Autor Wątek: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts  (Przeczytany 29863 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #80 dnia: Maja 16, 2008, 14:10:29 pm »
Teraz taki typowy platformer niema prawa bytu. Weźmy takie Rachet & Clank. To jest klasyczna gra platformowa i mimo wspaniałej oprawy A/V nie sprzedał się tak jak powinien. Ja pograłem do 3 planety i dosłownie nuda. W kółko to samo. Elementy gry są ciągle identycznie a zmienia się jedynie sceneria. Może kiedyś to bawiło ale teraz takie schematy się już przejadły.
Akurat Ratchet taką klasyczną platformówką to nie jest ;)  Mi nowy Ratchet się podobała, ale to już nie to co kiedyś, po prostu dobra gra ze świetną grafiką. Prawdę mówiąc lekko się zawiodłem :sad: Ratchet nie sprzedał się jakoś specjalnie z jednego powodu: ile razy można sprzedawać to samo?

Co do nowego Banjo, to na pewno nigdy nie grałem w taką grę, więc może zmiany wypadną pozytywnie i mile się zaskoczę. Chciałbym choć trochę wątpię. W każdym razie na pewno będziemy mieli dużo swobody.

Cytuj
przeciez jest napisane, ze wszystko bedzie zalezec od gracza, chcesz szybko dotrzec do jakiegos punktu to wsiadasz w pojazd i lecisz/jedziesz tam , chcesz to poprostu idziesz tam nie uzywajac pojazdu...tak wnioskuje z wypowiedzi tego pana z R, po filmikach widac ze budowanie pojazdow bedzie ciekawe...i to tyle...znow tylko dodam ze nie lubie takich gier...
Niby tak ale... w praktyce raczej nie będzie się sprawdzać, bo np sporo zadań (zapewne większość) jest do wykonania tylko pojazdami. Mam nadzieję, że będzie chociaż sporo ukrytych bonusów, które będzie można zdobyć tylko na dwóch łapach.

Supersonic

  • Gość
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #81 dnia: Maja 17, 2008, 06:47:05 am »
Teraz taki typowy platformer niema prawa bytu. Weźmy takie Rachet & Clank. To jest klasyczna gra platformowa i mimo wspaniałej oprawy A/V nie sprzedał się tak jak powinien. Ja pograłem do 3 planety i dosłownie nuda. W kółko to samo. Elementy gry są ciągle identycznie a zmienia się jedynie sceneria. Może kiedyś to bawiło ale teraz takie schematy się już przejadły.
Jeżeli Ratchet jest klasyczną platformówką to ja się wczoraj urodziłem.

Co do Banjo 3 to liczę bardzo na ten tytuł ale obawiam się w moim przekonaniu fakt że " Rozgrywka w Banjo-Kazooie 3 będzie oparta w 80% na kierowaniu pojazdami"  sp...oli grę a nie chciałbym by jedynie genialne Mario trzyma mnie przy gatunku. Ratchety i Jaki grywalnością mnie przynudzają i zawsze bardziej ceniłem serię Banjo

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #82 dnia: Maja 17, 2008, 20:20:29 pm »
Panowie po żyjemy zobaczymy ,a nie krzyżyk już stawiacie  8)

nakimushi

  • Gość
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #83 dnia: Maja 17, 2008, 22:40:16 pm »
gdzie tej grze do kameo  :(


POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #84 dnia: Maja 17, 2008, 22:47:46 pm »
Cytuj
gdzie tej grze do kameo  Sad
No bez przesady. Kameo nadal wygląda ładnie, ale nowy Banjo wygląda lepiej. Na screenach tego nie widać, ale w ruchu już tak. Poza tym na razie został zaprezentowany tylko pierwszy level, a zazwyczaj czym dalej tym lepiej (przynajmniej graficznie).

FokA

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 20-03-2005
  • Wiadomości: 459
  • Reputacja: 0
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #85 dnia: Maja 18, 2008, 13:24:09 pm »
Czy Remake Conqera na X był zły?Czy Rare zrobiło kiedyś niegrywalny crap?.....nie wierzę że ta gra będzie słaba

ArkejD

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 15-02-2008
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #86 dnia: Maja 18, 2008, 14:50:43 pm »
Czy Rare zrobiło kiedyś niegrywalny crap?(...)

PDZ

ale reszta jest jak najbardziej ok. Niedawno ukończyłem kameo i własciwie jedynie co mi w tej grze nie pasowało to design niektórych lokacji, zamek, czy ostatnia w powietrzu. Graficznie nawet dzis powoduje opad kopary, bo gdyby zmienili troszke schemat gry to wyszlaby naprawde piękna produkcja w pieknym baśniowym świecie.

Licze na nich.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #87 dnia: Lipca 09, 2008, 09:50:07 am »
Dwa dość długie filmiki z komentarzem jednego z twórców. I wiecie co, ten cały motyw z pojazdami jest doskonały - spodobał mi się :D . Nasz wehikuł można w każdej chwili zmodernizować, jednak nie wszystkie komponenty do tuningu będą dostępne na początku - szykuje się masa zbieractwa. Dodatkowo zachowanie fur wsparte jest świetną fizyką, więc samo wożenie się powinno sprawiać niezłą radochę. Na koniec powiem jeszcze, że gra wygląda cudnie :) .

http://xbox360.ign.com/dor/objects/15334/banjo-kazooie-nuts--bolts/videos/banjo_commentary_p1.html
PSN ID: WojtqGO

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #88 dnia: Lipca 09, 2008, 14:57:00 pm »
Cytuj
Na koniec powiem jeszcze, że gra wygląda cudnie Smile .
No wygląda :) Szczególnie w oczy rzucają się świetne tekstury i daleki zasięg widzenia. Gra chodzi jeszcze trochę niepłynnie, ale do premiery powinniśmy osiągnąć stałe 30 fpesów. Mam nadzieję tylko, że lokacje będą tak różnorodne i ciekawie zaprojektowane jak w pierwszej części.

nakimushi

  • Gość
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #89 dnia: Lipca 09, 2008, 20:18:25 pm »
mi tam sie nadal nie podoba _ pojazdy sa badziewne i maja smieszna fizyke a raczej jej brak_ tekstury sa ladne ale cala grafika jest jakas dziwna i malo plynna

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #90 dnia: Lipca 09, 2008, 20:58:46 pm »
A ja jestem pewny ze znoszenie tych elementów w jedno miejsce na mapie będzie strasznie wkurwiać już po kilku zaniesionych, to ma być realistyczne czy co? Bo na pewni wydłuzy rozgrywkę  :lol:

grami

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 08-11-2007
  • Wiadomości: 972
  • Reputacja: 0
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #91 dnia: Lipca 10, 2008, 16:33:11 pm »
A ja powiem inaczej, nigdy za Banjo nie przepadałem, na N 64 raczej preferowałem Donkey Konga czy Conker'a (powtórze raz jeszcze kocham tą postać :lol:), jednak jestem wygłodniały na takiego cukierkowatego platformera z humorem. Mam dosyć poważnych produkcji, a od dawna nie miałem okazji poszpilać w jakąś dobrą produkcje z tego gatunku, dlatego też czekam na tą produkcje z utęsknieniem...i pewną nutką niepewności. Mimo wszystko większość rozgrywki oparta jest o wechikuły, karty, a nie wiem do końca czy to dobry pomysł (może pamięta ktoś Crash Tag Team Racing - tam rozwiązanie było podobne, zarówno trza było szurać z buta jak i z opony - w ogóle mi nie przypadło do gustu). A wątpliwością nr 2 jest samo Rare, które już od jakiegoś czasu (wg mnie od czasu N 64) nie wydała prawdziwie dobrej gry i jakoś szczególnie nie zaskakuje innowacyjnością. Oby te niepokoje rozwiała sama gra na E 3 pewnie pokażą więcej.

Ciapkas

  • Gość
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #92 dnia: Lipca 10, 2008, 18:20:39 pm »
Jak dla mnie jest cudownie :D Czekam z niecierpliwością. :smile:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #93 dnia: Lipca 11, 2008, 17:06:54 pm »
Trochę skrinów:









Trochę informacji:
http://xbox360.ign.com/articles/886/886432p1.html

Co ciekawsze:
Cytuj
- You begin with a simple vehicle that can't do much more than putt around. That's rather unfortunate because the various nooks and crannies of Showdown Town are only locked by the abilities of your vehicle. At the start, you'll be able to drive around and perform basic platforming moves like hopping and climbing when on foot, but to see it all you'll have to upgrade your ride.

- All told, there are over 200 challenges in Nuts and Bolts. You can beat the game without collecting all of the jiggies, but the hardcore amongst us definitely will have them all. A few more stats for you: There are over 100 piece types to use towards building your ride. Add in variants and you have over 1000 total pieces. And Lobb tells us he'd, "be surprised if anybody beat the game in under 20 hours."

- In our first look at the game, we saw one of the multiplayer modes that was a King of the Hill affair (using your own custom built rides, of course). This go-around we learned of a few of the Live features that the single player game will sport. Any time you create a new vehicle design, you can save the blueprints to call upon later. These are interchangeable between the multiplayer and solo game and you're free to trade them with anybody online. If you're having trouble beating a challenge, perhaps a friend has a car design that can help you out. Of course, you might not want to share a design with a friend. Each challenge will have its own leaderboards to see whose creativity pays the most dividends.

- The visual style is great and the possibilities in the gameplay seem almost unlimited. Rare is pushing the boundaries of what a platformer is and, in doing so, is bringing fresh ideas to a genre that has fallen out of favor with gamers. Even with all of the new ideas, it's clear that the team has ensured that it doesn't venture too far from the roots that have made the franchise a hit. The platforming, exploration and open game progression are all there; the game has just put the creativity in the hands of the player. And that's never a bad thing.

Tango

  • Gość
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #94 dnia: Lipca 11, 2008, 19:36:56 pm »
Fajnie sie to prezentuje :P

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 121
  • Reputacja: 6
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #95 dnia: Lipca 11, 2008, 19:38:37 pm »
Niech tylko grywalosc bedzie na poziomie BK1. :)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #96 dnia: Lipca 11, 2008, 19:40:00 pm »
Lokacja przypomina trochę tą z Jak 2.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #97 dnia: Lipca 15, 2008, 01:12:51 am »
Nowy trailer, który najpierw przypomina poprzednie części, a później pokazuje nową:
http://polygamia.pl/trailer-banjo-kazooie-nuts-bolts-2
Aż łezka się w oku kręci :cry:

Tutaj w HD: http://xbox360.ign.com/dor/objects/15334/banjo-kazooie-3/videos/Banjo_Reviewie_070908.html
Opublikowane: Lipiec 12, 2008, 10:00:17
E3 trailer: http://www.gametrailers.com/player/36229.html

Nowe screeny:
http://media.xbox360.ign.com/media/015/015334/imgs_1.html










lupinator

  • Gość
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #98 dnia: Lipca 15, 2008, 01:29:45 am »
Desing przemawia do mnie w 100%. Mega zajebiście to wygląda i nie mogę się doczekać premiery (nawet przestał mi przeszkadzać fakt, że będzie tak mało pieszych wędrówek).

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #99 dnia: Lipca 15, 2008, 01:33:54 am »
Wygląda cudownie! nowy filmik prezentuj się kapitalnie  :cool:

piou

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 05-06-2008
  • Wiadomości: 186
  • Reputacja: 0
  • BROTHER!!!
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #100 dnia: Lipca 16, 2008, 21:21:30 pm »
Muszę to napisać - wygląda zajebiście. Na jednym screenie koło X360 widać N64? lol :lol:

Tarniak

  • Gość
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #101 dnia: Lipca 16, 2008, 21:23:56 pm »
Muszę to napisać - wygląda zajebiście. Na jednym screenie koło X360 widać N64? lol :lol:
No bo Rare = N64? B&K = N64? Gorzej jakby tam był PSX, to byłby cios. :lol:

ki_ki

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 693
  • Reputacja: 7
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #102 dnia: Lipca 16, 2008, 23:25:55 pm »
Gra wygląda kapitalnie to trzeba przyznać, jest to jedna z tych gier dla której warto zaopatrzyć się w Xboxa 360  :D
PSN id Pearlsea1990

Aktualnie:
Rise of the Tomb Raider, Lost Ruins, Dead Space

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #103 dnia: Lipca 18, 2008, 09:57:44 am »
E3 2008: Goal Scoring Cam Gameplay
http://www.gametrailers.com/player/37025.html
E3 2008: Driving Cam Gameplay
http://www.gametrailers.com/player/37026.html
E3 2008: Flying Cam Gameplay
http://www.gametrailers.com/player/37027.html

Ale nabrałem ochoty na tą gierkę :shock: . Graficznie gra miażdży, a pod względem grywalnościowym też nie zapowiada się kaleka. Jestem pod wrażeniem :)
PSN ID: WojtqGO

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #104 dnia: Sierpnia 20, 2008, 02:01:22 am »
Cytuj
E3 2008: Goal Scoring Cam Gameplay
http://www.gametrailers.com/player/37025.html
E3 2008: Driving Cam Gameplay
http://www.gametrailers.com/player/37026.html
E3 2008: Flying Cam Gameplay
http://www.gametrailers.com/player/37027.html
Prezentuje się wspaniale :shock: Ogromne pole widzenia, mnóstwo ruchomych elementów, wspaniała woda, świetna kolorystyka, a do tego wszystko chodzi bardzo dobrze. Myślę, że B-K może wyglądać nawet lepiej niż Ratchet, ale to się zobaczy.
Cieszy mnie, że gra zachowa klimacik poprzedników (muzyka i głosy :)). Ciekawe jeszcze tylko jak grywalna będzie rozgrywka, która opiera się głównie na pojazdach?
Opublikowane: Lipiec 18, 2008, 13:02:51
Cytuj
Najnowsza gra studia Rare, które jedni kochają a inni nienawidzą, czyli Banjo-Kazooie: Nuts and Bolts ukazać się ma w listopadzie bieżącego roku. Jeśli chodzi o premierę w USA to będzie ona miała miejsce konkretnie 14-go listopada zaś zamówienia przedpremierowe można składać już od dzisiaj. Okazuje się, że wzorem najlepszych w branży, Rare postarało się aby pre-order był wyjątkowo atrakcyjny. Otóż w zamówionym wcześniej pudełku z grą znajdziemy nie tylko najnowszą odsłonę przygód sympatycznego misia (tutaj mi się przypomniał imć Pan Borowczyk - wszyscy fani F1 wiedzą co mam na myśli) i jego ptakopodobnego kumpla lecz również kod uprawniający nas do darmowego ściągnięcia oryginalnej gry Banjo-Kazooie, która jesienią pojawić się ma na Xbox Live Arcade. Miły to prezent zwłaszcza, że dostęp do starszej wersji otrzymamy na dwa tygodnie przed jej premierą na XBLA. Co więcej w Nuts and Bolts po raz pierwszy (oficjalnie) zaimplementowana została opcja Stop’N'Swop, dzięki której grając w B-K:NaB odblokowywać będziemy dodatkową, wcześniej nie znaną zawartość oryginalnej gry! Czyż nie brzmi to świetnie? Dla wszystkich fanów Miśka zamówienie przedpremierowe jest obowiązkiem.
http://polygamia.pl/banjo-kazooie-i-jeszcze-raz-banjo

Oby w Polskie preordery również zawierały takie bonusy. Jeśli tak, to ja mogę złożyć zamówienie już dziś :D

lupinator

  • Gość
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #105 dnia: Września 29, 2008, 21:27:58 pm »
Nowy trailer: http://www.gametrailers.com/player/40552.html

Śliczna, bajkowa gra.

Tango

  • Gość
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #106 dnia: Września 29, 2008, 21:45:16 pm »
Preordery w gamestop po 39$  :shock:

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #107 dnia: Października 23, 2008, 16:59:23 pm »
Banjo i Kazooie szybciej, niż się spodziewaliśmy

Kiedyś duet Banjo oraz Kazooie przebijał na konsolach Nintendo popularnością samego nawet Mario. Było to jednak kilka dobrych lat temu. Teraz, gdy w końcu doczekaliśmy się kolejnej odsłony platformowych przygód naszych ulubionych bohaterów - Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts - możemy w końcu podać do oficjalnej wiadomości światową datę wydania tej produkcji. A jest nią dzień...

14 listopada 2008 roku! Wtedy to właśnie płytki z Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts po raz pierwszy zakręcą się w napędach naszych Xboxów360 (exclusive). Przy okazji, nie wiem czy wiecie, ale zabawa z grą nie będzie polegała na sztampowym przeskakiwaniu z platformy na platformę oraz zbieraniu przeróżnych śrubek, serduszek i złotych pierścieni. Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts ma w założeniach zaoferować dużo, dużo więcej.

zrodlo: Giery.eu

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #108 dnia: Października 29, 2008, 12:05:01 pm »
Demo na marketplace. Zaraz zobaczymy co to za shit  :)

wargod1984

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 12-07-2006
  • Wiadomości: 47
  • Reputacja: 0
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #109 dnia: Października 29, 2008, 21:36:08 pm »
mi sie bardzo podoba:)) pierwszy lvl poprostu masakra:) w sensie jak ktos gra w poprzednie czesci tej gry

nakimushi

  • Gość
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #110 dnia: Października 30, 2008, 10:04:57 am »









Opublikowane: Październik 30, 2008, 10:02:36











Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #111 dnia: Października 30, 2008, 12:53:13 pm »
Nie mam słów. Gra wygląda bajecznie.
Dlaczego brak jakichkolwiek opinii (oprócz mało wylewnej napisanej przez wargod1984 ;) ) o demku ? Jak wrażenia z gry ?
@nakimushi, skrobnij coś więcej :) . Czy gra jest skierowana w dużej mierze do "casualowej" publiczki, czy może potrafi stanowić wyzwanie dla nieco bardziej wymagających graczy ?
PSN ID: WojtqGO

wargod1984

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 12-07-2006
  • Wiadomości: 47
  • Reputacja: 0
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #112 dnia: Października 30, 2008, 15:43:11 pm »
No wiec moze ja skrobne.

Gre zaczynamy od smiesznego tutoriala, gdzie poznajemy doslownie obsluge "klucza francuskiego" co odrazu daje nam mozliwosc budowania pojazdow. Dostajemy do dyspozycji kawalek miasta (doslownie kawalek co mozna sprawdzic podchodzac do kreta i proszac zeby pokazal cos "cool"). Pierwsza mapka to zlepek swiatow z pozostalych czesci jest szalik balwana, crank (rekin), drzewko itp. Niestety w pierwszej mapie glownie wszystko opiera sie na pojazdach praktycznie nie chodzilem niedzwiedziem. Mamy mozliwosc w kazdej chwili budowac nowy pojazd jak i przywac go z 2 konca mapy. Gra nie jest wymagajaca podchodzimy do kogosc i mamy challenge zaleznie od czasu wykonania dostaniemy nutki, puzzla lub puchar.

Budowanie jest bardzo proste wazne zeby pojazd mial kola, motor i zbiornik paliwa i juz jest byle co:D ale i tak w wiekszosci opieralem sie na pojazdach gotowych. Mamy odrazu lodeczke, samochodzik i samolot.

Multiplayer jest taki sobie:) znaczy ja chwile gralem i wlazlem do gry gdzie sie statkami walczy. No mi sie malo podobalo. Ale gierka wyglada cudownie i kupie ja dla singla:) Fajne poczucie humoru i wylewa sie klimat. Jak ktos gral w popryednie cyesci to must have.

Zapomnialem napisac: w grze jestesmy niesmiertelni:| ptaszek cie bije jak umierasz i dostajesz cale hp:|
« Ostatnia zmiana: Października 30, 2008, 15:54:26 pm wysłana przez wargod1984 »

FAX

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 26-05-2004
  • Wiadomości: 1 282
  • Reputacja: 0
  • Easy Rider
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #113 dnia: Października 30, 2008, 15:55:26 pm »
Nie mam słów. Gra wygląda bajecznie.
Dlaczego brak jakichkolwiek opinii (oprócz mało wylewnej napisanej przez wargod1984 ;) ) o demku ? Jak wrażenia z gry ?
@nakimushi, skrobnij coś więcej :) . Czy gra jest skierowana w dużej mierze do "casualowej" publiczki, czy może potrafi stanowić wyzwanie dla nieco bardziej wymagających graczy ?

http://www.xbox360.gameonly.pl/playtesty/100  :cool:

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #114 dnia: Października 30, 2008, 18:48:49 pm »
Urzekła mnie kolorystyka tej gry i bajkowość jakiej dawno w grach nie widziałem (może poza PoP, ale to nieco inna gra). A samo budowanie pojazdów, tak bardzo znienawidzone przez ortodoksyjnych fanów serii, będzie największą podporą tej gry. Nareszcie będzie można sprawdzić w akcji najbardziej wykręcone pomysły z dzieciństwa, kiedy jadło się i katowało klocki Lego :lol:
Zapomnialem napisac: w grze jestesmy niesmiertelni:| ptaszek cie bije jak umierasz i dostajesz cale hp:|
Ah, typowo nowoczesne rozwiązanie. Fajnie sprawę rozwiązano w przytoczonym wcześniej PoPie, gdzie również nie można zginąć, ale po pomyłce gra cofa nas do poprzedniego checkpointa, czyli i tak gracz dostaje swoją karę, a gra przez to nie traci na płynności.
PSN ID: WojtqGO

Qjvt

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 24-10-2008
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja: 0
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #115 dnia: Października 30, 2008, 18:57:24 pm »
Polecam ściągnąć demo każdemu, kto tego jeszcze nie zrobił. Moim zdaniem, jest po prostu świetnie;).

Na początku cały pomysł z budowaniem pojazdów wydał mi się trochę "szalony", ale w praniu wyszło to po prostu świetnie. Myślę, że każdy kto grał w pierwszą część Banjoo na N64 poczuje specyficzny i jednocześnie genialny (ocena subiektywna) klimat tej gry. Już w pierwszej planszy pomysły twórców wręcz zaskakują pomysłami, a nawet zwykły wyścig ocieka miodem.
Graficznie gra prezentuje się świetnie i uroczo (to chyba najodpowiedniejsze słowo). Chodzi mi o styl samej gry, bo do liczenia poligonów to się nie nadaję. Design jest świetny i już na pierwszej planszy tego uświadczymy - mnie zupełnie zniszczyło boisko, które jest wykonane po prostu cudownie! Muzyka nie zapadła mi szczególnie w pamięć, ale nie można jej zarzucić, że nie wpada w ucho - pasuje ona do gry i wkręca w sielankowy klimat.
Gameplayowo wygląda to mniej więcej tak - z głównego świata dostajemy się do pobocznych, gdzie naszym zadaniem jest wykonywanie różnych zadań. W demie znajdziemy ich zaledwie kilka (w tym dwa wyścigi), ale w moim przypadku i tak każde zadanie zaliczałem ponownie dla zabawy. Wygląda na to, że będziemy głównie wykonywać questy w różnych maszynach, chociaż jedno z zadań w demie można było wykonać poprzez walkę samym miśkiem, bez dopingu. W budowanie pojazdów się nie bawiłem (czekam na pełną wersję gry), ale jeśli ktoś nie ma ochoty tworzyć swojego własnego pojazdu, to nie musi - wystarczy wybrać przed misją "gotowca".

Po demie jestem bardzo pozytywnie nastawiony na tę grę i już nie mogę się doczekać dnia, w którym dorwę "prawdziwego" Banjoo-Kazooie. Jeszcze raz zachęcam do ściągnięcia dema i wypróbowania swoich sił w tym cukierkowym świecie.

EDIT:
@Wotjq,
Co do poziomu trudności - nie jest on zbyt wygórowany. Na szczęście za każde zadanie można dostać Nutki, Puzzel bądź Trofeum, a to ostatnie do zdobycia aż tak banalne nie jest. Ale co by tu nie mówić, to Ninja Gaiden to nie jest;).
« Ostatnia zmiana: Października 30, 2008, 19:04:28 pm wysłana przez Nogod »


piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #116 dnia: Października 30, 2008, 19:03:00 pm »
Wczoraj wieczorkiem pobrałem demko z marketu ,gdy je odpaliłem "poczułem się jak ktoś zupełnie wyjątkowy" ;P , a tak poważnie to gęba cieszyła mi się jak u małego smarka :grin:
Gra wizualnie jest śliczna , tryb tworzenia pojazdów jest ciekawy(choć maluchy moga miec z nim problem)
, a postacie śmieszne , w szczególności podoba mi sie animacja ześlizgującego się miśka (szczególik, a cieszy)
Jak już nabęde wszystkie interesujące mnie gry w tym roku (dokładnie 4), to do koszyka dorzucę jeszcze ten tytuł.
Kiedy premiera?
« Ostatnia zmiana: Października 31, 2008, 22:40:02 pm wysłana przez piter86 »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #117 dnia: Października 30, 2008, 23:13:10 pm »
Pograłem w demko i:
- jest bardzo długie (nie zdążyłem jeszcze całego zwiedzić)
- klimat starych BK w miarę zachowany, ale rozgrywka kompletnie inna
- budowanie pojazdów jest strasznie rozbudowane
- zadania wydają się ciekawe i różnorodne, a co najważniejsze chce się je powtarzać
- grafika jest naprawdę śliczna, a widoczność ogromna, parę razy jednak gierka przycięła
- przyda się wersja PL, bo czasem ciężko zrozumieć co inne zwierzaki gadają

Ogólnie wolałbym Banjo w starej formule, ale nowa też jest całkiem niezła i grę na pewno zakupię za jakiś miesiąc, czy dwa po premierze.

063SjazS

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 11-12-2007
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 0
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #118 dnia: Października 31, 2008, 20:45:14 pm »
super zrobiona giera wyglada jak kreskowka z tv  :o polecam...

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #119 dnia: Listopada 02, 2008, 14:54:58 pm »
Pograłem dłużej w demko i jeśli chodzi o grafikę to stwierdzam, że:  :shock: :shock: :shock:
Ratchet już nie jest najładniejszą platformówką 8) Niestety coś za coś i gra dosyć często gubi klatki, może do wydania pełnej wersji zdążą to naprawić (oby).

Banjo to dla mnie must have, ale i tak żałuję, że Rare odeszło od starej fomuły :(