Forum GameOnly.pl

Current Gen => Multiplatformowe Current Gen => Wątek zaczęty przez: lupinator w Czerwca 11, 2019, 08:12:21 am

Tytuł: Gods and Monsters
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Czerwca 11, 2019, 08:12:21 am
Ludzie od AC: Odyssey robią swoją mini wersję Breath of the Wild. Walka z potworami, otwarty świat, zagadki i eksploracja, a wszystko w mitologicznym sosie.

Pierwsza zapowiedź nie powaliła, ale gra może być bardzo przyjemna. Premiera 25 lutego na wszystko łącznie ze Stadią.

https://www.youtube.com/watch?v=XWHbACW20ok

(https://assets.vg247.com/current//2019/06/gods_and_monster_e3_2019-3.jpg)

(https://assets.vg247.com/current//2019/06/gods_and_monster_e3_2019-2.jpg)

(https://assets.vg247.com/current//2019/06/gods_and_monster_e3_2019-1.jpg)
Tytuł: Odp: Gods and Monsters
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Czerwca 11, 2019, 08:14:03 am
Wygląda ślicznie.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Gods and Monsters
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Czerwca 11, 2019, 10:58:41 am
Tak, wygląda bardzo przyjemnie i faktycznie jak tylko zobaczyłem screeny pomyślałem o BotW.
Tytuł: Odp: Gods and Monsters
Wiadomość wysłana przez: Moldar w Grudnia 24, 2020, 10:41:24 am
Nie jestem fanem gier ubisoftu, ale immortals zapowiada się na ten pierwszy tytuł, który prawdopodobnie mi się spodoba.

Jestem świeżo po cyberbugu, więc granie w grę, która działa jak należy to dziwne uczucie :lol:

Immortals to taki miks kilku gier, najwięcej ukradziono oczywiście zeldzie, kolorystyka gry, możliwość wspinaczki, ui, shriny. Dodano walkę jakby z assasina i sporo puzzli i zagadek. Tylko też nie jest na tyle rozbudowana aby nie komplikować graczowi grania i stawia na proste zasady.

Świat jest podzielony na unikalne strefy, każda z własnym klimatem, przez co eksploracja się łatwo nie znudzi, do tego nie ma poczucia, że mapa powstała w jakim generatorze. Wszystko idealnie spasowane, na tyle małe i dopracowane, że zachęca do eksploracji i bez niepotrzebnych pół kukurydzy czy lasów rozszerzających mapę. A na świecie jest co robić, puzzle, wyzwania, szczeliny ( kopia shrinów), ale zobaczymy na jak długo to wystarczy i czy pod koniec będzie bawić tak samo.

Gra do tego stawia na proste zasady, niby kopiuje rozwiązania z zeldy, ale ja upraszcza, np. dalej gotujemy aby uzyskać mikstury, ale receptury są tylko 4, mamy 4 roślinki do zbierania w grze i każda jest do innej mikstury. Podczas grania i wykonywania wyzwań zbieramy też inne rzeczy i każda służy do czegoś innego. Ot po prostu niczego nie pomylimy i też nie ma co poświęcać na to więcej czasu, świat i jego tajemnice to nr 1 tej gry. Samo rozwijanie postaci i przedmiotów tak samo, nie znajdziemy itemow z lepszymi obrażeniami, wszystkie przedmioty mają ten sam dmg, ale różne unikatowe dodatkowe możliwości, więc tylko od nas i naszego stylu grania zależy, co założymy na siebie.

Sama walka o dziwo też niczego sobie, sporo rzeczy do odblokowania, więc nie jest jakaś ultra monotona. Twórcy znowu skupili się na zeldzie i przeciwnik np. potrafi rzucać do nas kamieniami, wyrwanym drzewem, ale nie jest to tak dobrze zrobione jak w grze Nintendo.


Póki co bawię się dobrze, zainteresowanie miałem zerowe, ale po opiniach i cenie 150 zł postanowiłem spróbować. Ciekawy tytuł, a jak gram jednego dnia 5 godzin to musi mi się podobać. Zobaczymy co powiem po 20 godzinach.

PS. Można zmienić nazwę.
Tytuł: Odp: Gods and Monsters
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Lutego 26, 2021, 09:10:09 am
Potwierdzam słowa mojego przedmówcy.

P.S. gnysek, zmieniłbyś nazwę tematu  :roll:

(https://lh3.googleusercontent.com/proxy/mZhk2RI9POmfOyD4JfuJ3fDyc_RRJY-00rhmZ7EHxAeKgBaH0MNqLQNZMBsVEmR4e34MlzBQXn73iX_Na3OOw8PNBkdCx5yQ9ABZCgxvOQ)