Autor Wątek: Forza Motorsport 6  (Przeczytany 59748 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #80 dnia: Czerwca 08, 2015, 00:31:00 am »
FM5 nie imponowało jakością, a czuć było raczej niesmak, bo wcześniej pokazywali znacznie ładniejszy materiał jako - rzekomo - grywalny kod.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #81 dnia: Czerwca 08, 2015, 00:59:30 am »
FM5 nie imponowało jakością, a czuć było raczej niesmak, bo wcześniej pokazywali znacznie ładniejszy materiał jako - rzekomo - grywalny kod.

/ summon Dark Souls II, Płaczące Psy, Killzone Dwa, MotorStorm....Różnica jest taka, że mimo wszytko te dwie ostatnie i tak zachwycały jakością szaty graficznej, i bliżej przyjaźni Forzie doń, nic do "zwiastun 11/10, gra na premierę 6/10 graficznie".

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #82 dnia: Czerwca 08, 2015, 07:31:43 am »
Nie mówimy o zwiastunie. Forza 5 była "grywalna" - na tytanie i windows 7.

Mrocz

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #83 dnia: Czerwca 08, 2015, 10:18:59 am »
Forza 5 jest po prostu przeciętna. Dla mnie to wygląda jak lekko poprawiona graficznie czwórka.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #84 dnia: Czerwca 08, 2015, 11:19:50 am »
Spodziewam sie skryptu na szybie jak w PC czy FH2, podobnie nocne trasy - raczej z gory ustalone jak w FM1. Generalnie jakosc jak w materiale odpalonym na Titanie. DC nie ma szans przebic.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #85 dnia: Czerwca 08, 2015, 11:23:28 am »
Jest wyraźnie napisane "night racing" i "wet weather" stawiam, że to będą z góry ustalone warunki, a nie dynamicznie zmienne ;)

BTW:







źrodło:
http://uk.ign.com/articles/2015/06/06/forza-motorsport-6-screenshots-leak

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #86 dnia: Czerwca 09, 2015, 13:58:00 pm »
A czy w DC się to podczas wyścigów dynamicznie zmienia, czy jest odgórnie ustalone, a imponująca roszada deczcu i binarnego słoneczka tylko podczas wolnej jazdy Nam się objawia  :>

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #87 dnia: Czerwca 09, 2015, 14:10:30 pm »
Dynamicznie, choc mozesz sobie ustalic z gory ustalone warunki, niemniej i one bede za kazdym razem inne. W DC to nie tylko deszcz, ale takze i rosa zbierajaca sie na samochodzie, para wodna wypelniajaca klosze od lamp w samochodzie, takze otoczenie i jego fauna i flora tez jest rozna o wybranej porze dnia itd.

zrodlo, jesli nie chce Ci sie sprawdzac w grze: http://blog.us.playstation.com/2014/06/05/51-details-about-driveclub-on-ps4/
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #88 dnia: Czerwca 09, 2015, 14:32:46 pm »
A czy w DC się to podczas wyścigów dynamicznie zmienia, czy jest odgórnie ustalone, a imponująca roszada deczcu i binarnego słoneczka tylko podczas wolnej jazdy Nam się objawia  :>

Zarówno pogoda jak i pora dnia są dynamiczne. Tor nawet schnie po czasie. Można ustawić odgórnie, lub "dynamiczną" pogodę.


Zresztą w Gran Turismo 5 i 6 oraz Project CARS też mamy dynamiczną pogodę, a nie z góry ustaloną.

Dowód:

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #89 dnia: Czerwca 12, 2015, 21:55:23 pm »
Racja, grałem tak, ale tylko w wolnej jeździe. Jedna z najbardziej niesamowitych rzeczy w DC i Wiedźminie (bo Inkwizycja nie ma tego). To przejście z binarnego deszczu na karoserię skąpaną słońcem. Piękna rzecz.  :yes_anim:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #90 dnia: Czerwca 15, 2015, 21:03:14 pm »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #91 dnia: Czerwca 15, 2015, 21:22:51 pm »
Jestem bardzo ciekaw na jakiej to karcie graficznej odpalili.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #92 dnia: Czerwca 15, 2015, 21:32:18 pm »
pewnie z tytana albo prerenderowane na 100+ tytanach. Do premiery zaliczy taki sam downgrade jak wszystkie inne forzy

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #93 dnia: Czerwca 15, 2015, 22:40:34 pm »
Czekam na "gameplay" u Jimmiego.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #94 dnia: Czerwca 16, 2015, 14:40:20 pm »
Cholera, spodziewałem się czegoś więcej, jakiejś nowej jakości. To już 3 generacja gier tego studia na XO to powinni wyciskać z konsoli niesamowitą grafę. Z tego co widzę to jest to Forza 5 (a Forza 5 to Forza 4 w 1080p) tylko, że z dodanymi trasami z deszczem i w nocy. Nie jest źle, jest bardzo fajnie, ale liczyłem na konkretne mocne uderzenie.

Mrocz

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #95 dnia: Czerwca 16, 2015, 14:56:09 pm »
Cholera, spodziewałem się czegoś więcej, jakiejś nowej jakości. To już 3 generacja gier tego studia na XO to powinni wyciskać z konsoli niesamowitą grafę. Z tego co widzę to jest to Forza 5 (a Forza 5 to Forza 4 w 1080p) tylko, że z dodanymi trasami z deszczem i w nocy. Nie jest źle, jest bardzo fajnie, ale liczyłem na konkretne mocne uderzenie.

Dobrze to ująłeś. Bo o dynamicznych warunkach można zapomnieć.

Teraz do mnie dotarło:
http://www.forzamotorsport.net/en-us/news/fm6_e3_features

Cytuj
Whether you’re racing at night or in the middle of a rainstorm

Słowo klucz pogrubione. Ja rozumiem jeszcze z góry ustalony deszcz lub pora dnia, ale fakt, że najpewniej NIE będzie możliwości połączenia Nocy i deszczu jest już trochę żałosne :lol: XboxOne nie wyrobił? :lol:
« Ostatnia zmiana: Czerwca 16, 2015, 16:22:04 pm wysłana przez Mrocz »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #96 dnia: Czerwca 16, 2015, 16:25:15 pm »
do dynamicznego oświetlenia i deszczu musieliby zmniejszyć ilość klatek do 30. W końcu driveclub chodzi tylko w 30 klatkach i to na mocniejszej konsoli.
Forca jest trochę w czarnej dupie, bo jak zmniejszą ilość klatek, to ich ludzie zjedzą, z kolei przy 60fps i 1080p na większe zmiany w wyglądzie sobie nie mogą pozwolić. Dopiero przesiadka na ps4 pozwoliłaby im się rozwinąć :)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 16, 2015, 16:28:19 pm wysłana przez Wulfen »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #97 dnia: Czerwca 16, 2015, 19:57:47 pm »
Tylko ze ten deszcz na przedniej szybie to skrypt jak w FH2 czy PC. Do Driveclub daleka droga. Na plus to ze bedzie do 24 samochodow na trasie.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #98 dnia: Czerwca 16, 2015, 20:02:11 pm »
podczas bączka ten "skrypt" zachowywał się bardzo podobnie do deszczu z dc.

Mrocz

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #99 dnia: Czerwca 16, 2015, 20:42:21 pm »
podczas bączka ten "skrypt" zachowywał się bardzo podobnie do deszczu z dc.

Bardziej skrypt który ma uwzględniony kierunek ruchu pojazdu. A nie to co w DC gdzie silnik fizyczny to oblicza.

Przypomnijmy filmik by becet ;)


s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #100 dnia: Czerwca 16, 2015, 20:46:50 pm »
może być, tyle że na trailerze nie było wycieraczek i na razie wstrzymałbym się z definitywną oceną.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #101 dnia: Czerwca 17, 2015, 10:59:42 am »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #102 dnia: Czerwca 17, 2015, 14:14:27 pm »
fajne. Taki deszcz przy 1080p i 60 klatkach na słabszej konsoli to i tak jest osiągnięcie. Ciekawe tylko czy do premiery utrzyma taki poziom.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #103 dnia: Czerwca 17, 2015, 14:21:02 pm »
Bardzo fajne dźwięki aut. W deszczu bardzo ładnie wygląda. Ogólnie na dużym TV w 1080p i w 60 klatkach pewnie niezłe wrażenie będzie robić.

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #104 dnia: Czerwca 17, 2015, 14:36:35 pm »
Wygląda to bardzo ładnie, żeby nie powiedzieć zajebiście. Szkoda, że znowu zabrakło Gran Turismo na E3, bo mielibyśmy ciekawą konfrontację.
Fryty tyty dotknij pyty

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #105 dnia: Czerwca 17, 2015, 21:38:38 pm »
Wyglada wporzo, ale do efektow nocnych i deszczu z DC to jeszcze daleko droga. Ocenil bym to na poziom PC, tam jest wiekszy "spray". Xbox wreszcie ma ladne wyscigi, bo PC to tam nijako wyglada i chodzi.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #106 dnia: Czerwca 17, 2015, 21:49:49 pm »
wydaje mi się, że jednak deszcz i shadery kropli są poziom wyżej niż pc, niżej jednak niż dc. ogólnie, pograłbym z chęcią czekając na gt7.

Mrocz

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #107 dnia: Czerwca 17, 2015, 22:04:58 pm »

wydaje mi się, że jednak deszcz i shadery kropli są poziom wyżej niż pc, niżej jednak niż dc. ogólnie, pograłbym z chęcią czekając na gt7.

Mam dokładnie to samo wrażenie gra fajna. Szkoda, że XboxOne ją ogranicza i nie mogą dać tych dynamicznych warunków.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #108 dnia: Czerwca 17, 2015, 22:22:50 pm »
wydaje mi się, że jednak deszcz i shadery kropli są poziom wyżej niż pc, niżej jednak niż dc. ogólnie, pograłbym z chęcią czekając na gt7.

Przy kamerze ze środka Forza wypada odrobinę lepiej, ale efekt deszczu na zewnątrz bardziej podoba mi się w pCARS. Myślę jednak, że nie to jest problemem. W deszczu w grach wyścigowych najfajniejszy jest moment, kiedy nagle zaczyna padać albo tor przesycha i zmieniają się warunki. Jazda w ciągłej ulewie jest nieporównywalnie mniej interesująca.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #109 dnia: Czerwca 17, 2015, 22:28:12 pm »
no brak zmiennych warunków to mega ból w obecnych  czasach, ale zażalenia od botów kierować do spencera radzę, braku mocy nawet turn10 nie nadrobi.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #110 dnia: Czerwca 17, 2015, 22:29:45 pm »
Nie wiem po co w ogóle dyskutować o tych całych efektach, jak wiadomo, że gra chodzi na tytanach i przy premierze zostanie z tego wyleniały kastrat.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #111 dnia: Czerwca 17, 2015, 22:32:49 pm »
tego teraz nie wiadomo. poczekajmy aż wysypie się u conana i wtedy stwierdzi się definitywnie. 

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #112 dnia: Czerwca 17, 2015, 22:52:22 pm »
wysypie się u conana

Ja bym jednak poczekał do premiery, a nie do telewizyjnego show


Jakby ktoś zapomniał:



Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 046
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #114 dnia: Lipca 01, 2015, 14:16:30 pm »
Znow bajki dla dzieci. 8)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #115 dnia: Lipca 01, 2015, 14:22:09 pm »
W te kałuże to jestem skłonny uwierzyć, na jednym filmiku było widać sporą nawet.
W ich fizykę też uwierzę. Bo czemu nie? Skoro wiele gier teraz ma fizykę cieczy. I pewnie efekt nawet robi :)

Pytanie tylko, skoro deszcz nie jest dynamiczny, czy te kałuże nie są zawsze takie same w tych samych miejscach? Bo jeśli tak, to raczej "kiepsko"

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #116 dnia: Lipca 01, 2015, 16:49:52 pm »
Sa zawsze w tych samych miejscach. To sa z gory ustalone warunki na kazdej trasie.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #117 dnia: Lipca 01, 2015, 19:20:31 pm »
Deszsz nie przebije tego w DC, jestem tego pewien i pewnie długo żadna inna gra tego nie zrobi lepiej. Zwłaszcza ze DC działał w 30fps

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #118 dnia: Lipca 01, 2015, 22:42:22 pm »
Binarne opady atmosferyczne nie powinny być wyznacznikiem jakości gier traktujących o samochodach.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Forza Motorsport 6
« Odpowiedź #119 dnia: Lipca 01, 2015, 23:03:04 pm »
Może nie wyznacznikiem, ale standardem, którego Forza nie spełnia  :whistle: