Crytek ponownie zaznaczył swoją obecność na konferencji Microsoftu zwykłym zwiastunem-animacją, na szczęście nie skończyło się tym razem na pokazaniu kilku facetów z gołymi klatami. Przede wszystkim ujawniono, że Codename: Kingdoms to od tej chwili oficjalnie Ryse. Potwierdziły się też plotki z maja - jest to gra walki tworzona z myślą o sensorze Kinect. Przeniesiemy się do starożytnego Rzymu, do okresu jego upadku. Z dostępnego w rozwinięciu materiału wideo wynika, że będziemy musieli korzystać z całego ciała - wykonując kopniaki, machnięcia mieczem i osłaniając się tarczą.
"Zostań wojownikiem starożytego Rzymu w tej zapierającej dech w piersi opowieści, wypełnionej niespotykaną grafiką i innowacyjnymi trybami gry, z których słynie Crytek. Ryse wyznaczy kierunek rozwoju gier dla konsoli Xbox 360, oferując niespotykane doświadczenia, możliwe wyłącznie dzięki zastosowaniu Kinect."
Dwa lata z rzędu podczas konferencji Microsoftu puszczano nowe zwiastuny Ryse, gry szykowanej przez studio Crytek na wyłączność dla konsoli Xbox 360. W tym roku jednak produkcji zabrakło na E3. Co się z nią dzieje? Phil Spencer z Microsoft Studios zapewnia, że wszystko jest w porządku i po prostu nie są na tym etapie gotowi, by ją publicznie pokazywać... Być może plotki o przesunięciu tytułu na kolejną generację są prawdziwe. Co ciekawe, Spencer zapytany, czy to nadal pozycja na Kinecta, odparł jedynie: „Kinect na pewno będzie częścią tej gry”.http://www.onlinecenter.pl/9885/Aktualnosci/Co-sie-dzieje-z-Ryse.html
To mogliby dac te finishery tylko dla wiekszych przeciwnikow bo tak z gry robi sie jednak QTE.Też podpisuje się pod powyższym.
Oprawa swietna ale gameplay jak pisal Madman "sztywny".
Gdzie grafika? Ku*wa, następna next-genowa gra bez grafiki?
Wyjdz i zamknij drzwi, po konfie Sony bedziesz sie jaral grafika w odpowiednim dziaEj, akurat te screeny są brzydkie całkiem, jak na Moc Chmury.
Ej, bez kitu - na screenach to wcale nie wygląda w huj lepiej od god of war 3/4 ;oNawet gorzej niż GOW 3/4
Ej, bez kitu - na screenach to wcale nie wyglądaw hujlepiej od god of war 3/4 ;o
Ogólnie to wygląda jak taki GoW wstąpienie w fullHD.Chyba cie poj...
Ogólnie to wygląda jak taki GoW wstąpienie w fullHD.Chyba cie poj...
(http://i.imgur.com/2Ay0drx.jpg)
kur**, a na konfie w ruchu Ryse robiło większe wrażenie.
Lepiej większe wrażenie przywiązywać do gameplay'u niż do fotek. Ms strzelił sobie samobója wypuszczając takie screeny.
Kurde, nie iwem jakim cudem SM osiągnęło taki poziom grafy na PS3. Zero ząbków, idealnie wygłądzone :OBo gra caly czas tak wyglada, prawda? :>
Bo gra caly czas tak wyglada, prawda?
A nie np tak ;
http://images.eurogamer.net/2013/articles//a/1/5/6/4/1/4/6/4.png/EG11/resize/1280x-1
Wyglądają jak foty dla prasy. Gdyby to Gamersyde było za nie odpowiedzialne, to by wyglądały jak te, które zamieścił Madman (czyli o wiele lepiej).Lepiej większe wrażenie przywiązywać do gameplay'u niż do fotek. Ms strzelił sobie samobója wypuszczając takie screeny.
To nie Microsoft wypuscil screeny, to sa chyba graby GamerSyde z dema (tak jak Killer Instinct) , ale moge sie mylic.
Gdzie grafika? Ku*wa, następna next-genowa gra bez grafiki?a czego się spodziewałeś po cry engine 3 :D
a czego się spodziewałeś po cry engine 3 :DA teraz wymien lepszy silnik ;
a czego się spodziewałeś po cry engine 3 :DA teraz wymien lepszy silnik ;
Giera wygląda next genowo :).
za poprawne finishery dostajemy więcej expa, ale to nie są QTE (nie ma wymuszonych sekwencji), bo możemy przeciwnika równie dobrze zabić innym przyciskiem:lol:
Tworzony przez Cryteka na wyłączność Xboksa One tytuł ma być niewymagającą Kinecta brutalną naparzanką w realiach starożytnego Rzymu. Bohaterem Ryse jest kierowany przez gracza generał Marius Titus, który w wersji prezentowanej na targach dowodzi inwazją legionów na opanowane przez barbarzyńców nadmorskie fortyfikacje.http://www.cdaction.pl/news-33070/e3-2013-ryse-son-of-rome---juz-gralismy.html
Po ukończeniu tego niedługiego dema wnioski miałem dwa. Po pierwsze: pad nowego Xboksa One rzeczywiście może się podobać - jest lepszy, niż uznany kontroler Xboksa 360. Po drugie, ważniejsze jednak Ryse: Syn Rzymu to niekoniecznie ta nowa jakość, jakiej oczekiwałem po grach "następnej generacji". Ryse ma większy rozmach i ładniejsze tekstury, ale w gruncie rzeczy to wciąż liniowa, napędzana skryptami zręcznościówka, w którą zagrać wprawdzie można, ale wcale nie trzeba.
Zwłaszcza, że system walki jest w Ryse bardzo prosty i bazuje w dużej mierze na QTE aktywujących brutalne, ale powtarzalne finiszery. W praktyce wystarczy wyczuć, kiedy uderzać, a kiedy blokować - wszystko inne, w tym filmowe sekwencje formowania żółwia - osłaniania się przed strzałami - sprowadzają się do wciśnięcia jednego przycisku.
A jakby tego było mało wystarczy chwilę popatrzeć z boku, by dostrzec cięcia w animacji pracy nóg postaci, słaby efekt dymu, czy ogromną powtarzalność finiszerów. Okazuje się, że wbrew oczekiwaniom dyscyplina wśród barbarzyńców była tak duża, że nie tylko atakowali, ale i ginęli identycznie - nawet skopywani z murów zawsze robili to z jednego miejsca. Koniec końców jak na razie Ryse: Son of Rome nie jest moim "trzeba zagrać", jak Forza Motorsport 5 czy Titanfall.
No tak co tu innego człowiek będzie czytał żale sonoklapów :evil:
Gra rusza się i prezentuje zajebiście, zobaczymy co z tego wyjdzie jak na tytuł startowy wrażenie pozytywne.
Czy moderator może wyje**ć wszystko co jest związane z Godem ? bo szczerze ch** mnie obchodzi ta gra........
Gra rusza się i prezentuje zajebiście, zobaczymy co z tego wyjdzie jak na tytuł startowy wrażenie pozytywne.
Czy moderator może wyje**ć wszystko co jest związane z Godem ? bo szczerze ch** mnie obchodzi ta gra........
Kurcze, Ryse to obok LocoCycle największa kupa tych targów :cry:
A liczyłem na konkurencję dla Castlevanii czy God of War...
To, że coś dla Ciebie jest syfem nie znaczyć, że inni mają tak samo, weź to pod uwagęlol
@ Master
Chce czytać o RYSE a nie oglądać tu Kratos bo to nie jest miejsce od tego.
A tak w ogóle to ssij
Developer Crytek mentioned that they wouldn't be talking about multiplayer just yet, but then Cinematic Director Peter Gornstein said, "Well, you can't have multiplayer without the Colosseum."
I pressed further, and Gornstein confirmed that Ryse will include a two-player, "back-to-back" (though not necessarily literally) cooperative mode set in the Roman Colosseum. And like the real-life entertainment spectacles in the Colosseum during ancient Rome, the stages in the center of the famous arena will change, leading to a plethora of gameplay possibilities.
"Entire sets change by coming up through the floor," Gornstein said, and cited examples like flooding the Colosseum floor (which they actually did) or putting a forest in there. This creates a near infinite number of potential gameplay scenarios. Sounds cool, right?
Meanwhile, you'll be able to use Kinect's voice recognition to make battle cries at key times, such as "Arrows!" and "Shield!"
We'll have more on Ryse on IGN in the coming days, weeks, and months leading up to November.
jak kliknę inny guzik to po prostu przeciwnik mnie odrzuci i on wykona finiszera na mnie...A tutaj mogę go sobie wykończyć dowolnym atakiem, dowolnym kombosem LUB zastosować finishera. To duża różnica, bo nikt nie zmusza do grania w ten sposób.
Nie, bo w GoW:jak kliknę inny guzik to po prostu przeciwnik mnie odrzuci i on wykona finiszera na mnie...A tutaj mogę go sobie wykończyć dowolnym atakiem, dowolnym kombosem LUB zastosować finishera. To duża różnica, bo nikt nie zmusza do grania w ten sposób.
Mi się ta gra podoba na materiałach jakie widziałem do tej pory. Obawiam się trochę o system walki, bo nie wydaje sie być jakiś skomplikowany. Grafikę ciężko oceniać, bo z jednej strony mamy filmik z prezentacji, który wygląda rewelacyjnie, a z drugiej screenshoty jak z current genów. Trzeba czekać na wiecej materiałów z gry (w dobrej jakości). Ja z niecierpliwością będę śledził jej losy :)
Gra ma stawiać na realizmWszystko na trailerze to było przecież jedno wielkie sci-fi i wyglądało to jak destant Helghastów, a nie Rzymian.
W oddali pojawia się pulsująca ikonka przycisku A. Muszę ją mashować, by w odpowiednim momencie mój miecz poderżnął przeciwnikowi gardło. Klik, klik klik! Cholera, za wolno, ikona znika.
Spudłowałem, niech to!
Ale chwila, czemu w takim razie animacja zabójstwa jest prawidłowo ukończona?"
"Pomyślałem że to błąd. Przy następnej okazji celowo wcisnąłem zły przycisk, ale nic to nie zmienia. Postać przeciwnika pada na ziemię martwa. Kolejny raz, wciskam po kolei wszystko co mam pod palcem - to samo. Czy to błąd? Przy wciskaniu różnych przycisków gra się gubi? NIestety, nawet gdy nie dotknę pada gra po prostu przechodzi się...sama"
Redaktor więc spytał się twórców, czy nie zauważyli takiego niedopracowania przed wystawieniem gry na E3. O to co usłyszał w odpowiedzi:
"To nie błąd. Nie chcemy, by gracz czuł się sfrustrowany grając w Ryse.
:lol: :lol: :lol:
Gościowi chyba coś się poj**ało z czym innym :lol:.:lol: :lol: :lol:
Najważniejsze, że to nie jest QTE.
(...)http://www.gram.pl/artykul/2013/06/15/e3-2013-ryse-son-of-rome-juz-gralismy.shtml
Z gry, która w ogóle mnie nie interesowała i nawet nie wierzyłem, że jednak się ukaże, Ryse stało się jednym z bardziej wypatrywanych przeze mnie tytułów. Dobrych, pięknych gier o Rzymianach nigdy za dużo. A zapowiedź trybu multiplayer, w którym będziemy walczyć w Koloseum tylko wzmocniła pozytywne odczucia. Niestety Crytek na razie nie zamierza nic więcej powiedzieć na jego temat. Szkoda, trzeba czekać do gamescomu.
crytek potwierdził cut scenka = gra, ta sama jakość :grin:
(http://www.onlinecenter.pl/mambots/content/multithumb/images/b.800.450.0.1..rysesandiego2.r7.jpg)
Moim zdaniem w ruchu gra robi lepsze wrażenie niż większość gier na nextgeny. Nowe screenshoty też wyglądają super.Akurat ta gra jawi się jako jedno z największych gówien z "next-genów". Po pierwsze była robiona przez kilka lat pod Xbox 360 i widać to na każdym kroku, a po drugie nie da się przegrać pojedynku i każde QTE to pic na wodę i przechodzi się samo niezależnie od naciskanych przycisków. Gościu z Kotaku pytał developera na E3, czy to tylko na potrzeby dema, a ten przyznał, że nie :lol:
Hejt na xbone hejtem, ale ta gra naprawdę daje rade. Boje sie tylko, że będzie to tytuł na pare godzin. Ale chyba warto czekać :angel:
W ogóle ta gra jest o czymś oprcz starożytnego Rzymu i wojny?A to trzeba coś więcej? :roll:
Odniosłem wrażenie, że po prostu ma się lać krew w tych realiach.
Dobrą wiadomością jest też, że przy produkcji pomagają byli pracownicy Vigil Games:
Akurat ta gra jawi się jako jedno z największych gówien z "next-genów". Po pierwsze była robiona przez kilka lat pod Xbox 360 i widać to na każdym kroku, a po drugie nie da się przegrać pojedynku i każde QTE to pic na wodę i przechodzi się samo niezależnie od naciskanych przycisków. Gościu z Kotaku pytał developera na E3, czy to tylko na potrzeby dema, a ten przyznał, że nie :lol:http://www.gametrailers.com/videos/3ozbqd/ryse--son-of-rome-e3-2013--in-depth-with-combat--cam-
Możliwe, że info o QTE jest już zdementowane gdzieś, jeśli tak to proszę o link wojowników Xboxa.
Akurat ta gra jawi się jako jedno z największych gówien z "next-genów". Po pierwsze była robiona przez kilka lat pod Xbox 360 i widać to na każdym kroku, a po drugie nie da się przegrać pojedynku i każde QTE to pic na wodę i przechodzi się samo niezależnie od naciskanych przycisków. Gościu z Kotaku pytał developera na E3, czy to tylko na potrzeby dema, a ten przyznał, że nie :lol:http://www.gametrailers.com/videos/3ozbqd/ryse--son-of-rome-e3-2013--in-depth-with-combat--cam-
Możliwe, że info o QTE jest już zdementowane gdzieś, jeśli tak to proszę o link wojowników Xboxa.
-
(http://i.minus.com/ibkDpw1uS8VRHL.gif)
Szkoda, ze to nie multiplatformowy tytul.
Aen krótki filmik przypomina mi trochę ujęcia kręcona z kaskaderami, czekają aż zadasz cios i efektownie upadają. :grin: Do serii GOW III daleko hen hen, wiem to nie Kratos. :angel:Nawiązanie jak najbardziej trafne, bo w GOW zmiękczasz przeciwnika, ten "czeka, aż zadasz cios" i mamy festyn qte.
Aen krótki filmik przypomina mi trochę ujęcia kręcona z kaskaderami, czekają aż zadasz cios i efektownie upadają. :grin: Do serii GOW III daleko hen hen, wiem to nie Kratos. :angel:Nawiązanie jak najbardziej trafne, bo w GOW zmiękczasz przeciwnika, ten "czeka, aż zadasz cios" i mamy festyn qte.
(http://fc06.deviantart.net/fs71/f/2013/201/1/3/ryse_3_by_jinkuromuramasa-d6ebzhr.gif)Jak na startowy tytuł grafa spoko.
PPE... Może mi ktoś wytłumaczyć w czym jest problem? Walczysz z kolesiami, doprowadzasz ich do stanu, że mają B nad głową. Możesz wtedy odpalić finishera, polegającego na wciskaniu przycisków, a nie zwykłym pokazaniu widowiskowej animacji. Wciskasz w tempie - dostajesz różne bonusy, olewasz - po prostu ich zabijesz. Nie chcesz QTE? Dobijasz ich zwykłymi ciosami, co widać na poniższym filmiku.
A gify prezentują się zacnie nie wiem co trzeba mieć nie tak w bani, żeby szlochać na tak fajny startowy tytuł.
CytujPPE... Może mi ktoś wytłumaczyć w czym jest problem? Walczysz z kolesiami, doprowadzasz ich do stanu, że mają B nad głową. Możesz wtedy odpalić finishera, polegającego na wciskaniu przycisków, a nie zwykłym pokazaniu widowiskowej animacji. Wciskasz w tempie - dostajesz różne bonusy, olewasz - po prostu ich zabijesz. Nie chcesz QTE? Dobijasz ich zwykłymi ciosami, co widać na poniższym filmiku.
Czyli to samo jest GOWie mogę zrobić finish albo bić go aż padnie, tam jakoś nikomu to nie przeszkadza.
A gify prezentują się zacnie nie wiem co trzeba mieć nie tak w bani, żeby szlochać na tak fajny startowy tytuł.
I ciekawe jest odniesienie do samograja, skoro przez GOW'y można bez większego bólu przebrnąć taktyką: "kwadrat", "kwadrat", bla bla bla
bla bla bla.
Spoko, ja kończę te bzdurne porównania, bo Ryse vs GOW w przedstawionym kontekście to jakieś nieporozumienie.
Skoro odniosłeś się do platformówki, to już była taka jedna, która stawiała na jeden przycisk i ciężko było cokolwiek zjebać:
(http://www.gamingcapacity.com/wp-content/uploads/2013/02/prince-of-persia-2008.jpg)
Jakie animacje! I jaką technikę z tymi podłogami w koloseum mieli!
Zaś samo napierdzielanie się na arenie już nie wygląda tak super.
:whistle: Pa ram pam pam:Za wiele to się nie różni od kupowania sprzętu do multi za PLN choćby w takim Battlefieldzie.
http://www.videogamer.com/xboxone/ryse/news/ryse_has_microtransactions.html
Ryse has microtransactions
Postać głównego składa się z 150k polygonów tak wiec jest to 3 razy więcej niż najlepsi na tej generacji. Trochę mało, ale jak na początek może być.to jest 7 razy więcej niż kratos z god of war 3 i ponad 3 razy więcej niż postacie z kz;sf, wiec jest to ogromna ilość. Jestem aż trochę zdziwiony że xbox one potrafi tyle pociągnąć.
Tak tylko, że taki Joel ma z 50k czy Sev z KZ3. Tak czy owak mówię o postaci głównej w Ryse a nie przeciwnikach w KZ:SF bo główne na bank będą lepiej wykonane niż w Ryse.Postać głównego składa się z 150k polygonów tak wiec jest to 3 razy więcej niż najlepsi na tej generacji. Trochę mało, ale jak na początek może być.to jest ponad 7 razy więcej niż kratos z god of war 3 i ponad 3 razy więcej niż postacie z kz;sf, wiec jest to ogromna ilość. Jestem aż trochę zdziwiony że xbox one potrafi tyle pociągnąć.
Tak tylko, że taki Joel ma z 50k czy Sev z KZ3. Tak czy owak mówię o postaci głównej w Ryse a nie przeciwnikach w KZ:SF bo główne na bank będą lepiej wykonane niż w Ryse.Joel ma 30k.
Dowód proszę.Tak tylko, że taki Joel ma z 50k czy Sev z KZ3. Tak czy owak mówię o postaci głównej w Ryse a nie przeciwnikach w KZ:SF bo główne na bank będą lepiej wykonane niż w Ryse.Joel ma 30k.
Dowód proszę.Dlaczego to ja zawsze musze dowody podawac? Gdzie Twoj dowod na 50k? :>
Tri count for in-game Joel was around 30k including hair, excluding his backpack.Jak plecaka nie to i broni pewnie też, czyli śmiało do 40k a może i nawet 50k dobije.
Jak plecaka nie to i broni pewnie też, czyli śmiało do 40k a może i nawet 50k dobije.Czyli uwazasz, ze bron i plecak maja 70% budzetu postaci? lol
Czyli uwazasz, ze bron i plecak maja 70% budzetu postaci? lol
Btw glowa Mariusa ma 24k, a i Ryse chodzi w 1080p.Na tym retailowym X1 co się do windowsa wysypuje? :
Hmm to dziwne aby składał się z mniejszej ilości niż Drake w dwójce. Dla porównania główne postacie z dwójki.Dowód proszę.Dlaczego to ja zawsze musze dowody podawac? Gdzie Twoj dowod na 50k? :>
Na tym retailowym X1 co się do windowsa wysypuje? :Nope, Ryse nie chodzil na PC na zadnym z pokazow ;
Hmm to dziwne aby składał się z mniejszej ilości niż Drake w dwójce. Dla porównania główne postacie z dwójki.Serio? :>
Chloe - 45,000
Drake - 37,000
Mnie tam TLOU graficznie nie porwalo :P
Duzo bardziej pod tym wzgledem cenie sobie U2/3 czy GOW3.
W kazdym razie Crytek musial dac taki polycount dla Mariusa ze wzgledu na zbroje skladajaca sie z masy odobnych, ruchomych elementow.
Tego nie da sie wpisac w mapowanie tekstur.
Szczerze to nie rozumiem narzekania na oprawe Ryse.
W nowym vidocu wyglada to bardzo ladnie.
Co innego przejscia miedzy animacjami, ktore sa zwalone.
Drażnią strasznie te bajkowe fikołki i rzuty ludzi na nabitym mieczu. Powinni to realnie zrobić a nie takie fiku miku dla debili. Chociaż w sumie to jest na zydboksie wiec dla odpowiedniego odbiorcy.
Drażnią strasznie te bajkowe fikołki i rzuty ludzi na nabitym mieczu. Powinni to realnie zrobić a nie takie fiku miku dla debili. Chociaż w sumie to jest na zydboksie wiec dla odpowiedniego odbiorcy.Subtelne :troll:
Na tej wielkości obrazkach to każda gra wygląda zajebiście.Przeciez masz trailer na yt. I w troche lepszej jakosci jest na gamespot
Czy tylko mi się wydaje, że coś się zmieniło w kwestii wizualnej? Albo to uproszczenie oświetlenia, shaderów i post-procesu, albo po prostu zmiana artystyczna, ale jest trochę inaczej. Różnica nie jest duża, jednak miałem wrażenie, iż gra bardziej robiła detalami.Polepszono shadery, ale zmniejszono ilość poly na postać ze 150 tys. do 85 tys.
Polepszono shadery, ale zmniejszono ilość poly na postać ze 150 tys. do 85 tys.
na cut scenkach ryse wygląda świetnie ale już gameplay to poziom najwyżej crysisa 3 na medium czyli do kz;sf dalekoChyba musisz obejrzec gameplay z dzisiejszego GTTV ;
W pierwszej grze Xbox One już nie wydala i trzeba iść na kompromisy drastyczne obniżenie polygonów w zamian za lepsze shadery a do tego 900p. Konsola rzeczywiście jest dużo słabsza od PS4. Szkoda :(.Wywalili polygony z niewidocznych czesci i zoptymalizowali model, do tego wyeleminowali LoD kompletnie na Mariusie, czyli zawsze ma 85k. W KZ:SF np po 10 metrach postaci maja 3200 poly, po 15 metrach 800.
To wiem, mam tylko wrażenie, że takie elementy jak zbroja fajnie połyskiwały w buildzie z E3.I wlasnie miedzy innymi dlatego nowy build bardziej mi sie widzi.
Nie wiem jak po tym trailerze mozna narzekac na grafe.
do tego wyeleminowali LoD kompletnie na Mariusie, czyli zawsze ma 85k. W KZ:SF np po 10 metrach postaci maja 3200 poly, po 15 metrach 800.Przecież tam zawsze główną postać oglądamy z bliska wiec trochę dziwne żeby dawali jeszcze lod. Tak samo jak w uncharted nie ma na Drakeu żadnych lodów, tylko stałe 30-40tys, wiec nie jest to żadne wielkie osiągniecie. 2 razy więcej niż w current genowych grach :roll:
Nieźle, nieźle, wygląda jak God of War z PS3 w pół full HD. Jednak talent graficzny Crytecka i moc X1 robią swoje.
Nom, w 900p . Nextgen
Co z tego jak z materiałów tych co pokazali to najładniejsza next genowa gra w tej chwili. Fakt szkoda, że nie 1080p, ale ta konsola nie ma mocy PS4.Sam sobie strzeliłeś w kolano. Przed chwilą w innym temacie była Twoja dojebka i dywagacja, co należy definiować, jako "next-gen" i nagle Ryse ledwo powyżej hd ready jest bardzo next-gen. :lol:
(https://static.squarespace.com/static/51d31cb7e4b0141aacb53a2c/t/526234dce4b0c5267bb35144/1382167773308/3.gif)woda i animacja miażdżą :lol:
;
Co z tego jak z materiałów tych co pokazali to najładniejsza next genowa gra w tej chwili.chyba na cut scenkach. sam gameplay wygląda na poziomie podobnym do gow:wstąpienie
Spoko w końcu to wszystko zatoczy koło i gry wrócą do swojej starszej formy.29 listopad juz za rogiem :angel:
Kampania Ryse: Son of Rome wywołuje spore zainteresowanie i prezentuje się świetnie na publikowanych materiałach. Gorzej jest z kooperacyjną zabawą w gladiatorów. Mimo to ogłoszono dzisiaj, że w planach są cztery rozszerzenia, które dorzucą łącznie 14 map, dodatkowy tryb rozgrywki, sześć skórek postaci, wydarzenia i następną kategorię uzbrojenia. Całość będzie można oczywiście nabyć taniej w formie przepustki sezonowej, wycenionej na 20 dolarów (bonusowo dostaje się specjalną zbroję i miecz).http://www.onlinecenter.pl/12170/Aktualnosci/Duzo-dodatkow-do-Ryse-Son-of-Rome.html
(http://media1.gameinformer.com/imagefeed/screenshots/RyseSonofRome/ScreenShot0062.jpg)
TIP.Twierdzisz, że to jedyna różnica? ;)
Pioropusz nie jest statyczny (uginna sie podczas ruchu).
Ocenę powinna podnieść bardzo dobra strona techniczna
Czyli jednak Zielarz miał rację... Czekamy na premierę i pierwsze oceny :)8, 8, 7, 9, 8, 9, 9 :angel:
Polygon: 10Link? Nie mogę zlokalizować.
:wall_bash:
...Aaaaa, to taki żarcik miał po prostu być. Że polygon dostał na film dokumentalny i że teraz każda recenzja na Xbox One będzie 9 albo 10. Zacytuję Ci tego posta jak już dostanie to 7 hehe.
No od polygon CoD Ghost na Xbone(720P) dostał 7, a na PS4(1080P) dostał 6,5.Wg tekstu, jakby tak ktoś raczył poczytać, uznali że ważniejszy jest stały frejmrejt niż 1080p. Ale ok, spisek jak ch** bo 0.5 wyższa ocena.
Jakbyś raczył poczytać inne testy to byś ustalił, że na PS4 ścina przy checkpointach (save) a na Xbone cały czas. Dodatkowo, polygon dal 7,5 dla Last of Us, 5 dla KZ SF - naprawdę uważasz, że te gry zasługują na takie oceny?No od polygon CoD Ghost na Xbone(720P) dostał 7, a na PS4(1080P) dostał 6,5.Wg tekstu, jakby tak ktoś raczył poczytać, uznali że ważniejszy jest stały frejmrejt niż 1080p. Ale ok, spisek jak ch** bo 0.5 wyższa ocena.
WOW ACTIVISION, 7.0, MS ŁAPÓWKI WOW, SUKCES TAKI WIELKI, ŁAPÓWKI TAKIE OGROMNE
Gra może nie jest specjalnie ambitna, ale i tak bym grał aż miło 8) Gameplay przypomina mi "Powrót króla" z Ps2. Wcześniej byłem sceptyczny, może jednak wyjść dobry szpil. Jeśli chodzi o exy premierowe to X1 >>>> PS4.
on czasem nie mysli racjonalnie, ten serwis juz oddawna wali taka sciemeJakbyś raczył poczytać inne testy to byś ustalił, że na PS4 ścina przy checkpointach (save) a na Xbone cały czas. Dodatkowo, polygon dal 7,5 dla Last of Us, 5 dla KZ SF - naprawdę uważasz, że te gry zasługują na takie oceny?No od polygon CoD Ghost na Xbone(720P) dostał 7, a na PS4(1080P) dostał 6,5.Wg tekstu, jakby tak ktoś raczył poczytać, uznali że ważniejszy jest stały frejmrejt niż 1080p. Ale ok, spisek jak ch** bo 0.5 wyższa ocena.
WOW ACTIVISION, 7.0, MS ŁAPÓWKI WOW, SUKCES TAKI WIELKI, ŁAPÓWKI TAKIE OGROMNE
TLOU nie. Killzone za to, tak samo jak COD:G powinien dostać niską ocenę, żeby deweloperzy w końcu się nauczyli, że są inne gatunki niż efpees :(. Faktycznie, nie czytałem na innych serwisach, nie mam czasu czytać o tym samym w 5 źródłach szczególnie jeśli chodzi o tak chujowatą grę.Jakbyś raczył poczytać inne testy to byś ustalił, że na PS4 ścina przy checkpointach (save) a na Xbone cały czas. Dodatkowo, polygon dal 7,5 dla Last of Us, 5 dla KZ SF - naprawdę uważasz, że te gry zasługują na takie oceny?No od polygon CoD Ghost na Xbone(720P) dostał 7, a na PS4(1080P) dostał 6,5.Wg tekstu, jakby tak ktoś raczył poczytać, uznali że ważniejszy jest stały frejmrejt niż 1080p. Ale ok, spisek jak ch** bo 0.5 wyższa ocena.
WOW ACTIVISION, 7.0, MS ŁAPÓWKI WOW, SUKCES TAKI WIELKI, ŁAPÓWKI TAKIE OGROMNE
nie mam czasu czytać o tym samym w 5 źródłach
Taki zwiastun premierowy to ja rozumie :).Nich sobie będzie durnym korytarzykiem, ja chce to na PS4
Trailer super. Jest to jedyna gra na next-geny, w którą naprawdę bym zagrał. A gameplay może nie wygląda na nadzwyczajny, ale czy w Powrocie Króla, Assassinie, czy nawet Batmanach walka zachwycała głębią i prezentowała się wyraźnie inaczej?. Nie znam systemu, więc nie wiem, jak się gra, ale patrząc z boku to samo napierdzielanie nie wyróżnia się ani negatywnie, ani pozytywnie na tle innych, podobnych produkcji.
Ryse mi przypomina Heavenly Sword jako tytuł startowy. Tam też system walki był przeciętny, ale przerywniki, klimat i grafika podwyższały grywalność. Chciałbym, aby Ryse okazało się chociaż podobnie dobrą grą.
No i nie zapominajmy o multi. Nawet jeśli kampania jest krótka, to tryb koloseum może dostarczyć trochę dodatkowych godzin zabawy, pod warunkiem oczywiście, że jest dobrze zrealizowany.
Technical next generation masterpiece combined with rome art, cinematic gameplay and flawless sound is no doubt best Xbox One has to offer.
Na WiiU to nawet 720p nie ma w wielu tytułach.
Na WiiU to nawet 720p nie ma w wielu tytułach.To prawda. Ale dotyczy to multiplatform, gdzie port na WiiU robi od niechcenia jakiś pomniejszy team.
Zdjęte. Chyba przez pomyłkę puścili przed upłynięciem embargo.
CytujTechnical next generation masterpiece combined with rome art, cinematic gameplay and flawless sound is no doubt best Xbox One has to offer.
9/10
www.eurogamer.net/articles/2013-11-20-ryse-sone-of-rome-review
:lol:
:lol:
Nie mam pojęcia.
Polygon wzial 750k i i tak objechal najwiekszego eksa MS. 10/10Żeby zasiać niepewność i odżegnać się od łapówki postanowili dla niepoznaki pójść na fali reszty serwisów, a tak naprawdę best is yet to come ;)
lubię patrzeć jak się mylisz.(http://frybreadwhitebread.files.wordpress.com/2012/12/me-gusta.jpg)
Liczyłem na coś lepszego, niż graficzny benchmark...
Gra wygląda najlepiej ze wszystkich exów na Xbone. Rozumiem, że nie może się podobać, bo Iras tak powiedział.
Zamiast łapać za słówka, lepiej odnieś się do posta Tarniaka, chyba, że zbyt niewygodny dla Ciebie.
To wskaż te nieliczne materiały z gameplay'u wersji retail...
Nie jest tak źle, mogło być lepiej. Jak ceny Verbatimów spadną do 2zł to pewnie zagram, albo i nie.Pewnie zagrasz, jak we wszystkie gry na sprzęt MS, dla ułatwienia wrzucam ci link do twojej wersji--->KLIK (http://www.youtube.com/watch?v=VbSya352ZcM)
Shacknews - 5/10
Eurogamer - 5/10
Polygon - 6/10
Joystiq - 2.5/5
Gamespot - 4/10
IGN - 6.8
Destructoid - 5/10
Videogamer.com - 6/10
EGNNow.com - 7.5/10
OXM.co.uk - 7/10
Kotaku - YES
Gamesradar - 3.5/5
GameInformer - 6/10
Rev3Games/Sessler - 2/5
MMGN - 6.5
Eurogamer.de: 7/10
Gameswelt - 7.5/10
Gamersglobal.de - 6.5/10
EveryEye.it - 7.5
Venturebeat: 86/100
Eurogamer.it: 7/10
Gametrailers - 7/10
Metro.co.uk - 3/10
CVG - 5/10
Polecam się zapoznać z:Nie jest tak źle, mogło być lepiej. Jak ceny Verbatimów spadną do 2zł to pewnie zagram, albo i nie.Pewnie zagrasz, jak we wszystkie gry na sprzęt MS, dla ułatwienia wrzucam ci link do twojej wersji--->KLIK (http://www.youtube.com/watch?v=VbSya352ZcM)
Nie dziękuj.
Performance analysis of the first campaign stage of Ryse: Son of Rome. We've omitted analysis of the FMV video sequences, making it easier for you to see what is being rendered in real-time - and what isn't.
Szkoda. Po ostatnich materiałach miałem nadzieję na porządną grę, a wyszła kaszana z ładną grafiką
Wychodzi na to, że najwyżej ocenianym exem startowym na next geny jest... New Super Mario Bros U! (średnia 84%)
Jeśli za Next Gena uważa się Wii U :P.Może podzespołami trochę odstaje, ale ma przecież rewolucyjnego padleta!! :angel:
Animacja w tej grze nie przestaje mnie zadziwiac...mnie też fajne "sajdstepy" :P
Polygon pieknie rozwial watpliwosci lapowkarskie hehe.Nie pierd** http://www.ps4site.pl/newsy/polygon-com-stal-sie-nierzetelnym-portalem/
Kolejny frustrat, który będzie wyzywał w obronie plastiku. Smutne.Pomyliłeś mnie chyba z innym użytkownikiem, a w dodatku drażni mnie twoja głupota i ślepota na sprawy oczywiste
A afera o pilota, śmieszna, skoro w recenzji PS4 na serwisie nie ma słowa o problemie z pilotem.
Kolejny frustrat
drażni mnie twoja głupota i ślepota
Pomyliłeś mnie chyba z innym użytkownikiem(http://caribflyer.com/carib/wp-content/uploads/thumbs-up.png)
hahahahahaCytujPerformance analysis of the first campaign stage of Ryse: Son of Rome. We've omitted analysis of the FMV video sequences, making it easier for you to see what is being rendered in real-time - and what isn't.
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-next-gen-now-ryse-son-of-rome
(http://gyazo.com/6213a25b47b41db83ddcac4cb7bd7f25.png)
Beka z ludzi, którzy błaźnili się w imię prerenderowanych cut-scenek :hihi:
Plastiku = konsoli.Serio? nie domyśliłbym sie jak byś mi nie napisał :lol:
Tytuł Cryteka nie przypadł do gustu recenzentowi z brytyjskiej edycji Eurogamera i zasłużył sobie na chłodną ocenę na poziomie 5 punktów w dziesięciostopniowej skali.
„Brutalne, barbarzyńskie i krótkie, Ryse: Son of Rome wyłoniło się z siedmioletniego cyklu produkcyjnego jako wizualnie olśniewająca i prosta gra akcji, stawiająca na irytujący, monotonny rozlew krwi” - zauważa recenzent.
Głównym bohaterem w Ryse: Son of Rome jest Marius Titus. Młody legionista planuje zemstę na barbarzyńcach - mordercach swojej rodziny.
„Jeśli ktoś zamierza zauważyć, że Rzym nie został podpalony przez barbarzyńców, śpieszę donieść, że Ryse ma autentyczne wydarzenia w poważaniu. To splecione byle jak historyczne fantasy, w którym królowa Celtów - Boudica - jeździ na słoniu bojowym. Anglia wygląda jak Middle-earth, Szkocja przypomina Transylwanię, a w Koloseum ktoś wymyślił już wybuchające beczki.”
„Jeśli w Killzone: Shadow Fall chodzi o oświetlenie, Ryse przoduje w teksturach, powierzchniach i materiałach: polerowane brązy, chropowate kamienie, purpurowe proporce, a wszystko podświetlone i błyszczące. Woda jest niesamowita. Choć gra aktorska miejscami pozostawia nieco do życzenia, modele postaci są tak wiarygodne, że czasami trzeba uważnie się przypatrzeć, by zauważyć różnicę.”
„Ryse depcze po piętach studiu Guerrilla Games na PS4 i powinno zamknąć usta wielu sceptycznie nastawionym do możliwości Xbox One.”
Wspaniałej grafice nie towarzyszy jednak wystarczająco ciekawa mechanika rozgrywki.
„Jako gra stawiająca na walkę wręcz, Ryse cierpi na ogłupiający brak różnorodności i mechaniczne podejście do brutalności. Podstawowe elementy walki są w porządku, ale poza nimi nie otrzymujemy nic więcej. Nie ma tu miejsca na kreatywność graczy. Zatrważający jest też niedostatek modeli przeciwników - zobaczymy może sześć typów.”
„Choć powtarzalne i płytkie, Ryse dostarcza rozrywki, a świetna grafika i głupiutka fabuła nie zdążą się znudzić przed końcem fabuły. Jednak po przejściu gry odblokujemy zdecydowaną większość umiejętności głównego bohatera, a w rozgrywce nie ma nic, co przyciągnęłoby do kolejnego ukończenia produkcji.”
„Crytek lubi porównywać idealistycznego i praworządnego Mariusa do zepsutego i okrutnego Nerona, ale Ryse wydaje się być właśnie produktem upadającego imperium - pustą dekadencją.”
Ale ja się nie wykłócam. To wy macie problem, że każda strona bierze w łapę i kontrujecie każdy post, który śmie temu przeczyć. O mnie, za mnie możecie nawet im ddosować stronkę.Nie każdy portal
Jak gra, która chodzi w porywach w 25klatkach/sec a w skrajnych przypadkach w 14, w rozdzielczości 900p może deptać graficznie po piętach KZ:SF, które chodzi w pełnym 1080p 60fps/sec w skrajnych 40.Do tego korytarzyk, kontra FPS, no ale pewnie jakiś polygon to napisał :lol:
Kilka chłodnych zdań o Ryse:Jaki jest sens Eurogamera.PL skoro to po prostu tłumaczenie i to w dodatku nienajlepsze :/.
http://www.eurogamer.pl/articles/2013-11-21-pierwsze-recenzje-ryse-son-of-rome
W zasadzie nie wiem czy więcej niż 5 osób na całe forum czyta recenzje, więc uznajmy temat za skończony.Ale ja się nie wykłócam. To wy macie problem, że każda strona bierze w łapę i kontrujecie każdy post, który śmie temu przeczyć. O mnie, za mnie możecie nawet im ddosować stronkę.Nie każdy portal
Myślałem, że tak działa ten serwis. Tłumaczy wszystko, jak leci z eurogamer.net i to jest podstawa jego egzystencji.Niemiecki, portugalski i włoski na pewno mają swój szit.
W zasadzie nie wiem czy więcej niż 5 osób na całe forum czyta recenzje, więc uznajmy temat za skończony.
Masz rację, my tylko przeglądamy oceny.Ty na pewno. Formuła recenzji jest niekompatybilna z Tobą, bo nie daj boże musiałbyś komuś przyznać rację.
Jak gra, która chodzi w porywach w 25klatkach/sec a w skrajnych przypadkach w 14, w rozdzielczości 900p może deptać graficznie po piętach KZ:SF, które chodzi w pełnym 1080p 60fps/sec w skrajnych 40.
Bez przesady, zero utraty jakości... Jakoś moje wspomnienia z gry w Halo ODST to wielkie schody na każdej krawędzi, więc utrata jakości zwyczajna, jak to przy skalowaniu bywa.Dziwne, bo większych zębów nie powinno być.
Ja mogę grać w 900p pod warunkiem, że m$ dorzuci do zestawu telewizor 900p. W innym przypadku naprawdę wisi mi czy to jest 900, 960 czy 1079p. Skalowane = kiła. Na regularne spadki do 26 fps można przymykać oko w przypadku 7-letniej konsoli, ale u progu nowej generacji to nie przejdzie. Od next-genów oczekiwałem tylko dwóch rzeczy - natywnej rozdzielczości i płynności na poziomie minimum 30 klatek. Szrot tu i tu nie daje rady. Assassin's Creed 4 na PS4 robi na mnie zdecydowanie większe wrażenie niż wszystkie gry na xbone. Aha, nie porównywałbym 1080p50 do 900p26.
Skalowanie własnie jest zajebiste na platformach MS wiem bo gram na X360. Jest zero utraty jakości, na Xbox One będzie pewnie podobnie, tak więc 900p to 900p. Tego samego nie można powiedzieć o np. PS3 bo większość gier w które grałem po przeskalowniu to paćka. Skaler na PS3 to rozpacz, oby na PS4 nie było podobnie z takim np. BF4 :troll:.Nie ma czegos takiego jak brak utraty jakosci przy skalowaniu. 900p w niektorych grach wyglada jeszcze w miare dobrze (choc i tak widac ze ostrosc obrazu na tym traci).
Bez przesady, zero utraty jakości... Jakoś moje wspomnienia z gry w Halo ODST to wielkie schody na każdej krawędzi, więc utrata jakości zwyczajna, jak to przy skalowaniu bywa.Dziwne, bo większych zębów nie powinno być.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Typ nie ogarnia, dajcie mu spokój.Znalazł sie typ ogarnięty :lol:.
Dla mnie to po lewej, zdecydowanie ostrzejsze i lepsze kolory.
Ja nie mogę, jaka beka z Kyo :lol: Nadworny błazen GO.Czasem takim trzeba też być, aby móc tutaj o rzeczach oczywistych gadać.
Ja nie mogę, jaka beka z Kyo :lol: Nadworny błazen GO.Czasem takim trzeba też być, aby móc tutaj o rzeczach oczywistych gadać.
Dla mnie to po lewej, zdecydowanie ostrzejsze i lepsze kolory.Wcale się nie dziwie bo przy porównaniu BF4 mówiłeś podobnie. Nawet jakby cała scena była we mgle na PS4 to i tak większość by powiedziała, że lepiej bo to Sony :lol:
Ja osobiście tak 10= na 10=Ogarnij sie człowieku, przeciez ktoś Ci pokazał ze to była wina ustawienia TVDla mnie to po lewej, zdecydowanie ostrzejsze i lepsze kolory.Wcale się nie dziwie bo przy porównaniu BF4 mówiłeś podobnie. Nawet jakby cała scena była we mgle na PS4 to i tak większość by powiedziała, że lepiej bo to Sony :lol:
1 na 1.Rozumiem na ps3, tak? Własnie ogladam pierwszy mecz na nowym tv i gdzieniegdzie potrafi na 1/1 przysmużyć(głównie piłka a czasami nogi jakiegoś piłkarza0 a właczając panorame mu przechodzi. Czyli obraz tv sie do tego nie nadaje? W poprzednim zawsze miałem 1 na 1 i nic takiego nie występowało.
Wina może była, ale to nie zmienia faktu, że nawet wtedy jak jeszcze o tym nikt nie wiedział sonoklapy twierdziły co innego :lol:.Ja osobiście tak 10= na 10=Ogarnij sie człowieku, przeciez ktoś Ci pokazał ze to była wina ustawienia TVDla mnie to po lewej, zdecydowanie ostrzejsze i lepsze kolory.Wcale się nie dziwie bo przy porównaniu BF4 mówiłeś podobnie. Nawet jakby cała scena była we mgle na PS4 to i tak większość by powiedziała, że lepiej bo to Sony :lol:
Ja tam zawsze mam w TV włączony tryb "Gra" :angel:Widzisz tam coś na tv oprócz mgły. Bo z tego co mam u siebie to ostrość w trybie gra jest 3/30.
Miałem nadzieję, że to będzie takie Heavenly Sword tej generacji, ale po tym co widać nie stawiałbym gry Crytek obok dzieła NT. HS nie miało aż tak płytkiego systemu walki, posiadało lepiej nakreślone postacie, gniotło świetnym klimatem, urzekało rewelacyjną ścieżką dźwiękową. Niemniej największa różnica polega na tym, że w Ryse się gra, co szczególnie nie jest radosne według recenzentów, zaś HS się przeżywa.Do tego można jeszcze dorzucić dość wysoki poziom trudności w paru miejscach i chyba najtrudniejszy QTE ever.
Coś mi się wydaje, że ta giera to takie drugie Heavenly Sword. Czyli krótka giera, ładna graficznie z dropami animacji, ciekawą historią, bugami i słabym gameplayem.
A capture taken from one of the games many pre-rendered video sequences. Notice the severity of the compression artefacts.(http://images.eurogamer.net/2013/articles//a/1/6/3/6/1/0/7/XB1_006.bmp.jpg)
Polecam sciagnac ten gameplay z gamersyde.Mi sie klimat podoba i jakbym miał klocka to bym kupił tą giere. Wygląda bardzo dobrze.
http://www.gamersyde.com/stream_ryse_son_of_rome_gameplay_6_sound_issue_-31227_en.html
Moim zdaniem, poki co najladniejsza obok Killzona gra na next geny. Jakos gameplayu to juz inna kwestia.
A co do AC4...to mysle ze Iras trolluje.
Przeciez to sie niewiele zmienilo od czasow pierwszego Assassina z 2007go roku.
Moim zdaniem, poki co najladniejsza obok Killzona gra na next geny. Jakos gameplayu to juz inna kwestia.
Polecam sciagnac ten gameplay z gamersyde.i wez sobie teraz porownaj ta postac z 2;34 z tymi rederami, ktorymi podniecal sie karotolem gdzie bylo widac wlosy.
http://www.gamersyde.com/stream_ryse_son_of_rome_gameplay_6_sound_issue_-31227_en.html
Moim zdaniem, poki co najladniejsza obok Killzona gra na next geny. Jakos gameplayu to juz inna kwestia.
A co do AC4...to mysle ze Iras trolluje.
Przeciez to sie niewiele zmienilo od czasow pierwszego Assassina z 2007go roku.
Od wczoraj z usługi Xbox Live można pobrać darmową aktualizację do Ryse: Son of Rome. Co prawda ani Crytek, ani Microsoft nie podzielili się jeszcze dokładną listą zmian, ale od razu można zauważyć dwie z nich - aktywowano rankingi oraz dodano wreszcie możliwość śledzenia znajdziek z poziomu gry, a nie jedynie aplikacji SmartGlass na tabletach. Ponadto jeden z producentów wspomina na Twitterze o wyeliminowaniu wykrytych błędów i niedoróbek. Przygotujcie się na pobranie aż 3 GB danych. Jednocześnie pojawiły się nowe osiągnięcia-wyzwania do zaliczenia.http://www.onlinecenter.pl/12318/Aktualnosci/Aktualizacja-Ryse-Son-of-Rome.html
Aktualizacja: Poznaliśmy więcej informacji o nowej zawartości.
W ramach aktualizacji dorzucono do trybu kooperacyjnego gladiatorów dwa elementy, które pojawiają się w trakcie rozgrywki - na planszy mogą wysunąć się statuetki jednorazowego użycia, poprawiające stan paska życia lub skupienia, oraz duża kusza, którą należy zniszczyć.
Dzisiaj swoją premierę ma także pierwsze DLC - „Colosseum Pack”, w skład którego wchodzą dwie areny (Henge, Ascension) oraz dwie zbroje (Commodus, Centurion). Cena wynosi 3,99$. Bez kolejnych opłat paczkę pobiorą posiadacze przepustki sezonowej na rozszerzenia.
I właśnie przez Ryse całkiem na poważnie zastanawiam się nad zakupem xboxaLubisz gry, które przechodzą się same? ;)
Trochę smuteczek nad managementem XBoxa - pierw kinect zamiast mocniejszej konsoli. Teraz pozbywania się exów...
Jeśli historia branży nas czegoś nauczyła, to że słabsza konsola (PS3) może wygrać generację właśnie exami. Exy to była jedyna szansa Xbone
co ja czytam, że niby ps3<x360 pod względem mocy? :lol:
Trochę smuteczek nad managementem XBoxa - pierw kinect zamiast mocniejszej konsoli. Teraz pozbywania się exów...
Jeśli historia branży nas czegoś nauczyła, to że słabsza konsola (PS3) może wygrać generację właśnie exami. Exy to była jedyna szansa Xbone
co ja czytam, że niby ps3<x360 pod względem mocy? :lol:
Też długo tak uważałem, ale lata lektury Digital Foundry powoli wyprowadziły mnie z błędu.ja przez dlugi czas uwazalem ze xbox360>ps3 ale lata system wars wyprowadziły mnie z błędu ;)
Co nie zmienia faktu, że różnica jest niewielka a exclusive'y są znacznie lepsze na PS3
Minimum:http://store.steampowered.com/app/302510/
OS: Windows Vista SP1, Windows 7 or Windows 8 (64bit)
Processor: Intel Dual-Core 2.8 GHz/ AMD Dual-Core 3.2 GHz or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 11 graphics card with 1 GB video RAM
DirectX: Version 11
Hard Drive: 26 GB available space
Sound Card: DirectX compatible Sound Card with latest drivers
Recommended:
OS: Windows Vista SP1, Windows 7 or Windows 8 (64bit)
Processor: Intel Quad-Core or AMD Octo-Core
Memory: 8 GB RAM
Graphics: DirectX 11 graphics card with 4 GB video RAM
DirectX: Version 11
Hard Drive: 26 GB available space
Sound Card: DirectX compatible Sound Card with latest drivers
Release Date: October 10
Pecetowa wersja Ryse: Son of Rome ukaże się wraz z czterema paczkami DLC, które udostępnione zostały na Xboksie One już po premierze gry na konsoli - poinformował Microsoft. Zapewniają one ponad dziesięć nowych map do trybu multiplayer, jak również zupełnie nowy moduł zabawy - Survival. Miłym dodatkiem może okazać się pięć skórek, w jakie można przyodziać swego gladiatora.http://www.gram.pl/news/2014/09/25/ryse-son-of-rome-na-pc-bez-mikroplatnosci.shtml
Twórcy Ryse: Son of Rome postanowili również usunąć z pecetowej wersji system mikropłatności, który był obecny na Xboksie One. Pojawią się także zaawansowane opcje ustawiania grafiki i wsparcie dla rozdzielczości 4k. "Rezultatem tego będą tekstury, cienie i inne rzeczy, powodujące opad szczęki - Rzym ożyje tak jak nigdy wcześniej" - zapewniają przedstawiciele Cryteku.
Premiera Ryse: Son of Rome na PC zaplanowana jest na 10 października.
Odkopię :)Z ciekawości sprawdziłem. Zawsze jak czytam takie czasy u innych to się zastanawiam czy jestem niepełnosprawny czy ludzie zwykle ściemniają. Mi przejście zajęło 7,5, czyli prawie 2x tyle.
Dzisiaj skończyłem Ryse, w sumie to nie zajęło mi to długo, bo jakoś 4 godziny, więc trochę żart. Gra to faktycznie taki trochę odpowiednik the order, niby spoko, ale sporo brakuje. Z pewnością trafia do mnie tematyka, bo bardzo lubię czasy Cesarstwa Rzymskiego i pod tym względem trochę dostarczono, jednak cała gra jest przygotowana tylko poprawnie i sporo brakuje do gry dobrej. A szkoda, bo z chęcią bym zobaczył drugą część, bo potencjał był, ale niestety to za mało na dzisiejsze czasy. Sprawdzić można, fajny klimat, muzyka, finiszery, szkoda tylko, że brak aktualizacji pod X, aż się prosi.
Mi się nie chciało kończyć. Wydmuszka.Fajna gra. Bieganie rzymskim legionistą czy jak go nazwiemy jest zawsze na plusie. Do tego gra jest bardzo ładna.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jednak nawet 4 godzin nie było. Ścian nie lizałem, nie bardzo było co.No to szacuneczek.
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190429/b52c7c3dbb076fecf6a964199d788a73.jpg)