Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 1959015 razy)

0 użytkowników i 21 Gości przegląda ten wątek.

lupinator

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8000 dnia: Czerwca 18, 2015, 13:55:51 pm »
A z tymi workami to nie jest czasem zaskryptowana akcja, że ten samochód zawsze tam wjeżdża i jak Drake jest za workami to wali zawsze tak samo i zawsze tak samo się rozsypują? Dziennikarze by musieli zagrać i sprawdzić.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8001 dnia: Czerwca 18, 2015, 14:22:28 pm »
Ja tam się nie znam na tych technikaliach, ale wygląda mi na to, że animacja z przebijanymi workami uruchamia się, gdy Drake znajdzie się bezpośrednio za nimi, używając ich jako zasłony. Gdy na gameplay'u Drake stoi przy straganie bezpośrednio za workami na linii strzału przeciwników worki są "pancerne".

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8002 dnia: Czerwca 18, 2015, 15:34:17 pm »
Cytuj
Ciekawe jak on to stwierdził.

Przecież podmiana modelu w teorii i stworzenie animacji przy takim filmiku może wyglądać tak samo.
KKRT sobie tak ubzdurał, wiec tak musi być :roll:  Jak się gada z KKRT wystarczy troszkę podążyć  temat i zaraz jego bzdury wychodzą na wierzch. Tylko na tym całym gafie chyba już omamił ludzi i biorą go za wielki autorytet.

Cytuj
że ten samochód zawsze tam wjeżdża i jak Drake jest za workami to wali zawsze tak samo i zawsze tak samo się rozsypują?
Worki chyba lekko ruszały się też od strzałów z karabinu, zanim ten samochód wjechał (2:34-2:35).
« Ostatnia zmiana: Czerwca 18, 2015, 15:36:23 pm wysłana przez Wulfen »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8003 dnia: Czerwca 18, 2015, 15:42:16 pm »
Chyba, ale ja tam nie dam sobie głowy uciąć. Trzeba samemu postrzelać sobie do tych worków :P Ale patrząc na ogólną fizykę w grze, możliwe, że jednak to jest obliczane na bieżąco.




Jednak bardzo możliwe, że jest to jedna ta sama animacja dla wszystkich worków.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8004 dnia: Czerwca 18, 2015, 18:02:45 pm »
Ja tam się nie znam na tych technikaliach, ale wygląda mi na to, że animacja z przebijanymi workami uruchamia się, gdy Drake znajdzie się bezpośrednio za nimi, używając ich jako zasłony. Gdy na gameplay'u Drake stoi przy straganie bezpośrednio za workami na linii strzału przeciwników worki są "pancerne".
A czemu nie bierzecie możliwości takiej, że tylko duży kaliber jaki jest na tym samochodzie może rozjebac worki

grzeszczu

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 575
  • Reputacja: 19
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8005 dnia: Czerwca 18, 2015, 18:38:48 pm »
Kur** co wy z tymi workami;D Rozumiem, że fajny bajer, ale żeby pisać o tym na trzech stronach:-X

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8006 dnia: Czerwca 18, 2015, 18:40:13 pm »
Zastanawiają się czy to proso, czy piasek, a to istotna kwestia.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8007 dnia: Czerwca 18, 2015, 18:40:30 pm »
Kur** co wy z tymi workami;D Rozumiem, że fajny bajer, ale żeby pisać o tym na trzech stronach:-X
Panie, tu się o deskach czy miskach do ryżu pisze elaboraty.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8008 dnia: Czerwca 18, 2015, 18:58:38 pm »
/summon svonston.


Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8009 dnia: Czerwca 19, 2015, 17:52:39 pm »
http://www.cdaction.pl/news-41862/uncharted-4-w-30-fps-ach.html
Przeczytajcie jak został na tym serwisie napisany news o Uncharted , widać ogromny ścisk dupy

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8010 dnia: Czerwca 19, 2015, 18:23:18 pm »

lupinator

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8011 dnia: Czerwca 19, 2015, 18:32:09 pm »

U mnie na bravii nie ma nawet dropów animacji.

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8012 dnia: Czerwca 19, 2015, 18:42:35 pm »

U mnie na bravii nie ma nawet dropów animacji.

Ummm, z tym akurat by się zgodził, przecież gra na hardkorowych upłynniaczach.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8013 dnia: Czerwca 19, 2015, 18:58:44 pm »
Nienawiść do blacharzy tak zostałem wychowany
Ten kto z nimi trzyma na zawsze jest przegrany
Nienawiść do blacharzy tak zostałem wychowany
HWDB

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8014 dnia: Czerwca 19, 2015, 20:12:09 pm »
CH

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8015 dnia: Czerwca 21, 2015, 13:24:41 pm »
Pctowy  EX


Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8016 dnia: Czerwca 21, 2015, 13:31:17 pm »
Ekhm..







Cos ta moc Xboxa szybko sie konczy..1080P i zaczyna sie kaszel. Efekty pogodowe to tylko troszke podciagniete skrypty z FH2. Skrypt w PC jest ladniejszy i generalnie calosc wyglada bardziej realistycznie niz w FM6. Driveclub to inna liga, tak wiem 30fps, ale to arcade wiec styka. Przed nami tez GT7.. ;)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 21, 2015, 13:34:43 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8017 dnia: Czerwca 21, 2015, 17:04:50 pm »
GT Siedem to będzie graficzne 8/10. Taki DC jeszcze z przymrożeniem oka może na 9/10 zasłużyć (przynajmniej na chwilę obecną).
« Ostatnia zmiana: Czerwca 21, 2015, 17:35:31 pm wysłana przez Sylvan Wielki »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8018 dnia: Czerwca 21, 2015, 17:14:25 pm »
GT5 to będzie graficzne 8/10. Taki DC jeszcze z przymrożeniem oka może na 9/10 zasłużyć (przynajmniej na chwilę obecną).
Jakie GT5, jakie mrożenie oka?

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8019 dnia: Czerwca 21, 2015, 17:51:18 pm »
Sylwan jak zwykle piszesz bez sensu.

A ten deszcz w Forza 6 to poziom Hot Pursuit. Ledwo co widać wodę spod kół.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8020 dnia: Czerwca 21, 2015, 17:57:54 pm »
Widzę, że to fHD+60k/s przy tej grafice boli.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8021 dnia: Czerwca 21, 2015, 17:59:38 pm »
Forza niestety stoi w miejscu. Od 3 części wizualnie mamy to samo. No teraz dochodzi deszcz i noc, ale podjarkę niszczy fakt, że to są odgórnie narzucone warunki, a nie dynamicznie zmieniające się warunki jazdy. Słabo.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8022 dnia: Czerwca 21, 2015, 18:06:55 pm »
Nie przesadzaj. W Wiesławie pogoda zmienia się dynamicznie, w Inkwizycji jest z góry ustalona, ale DA > W III technicznie na konsolach.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8023 dnia: Czerwca 21, 2015, 18:19:28 pm »
Forza juz miala noc, tez z gory ustalona. Takze wracaja do pierwszej czesci. Tam robila wrazenie, tu juz nie.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8024 dnia: Czerwca 21, 2015, 18:24:47 pm »
Forza juz miala noc, tez z gory ustalona. Takze wracaja do pierwszej czesci. Tam robila wrazenie, tu juz nie.

Wątpię, że w nowym Deus Ex będzie płynnie się nam cyfrowa pogoda zmieniała, a i tak na 96% gra zachwyci tak grywalnością, jak i oprawą.

Takie archaizmy są w naturę gry wpisane. GT VII będzie miało biedniejsze uszkodzenia niż pierwszy Burnout, a może nawet i Carmagedon/DD. To też nie jest pożądane przez graczy, a przynajmniej kilku graczy z GO rzuci się nań w dniu premiery - a,, że Nas jest kilkunastu, oblicz jaki to procent.

Być może Forza nie będzie najpiękniejsza gra, ale wątpię, że gracze będą rzucac "meh".

Przynajmniej będzie to gra równa graficznie. GT przyniesie standard i to obniży jakość odbierania szaty graficznej podobnie jak w przypadku części piątej.


Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8025 dnia: Czerwca 21, 2015, 18:38:23 pm »
Proszę bardzo, stary Hot Pursuit z 2010 roku ma lepsze warunki atmosferyczne niż Forza



Tak więc:

Być może Forza nie będzie najpiękniejsza gra, ale wątpię, że gracze będą rzucac "meh".

Meh

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8026 dnia: Czerwca 21, 2015, 18:39:49 pm »
Jak widziałem Forzę 5 to właśnie pomyślałem sobie jedynie "meh". Z 6 za pewne będzie identycznie.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8027 dnia: Czerwca 21, 2015, 18:41:53 pm »
Sylvan gadasz glupoty, multiplatformowy Project Cars ktory ma znacznie bardziej zaawansowana fizyke, ilosc fur na trasie, zmienny tryb doby i pogody, oferuje lepsza oprawe (nie na Xone, ale to nie moje problem..) niz Forza 6.

Zadna gra gdzie masz licencjowane samochody cywilne, nie bedzie miec zniszczen na poziomie Burnout ktory podales, licencje sa tu restrykcja. Niestety..

Standardy te juz poprawione graficznie w GT6 oferuja poziom zblizony do samochodow z FM4 w trakcie wyscigu, wiec to nie bedzie az tak niski poziom, zreszta Iras dal przyklad Porsche. Obawy sa tu jedynie w kwestii takiej, czy wszystkie standardy beda prezentowac ten poziom? Jak tak, to dla mnie moga zostac.

« Ostatnia zmiana: Czerwca 21, 2015, 18:53:23 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8028 dnia: Czerwca 21, 2015, 18:43:14 pm »
Proszę bardzo, stary Hot Pursuit z 2010 roku ma lepsze warunki atmosferyczne niż Forza



Tak więc:

Być może Forza nie będzie najpiękniejsza gra, ale wątpię, że gracze będą rzucac "meh".

Meh
Need for speed ma 30fps i wygląda słabiej niż forza
« Ostatnia zmiana: Czerwca 21, 2015, 18:46:16 pm wysłana przez Wulfen »

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8029 dnia: Czerwca 21, 2015, 18:49:22 pm »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8030 dnia: Czerwca 21, 2015, 18:51:03 pm »
Jak widziałem Forzę 5 to właśnie pomyślałem sobie jedynie "meh". Z 6 za pewne będzie identycznie.
Forza 3 i 4 miały jednak dużo lepszą grafę niż Forza 2. Myślę, że i tutaj będzie podobnie. FM5 była w końcu tytułem startowym. Można spokojnie założyć, że pójdą technicznie sporo do przodu (co nie znaczy, że FM6 będzie miała grafikę lepszą niż Driveclub - w to akurat wątpię).

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8031 dnia: Czerwca 21, 2015, 18:53:22 pm »
No ale Forza nie spowoduje też, ze gracze powiedzą "WOW". Przynajmniej po filmikach, jakoś mi to nie przechodzi przez gardło, bo mam nieco wyższe oczekiwania od konsol next-gen.

W GT7 standardy muszą zostać, bo niestety wiele kultowych modeli nie dostało jeszcze swoich premium odpowiedników,a szkoda by było nie mieć możliwości przejechania się nimi. Jeśli poprawią je odpowiednio to nie będzie biedy. Liczę natomiast na solidne podciągnięcie poziomu wizualnego tras i zmian w sferze szeroko pojętej symulacji z naciskiem na uszkodzenia wizualne i mechaniczne.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8032 dnia: Czerwca 21, 2015, 18:57:11 pm »
@ Andryush

Trasy w PC nie sa jakos dramatycznie lepiej wykonane niz w Gt5/6.





Na pewno otrzymamy znaczacy progres wzgledem PS3, i smiem twierdzic ze bedzie to najladniejszy sim racer jaki wyjdzie na ta generacje.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 21, 2015, 19:00:59 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8033 dnia: Czerwca 21, 2015, 19:11:17 pm »
Jak widziałem Forzę 5 to właśnie pomyślałem sobie jedynie "meh". Z 6 za pewne będzie identycznie.
Forza 3 i 4 miały jednak dużo lepszą grafę niż Forza 2. Myślę, że i tutaj będzie podobnie. FM5 była w końcu tytułem startowym. Można spokojnie założyć, że pójdą technicznie sporo do przodu (co nie znaczy, że FM6 będzie miała grafikę lepszą niż Driveclub - w to akurat wątpię).

Oczywiście, że tak. Unlimited (i wielu innych) już na straty spisują szatę Forzy, a nikt jej nie widział. Co innego filmik na yt, a co innego granie na pięćdziesięciu calach wysokiej klasy tv.

Mrocz wspomina o efektach pogodowych gry sprzed pół dekady. Przecież nawet jakby ich Forza w ogóle nie miała, i tak lepiej by wyglądała niz ten N4S. Śnieg w VF4 sprzed 14 lat na konsoli za 300zł, lepiej się zachowuje niż w Wieśku z 2k15 na moim PC za ponad dwieście Kazimierzy.

Motorhead z 1998 śmiga w 60k/s, a mesjasz GO Drajw Krap w trzydziestu  :lol: ale jakby Forza w trzydziestu działała, to zaraz e-płacz byłby.

GT Siedem miałoby szanse na przedział 9-10/10, ale jestem pewny, że standardy je obniżą. Identycznie jak w przypadku poprzedniczek.




Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8034 dnia: Czerwca 21, 2015, 19:15:48 pm »
Odpalalem sciagniete (lepsza jakosc niz na YT filmy do TV lub ogladalem na Imacu). Turn 10 za duzo razy ogrywalo graczy za nos, by moglo sie cos tu magicznego stac. Poza tym dosc czesto gram w PC, wiec mam bezposrednie porownanie. :P

Noc w FM1 robila glownie dzieki oswietleniu i tesktura, ktore byly przed tymi z GT4, teraz nie robi szalu, tak samo jak deszcz (wczesniej PGR4, teraz DC czy PC..) ot przyzwoicie wygladajaca gra, nic ponad to.

Rozroznij dwa typy gier, arcade moga byc w 30fps, jesli jest to stale 30 klatek. Sim racery powinny dzialac w 60fps, gdyz fizyka stoi tam z reguly na bardziej zaawansowanym poziomie, przez co gracz odczuwa wiecej i liczy sie plynna jazda.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 21, 2015, 19:20:03 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8035 dnia: Czerwca 21, 2015, 19:18:57 pm »
Sylvan, ale pier**lisz...

Jakby Forza było w 30, to byłaby beka. Znasz inną symulację w 30 fps? DriveClub to arcade - tak samo jak Horizon 2, który też działa w 30 i nikt go za to nie je**e.

Porównanie rpg z otwartym światem do bijatyki? <facepalm>

Aha, filmik z Forzy pobrałem na gamersyde, odpaliłem na swoich 50 calach i nadal wygląda biednie.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8036 dnia: Czerwca 21, 2015, 19:26:19 pm »
Sylvan, ale pier**lisz...

Jakby Forza było w 30, to byłaby beka. Znasz inną symulację w 30 fps? DriveClub to arcade - tak samo jak Horizon 2, który też działa w 30 i nikt go za to nie je**e.

Porównanie rpg z otwartym światem do bijatyki? <facepalm>

Aha, filmik z Forzy pobrałem na gamersyde, odpaliłem na swoich 50 calach i nadal wygląda biednie.

A sam jesteś orędownikiem fotorealizmu w bijatykach, przecież to dwa chipki i tło.

Kz: SF. pamiętam jak dziś. 13 grudzień 2k13. Gra mnie absolutnie zachwyciła grafika. Nowa konsola, nowy TV, nowa gra, nowa jakość.

Niby fps, ale w trzydziestu. Nieistotne. Tylko Kryzys Trzeci mógł się równać.

9/10 to absolutne minimum za grafikę dla tej gry. Ale ten bieda deszcz....Nic to.



Ja bym tak nie fapił z tymi klatkami w symulacji, ponieważ znaczna większość graczy ma to w nosie, oczekują tylko przyjemnej gry, cieszącej oko i tylko kilku zapaleńców na forach onanizuje się faktem, ze w grze Soni krople przesuwają się po szybie lepiej niż gdzieś tam. I będzie to za 4 lata nowemu N4S wypominane, który i tak będzie miał bardziej szczegółowo skonstruowane trasy oraz pojazdy.

Also MH symulacją nie jest, a jakoś sześćdziesiąt osiągnął i to przy takiej rozdzielczości i niesamowitej jakości jak na tamte lata  :)


Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8037 dnia: Czerwca 21, 2015, 20:01:49 pm »


Trzy klocki w 60fps przesuwające się po Silent Hill: Korytarzyk to chyba nie był jakiś wyczyn dla PSX.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8038 dnia: Czerwca 21, 2015, 20:05:29 pm »


Trzy klocki w 60fps przesuwające się po Silent Hill: Korytarzyk to chyba nie był jakiś wyczyn dla PSX.

Biorąc pod uwagę, że na taką bibliotekę gier raptem kilka działały w takiej jakości, tak.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8039 dnia: Czerwca 21, 2015, 20:06:42 pm »
Sylvan ogarnij się bo bredzisz jak nigdy. Naprawdę zaczynam gubić sens twoich wypowiedzi. Najpierw zarzucasz DC tylko 30 FPS. A potem, piszesz, że ciebie jak i większość nie obchodzą klatki na sekunde. Nie mam pojęcia o czym piszesz i dlaczego.