Autor Wątek: Tekken 6  (Przeczytany 169638 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1160 dnia: Listopada 17, 2009, 22:31:57 pm »
Powiem Ci, że na śnieżnej planszy nic, nawet 1 raz nie zwolniło. U Azazela jedynie co to zauważyłem, że to coś co lata w tle (ala papierki) czasami ciut zwalnia ale same ciosy i poruszanie się postaci już nie (więc możliwe, że coś mi się wydawało/wydaje). Ja ogólnie gram głównie lawem a za przeciwnika mam fenga. Będę miał chwile czasu to sprawdzę to i wybiorę sobie hwo.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1161 dnia: Listopada 18, 2009, 11:43:34 am »
To dziwne, że nie zauważyłeś ich. Szczególnie, jak sam piszesz, jesteś w tej materii uczulony. Śnieżna plansza. Tam, niemal zawsze coś haczy. Nawet na treningu.
Bodaj na arenie Azazaela również. Tu rzadziej, aczkolwiek i kilka razy coś pękło. Zapewne zależy jeszcze od postaci. Taki Hwo poprzez SKY, czy Kaz swym EWGF , mieszają na planszy bardziej niż Julia łokciem.

Niemniej z kim bym nie pisał, ów przykry fakt odnotowują. kun, chrupie czasem, naszemu moderatorowi?

Chrupanie miejscówek szczerze powiedziawszy mnie wali. T6 poszedł w odstawkę przez niemożliwość gry online. Walić Tekkena, szczególne fucki dla nieudaczników z Namco!

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1162 dnia: Listopada 18, 2009, 12:23:31 pm »
Jadę jutro do maSHteR'a na granie przy płatkach z jogurtem. Zapowiada się pierwsze , od premiery dłuższe granie w ową pozycję. Nie omieszkam przez te kilka godzin wyłapać każdego zwolnienia.
Jednak, jak już pisałem, przy pierwszych kilkunastu walkach, zaraz gdy gra zagościła w paszczy mej PS3 dało co rusz zauważyć dropy, co zniesmaczało. Wszak tylko wczesny T DR na PS3 gubił klatki - jak i po palmie od Xiao po chi niemal zawsze w T3.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1163 dnia: Listopada 18, 2009, 22:56:59 pm »
Odpaliłem wczoraj komnatę aza i śnieżną arenę wybrałem kaza, potem hwo i nic. Pozmieniałem ustawienia (gram na wył blurze) i też nic nie zauważyłem.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1164 dnia: Listopada 19, 2009, 12:34:53 pm »
tango nie zauważył lagów w on line (oczywiście , być może nie ma). Ja, kun, i 96% innych graczy, już tak fajnie nie mamy ....
Dropuje, dropuje. Ludziom z for znudziło się marudzenie o on line, stąd teraz drwią z chrupek w T6. Czyli nie tylko u mnie, ów smutny fakt występuje.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1165 dnia: Listopada 19, 2009, 12:41:50 pm »
Lagi mogę potwierdzić ale chrupania nie. Musiałbym zobaczyć na jakimś filmie o co dokładnie kaman bo szczerze nie mam pkt zaczepienia.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 929
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1166 dnia: Listopada 19, 2009, 14:30:06 pm »
tango nie zauważył lagów w on line (oczywiście , być może nie ma). Ja, kun, i 96% innych graczy, już tak fajnie nie mamy ....
Dropuje, dropuje. Ludziom z for znudziło się marudzenie o on line, stąd teraz drwią z chrupek w T6. Czyli nie tylko u mnie, ów smutny fakt występuje.

Rozmawiałem z nim kilka dni temu i był dość rześko wkurzony, lagi miał (miał bo już się wkurzył i przestał grać) i to duże.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1167 dnia: Listopada 21, 2009, 12:04:03 pm »
Oto przemyślenia , po wielogodzinnym, binarnym melanżu w T6 z maSHteRem. Nie doszliśmy do zero jedynkowego orgazmu, ale do następujących wniosków :

- w chwili obecnej najmocniejsze postaci to Steven, Bryan, Bob i za podium Paweł;

- Hwo nieco przekombinowali;

- to najgorzej prezentujący się po premierze Tekken;

- w sferze audio również na dnie serii;

- on line to nieporozumienie jak nasz rząd;

- scenario to najgorszy dodatek w historii serii;

- Leo jest bardzo dobra;

- konfiguracji opcji żaden Tekken nie miał równie tragicznej;

    Pomimo to, grało się .... wspaniale. Dowiedziałem się także przed wydaniem pe nowego jaką ocenę dostanie, T6 i .... maSHteR okazał się profesjonalistą, jakich w tej gazecie , i u konkurencji brakuje.

Dla tych, którzy nie wiedzą - grafika 7, audio 8, grywalność 10 , ocena ogólna 8+.


el becetol

  • Gość
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1168 dnia: Listopada 21, 2009, 14:20:22 pm »
- scenario to najgorszy dodatek w historii serii;

Według mnie i moich znajomych, to najlepszy dodatek w historii serii (no, nie licząc kręgli, bo tu zdania są podzielone ale to innej miary dodatek). Taki Devil Within czy Tekken Force Mode były tragiczne, ten jest nawet fajny, zwłaszcza dla mnie, fana Urban Reign. ( ). Co tam jeszcze było w historii lepsze od Scenario w T6? Tekken Ball? :lol:

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1169 dnia: Listopada 24, 2009, 10:38:05 am »
Kwestia gustu . Przecież nie musicie się z naszą opinią zgadzać, prawda....

Jednak jak dla mnie, scenario jest przekombinowany, nudny. Źle w nim sterowanie jest rozwinięte. Także jest przy tym w ogóle nie uniwersalny. Twoja siostra, czy kobieta jeszcze piłkę by poodbijały, a nakłoń je by z 14 min. pograły w to to....

UR bardzo mi się podobał. Stąd dziwi fakt, iż scenario zostało skopane niczym przeciwnik Hwoaranga w powietrzu.

Poza tym, UR na PS2 lepiej wygląda, jest lepiej animowany, bardziej złożony i ma po sto kroć lepszy system nić S z T6. Jeśli się jednakowoż przy tym komuś bardzo podoba , jego indywidualna sprawa.
Tu nie ma wszak trzciny jako moda, czy ekipy z n+ (jeszcze), by ktokolwiek za takie stwierdzenie dostał kare za prowokacje, tylko z tytułu, że on twierdzi inaczej xD

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1170 dnia: Listopada 26, 2009, 08:42:54 am »
Namco Bandai Games Releases Details of Upcoming Free TEKKEN 6 Update:
http://www.gametactics.com/?view=article&article=2767

Cytuj
To further enhance player?s online gameplay experience, the new update will be available on Nov. 26, 2009 and include:

?    Improve input response - Improve game's responsiveness to button/command inputs.
?    Selectable search priorities for ranked matches - Players will be able to set search priorities for opponents in ranked matches based on comparable rank or connection speed quality as well as area.
?    Optimize data transmission between fighters and spectators ? The fight data will be optimized in order to reduce the bandwidth load on the host?s console. 
?    Signal strength bars ? The update will improve the signal strength bar to reflect connection quality more accurately.
?    Chance to cancel match - The update will allow players to cancel the match before it begins after displaying the opponents signal strength.

This update is separate from the online co-op Scenario Campaign mode download which is scheduled for this winter.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1171 dnia: Listopada 26, 2009, 08:58:04 am »
Mogli jeszcze dodać ale nie po c**j:
- p2 customization
- versus statistics tracking
- p2 button layout customization can be saved now
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1172 dnia: Listopada 26, 2009, 23:03:54 pm »
Co racja, to racja. Dobrze prawisz. W tym aspekcie T6 ssie wyborniej niż Candy Suxx.

gawi

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 26-04-2006
  • Wiadomości: 671
  • Reputacja: 3
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1173 dnia: Listopada 27, 2009, 00:44:44 am »
Nie wiem czy wy też to zauważyliście, ale po updacie online przestał mulić. Po za tym jest opcja wyboru szukania gry ze względu na Rank lub jakość połączenia. Wkońcu będzie można włączyć grę samemu, bez konieczności ściągania kumpli do domu :)

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1174 dnia: Listopada 27, 2009, 15:18:50 pm »
Sprawdzę później lub jutro (e zasadzie to nie jutro a dzisiaj).
: Listopad 27, 2009, 01:59:20 am
Ograłem online po aktualizacji i jest lepiej. Namco coś tam pozmieniało i wyszło to raczej na dobre. Nie jest idealnie ale pograć się da.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

kilgort

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 12-11-2008
  • Wiadomości: 283
  • Reputacja: 0
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1175 dnia: Listopada 28, 2009, 17:28:57 pm »
Sie zoabczy  8)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1176 dnia: Listopada 28, 2009, 23:16:21 pm »
Dzisiaj nie dam się namówić (z kun'em o mały włos się udało), jednak jutro na 96%, jak najbardziej.
Z innej beczki, jakaś strategia na "Koszmarny pociąg"....

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1177 dnia: Listopada 29, 2009, 06:14:59 am »
Online poprawiony...nieco! Nadal potrafi lagować, czasem nie chce nas połączyć, itp., ale przynajmniej mamy wybór czy chcemy walczyć przed starciem. Fakt, że trafić na przeciwnika z łączem "na piątkę" jest ciężko, ale nie niemożliwie (chociaż i wtedy potrafi wywalić, a jakże!). Droga do bezstresowej zabawy nadal daleka...

dark\

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-05-2006
  • Wiadomości: 4 529
  • Reputacja: 20
  • Play hard go pro !
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1178 dnia: Listopada 29, 2009, 11:20:21 am »
To problem jest u Was, bo ja potrafie bez problemu walczyc na 2 kreskach, bez zadnych scin(czasami moze zrobi sie na pare sekund slo mo, ale to jest naprawde sporadyczne)...
Jedna awaria PS3 to tragedia, milion awarii x0 to statystyka.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1179 dnia: Listopada 29, 2009, 12:26:41 pm »
Ja znam ludzi, którzy w T DR młócili do premiery T6 . Przecież da się grać. Jasne. To dlaczego żaden turniej on line nie jest prowadzony (w SF IV są takowe). Bowiem wprawnemu graczowi przeszkadza fakt, że przeciwnik, który ma 16 k/s straty, a my chcemy go 14fps JS wybić, tego nie robimy z tytułu -nawet- minimalnego opóźnienia.

Dalej. Sprawdziłem ten on line nowy. Optymistycznie nastawiony byłem, niczym przy zakupie kolejnego zegarka.

Dorwałem jakiegoś Lee przy połączeniu 4. Było nieźle. Nie było tak jak być powinno, ale grało się w miarę sympatycznie. Dostał. Kolejny gracz (również dostał), miał ze mną połączenie "trzy". Tu już nerwicy można było dostać.

Później zaproponowałem aphelion'owi kilka walk. Zgodził się. Mieliśmy połączenie na piątkę. Grało się przyzwoicie. Faktycznie lepiej niż dawniej, choć dalekie było to do ideału. Niby szarpnięć nie było i widocznych lagów, jednak wprawny gracz wyczuje, że coś jest nie tak. Just frame Pawła (chmurka) który robię zawsze niemal w każdej sytuacji , nie wyszedł mi ani raz (to właściwie dwa jf w jednej kombinacji).
Z boundami był problem i z dashem (podejście) po szrederach.

Normalnie zawsze robię akcję, po czymkolwiek u Phoenix'a za co najmniej 69dmg. Czy to po WS+2, czy d/p+2, g/p+4, t+2 .... cokolwiek. Tu należało się ograniczyć o ponad 16 ptk na akcji (no i jf nie wychodziły). Dwa takie zagrania, jesteśmy w plecy 1/4 paska (on bazowo ma ok 144 ptk).

Jednak jak pisałem, grało się nieźle.

Pierwsze 4 walki bez większych problemów wygrałem. Później szło po równo (raz on, raz ja). Nawet mój Stefan leżał na deskach z dwa razy. Cała sytuacja zbiegła się z potężnym pokazem slajdów. Po mimo, iż grało się bardzo dobrze (poziom przeciwnika), sama walka była tragiczna (techniczny aspekt). Aż po pewnym czasie się rozłączyłem. Ponieważ , gdy oponent leży po danej akcji, gracz musi widzieć czy dalej leżakuje (okizame), czy wstaje (stosowny setup). A jak takie ogromne zwolnienia są, to ja mam problem z wyprowadzeniem stosownej akcji, a co dopiero o reszcie pisać.

aphelion zrzucił to na barki streamowania CS przez brata. Napisałem mu, że następnym razem niech na gofry go wyśle i się znowu zmierzymy.
Jak będzie jak przy pierwszych 4 walkach, będzie nieźle - nie, nie dla tego, że łatwo mi je poszły ^^'

Co do mojego przeciwnika, to nie sposób nie napisać, że kto chce pograć z wymagającym przeciwnikiem na poziomie, z miejsca może się z aphelionem zmierzyć.
Chłopak kuleje w dziedzinie customów (inna sprawa, że jakie to Wei ma custom stringi), ale system zna dobrze, zręczne paluchy ma, zapewne brakuje mu ogrania na niektórych, ale nadrabia to swymi milusińskimi (Feng i Prawo Lasu Senior).

Bardzo dobre juggle, równie na wysokim poziomie, zabawa z setupami, ogólnie morderca, z którym przeciętny gracz ma takie szanse jak Adamek z Klitschkiem na dziś dzień.

Taka mała uwaga tylko. Grałem z kilkoma osobami z forum w SF IV. Każdy grał jedną, góra dwoma postaciami - z czego ta druga, tak z 4 klasy za mainem.
Liczę, że aphelion bardziej elastyczny będzie kolejnym razem i popróbuje coś swym Królem i Mishimą, których lubi.

A.... pomimo wszytko, Hworrym każdy juggl się udał ( nie do pomyślenia przed poprawką).

kilgort

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 12-11-2008
  • Wiadomości: 283
  • Reputacja: 0
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1180 dnia: Grudnia 01, 2009, 17:53:37 pm »
A ktory jest lepszy  :-o apha ,  czy SW ?? Dalej na skillowym poiziomie sie kapi jak zawsze?? Dalbym Sylvan radfe aphelionowi ??
Jak po tylu po premierze oceniacie Tekkenca nowego panowie  :cool:

dark\

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-05-2006
  • Wiadomości: 4 529
  • Reputacja: 20
  • Play hard go pro !
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1181 dnia: Grudnia 01, 2009, 18:50:26 pm »

Chłopak kuleje w dziedzinie customów (inna sprawa, że jakie to Wei ma custom stringi), ale system zna dobrze, zręczne paluchy ma, zapewne brakuje mu ogrania na niektórych, ale nadrabia to swymi milusińskimi (Feng i Prawo Lasu Senior).
Przeciez aph Tobie pisal, ze Fengiem gral jego brat, czyli ja.
Jakby ktos chcial to moze mi zepsuc statystyki(na ten moment powyzej 80% przy ponad 20 walkach). Przegralem tylko z jakimis katami(mieli stosunek walk np. 180:15, albo ~250:~30), ktorzy chyba odrazu napier**laja w tekkena, jak otworza oczy + 1 walka z jakas pizdeczka;p.
Ogolnie chcialbym sie zapytac, czy u Was tez czasami nie zapisze walk: wygralem 3 walki z zrzedu, wylaczylem gre na chwile, bo musialem wyjsc. Wlaczylem ponownie i sie te walki nie zapisaly._.
Jedna awaria PS3 to tragedia, milion awarii x0 to statystyka.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1182 dnia: Grudnia 01, 2009, 19:58:57 pm »
Wczoraj probóbowałem grać online, ale nie dało się. Dziwne jest to, że zazwyczaj wywala mnie z walki na "piątkowym" połączeniu?!

dark\

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-05-2006
  • Wiadomości: 4 529
  • Reputacja: 20
  • Play hard go pro !
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1183 dnia: Grudnia 01, 2009, 20:21:16 pm »
Wczoraj probóbowałem grać online, ale nie dało się. Dziwne jest to, że zazwyczaj wywala mnie z walki na "piątkowym" połączeniu?!
Wiesz co, roznie bywa. Ja grajac dzisiaj ok. 8 walk, 2/3 stoczylem z Polakami i przy 5 kreskach byl raz pokaz slajdow przez 1/4 pojedynku. Natomiast pozniej znalazlo mi osobnika z 4 kreskami, patrze i sobie mysle:"no git, 4 kreski, gramy".
Przenioslo nas na miejsce potyczki, patrze 1 kreska i "kur**, bedzie ciekawie". Przy tej walce NI chu** laga nie bylo, gralo mi sie jak na vs z aph.
Rozlaczylo mnie dzisiaj 2x, raz na 3 kreskach i raz na 4(chociaz w tym przypadku sadze, ze typ sam wyszedl, bo dostawal w dupe i akurat rozlaczylo przy ostatniej rundzie, jak mial rage'a).
Jedna awaria PS3 to tragedia, milion awarii x0 to statystyka.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1184 dnia: Grudnia 01, 2009, 21:03:34 pm »
Aaaaa. Ciebie zatem wysyłałem na gofry. xD Najwidoczniej tego nie doczytałem (to, o tym Wei), bowiem myślałem, że aphelion się przerzucił na bydlaka. Bardzo dobrze nim operujesz. Chętnie się zmierzę dziś/jutro pod wieczór - jak coś, daj znać. Steve na Fenga, czy jak to tam widzisz. Sądziłem, że dalej aphelion gra i skakałem sobie po postaciach - nie gramy o złote gacie, a ja nie lubię jednym walczyć non stop.

kilgort, bardzo wyrównanie. Choć nieskromnie dodam, że raczej ja. Tyle, że jak już wspominałem, raz wygra on, raz ja, a większość walk, to dwa, dwa w rundach. Chyba, że biorę Stevensona, to lekko się szala na moją stronę przechyla (na osiem walk, poległ dwa razy) - choć i tak dalej nie jest bezstresowo.

By nie być gołosłownym, masz wizualnie przykład - z ostatniego sparingu:

SW Hwo   3:2 Law aphelion
SW Hwo   3:2 Law aphelion
SW Bryan 2:3 Law aphelion
SW Bryan 1:3 Law aphelion
SW Paul   3:2 Law aphelion
SW Stev  3:0 Law aphelion

Jak widać, żyletki. O, zdecydowanie już dawno nie grało mi się tak dobrze i tak wyrównanie. Jeśli chłopak taki poziom prezentuje w SF IV, z miejsca mu na Mikołaja kupuję ^^'

Liczę przy tym, że bracia nie będą bawić się w Kitos'a, i bardziej uniwersalnie do gry podejdą (różne postaci).
To co , czekam na kolejne walki.

kun, też się skuś :*


kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1185 dnia: Grudnia 19, 2009, 01:39:31 am »
Kurde bele zacząłem grać rankingi w końcu i w sumie to jedyny "możliwy" tryb online w TK6!

-----

Wiadomo coś o jakimś patchu jeszcze bardziej poprawiającym doznania w online?? :D

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1186 dnia: Grudnia 21, 2009, 12:55:24 pm »
kun, wysyłam na PM swój nr tel. Puszczaj strzałki na 40 min. przed chęcią gry w T6, lub coś w ten deseń, bo ciężej się nam umówić, jak z dyrektorem elektrowni.  xP

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1187 dnia: Grudnia 22, 2009, 22:25:46 pm »
Mam dwa lamerskie pytania:
- jak nagrać replay z walki
- jak użyć miecz devil jinem?

Edit.
Doszedłem do wniosku, że replay można nagrać tylko w walce online, także wszystko jasne..
Swoją drogą w tekkena po sieci nie da sie grać na zadowalającym poziomie, bo nawet przy łączu "4" (o które ciężko, że o "5" nawet nie wspomne..) są opóźnienia ;/
« Ostatnia zmiana: Grudnia 23, 2009, 18:36:42 pm wysłana przez Madman »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1188 dnia: Grudnia 24, 2009, 11:32:13 am »
1+2+3 jeśli chodzi o demoniczny miecz demona Jina.

Dalej. Wczoraj udało mi się umówić z kun'em na sparingi. Po 4 próbach , ciągle nas rozłączało co rusz. Jego kobieta zapewne uszkodziła mu kabel, bądź fakt ów wynika z głodzenia chomika.
Ten widzi żółty kabel, myśli "o, w końcu kun dał mi ser".

Inaczej tego wyjaśnić nie sposób. Grałem bowiem później kilkadziesiąt walk w ani razu nie było takiej sytuacji. jakimś trafem niemal wszystkie wygrałem.
I tu taka ciekawostka. Trafiłem na najtańszego gracza jakiego w życiu spotkałem. Co ciekawe, grał Hwo. Bardzo biednie , ale skutecznie. Kapa rozpoczynała się od g/p+4.... i kończyła  się zgadywanką - mid/low. Bardzo duży zasięg. Przyznam, że zaskoczył, przegrałem i .... rozłączył się. Zaprosiłem na koleją walkę a ten "HAHAHA". Ponowiłem pytanie. A ten po raz kolejny wyśmiał. Napisałem mu coś o rewanżu, że chciałbym raz jeszcze się z nim zmierzyć, bo jedna walka to żaden wyznacznik, a ten dalej swoje i , że 1-0 musi mnie nieźle wk*&^%.

Ja już wiedziałem, że na dłuższą metę ubije go jak Eskimos fokę, ale ten dalej swoje. Wziąłem go na podstęp, że niby jaki on to nie pro, i chciałbym Hwo na Hwo kilka walk. Znowu drwił. W końcu się zgodził. Robiłem zbicia ciosu na low i karałem najokrutniej jak mogłem. Cwaniak widząc co się dzieję, rozłączył się i dalej, że jest lepszy, bo 1-0.

W końcu (nie dawało mi to spokoju), dorwałem się doń (przyjął zaproszenie), na kilka walk i Bryan, Steven, Paweł pokazali mu gdzie jego miejsce  :grin:

Poznałem niejakiego Rosomaka z Niemiec. Zbiłem wielokrotnie i w T6 i w SF IV. Później jesxzcze kilku innych (aż dobiłem do 16 wygranych pod rząd). Następnie trafił mi się niejaki mdx coś tam. 
Bardzo dobry żołnierz. Świetnie gra Heńkiem (szkoda , że tylko nim). Obok jay'a i brata apheliona (mój SP jeszcze z T DR), to najlepszy gracz z jakim się w sieci spotkałem (no, jest jeszcze morderczy Foxxy). Dość napisał, iż mój Steven musi się ostro napracować, by wygrać.

Co do połączeń. Wczoraj/dziś z nikim pięć nie miałem. 4/5 najczęściej i odbyło się bez zgrzytów. Fakt, wiele juggless nie wchodzi jak w VS (tu szczególnie kuleje Bryan, ale znalazłem follow up i na to), ale jak tak będzie, to jest dobrze. Gorzej przy trójeczce, jednak i tu odbyło się bez większych lagów, choć Fengiem i Fury raczej nie sposób było grać.

Ogólnie czekam teraz na (jak zawsze) wyborne pojedynki z aphelionem, jay'em, mad'em, no i kunem  :naughty: Liczę, że gdzieś tam dark znajdzie czas i odseparuje się od CS , by pokazać na co jego Wei'a nadal stać.  :roll:

 :angel:

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 929
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1189 dnia: Grudnia 24, 2009, 15:39:35 pm »
Cytuj
Przyznam, że zaskoczył, przegrałem i .... rozłączył się. Zaprosiłem na koleją walkę a ten "HAHAHA". Ponowiłem pytanie. A ten po raz kolejny wyśmiał. Napisałem mu coś o rewanżu, że chciałbym raz jeszcze się z nim zmierzyć, bo jedna walka to żaden wyznacznik, a ten dalej swoje i , że 1-0 musi mnie nieźle wk*&^%.

Ja już wiedziałem, że na dłuższą metę ubije go jak Eskimos fokę, ale ten dalej swoje. Wziąłem go na podstęp, że niby jaki on to nie pro, i chciałbym Hwo na Hwo kilka walk. Znowu drwił. W końcu się zgodził. Robiłem zbicia ciosu na low i karałem najokrutniej jak mogłem. Cwaniak widząc co się dzieję, rozłączył się i dalej, że jest lepszy, bo 1-0.

Miałem kiedyś dokładnie taką samą sytuacje tyle że grając w SFIV. Wszystko przez to, że niechcący wziąłem dhalsima, a to był mój pierwszy kontakt z nim w tej części ulicznego wojownika. Po kilkinastu próbach w końcu przyjął moje zaproszenie na rewanż, ja wziąłem swojego maina (Ryu) walka była ustawiona na 3 rundy, w pierwszej zgarnąłem go perfektem, w drugiej raz mnie ciachnął (ultra rozpaczy blanki). Niestety w połowie trzeciej szybciutko wyszedł po czym wysłał mi wiadomość, że to się nie liczy i ogółem straszna lama ze mnie  :angel:

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1190 dnia: Grudnia 24, 2009, 18:53:13 pm »
Buców na necie nie brakuje..

Co do połączenia - wczoraj i przedwczoraj nie dało się grać online na PS3 w TK6. Dziwi mnie to, bo dla próby włączyłem MW2 na XO i wszystko chulało bezproblemowo. Co więcej, po patchu dało się normalnie grać nawet na trzech kreskach w tego cholernego Tekkena 6...

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1191 dnia: Grudnia 25, 2009, 23:02:25 pm »
Da się kun. Teraz tylko zrób coś z kablem (Ryo również) i możemy śmiało toczyć - oby - jak najbardziej wyrównane walki.  :grin:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1192 dnia: Grudnia 26, 2009, 01:27:40 am »
1+2+3 jeśli chodzi o demoniczny miecz demona Jina.



Eh.. A byłem przekonany, że sprawdzałem tą kombinacje.. 
Dzięki za pomoc!

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1193 dnia: Grudnia 26, 2009, 21:11:12 pm »
Nie ma za co. W razie kłopotów, pytaj. Ja i kun, to takie lepsze zaibatsu  :grin:

hanza

  • Gość
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1194 dnia: Grudnia 28, 2009, 02:32:29 am »
Nie ma za co. W razie kłopotów, pytaj. Ja i kun, to takie lepsze zaibatsu  :grin:
Keep Dreamin´

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1195 dnia: Grudnia 28, 2009, 16:32:10 pm »
Kurde bele znowu nie daje się u mnie grać w TK6! Nie wiem co jest, ale za każdym razem wywala mnie z meczu.. Ma ktoś z Was podobny problem??

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1196 dnia: Grudnia 28, 2009, 17:10:45 pm »
Ryo dokładnie tak samo ma w SF IV. To coś od was wyszło, gdyż mnie tylko z nim w SF IV rozłączało, a w T6 jak my próbowaliśmy "grać" wiesz jak było. Natomiast jak dałeś sobie spokój, ja bez żadnych problemów grałem z ludźmi z Dani, USA, Niemiec , a nawet Francji. Z żadnym z nich nie było takich cyrków.  :-?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1197 dnia: Stycznia 14, 2010, 12:58:17 pm »
Tekken 6 getting online co-op update:
http://www.psu.com/Tekken-6-getting-online-co-op-update-News--a008507-p0.php

Cytuj
Tekken 6 is getting a pretty significant online update that will allow players to fight side-by-side. The Scenario Campaign sets two players against several opponents in various stages. This feature was typically only available as an offline single player mode with an AI companion, but this update will allow you to join up with a friend online in the Scenario Campaign.

You’ll be able to use voice chat to go over strategies on how to defeat opponents and their legions of minions. There will also be a co-op leaderboard so everyone can see how they matchup against the best fighters in the world.

The update also includes an improvement to Mokujin AI – in online versus mode, Mokujin’s fighting style changes with every round.

The best part of this downloadable update is that it will be released for free on the PlayStation 3 and Xbox 360. Look for this update on January 18.

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 929
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1198 dnia: Stycznia 14, 2010, 19:16:15 pm »
Przykro mi panowie, ale oznacza to najprawdopodobniej, że macie zamknięty NAT.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1199 dnia: Stycznia 15, 2010, 19:59:41 pm »
Ryo i kun.