Autor Wątek: Final Fantasy XV  (Przeczytany 237316 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1040 dnia: Grudnia 14, 2015, 18:20:19 pm »
Seria to, sądząc po wyglądzie, Play Arts Kai, wiec stawiam na cenę w okolicach 100 dolarów.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1041 dnia: Grudnia 14, 2015, 19:47:48 pm »
A cenę już znasz?
Nie. Ale to nie jest ważne 8) Ogólnie Play Artsy chodzą za ok 400-700 zł. Taj czy siak kupię.

Seria to, sądząc po wyglądzie, Play Arts Kai
Tak, to Play Arts Kai.

Są też oczywiście również i pozostali z drużyny.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1042 dnia: Grudnia 17, 2015, 14:33:56 pm »
SE bada temat, co by było, gdyby premiera FFXV była w lecie 2016 r.

http://www.dualshockers.com/2015/12/17/final-fantasy-xv-survey-possibly-hints-at-summer-2016-release-at-the-same-time-as-persona-5/



Cytuj
Here’s a question for those considering to purchase both Persona 5 and Final Fantasy XV: If both titles were released at roughly the same time, which one would you prioritize (buying)?

Persona 5
Final Fantasy XV
I’ll buy both

This seems to be a fairly solid hint to the possibility that Square Enix is at least considering to release Final Fantasy XV in the same window as Persona 5, which would be Summer 2016.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1043 dnia: Grudnia 17, 2015, 15:00:52 pm »
Byłoby zajebiście. Brałbym obie!

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1044 dnia: Grudnia 17, 2015, 17:02:41 pm »
Premiera we wrześniu 2016. :angel:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1045 dnia: Grudnia 18, 2015, 09:02:17 am »
Kolejny ATR w styczniu. Pokażą m.in. najnowszy build z walką oraz trochę magii.

Cytuj
In the next ATR (Active Time Report) we’ll be focusing on the Niflheim Empire – the enemies of Final Fantasy XV. We plan on showing the latest battle footage including some scenes of magic. We’ll also be sharing further information about the special Final Fantasy XV event which will be taking place in March 2016.



Widać powyżej manualny wybór broni oraz moment jak Noctis rzuca Fire 8)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 18, 2015, 09:22:39 am wysłana przez Ryo »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1046 dnia: Grudnia 18, 2015, 11:27:15 am »
:O hype! Jaram się!

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1047 dnia: Grudnia 18, 2015, 11:35:42 am »
Aż sobie chyba na weekendzie odpalę demko :angel:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1048 dnia: Grudnia 18, 2015, 12:21:39 pm »
Ten ATR będzie w formie jakiegoś streamu w zrozumiałym języku, czy dotrą do nas jakieś wywiady tłumaczone z japońskiego głównie?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1049 dnia: Grudnia 18, 2015, 12:33:45 pm »
Standardowo będzie na żywo pod tym adresem: https://www.youtube.com/user/SquareEnixPresents a potem pojawi się pewnie wersja z angielskimi napisami.

Jeszcze komentarz gościa do screena:

Cytuj
Ok.
So we have the weapon switching UI, new status UI over here.
Button mapping for Shift Break have changed to triangle instead of circle.
Promised mini map on top right, unknown slots beside the status UI, possibly some gauge under them.
Enemy level display(so it's possibly that enemy's level won't increase as you do), unknown circle indicator above the soldier on the left.
What interesting is that on middle bottom, we see two hints.
One can be recognized with the word「......ニュ」which may refer to some sort of menu(メニュー)。
The other is 「仲間......」Which may refer to buddy(仲間) command or sort.
And we still don't know what Cirle button and R2(maybe it's R1) will be mapped to.
Can't wait till 1/20 :)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 18, 2015, 12:40:54 pm wysłana przez Ryo »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1050 dnia: Grudnia 21, 2015, 08:38:08 am »



Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1051 dnia: Stycznia 01, 2016, 13:04:19 pm »
http://na.square-enix.com/us/blog/happy-new-year-message-hajime-tabata



Cytuj
Happy New Year! - Message from Hajime Tabata

Happy New Year!

We will finally release FFXV this year, in 2016! In development, previous phases required wisdom and strength. However, moving forward the final phase will focus on effort and willpower.

I vow to you all that every member in the team will do their best to the very last possible moment taking responsibility and pride in their craft.

We will do everything we can do to finish FFXV to create an experience we are incredibly proud of and one that you will enjoy and treasure.

The whole FFXV team appreciates all of the support from each and everyone one of you this past year.
I cannot tell you how much it means to all of us.

We’d like to celebrate a wonderful New Year and as we approach the release of FFXV, I’d like to enjoy that moment with you all.

Director of FFXV - Hajime Tabata

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1052 dnia: Stycznia 12, 2016, 08:28:34 am »
Z forum gierki:
https://forum.finalfantasyxv.com/discussions

Cytuj
How much of the big cities like Altissia/Insomnia will we be able to explore?

Planner Ishikawa Tomonori: “I can tell everyone a little about Altissia at this time.

“Altissia has many and varied locations, such as multiple cafes, ship-bourne market places and parks etc. The city is of a considerable scale, to the extent that even the developers sometimes get lost there!

The player is free to take a leisurely walk around the complex maze of streets, or ride the gondola to see the sights and there is also added enjoyment to be had looking for restaurants to visit!

You are bound to encounter some unique characters when exploring the city streets.

So we have created lots of different things to enjoy in Altissia and hope everyone is looking forward to visiting!”

Will large buildings have multiple warp points to allow Noctis to scale and explore rooftops?

Lead Level Designer Terada Takefumi: “Why of course they will!

The warp ability that lets you teleport instantly to high up locations is a vital part of Final Fantasy XV’s battle system. The ability to use multiple warp points in a strategic manner is especially prevalent in the game’s large scale battles over urban terrain. It is not just the buildings though, and we have also created exciting aerial battles with flying foes and gigantic boss enemies, so watch out for those.”

How will the difficulty modes compare in terms of XP gain, enemy states, damage, and A.I.?

Lead Game Designer Takizawa Masashi: “The equivalent to difficulty level settings in Final Fantasy XV is a system where you can switch between different battle modes. By having this ability to switch modes, we want to make it so that both players who like action oriented, technical gameplay and also those who want to fight at a slower, more relaxed pace can all enjoy the combat in their own style. This switching system is a key part of the gameplay that we decided to introduce based on the feedback we received from the Episode Duscae demo. We will go into more detail about the system closer to the game’s launch so stay tuned for more information.”

Różne tryby walki, ciekawe. Dawać to styczniowe ATB.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1053 dnia: Stycznia 15, 2016, 08:23:37 am »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1054 dnia: Stycznia 22, 2016, 08:23:23 am »

iko

  • Gość
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1055 dnia: Stycznia 23, 2016, 17:49:48 pm »
będę w tą gre napier**lał. :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1056 dnia: Stycznia 26, 2016, 01:42:03 am »
http://www.novacrystallis.com/2016/01/final-fantasy-xv-january-active-time-report-dated/
Cytuj
Square Enix revealed today the next Active Time Report will be airing on Square Enix’s Presents on January 30th at 11:00PM EST/8PM PST (January 31st at 4:00 GMT for Europe) and subtitled in English. Fans can expect to see new battle footage showcasing magic, information on the enemy nation “Niflheim” and some details on the March event where the company is set to finally reveal the release date for Final Fantasy XV and further collaborations.









Dwa pierwsze screeny tak jakby słabe...

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1057 dnia: Stycznia 26, 2016, 02:13:14 am »
No górki na pierwszym screenie i poletko na drugim zaskakująco kiepawe, jakby mieli problem z drugim planem.
Nawet na gównianym Wii U potrafi to czasem jakby atrakcyjniej wyglądać (ogólnie wiadomo, że technicznie FFXV inna liga).
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Stycznia 26, 2016, 02:14:48 am wysłana przez Mnichu »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1058 dnia: Stycznia 26, 2016, 11:03:27 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Dwa pierwsze screeny tak jakby słabe...
Wow, niefortunne te screeny, wnioskując tylko po nich stwierdziłbym, że sceneria w RDR na poprzedniej generacji wygląda lepiej.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1059 dnia: Stycznia 31, 2016, 10:46:30 am »
No i po ATR. Sporo zmian, sporo nowego, wyjaśniona magia i trochę o postaciach po przeciwnej stronie (to totalnie ominąłem, bo nie chcę sobie spoilerować).

Full info:
http://www.novacrystallis.com/2016/01/tabata-talks-magic-nifelheim-and-more-in-latest-final-fantasy-xv-active-time-report/





Specjalny event, na którym poznamy datę premiery odbędzie się 30 marca.



Forza zaorana:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Stycznia 31, 2016, 11:01:21 am wysłana przez Ryo »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1060 dnia: Stycznia 31, 2016, 11:06:19 am »
O rajuśku, świetnie się ten gameplay z bazy Nilfheimu prezentuje. Walka teraz tak płynniutko wygląda, a moment kiedy Noctis przywalił z Fire... :grin:
Muzyka zarządzi! Dawać premierę na wakacje. :mad:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1061 dnia: Stycznia 31, 2016, 11:18:31 am »
Magia ekwipowana zamiast broni, warunki pogodowe mające wpływ na jej działanie, mega płynna rozgrywka, ręczna zmiana ekwipunku, ataki drużynowe. Idealnie to wszystko wygląda razem w połączeniu.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1062 dnia: Stycznia 31, 2016, 11:26:49 am »
I niech plebs patrzy, jak walka w grze rpg powinna wyglądać  8)  Geralt przy tym pewnie zrobiłby sobie krzywdę własnym mieczem  :hihi:

iko

  • Gość
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1063 dnia: Stycznia 31, 2016, 11:29:25 am »
Żadnych gameplejów nie oglądam i nie będe oglądał, zwłaszcza moich topów. ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1064 dnia: Stycznia 31, 2016, 11:33:10 am »
Żadnych gameplejów nie oglądam i nie będe oglądał, zwłaszcza moich topów. ;)
Z Recore też nie oglądałeś?

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

iko

  • Gość
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1065 dnia: Stycznia 31, 2016, 11:36:44 am »
Cgi to inna para kaloszy, ale chyba każdy oglądał konferencje. :troll:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1066 dnia: Stycznia 31, 2016, 11:44:12 am »
Cytuj
Elemental magic is described as a type of item but not the kind you can purchase. Elements are present in various locations around the world, and are a type of energy you can gather – similar to Final Fantasy VIII’s Draw System
Nie, proszę nie.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1067 dnia: Stycznia 31, 2016, 11:47:05 am »
No, niestety. Ale zobaczymy jak to ostatecznie będzie wyglądało. Wolę podlecieć do wulkanu po Fire (FFXV) niż wyciągać w walce od przeciwników (FFVIII).

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1068 dnia: Stycznia 31, 2016, 11:53:32 am »
O ile się będzie opłacać, znając Finale to pewnie się bossa pięć razy ubije mieczykiem w czasie pozyskiwania tych energii. Ja bym chciał, żeby magia razem z przywołańcami była użyteczna (Ramuh i jego obrażenia dają spore nadzieje), a nie wstawki które ładnie wyglądają a potem ich się nie używa tylko nawala "quick hitem".

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1069 dnia: Stycznia 31, 2016, 11:59:57 am »
Cytuj
Ring magic only becomes usable after a certain point in the story, and can only be used by the bearer of the royal ring of Lucis (Noctis), passed down the royal line.
Może w tej kwestii będzie tak jak zawsze czyli z wykorzystaniem MP. Ale wątpię.

O ile się będzie opłacać, znając Finale to pewnie się bossa pięć razy ubije mieczykiem w czasie pozyskiwania tych energii. Ja bym chciał, żeby magia razem z przywołańcami była użyteczna (Ramuh i jego obrażenia dają spore nadzieje), a nie wstawki które ładnie wyglądają a potem ich się nie używa tylko nawala "quick hitem".
Ciekawe jak to ostatecznie będzie wyglądało, bo z drugiej strony użyć mocarnego summona tylko po to, by obejrzeć wstawkę, zrobić instant kill na bossa i dostać za to 0 exp, to też nie za dobrze.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1070 dnia: Stycznia 31, 2016, 12:05:54 pm »
Ciekawe jak to ostatecznie będzie wyglądało, bo z drugiej strony użyć mocarnego summona tylko po to, by obejrzeć wstawkę, zrobić instant kill na bossa i dostać za to 0 exp, to też nie za dobrze.
Aha, tego nie wiedziałem.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1071 dnia: Stycznia 31, 2016, 19:58:54 pm »
Skradanie w Fajnalu :angel:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1072 dnia: Lutego 02, 2016, 08:51:17 am »
Wersja HQ filmiku:
https://mega.nz/#!F882nJzZ!LXVLW_-SCksKlDD81GmkQk3lOQxIXnayqO4tVp1kEgk


http://www.dualshockers.com/2016/02/01/new-final-fantasy-xv-pictures-show-objects-by-xpec-and-plusmile-dragons-tanks-giant-machines/
Cytuj
Game Director Hajime Tabata mentioned on stage that nine Asian companies are helping with creating assets for the game, including Xpec from Taiwan and Plusmile from Shanghai, China.

On the screen, two pictures showcasing some of those assets were shown, and you can check them out below.





Ładny dragon. PRAWY DOLNY RÓG :mad:
« Ostatnia zmiana: Lutego 02, 2016, 09:01:53 am wysłana przez Ryo »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1073 dnia: Lutego 03, 2016, 11:00:10 am »
Ja bardzo chcę się jarać nowym Finalem, ale nie potrafię. Ostatnie materiały raczej nie napawają mnie optymizmem. Może gameplay'owo będzie dobrze, ale wizualnie... przecież na tych lokacjach nic nie ma. Na początku tłumaczyłem sobie to otwartym światem, czy przypadłością tego konkretnego środowiska (poziom z dema). Niestety, ale bardziej zamknięte pomieszczenia prezentują się jeszcze gorzej. Pewnie sporą winę za ten stan ponosi rozgrywka, jednak mimo wszystko po tylu latach produkcji i po takim studio oczekuje więcej. Skradanie akurat mnie grzeje, no jest. Oby tylko nie wkurzało, bo z reguły tak jest z tego typu featurami w grach, które nie bazują na tej mechanice.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1074 dnia: Lutego 03, 2016, 11:11:44 am »
To hangar bazy wojskowej nocą, za dużo bym tam się nie spodziewał zobaczyć ;) Zazwyczaj hangary są puste i sterylne. Widzieliśmy na trailerach wnętrza pomieszczeń, pokoje gdzie walczyli itp. więc powinno być ok.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1075 dnia: Lutego 03, 2016, 11:24:21 am »
Ja na razie kojarzę przede wszystkim duże puste przestrzenie (może o czymś zapomniałem, w pierwszym trailerze chyba było trochę lepiej). A hangar też może być "zawalony", albo zrobiony chociaż tak aby był atrakcyjny wizualnie. Ten razi sterylnością. Pozostaje mi czekać na trailery nastawione na fabułę ;).

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1076 dnia: Lutego 05, 2016, 08:59:32 am »
http://www.dualshockers.com/2016/02/04/final-fantasy-xv-will-get-multiple-gallery-features-japanese-official-forums-closing/
Cytuj
We learn that there’s going to be a mode that will let you check out the 3D models of enemies, characters, weapons and food according to your progress in the game, but there are no plans to include other items. Additionally, a CG gallery is planned, but no further information on that can be provided for now.

Prompto will also take pictures of the group’s trip, and you will be able to peruse them in the gallery. While shooting features are not full-fledged, according to Noda-san, it will make for fun memories of the adventure.

Płaczę ze szczęścia. Po takiej samej galerii z postaciami i potworami w Type-0 wierzyłem, że Tabata przerzuci to również do FFXV. I gites. :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1077 dnia: Lutego 08, 2016, 12:52:02 pm »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1078 dnia: Lutego 08, 2016, 13:28:37 pm »
Będzie w drużynie wołać summony? Czy dalej namiotowe boy party?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1079 dnia: Lutego 08, 2016, 13:57:06 pm »
Stawiam że będzie, ale tylko jako guest character w odpowiednich momentach fabularnych. Poza tym standardowo namiot, biwak i skwierczące kiełbasy.