Autor Wątek: Final Fantasy XV  (Przeczytany 237331 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1640 dnia: Listopada 15, 2016, 22:48:32 pm »
Wiedziałem, że fana japońskich homopostaci taka opinia zaboli.

Serio uważasz, że "walka" 72h z jednym bossem jest pasjonująca i ciekawa?

Wielogodzinne walki z bossami mają taki sam sens jak wyścigi endurance w Gran Turismo - oddzielają hardcorowych graczy od ciupiących w Wiedźmina casuali.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1641 dnia: Listopada 15, 2016, 22:49:07 pm »
W Wiedźminie 4-6 godz. to się jeden wyścig płotką powtarzało, żeby na pamięć się wyuczyć tych niewidzialnych ścian w postaci źwirka na skraju ścieżki.
Slabo panie slabo, ja wszystkie od kopa robilem.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1642 dnia: Listopada 15, 2016, 22:55:36 pm »
Wielogodzinne walki z bossami mają taki sam sens jak wyścigi endurance w Gran Turismo - oddzielają hardcorowych graczy od ciupiących w Wiedźmina casuali.
W Wiedźminie 4-6 godz. to się jeden wyścig płotką powtarzało, żeby na pamięć się wyuczyć tych niewidzialnych ścian w postaci źwirka na skraju ścieżki.


W wiedźminie hardkorowych graczy od przeciętnych każuali oddzielały wyścigi konne.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1643 dnia: Listopada 15, 2016, 23:27:49 pm »
Walka z tytanami w GoW, kwadrat, kwadrat, kwadrat-powtórz x razy, kłote, cinematic experience, i tak w sumie całą grę. Imponujące doświadczenie. Chyba dla kogoś kto musiał pokemony na botach łapać, bo smyranie paluszkiem po ekranie telefonu było zbyt wyczerpujące.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1644 dnia: Listopada 16, 2016, 00:43:01 am »
Chyba, że walka z tym adamentiusem (czy jak tam się pisze) jest równie ekscytująca co walka z tytanami w God of War 3, ale raczej wątpię :lol: Strzelam, że to będzie napieprzanie w kółko przez 72h tych samych kombosów i uników. Zresztą tak samo było w gierkach na GBA, gdzie po prostu się napieprzało milion godzin tą samą kombinację - atak, atak, leczenie, atak, atak, potionek, leczenie i tak w kółko.
Stawiam, że będzie walka podzielona na etapy, będzie się walczyło na glebie, w powietrzu, na nim itp. Zapowiadali to kiedyś chyba w przypadku dużych przeciwników.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1645 dnia: Listopada 16, 2016, 08:41:12 am »
No i turtles będzie zapewne opcjonalny, więc nawet jeśli będzie to żmudne łojenie prze trzy dni, to raczej nikt nie będzie kazał tego robić.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1646 dnia: Listopada 16, 2016, 10:20:40 am »
Walka z takim przeciwnikiem powinna być wyzwaniem i spokojnie może trwać więcej niż przeciętne pojedynki. Problem w tym, aby to było interesujące, a nie sprowadzało się do testowania cierpliwości gracza. Jeśli ma to wyglądać tak jak zwykłe starcie, ale przez 72h to jest to mega fail designu i totalnie nieporozumienie. Jeśli jednak będą w tym jakieś fazy, chceckpointy, całość nie będzie opierała się tylko na bezpośredniej walce, to będzie to miało większy sens. Takie podejście jak przy raidach.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1647 dnia: Listopada 16, 2016, 10:36:17 am »
Teraz pytanie, czy żółwik to jedyny przeciwnik, który wymaga poświęcenia tak długiego czasu na jego pokonanie. Nie śledzę dokładnie dotychczasowych wieści o FFXV, ale Adamantoise nie był na przestrzeni serii jakimś mega killerem, po prostu mocniejszy fiend w trudniejszych fragmentach gry czy przy dojściu do Omegi w labiryntach, albo na arenie. Biorąc pod uwagę tradycję, w grze powinno się znaleźć się o wiele więcej mocniejszych przeciwników, których pokonanie powinno przez analogię zabrać jeszcze więcej czasu. Jakieś Omega, Ultima Weapon albo Nemesis. Może się okazać, że trybu "endurance" będzie zdecydowanie więcej w przypadku FFXV, zależy też pewnie od grindu, bo taki żółwik na wymaksowanych postaciach może okazać się na "strzała", czyli maks godzinka ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1648 dnia: Listopada 16, 2016, 10:38:00 am »
Mam nadzieję, że Kingsglaive daje dobrego hinta w stronę Diamond Weapon.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1649 dnia: Listopada 16, 2016, 10:49:49 am »
To walka z nim będzie dłuższa, niż wydanie goty Wieśka :troll:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1650 dnia: Listopada 16, 2016, 10:53:38 am »
To jest ten kozak z początku filmu? W filmie robił niesamowicie, gdybyśmy mieli okazję walczyć z nim w grze, to byłby to totalny rozp**rdol, tylko trochę sobie tego nie wyobrażam. Z resztą podobnie jak w przypadku żółwia. 

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1651 dnia: Listopada 16, 2016, 11:13:44 am »
Podejrzewam, że z Adamantoise będzie tak jak Ryo napisał, że jest kilka faz i najpierw hitboxy/czułe miejsca będzie miał w określonych partiach ciała, a potem walka przeniesie się w jego inne miejsca. Okrążysz kilka razy i po sprawie ;) Weapony pewnie podobnie, tylko postaci może będą walczyć "na wielu piętrach" przeciwnika.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1652 dnia: Listopada 16, 2016, 11:23:49 am »
To jest ten kozak z początku filmu?
Tak. A screen obok oczywiście z FFVII jak Diamond nacierał na Midgar.

Podejrzewam, że z Adamantoise będzie tak jak Ryo napisał, że jest kilka faz i najpierw hitboxy/czułe miejsca będzie miał w określonych partiach ciała, a potem walka przeniesie się w jego inne miejsca.
No może coś na zasadzie - pierw nóżki, potem pada na brzuch, chłopaki robią camp i odpoczynek, wbitka na skorupę, tam kolejna walka jak na małej arenie, camp na żółwiu i wbitka po szyi na głowę i klepanie ostateczne. Tak czy siak już widać, że będzie wyzwanie, bo nie można używać Carbuncle, czyli w chwili śmierci nie uratuje nam dupska.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1653 dnia: Listopada 16, 2016, 11:31:44 am »
Fazy, nie fazy wszystko ok, ale 72h to i tak gruba przeginka imo.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1654 dnia: Listopada 16, 2016, 11:35:14 am »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1655 dnia: Listopada 16, 2016, 11:39:57 am »
Tak, ten ;)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1656 dnia: Listopada 16, 2016, 11:54:14 am »
I co ten karbunkiel robi?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1657 dnia: Listopada 16, 2016, 11:54:21 am »
Nie zauważyłem żadnych zanikań NPC, jedynym bugiem jaki do tej pory doświadczyłem to był ten z gigantem i jego nieskończoną sferą przyciągania.
No to zonk. Do premiery dwa tygodnie, a tutaj takie kwiatki.



Cicha noc. No i jak tu recenzować taką grę?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1658 dnia: Listopada 16, 2016, 12:26:45 pm »
No i jak tu recenzować taką grę?
http://www.dualshockers.com/2016/11/15/final-fantasy-xv-patch-update-bugs-ps4-xbox-one/

Cytuj
The recently launched Final Fantasy XV Judgement Disk demo is definitely fantastic, but some users have been experiencing a few glitches, prompting Director Hajime Tabata to address possible concerns on Twitter.

Tabata-san mentioned that the team is already fixing the bugs, and and will be releasing a hotfix patch to those able to apply it, encouraging players to rest assured that developers are gauging the frequency of the glitches and will fix them whenever needed

I co ten karbunkiel robi?
Jak dostajesz fatal blow to odnawia HP. Tak było w demie FFXV.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1659 dnia: Listopada 16, 2016, 12:30:33 pm »
I co ten karbunkiel robi?
Jak dostajesz fatal blow to odnawia HP. Tak było w demie FFXV.
Na filmiku Conana przy fragmencie z zółwiem hp postaci non stop się odnawia, ale może to efekt jakiegoś czaru albo mieli tak ustawione na tej prezentacji.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1660 dnia: Listopada 16, 2016, 12:32:56 pm »








Jak to w open world, bugow pewnie bedzie sporo.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1661 dnia: Listopada 16, 2016, 12:38:45 pm »
Jak to w open world, bugow pewnie bedzie sporo.
No zdają sobie sprawę, co zaznaczył Tabata w linku powyżej:

Cytuj
Yet, since it’s very difficult to eliminate every single minor problem, those will be addressed with a patch. With the current level of technology, it’s impossible to remove every little glitch in an open world game in a short period of time, but Tabata-san asks fans to please understand that those bugs will be eliminated at a steady pace.

This gameplay style based on freedom offers an enormous level of variety. While the program does set the rules of how you can play, the combinations of gameplay actions you can perform in an open world environment is too large for human understanding. That said, development will keep evolving every day, so players are encouraged to stick with the game for a long time.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1662 dnia: Listopada 16, 2016, 12:47:02 pm »
U mnie bug ze znikającymi mobami występował po tym, jak obok gry uruchamiałem na konsoli inną apkę, albo robiłem screenshoty/filmiki. Niedopuszczalne!

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1663 dnia: Listopada 16, 2016, 13:16:09 pm »
Może by tak temat rozdzielić ze względu na platformy, bo jednak symulator chodzenia w niskiej rozdzielczości to dość odrębny gatunek od action jrpg?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1664 dnia: Listopada 16, 2016, 15:34:26 pm »
W sumie to racja, moja ocena może znacznie odbiegać od twojej, dopóki nie dopicują i nie naprawią wersji na XO.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1665 dnia: Listopada 16, 2016, 17:29:27 pm »
dopóki nie dopicują i nie naprawią wersji na XO.


Brak mocy na wyświetlanie mobów, dlatego się nie spawnują.

Nie dopicują tej wersji :(

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1666 dnia: Listopada 16, 2016, 19:23:04 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1667 dnia: Listopada 16, 2016, 19:42:25 pm »
Aaawwww. Można w demku na nich pojeździć? Pobrałem demo ale nie bardzo miałem czas pograć.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1668 dnia: Listopada 16, 2016, 20:22:50 pm »
Nie.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1669 dnia: Listopada 17, 2016, 06:55:19 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1670 dnia: Listopada 17, 2016, 11:01:29 am »
Dobra, już nie oglądam żadnych screenów, gifów, gameplayów itp. Zero info, ban na temat i widzimy się po przejściu.

ki_ki

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 693
  • Reputacja: 7
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1671 dnia: Listopada 17, 2016, 11:02:05 am »
Może ta Iris Amicitia będzie grywalną postacią w drużynie z tego co widać na powyższym skanie. 
PSN id Pearlsea1990

Aktualnie:
Rise of the Tomb Raider, Lost Ruins, Dead Space

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1672 dnia: Listopada 17, 2016, 11:26:43 am »
Tak na dobrą sprawę , to tylko jedna postać jest grywalna w tej grze :p 

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1673 dnia: Listopada 17, 2016, 13:00:04 pm »

ki_ki

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 693
  • Reputacja: 7
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1674 dnia: Listopada 17, 2016, 13:21:17 pm »
Mam pytanie odnośnie tego dema, przestało już działać bo u mnie nie chodzi.
PSN id Pearlsea1990

Aktualnie:
Rise of the Tomb Raider, Lost Ruins, Dead Space

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1675 dnia: Listopada 17, 2016, 13:44:29 pm »
Mam pytanie odnośnie tego dema, przestało już działać bo u mnie nie chodzi.
Działa normalnie.

ki_ki

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 693
  • Reputacja: 7
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1676 dnia: Listopada 17, 2016, 14:02:40 pm »
Mam pytanie odnośnie tego dema, przestało już działać bo u mnie nie chodzi.
Działa normalnie.
Dobrze musiałem zrobić aktualizację systemu.
PSN id Pearlsea1990

Aktualnie:
Rise of the Tomb Raider, Lost Ruins, Dead Space

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1677 dnia: Listopada 17, 2016, 14:57:58 pm »
Dobra, napaliłem się na Finalka i muszę go mieć zanim mi Kert zespoiluje wszystkie miejscówki z żyrafami, czyli na premierę, a nawet przed.
Na PSN złodziejska cena 289 wzwyż z kumplem na "pół" odpada, złodziejskie cyfrówki cebulowe na allegro ALE GRASZ NA SWOIM KONCIE Z GWARANCJĄ DOŻYWOTNIĄ OFFLINE  tym bardziej, spluwam.
Coś ktoś wie taniej niż to:
http://allegro.pl/final-fantasy-xv-day-one-edition-ps4-i6606034005.html
A i jeszcze dla pewności, polskich napisów (bo dubbing to oczywiście jp) się finalek nadal nie doczekał, takie wspaniałości to tylko w głupich rebotach lary?
« Ostatnia zmiana: Listopada 17, 2016, 15:01:52 pm wysłana przez Juras »

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1678 dnia: Listopada 17, 2016, 15:19:02 pm »
Mogę wygarnąć z Ultimy odrobinę taniej...
o całe 59 groszy. Dobra cena w tym Best Play.


edit: Być może będę miał zniżkę w muve, więc jest szansa, że byłoby taniej.
« Ostatnia zmiana: Listopada 17, 2016, 15:24:19 pm wysłana przez Mnichu »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #1679 dnia: Listopada 17, 2016, 15:25:40 pm »
218 plus wysyłka? Tam jest 219 i kurier za darmo. Zresztą 50gr to mi różnicy nie robi. :)