Autor Wątek: Final Fantasy XV  (Przeczytany 237327 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1240 dnia: Kwietnia 05, 2016, 15:56:49 pm »
No, to perfect parry trzeba w niezłej klatce animacji trafić, niczym combosy Akirą w VF.  Ani razu mi nie siadło. Ale powinna być w demku możliwość aby od razu walczyć z Iron Giant.
Normalny parry zostawia tylko ciemnoniebieską posturę Noctisa. Perfect ma jeszcze jasnoniebieską postać i dodatkowe particle. Mój z bliska:
https://www.youtube.com/watch?v=9eSNmzMnYIk&feature=youtu.be&t=2h7m24s
 :angel:

W ED był jeszcze specyficzny dźwięk, ale zrezygnowali z niego. W sumie poświata perfect parry pojawia się też jak normalnie się bez niczego wciśnie kwadrat, więc może nie jest ona zarezerwowana tylko dla idealnego parry.

Ciągle jednak brakuje do Wiedźmina pod tym względem. Nie twierdzę, że w fullu nie będzie inaczej, życzę SE aby jeszcze wyżej postawili poprzeczkę.
Pewnie nie będzie tyle galarety co w Wiedźminie, ale spoko, niech walka pozostanie płynna. Z tego co pamiętam w ED każda miejscówka miała swój klimat, a to polanka, a to gęsty las, bardziej przerzedzony itp. Więc może postawią na widoki ;)

Walka to w ogóle mistrzostwo, świetnie im wyszła.
Yep. A jak jeszcze dojdą lance, kusze, sztylety, halabardy, zdolności, zdolności pozostałych kompanów, ataki łączone, magia, to mam instant bonera ;)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 05, 2016, 16:02:53 pm wysłana przez Ryo »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1241 dnia: Kwietnia 05, 2016, 20:07:36 pm »
Nowe ujęcia:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Cytuj
In our massive 20-page cover story, we offer an even more in-depth look at the game with exclusive new details. We spent a week in Tokyo visiting Square Enix’s offices with unprecedented access, playing the game for hours and interviewing the creative minds making it happen. We talk to the team about everything fans want to know: exploration, narrative, combat, summons, and more. Whether your enthusiasm for Final Fantasy is new, old, or even lapsed, this story is a must-read.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
:angel:

Świetny ten art z okładki. Zajebiście oddaje klimat królewskiej rodziny, przekazywania tronu itd.:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Obraz nawiązuje do okładki jedynki:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Bonus:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
:lol:

DEMYT:
https://twitter.com/yozetty/status/717388250067808256

Cytuj
I'll stop talking about FFXV soon, but I was allowed to capture hours of gameplay from that thing. Expect Destiny: TTK levels of coverage.

Chyba niedługo trzeba będzie unikać nowych info o grze :( :mad:
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 05, 2016, 20:32:49 pm wysłana przez Ryo »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1242 dnia: Kwietnia 06, 2016, 07:06:43 am »
Chyba niedługo trzeba będzie unikać nowych info o grze :( :mad:
Ban na temat trzeba będzie zrobić. ;)
A tyle jeszcze do tego września. :mad:

Info z GI:

Cytuj
-You can make branching decisions. Similar to older FFs dialogue choices;
     
-The game have magic synthesis to create new spells;
     
-There will be a growth system where you can spend ability points on weapon skills, Noctis, the party, bonuses etc. ;
     
-GI says there's a instrumental version of this in the game: https://www.youtube....?v=pO8kTRv4l3o;
     
-Four quest types: for fun (minigames:fishing/chocobo race/JusMon5 etc.), main story, monster hunts and regional quests. Currently over 200 quests and they're working on more;
     
-Tabata: "We have no intention to create sequels out of this";
     
-Weapon types includes: swords, daggers, lances, firearms, shields, royal arms, spells, and something called "machines" which weren't revealed yet;
     
-The trunk of the Regalia acts as party storage;
     
-Each party member has their own "special talent" that improves with use. One example given is Prompto will ask the crew to take pit stops with the car where everyone gets out, goes to a spot and he takes photographs. You can then share these photo's on social media. The more you do it the better his pictures will be. These are in the game for both character development and will have real consequences for the game. Prompto is photography, Noctis is fishing, Ignis is cooking, and Gladiolus is survival instincts;
     
-When you call a summon they won't always do the same thing. They are entities that exist in the world itself. So depending on the situation they will do different things. Examples given Titan sometimes will run up and melee hit an enemy, sometimes he will throw boulders at the enemy and its possible he will even give up and leave the battle. They will also act differently in a dungeon than they will in the overworld. Its a huge focus for the staff for Summons to feel exciting and a major event when they show up, not just some random monster that swoops in. They want a sense of awe with them;
     
-One of the screenshots has Ignis with a spear;
     
-GI has this to say, "FFXV isn't Witcher 3 or Dragon Age Inquisition in terms of your to-do list. That isn't necessarily bad because your quest log isn't bloated by insignificant or uninteresting tasks.....inspires a feeling similar to pre-PS2 Final Fantasies where there were huge overworld maps that made the setting seem authentic and enormous - even if you didn't find a quest every step.";
     
-You can improve and forge weapons from materials you collect;
     
-Kingsglaive has existed from 2013;
Hunty, yeah!  :dance:
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 06, 2016, 07:32:23 am wysłana przez Snake_Plissken »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1243 dnia: Kwietnia 06, 2016, 09:23:21 am »
Właśnie przeczytałem :) Genialnie wręcz, że wracają hunty, uwielbiałem ten element w FFXII. Jest ostro. Podali na gafie też info odnośnie fabuły i początkowych scen, ale nie czytałem, by sobie nie psuć :mad:

Poczekam na filmiki z GI pokazujące gameplay i odpuszczam temat :mad:

Odnośćnie DLC:
http://gameidealist.com/microsoft/look-final-fantasy-xv-regalia-16-bit-buddies-recolor-angler-set/

Cytuj
Recolor: 16-Bit Buddies – Ride in retro style by tricking out the Regalia with this exclusive pixel art decal of Noctis and his buddies.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Cytuj
Item: Angler Set – Take this handy tackle box to the fishing holes around Eos, snag yourself a whopper, and claim the title of Ace Angler!
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 06, 2016, 10:00:19 am wysłana przez Ryo »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1244 dnia: Kwietnia 06, 2016, 15:16:15 pm »
Data premiery była już ustalona w grudniu 2013 roku.
http://www.novacrystallis.com/2016/04/tabata-decided-final-fantasy-xvs-release-back-in-december-2013/

Cytuj
In the latest issue of Famitsu magazine due out in Japan on Thursday, Hajime Tabata noted the first decision he made upon becoming director of Final Fantasy XV was nailing down the game’s release date. This happened back in December 2013 – about six months following the game’s re-branding at E3 away from Final Fantasy Versus XIII.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1245 dnia: Kwietnia 07, 2016, 10:25:00 am »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1246 dnia: Kwietnia 07, 2016, 10:39:34 am »
Zdecydowanie, lepiej sobie zostawić to na premierę! :angel:

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1247 dnia: Kwietnia 07, 2016, 11:24:05 am »
Dla zainteresowanych gameplay z pierwszego chaptera:
http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2016/04/08/revealing-final-fantasy-xvs-opening-gameplay.aspx

JA UNIKAM :mad:

Ja obejrzałem i moge Ci powiedzieć tyle, że wiele spojlerów raczej nie ma. Ogólnie pierwszy czapter gry to będzie wprowadzenie.

Żeby nie spojlerować to wychodzi mi z tego tak:

Anime opowiada wydarzenia sprzed gry i przechodzi w grę - > pierwszy czapter gry to ciąg dalszy i równolegle w 1 czapterze dzieje się akcja filmu kingsglaive aż do końca rozdziału gdzie zaczyna się już sama fabuła  gry.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1248 dnia: Kwietnia 07, 2016, 17:14:10 pm »
Dzisiaj pograłem więcej. Ładniejsza ta gra jakaś, jasność musiałem na 100 zrobić, żeby wg instrukcji ustawić ją poprawnie.

Walka rzeczywiście nie taka banalna, kombosy dają radochę. Mój faworyt to tył+atak w Broadsword. Airblade tą kombinacją daje możliwość robienia uniku bez przerywania ataku, ogólnie to masterowanie i poznanie każdej broni zajmie trochę czasu.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1249 dnia: Kwietnia 07, 2016, 17:25:59 pm »
Mój faworyt to tył+atak w Broadsword.
Czyli Tempest z Episode Duscae.

Airblade tą kombinacją daje możliwość robienia uniku bez przerywania ataku
Yep, a przy Hero's Shield sprawia, że Noctis rzuca tarczą.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1250 dnia: Kwietnia 07, 2016, 18:47:17 pm »
A tarczy nie ogarnąłem. :( Ataki wyglądały bardzo podobnie i w sumie to nie czuję tego. Shuriken spoko, ale dużo MP zużywa.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 07, 2016, 22:15:56 pm wysłana przez andryush »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1251 dnia: Kwietnia 08, 2016, 01:23:35 am »
Chyba niedługo trzeba będzie unikać nowych info o grze :( :mad:
Ban na temat trzeba będzie zrobić. ;)
A tyle jeszcze do tego września. :mad:

Info z GI:

Cytuj
[...]
     
-GI has this to say, "FFXV isn't Witcher 3 or Dragon Age Inquisition in terms of your to-do list. That isn't necessarily bad because your quest log isn't bloated by insignificant or uninteresting tasks.....inspires a feeling similar to pre-PS2 Final Fantasies where there were huge overworld maps that made the setting seem authentic and enormous - even if you didn't find a quest every step.";
     

Troszeczkę pojechali Wieśka i zarzucili mu to, co w sumie mi nie pasuje w tego typu grach.

Po dzisiejszej sesji z demem, biorę nie zważając na nic. Nawet wizualia, jeśli zostaną takie jak w demku, to biorę bez zastanowienia, w sumie to nie są takie złe.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1252 dnia: Kwietnia 08, 2016, 16:57:33 pm »
Na tych urywkach rozgrywki z GI to wygląda tragicznie, tak samo jak demo, nijak się ma do jakości z trailerów.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1253 dnia: Kwietnia 08, 2016, 16:58:16 pm »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1254 dnia: Kwietnia 09, 2016, 19:51:34 pm »
Z rozmowy z JeuxVideo:
http://www.dualshockers.com/2016/04/09/final-fantasy-xvs-dlc-will-be-detailed-this-summer-tabata-talks-frame-rate-pc-and-more/

Cytuj
Here are a few points he made:

    - It’s difficult to provide a precise number of people who work on Final Fantasy XV, but a rough estimate is 300 worldwide.
    - It’s also difficult to provide a precise percentage of completion for the development of the game. The localization phase has already begun, but development is in a stage advanced enough to be able to confidently announce the release date.
    - There will be a little bit less cinematic cutscenes than in previous Final Fantasy games. Instead of putting a lot of cinematic in the game itself, Square Enix preferred to create a feature Length film with Kingsglaive.
    - At the moment, the team is working hard on balance between different environments, and on little details like the amount of experience gained, the progression necessary to increase in level, the balance of power between different weapons and the speed of attack animations. Engineers are working on optimization, and artists are focused on polishing.
    - The team is currently optimizing the frame rate. They’re aiming to find a balance between what is shown on the screen and the optimization behind it. At the moment for Final Fantasy XV the team has finalized what we’re going to see on the screen, and now the team is able to use all the remaining time to make sure that the frame rate will be better.
    - The team also wants to make sure that there isn’t a disconnect between the spirit of the game and the real experience of the player. What matters the most is the sensation of the game more than a list of numbers.
    - You have to customize the Regalia in order to make it fly. Once that it’s done, all you have to do is to press a button to turn it into a flying machine.
    - The announcement on the nature of the DLC coming for the game will be made in the summer. The plan is for DLC to prolong the pleasure of playing the game. The team doesn’t want ordinary DLC. They’re aiming to create DLC that will actually create enthusiasm among the players.
    - Tabata-san is interested in doing a PC version after the console version, and the reason for that is that it would allow to push the game to a new technical level. He would like a version of Final Fantasy XV even more technically elaborate, integrating things that the team couldn’t do due to the limitations of console technology. In order to achieve that, it would be necessary to begin almost from zero, and do research on what kind of technology to use. It wouldn’t be a simple port of the console version.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1255 dnia: Kwietnia 09, 2016, 20:00:08 pm »
Hmm... Trochę to brzmi niepewnie. Mam wrażenie że możemy dostać grę na poziomie Wiedźmina jeśli chodzi o stopień skończenia :D

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka


Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1256 dnia: Kwietnia 09, 2016, 21:30:15 pm »
Cytuj
Tabata talked about the overall depth of the demo: “You can… collect coins to unlock weapons, and there’s even a hidden boss in there somewhere, so if you enjoy being thorough there’s quite a lot to do.”

Nic na tubie nie znalazłem.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1257 dnia: Kwietnia 09, 2016, 22:19:18 pm »
Chodzi o ponowną i kolejne do woli walki z Iron Gigantem, który ma 15 lvl.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1258 dnia: Kwietnia 09, 2016, 22:36:59 pm »
Bee, to za pierwszym razem się bawiłem. Liczyłem na jakieś Lewiatany.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1259 dnia: Kwietnia 09, 2016, 22:53:46 pm »
Chyba, że rzeczywiście coś jest jako turbosekret, ale wątpię.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1260 dnia: Kwietnia 10, 2016, 18:02:25 pm »

Nia ma to kjak łapanie ryb w grze :lol:

el becetol

  • Gość
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1261 dnia: Kwietnia 10, 2016, 18:41:31 pm »
Z mojego doświadczenia wynika na razie że każdy jRPG z łowieniem ryb był kozacki (Breath of Fire, Okami, Ocarina of Time, Dark Chronicle) więc to dobre info  8)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1262 dnia: Kwietnia 10, 2016, 20:49:00 pm »
A może każda gra z łowieniem ryb jest dobra, bo w Fable tez było można i grało sie zajebiscie :D

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1263 dnia: Kwietnia 11, 2016, 09:59:59 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Nia ma to kjak łapanie ryb w grze :lol:

Panie, toć to stary gameplay ;)

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1264 dnia: Kwietnia 11, 2016, 16:24:41 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Nia ma to kjak łapanie ryb w grze :lol:

Panie, toć to stary gameplay ;)
wiem ,że stary pierwszy raz go widze ;)

Square Enix Announces PAX EAST 2016 Lineup and Events

Cytuj
● FINAL FANTASY XIV:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

● PLATINUM DEMO - FINAL FANTASY XV – a demo that offers a glimpse into the final game as it whisks players away to a fragmented dreamscape of Noctis as a child. This storyline is unique to the demo and will not be available in the final version of the main game. Players who complete the demo will unlock the ability to name the Carbuncle summon and have it appear in the full game at launch.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1206656
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 11, 2016, 16:26:22 pm wysłana przez wsciekly_blondyn »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1265 dnia: Kwietnia 22, 2016, 08:42:51 am »
Będzie drugi rzut limitek dla tych, co się nie załapali.

Z feja:
Cytuj
We are producing more ‪#‎FFXV‬ Ultimate Collector’s Editions & these will be made available worldwide!
Unfortunately we can’t guarantee that if you pre-order the 2nd batch of UCEs it will be ready by Sept 30 (the FFXV release date) but we’ll do our best and let you know how to order one from the 2nd batch soon!

Na wczorajszym ATR padło info, że ma być wyprodukowane dodatkowe 10.000 sztuk.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 22, 2016, 09:06:11 am wysłana przez Ryo »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1266 dnia: Maja 09, 2016, 11:22:18 am »
Dziś mija dekada od zapowiedzi FF Versus XIII, czyli wersji do jarania się, a nie namioty czteroosobowe LGBT.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1267 dnia: Maja 12, 2016, 17:54:23 pm »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1268 dnia: Maja 18, 2016, 08:34:27 am »

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1269 dnia: Maja 18, 2016, 17:34:35 pm »

Livestream:
- They're doing a "Square Enix Presents" livestream again this year. This is not a conference, but it's like the livestream where they interviewed Nomura and etc last year.

Playable Demos:
- Deus Ex: Mankind Divided
- Hitman (Episode 3)
- Just Cause 3 (New DLC)
- Star Ocean: Integrity and Faithlessness
- I Am Setsuna
- The Turing Test
- Black The Fall
- Purportedly others coming as per the below

Part 2 announcements:
Cytuj
We've got some other exciting demos lined up on the show floor, but we'll save those updates for our Road To E3 Part 2 blog, which will feature some exciting Tomb Raider news and details on a few new games that our team has been hard at work on.

źródło  http://na.square-enix.com/us/blog/road-e3-2016-part-1

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1270 dnia: Maja 19, 2016, 08:53:30 am »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1271 dnia: Maja 20, 2016, 08:48:35 am »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1272 dnia: Maja 26, 2016, 00:30:33 am »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1273 dnia: Maja 27, 2016, 05:33:28 am »
Kurde ten final zapowiada się cciekawie :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1274 dnia: Maja 31, 2016, 19:36:54 pm »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1275 dnia: Czerwca 01, 2016, 08:17:01 am »
Trochę info:
http://www.dualshockers.com/2016/05/31/final-fantasy-xv-gets-lots-of-information-on-gameplay-and-more-graphics-wait-for-e3/

Cytuj
- You can’t climb in the game.
- There’s something similar to a skill tree to learn abilities.
- The game is not an open world in the sense that you can go absolutely anywhere you like, but the field is very vast and as you proceed with the story, the variety of places you can go to increases.
- About difficulty, your ability with action games isn’t critical. Since it’s a Final Fantasy RPG, the action is designed to be enjoyed by a wide variety of gamers and operation is pretty simple. It’s also designed so that you learn how to control it little by little. There will be difficulty options, and a certain twist that we’ll hear more about at E3.
- The next episode of Brotherhood: Final Fantasy XV anime will come around the time frame of E3.
- Tabata-san can’t reveal all the weapons yet, as the Armiger is related to the story and it would be a spoiler.There are seven weapon types, but each type has a lot of variety within it.
- There won’t be a gallery mode at release. They might plan something afterwards. A photo mode is not planned.
- The Regalia (Noctis’ car) is faster than Chocobos.
- The man with the main hood that appears in older trailers will be in the game even if he hasn’t been showcased lately.
- Tabata-san was asked about the impression that the graphics have been downgraded from Episode Duscae to Platinum Demo, and he said to please wait for E3.
- You can’t drive the boat on your own, but you can rotate the camera.
- It’s possible to freely save the game anywhere.
- You can go back and check previously visited places before the last boss.
- You can fast travel to places you have camped at.
- When you obtain the flying Regalia, if you crash at landing it’s game over, and you’ll go back to before the flight. Unlike conventional airships, there’s actual gameplay related to taking off and landing. Taking off is not particularly difficult, but you need to be careful on landing. It could be tense, but it won’t be that hard.
- You can increase the performance of the chocobo by feeding him different food, increasing for instance speed and stamina for the next day.
- Square Enix would like a PS4 bundle, but it’ll depend on Sony.

We also learn that the next Active Time Report will happen on June 13th, just before E3.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1276 dnia: Czerwca 01, 2016, 17:11:34 pm »
Wizualnie to na tych ostatnich trailerach tereny wyglądają sympatycznie. Zastanawia mnie tylko różnorodność przeciwników, bo tych których nam pokazano do tej pory, to chyba zliczymy na palcach, może nie jednej, ale 2 rąk już tak. Gnomy, pieski, żyrafa, krokodyl, mamut, żołnierze, dinozaur, behemoth, mechy, samuraj, Iron Giant, donozaur z jeziora, Malboro. No plus trzy palce mi wychodzi, trochę cienko, jeśli porównać do poprzednich odsłon

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1277 dnia: Czerwca 01, 2016, 18:02:04 pm »
Chyba nie bardzo z tymi poprzednimi odsłonami, bo o ile pamiętam taki FFX czy FFX-2 wcale nie miał aż tak mocno rozwiniętego bestiariusza, pojawiały się powtórzone wariacje fiendów z podziałem na elementy i robociki. Nie sądzę, żeby FFXV miało być gorsze, a na pewno nie widzieliśmy wszystkiego, do tego dojdą mniejsi i więksi szefowie, prawdopodobnie weapony, etc.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1278 dnia: Czerwca 01, 2016, 18:02:57 pm »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1279 dnia: Czerwca 01, 2016, 18:10:14 pm »
Chyba nie bardzo z tymi poprzednimi odsłonami, bo o ile pamiętam taki FFX czy FFX-2 wcale nie miał aż tak mocno rozwiniętego bestiariusza, pojawiały się powtórzone wariacje fiendów z podziałem na elementy i robociki. Nie sądzę, żeby FFXV miało być gorsze, a na pewno nie widzieliśmy wszystkiego, do tego dojdą mniejsi i więksi szefowie, prawdopodobnie weapony, etc.

Bardziej na myśli miałem FFXII, jak sobie przypomnę, to od groma wszystkiego tam było, tutaj na razie nawet różnych wariantów większości stworów nie pokazali, a z Behemotha czy Giant'a zrobili bossów :(