Z wypowiedzi Harolda Ryana z Bungie, zacytowanej przez "Seattle Times", dowiadujemy się, iż studio miało okazję pobawić się Natalem i być może zdecyduje się wykorzystać możliwości kamerki w Halo: Reach - kolejnej odsłonie serii, która ukaże się pod koniec 2010 roku. Niestety nie pociągnął dalej wątku, więc pozostaje snuć domysły.http://www.onlinecenter.pl/4814/Aktualnosci/Halo-Reach-z-Natalem.html
Ponoć Bungie zapiera się nogami i rękoma, że to zupełnie nowy silnik.Zakładając, że jest prawdziwy ;) W każdym razie wygląda autentycznie.
Na wszelkiego rodzaju niedoskonałości graficzne należy na razie przymykać oko, w końcu to nie są żadne oficjalne screeny, ale wyciek z jakiejś wczesnej wersji, która jest niewiadomo w jakim stadium rozwoju.
The biggest question that still remains, in my opinion, is whether or not this game will feature the return of Master Chief as a playable character. As you can see in the image below, it does appear that the hand shown topside up does have similar plated armor to that of Master Chief. Of course it could just be a random Spartan. If that?s the case, you can thank the Bungie writers and their self serving need for varied character development.
http://www.youtube.com/watch?v=QSOl7iS2mi8Filmik ma olbrzymie AA, wyrenderowali go w bardzo duzej rozdzielczosci, a zeskalowali do 720p.
Trailer na silniku gry, na XBLu jest najlepsza jakość, warto zobaczyć go w HD na GT.
Blur maskuje brak AA ?
http://carnage.bungie.org/haloforum/halo.forum.pl?read=957303
http://i45.tinypic.com/2co35gi.jpg
Pikselki.
SKANYWiem, że to skany i w ogóle, ale szału to one nie robią zdecydowanie.
http://www.allgamesbeta.info/2010/01/halo-reach.html
SKANY
ZDJĘCIA
http://www.allgamesbeta.info/2010/01/halo-reach.html
Warunki pogodowe będą odgrywały jakąś rolę w grze, ale nie bardzo wiadomo o co chodzi.
Trailer z VGA to mega ściema i chyba każdy bez klapek na oczach zdążył to zauważyć.
Ludzkie oko nie jest w stanie wypatrzeć 20-40 źródeł światła? No to się uśmiałem. Oczywiście najlepiej jak źródła światła da się policzyć na palcach jednej ręki drwala-alkoholika, a dynamiczne cienie generuje tylko jedno z nich, jak ma to miejsce w większości gier na klocku - wtedy Soul na pewno wypatrzy wszystkie. Ja natomiast wolę, kiedy każda żarówka, każdy wybuch, każdy wystrzał generuje światło, ale najwidoczniej dla niektórych co za dużo, to nie zdrowo.
Odgryzania się na poziomie gimnazjum tylko pogratulować.
Edge's Conclusion - " Though it'll be easy to call what we've seen simply tweaks to experinces we've played before, one thing's already clear: as the culmination of all Bungie has created for the series, Reach has every chance of being the best Halo yet"
- Bungie are keen to stress that Halo Reach isn't Halo 4, it's not the continuation of Master Chief's story, nor the start of a new trilogy but a "standalone game"
Ja wszystko rozumiem, ale nie widziec zrodel swiatla? To tak jakby powiedziec, ze nie widac postaci. Przeciez o to chodzi 'w swietle' by bylo je widac lub by dzieki niemu bylo widac.Czy Halo: Reach nie miało być czasem na zupełnie nowym silniku?
Te gorsze screeny? Plz, kazde z tych screenow w takim razie sa gorsze. Poza tym mi tez sie podobal trailer z VGA, ale widze, ze mylilem sie do opinii, ze Halo spowaznialo, te screeny pokazuja, ze to dalej ten sam kicz i nawet kolorystycznie niewiele sie zmienilo - szkoda.
Co do samych screenow to postaci sa bardzo ladne, ale to by bylo na tyle. Otoczenie jest okropne i puste, a cienii praktycznie nie ma, efektow tez nie widac innych niz te z Halo 3, narazie jest slabo, tzn na poziomie Halo 3 to troche niezbyt fajnie wyglada po tylu latach developingu silnika.
Engine Halo 3 został "wybebeszony" celem usprawnień, Bungie "przewróciło w każdy kamień".
-Ze starego engine'a został tylko sam szkielet zarządzający grą (a nie jak mówią niektórzy - szczególnie na Polygamii - całość), na który nałożone zostało całkowicie nowe mięsko (grafika, AI, elementy gameplayu)
A polygami wierzysz :lol: W przyszłym tygodniu mają pokazać te screeny ze skanów GameInformer'a i Edge'a (i te co pokazało EB Games) w wysockiej rozdzielczości.
Do pośmiania się ze świata Halo:
http://www.gametrailers.com/video/exclusive-homecoming-halo-legends/61090
Mnie ręce opadły jak to zobaczyłem...
Ale bardziej mnie bawi, że to Anime ma być wydane na Blu-Ray :lol: (czujecie analogie? :lol: )Halo na PS3. :angel:
Całkiem przypadkowo premiera Natala zbiegnie się z premierą halo: Reach. Czyżby tytuł startowy, pokazujący moc Natala?? :grin:Normalnie... nawet nie wiem jak można tak pomyśleć, a co dopiero napisać... Hmm EPIC FAIL ??
Po screenach widzę grę maksymalnie 4/10...<deepthroat kontrakcja on>
Ja nie wiem co sie wszyscy tak tej grafy uczepili, na tych nowych screenach co podal Soul giera wyglada bardzo dobrze.
Screeny wyglądają kozacko. Zbyt kozacko. I że niby pre-alpha ?? Rendery jak cholera. Jak ostateczna gra będzie tak wyglądać to będzie zajebiście.
Halo nie lubimyJak nie lubisz, to po co piszesz w tym temacie?
Jak nie lubisz, to po co piszesz w tym temacie?
Zapraszam kolejnego pana do działu "Inne".Jak nie lubisz, to po co piszesz w tym temacie?
Bo "moc" Xboxa i kunszt programistów z Bungie mogę mimo to ocenić.
Po screenach widzę grę maksymalnie 4/10...<deepthroat kontrakcja on>
wyglada swietnie /Wygląda bardzo ładnie, ale przygotuj się teraz na shitstorm niektórych użytkowników.
W nowym weekly update bungie potwierdziło, że wszystkie shoty są z pre-alphy która miała żółty hud, nie ma finalnych tekstur, posiada błąd umieszczający celownik w złym miejscu itp...zdementowali również, że gra będzie supportowala Natala.
Aha no i potwierdzili ze będziemy mogli pilotować Falcona zarówno w multi jak i singlu.
by Magik.
Bez przesady, gaci nie zrywa, ale też nie jest mega dnem...........
A jaką kiepską grę trzeba kupić tym razem, żeby załapać się na betę? :>
Nie mówcie, że taka grafika to szczyt możliwości X360....
bo co?
bo co?CytujTrochę lipa, że klocek szczyt możliwości pokazał w 2007 i niczym już nie zaskoczy.
Ja tam żadnego dema nie kupowałem.
Twarze faktycznie są ok ( choć to jeszcze nie to co w innych grach )
CytujTwarze faktycznie są ok ( choć to jeszcze nie to co w innych grach )
Chyba sobie żartujesz?
W uncharted robią lepsze wrażenie, Kratos także ma niszczycielską twarz, nie twierdzę że twarzę są złe, bo są w końcu bardzo dobre, ale uważam że są gry które mają je lepiej wykonane. Zreszta pomimo upływu lat uważam że najlepszą mimikę ma Alex z half life 2 :)Czyli generalnie gry na PS3 mają lepiej wykonane twarze, zaraz tu wpadnie kilku oszołomów i dopiero wtedy Soul dowiesz się jaka ta gra jest brzydka i w ogóle bee :hihi:
...
Pogrążasz się, wiesz o tym?
Aha, rozumiem, że teraz, bo się z Tobą nie zgadzam, stałem się fanbojem PS3 jadącym po wszystkich grach na X0 (tekst "pewno Alan też nie ta liga")? :roll:
Soul na forum PE walnął, że gra już teraz przebija technicznie Killzone2, więc nie wymagałbym zbyt wiele od fanboja Wink
Dodam jeszcze, że wątpię aby pełna gra uległa graficznej poprawie (może minimalnie).
Bungie released a new developer documentary from the X10 event and it primarily focuses on how Halo: Reach will now look like a game that partly belongs in this generation of gaming.
Let’s face it, Halo 3 looked like crap to be considered “next-gen”…it barely looked like it graduated from the visuals of the original Xbox. This is despite fanboys protesting otherwise.
Anyway, Bungie has finally brought the visuals of the Halo series up to par with maybe, the first Mass Effect. So at least die-hard fans of the sci-fi shooter can brag to their PS3 rivals that they have a Halo that at least looks two years behind the competition. Reach is still no KillZone 2, though. Word of advice to Bungie: only brag about the graphics of a game when it looks better than the competition.
Szczerze mówiąc to nie wiem jaki jest sens wklejania takiej publikacji, ryło.W sumie chyba masz rację Bloo.
Pragnę zauważyć że moc X360 w tej grze zostanie podzielona na wiele różnych aspektów, nie tylko na grafikę. Wg. mnie wygląda to bardzo dobrze, Ci goście wiedzą co chcą stworzyć, to może być najlepsze HALO. Mimo że jakoś nie jestem fanem tej sagi. ;)Jak w kazdej grze ;]
Anyway, Bungie has finally brought the visuals of the Halo series up to par with maybe, the first Mass Effect.Gra znacznie lepiej niz ME 1 wyglada. I to juz praktycznie K2 poziom, oczywiscie sumarycznie, bo tak naprawde ciezko porownywac te gry, obie troche w co innego ida pod wzgledem technikaliow.
A mnie się nie podoba, i wygląda jak jakiś ubogi Crysis :P Do tego jest mniejsza rozdziałka, to na dużym TV będzie baardzo widoczne.
A mnie się nie podoba, i wygląda jak jakiś ubogi Crysis :P Do tego jest mniejsza rozdziałka, to na dużym TV będzie baardzo widoczne.
No bo 1152x720 , a 1280x720 to przepasc jak chu*
Co mi się jednak nie podoba, to grafika. Jest średnia, nie jest to nawet poziom Resistance2. W sumie dzieło Insomniac wypada przy nowym Halo sporo lepiej, a jest to gra z 2008 roku. Nawet w sumie nie liczę na wielką poprawę grafiki, bo nie tylko o nią w grach chodzi. Ostatnio jak umarło mi ps3 sporo zagrywam się na psx w pierwszą część Spyro, na gacku w Resident Evil 4, a na xboxie w Splinter Cell 3.
A mnie się nie podoba, i wygląda jak jakiś ubogi Crysis :P Do tego jest mniejsza rozdziałka, to na dużym TV będzie baardzo widoczne.
No bo 1152x720 , a 1280x720 to przepasc jak chu*
Napisałem - na duzym ekranie.
Zapowiada się świetna gra. Bardzo lubiłem na pierwszym boxie pograć w Halo1 i 2. Grywalnościowo na pewno będzie górna półka, to samo mogę powiedzieć o mega klimatycznych miejscówkach i ogólnym "dizajnie" świata. Muzyka również wypada genialnie, ale to już jak w każdej części.
Co mi się jednak nie podoba, to grafika. Jest średnia, nie jest to nawet poziom Resistance2. W sumie dzieło Insomniac wypada przy nowym Halo sporo lepiej, a jest to gra z 2008 roku. Nawet w sumie nie liczę na wielką poprawę grafiki, bo nie tylko o nią w grach chodzi. Ostatnio jak umarło mi ps3 sporo zagrywam się na psx w pierwszą część Spyro, na gacku w Resident Evil 4, a na xboxie w Splinter Cell 3.
Wracając do HR - na pewno będzie to "Boska" gra:)
resistance 2 faktycznie nie powala. czytajac porownania do gow 2 spodziealem sie czegos lepszego(do gow2 sporo brakuje) ale jednak nowe halo rowniez nie powala
Co mi się jednak nie podoba, to grafika. Jest średnia, nie jest to nawet poziom Resistance2. W sumie dzieło Insomniac wypada przy nowym Halo sporo lepiej, a jest to gra z 2008 roku. Nawet w sumie nie liczę na wielką poprawę grafiki, bo nie tylko o nią w grach chodzi. Ostatnio jak umarło mi ps3 sporo zagrywam się na psx w pierwszą część Spyro, na gacku w Resident Evil 4, a na xboxie w Splinter Cell 3.
LOL Takich bzdur to już dawno nie czytałem, wyciągniętych na podstawie filmiku który ukazuję HR w fazie Alpha :roll:
Bioshock (2007r) wygląda lepiej od Resi2, woda, tekstury, oświetlenie. Radzę zmienić okulistę, albo dilera, bo masz poważny problem z oczami. To co Bungie pokazało na tym filmiki, na Resi2 nie zostawia nawet suchej nitki.
Ja odnoszę wrażenie, że to wy nie jesteście w stanie pojąć, że jest to wersja alpha i trzeba to co chwile przypominać.
Zdanie to jedno, a stek bzdur to drugie, na przyszłość warto czasem zastanowić się nad tym 2x co ma się zamiar napisać. Ziomuś a poco komentować oczywiste rzeczy ?! :roll: Co do grafika, to na tym forum jest pierdyljard więcej osób dla których grafika to główna karta prze targowa, wnerwia tylko fakt, że ludzie często widzą to co chcą widzieć n/p Ty. HR w ruchu wygląda kozacko, a tak nie wiele nam pokazano, beta w mają ukaże jak ta gra będzie w pełni wyglądać, trzeba czekać.
Wiadomość scalona: Lutego 15, 2010, 13:04:42 pm
Halo Reach (listopad)Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Halo Reach (luty)Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Hę jest, zmieniony hud, broń wygląda ładniej i oświetlenie wreszcie daje znać osobie.Hud, to swiadczy o postepie,moze w trakcie kampani bedzie zmiana bohatera i kolor huda sie zmieni.Co do oswietlenie ,moim zdaniem kwestia sytuacji i uchwycenie odpowiedniego momentu
Zdanie to jedno, a stek bzdur to drugie, na przyszłość warto czasem zastanowić się nad tym 2x co ma się zamiar napisać. Ziomuś a poco komentować oczywiste rzeczy ?! :roll: Co do grafika, to na tym forum jest pierdyljard więcej osób dla których grafika to główna karta prze targowa, wnerwia tylko fakt, że ludzie często widzą to co chcą widzieć n/p Ty. HR w ruchu wygląda kozacko, a tak nie wiele nam pokazano, beta w mają ukaże jak ta gra będzie w pełni wyglądać, trzeba czekać.
Wiadomość scalona: [time]Luty 15, 2010, 13:04:42 pm[/time]
Halo Reach (listopad)Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Halo Reach (luty)Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Hud, to swiadczy o postepie,moze w trakcie kampani bedzie zmiana bohatera i kolor huda sie zmieni.Co do oswietlenie ,moim zdaniem kwestia sytuacji i uchwycenie odpowiedniego momentu
A twoje zdanie jest trochę mało wiarygodne, bo widać, że jesteś w tej grze zakochany Razz Halo Reach masz niemal wszędzie.
No to chyba masz przekątną ekranu grubo ponad 150cali, nic tylko pozazdrościć.
Z tym, że ludzie mają mylne wrażenie, że wersja alpha (o różnego rodzaju pre-alpha nie wspominając) = wszystko może się jeszcze zmienić. Tak nie jest.
No to chyba masz przekątną ekranu grubo ponad 150cali, nic tylko pozazdrościć.
Tak, mieszkam w kinie.
Cytat: Master_666 Dzisiaj o 20:53:07Cytat: Patosław Dzisiaj o 01:58:30No to chyba masz przekątną ekranu grubo ponad 150cali, nic tylko pozazdrościć.Tak, mieszkam w kinie.Uważaj bo Maximmus może przejść się na Avatara.
Czy tego chcecie czy nie nadciąga najlepsza gra tej generacji :) baaa dekady :dance:
a $onyboje moga tylko :cry_anim:że nie dla nich :)
Marcus Lehto, Creative Directer behind Halo Reach has admitted that Halo 3 wasn’t the visual jump the series needed to be - but aims to fix that with Halo Reach.
In a new interview with Eurogamer, Lehto talks up how Reach will raise the bar for the Halo franchise like it needs to be. With all the talk about Bungie’s new tech, they admitted they know they have some stiff competition out there.
“Well… we realised that we needed to compete against quite a number of other titles,” admits Lehto, the subtext being that Halo hasn’t been a visual powerhouse for some years now. “It really did require us to rebuild nearly everything across the board.”
It’s nice to hear that Bungie knows that fans have been expecting more from the series and is putting all of their hearts into making Reach the best Halo yet.
There’s almost nothing better than jetpacking up in the air and landing a sweet assassination on another high flyer. It’s so sweet we made a cool little turnaround for you all! Enjoy!
Pamietajmy ze H:R ma byc sandboxem i tak wlasnie trzeba to oceniac, jesli bedziemy mieli wiekie otwarte przestrzenie to nie mozemy liczyc na uber grafike pelna detalii, ale i tak z tego co pokazano gra prezentuje sie solidnie. Halo jak to Halo tu tylko liczy sie perfekcyjny gameplay i niesmiertelne multi, pewnie i tym razem tak bedzie.Chcialbys, zeby byl sandboxem :P Sandboxem to jest Far Cry 2, Just Cause 2, Red Dead Redemption czy Assasins Creed. Halo Reach bedzie mialo wieksze tereny i tyle. Poza tym GOW 3 pokazuje, ze nawet na wielkich lvl'ach mozesz miec duzo detali.
Pamietajmy ze H:R ma byc sandboxem i tak wlasnie trzeba to oceniac, jesli bedziemy mieli wiekie otwarte przestrzenie to nie mozemy liczyc na uber grafike pelna detalii, ale i tak z tego co pokazano gra prezentuje sie solidnie. Halo jak to Halo tu tylko liczy sie perfekcyjny gameplay i niesmiertelne multi, pewnie i tym razem tak bedzie.Chcialbys, zeby byl sandboxem :P Sandboxem to jest Far Cry 2, Just Cause 2, Red Dead Redemption czy Assasins Creed. Halo Reach bedzie mialo wieksze tereny i tyle. Poza tym GOW 3 pokazuje, ze nawet na wielkich lvl'ach mozesz miec duzo detali.
Napewno nie bedzie to chodzenie po sznurku jak we wspomnianym przez ciebie GOWNo tak, bo mozna pojsc 500 metrow w lewo to od razu gra jest wieksza lol. Przejdz GOW 3 to zobaczyc o czym mowie jesli chodzi o wielkie lvl'e.
Z Toba nie da sie normalnie dyskutowac. Gra jest albo sandboxem albo nie jest, nie ma czegos takeigo jak czesciowy sandbox. Bad Company 1 tez nie bylo sandboxem mimo duzych lvl'i.CytujNapewno nie bedzie to chodzenie po sznurku jak we wspomnianym przez ciebie GOWNo tak, bo mozna pojsc 500 metrow w lewo to od razu gra jest wieksza lol. Przejdz GOW 3 to zobaczyc o czym mowie jesli chodzi o wielkie lvl'e.
A o Killzone 2 nic nie wspominalem, ale oczywiscie fanbojsko musiales wyskoczyc, bo a jak. Klimat to rzecz gustu.
W ogole przeszedles juz Mass Effect'y? :>
A wlasnie wedlug Twojej argumentacji ME 1 tez powinnien byc sandboxem lol.
A tak btw wklej cytat.
“Executive Producer Joseph Tung and Sandbox Specialist Sage Merrill step into the recording booth to sound off on Halo: Reach's development process, weapon loadout, and gameplay sandbox. Also up for discussion: blazers, beards, and Luke's busy weekends.”
The public beta is going to include a huge chunk of Reach sandbox goodness. I think players will actually be surprised at how much is there, but in order to maintain the core game experience and get useful feedback, we needed to include a well-rounded offering. Suffice it to say there will still be surprises waiting in the final game this fall.
Przyklad Bad Compnay 1 wydaje sie bardzo dobry.
Londek: IMO KKRT ma racje :roll: Sandbox to gra, w ktorej od poczatku mozesz pojsc gdzie chcesz i to wlasnie swiat po ktorym od poczatku chodzisz jest miejscem rozgrywania sie fabuly. W H:R natomiast poziomy beda sie zmieniac tylko, ze rozpietoscia beda przebijac wiekszosc poziomow z normalnych FPSow. Przyklad Bad Compnay 1 wydaje sie bardzo dobry.
Redakcja serwisu The Lost Gamer uzyskała od studia Bungie oficjalne potwierdzenie wczorajszych informacji sporządzonych na bazie ulotek amerykańskiej sieci handlowej Best Buy, według których Halo: Reach trafi do sprzedaży w trzech zróżnicowanych zestawach. Wzorem Halo 3 jesienią bieżącego roku na sklepowych półkach pojawi się edycja standardowa, limitowana oraz legendarna.
O ile w skład pierwszej z wymienionych wejdzie tradycyjnie pudełko DVD i gra, o tyle kolejne będą już oferować znaczną liczbę dodatków. W specjalnym opakowaniu edycji limitowanej znajdą się dla przykładu gadżety kolekcjonerskie (m.in. naszywka drużyny Noble). Miłym bonusem będzie osobisty dziennik Dr. Halsey oraz kilka dokumentów – według Bungie są one źródłem wielu skrzętnie skrywanych sekretów świata Halo. Fani sieciowego multiplayera będą również mogli skorzystać ze specjalnej zbroi Elite.
Z kolei wersja legendarna oferować będzie to, co limitowana, przy czym w imponującym pudełku znajdzie się także nie mniej efektowny zestaw figurek reprezentujących członków Noble Team przygotowany przez firmę McFarlane Toys. Zestaw uzupełnia jeszcze jedna zbroja dostępna z poziomu opcji multiplayer (Spartan).
Z danych potwierdzonych przez Bungie wynika, że amerykańskie ceny poszczególnych zestawów Halo: Reach będą się kształtować na następujących poziomach:
* Halo: Reach Standard Edition – 59,99 dolarów
* Halo: Reach Limited Edition – 79,99 dolarów
* Halo: Reach Legendary Edition – 149,99 dolarów
DF analizuje gameplay z Bety HRZ ViDoc'a. Ogolnie na tym gameplayu z giantbomb framerate jakos czesciej spada niz na ViDoc'u.
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-haloreach-beta-analysis-blog-entry
Microsoft Corp.’s Halo: Reach Legendary Edition SKU for Microsoft Corp.’s Xbox 360 ranked in the top ten sales at GameStop Corp.’s online division on strong demand. This week, the Halo: Reach Legendary Edition ranked as the No. 6 best-selling product at GameStop.com.
Ktos juz gral? Jakie pierwsze wrazenia?
LoL ;] Jest juz. http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=21031538&postcount=7992Ktos juz gral? Jakie pierwsze wrazenia?
przeciez jeszcze nie ma bety, dopiero 3 maja sie zaczyna
LoL ;] Jest juz. http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=21031538&postcount=7992Ktos juz gral? Jakie pierwsze wrazenia?
przeciez jeszcze nie ma bety, dopiero 3 maja sie zaczyna
Jest prawie 20 stron na neogaf z wrazeniami z bety.
Bungie has recently handed out a small number of beta keys that will give people access to the beta on April 29th, five days before everyone else. If you'll recall, April 29th was actually the date we predicted for the start of the beta earlier this year.
Podobno gdzieś w sieci rozdawali klucze na przedpremierową bete.LoL ;] Jest juz. http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=21031538&postcount=7992Ktos juz gral? Jakie pierwsze wrazenia?
przeciez jeszcze nie ma bety, dopiero 3 maja sie zaczyna
Jest prawie 20 stron na neogaf z wrazeniami z bety.
No wiem, ze juz niektorzy grali bo sa materialy z tego i kilka artykulow, ale myslalem ze to tylko media. Oficjalnie otwarta beta rusza w poniedzialek.CytujBungie has recently handed out a small number of beta keys that will give people access to the beta on April 29th, five days before everyone else. If you'll recall, April 29th was actually the date we predicted for the start of the beta earlier this year.
LoNdEk a teraz szczerze. Gniecie wora graficznie czy jednak jest po prostu ładnie?
http://www.youtube.com/watch?v=lHO2ZrwHSbcniezle :)
Jesli ktos chce nakrecic sie na HALO,warto zaobaczyc
http://www.gametrailers.com/video/the-battle-halo-reach/702317Wyglada super aby do wrzesnia :D
nowy trailer
W ktorym momencie to cos wyglada super?
W ktorym momencie to cos wyglada super?W kazdym
Jaram się! Jak mały burger piszczący na myśl o nowych power-rangerach.W ktorym momencie to cos wyglada super?
(http://1.bp.blogspot.com/_yMIWJWHpn_k/SDKF1CHMsQI/AAAAAAAAAIo/TztrfL9aT8Q/s400/20050818-how-about-a-nice-cup-of-shut-the-fuck-up.jpg)
@geoffkeighley GameTrailers is sayin' our hot new trailer is CG? Thanks for the compliment, but nope...that's all in engine!
pre-ordery Halo Reach w USA to juz prawie 700k
http://vgchartz.com/preorders.php?date=40384
Jaram się! Jak mały burger piszczący na myśl o nowych power-rangerach.Znałeś ten obrazek wcześniej czy przylookałes w nowym 'ekstrimie'? Pytam z ciekawości, bo jeżeli znałeś to zajebisty zbieg okoliczności ;]W ktorym momencie to cos wyglada super?
(http://1.bp.blogspot.com/_yMIWJWHpn_k/SDKF1CHMsQI/AAAAAAAAAIo/TztrfL9aT8Q/s400/20050818-how-about-a-nice-cup-of-shut-the-fuck-up.jpg)
Jaram się! Jak mały burger piszczący na myśl o nowych power-rangerach.Nic nie mam do Halo (pewnie sam kupie jak bede juz mial nowego X0), ale badzmy szczerzy i spojrzmy prawdzie w oczy. W tym trailerze nie ma nic co by powalalo i to jest smutne :( Bungie jeszcze nie potrafi wykorzystac 100% mocy X0W ktorym momencie to cos wyglada super?
(http://1.bp.blogspot.com/_yMIWJWHpn_k/SDKF1CHMsQI/AAAAAAAAAIo/TztrfL9aT8Q/s400/20050818-how-about-a-nice-cup-of-shut-the-fuck-up.jpg)
Najlepsze multi było w Halo 1, przynajmniej tam grałem najwięcej, dostałem niezłej wkręty :)
Nie mam nic do tej gry, ale pewnej parodii, która się w usa toczy wokół tego nie można odmówić.LoL. Ja rozumiem, ze w przypadku np HAWX 2 mozna sie pomylic, ale tutaj?Cytuj@geoffkeighley GameTrailers is sayin' our hot new trailer is CG? Thanks for the compliment, but nope...that's all in engine!
1) Ukończ kampanię na poziomie trudności Normal
2) Ukończ kampanię na poziomie trudności Heroic
3) Ukończ kampanię na poziomie trudności Legendary
4) Ukończ wszystkie misje SAM, na poziomie trudności Legendary
5) Ukończ misję nr 2 na poziomie trudności Normal, lub wyższym
6) Ukończ misję nr 3 na poziomie trudności Normal, lub wyższym
7) Ukończ misję nr 4 na poziomie trudności Normal, lub wyższym
8) Ukończ misję nr 5 na poziomie trudności Normal, lub wyższym
9) Ukończ misję nr 6 na poziomie trudności Normal, lub wyższym
10) Ukończ misję nr 7 na poziomie trudności Normal, lub wyższym
11) Ukończ misję nr 8 na poziomie trudności Normal, lub wyższym
12) Ukończ misję nr 9 na poziomie trudności Normal, lub wyższym
13) Ukończ misję nr 10 na poziomie trudności Normal, lub wyższym
14) Ukończ misję nr 2 nie wsiadając do żadnego pojazdu
15) Zniszcz 2 pojazdy naraz w misji nr 3 przy użyciu Target Locator
16) Przejmij Banshee podczas kampanii
17) Zabij Elite Zealot zanim ucieknie w misji nr 5
18) Zamorduj Elite w celu uniknięcia upadku, który byłby śmiertelny
19) W misji nr 6 zniszcz silniki i eskortę Corvetty poniżej 3 minut na poziomie trudności Heroic, lub wyższym
20) Ukończ misję nr 9 pozostawiając czołg Scorpion nienaruszonym
21) Zabij trzech przeciwników podczas używania jetpacka w kampanii, trybie Firefight, lub Matchmaking.
22) Zabij 7 Moa podczas misji nr 2
23) Zniszcz trzy baterie przeciwlotnicze w misji nr 8
24) Użyj apteczki, by odzyskać energię
25) Zamorduj przeciwnika
26) Zabij 10 przeciwników w kampanii, lub trybie Firefight używając M6G
27) Zabij 10 przeciwników w kampanii, lub trybie Firefight używając DMR
28) Wymień broń z kompanem (AI)
29) Zabij 10 przeciwników w kampanii, lub trybie Firefight wykorzystując eksplozje
30) Jedna osoba z drużyny musi zrespawnować się "na Tobie" 5 razy w trybie Invasion Matchmaking
31) Zdobądź First Strike Medal w trybie Matchmaking
32) Wygraj Invasion w pierwszej rundzie
33) Zdobądź Killing Spree w Matchmaking
34) Zdobądź medal Killionaire w trybie Firefight.
35) Jako Elite zabij 5 Spartan w trybie Matchmaking
36) Zdobądź 15 000 punktów w Score Attack Firefight Matchmaking.
37) Zdobądź 50 000 punktów w trybie Firefight
38) Zdobądź 200 000 punktów w trybie Firefight
39) Zdobądź 1 000 000 punktów w trybie Firefight
40) Ukończ Firefight na poziomie trudności Legendary bez śmierci
41) Zakup przedmiot wymagający rangi Lt. Colonel.
42) Zdobądź rangę Corporal w UNSC
43) Zdobądź rangę Captain w UNSC
44) Zauploaduj plik do File Share
45) Ukończ wszystkie Daily Challenges danego dnia
46) Zakup przedmiot
47) Poleć komuś plik
48) Zdobądź srebrny poziom "pochwał"
49) Ukończ Weekly Challenge
Bungie właśnie poinformowało, że prace nad Halo: Reach zostały już definitywnie zakończone.
Przy okazji jeden z przedstawicieli dewelopera uchylił nieco rąbka tajemnicy ws. karania osób, które notorycznie uciekają z rozgrywek sieciowych. Jak powiedział Brian Jarrard, odpowiedzialny za kontakt ze społecznością graczy, Bungie ma narzędzia do wykrywania takich zagrywek i osoby, które notorycznie rozłączają się z gry, zostaną wykluczone z sieciowych zmagań. To dość radykalna decyzja, choć - moim zdaniem - słuszna.
Whoops! In a strange turn of events, the next installment in one of Microsoft's most beloved (and lucrative) video gaming franchises, Halo, has been leaked.
That's the full version of Halo: Reach we're talking about, a game which pulled more than 2.7 million players during its two-week beta in early May. While the alleged thieves come from a forum of modders known as GameTuts, Microsoft—in many ways—shares a little bit of the leak's blame.
The game might have a release date of September 14, but Microsoft decided to seed Halo: Reach over its Xbox Live service for reviewers to download—sticking the full game with a seemingly impossibly price tag of 9999 Microsoft points, or around $1,250 in real-world cash. The industrious modders over at GameTuts somehow found their way past the special download code one would have to type in to access and download the game and, as you might expect, they grabbed themselves a copy.
"The GameTuts staff have all participated in the work of "Halo: Reach". The main members of our team, Matty and Cthulhu have worked endless hours, pushing the barriers to allow our golden faces play "Halo: Reach," reads a now-deleted post on the GameTuts forums.
"The intelligent mind of our beloved Admin, Matty worked endlessly to acquire this game, the deed was done. The moderator of GameTuts, Cthulhu is now the man of his word to work on the game file and allow our members see 'Halo: Reach' before its release."
According to the post, GameTuts users have no intentions to release their acquisition before the game's official release date—allegedly, the acquired code has been signed by Microsoft and thus runs without issue on an unmodified Xbox 360 console.
Microsoft is currently investigating the "security exploit" and, if past reactions are any indication, will undoubtedly ban the heck out of any console caught running the game prior to September 14.
At least, that's what the company did in response to the leak of Halo 3 in 2007, which occurred some two-months before the game's official release. Users caught playing the game were issued a 7,992-year ban from Xbox Live—as close to "bricking" a console as Microsoft can get.
While Halo:Reach developer Bungie has yet to comment on the leak, forum moderator Qbis98 has reiterated the official forum stance toward leaked information: a permanent ban for those who, "DISCUSS, REQUEST, or LINK TO information or campaign spoilers from illegitimately obtained sources -- including illegitimately obtained copies of Halo: Reach -- before the game is officially released."
Of course, that hasn't stopped those with access to Halo:Reach from posting videos of the game's new multiplayer maps and single-player campaign to Youtube, amongst other places.
Nowa reklama.
Robi.
.SPAM ALERT!
[gametrailers=420,360]http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/102?ch=1&sd=0[/gametrailers]
Jak dobrze pamiętam, to każda gra post-Halo miała być Halo-killerem i... żadna nie była.COD 4 na pewno jest Halo killerem, oraz mimo, ze nie pod wzgledem sprzedazy to na pewno BC 2 ;]
COD 4Single-player o połowę krótszy, Veteran na konsolach 2x łatwiejszy niż Legendary, multi kwestia gustu. Nie są to składniki na Halo-killer. A zabójców Halo miało być już ch**-wie-ile, a trzeba było czekać całą jedną generację, żeby w ogóle pojawili się konkretni pretendenci.
Dla mnie MHC i obrona w Prypeci i tak są dużo łatwiejsze niż legendary jako całość.Kwestia wprawy :)
CytujCOD 4Single-player o połowę krótszy, Veteran na konsolach 2x łatwiejszy niż Legendary, multi kwestia gustu. Nie są to składniki na Halo-killer. A zabójców Halo miało być już ch**-wie-ile, a trzeba było czekać całą jedną generację, żeby w ogóle pojawili się konkretni pretendenci.
Dla mnie Halo nie przebiło Half Life pierwszego nawet, więc nie ma czego zabijać
CytujCOD 4Single-player o połowę krótszy, Veteran na konsolach 2x łatwiejszy niż Legendary, multi kwestia gustu. Nie są to składniki na Halo-killer. A zabójców Halo miało być już ch**-wie-ile, a trzeba było czekać całą jedną generację, żeby w ogóle pojawili się konkretni pretendenci.
Dla mnie Halo nie przebiło Half Life pierwszego nawet, więc nie ma czego zabijać, ludzie zmyślili sobie historyjkę o Halo killerach i się porobiło, szczególnie z Killzone na PS2. Halo to głównie USA, tam jest na to mania. Oczywiście gadamy o swoich osobistych odczuciach, dla ciebie Halo nie do przebicia, dla mnie znacznie lepiej grało się w inne tytuły. Jedyny sposób, to przyrównać do sprzedaży, COD sprzedał się lepiej, gra w niego więcej ludzi, czyli, jest popularniejszy i liderem ;)
COD sprzedalo sie lepiej, ale jest gra multiplatformowa.
COD sprzedalo sie lepiej, ale jest gra multiplatformowa.
Halo 3 - 11,13mln w 3 lata
MW2 - 11,45mln w rok
Wyniki tylko na X360.
Ale co wy wyskakujecie z Half-Life, jak doskonale wiadomo, że wszystkie wojny związane z Halo rozgrywały się na poletku konsolowym więc mówimy o crapach pokroju Killzone 1. To gry na konkurencyjne platformy lansowano jako Halo killery, więc w ogóle wspominanie o Half-Life, Deus Ex czy System Shock jest nie na miejscu. I nie wyskakujcie tu, że Half-Life miało konwersje na PS2, bo tak samo miał Q3 czy UT, ale to nie były stricte konsolowe tytuły tylko porty.
Warto dodac ze na dzien 28/08 w USA zlozono 1,458,990 preorderow na Halo Reach.Jak juz pisalem, zejdzie max 7m H:R. Watpie w 10, a tym bardziej w 11+
HALO: ODST miało 1,4mln preorderów i skończyło z łącznym wynikiem na świecie 5,5 miliona, więc 1,4mln na 3 tygodnie przed premierą Reach(do premiery dojdzie pewnie do 2mln) wcale nie szokuje.COD sprzedalo sie lepiej, ale jest gra multiplatformowa.
Halo 3 - 11,13mln w 3 lata
MW2 - 11,45mln w rok
Wyniki tylko na X360.
Damn racja :)
Warto dodac ze na dzien 28/08 w USA zlozono 1,458,990 preorderow na Halo Reach.
A, no tak, trzeba dosrać, że na Xboxa crapy wychodzą wyglądające jak na poprzedniej generacji. Zapraszam serdecznie wszystkich niezainteresowanych do fap-działu Playstation 3.
Nie wiem czego tu nie rozumieć z "halo-killerem", zwykłe dziennikarsko-marketingowe pierdolenie które się przyjęło. Ja tu natomiast widzę kilku użytkowników którzy nie mają nawet zamiaru dotknąć tej gry, więc ogólnie rzecz biorąc niespecjalnie rozumiem co się tutaj dzieje. A, no tak, trzeba dosrać, że na Xboxa crapy wychodzą wyglądające jak na poprzedniej generacji. Zapraszam serdecznie wszystkich niezainteresowanych do fap-działu Playstation 3.
1 Halo: Reach X360 3 203,984 1,458,990
2 Call of Duty: Black Ops X360 11 84,158 478,098
3 Medal of Honor X360 7 11,467 271,934
4 Call of Duty: Black Ops PS3 11 46,198 271,573
5 Fallout: New Vegas X360 8 21,433 241,296
6 Medal of Honor PS3 7 7,861 237,615
7 Fable III X360 9 34,310 190,810
8 Gran Turismo 5 PS3 10 7,475 157,969
9 Final Fantasy XIV Online PC 5 10,547 152,721
10 Metroid: Other M Wii 1 29,139 152,511
czy będzie Split-Screen coop?Tak, bedzie.
Ale pieprzysz powoli, jak tobie to zwykłe dziennikarskie pierdolenie się przyjęłoNiespecjalnie dla mnie się przyjęło, bo je wyśmiewam.
Sam pokazujesz się ze strony że nie ma żadnego Hallo killera, że Killzone to crap, a oczekujesz że zaraz każdy tobie przyzna rację.Zaczęło się szastanie cyferkami, no to cyferki mówią same za siebie w kwestii Killzone 1+2 vs Halo którekolwiek.
A Reach miało być killerem graficznym, tak twierdził ktoś z M$, okazuje się że nie jest nawet w połowie, co nie znaczy że gra wygląda tandetnie. Niestety, zaczynasz mówić że Halo to lider branży, że nie ma na niego bata, że żaden jego pogromca nie powstał do dziś, dotknięty przez krytykę jaki spadł z mojej strony na grafikęPoproszę zatem 2 cytaty. Ten o rzekomym Halo-liderze-rynku i drugi z Reach jako graficznym killerem. Szczególnie jestem ciekaw gdzie pisałem o liderze branży. Jeśli chodzi o to, że Halo zdefiniowało pojęcie konsolowych FPSów, to faktycznie, guilty as charged.
Jak dobrze pamiętam, to każda gra post-Halo miała być Halo-killerem i... żadna nie była.
Co mnie obchodzi że KZ sprzedał się gorzej, zdaje sobie z tego sprawę, co nie znaczy że jest grą złą, bo tak Wii Sports jest po prostu nie do przebiciaMnie też niewiele obchodzi jak się sprzedało, ale trzeba się do dyskursu dostosować.
No to jak dajesz taki żarcik to nie licz że inni to zostawią ot tak, nie takie rzeczy na GO ^^ Swoją drogą, jeżeli ktoś nie kupi Reach, nie znaczy że nie może jej komentować, sam zapewne kupię używkę, bo aż tak mnie do tego nie ciągnie, ale pograć, pogram z pewnością, choć wcześniej chciałbym przejść jeszcze raz trójeczkę i ODST
Oczywiście , że będzie.A, no tak, trzeba dosrać, że na Xboxa crapy wychodzą wyglądające jak na poprzedniej generacji. Zapraszam serdecznie wszystkich niezainteresowanych do fap-działu Playstation 3.
Skądże znowu, Halo Reach moim zdaniem wygląda dużo lepiej od Halo 3... Podoba mi się zmiana designu na nieco "poważniejszy" i jak wyjdzie zdecydowanie zamierzam wpaść do kumpla by pocisnąć w ten tytuł :) Ktoś się orientuje, czy będzie Split-Screen coop?
A wypowiedziałem się, bardziej z powodu tych wszystkich Halo killerów i gadania, że gra jest niepobita, bo to trochę przesadne stwierdzenie :P
Jak większość gier dzisiaj ;) kurde, ktoś z łodzi może i pożyczy Halo z ODST :P ?
Zależy jak się gra, generalnie jak byłem młodszy narzekałem na długość gier, że za krótkie itp. Teraz pracując i mając znacznie mniej czasu, gierki do 10 godz mi wystarczają. A swego czasu męczyłem Baldura grając non stop, grubo ponad miesiąc.
Trochę przedłużę offtopa, ale nie rozumiem tutaj jednej rzeczy.Wiem po sobie, że mniejsza ilość czasu na granie zniechęca do takich zabiegów. Jeśli mamy wolne to jesteśmy w stanie poświęcić wiele godzin na daną grę, bo jej ogranie na maxa zajmie nam tylko 2 tygodnie. Gdy z kolei jesteśmy zapracowani ta sama czynność zajmie nam 2 miesiące, a w międzyczasie wyjdą 3 nowe świetne gry w które też byśmy z przyjemnością zagrali. Zostajemy wtedy postawieni przed wyborem: masterować jedną grę, czy przejść w tym czasie trzy inne?
Macie czas grać w dziesiątki gier, które mają po 10 h, ale nie macie czasu grać w jedną grę, która trwa 20? Wydaje mi się to cokolwiek głupie...
Jedyne co mi tłumaczy taki tok myślenia to jakaś wewnętrzna potrzeba ogrania wszystkich gier... Ale to też uważam za głupie, bo co tu wtedy jest motywacją do grania? Sam fakt bycia graczem? Sztuka dla sztuki...
Zdecydowanie wolę wydać mniej kasy i cieszyć się dłużej jedną grą, niżeli odwrotnie.
javascript:void(0);
no neo+ dalo reach 10/10 :o
A co miało być od FAXa? 6?+1
+1Tyle, że ja mu wierzę że to najlepsze Halo jak dotąd :troll:.
Ciezko bylo sie spodziewac innej oceny od Fax'a, w koncu to byla jedyna gra w jaka wzglednie umial grac ;p
Singlowy co-op dotyczy całej kampanii, czy tez pojedynczych misji jak np. w Uncharted 2 ?Dotyczy całej kampanii.
Co Ty masz z tymi pre-orderami? :>
Co Ty masz z tymi pre-orderami? :>
MW2
1UP: 100%Coś ta średnia leci na łeb na szyje.
GamePro: 100%
IGN UK: 100% (IGN:95%)
EuroGamer: 90%
itd.
Najnizsza ocena poki co to 8 od GiantBomb :troll:
1UP: 100%Coś ta średnia leci na łeb na szyje.
GamePro: 100%
IGN UK: 100% (IGN:95%)
EuroGamer: 90%
itd.
Najnizsza ocena poki co to 8 od GiantBomb :troll:
1UP: 100%Coś ta średnia leci na łeb na szyje.
GamePro: 100%
IGN UK: 100% (IGN:95%)
EuroGamer: 90%
itd.
Najnizsza ocena poki co to 8 od GiantBomb :troll:
video-recenzjaHmm co dokładnie ma na myśli GT gdy ocenia design?
[gametrailers=420,360]http://www.gametrailers.com/video/review-halo-reach/704382[/gametrailers]
video-recenzjaHmm co dokładnie ma na myśli GT gdy ocenia design?
[gametrailers=420,360]http://www.gametrailers.com/video/review-halo-reach/704382[/gametrailers]
Hmm co dokładnie ma na myśli GT gdy ocenia design?Ogólnie design (projekt) gry. Pomysły na gameplay, interfejs, sterowanie, budowa świata itp itd.
Taki już jest urok tego uniwersum. Gdybyś był obeznany w temacie, to byś zauważył zmiany. Choć 10 w moim odczuciu to lekka przesada (M$ wie jak smarować).video-recenzjaHmm co dokładnie ma na myśli GT gdy ocenia design?
[gametrailers=420,360]http://www.gametrailers.com/video/review-halo-reach/704382[/gametrailers]
Powielane przez cztery części wymysły designerów z bungie.
Taki już jest urok tego uniwersum. Gdybyś był obeznany w temacie, to byś zauważył zmiany. Choć 10 w moim odczuciu to lekka przesada (M$ wie jak smarować).video-recenzjaHmm co dokładnie ma na myśli GT gdy ocenia design?
[gametrailers=420,360]http://www.gametrailers.com/video/review-halo-reach/704382[/gametrailers]
Powielane przez cztery części wymysły designerów z bungie.
PS. do południa będzie tutaj więcej komentarzy posiadaczy ps3 , którzy x'koloca widzieli jedynie na ulotkach MM , a gry oceniają po screenach i gejplejach z utuba .
Kupno Halo na PC to nie najlepszy pomysł ale ok.
Z tego co zauważyłem to pozostał ci jeden sklep do obczajeniaKupno Halo na PC to nie najlepszy pomysł ale ok.
Najpierw trzeba sobie je znaleźć :)
Dokładnie. Gra na piecu wygląda słabo , aczkolwiek zawsze można obadać , ponieważ gameplay , muzyka oraz fabuła nie różnią się niczym od wersji konsolowej ;)
to było zawsze durne IMHO, z drugiej strony w Mass Effect też gadają po angielskutrzeba było czytać leksykon :P
szykuje sie najlepsza gra MP na konsolach 8) 8)Na xboxie 360 ;) jak już
Cytujto było zawsze durne IMHO, z drugiej strony w Mass Effect też gadają po angielskutrzeba było czytać leksykon :P
szykuje sie najlepsza gra MP na konsolach 8) 8)Na xboxie 360 ;) jak już
Wlasnie o to chodzi ze gra ma tyle wszystkiego do zaoferowania na MP, ze zadne COD czy BF nie podskoczy :P :P :Pszykuje sie najlepsza gra MP na konsolach 8) 8)Na xboxie 360 ;) jak już
Kto co lubi. Bo to ze ty tak piszesz, nie znaczy ze tak jest ;)Wlasnie o to chodzi ze gra ma tyle wszystkiego do zaoferowania na MP, ze zadne COD czy BF nie podskoczy :P :P :Pszykuje sie najlepsza gra MP na konsolach 8) 8)Na xboxie 360 ;) jak jużSpoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
szykuje sie najlepsza gra MP na konsolach 8) 8)
Sam matchmaking daje porządnego kopa w dupę konkurencjiMatchmaking powinnien zginac smiercia marna.
Rozumiem , że grałeś w betę Reacha na swoim chlebaku.Sam matchmaking daje porządnego kopa w dupę konkurencjiMatchmaking powinnien zginac smiercia marna.
szykuje sie najlepsza gra MP na konsolach 8) 8)
Nie zapominaj o KZ3, które planuje pozamiatać w multi. Ilość zmian jakie zapowiadają deweloperzy KZ3 przytłacza. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
PS. Co jest wyznacznikiem najlepszego MP? Liczba graczy na serwerach? Jeśli tak to MW2 nadal pozostaje na tronie. :P
Rozumiem , że grałeś w betę Reacha na swoim chlebaku.Nie, ale gralem w wystarczajaca ilosc gier by wiedziec, ze matchmaking ssie w porownaniu do zwyklej listy serwerow.
mnogosc trybow, mozliwosc customizacji itd.
na 1UP opisali jaki tryb sobie sklecili, stworzyli mape gdzie bylo sporo platform, ustawili grawitacje na mniejsza i bronie jedynie "mloty grawitacyjne" do tego ustawili, ze nie da sie zginac, wygrywa gracz, ktory spadnie z platform najmniejsza ilosc razy itd.
jest firefight jak w ODST, ale mozna grac poobu stronach, z tym ze jako elite sie kombinuje jak powstrzymac spartan przed zdobyciem punktow (czyt. zabiciem innych z covenantow AI)
jest tego tyle, tyle mozliwosci stworzenia meczu, ze gra w MP praktycznie nigdy sie nie konczy bo za kazdym razem moze zaprojektowac inna rozgrywke
do tego wszystkiego dochodzi edytor map :) upgrade'y i wszystkie mozliwe tryby sieciowe
Rozumiem , że grałeś w betę Reacha na swoim chlebaku.Nie, ale gralem w wystarczajaca ilosc gier by wiedziec, ze matchmaking ssie w porownaniu do zwyklej listy serwerow.
szykuje sie najlepsza gra MP na konsolach 8) 8)
Nie zapominaj o KZ3, które planuje pozamiatać w multi. Ilość zmian jakie zapowiadają deweloperzy KZ3 przytłacza. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
PS. Co jest wyznacznikiem najlepszego MP? Liczba graczy na serwerach? Jeśli tak to MW2 nadal pozostaje na tronie. :P
mnogosc trybow, mozliwosc customizacji itd.
na 1UP opisali jaki tryb sobie sklecili, stworzyli mape gdzie bylo sporo platform, ustawili grawitacje na mniejsza i bronie jedynie "mloty grawitacyjne" do tego ustawili, ze nie da sie zginac, wygrywa gracz, ktory spadnie z platform najmniejsza ilosc razy itd.
jest firefight jak w ODST, ale mozna grac poobu stronach, z tym ze jako elite sie kombinuje jak powstrzymac spartan przed zdobyciem punktow (czyt. zabiciem innych z covenantow AI)
jest tego tyle, tyle mozliwosci stworzenia meczu, ze gra w MP praktycznie nigdy sie nie konczy bo za kazdym razem moze zaprojektowac inna rozgrywke
do tego wszystkiego dochodzi edytor map :) upgrade'y i wszystkie mozliwe tryby sieciowe
Wpis, wystarczy zagrać w jakąkolwiek gre na PC (bądź konsoli jeśli takie są) z dedykowanymi serwerami by stwierdzić, że jakikolwiek Matchmaking to padaka przy tak starym i sprawdzonym rozwiązaniu :P
Rozumiem , że grałeś w betę Reacha na swoim chlebaku.Nie, ale gralem w wystarczajaca ilosc gier by wiedziec, ze matchmaking ssie w porownaniu do zwyklej listy serwerow.
Takie rzeczy (na konsolach) to tylko w GeoW , KZ2 i Resistance uświadczyłem. MAtchnakingi mi nie przeszkadzają o ile szybko znajdują się mecze oraz gracze o odpowiedniej randze.
Takie rzeczy (na konsolach) to tylko w GeoW , KZ2 i Resistance uświadczyłem. MAtchnakingi mi nie przeszkadzają o ile szybko znajdują się mecze oraz gracze o odpowiedniej randze.
Zabawne, bo KZ 2 o ile pamiętam jest jedną z tych konsolowych gier co ma dedykowane serwery :P
Z resztą można się zgodzić ;)
Co do samego Reach, to jeżeli odpowiada ci klimat uniwersum halo, to multi pochłonie cię bez reszty(czysty Fun).
Londek ma skłonności do przesady ;) co nie oznacza , że multi w Halo nie jest wyjątkowe i nie odgrywa ważnej roli w growym światku.Co do samego Reach, to jeżeli odpowiada ci klimat uniwersum halo, to multi pochłonie cię bez reszty(czysty Fun).
Nie przeczę ;) Ale nazywanie go Najlepszym na wszystkich konsolach, jest zdecydowanie przesadzone :P Bo jak to się mówi, jest to po prostu sprawa osobista...
Nie mniej, na pewno jest świetnie, i należy do ścisłej czołówki. Skoro jest tak popularny, to coś w tym musi być.
A w Halo 1 trochę w multi pograłem, i wiem, że potrafi wciągnąć ;)
A widzisz! Uwielbiam uniwersum Halo, aczkolwiek multi nie specjalnie mi podszedł. To pewnie przez zboczenie zwane MW/2..Można zacytować twój tekst o ogórkach.
Dla mnie BF jest duzo lepszy od COD'a, ale Halo stawiam ciut wyzej. Teraz Reach dzieki multum wszystkiego bedzie napewno dla mnie najlepszym FPS na konsolach i najbardziej rozbudowanym.
A widzisz! Uwielbiam uniwersum Halo, aczkolwiek multi nie specjalnie mi podszedł. To pewnie przez zboczenie zwane MW/2..Można zacytować twój tekst o ogórkach.
Dla mnie BF jest duzo lepszy od COD'a, ale Halo stawiam ciut wyzej. Teraz Reach dzieki multum wszystkiego bedzie napewno dla mnie najlepszym FPS na konsolach i najbardziej rozbudowanym.
Bo skilla nie masz noobie, Halo to najbardziej skillowa gra eva :mad: nie tam jakieś CoDy :mad:
Ale wiecie, że o tym samym gada się w System Wars aka "temat w którym możesz pośmiać się z Xboksa i Halo".
Ciekawe, czy przyjdzie jutro do mnie paczuszka ?? Zamawiał ktoś w sklepiku extremowców??Przychodzi błyskawicznie. Jak mają na stanie od razu wysyłają (w kolejności zamówień oczywiście). Mi się jeszcze tak udało przy Limitce Gearsów 2 że półtora miesiąca przed premierą, kiedy złożyłem pre-order, była cena 225zł bodajże przy premierze wzrosła do 239zł. Ku mojemu szczęściu dostałem cenę pre-orderową (mimo zapisku w regulaminie że ceny pre-orderów mogą ulec zmianie) 8)
Bo skilla nie masz noobie, Halo to najbardziej skillowa gra eva :mad: nie tam jakieś CoDy :mad:
No dobra nic do gościa nie mam, ale też lekko parsknąłem :lol:Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
:lol:
LoNdEk czemu Cię tam nie było?
Ale zajebisty motyw :D Uwielbiam takie smaczki związane z grami czy filmami. Dziwi i zastanawia fakt tak niewielu osób na placu :-? Widać że nie reklamowali tego za bardzo bo w Londynie i okolicach powinno się znaleźć niemało fanów Halo.
P.S. W pierwszym filmiku kamerzysta się mało nie obsrał :lol:
Reach ma najdroższą kampanię marketingową w historii gier wideo - nic dziwnego, że sprzeda się świetnie w USA i dobrze w Europie.Wlasciwie coraz wiecej informacji mowi, ze Halo Reach nei sprzeda sie tak jak Halo 3. Hype jest znacznie mniejszy.
Wlasnie odebralem swoja kopie i musze powiedziec ze jest to najlepsza limitka ever :)Dawaj foty :)
Skończyłeś pierwszy rozdział w grze, tj ten, o którym wszyscy mówią, że to zwykły filmik? :P
btw patrząc się na polskie fora internetowe, to odnoszę wrażenie, że Reach jakoś szału nie zrobił. Mało komu chce się o nim pisać.
Kupiłem limitkę - jedna z lepszych jakie widziałem! Kupa materiałów, świetne opakowanie.. Gra? Naturalnie wszystko czego się spodziewałem. Nieco lepsza grafika (ale i tak nie rewelacyjna), świetna muza i TEN klimat, który ma tylko Halo. Gram kampanię na heroic z kuzynem i obaj bawimy się przednio. Polecam jak diabli!
Ps. Nawet nie wiedziałem, że ludzie w uniwersum Halo są tak skarleli! 140 cm wzrostu i 25kg wagi!
Nawet Master Chief sie zalapal do Reach, tylko na chwile ale banan na twarzy sie pojawil :)Mogłeś to chociaż w spojler dać :-?
Gość jest niezły :)Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Nawet Master Chief sie zalapal do Reach, tylko na chwile ale banan na twarzy sie pojawil :)Mogłeś to chociaż w spojler dać :-?
# 31,000,000 Games have been played since launch
# 98,000,000 Player-games have been recorded
# 8,214,338 Daily Challenges have been completed
# 255,996 Weekly Challenges have been completed
# 78,499,560,895 Total Credits have been earned
# 953 Man-years have been spent in matchmade games
# 1365 Man-years have been spent in campaign
# 854,107 files have been uploaded
# 577,804 recommendations have been sent to friends
# 4,619,455 files have been downloaded
O ja pierdziele :o :surprised: (dosłownie tak wyglądałem). Klimat z tego filmu mnie zniszczył. Nie jestem fanem Halo ale jak na to patrze to aż człowieka bierze by zagrać. Bez kitu zajebiście będzie kiedyś wkręcić się w produkcję takich reklamówek. Rozmawiać z tymi wszystkimi zajawionymi ludźmi, przeprowadzać wywiady, montować takie filmy...
Egoraptor widze dalej w formie. :lol:
:lol:
http://ppe.pl/news-3504-DLC_do_Halo_Reach_na_wideo.htmlDo bani te mapki, aż 2 do BTB? Bungie chyba sobie żartuje, ale dzieciom z ameryki pewni się spodobają, cała reszta graczy czek na zasady MLG i NORMALNE mapy.
Just over 1.3 billion games have been played, equating to 24,000 years of play, during which time gamers have made 33 billion kills, according to the developer.