Nie są - mam wrażenie, że gra synchronizuje tylko jakieś międzyczasy w określonych punktach toru i te wartości są prawdziwe. Natomiast to co się dzieje pomiędzy tymi punktami to już ściema i rodzaj "interpolacji".
Wiele już razy jechałem cały czas za duchem przeciwnika, który nagle dostawał kosmicznego boosta, żeby ten punkt przejechać w określonym czasie (np. Golf stawał się na 2 sekundy Venomem) a po jego przekroczeniu gwałtownie zwalniał (Golf ponownie był Golfem). Ja się cieszę, że już gościa doganiam (jego czas) a tu nagle jego duch katapultuje się niemal o kilkanaście metrów do przodu. Albo jadę tuż za duchem przeciwnika, dopiero zaczynamy prostą start-meta a nagle się pojawia jego czas okrążenia (czyli tak naprawdę gdy ja dopiero wyjeżdżam na prostą, on już mija metę) i jego duch nagle znika i pojawia się w oddali za metą.
Na pierwszym okrążaniu wydaje się być ok, real time, ale później zdecydowanie coś tu jest kombinowane (zmniejszenie obciążenia serwera? bez sensu, przecież gra może monitorować położenie i parametry przeciwników real time tak jak to robi w normalnym wyścigu, tylko po prostu wyłączyć kolizje).