Forum GameOnly.pl

Prehistoria gen => Wii => Wątek zaczęty przez: Kubsztok w Września 15, 2005, 12:58:44 pm

Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Kubsztok w Września 15, 2005, 12:58:44 pm
Jeśli ktoś jest na bierząco niech pisze tu najświerzsze info z prezentacji Iwaty co prawda to dopiero jutro ale już nie moge się doczekać :p jeśli ktoś coś wie na temat co ma mniej wiecej opowiedziec Satoru niech napisze
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: kingboo w Września 16, 2005, 05:31:32 am
Gdzie nowy HOT NEWS o prawdziwej rewolucji :?:  :D
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: blancjaone w Września 16, 2005, 05:36:20 am
Nikt nie zarwal nocki dla Revo?  8)
Revo to prawdziwa rewolucja, przyznam szczerze, ze nawet takiej nie oczekiwalem. :) Najwyzej cos w stylu DS...
Coz, Nintendo po raz kolejny mnie zaskoczylo. :D
Gdzie sa preordery na Revo? :D
Jej, jakie to wspaniale! :D
Sterowanie w grach FPS zapowiada sie na bardziej dokladne niz na PC. :D
Wlasciwie, to roznice miedzy Revo, a NintendoON, dotycza tylko mozliwosci wyswietlania obrazu! Helm byl nie mozliwy do zrealizowania ( chyba ze po 30 minutach gry chcielibyscie robic 30 minut przerwy...), wiec obserwujemy to na ekranie TV! Poza tym wszystko jest podobne w zalozeniach!
Wow, ale sie podniecilem. :D
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: admin Świata Nintendo w Września 16, 2005, 05:46:35 am
Panowie i Panie, wybaczcie, że nie wklejam - ale jest tego za dużo - wszystko o Revolution i kontrolerze na www.swiatn.pl - zdjęcia, filmiki, opisy.

Nintendo pokazało prawdziwą klasę! Ciekawe czy dzisiaj ktoś będzie myślał o innych konsolach :D
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: blancjaone w Września 16, 2005, 05:55:21 am
Nintendo po prostu zarzadzilo. Ja juz mam swojego zwyciezce next-genowej potyczki. :D

edit
kontroler revo:
http://cubemovies.ign.com/cube/video/article/651/651334/revolutiontrailer_091605_qtlow.mov
Nie no, to juz jest masakra. :D Widzicie jak ten koles uzywa kontroler jako kija baseballowego? :D
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Walker w Września 16, 2005, 10:23:51 am
hmmm ja bym sie za bardzo nie podniecal na waszym miejscu, nie wyobrazam sobie machac padem podczas grania, chociaz bajer niewaski.....lecz zadna to rewolucja, czekam teraz na gry.....i mozliwosci graficzne revo.....no i cene :D  :D
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Pif Paf w Września 16, 2005, 10:25:35 am
Taaa, tylko jak tym "czymś" bedzie można grac np w Pro Evolution Soccer?!? to by bylo fajne moze jako dodatek do wlasciwego pada a nie jako podstawowy pad!

to cos jak eye toy zabawne przez jakis czas, ale na dluzsza mete nie do zabawy

no nie wiem, jak na razie to niezbyt mi sie to podoba, moze jak pojawi sie wiecej informacji zmienie zdanie, ale na razie to lekki śmiech...
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Von Zay w Września 16, 2005, 10:27:40 am
No to Revo dodane do listy zakupów... :]
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: kingboo w Września 16, 2005, 10:30:08 am
Przecież bez problemu można na nim grać jak na zwykłym padzie.
Jest analog, są przyciski-tyle chyba wystarczy do gry nawet w PES.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Krzych Ayanami w Września 16, 2005, 10:35:55 am
Pad idealnie sprawdzający się w przygodókach point & click, któych na kosnolach nie ma.

Aha. Albo mi się wydaje, albo ten pad nie jest wyprofilowany do trzymania "wszerz".
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Walker w Września 16, 2005, 10:41:18 am
pozyjemy zobaczymy, qrde PS3 i Revo taki zestwa chyba sobie sprawie.....PS3 jako glowna konsolka a Revo jako uzupelnienie.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Von Zay w Września 16, 2005, 10:44:39 am
Cytat: "Krzych Ayanami"
Pad idealnie sprawdzający się w przygodókach point & click, któych na kosnolach nie ma.

Bez żartów :]
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: siudym w Września 16, 2005, 10:49:02 am
kurcze! z tym padem juz zaden Pecetowiec nie powie, ze granie w FPS na konsoli jest mniej precyzyjne od grania na Blaszaku z mysz+kawiat. :shock:  :shock:
Idealne do FPS!! :mrgreen:

tylko niech lepiej dopracują ten pomysł (rozstawienie przyciskow na tym "pilocie") i bedzie GENIALNE!! :shock:
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Krzych Ayanami w Września 16, 2005, 10:59:26 am
Siudym -> to zależy jak to rozwiążą. Na razie dwa przyciski i sam sposób działania nie wyglądają zachęcająco - jak tym robić uniki, zmieniać broń?
Czy będzie się można jakoś zatrzymać - przejść z chodu do biegu?

Wszystko rozbija się o sposób wykorzystania, a na razie z tego, że pad jest - nic nie wynika.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: siudym w Września 16, 2005, 11:01:29 am
"tylko niech lepiej dopracują ten pomysł (rozstawienie przyciskow na tym "pilocie") i bedzie GENIALNE!!"
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Walker w Września 16, 2005, 11:01:48 am
cos mi sie zdaje ze niektore gatunki gier beda duza przeszkoda dla tego pada......
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: kingboo w Września 16, 2005, 11:05:02 am
Cytat: "Krzych Ayanami"
Czy będzie się można jakoś zatrzymać - przejść z chodu do biegu?
A czy teraz jest z tym jakiś problem.
Analog będzie działał tak jak na obecnych padach. :?
Cytat: "Krzych Ayanami"
Na razie dwa przyciski i sam sposób działania nie wyglądają zachęcająco
Dochodzą jeszcze 2 przyciski przy analogu.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: siudym w Września 16, 2005, 11:14:16 am
czyli zle nie bedzie i pewnie cosik poprawią przy nim do premiery
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Krzych Ayanami w Września 16, 2005, 11:17:32 am
Cytuj
A czy teraz jest z tym jakiś problem.


Teraz nie, ale przy tym co zaprezentowano może to być istotny problem.
Pad idealnie sprawdzi się do rozglądania po lokacjach - ale nie ma czym mu wydawać bardziej zaawansowanych komend. Obawiam się sytuacji w której gra domyślnie będzie uważała, że postać cały czas idzie do przodu i jeśli chce się zatrzymać, to musi stanąć twarzą do ściany.

Z uproszczonym padem będą musieli tworzyć uproszczone gry - a nie wiem czy mi się to podoba.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: kingboo w Września 16, 2005, 11:23:04 am
Cytat: "Krzych Ayanami"
Obawiam się sytuacji w której gra domyślnie będzie uważała, że postać cały czas idzie do przodu i jeśli chce się zatrzymać, to musi stanąć twarzą do ściany.
:shock:
Przecież od tego jest analog żeby sterować postacią i wykonywać "bardziej zaawansowane czynności"

Dalej nie wiem o co chodzi :roll:
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Krzych Ayanami w Września 16, 2005, 11:29:39 am
Kingboo, czy ty grałeś kiedyś w strzelaniny? Na przykład w Far Cry'a?
Ja się przy tej gierce bardzo dobrze bawiłem, ale jak dla mnie ten pad oferuje zbyt małą kontrolę aby podobna zabawa była możliwa.

Może mam zbyt wiele nawyków komputerowych, ale nie wyobrażam sobie wygodnej zabawy w jakiegokolwiek fps'a przy pomocy tego czegoś.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: kingboo w Września 16, 2005, 11:35:36 am
Cytat: "Krzych Ayanami"
Może mam zbyt wiele nawyków komputerowych, ale nie wyobrażam sobie wygodnej zabawy w jakiegokolwiek fps'a przy pomocy tego czegoś.

Ale ten pad jest lepszy niż zestaw klawiatura + mysz.
za kierunki odpowiada analog, a za rozglądanie się odpowiada ruszanie padem na boki.
Co w tym trudnego lub niewygodnego?

I nie rozumiem co miało znaczyć to, że postać ma zatrzymywać się dopiero na ścianie?
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Walker w Września 16, 2005, 11:42:29 am
Cytat: "kingboo"
Cytat: "Krzych Ayanami"
Może mam zbyt wiele nawyków komputerowych, ale nie wyobrażam sobie wygodnej zabawy w jakiegokolwiek fps'a przy pomocy tego czegoś.

Ale ten pad jest lepszy niż zestaw klawiatura + mysz.
za kierunki odpowiada analog, a za rozglądanie się odpowiada ruszanie padem na boki.
Co w tym trudnego lub niewygodnego?

I nie rozumiem co miało znaczyć to, że postać ma zatrzymywać się dopiero na ścianie?


czy lepszy to nie pisz bo nie miales go w rece i nie grales w fpp na nim, ludzie co wy macie z pisaniem ze cos jest lepsze czy gorsze mimo iz tego w lapach nie mieliscie....
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: kingboo w Września 16, 2005, 11:45:27 am
Cytat: "walker_san"
czy lepszy to nie pisz bo nie miales go w rece i nie grales w fpp na nim, ludzie co wy macie z pisaniem ze cos jest lepsze czy gorsze mimo iz tego w lapach nie mieliscie....

Nie filozofuj :D
Wiem jak to będzie działać i to mi wystarczy.
Wiem, że to będzie lepsze jeszcze się przekonasz.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Krzych Ayanami w Września 16, 2005, 11:49:28 am
Jest jeden mały problem Kingboo.
Odnoszę wrażenie, że o sterowaniu w fps'ach piszerz ze "znawstwem" - ale albo oddawna, albo też nigdy w żadnego nie grałeś. Czyli reprezentujesz samą teorię, ale prawdziwe gry i to co się w nich robi są ci zupełnie obce.

Przynajmniej tak to widzę.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: kingboo w Września 16, 2005, 11:55:29 am
Cytat: "Krzych Ayanami"
Jest jeden mały problem Kingboo.
Odnoszę wrażenie, że o sterowaniu w fps'ach piszerz ze "znawstwem" - ale albo oddawna, albo też nigdy w żadnego nie grałeś. Czyli reprezentujesz samą teorię, ale prawdziwe gry i to co się w nich robi są ci zupełnie obce.

Przynajmniej tak to widzę.

OK ja ciebie nie przekonam, a ty mnie.
Tylko że kompletnie nie rozumiem dlaczego według ciebie postać w grze miałaby sama chodzić i zderzać się ze ścianami, skoro to gracz kontroluje szybkość i kierunek gałką analogową trzymaną w lewej dłoni, a rozglądaniem steruje padem trzymanym w prawej dłoni.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: klausa w Września 16, 2005, 12:08:03 pm
Ok, ale chwila, analog będzie w zestawie? Bo szczerze mówiąc nie wydaje mnie się, i źle to wróży.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: siudym w Września 16, 2005, 12:09:06 pm
powiem tyle: jesli niny jeszcze dopracuje ten projekt, to pad ten bedzie IDALNY DO FPS!! Sama czesc z "gałką" w lewej dłoni jest OK!, ale juz pilot MUSI być przemodelowany koniecznie! (pomijam ze granie w takie gry jak PES bedzie problemem)
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: kingboo w Września 16, 2005, 12:13:17 pm
Cytat: "klausa"
Ok, ale chwila, analog będzie w zestawie? Bo szczerze mówiąc nie wydaje mnie się, i źle to wróży.
Musi być w zestawie, bo zbyt wiele gier będzie go wymagało.


Cytat: "siudym"
powiem tyle: jesli niny jeszcze dopracuje ten projekt, to pad ten bedzie IDALNY DO FPS!! Sama czesc z "gałką" w lewej dłoni jest OK!, ale juz pilot MUSI być przemodelowany koniecznie!

Jak dla mnie teraz "pilot" jest OK, ale jakby go udoskonalili nie miałbym nic przeciwko.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Krzych Ayanami w Września 16, 2005, 12:13:32 pm
To nie chodzi tylko zderzanie się, ale ogólnie o sterowanie... Ale to nie ma sensu. Przynajmniej tak długo jak nie nauczysz się, że pomiędzy teorią, którą jak uważasz masz świetnie opanowaną a praktyką o któej zupełnie nic nie wiesz, istnieje ogromna różnica. I z samego widzimisie nie da się jej zasypać.

Przeszedłem Half Lifa 2, grałem w Far Cry'a i kilka innych strzelanin.
I jeśli teraz osoba, która o grach nie ma zielonego pojęcia, próbuje mi wcisnąć, że pad będzie wygodniejszy od klawiatury i myszy to ja przepraszam...
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: klausa w Września 16, 2005, 12:14:29 pm
Ok, to ja mam teraz takie pytanie, pokazali gry? Czy to co jest na ignie to są ich domysły?
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Pif Paf w Września 16, 2005, 12:15:35 pm
oj coraz bardziej mi sie ten pad podoba,
juz wiem jak bedzie sie gralo w pes'a, pewnie do dolnej czesci pada-pilota podczepi sie uchwyt z dodatkowymi przyciskami/gałką i triggerami i bedzie git,
a moze w ogole bedzie mozna złączyć obie cześci i wyjdzie z tego klasyczny pad?

mam tylko nadzieje ze tego wszystkiego nie trzeba bedzie kupowac oddzielnie tylko to juz bedzie w zesatwie...

podejrzewam ze tegie glowy w Nintendo nie tylko myslaly jak zrobic pad rewolucyjna ale takze zeby spelnial funkcje podstawowe i dalo sie nim grac w reszte gier wykorzystujacych klasyczne sterowanie, wiec o to czy sprawdzi sie w innych grach powinnismy byc spokojni,
poza tym Nintendo nie odkrylo jeszcze wszytkich kart, jedynie zarys tego czym ten pad bedzie
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: kingboo w Września 16, 2005, 12:16:48 pm
Cytat: "Krzych Ayanami"
To nie chodzi tylko zderzanie się, ale ogólnie o sterowanie... Ale to nie ma sensu. Przynajmniej tak długo jak nie nauczysz się, że pomiędzy teorią, którą jak uważasz masz świetnie opanowaną a praktyką o któej zupełnie nic nie wiesz, istnieje ogromna różnica. I z samego widzimisie nie da się jej zasypać.

Przeszedłem Half Lifa 2, grałem w Far Cry'a i kilka innych strzelanin.
I jeśli teraz osoba, która o grach nie ma zielonego pojęcia, próbuje mi wcisnąć, że pad będzie wygodniejszy od klawiatury i myszy to ja przepraszam...

To raczej ty nie masz zielonego pojęcia.

Palnąłeś głupotę z tym zderzaniem się ze ścianami i teraz nie chcesz się przyznać.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Von Zay w Września 16, 2005, 12:17:36 pm
tzn. "idealny w teorii". Widziałem już mnóstwo pomysłów na "idealny" kontroler do fpp...
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: fenris w Września 16, 2005, 12:18:03 pm
Cytat: "klausa"
Ok, ale chwila, analog będzie w zestawie? Bo szczerze mówiąc nie wydaje mnie się, i źle to wróży.


Będzie standardowo dołączony do kontrolera.

Krzychu - taki kontroler rewelacja, do fpp.
W Metroid to się sprawdza:

http://hardware.gamespot.com/Story-ST-15143-2567-x-x-x

Za parę godzin powinny być filmy z tego pokazu, do tego czasu wstrzymaj się z oceną.

Cytuj
mam tylko nadzieje ze tego wszystkiego nie trzeba bedzie kupowac oddzielnie tylko to juz bedzie w zesatwie.


Dodatki do ninny 64 były dołączone w zestawie (rzadko ale jednak np. Rumble Pack był dolączony do Starfoxa).

W ninny nie pracują debile tylko ludzie któzy się na tym znają, więc nie wątpie że w praniu jest to rewelka.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Pif Paf w Września 16, 2005, 12:19:46 pm
a z tym sterowaniem Krzych to nierozumiem twojego rozumowania, to tak jakbys polozyl pad-pilot na jakiejs podkladce i dziala jak zwykla myszka wiec w czym problem? a postacia sterowalby sie padem z analogiem w lewej rece
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: siudym w Września 16, 2005, 12:23:26 pm
analog w lewej rece = klawiatura
pilot w prawej = mysz.

nie wiem co w tym dziwnego...
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: kingboo w Września 16, 2005, 12:26:41 pm
Cytat: "siudym"
analog w lewej rece = klawiatura
pilot w prawej = mysz.

nie wiem co w tym dziwnego...


Krzych po prostu sam się pogubił w tym co pisze.

Ale nie przeszkadza mu to w pisaniu jakim to on nie jest profesjonalistą. :lol:
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: klausa w Września 16, 2005, 12:30:53 pm
A, i jeszcze, co to za światełka w dolnej części pada? Coś ala to co w iksietrisiksti, pokazujące który to pad czy co?
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Pif Paf w Września 16, 2005, 12:33:32 pm
ej, a czy tym trzeba bedzie "celowac" w telewizor zeby dzialalo?

no i chyba granie na lezaco odpada skoro w tym jest zyroskop... : /
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: siudym w Września 16, 2005, 12:33:36 pm
Cytat: "Pif Paf"
ej, a czy tym trzeba bedzie "celowac" w telewizor zeby dzialalo? no i chyba granie na lezaco odpada skoro w tym jest zyroskop... : /


tym pilotem (tak jak celujesz zwykłym pilotem w tv;)


teraz jesli sie okaze ze precyzja "pilota" bedzie bardzo wysoka to myszka moze sie schowac pod miotłą w kącie (sam gram na pc w fpp - tak dla informacji). Jesli wszytsko bedzie ok, to moze sie okazac ze na rynku komputerowym pojawi sie masa podobnych urządzen do PC (mouse-less super FRAG system:) ...Kto wie, kto wie :wink:
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Krzych Ayanami w Września 16, 2005, 12:35:24 pm
Jeżeli na klwiaturze mam chodzenie w czterech kierunkach, skakanie, zmianę postawy (jeden przycisk), robienie uników (dwa przyciski), korzystanie z apteczek(jeden przycisk) zmiana broni (dwa przyciski) , wyrzucanie ,  - jeśli jest dostepne w grze, zaś mysz to rozglądanie się, strzelanie i zmiana broni - to jestem cholernie ciekaw w jaki sposób cztery przyski, krzyżak i analog zaoferują mi podobną kontrolę. A jesli jeszcze broń ma więdzej niż jeden tryb...

Bo z mojego punktu widzenia jest to wykluczone.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: kingboo w Września 16, 2005, 12:38:52 pm
Cytat: "Krzych Ayanami"
to jestem cholernie ciekaw w jaki sposób cztery przyski, krzyżak i analog zaoferują mi podobną kontrolę
:shock:  :shock:
Zapomniałeś że funkcję myszki będzie sprawował "pilot"  czy nie chcesz o tym pamiętać?

Czyli będą cztery przyski, krzyżak, analog i "pilot" jako myszka.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: fenris w Września 16, 2005, 12:39:47 pm
http://www.irwebcasting.com/050916/03/ff3672f7df/main/

Pełna konferencja nintendo.


EDIT: nie warto tego oglądać, to nie jest to z gierkami :)
EDIT: krzychu nie kapuje w ogóle tego kontrolera, chyba skapuje dopiero jak zobaczy jakiś filmik z Metroidem :)
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Pif Paf w Września 16, 2005, 12:41:35 pm
Cytat: "siudym"

tym pilotem (tak jak celujesz zwykłym pilotem w tv;)


ale jak mam telewizor wyzej a w tym jest zyroskop? wiec pewnie bedzie on przekazywal same ruchy do konsoli a nie w to w co aktualnie celuje, wiec pewnie nie trzeba bedzie celowac w tv, to chyba nie dziala na zasadzie pistoletow do konsol?

no i zeby sygnal dobrze zbieralo, jezeli ma sie tym grac w bejsbol, w takim wypadku pilota-pada bedzie sie trzymalo nawet w przeciwnym kierunku do konsoli
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: klausa w Września 16, 2005, 12:41:59 pm
403 Forbidden ;>
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: siudym w Września 16, 2005, 12:43:23 pm
Cytat: "Pif Paf"
Cytat: "siudym"

tym pilotem (tak jak celujesz zwykłym pilotem w tv;)


ale jak mam telewizor wyzej a w tym jest zyroskop? wiec pewnie bedzie on przekazywal same ruchy do konsoli a nie w to w co aktualnie celuje, wiec pewnie nie trzeba bedzie celowac w tv, to chyba nie dziala na zasadzie pistoletow do konsol?

no i zeby sygnal dobrze zbieralo, jezeli ma sie tym grac w bejsbol, w takim wypadku pilota-pada bedzie sie trzymalo nawet w przeciwnym kierunku do konsoli


a cholera wie na jakiej to działa zasadzie.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Krzych Ayanami w Września 16, 2005, 12:45:50 pm
Myszka sama Kingboo ma dwa przyciski i gałkę. Przyciskami się strzela a gałką zmienia broń - jesli taka funkkcja jest dostępna. Oznacza to, że fukncjonalność myszy i pilota jest taka sama.

Analog kierowanie we wszystkich kierunkach i dalsze  dwa przyciski - a to za chiny nie da mi dostępu do wszystkich wymaganych - przynajmniej w moim odczuciu - opcji.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: fenris w Września 16, 2005, 12:48:01 pm
Cytat: "klausa"
403 Forbidden ;>


http://www.irwebcasting.com/050916/03/ff3672f7df/index.html
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: dawid w Września 16, 2005, 12:49:25 pm
Krzychu juz nie narzekaj wiem tyle ze na pewno bedzie dobrze  a nawet jesli sie nie sprawdzi do bijatyk czy strzelanek choc mi bardziej do bijatyk nie pasuje to zawsze mozna podlaczyc pad od gacka do rev:P
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Krzych Ayanami w Września 16, 2005, 12:53:54 pm
Żeby pograć w gry z GaCka, bo jakoś nie wierzę, żeby w te z Revolution dało się w ten sposób pograć  :wink: .
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: siudym w Września 16, 2005, 12:55:56 pm
Cytat: "Krzych Ayanami"
Myszka sama Kingboo ma dwa przyciski i gałkę. Przyciskami się strzela a gałką zmienia broń - jesli taka funkkcja jest dostępna. Oznacza to, że fukncjonalność myszy i pilota jest taka sama.

Analog kierowanie we wszystkich kierunkach i dalsze  dwa przyciski - a to za chiny nie da mi dostępu do wszystkich wymaganych - przynajmniej w moim odczuciu - opcji.


słuchaj, na padzie od GC tez nie ma wielu przycisków w porownaiu do KLAWIATURY i MYSZY (nawet w stosunku  do pada z ps2/xbox) ale jakos da sie na nim grac w FPS przeciez.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: kingboo w Września 16, 2005, 12:56:48 pm
Cytat: "dawid"
jesli sie nie sprawdzi do bijatyk

Do bijatyk może sprawdzić się całkiem nieźle.
Na filmie pokazany był przykład jak korzystać z kija. :D
A pewnie znajdą się i zastosowania dla innych sprzętów.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: siudym w Września 16, 2005, 12:59:28 pm
w koncu niny musi brac pod uwage zastosowanie pada we wszystkich grach
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: gruby w Września 16, 2005, 13:02:28 pm
Cytat: "kingboo"
Cytat: "dawid"
jesli sie nie sprawdzi do bijatyk

Do bijatyk może sprawdzić się całkiem nieźle.
Na filmie pokazany był przykład jak korzystać z kija. :D
A pewnie znajdą się i zastosowania dla innych sprzętów.

Pisali juz o tym na IGN. Ale pomyslcie o takim Fight Nights z dwoma kontrolerami... RZEŹNIA!
SAM MIÓD. Jestem coraz bardziej podekscytowany!!!
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: siudym w Września 16, 2005, 13:13:24 pm
przynajmniej cos ciekawego bedzie, bo ciągle tylko ta walka o polygony i grafikę...
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Master_666 w Września 16, 2005, 13:45:53 pm
Cytat: "siudym"
Cytat: "Krzych Ayanami"
Myszka sama Kingboo ma dwa przyciski i gałkę. Przyciskami się strzela a gałką zmienia broń - jesli taka funkkcja jest dostępna. Oznacza to, że fukncjonalność myszy i pilota jest taka sama.

Analog kierowanie we wszystkich kierunkach i dalsze  dwa przyciski - a to za chiny nie da mi dostępu do wszystkich wymaganych - przynajmniej w moim odczuciu - opcji.


słuchaj, na padzie od GC tez nie ma wielu przycisków w porownaiu do KLAWIATURY i MYSZY (nawet w stosunku  do pada z ps2/xbox) ale jakos da sie na nim grac w FPS przeciez.


na klawiaturze sie pisze a do strzelanek tylko niekture sie urzywa.... jak dla mnie to ten pad wyglada durnowato. gdyby taki czujnik dac w zwyklym padzie trzymanym poziomo to ok fajne (poziomo do telewizora)
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: kingboo w Września 16, 2005, 14:37:38 pm
Mogliby pomyśleć nad jakimiś strategiami. Już coś wspominali o Pikminach, ale ten pad daje znacznie większe możliwości.
Może Revolution tak jak DSa zaleje cała masa strategii.


Cytat: "Master_666"
gdyby taki czujnik dac w zwyklym padzie trzymanym poziomo to ok fajne

Extra byłaby taka wędka, albo kij, ale nie jeszcze lepszy byłby z tego miecz.
Już czuję tą potęgę zwykłego pada z czujnikiem, coś wspaniałego.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: blancjaone w Września 16, 2005, 14:39:02 pm
Przyciski: "A", "B", "a", "b", "Z1", "Z2", "start", "select", "home" + krzyzak, ktory moze zostac wykorzystany jako przyciski. (obracal sie bedziesz poruszajac pilotem ).

Guziorow jest wiec w planie minimum dokladnie tyle, ile w PSP + sterowanie w przestrzeni.
Jakies problemy ? PES na PSP wychodzi, FPS na PSP tez ( a tam przeciez nie ma przestrzennego sterowania :D )
Nie widze problemow.
REVOLUCJA nadchodzi. :D
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: miras w Września 16, 2005, 14:58:22 pm
Po pierwsze Witam:)))
Po drugie, wiem że ten pad sie sprawdzi, trzeba tylko na sucho sprawdzić czyli w jedną rękę pilota a w drugą jakąś gałkę najlepiej odrąbać od jakiegoś pada:))) i sobie wyobrazić sterowanie;)

Ale jedno mnie zastanawia jak sie będzie grać w samochodówki?
Tzn. wiem, że będzie analog(BTW na konferencji ten tłumacz powiedział następujące słowa Analog będzie w pakiecie standardowym, czyli będzie ;P ale czyżby Nintendo coś ukradło od Microsoft) ale trochę mi się dziwne wydaje analogiem sterować który taki mały jest wyobraźcie sobie.

Mam pomysł może do tego pilota taki uchwyt załatwić przywiązać do dłoni i dłońmi kierować jak kierownicą:) Tylko jak wtedy biegi zmieniać?
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: klausa w Września 16, 2005, 15:11:22 pm
Wydaje mnie się że już było napisane, gaz mógłby być wykonywany pchnięciem do przodu, hamulec pociągnięciem do siebie, a skęcanie to chyba jasne ;> Biegi pod buttonami, nie widzę problemu.
I, co niby Ninny moje kochane od dzisiaj ukradło Microsoftowi?
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: miras w Września 16, 2005, 15:38:20 pm
no te pakiety wsłuchajcie sie dobrze on tam mówi że analog bedzie w wersji standard czy coś podobnego, czyżby wersja delux premium? Ale pewnie sie myle bo Nintendo tak nie postąpi
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: CassSept w Września 16, 2005, 18:31:48 pm
KRzychu:
Zamiast myszki masz pada któpym się rusza, przyciski Z1 i Z2 oraz duże "A".
Klawiatura, zamiast strzałek masz analoga, skok pod b, zmiana pozycji małe a i b.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Master_666 w Września 16, 2005, 18:34:54 pm
a ciekawe co by było jakby PS3 ukradło ten pomysł teraz tylko w swoim padzie niezmieniając wygląd.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: kun w Września 16, 2005, 18:35:57 pm
a jak tym czyms pogracie w jakiegoś beatem up'a?? crap
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Greah w Września 16, 2005, 19:43:44 pm
Cytat: "kun"
a jak tym czyms pogracie w jakiegoś beatem up'a?? crap
a jaki problem podłączyć zwykłego pada od GC? nintendo zostawiło nam odwartą furtkę nie nakazując zabaw z "pilotem" i jeśli tradycjonaliści będą chcieli grać w pes na zwykłym padzie to zapewne taka opcja będzie możliwa (wnioskuję po umieszczonych portach na pady przewodowe)


Cytuj
a ciekawe co by było jakby PS3 ukradło ten pomysł teraz tylko w swoim padzie niezmieniając wygląd.
wydaje mi się, że pomysł z żyroskopem nadaje się tylko do jednoręczych padów. wyobraż sobie walkę na miecze trzymając w rękach bumerang który jest przystosowany do dwóch rąk :]
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Master_666 w Września 16, 2005, 19:43:52 pm
niewiem rzucisz w TV?
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Krzych Ayanami w Września 16, 2005, 19:53:53 pm
Cytuj
a ciekawe co by było jakby PS3 ukradło ten pomysł teraz tylko w swoim padzie niezmieniając wygląd.


Pewnie nic. Rozwineliby w ten sposób tylko swoje stare pomysły.
Z tego co pamietam to wyszedł miecz do onimushy, ale przyciski miał raczej normalne.

W sumie może być ciekawie. Pad od Revolution versus Eyetoy od PS3...
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Ako w Września 16, 2005, 19:57:38 pm
Raczej Revo vs X360 vs PS3
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Krzych Ayanami w Września 16, 2005, 20:11:30 pm
To nieco inna sprawa.
Bardziej mnie interesuje porównanie tych dwóch, w końcu zbliżonych sposóbów rozgrywki.

No i też ciekawe jak firmy developerskie, które rękami i nogami bronią się przed wprowadzaniem nowych patentów do gier, zagospodarują pada.
I też jakie wytyczne da im Nintendo.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: toel w Września 16, 2005, 21:09:50 pm
W odpowiedzi na czyjś post oto moja propozycja jak mogło by wyglądać sterowanie w wyścigach:

http://leparkour.glt.pl/pad.jpg
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: _Music w Września 16, 2005, 21:41:28 pm
Ekhhmm... sam pad wydaje się być naprawde świetny- jeśli będziemy mogli podłączyć drugi "kawałek" pada z 3 przyciskami chociażby, przekręcamy pilocika i mamy fajny pad do bijatyk...

Co do sterowania fps- Krzych- kombinujesz za bardzo.
Najwygodniej byłoby chyba, gdyby jeden z przycisków "Z" odpowiadał za "gaz"- czyli poruszanie się do przodu (gdyby były różne stopnie "wciśnięcia", to mozna przy okazji regulować szybkość poruszania).
A i co do reszty przycisków- popularne są w końcu kombinacje (przytrzymanie "a" i wcisnięcie innego). Dlatego można i pół klawiatury od kompa przenieść na pada.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Master_666 w Września 16, 2005, 21:47:19 pm
chyba zapominacie o przyciskach przed krzyżakiem z boku.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Mikes w Września 16, 2005, 22:28:02 pm
mi się nowy pad podoba.. to faktycznie mała rewolucja, jak ktos chce moze grac normalnie, nikt mu nie każe grać "po nowemu" Ale mi się to podoba.. ciachanie mieczem rulezz :D
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Ako w Września 16, 2005, 22:32:38 pm
Jezu O_o wyobrazam sobie mine mamy, czy kolegów którzy by zobaczyli za pierwszym razem jak gram na Revo :lol: np. w taki mieczyk.

Tak samo jak tancze w DDR, to mama zdziwiona patrzy co ja robie, ze tancze jak glupi do ekranu. Ale wszystko wytlumaczylem co i jak i sie spodobało 8)
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Master_666 w Września 16, 2005, 22:34:56 pm
Mówicie że będzie się świetnie grało w FPP'esy. Mam nadzieje że niebędzie tak jak ja miałem kiedy kópowałem do PC takie interaktywne pióro do rysowania. I zbytnio ładnie się nim nierysuje.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: toel w Września 16, 2005, 22:40:28 pm
Cytat: "Master_666"
Mówicie że będzie się świetnie grało w FPP'esy. Mam nadzieje że niebędzie tak jak ja miałem kiedy kópowałem do PC takie interaktywne pióro do rysowania. I zbytnio ładnie się nim nierysuje.


Sądzę, że będzie to dobracowane (jak np. ultrawygodne sterowanie w Metroidzie na DS). A twierdzę tak dlatego iż Nintendo (za przeproszeniem) nie może dać dupy w takim momencie, bo jest świadome, że to jest jego być albo nie być. Jeżeli Revo okazało by się klapą to zbyt duże wydatki spowodowane produkcją i reklamą konsoli, mogłyby spowodować, że tylko czas dzieliłby nas od wykupienia Niny przez inną firmę (w czasach PSP na samych handheldach się nie wyżyje).

No może przesadzam,ale nintendo nie jest na tyle głupie by i tak kontrowersyjne urządzenie wypuszczać niedopracowane.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Wielki90 w Września 16, 2005, 22:43:11 pm
Ja to sie o sterowanie w fps nie martwie. W lewym reku mamy przeciez galke (chodzenie) i dwa przyciski (zwykle i zmajstrowane strzelanie), do tego przycisk B do skoku A do kucania i a oraz b do jakis innych pierdul.
Mam jednak pewna obawe ze zywotnosc (chodzi o zabawe)tego bedzie podobna do Eye toya czy Bongosow (na ktorych sie szczerze mowiac zawiodlem). Jednak badzmy dobrej mysli. W koncu Niny to prawie 100lat tradycji (czy jakos tyle)
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: toel w Września 17, 2005, 10:04:15 am
http://leparkour.glt.pl/revo.jpg


http://cube.ign.com/articles/651/651559p1.html


A resztę sami sobie wykmińcie :]
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Mikes w Września 17, 2005, 10:52:06 am
dzisaj czy to wczoraj na IGN był artyjuł  że jak ktos chcer wcale nie musi tak sterowac.. jest specja;lna przystawka w pilota która rob z niego zwykłęgo poada chyba takiego samego jak był w GC
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: CassSept w Września 17, 2005, 11:45:15 am
To jest projekt IGN`u, jak odkładnie to będzie wyglądać niewiadomo.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Pif Paf w Września 17, 2005, 12:11:36 pm
a czy widzial ktos podobno na tvn w faktach mowili o tym padzie? :shock:
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: kun w Września 17, 2005, 12:23:26 pm
jaha, ja widziałem. nic nie pokazali jeno mówili.... heh podobnież przez internautów jednogłośnie wybrany został najgorszym kontrolerem w historii :D

ja mam nowe wykorzystanie dla kontrolera Ninny - GAROTA ;)
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: CassSept w Września 17, 2005, 12:44:02 pm
No cóż, na świecie został miło przyjęty, zwłaszcza przez developerów którzy mówią o kontrolerze Revolution bardzo miło :)
Btw. podobno nie ma demek na PS3 grywalnych albowiem Sony zaczęło znowu prace nad ulepszonym padem do PS3.... ciekawe...
Ale nawet jeśli chcą żyroskopy dodać to będzie to wymagało robienia gier od początku i zupełnie nowego pada, pamiętajcie że N wydało naprawdę sporo nad żyroskopami i pracowało długo (ok. 4 lat).
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Master_666 w Września 17, 2005, 13:03:51 pm
Niby czemu gry od nowa mają tworzyć? Tylko zterowanie zmienią.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: fenris w Września 17, 2005, 13:13:11 pm
Cytat: "kun"
jaha, ja widziałem. nic nie pokazali jeno mówili.... heh podobnież przez internautów jednogłośnie wybrany został najgorszym kontrolerem w historii :D


Którzy :lol:
Mistrzowie (Kojima, Molyneux) są zachwyceni i to jest najwazniejsze :D
Redaktorzy największych serwisów IGN i GAMESPOT też oceniają pozytywnie nowy kontroler ninny :)
Z DS było to samo, pierwsze gry, reklamy i wszyscy będa rozumieć o co biega, bo jak narazie to sporo osób nie bardzo łapie 8)
Ja czekam, na dalsze informacje i kurna prezentacje Mario 128 które przesądzi o wszystkim :twisted:

os. grałem dziś w Lylat Wars (starfox 64), tam to by się przydał ten kontroler :]
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Shadowek w Września 17, 2005, 14:00:25 pm
(http://img295.imageshack.us/img295/1036/lol3ws.png)
Hehe, ja to mam rewolucje (nowy model kontrolera do Revo który wyjdzie za 2 lata  8) .......... ) A tak w ogóle to śmiałem sie że to pilot do telewizora ale jak zobaczyłem filmik to zmieniłem zdanie :) Ciekawe jak sie będzie właśnie grało w takiego Mario 128 na Revo , trzeba będzie skakać po całym pokoju ? :P Czy tylko tym krzyżaczkiem ? :) , a właśnie znalazłem taką fotke na IGN : co to ?? będzie coś takiego ?
(http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/651/651559/understanding-the-revolution-controller-20050916041026412-000.jpg)
Pozdr.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Don_Pedro w Września 17, 2005, 14:06:19 pm
Zupełnie nie pasuje mi ten pad do Revo...To ma być owa rewolucja?Jak sie na tym będzie grało, zupełna PORAŻKA JAK DLA MNIE!Już wole banana od PS3 aniżeli pad Revo. Wszystko sprawdzi sie w praniu ale narazie jest mało ciekawie...
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Shadowek w Września 17, 2005, 14:17:09 pm
Jak widzę jest przycisk POWER czyli można pilotem włączać konsole  :D
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Master_666 w Września 17, 2005, 14:17:17 pm
z tą przystawką pad jest lepszy. Bardziej mi się podoba niż sam "pilot". Bo gdyby był sam pilot to Revo dla mnie byłoby durnowate...
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: selene w Września 17, 2005, 16:08:17 pm
Na poczatku, jak tylko zobaczylam foty z RevoPadem mialam dosc mieszane uczucia, zawiodlo mnie to, ze... jest brzydki :P Ale mozliwosci ma naprawde obiecujace. Jesli gry na Revo beda faktycznie w pelni je wykorzystywac, to bedzie super! Ale jesli bedzie tak jak z DS'em, gdzie w wiekszosci gier drugi ekranik jest jedynie dodatkiem, to bedzie troche slabiej... No i ciekawe jak to bedzie z awaryjnowscia takiego pada.

Ale ogolnie jestem dobrej mysli :] Good work Nintendo! ;]
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Don_Pedro w Września 17, 2005, 19:11:20 pm
Ja jestem teraz tylko ciekaw czy wyjdzie ta konwersja RE5...jak sie będzie grało??
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Greah w Września 17, 2005, 19:29:09 pm
wydaje mi się, że ta "przystawka" zamknie usta malkontentom piszącym o utrudnionym sterowaniu nie mając jeszcze w/w kontrolera w rękach. jeśli nie jest to fake i tak naprawdę ma wyglądać potencjalna przystawka dla "tradycjonalistów" tom bardzo rad, że dostajemy możliwość wyboru sterowania - innowacyjne czy tradycjonalne



Cytuj
PORAŻKA JAK DLA MNIE(...)Wszystko sprawdzi sie w praniu
zdecyduj się - porażka czy niewiadoma?
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: CassSept w Września 18, 2005, 00:06:25 am
Jak się będzie grało w RE5? Przeczytajcie na IGN`ie jak można grać na tym padzie w RE4 (domniemania na razie), RE4 zrobiło taki krok dla serii że Capcom twierdzi że nie będzie odwrotu.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: oscyp w Września 18, 2005, 00:41:47 am
właśnie granie w fpsy (w które nigdy w zyciu nie grałem) mnie najbardziej rajcuje. od wczoraj cały czas kombinuje jakby tu przyspieszyc czas do premiery revo + jakiś porzadny szuter. no bo jak sobie wyobrażam że podpięta gałką "chodzę" sobie, a "pilotem" napierdzielam w ołpnentów śmigając po całym pokoju to az mnie skręca z niecierpliwości :( dajcie mi RE5 na revo. Dajcie Blacka 2 (nie grałem w żaden z preqeli :D)cholera szczerze mowiąc to już zapomniałem o x360 i ps3 - ci z nintendo robia mi wode z mózgu cholera panie. granie w Moto GP z poprzecznie ustawionym padem tez by dało rade. a taki powiedzmy sobie DMC lub cos na krztałt jego? a beat'am up z białą bronią :(  ja już odkładam pieniądze na drugiego pada, bo przypuszczam że ze względu na te żyroskopy i inne wynalazki z trudnymi nazwami cena pada bedzie stanwiłą jakieś 30% całego zestawu. czyli co najmniej 1600 zeta potrzebne kurde kupe hajsu potrzebuje... cholera, a jesli za te techologie przerózne zarzycża sobie jakies jeszcze grubsze piniondze :shock: ? to sprzedam chate :D
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: kingboo w Września 18, 2005, 08:17:30 am
Cytat: "Don_Pedro"
Jak sie na tym będzie grało

Jak się będzie grało pokazali na filmie.
Jak nie widziałeś zobacz, a jak widziałeś nie zadawaj takich pytań.

Właśnie na RMF powiedzieli o pilocie do komputera, który może służyć jako miecz lub wędka.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Wielki90 w Września 18, 2005, 12:55:57 pm
No tak nasze polskie media. Sory ale tego goscia to bym z checia w morde kopnal!!
Wczesniej ktos poruszyl temat, ze revo bedzie moglo miec ew. normalne sterowanie. Niny byloby glupie robiac tak, bo wtedy sporo ludzi przerzucilo by sie na normalny pad (nie majac odwagi, sprobowac "rewolucji") i nie dosc ze bylyby nici z rewolucji to jeszcze konsola bylaby od pozostalych 100000000razy gorsza technicznie (przeciez o tym mowi samo niny).
Taka mozliwosc raczej odpada
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: CassSept w Września 18, 2005, 17:35:04 pm
O x razy gorsza technicznie - poalcy jak polacy przyswajają największe ploty i zapamiętują, prawdę mówiąc tylko na polskich forach widze wracające info o tym. Nintendo kilkakrotnie demerntowało to "3 razy lepsze od GaCka". Poalcy to dziwny naród, Nintendo to zdementowało, nadal pworaca. Cały świat opowiada o genialności i nieskończonych możliwościach pada. Polacy narzekają :P
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: fenris w Września 18, 2005, 19:52:09 pm
Ej nie przesadzajmy nie tylko w polsce 20-30% nie skapowało i mysli że to pilot z analogiem na kabelku :lol:
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Wielki90 w Września 18, 2005, 20:57:16 pm
Ej!! ja nie narzekam. Chodzi mi tylko o to by goscie z niny nie wpadli na tak glupi pomysl co redaktorzy ign
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: CassSept w Września 18, 2005, 20:58:57 pm
O który? O tą dostawkę aby zmieniać "pilota" w normalnego pada? N oficjalnie to zapowiedziało. A zresztą zapomniałeś o jednej rzeczy - N puszcza parę z ust bardzo powoli, to jeszcze nie wszystko co mają w zanadrzu :)
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: kingboo w Września 18, 2005, 21:01:18 pm
Cytat: "fenris"
Ej nie przesadzajmy nie tylko w polsce 20-30% nie skapowało i mysli że to pilot z analogiem na kabelku
To prawda, a do tego kłucą się... :lol:

Cytat: "Wielki90"
Ej!! ja nie narzekam. Chodzi mi tylko o to by goscie z niny nie wpadli na tak glupi pomysl co redaktorzy ign
Nie zrobią tak na pewno.
IGN po prostu ma fantazję.

Cytat: "CassSept"
N oficjalnie to zapowiedziało

Coś zapowiedzieli ale tak to wyglądać nie będzie.
Zresztą taka hybryda będzie tylko do starszych tytułów, a nie gier z Revolution.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Wielki90 w Września 18, 2005, 21:17:36 pm
MAM NADZIEJE BO INACZEJ BEDZIE KICHA!!
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: dawid w Września 18, 2005, 21:44:06 pm
Ja juz wiem ze na pewno kupie revolution i x'360 i dobrze nintendo zrobilo bo to napewno pozowli im po walczyc z next genami bo jak by tylko ulepszylo grafike to byla by ta sama sytuacja co z gackiem
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: gruby w Września 19, 2005, 13:01:53 pm
Cytat: "Wielki90"
MAM NADZIEJE BO INACZEJ BEDZIE KICHA!!

Gdyby Revolution zawitało w sklepach teraz, z mocą tylko 3 razy większą od Gacka i z ju znanymi możliwościami- kupiłbym ja w ciemno. A przecież są jeszcze rzeczy których nie wiemy- tajemnice których Nintendo jeszcze nie zdradziło światu. Ja tam patrząc na revo widzę magię kórą widziałem w N64. W Pegazusie. No nie wiem. Coś świeżego. Wiem że niektórzy mówią, że tu nie ma rewolucji itd, ale mi jest wszystko jedno. Ja wiem tyle, że w taki sposób jeszcze nie grałem i chętnie spróbuję.
Myślę że Revo nie wygra tego wyścigu. Ale myślę też że może być drugie. Po Sony. A to juz zawsze krok do przodu. Chocia trudno cođ powiedziec o tej generacji. kazda konsola ma cos unikatowego i kazda jest drastycznie inna. Bedzie sie dzialo. Ale mysle ze moze byc tak, ze Revo wygra w Japonii, X w Stanach, a PS3 w Europie.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: miras w Września 19, 2005, 13:10:02 pm
Revo może mieć jeszcze problem w ameryce, bowiem tam co 5 osoba jest spasiona! I tam nikt nie ośmieli sie machać rękami żeby grać w np: Metroida to będzie udręka :wink:  Ale to moze być lekarstwo dla usa bo przynajmniej dzieki revo moze sie nie bedzie mówiło "tylko !siedzisz! i grasz w te głupie gry" 8)
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: siudym w Września 19, 2005, 13:34:17 pm
bo wpi** tonami hamburgery... 8)
(http://www.countryday.net/recentnews/images/halloween/US/fries%20and%20hamburger.jpg)
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: sambady w Września 24, 2005, 14:19:11 pm
Pad mi się podoba, ale nie wyobrażam sobie grania nim w, np. Fifę -_-".
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: bandi w Października 08, 2005, 15:12:53 pm
Pilot to dopiero początek jeśli chodzi o sterowanie grami.

Nie wiem czy ktoś słyszał, ale freestyler przyłanczany do pilota nie będzie jedyną przystawką

Oficjalnie już wiadomo, że będzie przystawka - PAD. Czyli mamy pada podobnego do tego od GameCube, w którego wkładamy "pilota" - w ten sposób gramy w starsze gry np z GameCube

Hm - moim zdaniem w przyszłości takie przystawki będą dodawane gratisowo do niektórych gier - rewelacja - np przystawka kierownica itp
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: CassSept w Października 08, 2005, 15:22:11 pm
Wiemy o tym od 16 września, godziny 4.30 czasu GMT+1 (jezu, wstanie o tej porze w normalny dzien szkolny a następnie pójście do szkoły było hardkorowe O_O)
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: sambady w Października 10, 2005, 17:07:47 pm
@CassSept: Chciałem tak zrobić, ale nie udało się - tego dnia miałem mieć sprawdzian ze słownictwa z łaciny :D.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: CassSept w Października 10, 2005, 18:43:26 pm
Aha, do tych co uważają że "pilot" nie jest rewolucją.
Pad do Revo jest pierwszym kontrolerem który może poruszać się po wszystkich osiach - X,Y,Z!
Jakby ktoś nie wiedział, oś Y to poruszanie do gory i w dół, X to na boki, a Z to w przestrzeni.
Oznacza to że ten pad wyczuje każdy ruch dokonany w przestrzeni bez najmniejszego problemu (już był testowany).
Do tego pad ma wbudowany ten sam sensor co w WarioWare:Twisted!, czyli wyczuwa kręcenie nim.
Dla tych co nie zrozumieli.
Wystawcie przed siebie swoją rękę. Ruszajcie nią jak chcecie, do góry, na boki, kręćcie nią.
Te ruchy są wyłapywane właśnie rpzez pada, nieważne czy ruszacie na boki, czy kręcicie nim, on to wszystko wyłapuje.
Tak zaawansowanej technologii elektornicznych żyroksopów jeszcze nigdy nie było!
Pamiętajcie jeszcze że pad to dopiero początek rewolucji!
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Wielki90 w Października 11, 2005, 15:31:26 pm
To zes sie popisal z tym x,y,z. X jest w prawo lewo, a nie gora dol, ale mniejsza z tym :D
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: bandi w Października 11, 2005, 22:56:04 pm
CassSpet zedytował posta, czy Wielki90 źle czyta?
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Greah w Października 12, 2005, 12:40:02 pm
pierwsza opcja



sterowanie grami będzie odbywąło się za pomocą ruchów dłoni. Tajemnicą jest dla mnie, gdzie w tym rozwiązaniu rewolucyjność (widziałem podobne efekty np. na Pegasusie z dołączonym pistoletem) i -przede wszystkim- wygoda użytkowania. Nie wiem jak ręce speców z Nintendo, ale moje męczą się po kilku minutach wymachiwania nimi w powietrzu...

Na przyszłość polecam dalsze rozwijanie rewolucji. Kolejnym kontrolerem powinno być pokrętło - takie jak przy pralce. Sukces gwarantowany!



co sądzicie o tej wypowiedzi???
jak dla mnie stek bzdur pisanych przez kogoś kto słyszy, że dzwonią ale nie wie w którym kościele
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: CassSept w Października 12, 2005, 16:02:07 pm
TYlko że Zpper był przewodowy, miał jeden przycisk, nie miał rumble`a, trzerba było celować dokładnie w punkt na telewizorze i dało się grać tylko gry w pokroju Duck Hunta (działał tylko na osi X i Y).

PS. Na szybko pisałem, to ja zrobiłem błąd.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Wielki90 w Października 12, 2005, 16:58:32 pm
Spoko nie czepiam sie :D  :D
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Castor Krieg w Października 23, 2005, 23:58:20 pm
Nintendo doskonale uciekło konkurentom, niech M$ i Sony zabijają się o graczy, Ninny zgarnie ludzi, którzy dotychczas nie mieli z grami styczności. Genialne w swojej prostocie. Kontroler jest prosty, konsolka będzie tania i stylowa, mniejsze nakłady finansowe pozwolą tworzyć innowacyjne gry, bo za tworzenie będą mogli wziąść się zapaleńcy. Buahahahahahaha, głupie Sony i Microsoft. Ninny musi mieć genialnych planistów, jestem pewien, że szalenie trudno było na coś takiego wpaść. Nawiązanie do pilota TV = znajomy kształt = zachęci ludzi do Revo.

Ci co narzekają na kontroler: chyba jeszcze nie rozumiecie, Revo nie jest adresowane wyłącznie dla was. Zaproście przed monitor mamę, tatę, babcię, kolegę - ludzi, którzy w życiu nie grali na konsoli i PC. Puśćcie prezentację i zapytajcie się o wrażenia? Czy spróbowali by czegoś takiego? I co? Buahahahahaha. Brawo Iwata, brawo Ninny!

Co do "Nintendo będzie drugie", itd. - zobaczymy. Jaki jest szczyt możliwości Sony z PS3? Powiedzmy 60-75mln (tak, wiem o 100mln PSX). Jak myślicie, czy tak trudno przekonać 75mln osób, które nie grały w gry do zapoznania się z Revo? Bo moim zdaniem nie.
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Krzych Ayanami w Października 24, 2005, 00:31:42 am
Znowu to samo... Kolejna osoba, która w związku z faktem, że od pokazu minęło już troche czasu, uznała za wskazane podniecanie się pokazanym urzadzeniem...
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Castor Krieg w Października 24, 2005, 07:55:05 am
Cytat: "Krzych Ayanami"
Znowu to samo... Kolejna osoba, która w związku z faktem, że od pokazu minęło już troche czasu, uznała za wskazane podniecanie się pokazanym urzadzeniem...

Krzych, wróciłem 2 dni temu po 3 miesiącach nieobecności na forum, wrzuć człowieku na luz. :D
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Ako w Października 24, 2005, 19:53:57 pm
A wlasnie, witaj Castor spowrotem 8)
a twoje slowa to swieta prawda, ja osobiscie juz sie znudzilem tymi samymi grami. Mam PRZEOGROMNĄ ochote na cos nowego, lubie N wiec nikogo nie zdziwi ze Revo interesuje mnie najbardziej. Juz sobie wyobrazam zabawe ze znajomymi i rodziną na ty cudzie (oby;) moim qmplom spodobał się eye toy, singstar, ddr i donkey konga. To co bedzie sie dzialo przy revo... będzie extra! :D
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: CassSept w Października 24, 2005, 19:55:33 pm
Ja już się zakochałem w revo :)
Weszcie coś nowego, teraz gram sobie na konsolach ale już nie z takim przekonaniem jak kiedyś :/
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: Wielki90 w Października 24, 2005, 20:58:38 pm
Mam jednak nadzieje ze konsola bedzie miala odpowiedni support 3rd party, bo jak nie to boje sie ze podzieli losy GCN
Tytuł: TGS i prezentacja S. Iwaty
Wiadomość wysłana przez: bandi w Października 25, 2005, 10:34:50 am
Times ulokowal kontroler na drugim miejscu wśród technologii które wprowadzą największe zainteresowanie wśród ludzi. Pisałem już o tym przy okazji innego tematu - tam jest link.