Autor Wątek: Xbox One - Temat główny  (Przeczytany 441850 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

svonston

  • Gość
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1160 dnia: Czerwca 05, 2013, 20:21:06 pm »
Poza kuchnią baby tracą rozum... :- /

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1161 dnia: Czerwca 05, 2013, 20:26:42 pm »
Quantum Break, może to jakiś serial i po odcinku będziemy mogli zagrać, aby rozwiązać niewyjaśnione wątki czy coś takiego...
Takie coś mogło by być fajne. Tylko płacić by było trzeba za każdy odcinek gry :P

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1162 dnia: Czerwca 05, 2013, 23:04:51 pm »




Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1163 dnia: Czerwca 05, 2013, 23:52:59 pm »


 :lol:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1164 dnia: Czerwca 05, 2013, 23:55:42 pm »
W sumie, jakby na E3 zapowiedzieli KZ:SF to by ładnie zaskoczyli wszystkich  :lol:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1165 dnia: Czerwca 06, 2013, 00:02:40 am »
Specer w jakiś wywiadzie mówił, że pokażą na E3 coś, czego nikt się nie spodziewa i na co nikt jeszcze nie wpadł. Więc może... :lol:

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1166 dnia: Czerwca 06, 2013, 00:21:32 am »
Czegoś nie rozumiem. Obudowa ma tyle otworów wentylacyjnych, ile tylko można (pokratkowana, jak marketowy koszyk na zakupy), jest wielka, ma zewnętrzny zasilacz, MS duże doświadczenie z RROD na przestrzeni generacji i nadal nie uczy się na błędach, obniżając taktowanie, żeby się nie przegrzało. WTF

Odpowiedź jest prosta - Microsoft jest do dupy jeśli chodzi o hardware development. Xbox, X360, Zune, wszystko to obleśne i miało wady na etapie designu.

Zune HD dawal rade. Mialem i bylem zadowolony.

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1167 dnia: Czerwca 06, 2013, 06:48:31 am »


:lol:

Unlimited

  • Gość
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1168 dnia: Czerwca 06, 2013, 10:33:29 am »
Red masz talent w wyszukiwaniu takich rzeczy.  :lol:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1170 dnia: Czerwca 06, 2013, 22:01:26 pm »
Co nowego w padzie do Xboksa One?
Cytuj
    Wibrujące triggery - w każdego pada wrzucono cztery odpowiedzialne za wibracje silniczki. Dwa duże w "uchwytach" gdzie trzymamy pada i dwa mniejsze za spustami. Po co? Odpowiedzmy na przykładzie Forzy Motorsport 5. Spusty po odpowiedniej stronie odezwą się na przykład gdy opona straci kontakt z podłożem czy wpadnie w poślizg. Triggery zawibrują także przy jeździe po kocich łbach i w innych wysilających układ jezdny sytuacjach.
    Wyższej jakości dźwięk w headsecie - rozumie się samo przez się. Microsoft obiecuje wyższą jakość pogaduszek w trakcie gry niż przy rozmowie przez telefon.
    Przemodelowane gałki - analogi są mniejsze, wyrzeźbione, pokryte antypoślizgową gumą i do ruszania nimi potrzeba 25% mniej siły niż w padzie od 360.
    Zupełnie nowy krzyżak - gorszy niż w pierwszych padach do Xboksa 360 być nie może. Projektanci inspirowali się d-padami sprzed lat i obiecują, że nowy design sprawdzi się w każdym scenariuszu.
    Guziki - przyciski A, B, X i Y są bliżej siebie i nie wystają tak mocno z bryły kontrolera. Dzięki temu łatwiej przesuwać po nich palcami. Guziki są ponadto ładniejsze dzięki skomplikowanym metodom produkcji. Nowy rozmiar i położenie przycisku Xbox ułatwia dostęp do pstryczków start i select.
    Pady łączą się z konsolą i Kinectem przy pomocy niewidzialnej dla ludzkiego oka techniki odbijania promieni oraz diod LED. Usprawnia to parowanie sprzętu z kontrolerem oraz pozwala zmienić układ obrazu w split-screenie, gdy jeden z graczy przesunie się na kanapie.
    Tryb uśpienia - gdy oglądamy telewizję lub odkładamy pada w innym celu, przechodzi on w tryb oszczędzania energii. Na pełne obroty wraca, gdy złapiemy go w ręce.
    Wygoda - obszerne testy na dużej grupie i przywiązanie do szczegółów czynią go szalenie wygodnym. Pomacamy, ocenimy.
    Wyprofilowane bumpery i triggery - jak wyżej.
    Wbudowany przedział na baterię - pada znowu zasilają dwa paluszki, ale tym razem ich miejsce jest w bryle pada. Nie jak w przypadku 360 w utrudniającej trzymanie, łatwo psującej się szufladce. Pad jest jednocześnie przewodowy i bezprzewodowy. Po podłączeniu go do Xboksa One kablem micro USB przechodzi w tryb oszczędzania energii.
http://www.gram.pl/news/2013/06/06/co-nowego-w-padzie-do-xboksa-one.shtml

Spidey^

  • Gość
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1171 dnia: Czerwca 06, 2013, 22:26:30 pm »
Wszystko super i fajnie, ale paluszki? Paluszki? Paluszki?

Nowa generacja a oni nie potrafią dać jakichś akumulatorków? :wtf:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1172 dnia: Czerwca 06, 2013, 22:30:34 pm »
Paluszki mają swoje plusy, bo jak się wyczerpią, to wystarczy je wymienić i można dalej ciorać, bez żadnego zbędnego okablowania. Jeśli ktoś ma pasluszków-akumulatorków pod dostatkiem (jak ja), to dla niego nie jest to problem.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1173 dnia: Czerwca 06, 2013, 22:32:47 pm »
Jeśli ktoś ma pasluszków-akumulatorków pod dostatkiem (jak ja),

Mieszkasz w Ikei?

Dla mnie to jakaś porażka paluszki w Xboxie 360. A teraz widze, One też będzie mieć paluszki =/ Nie wiem co za problem podpiąć kabel do konsoli i podładować. Dla mnie dużo wygodniejsze od pamiętania by kupować paluszki (do pilota są AAA, a tutaj AA - których praktycznie w ogóle się nie używa próćz do latarek jakiś)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1174 dnia: Czerwca 06, 2013, 22:33:26 pm »
Paluszki mają swoje plusy,
A po przeciwnej stronie minusy.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1175 dnia: Czerwca 06, 2013, 22:45:27 pm »
Jeśli ktoś ma pasluszków-akumulatorków pod dostatkiem (jak ja),

Mieszkasz w Ikei?

Dla mnie to jakaś porażka paluszki w Xboxie 360. A teraz widze, One też będzie mieć paluszki =/ Nie wiem co za problem podpiąć kabel do konsoli i podładować. Dla mnie dużo wygodniejsze od pamiętania by kupować paluszki (do pilota są AAA, a tutaj AA - których praktycznie w ogóle się nie używa próćz do latarek jakiś)
Nie, po prostu jakiś czas temu kupiłem kilka dodatkowych par, w dodatku takich, które tak szybko się nie zużywają podczas kolejnych ładowań, więc będą mi starczyć spokojnie na kilka lat. Ale kupiłem je właśnie pod pady od Xa (te z peceta).

Jak się ma takie akumulatorki, to jest to wygodniejsze rozwiązanie, ale ogólnie lepiej, gdy pad ma własny akumulatorek.

Paluszki mają swoje plusy,
A po przeciwnej stronie minusy.
Jak zawsze. Za darmo nikt mi tych akumulatorów nie dał.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1176 dnia: Czerwca 06, 2013, 23:37:28 pm »
Cytuj
MONDAY, JUNE 10

11:50 AM ET / 8:50 AM PT – XBOX PRE-SHOW WITH EXCLUSIVE REVEALS!
E3 stars early on Spike and GT as we kick off our coverage from our new studio at L.A. Live in Los Angeles. Our countdown to the Xbox briefing begins when Xbox's PHIL SPENCER joins Geoff at the Galen Center to announce all the games that will be a part of the Summer of Arcade lineup for Xbox 360. Plus, you don't have to wait until the Xbox briefing for a game announcement: Microsoft reveals a new first-party Xbox One title during the pre-show with the world premiere trailer. Plus, we check in with Kotaku's Stephen Totilo and USA Today's Mike Snider for their thoughts on the Xbox conference. Also, the world premiere of a new trailer for LEGO MARVEL SUPER HEROES.

Xbox One hardware won't repeat Xbox 360's high failure rate

http://www.videogamer.com/news/xbox_one_hardware_wont_repeat_xbox_360s_high_failure_rate.html
Cytuj
Xbox One won't suffer from reliability issues, Microsoft Studios corporate vice president Phil Spencer has told Edge magazine.

-snip-

"The previous Xbox was Trinity [what we know as the Xbox 360 Slim] and our success rate on Trinity was very high," said Spencer. "We learned a ton from the 360 launch and we took care of our customers with the extended warranty, but I think Trinity is telling.

"Xbox One is built by the same Trinity team with the same learning that went from 360 into Trinity, and I'm confident in the quality of the new box."

« Ostatnia zmiana: Czerwca 06, 2013, 23:42:22 pm wysłana przez _ReD_ »

kamiiru

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-05-2006
  • Wiadomości: 2 791
  • Reputacja: 7
  • PSN ID: kamiiru
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1177 dnia: Czerwca 07, 2013, 00:00:12 am »
Może i nieprawda ale niesmak pozostał  :troll:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1178 dnia: Czerwca 07, 2013, 00:05:28 am »
Też bym się nie przyznawał nawet gdyby to była prawda :lol: Przecież to oczywiste, że jeżeli się starają usterkę naprawić to o problemach poinformują (jeśli w ogóle) po premierze dopiero. No ale w sumie to tylko teorie spiskowe.

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1179 dnia: Czerwca 07, 2013, 00:11:59 am »
Paluszki  :lol: :lol: Konsolowa nowa generacja  :lol: :lol:

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1180 dnia: Czerwca 07, 2013, 00:12:16 am »
Xbox One: Details on Connectivity, Licensing and Privacy Features
http://news.xbox.com/2013/06/main

Cytuj
With our modern architecture, Xbox One games will load more quickly, will be always accessible from the cloud, and there is no physical limit to the size or scope of the content provided.

Here are our platform policies and capabilities for game licensing – all of which will be made available when Xbox One launches later this year:

•Buy the way you want—disc or digital—on the same day: You’ll be able to buy disc-based games at traditional retailers or online through Xbox Live, on day of release. Discs will continue to be a great way to install your games quickly.


•Access your entire games library from any Xbox One—no discs required: After signing in and installing, you can play any of your games from any Xbox One because a digital copy of your game is stored on your console and in the cloud. So, for example, while you are logged in at your friend’s house, you can play your games.


•Share access to your games with everyone inside your home: Your friends and family, your guests and acquaintances get unlimited access to all of your games. Anyone can play your games on your console--regardless of whether you are logged in or their relationship to you.


•Give your family access to your entire games library anytime, anywhere: Xbox One will enable new forms of access for families. Up to ten members of your family can log in and play from your shared games library on any Xbox One. Just like today, a family member can play your copy of Forza Motorsport at a friend’s house. Only now, they will see not just Forza, but all of your shared games. You can always play your games, and any one of your family members can be playing from your shared library at a given time.


•Trade-in and resell your disc-based games: Today, some gamers choose to sell their old disc-based games back for cash and credit. We designed Xbox One so game publishers can enable you to trade in your games at participating retailers. Microsoft does not charge a platform fee to retailers, publishers, or consumers for enabling transfer of these games.


•Give your games to friends: Xbox One is designed so game publishers can enable you to give your disc-based games to your friends. There are no fees charged as part of these transfers. There are two requirements: you can only give them to people who have been on your friends list for at least 30 days and each game can only be given once.



In our role as a game publisher, Microsoft Studios will enable you to give your games to friends or trade in your Xbox One games at participating retailers. Third party publishers may opt in or out of supporting game resale and may set up business terms or transfer fees with retailers. Microsoft does not receive any compensation as part of this. In addition, third party publishers can enable you to give games to friends. Loaning or renting games won’t be available at launch, but we are exploring the possibilities with our partners.



As we move into this new generation of games and entertainment, from time to time, Microsoft may change its policies, terms, products and services to reflect modifications and improvements to our services, feedback from customers and our business partners or changes in our business priorities and business models or for other reasons. We may also cease to offer certain services or products for similar reasons.



In the months ahead, we will continue to listen to your feedback as we meet with our partners in the ecosystem to bring additional detail about our policies.



We are excited about this new generation of games and entertainment and look forward to sharing more news with our fans.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1181 dnia: Czerwca 07, 2013, 00:12:55 am »
Coś ciekawego tam jest? Tak w skrócie chociaż? Za dużo litego tekstu i nie chce mi się czytać o tej porze.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1182 dnia: Czerwca 07, 2013, 00:22:18 am »
Generalnie wszystko co chcesz wiedziec na temat polaczenia z netem, sprzedaza i pozyczaniem gier, to ze Microsoft daje ci wolna reke jesli chodzi o ich gry do sprzedazy gier w miejscach ktore beda to robily i wyjasnie pozyczanie a reszte pozostawia wydawcom, ktorzy moga to zablokowac, pobierac oplaty etc. Generalnie tego samego spodziewam sie od Sony z mniejszymi lub wiekszymi zmianami ale na podobnych zasadach.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 07, 2013, 00:31:35 am wysłana przez _ReD_ »

el becetol

  • Gość
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1183 dnia: Czerwca 07, 2013, 00:53:56 am »
Ja pier**le potwierdzili wszystkie największe chujnie  :lol:
Cytuj
No renting, no loaning. No private sales (unless selling to someone who has been on your friends list for 30 days)

Console Checks in Every 24 hours

Trade-ins are up to the publisher and only at participating retailers

You can give a game to a friend only if they have been on your friends list for 30 days, and then it is stuck with them.

OFICJALNE: Xbox One RIP wpisujcie miasta.

« Ostatnia zmiana: Czerwca 07, 2013, 00:55:55 am wysłana przez el becetol »

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1184 dnia: Czerwca 07, 2013, 01:00:27 am »
Liverpool

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1185 dnia: Czerwca 07, 2013, 01:01:40 am »
Cytuj
Up to 10 family members can play your games from any console at any time

Lol, już widzę te ustawki na 10cio osobowe rodziny.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1186 dnia: Czerwca 07, 2013, 01:03:01 am »
Kurde... jest co raz gorzej.

Microsoft Cancelling One-on-One Interviews with Xbox Executives at E3

Cytuj
We’re yet to hear if all of the private meetings have been canned. We’ll be reaching out to Microsoft and other media members to learn more about the situation.

http://www.gameranx.com/updates/id/15240/article/microsoft-cancelling-one-on-one-interviews-with-xbox-executives-at-e3/

Ewidentnie muszą mieć coś do ukrycia, bo inaczej to byłoby bez sensu. Albo nie chcą, żeby w świat wypływało 10 różnych wersji jednej wiadomości.

el becetol

  • Gość
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1187 dnia: Czerwca 07, 2013, 01:05:22 am »
Może się zdecydowali tej konsoli jednak nie wypuszczać.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1188 dnia: Czerwca 07, 2013, 01:09:19 am »
Kurde... jest co raz gorzej.

Microsoft Cancelling One-on-One Interviews with Xbox Executives at E3

Cytuj
We’re yet to hear if all of the private meetings have been canned. We’ll be reaching out to Microsoft and other media members to learn more about the situation.

http://www.gameranx.com/updates/id/15240/article/microsoft-cancelling-one-on-one-interviews-with-xbox-executives-at-e3/

Ewidentnie muszą mieć coś do ukrycia, bo inaczej to byłoby bez sensu. Albo nie chcą, żeby w świat wypływało 10 różnych wersji jednej wiadomości.

Zrobili to tylko z kilkoma serwisami (3 czy 4 chyba) bo konflikt godzin byl. ( no chyba ze odwolali wszystkie ale o tym nigdzie nie ma mowy).


_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1189 dnia: Czerwca 07, 2013, 03:20:34 am »
Giant Bomb donosi w swoim podcastcie ze to Activision, EA i Ubisoft sa odpowiedzialne za wpychanie DRM na ta generacje, jesli to prawda to Sony tak naprawde nie bedzie mialo wyjscia i pewnie zrobi tak jak bylo mowione, zostawi wydawcom wolna reke i umyje od tego rece.

To jest w ch** dobre zdjecie :D

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1190 dnia: Czerwca 07, 2013, 03:22:16 am »
Smutne to trochę. Jeśłi te miliony, które im wpadną do kieszeni nie wydadzą na nowe, lepsze jakościowo gry to Obcy im w tyłek.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1191 dnia: Czerwca 07, 2013, 05:18:58 am »
Cytuj
11:50 AM ET / 8:50 AM PT – XBOX PRE-SHOW WITH EXCLUSIVE REVEALS!
E3 stars early on Spike and GT as we kick off our coverage from our new studio at L.A. Live in Los Angeles. Our countdown to the Xbox briefing begins when Xbox's PHIL SPENCER joins Geoff at the Galen Center to announce all the games that will be a part of the Summer of Arcade lineup for Xbox 360. Plus, you don't have to wait until the Xbox briefing for a game announcement: Microsoft reveals a new first-party Xbox One title during the pre-show with the world premiere trailer.

12:30 PM ET – 2 PM – XBOX: A NEW GENERATION OF GAMES REVEALED

2 PM ET – 3 PM – THIEF, SAINTS ROW, FORZA, CASTLEVANIA, RYSE AND MORE
Immediately following the Xbox press conference we're back live with reactions and world premiere demos — and ANOTHER Xbox One game announcement from Microsoft that you won't see in the press conference!
                               
Cytuj
12:30 PM ET – 2 PM – XBOX: A NEW GENERATION OF GAMES REVEALED
Live from the Galen Center, Xbox's Don Mattrick and Phil Spencer take the wraps over more than a dozen new game announcements for the Xbox One. See the world premiere of RYSE: SON OF ROME from CryTek, the first live gameplay of FORZA 5, plus many more surprises from Microsoft Studios and third party publishers across this 90 minute showcase.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1192 dnia: Czerwca 07, 2013, 09:21:03 am »

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1193 dnia: Czerwca 07, 2013, 09:35:34 am »
Tu macie tak ogólnie wszystko opisane :

http://www.allgamesbeta.com/2013/06/xbox-one-details-on-connectivity.html

Ale taka największa beka:

Cytuj
- A new generation of games with power from the cloud: Because every Xbox One owner has a broadband connection, developers can create massive, persistent worlds that evolve even when you’re not playing.

 :rotfl: W PL będą dawać XOne do modemu LTE standardowo :rotfl:

Cytuj
Give your games to friends: Xbox One is designed so game publishers can enable you to give your disc-based games to your friends.

YOU CAN GIVE YOUR GAMES TO FRIENDS!!! TRUE NEXT-GEN !!!!

:rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1194 dnia: Czerwca 07, 2013, 09:42:50 am »
Smutne bo nawet posiadając oryginalną grę moja zabawa będzie przerywana koniecznością łączenia się z netem :(. Mam nadziej, że Sony ma głowę na karku i nie jebnie czegoś podobnego.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 979
  • Reputacja: 132
RE: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1195 dnia: Czerwca 07, 2013, 09:43:39 am »
Trochę jak propaganda z Korei Pln

Unlimited

  • Gość
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1196 dnia: Czerwca 07, 2013, 09:47:35 am »
 :lol: :lol: :lol:

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: RE: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1197 dnia: Czerwca 07, 2013, 09:55:42 am »
Trochę jak propaganda z Korei Pln

Serio trafne spostrzeżenie. W marketingu MS do XOne czuć taką błogą ignorancję i oderwanie od rzeczywistości że to wręcz jak abstrakcja brzmi. Ta konsola została stworzona dla hamburgerów, więc nie rozumiem sensu jarania się sprzętem, który w zamyśle projektowym miał mieć wyje**ne na resztę świata. Do tego widać jak byk, że MS ciśnie wprowadzanie rozwiązań, które przede wszystkim na celu mają jak największą kontrolę nad rynkiem gier i tym co gracze z swoimi zakupionymi grami robią. Do tego wszystko przedstawiane w taki sposób, że nic tylko całować MS po stopach za to że nam pozwolą odstąpić grę koledze.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1198 dnia: Czerwca 07, 2013, 09:59:15 am »
Smutne bo nawet posiadając oryginalną grę moja zabawa będzie przerywana koniecznością łączenia się z netem :(. Mam nadziej, że Sony ma głowę na karku i nie jebnie czegoś podobnego.

Ty nam oczu nie zamydlisz swoimi słodkimi pościkami i żalami.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1199 dnia: Czerwca 07, 2013, 09:59:40 am »
Ja mam tylko nadzieję że się nie oberwie graczom na PS4.  :-?