Autor Wątek: Ryse  (Przeczytany 75494 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Ryse
« Odpowiedź #160 dnia: Września 02, 2013, 20:34:02 pm »
Postać głównego składa się z 150k polygonów tak wiec jest to 3 razy więcej niż najlepsi na tej generacji. Trochę mało, ale jak na początek może być.
to jest 7 razy więcej niż kratos z god of war 3 i ponad 3 razy więcej niż postacie z kz;sf, wiec jest to ogromna ilość. Jestem aż trochę  zdziwiony że xbox one potrafi tyle pociągnąć.
« Ostatnia zmiana: Września 03, 2013, 02:45:13 am wysłana przez Wulfen »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Ryse
« Odpowiedź #161 dnia: Września 02, 2013, 20:57:38 pm »
Na animację już mocy nie starczyło.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 072
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Ryse
« Odpowiedź #162 dnia: Września 02, 2013, 21:24:47 pm »
Postać głównego składa się z 150k polygonów tak wiec jest to 3 razy więcej niż najlepsi na tej generacji. Trochę mało, ale jak na początek może być.
to jest ponad 7 razy więcej niż kratos z god of war 3 i ponad 3 razy więcej niż postacie z kz;sf, wiec jest to ogromna ilość. Jestem aż trochę  zdziwiony że xbox one potrafi tyle pociągnąć.
Tak tylko, że taki Joel ma z 50k czy Sev z KZ3. Tak czy owak mówię o postaci głównej w Ryse a nie przeciwnikach w KZ:SF bo główne na bank będą lepiej wykonane niż w Ryse.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 256
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Ryse
« Odpowiedź #163 dnia: Września 02, 2013, 21:47:31 pm »
No ale co z tego, jak Joel wygląda i tak lepiej niż postaci z Ryse.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Ryse
« Odpowiedź #164 dnia: Września 02, 2013, 23:56:41 pm »
Tak tylko, że taki Joel ma z 50k czy Sev z KZ3. Tak czy owak mówię o postaci głównej w Ryse a nie przeciwnikach w KZ:SF bo główne na bank będą lepiej wykonane niż w Ryse.
Joel ma 30k.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 072
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Ryse
« Odpowiedź #165 dnia: Września 03, 2013, 11:02:58 am »
Tak tylko, że taki Joel ma z 50k czy Sev z KZ3. Tak czy owak mówię o postaci głównej w Ryse a nie przeciwnikach w KZ:SF bo główne na bank będą lepiej wykonane niż w Ryse.
Joel ma 30k.
Dowód proszę.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Ryse
« Odpowiedź #166 dnia: Września 03, 2013, 12:00:18 pm »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Ryse
« Odpowiedź #167 dnia: Września 03, 2013, 12:12:17 pm »
Samochody Premium w GT5 mają 200k  8)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Ryse
« Odpowiedź #168 dnia: Września 03, 2013, 12:41:34 pm »


I widać model z uzbrojeniem, czyli na wszystko niecałe 150k.

Cytuj
Tri count for in-game Joel was around 30k including hair, excluding his backpack.
Jak plecaka nie to i broni pewnie też, czyli śmiało do 40k a może i nawet 50k dobije.


Na marginesie, ciekawe kiedy sie krajtek skapnie że ich benczmark w 1024x720 ch**owo wygląda i polecą się kochać z plejstejszon. ;




KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Ryse
« Odpowiedź #169 dnia: Września 03, 2013, 14:12:56 pm »
Jak plecaka nie to i broni pewnie też, czyli śmiało do 40k a może i nawet 50k dobije.
Czyli uwazasz, ze bron i plecak maja 70% budzetu postaci? lol

Btw glowa Mariusa ma 24k, a i Ryse chodzi w 1080p.

« Ostatnia zmiana: Września 03, 2013, 14:15:32 pm wysłana przez KKRT »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Ryse
« Odpowiedź #170 dnia: Września 03, 2013, 14:38:03 pm »
Czyli uwazasz, ze bron i plecak maja 70% budzetu postaci? lol


Latarka z przodu też pewnie pominięta.



Btw glowa Mariusa ma 24k, a i Ryse chodzi w 1080p.
Na tym retailowym X1 co się do windowsa wysypuje? :

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 072
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Ryse
« Odpowiedź #171 dnia: Września 03, 2013, 15:15:14 pm »
Dowód proszę.
Dlaczego to ja zawsze musze dowody podawac? Gdzie Twoj dowod na 50k? :>
Hmm to dziwne aby składał się z mniejszej ilości niż Drake w dwójce. Dla porównania główne postacie z dwójki.
Chloe - 45,000
Drake - 37,000


KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Ryse
« Odpowiedź #172 dnia: Września 03, 2013, 18:51:30 pm »
Na tym retailowym X1 co się do windowsa wysypuje? :
Nope, Ryse nie chodzil na PC na zadnym z pokazow ;

===

Hmm to dziwne aby składał się z mniejszej ilości niż Drake w dwójce. Dla porównania główne postacie z dwójki.
Chloe - 45,000
Drake - 37,000
Serio? :>

http://1.bp.blogspot.com/_CcB1MdhiIpI/SrQKX3FvoxI/AAAAAAAAACs/mtHaFn4Il_o/s1600-h/DSCF1033b.JPG

Ale widze, ze jest dokladniejsze info od ND.

---
Sev ma mniej 20k

http://pixologic.com/interview/killzone3/6/
« Ostatnia zmiana: Września 03, 2013, 18:58:59 pm wysłana przez KKRT »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 256
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Ryse
« Odpowiedź #173 dnia: Września 03, 2013, 19:04:22 pm »
No i ch** z wielokątami jak postacie w tlou i tak wyglądają lepiej niż w tym gównie.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Ryse
« Odpowiedź #174 dnia: Września 06, 2013, 02:51:38 am »
Cholera, jeżeli Joel ma "tylko" 30k, to Naughty Dog są geniuszami - rozjebali Ryse na łopatki, serwując postaci 1/5 tego, co Crytek, a wyszli z tego zwycięsko. Niemal jak nasza Husaria w 1621.

svonston

  • Gość
Odp: Ryse
« Odpowiedź #175 dnia: Września 06, 2013, 06:15:20 am »
Jaram się tym, co widzę na ekranie, a nie liczbami podawanymi przez deweloperów.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Ryse
« Odpowiedź #176 dnia: Września 06, 2013, 10:27:54 am »
Niech tylko poprawia tekstury i faktycznie Joel >>>> Marius

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Ryse
« Odpowiedź #177 dnia: Września 06, 2013, 11:40:48 am »
Mnie tam TLOU graficznie nie porwalo :P
Duzo bardziej pod tym wzgledem cenie sobie U2/3 czy GOW3.
W kazdym razie Crytek musial dac taki polycount dla Mariusa ze wzgledu na zbroje skladajaca sie z masy odobnych, ruchomych elementow.
Tego nie da sie wpisac w mapowanie tekstur.
Szczerze to nie rozumiem narzekania na oprawe Ryse.
W nowym vidocu wyglada to bardzo ladnie.
Co innego przejscia miedzy animacjami, ktore sa zwalone.


windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 256
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Ryse
« Odpowiedź #178 dnia: Września 06, 2013, 19:16:34 pm »
Mnie tam TLOU graficznie nie porwalo :P
Duzo bardziej pod tym wzgledem cenie sobie U2/3 czy GOW3.
W kazdym razie Crytek musial dac taki polycount dla Mariusa ze wzgledu na zbroje skladajaca sie z masy odobnych, ruchomych elementow.
Tego nie da sie wpisac w mapowanie tekstur.
Szczerze to nie rozumiem narzekania na oprawe Ryse.
W nowym vidocu wyglada to bardzo ladnie.
Co innego przejscia miedzy animacjami, ktore sa zwalone.

https://www.visionexpress.pl/

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Ryse
« Odpowiedź #179 dnia: Września 07, 2013, 00:27:09 am »



andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Ryse
« Odpowiedź #180 dnia: Września 07, 2013, 00:47:19 am »
Trawa dostała downgrade względem C3???

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Ryse
« Odpowiedź #181 dnia: Września 07, 2013, 04:05:08 am »
Cebulka z Pinkmana to to nie jest.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Ryse
« Odpowiedź #182 dnia: Września 07, 2013, 10:16:11 am »
Drażnią strasznie te bajkowe fikołki i rzuty ludzi na nabitym mieczu. Powinni to realnie zrobić a nie takie fiku miku dla debili. Chociaż w sumie to jest na zydboksie wiec dla odpowiedniego odbiorcy.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Ryse
« Odpowiedź #183 dnia: Września 07, 2013, 11:19:04 am »
Drażnią strasznie te bajkowe fikołki i rzuty ludzi na nabitym mieczu. Powinni to realnie zrobić a nie takie fiku miku dla debili. Chociaż w sumie to jest na zydboksie wiec dla odpowiedniego odbiorcy.

LOL

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Ryse
« Odpowiedź #184 dnia: Września 07, 2013, 11:36:33 am »
Drażnią strasznie te bajkowe fikołki i rzuty ludzi na nabitym mieczu. Powinni to realnie zrobić a nie takie fiku miku dla debili. Chociaż w sumie to jest na zydboksie wiec dla odpowiedniego odbiorcy.
Subtelne  :troll:
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Ryse
« Odpowiedź #185 dnia: Października 17, 2013, 23:55:27 pm »






Postaci rewelka, reszta ujdzie.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Ryse
« Odpowiedź #186 dnia: Października 18, 2013, 00:35:54 am »
Na tej wielkości obrazkach to każda gra wygląda zajebiście.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Ryse
« Odpowiedź #187 dnia: Października 18, 2013, 01:27:41 am »
Na tej wielkości obrazkach to każda gra wygląda zajebiście.
Przeciez masz trailer na yt. I w troche lepszej jakosci jest na gamespot

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
;

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Ryse
« Odpowiedź #188 dnia: Października 18, 2013, 02:38:50 am »
na cut scenkach ryse wygląda świetnie ale już gameplay to poziom najwyżej crysisa 3 na medium czyli do kz;sf daleko
« Ostatnia zmiana: Października 18, 2013, 02:54:52 am wysłana przez Wulfen »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Ryse
« Odpowiedź #189 dnia: Października 18, 2013, 09:29:47 am »
Brrr, poza ładną grafiką, trailer mizerny. Filmiki promocyjne skupione na fabule na ogół są fajne, jednak Crytek potrafi tylko robić ładną wizualizację, do której dorzuca całą resztę.

Ten trailer jest dużo fajniejszy, do tego wykonany przez Platige:



Czy tylko mi się wydaje, że coś się zmieniło w kwestii wizualnej? Albo to uproszczenie oświetlenia, shaderów i post-procesu, albo po prostu zmiana artystyczna, ale jest trochę inaczej. Różnica nie jest duża, jednak miałem wrażenie, iż gra bardziej robiła detalami. 
« Ostatnia zmiana: Października 18, 2013, 09:33:57 am wysłana przez Zielarz »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 256
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Ryse
« Odpowiedź #190 dnia: Października 18, 2013, 09:42:03 am »
Gra jak na next-gena wygląda słabo, mocno sterylnie no i ta animacja... A trailer faktycznie tragiczny.

svonston

  • Gość
Odp: Ryse
« Odpowiedź #191 dnia: Października 18, 2013, 09:46:33 am »
Gra dalej sama się przechodzi?

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 719
  • Reputacja: 74
Odp: Ryse
« Odpowiedź #192 dnia: Października 18, 2013, 09:56:31 am »
Dla mnie zajebiste

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Ryse
« Odpowiedź #193 dnia: Października 18, 2013, 10:07:19 am »
Grafa w cut scenkach jest rewelacyjna! Szkoda, że podczas gameplayu już tak nie robi.

Czy tylko mi się wydaje, że coś się zmieniło w kwestii wizualnej? Albo to uproszczenie oświetlenia, shaderów i post-procesu, albo po prostu zmiana artystyczna, ale jest trochę inaczej. Różnica nie jest duża, jednak miałem wrażenie, iż gra bardziej robiła detalami. 
Polepszono shadery, ale zmniejszono ilość poly na postać ze 150 tys. do 85 tys.
http://www.eurogamer.pl/articles/2013-09-30-szef-cryteka-zapewnia-ze-ryse-son-of-rome-nie-wyglada-gorzej-w-900p
http://www.dualshockers.com/2013/09/28/ryse-old-and-new-builds-compared-polygons-vs-shaders/

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Ryse
« Odpowiedź #194 dnia: Października 18, 2013, 10:15:50 am »
Polepszono shadery, ale zmniejszono ilość poly na postać ze 150 tys. do 85 tys.

To wiem, mam tylko wrażenie, że takie elementy jak zbroja fajnie połyskiwały w buildzie z E3. Tutaj już jest inaczej, ale tak jak napisałem, może chodzi o zmiany oświetlenia. 

EDIT: Popatrzyłem na screeny z Twojego linka i w sumie nie wiem, czy zmiany na lepsze. I tak i nie, choć w ruchu mi osobiście chyba bardziej pasowały stare, ale to już kwestia upodobań ;).
« Ostatnia zmiana: Października 18, 2013, 10:19:59 am wysłana przez Zielarz »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 072
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Ryse
« Odpowiedź #195 dnia: Października 18, 2013, 10:38:41 am »
W pierwszej grze Xbox One już nie wydala i trzeba iść na kompromisy drastyczne obniżenie polygonów w zamian za lepsze shadery a do tego 900p. Konsola rzeczywiście jest dużo słabsza od PS4. Szkoda :(.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 256
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Ryse
« Odpowiedź #196 dnia: Października 18, 2013, 10:39:35 am »
Do current-gen z gównem. Wyrocznia się wypowiedziała.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Ryse
« Odpowiedź #197 dnia: Października 18, 2013, 10:47:01 am »
No i sraczka - tyle, że piszemy tu o tytułach startowych, to dopiero początek tego na co stać zarówno X1 jak i PS4. I choć w zapewnienia MS o boskiej mocy chmury bym nie wierzył (no chyba, że w Redmond pracują geniusze, którzy wymyślili jakiś sposób na skorzystanie z tego, ale musieliby wtedy olać tych, co nie są wpięci do sieci), to na bank będzie lepiej z każdą następną generacją gier na nowe maszyny. Na kompromisy trzeba iść zawsze.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 072
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Ryse
« Odpowiedź #198 dnia: Października 18, 2013, 10:51:59 am »
Fakt gra wygląda super może nawet lepiej niż wcześniej, no ale kompromisy na początku życia Xbox One. Dlaczego nie 150k z takimi shaderami jak w postaciach z 85k. Wychodzi na to, że ta konsola już tego nie pociągnie. Tak czy owak jakbym brał Xbox One dla grafy to z tą grą a PS4 z KZ:SF.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Ryse
« Odpowiedź #199 dnia: Października 18, 2013, 11:03:58 am »
Naprawdę trzeba to tłumaczyć? W takim razie odnieśmy te "kompromisy" do początku obecnej generacji i tego jakie gry otrzymaliśmy pod jej koniec. To, że nie można zrobić wszystkiego teraz, nie znaczy, że tak będzie też później, a obecne gry to maksimum możliwości konsol, jak i devów.

Powodów jest wiele, po stronie Microsoftu, developerów oraz oczywiście samego sprzętu. Poza tym nie sztuką jest wrzucić model, który ma 150 tysięcy trójkątów, jak można osiągnąć takie same efekty przy liczbie znacząco mniejszej. Naprawdę nie potrzebujemy postaci, które będą się składały z milionów polygonów, to nie ma nic wspólnego z rozwojem grafiki.