Autor Wątek: The Order 1886  (Przeczytany 318642 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

lupinator

  • Gość
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #80 dnia: Października 11, 2013, 17:21:04 pm »
No ale niech będzie, sandbox i każdego murka nie mogli ręcznie robić...chociaż programy graficzne pozwalają na dodawanie takich smaczków z automatu, za pomocą przesunięcia suwaczka, więc nie rozumiem czemu nie skorzystali. No i albo to screen w takiej jakości, albo brakuje tam mocnego filtrowania tekstur.
Po co takie tłumaczenia skoro to są ultra wczesne screeny? No i jaki sandbox?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #81 dnia: Października 11, 2013, 17:41:57 pm »
Z pierwszego lepszego Stalkera.



Pomińmy tekstury, ale nawet w takim starociu wygląda to lepiej.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #82 dnia: Października 11, 2013, 17:44:38 pm »
No ale niech będzie, sandbox i każdego murka nie mogli ręcznie robić...chociaż programy graficzne pozwalają na dodawanie takich smaczków z automatu, za pomocą przesunięcia suwaczka, więc nie rozumiem czemu nie skorzystali. No i albo to screen w takiej jakości, albo brakuje tam mocnego filtrowania tekstur.
Po co takie tłumaczenia skoro to są ultra wczesne screeny? No i jaki sandbox?

A nie sandbox? Miał być otwary Londyn.

lupinator

  • Gość
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #83 dnia: Października 11, 2013, 18:17:22 pm »
A nie sandbox? Miał być otwary Londyn.
“The Order is a third person action adventure with shooting mechanics. It’s very much story-based – it’s a linear story-based game. We’re trying to tell a story. It’s what we call a filmic experience.”

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #84 dnia: Października 11, 2013, 18:28:37 pm »
ogólnie to słabiutko to wygląda... Murki tak ch**owe, że aż w oczy kole. Klimat podobny jak z Bioshock Infiniti.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #85 dnia: Października 11, 2013, 18:40:39 pm »
Były płacze, że ciągle w grafikę zamiast w fizykę. Jak idzie w fizykę to są płacze o grafikę.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #86 dnia: Października 11, 2013, 18:44:36 pm »
Były płacze, że ciągle w grafikę zamiast w fizykę. Jak idzie w fizykę to są płacze o grafikę.

Post tytacza


Ja chcę fizykę, ale nie mam ochoty mieć ją zajebistą, a grafikę jak z Wii. Jeśli robić fizykę to może jednak nie cofać grafiki do czasów przed bump mappingiem?

Po za tym, jakoś nie słyszałem by w The Order miała być zajebiaszcza fizyka otoczenia.

lupinator

  • Gość
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #87 dnia: Października 11, 2013, 18:46:16 pm »
Po za tym, jakoś nie słyszałem by w The Order miała być zajebiaszcza fizyka otoczenia.
Mają być, na zamkniętym pokazie na E3 pokazywali wszystkim dziennikarzom prawie samą fizykę.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #88 dnia: Października 11, 2013, 18:52:34 pm »
Były płacze, że ciągle w grafikę zamiast w fizykę. Jak idzie w fizykę to są płacze o grafikę.

Post tytacza


Ja chcę fizykę, ale nie mam ochoty mieć ją zajebistą, a grafikę jak z Wii. Jeśli robić fizykę to może jednak nie cofać grafiki do czasów przed bump mappingiem?

Po za tym, jakoś nie słyszałem by w The Order miała być zajebiaszcza fizyka otoczenia.
A gra już wyszła, że porównujesz?

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #89 dnia: Października 11, 2013, 18:56:05 pm »
A gra już wyszła, że porównujesz?


Dali screeny, to porównuje z tym co pokazali. Bosz, co za kretyński argument jak zwykle "gra już wyszła blabla". Gdybym oceniał fabułe to byś mógł tak napisać. Ja oceniam to co do tej pory pokazali, a pokazali jakąś zjebaną teksturę ściany z cegłami bez bump mappingu (coś co chyba już w pierwszym Far Cry było), a akurat w tej grze to będzie dużo cegieł, więc trochę bieda jeśli tak ma to wyglądać.


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #90 dnia: Października 11, 2013, 19:23:57 pm »
Klimat podobny jak z Bioshock Infiniti
Z której strony?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #91 dnia: Października 11, 2013, 19:32:36 pm »
A gra już wyszła, że porównujesz?


Dali screeny, to porównuje z tym co pokazali. Bosz, co za kretyński argument jak zwykle "gra już wyszła blabla". Gdybym oceniał fabułe to byś mógł tak napisać. Ja oceniam to co do tej pory pokazali, a pokazali jakąś zjebaną teksturę ściany z cegłami bez bump mappingu (coś co chyba już w pierwszym Far Cry było), a akurat w tej grze to będzie dużo cegieł, więc trochę bieda jeśli tak ma to wyglądać.


Dobrze, że nazywasz rzeczy po imieniu. :

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #92 dnia: Października 11, 2013, 19:42:08 pm »
On tutaj porównuje elementy rozgrywki. O DD wiele nie wiadomo (no, chociaż Ty to wiesz, że będzie zajebiste bo jest smok).

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #93 dnia: Października 12, 2013, 19:22:47 pm »
Takie podsumowanie info:

Cytuj
General

    The Order is Ready At Dawn's "most ambitious project" to date
    The studio began work on its own new engine in 2009, which "takes full advantage of the new capabilities of the PlayStation 4"
    GI states The Order: 1886 has "the most stunning in-game visuals we've ever seen"
    All of the visuals shown in the reveal trailer represent The Order's in-game visual fidelity. The characters seen in the trailer are in-game models, as are the weapon effects and other visual effects
    Ready At Dawn showed the same trailer but dynamically altered the light sources on the fly and moved the camera to new angles
    "Filmic presentation" is a central focus for the studio, so the player's view is very much like it would be in a third-person shooter, but it's closer to something used in a big-budget movie
    The studio is aiming to capture a more "organic" feel using the camera style to better represent the setting
    Everything in The Order is modelled with soft-body physics, which means it reacts authentically to external forces
    Soft body makes effects such as "bending and morphing a metal beam in reaction to a powerful magnetic force, or making boards of a ramshackle wall buckle before splintering when pressure is applied" possible
    The Order's script is written by the studio boss Ru Weerasriya and Kirk Ellis, script writer of John Adams

Story

    The narritive is a mixture of history, fantasy, sci-fi and mythology and particular emphasis has been placed on creating a rich world
    Hundreds of years ago humanity splits and a small group of people become "genetically different", taking on bestial traits and being dubbed "half-breeds"
    The half-breeds are given names after mythological creatures and folk-tale characters, but are actually a new species of sentient Earth creatures
    The differing breeds engage in conflicts which eventually spark a war changing the course of history
    Centuries later, a man name Arthur brings together a group of individuals to serve as an Knights of the Round Table for the otherworld
    The group seeks to save humanity by fighting the half-breeds
    The Order discovers a substance called "Black Water" which can be used to give themselves longer lives and the ability to recover from injuries
    Black Water also slows ageing, allowing them to wage war across multiple centuries, but these effects are also somewhat of a curse since they come at the cost of humanity
    By the 19th century half-breeds are winning the war, but in the industrial revolution humanity develops technology such as airships, wireless communication and thermal imaging, changing the tide of battles
    New weapons are also developed, allowing users to "spit out clouds of thermite" and "shafts of lightning"
    When the game begins the half-breeds are trying to find a different way to survive, but the knights have suffered many losses
    The round table and the knights are at the centre of the House of Lords and protect the realm under orders of the Lord's Chancellor
    Sir Galahad, the protagonist, is the most renowned of the knights, but his long life has taken its toll and he has begun to question his role

Setting

    London is described as being "rife with conflict"
    A rebellion from humans is stirring, fuelled by inequalities present in the different layers of society
    The knights support the rich, but the poor struggle to survive
    The rebels are very much aware of the war against the half-breeds, but won't allow themselves to be oppressed by the government
    An demo shown takes place in Whitechapel, a "seedy and gritty district"

Gameplay

    Familiar gadgets are featured in the game; Galahad is shown speaking into a "bulky but functional" communicator
    Combat follows the third-person shooter formula
    Galahad moves from cover to cover, firing shots from his semi-automatic pistol
    Galahad pistol whips an enemy, showing off a simple close-quarters melee attack
    When a surprise enemy attacks, a more complicated melee system described as a "unique variation on the familiar quick-time event" is shown
    Galahad's experience allows him to predict how different actions play out, so players can move the camera to different objects and interaction points to dictate how the character engages his enemy
    Weapons are "unusual and surprising"
    The feature mentions a "multi-purpose combo gun" and a "lightning-spewing arc gun"
    Many of the weapons are prototypes, so feel a bit of "wild and dangerous"
    The Thermite Rifle fires condensed aluminium iron oxide that scatters into shards, making enemies cough. After several shots a super-hot flare is fired into the clouds igniting them
    During an escape sequence, Galahad and Percival come across an injured man and drags him into a building, the camera zooms in close and the player is still fighting off rebels while the sequence of saving the man continues to play out, this is one of the game's "interactive cinematic moments"
    During battles Black Water is used when the odds are stacked against them, although it can be used to regenerate health, "anything that would mortally wound and kill a person" will still kill one of the knights
    Ready At Dawn wasn't willing to speak about multiplayer, or if the game will feature it. It said: "We love multiplayer games, and when we took on this project it's definitely something we kept in mind... We want to do right by the IP first; build this right"

lupinator

  • Gość
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #94 dnia: Października 12, 2013, 19:29:57 pm »
Nie kumam jakie plusy ma kampania reklamowa polegająca na zalewaniu graczy zachwytami dziennikarzy z pokazu, którego sami nie możemy zobaczyć, ale za to w zamian pokazywane są nam screeny nijak mające się do rzekomej jakości opisywanego dema.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #95 dnia: Października 12, 2013, 19:52:54 pm »
Nie kumam jakie plusy ma kampania reklamowa polegająca na zalewaniu graczy zachwytami dziennikarzy z pokazu, którego sami nie możemy zobaczyć, ale za to w zamian pokazywane są nam screeny nijak mające się do rzekomej jakości opisywanego dema.

Ostatnio większość  branży tak robi przecież.


Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #96 dnia: Października 12, 2013, 19:56:56 pm »
On tutaj porównuje elementy rozgrywki. O DD wiele nie wiadomo (no, chociaż Ty to wiesz, że będzie zajebiste bo jest smok).
Tak, pisząc 'graficznie" porównywał elementy rozgrywki a na myśli miał fabułę.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #97 dnia: Października 12, 2013, 20:06:39 pm »
Tak, mówienie o coopie i Master Level to faktycznie grafika. A graficznie DD wtedy też nie było co porównywać, bo jedyne co pokazali to jakieś renderki Jurasku (ale wiem, że Ty dalej wierzysz, że to gejplej) . Tutaj dali screeny z rogrywki. Rozumiem, że jakbym napisał parę lat temu że nie ma co porównywać GTA5, bo póki co nie istnieje, to byś teraz wyciagnął ten cytat i mi wmawiał, że głupoty pisze, bo jest co porównywać, bo GTA5.

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #98 dnia: Października 12, 2013, 21:33:23 pm »
On tutaj porównuje elementy rozgrywki. O DD wiele nie wiadomo (no, chociaż Ty to wiesz, że będzie zajebiste bo jest smok).
Ke? Pisałem o grafice jak już coś.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #99 dnia: Października 12, 2013, 21:57:53 pm »
Cóż, ja przeczytałem to mniej więcej w ten sposób:
"Gdyby porównać onlinowy/f2p Deep Down i Diablo 3, to w ogóle śmiech na sali. Coop fajny i wciąga bardzo, ale ratują go jak wspomniałem wcześniej Master Levele. Od końca pierwszego roździału jadę na najwyższym Master Level 5, bo granie na niższych poziomach trudności, szczególnie tych standardowych, groziłoby zaśnięciem przed konsolą."

Tutaj myślałem, że porównujesz onlinowy tryb z DD do tego z Diablo, w którym jedyną zaletą jest coop i Master Level... Zdanie o grafice uznałem za odrębne, wybacz. To prawie jak z interpretacją wierszy jest, czasem nie wiadomo co autor miał na myśli  :roll:

Zresztą nawet porónując grafikę z tego DD to nic nie wiadomo, bo póki co to jesteśmy karmieni renderkami (a przynajmniej pierwsze prezentacje) i nigdy nie wiadomo czy to co pokazali na TGS to np. nie były demka z peceta. W przypadku The Order screen jest przynajmniej pewniakiem z konsol, a na pewno te całe tandetne screeny. Raczej renderem to nie jest, bo gorzej chyba już nie może być.
« Ostatnia zmiana: Października 12, 2013, 22:00:15 pm wysłana przez Master_666 »

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #100 dnia: Października 12, 2013, 23:11:32 pm »
Ze to niby wygląda słabo? kogoś chyba poj**ało

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #101 dnia: Października 12, 2013, 23:14:28 pm »
Cóż, ja przeczytałem to mniej więcej w ten sposób:
"Gdyby porównać onlinowy/f2p Deep Down i Diablo 3, to w ogóle śmiech na sali. Coop fajny i wciąga bardzo, ale ratują go jak wspomniałem wcześniej Master Levele. Od końca pierwszego roździału jadę na najwyższym Master Level 5, bo granie na niższych poziomach trudności, szczególnie tych standardowych, groziłoby zaśnięciem przed konsolą."

Tutaj myślałem, że porównujesz onlinowy tryb z DD do tego z Diablo, w którym jedyną zaletą jest coop i Master Level... Zdanie o grafice uznałem za odrębne, wybacz. To prawie jak z interpretacją wierszy jest, czasem nie wiadomo co autor miał na myśli  :roll:

Zresztą nawet porónując grafikę z tego DD to nic nie wiadomo, bo póki co to jesteśmy karmieni renderkami (a przynajmniej pierwsze prezentacje) i nigdy nie wiadomo czy to co pokazali na TGS to np. nie były demka z peceta. W przypadku The Order screen jest przynajmniej pewniakiem z konsol, a na pewno te całe tandetne screeny. Raczej renderem to nie jest, bo gorzej chyba już nie może być.
Brnij dalej w tym swoim kretyniźmie, brnij.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #102 dnia: Października 13, 2013, 00:48:48 am »
Brnij dalej w tym swoim kretyniźmie, brnij.


:lol:

A Ty dalej uważaj te ściany za 8cud świata. Wracaj lepiej do swojej kancipay obwieszonej plakatami babeczek z jRPGów z cyfrowymi cyckami FF.

Screeny co pokazali są słabiutkie i NICZYM nie wyróżniają się od tego co widzieliśmy na obecnej generacji (mam na myśli gry multiplatformowe na peceta, bo wiadomo - rozdzielczości 1080p na konsolach to nie widzieliśmy), albo na trochę lepszym pececie od takiego co masz za 20zł.

Sprinter Cell Chaos Theory z parallex mapping z 2005 roku to pójdzie nawet na takim pececie z likwidowanej Zary w Norwegii.
« Ostatnia zmiana: Października 13, 2013, 01:03:36 am wysłana przez Master_666 »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #103 dnia: Października 13, 2013, 01:51:43 am »
Cytuj
W przypadku The Order screen jest przynajmniej pewniakiem z konsol, a na pewno te całe tandetne screeny. Raczej renderem to nie jest, bo gorzej chyba już nie może być.
:lol:

Cytuj
Screeny co pokazali są słabiutkie i NICZYM nie wyróżniają się od tego co widzieliśmy na obecnej generacji (mam na myśli gry multiplatformowe na peceta, bo wiadomo - rozdzielczości 1080p na konsolach to nie widzieliśmy), albo na trochę lepszym pececie od takiego co masz za 20zł.

Sprinter Cell Chaos Theory z parallex mapping z 2005 roku to pójdzie nawet na takim pececie z likwidowanej Zary w Norwegii.
czyli co crysis 3 też wygląda jak kupa bo nie ma na cegiełkach parallax mappingu?
Mi tez się nie podoba ze tak rzadko korzysta się z parallax mappingu lub jego lepszych odmian ale bezsensu czepiać się o to akurat the order skoro na razie w żadnej next genowej grze się tego nie używa(poza paroma wybranymi teksturami)

na takie efekty trzeba będzie jeszcze poczekać z 10 lata :)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Października 13, 2013, 02:57:56 am wysłana przez Wulfen »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 046
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #104 dnia: Października 13, 2013, 10:20:40 am »
Dlatego tekstury Uncharted 1 > Uncharted 2 :sad:.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #105 dnia: Października 13, 2013, 11:33:18 am »
Tylko te screeny z The Order (a przynajmniej ściany) to wyglądają jakby nawet głupiego (acz efektownego) bump mappingu nie miały.


Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #106 dnia: Października 13, 2013, 12:54:20 pm »
je**c bump mapping, ta gra nie ma anizo :lol:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #107 dnia: Października 13, 2013, 13:06:42 pm »
Ociosana geometria, tekstury bez filtrowania, psujeci mi hype :(

el becetol

  • Gość
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #108 dnia: Października 13, 2013, 13:16:22 pm »
ch** gadacie o jakiś detalach, jak głównemu bohaterowi magazynek od broni przenika przz plecy  :evil: Nie zdziwie się jak przy niektórych ruchach wychodzi mu przodem.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #109 dnia: Października 13, 2013, 13:20:25 pm »
Zrzut z YT:



Thief na silniku z poprzedniej generacji :hihi:
« Ostatnia zmiana: Października 13, 2013, 13:24:25 pm wysłana przez tytacz »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #110 dnia: Października 13, 2013, 13:33:07 pm »
Ooo... faktycznie, a pamiętam, że w ruchu Thief nie robił na mnie wrażenia i czuć było pół-gena...
Order chyba jest w tarapatach.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #111 dnia: Października 13, 2013, 19:48:38 pm »
Ooo... faktycznie, a pamiętam, że w ruchu Thief nie robił na mnie wrażenia i czuć było pół-gena...
Order chyba jest w tarapatach.

Liczę szczerze, że się mylisz, bo smutne by to było gdyby ta gra okazała się po prostu słaba, zwłaszcza, że tak fajnie sie zapowiada póki co.

Takie pytanie w sumie mnie naszło - jak się definiuje pół-gena? I co to jest cały-gen? Poda mi ktoś tu w ogóle definicję "next-gen"? Bo odnoszę wrażenie, że tylko ja nie wiem co jest punktem odniesienia do nazywania gry next genową albo i nie (nawet jeśli wychodzi na najnowsza generację sprzętu).

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #112 dnia: Października 13, 2013, 19:51:19 pm »
co jest punktem odniesienia do nazywania gry next genową

Gra, która stanowi nową jakość w stosunku do tego co aktualnie widzieliśmy na konsolach i pecetach z kartą do 600zł?

A przynajmniej dla mnie. Jeśłi nextgena nazwać kolejną konsolę, to Wii U powinno być nextgenem :lol: . No a gry z Wii U nextgenowe na pewno nie są.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 046
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #113 dnia: Października 13, 2013, 20:02:46 pm »
Ooo... faktycznie, a pamiętam, że w ruchu Thief nie robił na mnie wrażenia i czuć było pół-gena...
Order chyba jest w tarapatach.

Liczę szczerze, że się mylisz, bo smutne by to było gdyby ta gra okazała się po prostu słaba, zwłaszcza, że tak fajnie sie zapowiada póki co.

Takie pytanie w sumie mnie naszło - jak się definiuje pół-gena? I co to jest cały-gen? Poda mi ktoś tu w ogóle definicję "next-gen"? Bo odnoszę wrażenie, że tylko ja nie wiem co jest punktem odniesienia do nazywania gry next genową albo i nie (nawet jeśli wychodzi na najnowsza generację sprzętu).
Jeśli chodzi o grafikę to najlepiej pokazać to na grach które się pojawią na nowej generacji.
Jak dla mnie z tego co widziałem.

KZ:SF ja na tytuł który wychodzi na start to można nazwać go next gen oraz BF4, ale po warunkiem, że mowa o jakości z 17 minutowego pokazu singla z PCta.
Gry typu DriveClub, WD pokaz z E3 2012, FM 5 to pół next gen.

Killer Instinct, DR3, Knack, MGS5 czy AC4 to poziom tej generacji lub trochę ponad.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 660
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #114 dnia: Października 14, 2013, 07:27:48 am »
Tylko te screeny z The Order (a przynajmniej ściany) to wyglądają jakby nawet głupiego (acz efektownego) bump mappingu nie miały.


Po co im bump mapping (który jest zasoborzerny), jak mają normalkę? Przecież ją widać. Czytając ostatnie wypowiedzi wychodzi na to, że gra wygląda słabo, co prawdą nie jest. Sam mam zastrzeżenia, ale raczej do wykończenia, na które przyjdzie czas (gra pewnie ukaże się pod koniec przyszłego roku).

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 718
  • Reputacja: 74
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #115 dnia: Października 14, 2013, 07:58:33 am »
Pokaż mi jedną grę, na którą na tym forum nie narzekają. Sami malkontenci.

svonston

  • Gość
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #116 dnia: Października 14, 2013, 08:03:57 am »
Uncharted. :troll:

Unlimited

  • Gość
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #117 dnia: Października 14, 2013, 08:04:59 am »
To jest pierwsza generacja gier na nowe konsole, poza tym ma jeszcze spokojnie rok developingu. Oczywiście że każdy z Nas chciały zobaczyć progres niczym w TTT czy RR5 które wychodziły na Ps2 na start. Jednak grafika obecnie nie ma już takiego impetu jak wcześniej, teraz wszystko będzie rozchodzić się o jeszcze większe przywiązanie do detali, lepsze efekty świetlne i fizyke.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #118 dnia: Października 14, 2013, 09:17:00 am »
Pokaż mi jedną grę, na którą na tym forum nie narzekają. Sami malkontenci.

GTA V

svonston

  • Gość
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #119 dnia: Października 14, 2013, 09:20:53 am »
Szczególnie na online. :angel: