Development is being handled primarily by Horizon 1 studio Playground Games, though the team is collaborating closely with the Motorsport team at Turn 10 Studios; the two teams share a technology pipeline as well as select key personnel.Jedyny:
In making the leap to Xbox One, Forza Horizon 2 will include hundreds of cars, according to Playground Games, headlined by the 2015 Lamborghini Huracán. A long-awaited weather system will also make its Forza debut, while Forza 5’s Drivatar system is also being adapted for Horizon 2.
- - the game will take place in gorgeous Southern Europe, leading to, in Fulton’s words, “incredible diversity” and “amazing vistas.” Music will again play a big part in the game, and a music festival will be the central event around which the game’s activities revolve.
ch** z klimatem, jak przez to że to crossgen, będzie kupa z włosem jak pacz burek. :mad:
Oby zrezygnowali z chujowego ELO ZIOM HIPSTER klimatu :/Nie byłoby pretekstu do nowego numerowania, a MS chyba mocno bolą liczby większe od 3.
Oby zrezygnowali z chujowego ELO ZIOM HIPSTER klimatu :/Nie byłoby pretekstu do nowego numerowania, a MS chyba mocno bolą liczby większe od 3.
Ponoc wersje na One i X360 sa robione przez osobe teamy, na innych enginach.
Zatem mozna sie spodziewac ze wersja na 360tke bedzie "niedorobiona"
Forza Horizon 2 zaserwuje bowiem graczom około 700 zawodów, w których będą mogli wziąć udział. Rozegrają się one na terenie będącym trzykrotnością tego z Forza Horizon. Podobnie jak i wtedy - w nowej grze oprócz dróg asfaltowych nie zabraknie także i dróg terenowych. Poznaliśmy także konkretne miejsca, w których ulokowana została akcja gry - jest to północna część Włoch oraz francuska Riwiera, znana także jako Lazurowe Wybrzeże.http://www.gram.pl/news/2014/06/04/forza-horizon-2-znacznie-wieksza-od-poprzedniczki.shtml
- To miejsce o rozległym obszarze, przepięknych widokach; ślicznej, naturalnej scenerii oraz nieprawdopodobnej różnorodności. Od pagórków u podnóża Alp prosto to Morza Śródziemnego. Poprzez wzgórza Toskanii we Włoszech, przez granicę z Francją aż do pięknej Prowansji i zachwycającego Lazurowego Wybrzeża. Do odkrycia przez was czekają niesamowita różnorodność, przepiękne krajobrazy i śliczne widoki - powiedział dyrektor kreatywny Ralph Fulton w rozmowie z IGN-em.
Forza Horizon 2 dostępna będzie dla pojedynczego gracza w wersji offline, jak i dla wielu naraz w trybie multi. Będzie można bawić się także na pograniczu obydwu tych trybów, pewnie zupełnie jak jak w Forza Horizon, gdy na mapie spotykaliśmy innych graczy, ale każdy zajęty swoimi sprawami podążał w swoją stronę. W grze znajdzie się także miejsce na technologię Drivatar z Forza Motorsport 5, która przyznaje punkty za styl jazdy i tworzy w ten sposób wytyczne dla graczy kierowanych przez SI. Dowiedzieliśmy się także, że wersja gry dla Xbox 360 oparta zostanie na tym samym silniku co Forza Horizon. Premiera obu wersji pod koniec tego roku.
The discourse around resolution and framerate continues to make headlines as developers optimise their games as they see fit. Fulton and the team at Playground are firmly of the belief the next-generation is about light rather than resolution, but he did confirm Forza Horizon 2 on Xbox One would display at 1080p and, like the original Forza Horizon, a locked 30 frames-per-second.
Dropped or torn frames have traditionally been a common bugbear with many console games that target approximately 30 frames-per-second. However, with the original Forza Horizon Playground found it was able to avert these issues entirely. The team adopted a zero-tolerance approach to frame drops (regardless of what level of rendering was required on screen the frame rate was never permitted to dip) and as such the game was rigidly locked at 30 frames-per-second. Most importantly, the locked frame rate (as opposed to a fluctuating one) resulted in a smooth and consistent racing experience. Playground has approached Horizon 2 similarly.
“I think what we did on Horizon was demonstrate that, and this is really important, a locked frame rate that’s absolutely solid and never drops is the most important thing for our game,” explains Fulton. “30 [frames-per-second] actually enables us to realise that experience.”
“I think I remember that’s always a hot-button topic, until a game comes out and people go, ‘Oh, this actually really works.’ But 1080p was an absolute must for us; it’s the benchmark for next-gen.”
“So one of the big technical challenges that we had to face was making sure that we could stream in a world that is next-gen beautiful, but fast enough to keep up with the fastest car. That’s a huge tech challenge but it’s one that our guys just eat up.
Audio is another obvious focus and we’ll be diving deeper into that later this month. On the topic of music, however, Fulton explains quite a bit of work has gone into ramping up the aural offering in Horizon 2.http://uk.ign.com/articles/2014/06/04/forza-horizon-2-resolution-framerate-music-more-detailed-ign-first
“Music is incredibly important to Horizon,” says Fulton. “I think we did a great job in the original Horizon. Our goal for Horizon 2 is to go bigger and broader.”
“We want a soundtrack you can explore in the same way you can explore our world. To that end we’ve doubled the number of radio stations in the game. We’ve doubled the amount of music that we’re going to be shipping with the game on disc. /
“The goal here is to capture that new music vibe that you get at the best summer music festivals,”
the best summer music festivals
I co w tym złego?
I na ch** mu odpisujesz, jak to była standardowa dojebka do mnie? Przecież Kert doskonale wie o co chodzi.
I ktoś Forzę chce porównywać do Gran Turismo? :lol:
Jedno trzeba przyznać, że w kwestii dźwięków silników Forza to mistrzostwo świata. Od razu słychać, że to Lambo albo GTR. Odcinka przy drifcie Skyline'a i GT86 brzmi jak na zawodach PFD. Nie rozumiem, dlaczego tak wielu producentów gier o tym zapomina.
Nisko zawieszone Pagani Zonda w Hot Pursuit też jeździło po ostrych wertepach, to samo niskopodłogowce w TDU, którymi można było wyjechać w krzoki, w końcu arcade, nie symulacja :roll:
Jedno trzeba przyznać, że w kwestii dźwięków silników Forza to mistrzostwo świata. Od razu słychać, że to Lambo albo GTR. Odcinka przy drifcie Skyline'a i GT86 brzmi jak na zawodach PFD. Nie rozumiem, dlaczego tak wielu producentów gier o tym zapomina.Forza dźwieki ma bardzo dobre, ale na pewno nie mistrzostwo świata.. IMO need for speed-y mają najlepsze dźwięki aut (no i jeszcze gry pokroju r-factor)
Playground Games i Microsoft zaprezentowały listę zawierającą sto samochodów dostępnych w Forza Horizon 2. Pełna wersja gry ma oferować ponad dwieście zróżnicowanych maszyn, w tym superszybkie bryki, jak i klasyczne auta.http://www.gram.pl/news/2014/07/23/wiemy-jakie-samochody-pojawia-sie-w-grze-forza-horizon-2.shtml
Forza Horizon 2 odda do naszej dyspozycji niesamowite maszyny, w tym 2015 Lamborghini Huracá, który zdobi okładkę gry, a także rajdowe legendy Grupy B, terenówki, klasyczne amerykańskie muscle cars i wiele, wiele innych pojazdów. Przypomnijmy, że będziemy mogli się nimi ścigać w otwartym świecie, w zmiennych warunkach pogodowych.
Jak zapewniają autorzy, wszystkie samochody z Forza Horizon 2 zostały zaprojektowane zupełnie od nowa z myślą o nowej generacji – twórcy starali się wiernie odwzorować poszczególne maszyny, wykorzystując całą moc platformy docelowej tytułu, czyli Xboksa One. Twórcy ogromną wagę przywiązują do detali. Podczas deszczu zaobserwujemy pracujące wycieraczki, światła oraz oświetlone wnętrze. Przy niekorzystnych warrunkach atmosferycznych zabrudzimy także karoserię naszego auta.
Z pierwszą setką aut dostępnych w Forza Horizon 2 możecie zapoznać się pod tym adresem. Gra zadebiutuje 30 września.
Ogólnie widzę, ze ta gra to 100% kopia NFS: Rivals tylko, ze bez policji (chyba) Ogólnie to nie lubię ścigałek open world.
"Fani Forzy Horizon 2, prosiliście o to i dziś mamy dla was wiadomość: demo Forzy horizon 2 pojawi się na Xboksie One 16 września!" - poinformował Microsoft. "Jeśli nie mieliście tyle szczęścia, by być na E3, Gamescomie, PAX czy jakimkolwiek innym wydarzeniu, na którym Forza Horizon 2 była pokazywana, 16 września wreszcie będziecie mogli na własnej skórze przekonać się, co oferuje najnowsza gra wyścigowa z otwartym światem od Playground Games" - dodał amerykański wydawca.http://www.gram.pl/news/2014/08/28/forza-horizon-2-doczeka-sie-dema-przed-premiera-w-sklepach.shtml
W krótkim komunikacie nie ma ani słowa o Xboksie 360, zatem należy zakładać, że demo Forzy Horizon 2 na tej konsoli się nie pojawi (przypomnijmy, że nad tą wersją pracuje Sumo Digital). Microsoft zapowiada za to, że w pokazówce przygotowanej dla Xboksa One gracze otrzymają "garść jednych z najpiękniejszych samochodów na świecie". O szczegółach zapewne dowiemy się później.
Forza Horizon 2 zadebiutuje 30 września.
<3
(http://i.imgur.com/X7PPrJA.jpg)
Smugglers RunNajlepsza kontynuacja Smugglers Run to
Hehe...Może jestem tak głodny dobrej ścigałki, że wszystko co fajniej się prezentuje robi na mnie wrażenie. Poza tym tutaj mamy zarówno off-road jak i wyścigi po asfalcie. No i pewnie tereny znacznie większe, piękne widoczki. Niech jeszcze dadzą tryby gry podobne do tych ze Smugglers Run i grania jest na milion lat. :)
imo wszystko otwarty świat i możliwości, jakie gra przez to oferuje graczowi, rzeczywiście dają tej grze przewagę nad sterylnym Driveclub, który również powinien imo być grą z otwartym światem.Ja mam odwrotnie. W ogóle nie podobają mi się ścigałki arcade z otwartym światem. Uwielbiałem Burnouty, najnowszy przez otwarty świat mi nie podszedł. NFS Rivals też przez otwarty świat taki sobie. Test Drive całkowicie mi się nie podobał.
NFS i Burnout z otwartym światem mnie akurat też się nie podobały. Za to TDU był mega miodny, gra miała jakiś swój specyficzny klimacik, na który składały się niezła fizyka jazdy, lista dostępnych w grze aut, malownicze widoczki, setki kilometrów dróg i autostrad, no i ogólnie gra była świetnie zbalansowana.Dla mnie TDU miał niegrywalny model jazdy. Grałem tylko w demo ale wrażenia z jazdy były tragiczne.
pierwsze oceny:
IGN 9/10
Eurogamer 9/10
PPE 9/10
Polygon 7/10
Joystiq 4/5
Destructoid 9,5/10
GamePro 91%
TotalXbox 8/10
85 jak na grę, która miała być mesjaszem i redefiniować gatunek gier wyścigowych, to dość mizerna ocena. W sumie taka jak jedynki czyli gry, która przeszła bez większego echa.
Teraz jeszcze 87 dla DriveClub i będzie można otworzyć szampana 8)
Już 86. :angel:
Mimo plucia się funbojków, wygląda na to że Xbone dostał dobry kawałek gry.
Żałuję że nie planuję kupna szrota, ale może kiedyś.
Tak.Już 86. :angel:
Mimo plucia się funbojków, wygląda na to że Xbone dostał dobry kawałek gry.
Żałuję że nie planuję kupna szrota, ale może kiedyś.
Rozumiem, że w dzisiejszych czasach gra nie może się nie podobać bo od razu plucie się fanbojków?
Generalnie gra na 7 lub 8 w skali 10 stopniowej.Generalnie to się powinno zagrać, a nie oglądać filmiki by oceniać na ile w 10 stopniowej skali gra zasługuje.
Generalnie gra na 7 lub 8 w skali 10 stopniowej
30 minut poswiecone na gre w Game shopieNadawałbyś się na recenzenta nowoczesnego portalu o gierkach, który przelatuje przez grę, jak gówno przez anusa i wrzuca reckę na stronę, byle szybciej podbiło liczbę wyświetleń "FIRST EXCLUSIVE REVIEW" i pinćset stopni na n4g.
Taaa smiejscie sie a sami robicie tak samoCytat, albo proszę sprostować.
Ja myślę, że social activities w tej grze sprawią, że będzie ona niesmiertelna. Tak jak GT6.
Wyciągasz brykę z garażu i jedziesz "na parking" :D:D Później ktoś startuje i mamy mini wyścig, i to jest właśnie piękne w tego typu grach... a tutaj dodatkowo mamy otwarty świat.
Magiczny teleport z powrotem na trasę, to dopiero magia!
Nie widzę problemu. Punkty/sekundy karne za nietrzymanie się trasy i można zapomnieć o dobrej pozycji. Niewidzialne ściany i reset to prostszy sposób, bo lepiej zabronić wjazdu tam, gdzie twórcy nie chcieliby, abyśmy zaglądali, niż zrobić szersze trasy i ewentualnie karać za zwiedzanie ;)Magiczny teleport z powrotem na trasę, to dopiero magia!
No tak lepiej by wszyscy jeździli po trawie i ścinali zakręty skutecznie przy tym zabijając rywalizacje ;)
6 New Cars including off-road raid trucks
New area of the map called Storm Island
Over 80 New Events
New Extreme Weather
New Ramapage game mode
New Gauntlet event
Also new Barn Find, new Playground Arenas, new Bucket List and a new car meet
23 new Xbox Live achievements (adding up to 500 gamerscore points to your total).
Ta trasa jest nudna...jak flaki z olejem. I graficznie srednio przy DC wyglada.
W grach open world trasy z reguły nie są ciekawe.
Jedyna gra z otwartym światem, która miała totalnie zajebisty design tras to był Need For Speed Hot Pursuit 2010... Ale tam otwarty świat był mocno symboliczny. Bo i tak wszystkie wyścigi były zamknięte, a open world można było jeździć tylko 4 fun ;)To tam bylo mozna jezdzic open world? :lol:
To tam bylo mozna jezdzic open world? :lol:
Bo Playstation :lol: ?
Wypadalo by porownac z The Crew po patchu z grafika. Podobny typ gier.
The Crew wygląda znacznie gorzej.
Łyknij rozszerzenie, becet. Sporo poprawia w szczególności szatę graficzną, która w podstawce nie jest niczym specjalnym (a początek w mieście można nazwać mało urodziwym wręcz).
Z drugiej strony taki pacz powinni dać za darmo, choćby w ramach rekompensaty, ale wiadomo, że branża aktualnie panującej generacji niezwykle pazerna jest, a skoro czujesz zmęczenie materiału, to dwa błękitne banknoty lepiej na coś innego przeznaczyć.
aby go ściągnąć trzeba mieć połączenie z PSN/Gold,