!
« Odpowiedź #43 dnia: Kwietnia 09, 2006, 15:13:08 pm »
Pierwszymi devkitami do DSa były lekko zmodyfikowane N64, a zupełnie początkowe gry na revo podobno powstwały na gackach. Podobnie jak z PS3 którego pierwsze devkity nie miały RSXa tylko jakąś pecetową karte graficzną.

A całe to zamieszanie w okół tej gry to na 100% część kampani markeingowej, tak samo jak wywiad z Harrisonem. Oni chcą chyba pokazać że będą walczyć a nie godzić się na 3 miejsce w rynku.

Patrick Bateman

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 18-12-2005
  • Wiadomości: 86
  • Reputacja: 0
PIERWSZE SCREENY Z WII!
« Odpowiedź #44 dnia: Kwietnia 09, 2006, 15:55:16 pm »
Poczekamy zobaczymy.....bede wspieral duchowo Revo bo jest mi znacznie blizsze niz PS3.

sambady

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-05-2005
  • Wiadomości: 2 257
  • Reputacja: 0
PIERWSZE SCREENY Z WII!
« Odpowiedź #45 dnia: Kwietnia 09, 2006, 15:58:56 pm »
Ja wierzę w to, że Nintendo nie popełni tego samego błędu, i nie będzie wspierać swojej konsoli tylko grami firmowymi (tj. grami od Nintendo). Jeśli na Revo będą pojawiać się gry od third-party devów i będą to w dużej mierze exclusivy, to konsola będzie miała wielkie szanse powodzenia i, kto wie, być może nawiąże walkę z PS3 i XB360. Umm, naprawdę fajnie byłoby, gdyby na rynku znajdowały się trzy bardzo silne, i posiadające wiele ciekawych gier, urządzenia :).

Revolution rlz! :D :D (ech, i co z tego, że zachowuję się, jak fanboj...)

Jasko

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 22-03-2006
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja: 0
PIERWSZE SCREENY Z WII!
« Odpowiedź #46 dnia: Kwietnia 09, 2006, 23:39:09 pm »
Cytat: "CassSept"
Cytat: "Patrick Bateman"
Cytat: "oscyp"
"nieoficjalna specyfikacja", "specyfikacja niepotwierdzona przez producenta - Nintendo" itd.
rozumiesz sens tych uszczypliwych docinków?   :)


Rozumiem, ze kolo ma okulary  na oczach ze szklami Revolution....

WTF?

Więc ta specyifkacja nie jest wyssana z palca, tylko jest to specyfikacja z nieukończonych dev-kitów, które nie przedstawiają pełnej mocu Revo...


a pozatym kto powiedział ze ta gra wykorzystuje 100% mozliwosci revo...mowie wam,bedzie to czarny koń

CassSept

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-01-2005
  • Wiadomości: 2 194
  • Reputacja: 0
PIERWSZE SCREENY Z WII!
« Odpowiedź #47 dnia: Kwietnia 10, 2006, 15:50:49 pm »
Cytat: "Jasko"


a pozatym kto powiedział ze ta gra wykorzystuje 100% mozliwosci revo...mowie wam,bedzie to czarny koń

To NIE będzie czarny koń, albowiem to jest z pełnym wsparciem Nintendo, to jest... kolaboracja wręcz między N a Ubi, pomysł Ubi, wykonanie Ubi ale z pełnym zatwierdzeniem i pomocą N. Zresztą, cechy gry:

Development:
- Game development started shortly after E3 2005. Ubisoft saw and demoed the controller before E3 2005.
- Ubisoft Paris took their idea directly to Iwata and Miyamoto, and were given the go ahead. After that meeting they were given prototype controllers. The article states that Ubisoft worked "closely" with Nintendo's engineers in Japan on the title.
- Game Informer mentions that while conducting the interviews with Ubisoft, they were handed the "latest version" of the controller. (people will notice in the scans that the Revolution controller has a round laser point at the top now instead of the previous shape)

Respect:
- During the beginning of the game, you are encouraged to use your weapons ruthlessly, but as the game progresses you become more proficient and strategic. This gameplay idea led Ubisoft to decide to give the game a martial arts setting. "Enter the Yakuza."
- The first third of the game will be all about being "brutal by necessity".
- You will be less precise and favor more devastating weapons (machine guns).
- As you progress and become more precise, smaller guns will be used.
- "The goal...is to use five bullets to kill five enemies".
- "When fighting with this level of skill, the music and sound effects will reflect it, remaining calm and peaceful".
- "When you fight brutally, the sounds around you grow increasingly more intense".

Stop time:
- Freeze shot: by fighting effciently you fill the Freeze Shot gauge...fighting chaotically causes decreases.
- When the gauge is filled you can hit a button to momentarily stop time, and then target specific locations on enemy bodies.
- Headshots thus are tempting, but non lethal shots, such as shooting guns out of an enemy hand, can be more beneficial.
- By defeating high ranking leaders who command others and sparing their lives, you will be rewarded. He will offer you respect and help (guns, help, new weapons, alternate paths, etc).
- Respect plays a MAJOR part in the game.

Gunplay:
- Flailing your sword isn't a smart idea.
- Specific motions with the controller will trigger combos (in the final game).
- Tracing an X in the air, for instance, will unleash a devastating attack.
- You can stop these combos at any time by simply pausing your own movement. So if you do something that leaves you open to attack, you won't be screwed.
- New moves will be taught to you by two mentors in the game.
- One will teach you gun tactics, and another will teach sword tactics.
- If you don't show the proper respect to them, they won't help you.
- Friendly/respectful interaction is tied to the controller.
- You signal "yes/no" answers by nodding the controller up or down or shaking it from side to side.
- You show extra respect by bowing to the masters.
- Ubisoft is still coming up with other interactions.
- "You can act disrespectively as well: there are no cut scenes in the game - all conversations take place in game, as in Half Life 2. However unlike that game, characters wont keep prattling on if you walk away from them. They will react angrily to your imputent behavior."
- Staying in the master's good graces is key: they give you missions that can be tackled in any order.
- You track down the gang leaders and try to turn them to your side. If you don't, they will join Tokai's (the main villian) gang.
- You have to prove you are worthy to them by battling them and sparing their lives.
- You will need as many of them with you as possible to face Tokai. Without their help, you'll have a rough time when you finally face him.
- You turn gang leaders to your side by besting them in battle and stopping a deadly blow miliseconds before it strikes.
- Training sessions are offered by the two masters so you can hone your skills.

Multiplayer:
- Split screen multiplayer with traditional deathmatches.
- Totally original multiplayer modes Ubisoft is not revealing yet. Wait until E3.
- They didn't talk about Nintendo Wi Fi (NDAs). Full details haven't been revealed yet.
- Revolution works by placing a small sensor bar either above or below any TV.
- You can stand at any angle and not lose any accuracy. You can even take your controller to a friend's house and instantly start playing without syncing up the controller.
- "Perhaps most impressive is the fact that although splitscreen reduces the amount of onscreen space you are playing in, you don't have to make smaller movements - you can gesture as wildly as you want, and it won't interfere with the other player's onscreen quadrants."

Game Informer's hands on:
- The two triggers on the front of the analog unit activate ducking and jumping. The analog stick controls movement, and the revmote controls aiming. This is not an on-rails shooter.
- The level consisted of shooting ranges that popped out from behind cover.
"Aiming with the controller is as simple as using a laser pointer. You point your hand at a target and hit the trigger on the underside of the controller to fire."
- "Unlike other FPS games, which tie the camera and aiming together, Red Steel's camera follows your aim with a slight delay. If, for example, you point to the edge of the screen, the camera will turn to re-center on your view after a second. With the sensitivity of the controller, a standard FPS control would move too much, potentially making the player feel ill."
- "Thanks to the improved reaction that the controller offers, the team can create gunfight scenerios that would be extraordinarily difficult with a standard controller."
- Most console FPS games limit their enemies to horizontal planes to prevent player frustration, but targets on a verticle plane are just as easy to hit with the Revolution controller.
- You can aim at a target as quickly as you can move your hand.
- In the demo targets popped up on rooftops and in second story windows, as well as behind cover points on the ground, and all were equally easy to hit.
- While you can quickly shoot enemies anywhere on screen, Red Steel never feels in a light-gun game - this is a true FPS, one that feels like it has drawn from the best of both the PC and console shooter worlds.

- According to lead game designer Oriola, it takes roughly three seconds to turn completely around around in most console shooters, while it takes about one-quarter second in a PC game. In Red Stel, it takes one second.

- AI characters will care for themselves. They will go for cover, attack you while you're reloading. They focus on risk management.
- "They won't walk around a table to get to you. They will simply jump over the table."
- "The benchmark for their intelligence and aggressiveness, says Oriola, is the PC title F.E.A.R., which has widely been praised for it's AI."

- Destructable environments. There is a picture of a giant explosion on a carm with gang members being thrown left and right by the blast. Nice effects. The lighting on the explosion and the store signs is pretty good.
- Game Informer: "We found Red Steel most enjoyable to play while standing up".
- Strafing is extremely easy and effortless.
- "Aiming felt similar to using a PC mouse, and it's possible to quickly explore every direction in a three-dimensional space with quick gestures."
- "In the finished game, you will be able to push forward with the controller to knock over an object to use for cover, pull it backwards to reload, and twist it to lead behind walls."
- Lob grenades with the controller, or roll them on the ground like a bowling ball.
- "Gangsta style" shooting is cool.
-Total immersion. Feels like you are living the game.

- GI: "The Revolution is real. It could change the very way all gamers are played now and forever."

Jasko

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 22-03-2006
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja: 0
PIERWSZE SCREENY Z WII!
« Odpowiedź #48 dnia: Kwietnia 10, 2006, 18:11:05 pm »
Cytat: "CassSept"
Cytat: "Jasko"


a pozatym kto powiedział ze ta gra wykorzystuje 100% mozliwosci revo...mowie wam,bedzie to czarny koń

To NIE będzie czarny koń, albowiem to jest z pełnym wsparciem Nintendo, to jest... kolaboracja wręcz między N a Ubi, pomysł Ubi, wykonanie Ubi ale z pełnym zatwierdzeniem i pomocą N. Zresztą, cechy gry:


tylko nadowiąze ze nie chodzi mi o "czarny koń"pod wzgledem mocy obliczeniowej,ale ogolnie jako sprzecik do pykania...


Hubi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-03-2005
  • Wiadomości: 5 104
  • Reputacja: 0
  • Poznasz głupiego po czynach jego.
PIERWSZE SCREENY Z WII!
« Odpowiedź #50 dnia: Kwietnia 12, 2006, 17:21:26 pm »
Cytuj
lepsze skany

Ale zadne nie dzialaja :wink:
Juz ktos poruszal ten problem, ale moim zdaniem Red Steal bedzie gameplayem bardzo zblizony do Time Crisis.

McJohn

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 10-04-2004
  • Wiadomości: 840
  • Reputacja: 1
  • Gdzie jest Dickinson?!
PIERWSZE SCREENY Z WII!
« Odpowiedź #51 dnia: Kwietnia 12, 2006, 17:48:20 pm »
Cytat: "Hubi"
Ale zadne nie dzialaja Wink


ŁOT? :shock:  Jestem normalnie w szoku, bo jeszcze wczoraj sam czytałem ten tekst. Ale jaja... :shock:
War, war never changes. Waiting for Fallout 3.

CassSept

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-01-2005
  • Wiadomości: 2 194
  • Reputacja: 0
PIERWSZE SCREENY Z WII!
« Odpowiedź #52 dnia: Kwietnia 12, 2006, 18:02:58 pm »
Cytat: "McJohn"
Cytat: "Hubi"
Ale zadne nie dzialaja Wink


ŁOT? :shock:  Jestem normalnie w szoku, bo jeszcze wczoraj sam czytałem ten tekst. Ale jaja... :shock:

To są screeny które Sage wpuścił na serwa. Moz podlinkował je na główną stronę, inne strony podlinkowały do Moza i w końcu poszedł bandwith w jeden dzień :)

McJohn

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 10-04-2004
  • Wiadomości: 840
  • Reputacja: 1
  • Gdzie jest Dickinson?!
PIERWSZE SCREENY Z WII!
« Odpowiedź #53 dnia: Kwietnia 12, 2006, 18:12:45 pm »
Cytat: "CassSept"
Moz podlinkował je na główną stronę, inne strony podlinkowały do Moza i w końcu poszedł bandwith w jeden dzień


Heh, no i wszystko jasne;/ Ehh...Ale i tak gra się zapowiada świetnie:)
War, war never changes. Waiting for Fallout 3.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 121
  • Reputacja: 6
PIERWSZE SCREENY Z WII!
« Odpowiedź #54 dnia: Kwietnia 13, 2006, 01:58:53 am »
heh. a ja zdążyłem ściągnąć te skany 8)
rewelacyjnie wygląda wszystko.

Hubi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-03-2005
  • Wiadomości: 5 104
  • Reputacja: 0
  • Poznasz głupiego po czynach jego.
PIERWSZE SCREENY Z WII!
« Odpowiedź #55 dnia: Kwietnia 13, 2006, 10:46:31 am »
Cytuj
heh. a ja zdążyłem ściągnąć te skany  
rewelacyjnie wygląda wszystko.

To moze sie nimi z nami podzielisz (jesli je masz na dysku).
www.imageshack.us  8)


PS2Gamer

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 16-04-2006
  • Wiadomości: 43
  • Reputacja: 0
PIERWSZE SCREENY Z WII!
« Odpowiedź #57 dnia: Kwietnia 18, 2006, 12:05:11 pm »
Screeny w tej gazecie sa raczej podretuszowane. Coś za wysoka rozdzielczośc.  8)

Mały off: Jak się ściąga screeny z konsoli? Wie ktoś ? :roll:

CassSept

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-01-2005
  • Wiadomości: 2 194
  • Reputacja: 0
PIERWSZE SCREENY Z WII!
« Odpowiedź #58 dnia: Kwietnia 18, 2006, 12:13:34 pm »
Cytat: "PS2Gamer"
Screeny w tej gazecie sa raczej podretuszowane. Coś za wysoka rozdzielczośc.  8)

Mały off: Jak się ściąga screeny z konsoli? Wie ktoś ? :roll:

Lol, to nie jest retusz, to są zdjęcia gry, redaktorzy w to grali :roll:

PS2Gamer

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 16-04-2006
  • Wiadomości: 43
  • Reputacja: 0
PIERWSZE SCREENY Z WII!
« Odpowiedź #59 dnia: Kwietnia 23, 2006, 10:32:42 am »
Cytat: "CassSept"

Lol, to nie jest retusz, to są zdjęcia gry, redaktorzy w to grali :roll:


To że redaktorzy grali w tą grę nie wyklucza tego że te screeny nie są autentyczne. A napisac można wiele, Revo musi się przecież reklamować. 8)

CassSept

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-01-2005
  • Wiadomości: 2 194
  • Reputacja: 0
PIERWSZE SCREENY Z WII!
« Odpowiedź #60 dnia: Kwietnia 23, 2006, 11:32:01 am »
Cytat: "PS2Gamer"
Cytat: "CassSept"

Lol, to nie jest retusz, to są zdjęcia gry, redaktorzy w to grali :roll:


To że redaktorzy grali w tą grę nie wyklucza tego że te screeny nie są autentyczne. A napisac można wiele, Revo musi się przecież reklamować. 8)

Lol, ale redaktorzy potwierdzają iż są to oryginalne screeny, to samo robią inni pracownicy Ubi oraz inne osoby które w tą grę grały.
Gra będzie wyglądała lepiej bo screeny są w słabej rozdziałce i średniej jakości :roll:
A zresztą, Revo nawet ze swoją obecną specyfikacją spokojnie to wyciągnię, nawet więcej

PS2Gamer

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 16-04-2006
  • Wiadomości: 43
  • Reputacja: 0
PIERWSZE SCREENY Z WII!
« Odpowiedź #61 dnia: Kwietnia 23, 2006, 22:15:19 pm »
Cytat: "CassSept"

Gra będzie wyglądała lepiej bo screeny są w słabej rozdziałce i średniej jakości  :roll:
A zresztą, Revo nawet ze swoją obecną specyfikacją spokojnie to wyciągnię, nawet więcej


Pożyjemy, zobaczymy. Jesli tak będa wyglądały autentycznie gry na Revolution (wciąż jeszcze kodowa nazwa? :roll: ) to zacznę poważnie myśleć nad kupnem tej konsoli.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
PIERWSZE SCREENY Z WII!
« Odpowiedź #62 dnia: Kwietnia 23, 2006, 23:06:34 pm »
czemu te zdjecia zostaly usuniete?

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
PIERWSZE SCREENY Z WII!
« Odpowiedź #63 dnia: Kwietnia 23, 2006, 23:07:55 pm »
Cytat: "CassSept"
Cytat: "PS2Gamer"
Screeny w tej gazecie sa raczej podretuszowane. Coś za wysoka rozdzielczośc.  8)

Mały off: Jak się ściąga screeny z konsoli? Wie ktoś ? :roll:

Lol, to nie jest retusz, to są zdjęcia gry, redaktorzy w to grali :roll:


Ja nie jestem za bardzo przekonany co do prawdziwosci tych screenow. Jeden z pracownikow 1up.com napisal:

"Looks great. Am Hyped. Ubi art touch-up in effect. Real game looks less good. Still excited. No damage control here. Just in talking to friends in the press who have seen actual screens of the game, they confirm as much. Again, I am still excited to see what Ubi does with this game. As an fps nut, I see lots of potential here."

http://gonintendo.com/?p=1927

Z reszta wygladaja dla mnie dosc podejrzanie. To nie wyglada jak grafika prosto z gry. Ciezko mi okreslic co dokladnie mi nie pasuje, ale cos jest w nich nie tak.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
PIERWSZE SCREENY Z WII!
« Odpowiedź #64 dnia: Kwietnia 23, 2006, 23:10:04 pm »
czy moglby dac ktos linka do screenow? ;D


_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
PIERWSZE SCREENY Z WII!
« Odpowiedź #66 dnia: Kwietnia 23, 2006, 23:36:48 pm »
Dzieki :)
No mnie to wyglada na screeny z gry, nie jakies retuszy, widac sporo niedoskonalosci jak na retusze, no chyba ze taki byl zamiar :)

CassSept

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-01-2005
  • Wiadomości: 2 194
  • Reputacja: 0
PIERWSZE SCREENY Z WII!
« Odpowiedź #67 dnia: Kwietnia 24, 2006, 15:13:05 pm »
Cytat: "Piter_neo"

"Looks great. Am Hyped. Ubi art touch-up in effect. Real game looks less good. Still excited. No damage control here. Just in talking to friends in the press who have seen actual screens of the game, they confirm as much. Again, I am still excited to see what Ubi does with this game. As an fps nut, I see lots of potential here."

http://gonintendo.com/?p=1927

Z reszta wygladaja dla mnie dosc podejrzanie. To nie wyglada jak grafika prosto z gry. Ciezko mi okreslic co dokladnie mi nie pasuje, ale cos jest w nich nie tak.

To weygląda jak grafika prosto z gry, obok większości screenów jest pokazany redaktor z Revomotem "jak to się robi" ;p
A zresztą, o to można się sprzeczać, redaktorzy i pracownicy Ubi mówią że to prawdziwe, tylko ta jedna osoba mówi iż to touch-up.
Ale przekonamy się za 15 dni :S

Krzych Ayanami

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2004
  • Wiadomości: 1 261
  • Reputacja: 2
PIERWSZE SCREENY Z WII!
« Odpowiedź #68 dnia: Kwietnia 24, 2006, 15:25:07 pm »
Osobiście jedyne w co uwierze, to filmiki z E3. Tam będzie widać jak PS3 i Revo się sprawują w praniu.

Tak przy okazji. Ma ktoś może abonament na IGN'ie? Jakby gametrailers nie wyrabiał, zawsze byłoby to dodatkowe źróło filmików  :D .