Autor Wątek: Gry na Wii  (Przeczytany 11834 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ÓFO

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2004
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 1
  • ale mi ręce gównem śmierdzą :x
Gry na Wii
« dnia: Marca 26, 2006, 21:29:48 pm »
A zastanawialiście się kiedyś jak może wyglądać gra na Revo?
Grasz np. w SotC, włazisz na tą albrzymią górę mięsa, i podnosisz pointer do góry, i szybkim machnięciem wbijasz miecz Kolosowi w głowę. Krew tryska na wszystkie strony, a TY zadajesz kolejny cios, bestia rzuca się jak oszalała, i kolejny. Olbrzym pada na ziemię, w akompaniamencie muzyki, a TY spogladasz na pointer i mówisz,, ja to zrobiłem".
Takiej ingerencji w grę jeszcze nie było.

Albo grasz w Alone in the Dark. Poruszasz sie bohaterem za pomocą analoga, a pointerem świecisz sobie latarką w ciemne zakamarki. Pojawie się potwór. Za pomocą porzycisku pod pointerem zmieniasz latarkę na pistolet. Celujesz-strzelasz-stwór pada.
TO JEST MOC!

Weźmy np. Metroida. Dołączanym analogiem poruszasz sie Samus'em, a pointerem celujesz w wybrane miejsce. Do strzelanek ten kontroler nadaje się idealnie.

Lub walczysz z przeciwnikiem na mniecze. Wyobraźcie sobie Obliviona na REVO :shock:
Chodzisz analogiem, a pointerem zadajesz ciosy przeciwnikom.
To jest coś genialnego. Jeszcze się nie ukazało, ba nawet jeszcze żadnej gry nie pokazali, a ja już się zakochałem w tej konsolce :mrgreen: .

Lub Mario Party. Wiele minigierek z wykorzystaniem kontrolera Revo.
mógłbym tak w nieskończoność :mrgreen:

Piszczie swoje pomysły, co do wykorzystania pointera w grach :wink: .

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 121
  • Reputacja: 6
Gry na Wii
« Odpowiedź #1 dnia: Marca 26, 2006, 21:44:24 pm »
taki kontroller daje wiele mozliwosci, wiele mozna pisac.
Mnie najbardziej interesuje sterowanie w FPP/FPS.
Kurcze precyzja myszki sie chowa:)

setezer

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 08-05-2005
  • Wiadomości: 3 469
  • Reputacja: 1
Gry na Wii
« Odpowiedź #2 dnia: Marca 26, 2006, 21:55:21 pm »
Dobre będzie w symulatorach wędkowania, wszyscy je kochamy O_O.

Fajnie też w Tony Hawku, zamiast normalnie to wiesz, wywijasz. Kickflip - musisz podrzucic pada, żeby się obrócił, grind - trzymasz jakis klawisz i suniesz po wlasnej ręce. Potencjał! (tylko, że trzeba mieć łeb na karku, żeby to odpowiednio zrealizować - ninny powinno mnie tam zatrudnić, a nie...).

ÓFO

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2004
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 1
  • ale mi ręce gównem śmierdzą :x
Gry na Wii
« Odpowiedź #3 dnia: Marca 26, 2006, 22:00:49 pm »
Ja i seterer będziemy pomsyłowcami na gry do Revolution :lol:

w TH to za trudno będzie zrobić takie coś. developer nie dał by rady zaprogramować w taki sposób pointera by wychwytywał tak wielkę ilość kombinacji.
(no, chyba że jakiś uproszczony TH)
Cytat: "siudym"
Mnie najbardziej interesuje sterowanie w FPP/FPS.

mnie rówież.
DS doskonale, wręcz IDEALNIE pasuje do strzelanek, a producenci gier wogóle nie wydają na Dual Screena FPS'ów :(
Jedynie metroid, ale powinno być ich zdecydowanie więcej.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 121
  • Reputacja: 6
Gry na Wii
« Odpowiedź #4 dnia: Marca 26, 2006, 22:04:54 pm »
hehe Metroid Prime 3 z takim sterowaniem! hohooooo:}

eliwis1

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 37
  • Reputacja: 0
  • Ziemniak to wydatek który się opłaca!
Gry na Wii
« Odpowiedź #5 dnia: Marca 26, 2006, 22:38:54 pm »
Ogólnie kontroler ma tyle zastosowań ile głów ludzkich. Pomyślcie jak sterowanie musiało by wyglądać w takiej Onimushy albo God of War... Te gry już przy zwykłym padzie mają pałera a co by się działo z takim kontrolerem! Nad jakimkolwiek rodzajem gry bym się znie zastanawiał to i tak sterowanie by w jakiś sposób pasowało. Wyobraźcie sobie skakanie po mieście i wypuszczanie pajęczyny w Spidermanie! To właśnie jest revolucja! Gry zyskają wiele na grywalności... A zarazem typowy gracz nie będzie się kojarzył z chuderlakiem bo z takim kontrolerem można "przypakować" ;D !


"Taniec śmierci jest celebracją życia dla znających jego kroki"  MAG Wstąpienie

Ako

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-07-2004
  • Wiadomości: 2 652
  • Reputacja: 1
Gry na Wii
« Odpowiedź #6 dnia: Marca 27, 2006, 15:01:10 pm »
Zeby tylko w to wszystko grało sie tak pieknie jak, jak to sobie wyobrazamy! :D

Renshu Clan

Renshu Clan Ako, UFO, Gawlisz, Zgieru, Gutek, Filo, Mysza, Tsubasa, Sheva, Luki_k

Hubi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-03-2005
  • Wiadomości: 5 104
  • Reputacja: 0
  • Poznasz głupiego po czynach jego.
Gry na Wii
« Odpowiedź #7 dnia: Marca 27, 2006, 15:43:23 pm »
wszyscy tak zachwalaja ten kontrolwer do gier strzelanek, a ja mam co do tego pewne watpliwosci. Moim zdaniem troche niewygodnie bedzie trzymac reke przed soba i celwowac w ybrane czesci telewizora. A pozatym moze byc trudno celowac w taki sposob.

kingboo

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 25-05-2005
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 0
Gry na Wii
« Odpowiedź #8 dnia: Marca 27, 2006, 15:48:48 pm »
Cytat: "Hubi"
Moim zdaniem troche niewygodnie bedzie trzymac reke przed soba i celwowac w ybrane czesci telewizora. A pozatym moze byc trudno celowac w taki sposob.

Nie będzie się celowało do telewizora.
Nie powinno być także takich problemów jak przy zwykłych pistoletach, ponieważ na ekranie z pewnością będzie celownik.

CassSept

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-01-2005
  • Wiadomości: 2 194
  • Reputacja: 0
Gry na Wii
« Odpowiedź #9 dnia: Marca 27, 2006, 17:55:37 pm »
Cytat: "Hubi"
wszyscy tak zachwalaja ten kontrolwer do gier strzelanek, a ja mam co do tego pewne watpliwosci. Moim zdaniem troche niewygodnie bedzie trzymac reke przed soba i celwowac w ybrane czesci telewizora. A pozatym moze byc trudno celowac w taki sposob.

Nie chodzi o celowanie telewizora, to nie Duck Hunt (wyobraźcie sobie co jeśli N doda w bonusie do gry DH to ściągnięcia jak tech-demko... w Polsce to będzie system seller ;)). Pełne 3D, kontroler wyczuwa każdy ruch więc problemu nie ma ;)

blancjaone

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2004
  • Wiadomości: 2 946
  • Reputacja: 1
Gry na Wii
« Odpowiedź #10 dnia: Marca 27, 2006, 18:22:15 pm »
poczujeta sie jak prawdziwe zolnierze na wojnie, nie ma ze reka boli.  :mrgreen:

rainuS

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-04-2005
  • Wiadomości: 165
  • Reputacja: 0
Gry na Wii
« Odpowiedź #11 dnia: Marca 28, 2006, 00:41:16 am »
Ja bym chciał jakiś symulator łowienia ryb. Wtedy pilot posłuży jako wędka. Chciałbym także, żeby można było dobierać sobie sprzęt- żyłki, spławiki, ciężarki itd. Mogłaby też być możliwość łowienia w przeręblu, w rzece, w jeziorze albo inny akwenach wodnych. Zmienne warunki pogodowe, słowe taki symulator pełną gębą.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 121
  • Reputacja: 6
Gry na Wii
« Odpowiedź #12 dnia: Marca 28, 2006, 11:15:59 am »
a ja poprosze s(t)ymulator erotyczny kobietki, pilot bedzie słuzył jako....khm.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Gry na Wii
« Odpowiedź #13 dnia: Marca 28, 2006, 11:19:53 am »
A ja bym chcial emulator pilota do TV, wtedy nie musialbym uzywac ich az tylu :D

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 121
  • Reputacja: 6
Gry na Wii
« Odpowiedź #14 dnia: Marca 28, 2006, 11:36:16 am »
a wiesz ze to bardzo interesujące!, nintendo mogłoby pomyslec nad tym :D

ÓFO

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2004
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 1
  • ale mi ręce gównem śmierdzą :x
Gry na Wii
« Odpowiedź #15 dnia: Marca 28, 2006, 16:55:06 pm »
Cytat: "siudym"
a ja poprosze s(t)ymulator erotyczny kobietki, pilot bedzie słuzył jako....khm.




Fajnie by było w tenisa pograć, w baseball lub golf (BILARD :shock: )np.(takie 'kijowe gry :mrgreen: )

Jasko

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 22-03-2006
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja: 0
Gry na Wii
« Odpowiedź #16 dnia: Marca 28, 2006, 17:18:13 pm »
Cytat: "UFO"
Cytat: "siudym"
a ja poprosze s(t)ymulator erotyczny kobietki, pilot bedzie słuzył jako....khm.




Fajnie by było w tenisa pograć, w baseball lub golf (BILARD :shock: )np.(takie 'kijowe gry :mrgreen: )


ping pong tez daje rady,albo lotki,bedziemy rzucac padem w telewizor zamiast lotkami w tarcze  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  podobnie jak w FPSach granatami hahaha,albo w piłke,bedziemy kopac pada po pokoju  :mrgreen:  nie wiem co to bedzie,ale moze byc dobrze...wszystko zalezy od wyobraznii tworcow gier(!)szkoda ze ja nie umiem ich robic hehehe :lol:  :twisted:

Jasko

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 22-03-2006
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja: 0
Gry na Wii
« Odpowiedź #17 dnia: Marca 28, 2006, 17:22:54 pm »
jak przeczytałem swoj post,dopiero do mnie doszło jaki potencjał ma nowa konsola nintendo :mrgreen:  :wink:

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 121
  • Reputacja: 6
Gry na Wii
« Odpowiedź #18 dnia: Marca 28, 2006, 18:52:38 pm »
Cytat: "Jasko"
jak przeczytałem swoj post,dopiero do mnie doszło jaki potencjał ma nowa konsola nintendo :mrgreen:  :wink:


no widzisz, ile to człowiek moze sie dowiedziec od samego siebie:]

admin Świata Nintendo

  • Gość
Gry na Wii
« Odpowiedź #19 dnia: Kwietnia 01, 2006, 11:04:05 am »
Chcieliście gier dla starszych na nową konsolę Nintendo? No to macie - TUTAJ

Ako

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-07-2004
  • Wiadomości: 2 652
  • Reputacja: 1
Gry na Wii
« Odpowiedź #20 dnia: Kwietnia 13, 2006, 22:34:04 pm »
MOJA WIZJA BOXU:
Byly by potrzebne 2 kontrolery ruchowe. Lewa rekawica i prawa. Normalnie nimi uderzamy (podbrodek, z prostej, chak, lewa, prawa itd.) Naciskajac powiedzmy przycisk w lewym pilocie nasza postac przezuca sie na defensywe robiac garde. Wtedy kontrolerami sterujemy garda. Za to przyciskiem w prawym pilocie nasza postac robi uniki (wiecie, wyginanie ciałem, jak to w boxie robia).
REVO JEST GENIALNE!!!
A jak np. mamy leczenie zawodnika podczas przerwy miedzy rundami w figt night, normalnie padem leczy sie beznadziejnie wolno i nie wygodnie. Takim pilotem bedzie to sie robilo szybko, sprawnie i miło.

Renshu Clan

Renshu Clan Ako, UFO, Gawlisz, Zgieru, Gutek, Filo, Mysza, Tsubasa, Sheva, Luki_k

jay jay

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-03-2005
  • Wiadomości: 4 740
  • Reputacja: 18
  • Terror of unexpleainable
Gry na Wii
« Odpowiedź #21 dnia: Kwietnia 14, 2006, 08:44:58 am »
PS2 ma juz gametraka  :wink:  gdzie podobnie zostalo to rozwiazane .

Ciekaw jestem , jak Ninny rozwiaze sprawe sportowek (np. pilka nozna ).Bo ja jakos sobie tego nie wyobrazam za pomoca pilota .
''Don't take advice from anyone'' - Robert Altman.


mowafilmowa.wordpress.com
magivanga.wordpress.com
booklips.pl

CassSept

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-01-2005
  • Wiadomości: 2 194
  • Reputacja: 0
Gry na Wii
« Odpowiedź #22 dnia: Kwietnia 14, 2006, 10:00:36 am »
Cytat: "jay jay"
PS2 ma juz gametraka  :wink:  gdzie podobnie zostalo to rozwiazane .

Ciekaw jestem , jak Ninny rozwiaze sprawe sportowek (np. pilka nozna ).Bo ja jakos sobie tego nie wyobrazam za pomoca pilota .

Sądzę że akurat w większości sportówek (nie wlicając oczywiście baseballa ;)) będzie trzeba użyć "zbroi".

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Gry na Wii
« Odpowiedź #23 dnia: Kwietnia 24, 2006, 15:57:07 pm »
Ja się tak zacząłem zastanawiać nad wykorzystaniem pilota do standardowym FPP. Każdy mówi, że się będzie grało świetnie, ja jednak nie wiem do końca jak oni rozwiążą sterowanie na pilota. Napiszcie mi jak sobie to wyobrażacie, bo ja do końca nie wiem. Rozumiem, że analogiem będzie się strejfować, a pilotem obracać kamerę. Czy może analogiem- sterowanie kamerą, krzyżakiem na pilocie stejfowanie, a ruchami pilota będziemy ruszać celownikiem na ekranie. Jeżeli to pierwsze to widzę w tym rozwiązaniu poważny problem. Jak się gra w FPS-y na myszce to myszkę się często podnosi, czyli "odłącza" od działania. Jak oni to rozwiążą na pilocie? Trzeba będzie przytrzymać przycisk, żeby "wyłączy" żyroskopy??? Nie za ciekawe się to zapowiada. Drugi sposób sterowania opisany przeze mnie całkowicie odpada, bo mało by się różnił od sterowania na zwykłym padzie. Podobny problem widzę w gierkach takich jak Oblivion, lub gry z trzeciej osoby. Piszecie, że analogiem będziemy chodzić a pilotem machać mieczem. OK, czyli rozumiem, że nie będzie się dało stejfować, skoro analogiem będziemy się tylko obracać i chodzić w tył, przód, a pilotem będziemy machać mieczem. Chyba krzyżaka się nie będzie wykorzystywać, bo trudno mi wyobrazić sobie machać pilotem i jeszcze machając sterować na krzyżaku. Chyba, że wy macie jakieś inne pomysły?

CassSept

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-01-2005
  • Wiadomości: 2 194
  • Reputacja: 0
Gry na Wii
« Odpowiedź #24 dnia: Kwietnia 24, 2006, 16:01:44 pm »
Hmmm... Strafe`owanie w Oblivionie? Czyli tylko ja tam nie strejfuję :lol: ?
Podnosi się myszkę... nie rozumiem, ja myszkę podnoszę tylko żeby przyciągnąc bliżej kabel, nie rozumiem o ci chodzi z tym odłączaniem myszki :lol:

Ako

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-07-2004
  • Wiadomości: 2 652
  • Reputacja: 1
Gry na Wii
« Odpowiedź #25 dnia: Kwietnia 24, 2006, 16:02:52 pm »
Ja tez nie rozumiem do konca Piter, takie te problemy jakby troche na sile :D
FPP - analog od chodzenia (tak jak w zwyklym padzie), a pilotem sterowanie celownikiem. Kucanie, zmiana broni, moga byc pod przyciskami zwyklymi. No i jeszcze ofkors wymysly tworcow jak np. przeladowanie broni (tak jak na automatach), pistolet do góry i w dol.

Renshu Clan

Renshu Clan Ako, UFO, Gawlisz, Zgieru, Gutek, Filo, Mysza, Tsubasa, Sheva, Luki_k

CassSept

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-01-2005
  • Wiadomości: 2 194
  • Reputacja: 0
Gry na Wii
« Odpowiedź #26 dnia: Kwietnia 24, 2006, 16:06:45 pm »
Opiszę wam sterowanie w Red Steelu (jest podane do publicznej wiadomości).
Kamera jest żyroskopami.
Analog:
Chodzenie analogiem, przyciski Z1 służy do kucania a Z2 do skakania
Pilot:
B się strzela, bodajże A reloading. Zmiana broni krzyżakiem. X,Y, nie wiem prawdę mówiąc :S

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Gry na Wii
« Odpowiedź #27 dnia: Kwietnia 24, 2006, 16:58:27 pm »
Heh... widzę, że nie do końca mnie zrozumieliście. Podam przykład co by wam było łatwiej mnie zrozumieć.
Gramy w FPP na PC:
Trzymam prawą rękę na myszce, lewą na klawiaturze. Biegne sobie do przodu. Nagle mija mnie postać i jest za mną. Przesuwam prawą rękę z myszą w lewo- postać sie obraca 180 stopni. Biegnę za nim. On skręca w lewy korytarz, więc i ja muszę zrobić kolejny ruch myszki w lewo. W czym problem? A no w tym, że kończy nam się podkładka pod myszkę. Dlatego grając w FPP, podnosi się myszkę co raz i ustawia na środku, czyli tak jak to wcześniej nazwałem czyli "odłącza" się ją od działania. Taką czynność wykonuję się non-top grając w FPP. Jeżeli pilot ma zastąpić myszkę, to też trzeba będzie go "odłączać" co pewien moment. Przykład:
Gramy pilotem na revo:
Postać przebiegła za mnie. Robię ruch ręką z pilotem w lewo- postać sie obraca o 180 stopni. Rękę/nadgarstem mam obróconą juz o pewien kąt od punktu wyjścia. Przeciwnik biegnie w lewo, więc ja muszę zrobić kolejny ruch pilotem w tym kierunku, startując już z pewnego wychylenia. I co w tym momencie? Potrzebne jest powrócenie do punktu wyjściowego, bez wykonania ruchu w grze, tak aby móc dalej się obracać. Czaicie???

Co rozumiecie przez "chodzenie analogiem". Sterować analogiem możnana dwa sposoby:
1) strejfujesz lewo/prawo i chodzisz przód/tył,
2) obracasz stojącą postać względem włastej osi w lewo/prawo i chodzisz przód/tył
Wadą pierwszego jest to iż nie możemy się obracać, wadą drugiego iż nie możemy strejfować. Jednaym analogiem nie da się sterować postacią w grach fpp.
Red steel raczej się nie bęzie zaliczać do standardowych fpp, a raczej będzie bardziej podobne do time crisis.

p.s. CassSept jezeli grasz w Obliviona bez strejfowania to ci szczerze wspolczyje. Heh, w FPPy gralo sie nie uzywajac strejfowania jekies 10 lat temu, teraz to mi nawet przez mysl by cos takiego nie przeszlo.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 121
  • Reputacja: 6
Gry na Wii
« Odpowiedź #28 dnia: Kwietnia 25, 2006, 00:02:55 am »
Piter, musze przyznac ci racje w tym co piszesz. Tez nie wiem jak bedzie to wyglądało na REVO.

A co do "strejfowania",  to ja gralem bez uzywania tego ostatni raz w DUKE NUKEM 3D, a wczesniej w Doom'a. Teraz ciezko jest sobie wyobrazic gry bez tego (nie tylko FPP)

Gruuby

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 01-02-2006
  • Wiadomości: 77
  • Reputacja: 0
Gry na Wii
« Odpowiedź #29 dnia: Kwietnia 25, 2006, 23:15:45 pm »
Cytat: "siudym"
Teraz ciezko jest sobie wyobrazic gry bez tego (nie tylko FPP)


A gdyby tego nie było to co wtedy ?

Według mnie wszystko jest kwestią przyzwyczajenia.

ÓFO

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2004
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 1
  • ale mi ręce gównem śmierdzą :x
Gry na Wii
« Odpowiedź #30 dnia: Kwietnia 25, 2006, 23:19:04 pm »
jakoś Nintendo sobie z tym poradzi.

Naprzykład trigger będzie służył za strefowanie.

fenris

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 16-09-2005
  • Wiadomości: 549
  • Reputacja: 0
Gry na Wii
« Odpowiedź #31 dnia: Kwietnia 25, 2006, 23:33:52 pm »
Ja nie wiem jak można wątpić że to nie będzie działać.
Nintendo to firma z kilkunastoletnią tradycja, nad padem pracowali już od czasów gacka (już gacek miał mieć taki pad, tylko że zrezygnowali bo był niedpracowany), nad pracami czuwali tacy ludzie jak Miyamoto a pad już na długo przed prezentacją był pokazywany developerom (np. Hideo Kojima widział go dużo wcześniej) więc na bank wszystko jest dopięte na ostatni guzik :?

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Gry na Wii
« Odpowiedź #32 dnia: Kwietnia 26, 2006, 00:18:43 am »
"Ja nie wiem jak można wątpić że to nie będzie działać."
No ja mogę wątpić, bo takie argumenty jak:
"jakoś Nintendo sobie z tym poradzi",
"A gdyby strefowania nie było to co wtedy ?
Według mnie wszystko jest kwestią przyzwyczajenia."- (ten jest najlepszy, mega LOL)
"Nintendo to firma z kilkunastoletnią tradycja"
nie przekonują mnie zbytnio. Są bardziej śmieszne niż poważne. Chodzi mi o co? Chodzi mi o to, że wcześniej każdy pisał, że pilot revo będzie lepszy od myszki w FPP, że będzie się chodzic postacią i machać mieczem, że do obliviona będzie znakomity, jednak okazuje się, ze to wcale nie jest takie pewne. Jak narazie największym problemem dla mnie jest to wcześniej opisane przeze mnie "podnoszenie myszki" czyli jej "odłączanie". Nie wiem jak ten problem rozwiążą. Chiałem wywołać dyskusję na temat możliwych rozwiązań. Ja nie mam nic do Revo, powiem więcej jestem tą konsolą bardzo zainteresowany i zapewne kupię ją, ale dopiero jak już będę miał PS3(albo 360, zobaczymy jak się sytuacja rozwinie do wakacji 2007). Wracając do tematu, mam nadziję, że się nie okaże, że na revo nie będzie fpp-ów i tpp-ów, bo przecież każdy mówił, że  poza grami popierdułkami jest pewne, że będzie multum gier FPP. Moze rozwiązanie jest w jakiejś drugiej części podłączanej do pilota- nie tej z gałką. Może pilot będzie trochę inaczej wyglądać. Mam nadzieję, że to jakoś rozwiążą...

Ako

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-07-2004
  • Wiadomości: 2 652
  • Reputacja: 1
Gry na Wii
« Odpowiedź #33 dnia: Kwietnia 26, 2006, 08:48:44 am »
Jakis guziczek sie nacisnie i sie przelaczy "oderwanie" myszki w pilocie.

Renshu Clan

Renshu Clan Ako, UFO, Gawlisz, Zgieru, Gutek, Filo, Mysza, Tsubasa, Sheva, Luki_k

davidson88

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 25-09-2005
  • Wiadomości: 321
  • Reputacja: 0
Gry na Wii
« Odpowiedź #34 dnia: Maja 02, 2006, 09:47:19 am »
nie wiem o co Wam chodzi z "oderwaniem myszki"...przeciez do pilota bedzia mozna dołączyc anaolg :o  wiec co za problem?
We lack the motion to move to the new beat

ÓFO

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2004
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 1
  • ale mi ręce gównem śmierdzą :x
Gry na Wii
« Odpowiedź #35 dnia: Maja 03, 2006, 11:22:20 am »
OK, wszyscy mówimy że Wii bedzie super, że ekstra do strzelanek etc.
Ale takie machanie pilotem może stać się męczące. np. wracam ze szkoły po 8, wykończony. Mówie ,,zrelaksije sie prz konsoli", a tu figa! macham pilotem po pokoju walcząc z plugactwem.
Nintendo koniecznie musi dorzucić zwykłego pada(najlepiej coś na wzór WaveBird"a), bo z samym pointerem nie wróżę im świetlanej przyszłości.
Drugą sprawą jest to, że każdy ma ograniczone miejsce wokół odbiornika telewizyjnego( :lol: ), pamiętam jak w przypadku EyeToy'a mało nie urwałem u Ako w chacie żyrandolu :lol:

Hubi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-03-2005
  • Wiadomości: 5 104
  • Reputacja: 0
  • Poznasz głupiego po czynach jego.
Gry na Wii
« Odpowiedź #36 dnia: Maja 03, 2006, 17:17:42 pm »
Cytat: "UFO"
Drugą sprawą jest to, że każdy ma ograniczone miejsce wokół odbiornika telewizyjnego

Ale chyba zawsze znajdziesz miejsce przed soba zeby pomachac padem.

A ze zwyklym padem to masz racje. Nie kazdemu (i nie w kazdej grze) przypasuje wymachiwanie padem.

lupinator

  • Gość
Gry na Wii
« Odpowiedź #37 dnia: Maja 03, 2006, 17:24:44 pm »
Cytat: "Hubi"
Nie kazdemu (i nie w kazdej grze) przypasuje wymachiwanie padem.

I dlatego Ninny nigdy nie będzie na 1 miejscu w wojnie o prym na rynku konsol.

setezer

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 08-05-2005
  • Wiadomości: 3 469
  • Reputacja: 1
Gry na Wii
« Odpowiedź #38 dnia: Maja 03, 2006, 17:38:25 pm »
Cytuj
I dlatego Ninny nigdy nie będzie na 1 miejscu w wojnie o prym na rynku konsol.

Co ty tam masz w sygnaturce? Aha.... PS3......

lupinator

  • Gość
Gry na Wii
« Odpowiedź #39 dnia: Maja 03, 2006, 19:42:24 pm »
Cytat: "setezer"
Cytuj
I dlatego Ninny nigdy nie będzie na 1 miejscu w wojnie o prym na rynku konsol.

Co ty tam masz w sygnaturce? Aha.... PS3......

Ech.. masz jakis zły dzień czy co?
Przeciez jasne jest ze pomysł który nie przemówi do wszystkich nie będzie najbardziej popularny nie?  :roll: