Autor Wątek: Red Dead Redemption  (Przeczytany 175707 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #520 dnia: Maja 22, 2010, 12:19:37 pm »
Cytat: Mikes  Maj 20, 2010, 22:12:14 pm
- BEZNADZIEJNY system sprzedawania, mozna tylko pojedynczo, jak mamy duzo rzeczy to spedzimy 5 minut widzac OCZOJEBNĄ animacje Sold! (bez kitu po 10 razach musze odwracac głowe od tv)

Jeśli jeszcze na to nie wpadłeś - lewą gałką wybierasz przedmiot, a prawą ustawiasz ilość. Można opchnąć wszystkie przedmioty danego typu za jednym zamachem.
:lol:

Ohtar

  • Gość
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #521 dnia: Maja 22, 2010, 14:15:34 pm »
Jemu chyba chodziło właśnie o to, że nie można zaznaczyć sobie co chcemy sprzedać. Gdy polujemy na różne zwierzęta to tych trofeów do sprzedania jest czasami od chu**. Z jednego zwierzaka mamy czasem dwie-trzy rzeczy do sprzedania.

Ograłem chwilę free-roam. Zajebisty tryb. Tylko grając samemu można trafić na zjeba, który będzie przeszkadzał w zabawie zabijając cię non-stop. Najlepiej grać w posse ze znajomymi. Zdziwiłem się, gdy zagwizdałem po konia, a przyjechał muł :P Niski level ma swoje wady. Do robienia jest od cholery rzeczy - oprócz gier zespołowych - czyszczenie melin bedzie zajebiste dla każdego, komu podobają się strzelaniny w tej grze. A w dzienniku mamy różne zadania do wykonania, podobnie jak w trybie dla jednego gracza. Dają one punkty doświadczenia i tytuły, które możemy sobie umieścić nad nickiem który wyświetla się nad głową bohatera (fajna rzecz :) ).

Dopiero niedawno zakapowałem, że można NPC-om odpowiadać wciskając O. Często na szlaku witają się z nami różne osoby, więc dla klimatu im odpowiadam. Snajperka ma celownik odpowiadający jakością poziomowi technologicznemu okresu.

Trzeba się zgadać na wieczór, żeby poczyścić hideouty dla paru poziomów exp-a. Iras masz ochotę? Ktoś jeszcze ma na PS3?

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #522 dnia: Maja 22, 2010, 16:16:01 pm »
Cytat: Mikes  Maj 20, 2010, 22:12:14 pm
- BEZNADZIEJNY system sprzedawania, mozna tylko pojedynczo, jak mamy duzo rzeczy to spedzimy 5 minut widzac OCZOJEBNĄ animacje Sold! (bez kitu po 10 razach musze odwracac głowe od tv)

Jeśli jeszcze na to nie wpadłeś - lewą gałką wybierasz przedmiot, a prawą ustawiasz ilość. Można opchnąć wszystkie przedmioty danego typu za jednym zamachem.
:lol:

Jemu chyba chodziło właśnie o to, że nie można zaznaczyć sobie co chcemy sprzedać. Gdy polujemy na różne zwierzęta to tych trofeów do sprzedania jest czasami od chu**. Z jednego zwierzaka mamy czasem dwie-trzy rzeczy do sprzedania.



Po godzince polowania mamy tego w ch** skoro kazdy zwierz zostawia po 3-5 rzeczy, jakby nie mogli dac Sell all skoro i tak do niczego innego tego nie uzywamy.

Zakończenie jest ch**owe.

Gierka a 9-, kazda dyszka bedzie przejawem hajpu

lupinator

  • Gość
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #523 dnia: Maja 22, 2010, 16:23:47 pm »

Gierka a 9-, kazda dyszka bedzie przejawem hajpu
Dobrze wiedzieć :)))

Ohtar

  • Gość
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #524 dnia: Maja 22, 2010, 16:33:48 pm »
Mam jedną misję, której nie da się przejść. Muszę zaczynać od nowa. Jest mieścina Thieves guild, w której jest magazyn z odsuwanymi drzwiami. Długo przed tą misją otworzyłem te wrota i teraz jestem w ciemnej dupie. Nawet jest motyw, że koleś puka w powietrze w cut-scene i okazuje się, że niby zamknięte :/ Ale to nic, potem w misji jest motyw, że tą bramę trzeba otworzyć, a się nie da i nie mogę tej misji ukończyć. Muszę grać od początku. Yay!

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #525 dnia: Maja 22, 2010, 16:44:22 pm »

Gierka a 9-, kazda dyszka bedzie przejawem hajpu
Dobrze wiedzieć :)))
O ch** ci chodzi patryk?

Wiem żeś fanboj w ch** ale 10 są dla gier idealnych albo bliskich ideałowi, tutaj bugów jest w ch** a gra nie jest ani troche odkrywcza

ergo, stfu

lupinator

  • Gość
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #526 dnia: Maja 22, 2010, 17:19:47 pm »
No tak, jestem rad, że mi to wyjaśniłeś : ))

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #527 dnia: Maja 22, 2010, 18:59:35 pm »
haha

Wiadomość scalona: Maja 22, 2010, 22:22:50 pm
Za malo muzyki ma ta gra, są 2 momenty w których włacza sie muzyka z wokalem i te momenty miazdza jaja.

Nie rozumiem koncowki bo
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Maja 22, 2010, 22:22:50 pm wysłana przez Mikes »

Ohtar

  • Gość
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #528 dnia: Maja 23, 2010, 10:13:21 am »
Za malo muzyki ma ta gra, są 2 momenty w których włacza sie muzyka z wokalem i te momenty miazdza jaja.

Ja pierwszy z tych dwóch momentów miałem kilka chwil temu i rzeczywiście efekt jest świetny. Fajnie goście grają czasem na harmonijce ustnej.

Dbałość o szczegół porażająca - na bandolierze, który Marston może kupić i nosić w nim dodatkowe ammo widać pojedyncze naboje w ilości zależnej od aktualnego stanu posiadania. :) W ogóle fajne jest to, że cały sprzęt bohater nosi na sobie (może ze zmienianiem giwer w locie jest przesada, ale jak ktoś nie chce to nie musi tego robić). Nóż za pasem, karabin na plecach. Nawet lasso widać :)


Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #529 dnia: Maja 23, 2010, 10:42:15 am »
Chcialem kupić ale już wszędzie wyprzedana :o WTF??

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #530 dnia: Maja 23, 2010, 10:47:15 am »
Chcialem kupić ale już wszędzie wyprzedana :o WTF??

Cenega.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #531 dnia: Maja 23, 2010, 11:23:43 am »
Nie udało się dostać gry przy premierze - kupię za jeden, dwa miesiące kilkadziesiąt PLN taniej.

Jak z płynnością wersji PS3?

lupinator

  • Gość
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #532 dnia: Maja 23, 2010, 11:28:46 am »
Heh, za miesiąc-dwa klimat będzie jeszcze lepszy - upał wdzierający się do mieszkania  i pustynne klimaty w RDR będą idealnie współgrały.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #533 dnia: Maja 23, 2010, 11:38:24 am »
Heh, za miesiąc-dwa klimat będzie jeszcze lepszy - upał wdzierający się do mieszkania  i pustynne klimaty w RDR będą idealnie współgrały.
Racja, no i może do tego czasu wyjdą jakieś 'pacze' poprawiające to i owo.

lupinator

  • Gość
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #534 dnia: Maja 23, 2010, 11:44:13 am »
Heh, za miesiąc-dwa klimat będzie jeszcze lepszy - upał wdzierający się do mieszkania  i pustynne klimaty w RDR będą idealnie współgrały.
Racja, no i może do tego czasu wyjdą jakieś 'pacze' poprawiające to i owo.
E tam, ja po 12 godzinach grania nie miałem ani jednego bugaska:)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #535 dnia: Maja 23, 2010, 11:51:32 am »
Heh, za miesiąc-dwa klimat będzie jeszcze lepszy - upał wdzierający się do mieszkania  i pustynne klimaty w RDR będą idealnie współgrały.
Racja, no i może do tego czasu wyjdą jakieś 'pacze' poprawiające to i owo.
E tam, ja po 12 godzinach grania nie miałem ani jednego bugaska:)
No to tym lepiej ;]

A jak multi się prezentuje?

Ohtar

  • Gość
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #536 dnia: Maja 23, 2010, 11:53:07 am »
Co do płynności na PS3 - aktualnie jestem w Meksyku i miejscami chrupie niemiłosiernie.

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #537 dnia: Maja 23, 2010, 12:55:54 pm »
Trochę przemyślen na temat zakoczenia

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Ohtar

  • Gość
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #538 dnia: Maja 23, 2010, 15:53:44 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Polowanie we free roamie w śnieznej lokacji to hardcore. Pumy są przepakowane. A takiego jegomościa jak na foto ustrzeliłem w formie bossa :P

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #539 dnia: Maja 23, 2010, 16:31:40 pm »
Swoja droga sniezna lokacja jest paskudna, miejscami to wyglada jak ps2

lupinator

  • Gość
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #540 dnia: Maja 23, 2010, 16:54:48 pm »
Jakie są straty za śmierć?

Ohtar

  • Gość
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #541 dnia: Maja 23, 2010, 17:02:12 pm »
W multi? Nie ma żadnych.

lupinator

  • Gość
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #542 dnia: Maja 23, 2010, 17:26:33 pm »
W singlu. Bo z tego co widziałem straciłem tylko łupy z polowania i nic więcej, co dziwne.

Ohtar

  • Gość
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #543 dnia: Maja 23, 2010, 19:46:53 pm »
Łupy tracisz jeśli nie zrobisz sejwa. A przy innych osiągnięciach gra robi autozapis i dlatego nic Ci nie zniknęło.

lupinator

  • Gość
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #544 dnia: Maja 23, 2010, 23:50:25 pm »
Polecam porównać efekty zachowania Marstona po alkoholu z zakochaniem Bellica. Progres niesamowity.

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #545 dnia: Maja 24, 2010, 00:01:12 am »
Zaczałem grac drugi raz, powolutku, robiac wszystkie poboczne i duzo polujac, wkrecilem sie duzo bardziej

Ohtar

  • Gość
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #546 dnia: Maja 24, 2010, 07:27:57 am »
Ja proponuję od razu grać na expert, bo z auto-celowaniem jest debilnie łatwo.

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #547 dnia: Maja 24, 2010, 08:23:30 am »
No ja mam expert odkad zobaczyłem ze defaultowo gra namierza z połowy ekranu

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #548 dnia: Maja 24, 2010, 11:04:47 am »
Accessing the Secret Ending for Red Dead Redemption
http://www.justpushstart.com/2010/05/23/accessing-the-secret-ending-for-red-dead-redemption/

Cytuj
Without spoiling anything from Red Dead Redemption, finishing the mission, “The Enemy that Shall Be Destroyed”, is NOT the true ending of the game. There’s actually a hidden ending that you can unlock.

For gamers who were disappointed to how the game ended you have a chance to truly finish the story by unlocking a hidden mission. When all of the story-missions are complete, the secret mission that shows the real ending of the game will be disguised in the Map as a Stranger mission. The mission, “Remember My Family” can be triggered by following the “?” icon to the Blackwater Station Train Platform. Approach the Federal Agent and there you will get to see how this game will truly end.

Upon finishing the mission, you will see the credits. Congratulations!

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #549 dnia: Maja 24, 2010, 12:19:23 pm »
http://www.thegamingvault.com/2010/05/red-dead-redemption-bugs-or-hilarious-genetic-experiments/
 :lol: :lol: :lol:
dawno się tak nie uśmiałem, jeśli gra z takimi błędami dostaje 10/10...to ten świat zwariował.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #550 dnia: Maja 24, 2010, 12:41:11 pm »
http://www.thegamingvault.com/2010/05/red-dead-redemption-bugs-or-hilarious-genetic-experiments/
 :lol: :lol: :lol:
dawno się tak nie uśmiałem, jeśli gra z takimi błędami dostaje 10/10...to ten świat zwariował.
HAHAHAHA donkey lady omfg

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #551 dnia: Maja 24, 2010, 12:51:52 pm »
Buhahahah kojot i donkey lady win :D

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #552 dnia: Maja 24, 2010, 12:52:11 pm »
jeśli gra z takimi błędami dostaje 10/10...to ten świat zwariował.
To się nazywa efekt hype'u - gry Rockstar na tej generacji konsol są najlepszym przykładem tego zjawiska.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #553 dnia: Maja 24, 2010, 13:00:30 pm »
jeśli gra z takimi błędami dostaje 10/10...to ten świat zwariował.
To się nazywa efekt hype'u - gry Rockstar na tej generacji konsol są najlepszym przykładem tego zjawiska.
imo cała ta generacja na to cierpi, wspomniałeś już GTA4 (to chyba najbardziej przechype'owana, im dłużej w to gram to tym mniejszą ocenę dawał), dorzucę jeszcze Bioshock, God of War 3 (2 była lepsza), Modern Warfare 2, troszkę MGS4 (coś mało typowego skradania--patrz akt 3 i 5, 4 też taki..inny). Pewnie jeszcze by się coś znalazło. Oczywiście są to moje osądy.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #554 dnia: Maja 24, 2010, 13:14:46 pm »
W pełni się zgadzam.
Wychodzi na to, że braki w dostępności RDR okażą się być całkiem pozytywne z punktu widzenia gracza.
Produkt jest niedopracowany - zwłaszcza w wersji na PS3, nie warto więc dawać za niego pełnej ceny.

Tak samo jest u mnie z FF13 - czekam jeszcze ok. miesiąc i kupię nową poniżej 100PLN, czyli za tyle ile ta gra jest IMO warta.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #555 dnia: Maja 24, 2010, 13:29:18 pm »
http://www.thegamingvault.com/2010/05/red-dead-redemption-bugs-or-hilarious-genetic-experiments/
 :lol: :lol: :lol:
dawno się tak nie uśmiałem, jeśli gra z takimi błędami dostaje 10/10...to ten świat zwariował.
:lol: :lol: Gunslinger Dog.

Dawno się tak nie uśmiałem z growych bugów :lol:

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #556 dnia: Maja 24, 2010, 13:34:05 pm »
jeśli gra z takimi błędami dostaje 10/10...to ten świat zwariował.

Wiesz, trzeba brać tu pod uwagę kilka czynników:
1) każda gra z wielkim, otwartym światem (tyczy się to wszelkich GTA, RDR, Obliviona, Far Cry 2, Fallout'a, Assassin's Creed itp.) na pewno będzie miała błędy, gdyż po prostu niemożliwe jest w przypadku takiego produktu przeprowadzić 100% testów. Gra jest za wielka, daje zbyt wiele możliwości - jest sporo scenariuszy czy czynników, których twórcy po prostu nie mogli przewidzieć (szczególnie tyczy się to AI postaci). Co innego z grami liniowymi, które idą pewnym scenariuszem, korytarzem - tam łatwo jest kontrolować, co gracz może robić w danej chwili, w danym miejscu.
2) nie każdy się na te błędy natyka; są błędy, które są powszechne, ale są też specjalne przypadki, o których, gdyby nie Internet, większość graczy by nawet nie wiedziała. Nie wiadomo też, czy akurat recenzenci mieli do czynienia z tego typu błędami...
3) ... szczególnie biorąc pod uwagę to, że, podobnie jak to było w przypadku GTA4, większość recenzentów (zachodnich) mogło zapoznać się z grą jedynie w siedzibie Rockstar i tylko przez pewien ograniczony czas.

Tak czy inaczej, Donkey Lady rlz :lol:
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #557 dnia: Maja 24, 2010, 13:37:24 pm »
Biorąc pod uwagę, że przy tych bugach (które rzecz jasna trafiają się nagminnie i utrudniają rozgrywkę) i niedopracowaniu wersji na PS3, gra jest lepsza niż San Andreas i GTA IV razem wzięte, te wszystkie dychy są zdecydowanie na wyrost  :hihi:

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #558 dnia: Maja 24, 2010, 13:44:21 pm »
Eeee ;p nie moze byc lepsza od San Andreas, bo nie ma BMX'a ;] Chyba najwiecej czasu w San Andreas spedzilem na jezdzeniu na rowerze ;p

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Red Dead Redemption
« Odpowiedź #559 dnia: Maja 24, 2010, 13:59:52 pm »
jeśli gra z takimi błędami dostaje 10/10...to ten świat zwariował.

Wiesz, trzeba brać tu pod uwagę kilka czynników:
1) każda gra z wielkim, otwartym światem (tyczy się to wszelkich GTA, RDR, Obliviona, Far Cry 2, Fallout'a, Assassin's Creed itp.) na pewno będzie miała błędy, gdyż po prostu niemożliwe jest w przypadku takiego produktu przeprowadzić 100% testów. Gra jest za wielka, daje zbyt wiele możliwości - jest sporo scenariuszy czy czynników, których twórcy po prostu nie mogli przewidzieć (szczególnie tyczy się to AI postaci). Co innego z grami liniowymi, które idą pewnym scenariuszem, korytarzem - tam łatwo jest kontrolować, co gracz może robić w danej chwili, w danym miejscu.
2) nie każdy się na te błędy natyka; są błędy, które są powszechne, ale są też specjalne przypadki, o których, gdyby nie Internet, większość graczy by nawet nie wiedziała. Nie wiadomo też, czy akurat recenzenci mieli do czynienia z tego typu błędami...
3) ... szczególnie biorąc pod uwagę to, że, podobnie jak to było w przypadku GTA4, większość recenzentów (zachodnich) mogło zapoznać się z grą jedynie w siedzibie Rockstar i tylko przez pewien ograniczony czas.

Tak czy inaczej, Donkey Lady rlz :lol:
ok rozumiem, błędy zawsze się zdarzają we free rome'ach...ale kurde...genetyczne modyfikacje...tego jeszcze w żadnej grze nie widziałem  :lol:
a co do znajdywania przypadków---te wszystkie 4 znalazł 1 koleś....
co do recenzowania gier u R*...ee raczej nie, recenzenci dostali własne kopie.

San Andreas jest dla mnie idealnym free roamem--długa fabuła, mnóstwo rzeczy do robienia pomiędzy misjami i co najlepsze nie tylko dają zabawę ale i inne korzyści--praca jako kierowca tira daje nam pojawiającą się kasę, wszelakie szkółki--nowe fury motory. Pakowanie na siłce--szybsze wspinanie. Strzelanie z broni--lepsza umiejętność posługiwania się nimi. No i chyba przede wszystkim--było na co wydawać zarobioną kasę--posiadłości, broń, ciuchy, żarcie, tunning.
W skrócie--atrakcje pomiędzy misjami z nagroadmi + lekkie motywy RPG + rzeczy na które można wydać kasę=free roam idealny aka San Andreas...nie mówiąc już że SA siadło mi pod względem klimatu i muzy idealnie.