Autor Wątek: Final Fantasy XV  (Przeczytany 237300 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #760 dnia: Lutego 20, 2015, 14:27:58 pm »
http://www.novacrystallis.com/2015/02/final-fantasy-xvs-full-version-is-now-60-complete/
Cytuj
Final Fantasy XV’s game development progress has reached the 60% mark, give or take according to director Hajime Tabata. During the latest Active Time Report he explained that a lot of progress has been done on the game’s systems.

As things start to come together, however, he says that number could jump to 80% in one go.

Cytuj
Tabata also confirmed he’ll be in London starting next week. There he’ll be catering toward the press along with a new, as of yet to be announced broadcast.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #761 dnia: Lutego 20, 2015, 14:38:31 pm »
Od 32:11 gameplay z drugiej części pokazu:

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/kWO0mwafBJI?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Kilka gifów:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Lutego 20, 2015, 14:55:08 pm wysłana przez Ryo »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #762 dnia: Lutego 20, 2015, 14:59:10 pm »
Może taki jej urok, że są to rozległe tereny, Natomiast nie uważam, że jest nudno, bo są wzniesienia, drzewka, stawy, pewnie dorzucą więcej potworów, może jakieś skrzynki i znajdźki.

Ok, w skali makro, mi brakuje różnorodności w skali micro.

Nie wiem, zobaczy się w demie. Ja za wiele nie oglądam, poczekam do marca ;).

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #763 dnia: Lutego 20, 2015, 15:07:07 pm »
Mnie nawet stanie w miejscu w tej grze będzie sprawiało przyjemność 8)

Ja za wiele nie oglądam, poczekam do marca .
Ja nie wytrzymałem. Na szczęście nie pokazali wszystkiego z dema. Poza tym oglądałem bez dźwięku, więc jak wrócę to oglądam jeszcze raz.

Jak pomyślę, że dojdą jeszcze warunki pogodowe, deszcz wpływający na postacie, przeciwników i otoczenie to masakra. Oby tylko fabuła dała radę.
« Ostatnia zmiana: Lutego 20, 2015, 15:08:59 pm wysłana przez Ryo »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #764 dnia: Lutego 20, 2015, 15:20:15 pm »
Uniki:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Noctis i Prompto w akcji:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Widzę, że będzie trzeba się przyzwyczaić do tego, że przy ciosach jest minimalne zwolnienie. Przy dużej serii ciosów może to nieco irytować. Oby dało się wyłączyć.
« Ostatnia zmiana: Lutego 20, 2015, 15:50:48 pm wysłana przez Ryo »

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #765 dnia: Lutego 20, 2015, 16:15:07 pm »
Wiadomo, czy to demko będzie/jest ogólnodostępne?

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #766 dnia: Lutego 20, 2015, 16:18:24 pm »
Wiadomo, czy to demko będzie/jest ogólnodostępne?
Nie, dołączone tylko do kolekcjonerki i pierwszego rzutu FF Type-0.
« Ostatnia zmiana: Lutego 20, 2015, 16:22:31 pm wysłana przez Mnichu »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #767 dnia: Lutego 20, 2015, 18:29:15 pm »
Wiadomo, czy to demko będzie/jest ogólnodostępne?
Nie, dołączone tylko do kolekcjonerki i pierwszego rzutu FF Type-0.
Do zwykłych edycji oraz wersji cyfrowej również. Ale musi być to ten 'pierwszy rzut'.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #768 dnia: Lutego 20, 2015, 21:31:09 pm »
Wiadomo, czy to demko będzie/jest ogólnodostępne?
Nie, dołączone tylko do kolekcjonerki i pierwszego rzutu FF Type-0.
Do zwykłych edycji oraz wersji cyfrowej również. Ale musi być to ten 'pierwszy rzut'.
Pisząc 'pierwszy rzut' miałem właśnie na myśli inne wydania niż kolekcjonerka :)

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #769 dnia: Lutego 20, 2015, 21:45:24 pm »
Aha, no to ok ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #770 dnia: Lutego 21, 2015, 12:48:14 pm »
Figurka Play Arts Kai, która stała wczoraj na stole obok Tabaty. Wygląd może jeszcze ulec zmianie. Cena i data premiery na razie nie są znane:



Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #771 dnia: Lutego 21, 2015, 13:07:02 pm »
Ten dizajn XV wygląda dla mnie trochę jak mentalny spadkobierca designu FFVIII. Balans fantasy i realności podobny. Nawet ostatnio pokazane połacie terenu tak jakoś na myśl przywodzą mi tereny wokół Balamb Gardenu  :roll: Drużyna mogłaby być nieco bardziej różnorodna, bo sami j-pop kolesie ubrani na czarno biegają sobie i jakoś nudno to wygląda trochę, mam nadzieję, że da radę wziąć do drużyny inne osoby z czasem...

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #772 dnia: Lutego 21, 2015, 13:53:52 pm »
Ten dizajn XV wygląda dla mnie trochę jak mentalny spadkobierca designu FFVIII.
Też, ale ogólnie chodzi o styl Nomury czyli suwaki, płaszcze i połączenie świata naturalnego z domieszką fantasy. Wystarczy spojrzeć na FFVII oraz na Advent Children. Zarówno w FFVII jak i w FFXV odpwiada na 'base story' więc mam nadzieję, że fabuła będzie choć lekko zamieszana i pokręcona w pozytywnym znaczeniu tych słów.

Drużyna mogłaby być nieco bardziej różnorodna, bo sami j-pop kolesie ubrani na czarno biegają sobie i jakoś nudno to wygląda trochę, mam nadzieję, że da radę wziąć do drużyny inne osoby z czasem...
Nie będzie można brać nikogo nowego do drużyny. No chyba, że Square zaskoczy, uśmierci jedną postać i na jej miejsce wskoczy jakaś dupeczka. Ale nie wiem czy ich stać na taki ruch po tylu latach. Jeżeli miałbym kogoś uśmiercać to stawiam na Ignisa.
« Ostatnia zmiana: Lutego 21, 2015, 14:01:01 pm wysłana przez Ryo »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #773 dnia: Lutego 21, 2015, 14:05:00 pm »
Też bym go uśmiercił  :P albo jeszcze tego gościa podobnego do Fang z XIII, blondasek ujdzie, tym bardziej, że chyba używa spluwy jako broi głównej.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #774 dnia: Lutego 22, 2015, 12:07:29 pm »
Następny podcast 26 lutego:
http://www.novacrystallis.com/2015/02/tabatas-london-active-time-report-to-air-next-thursday/

Cytuj
According to a new blog post, Final Fantasy Type-0 and XV director Hajime Tabata is heading to London. There he will be talking about Final Fantasy Type-0 HD and “may a little bit more about Final Fantasy XV.” The event will take place on February 26th at 11:00AM GMT/6AM EST over on the Square Enix Presents channel.

Oglądałem sobie jeszcze raz demko i powiem, że trochę mnie irytuje ten trzęsący się ekran przy każdym zadanym ciosie Noctisa. Obym się przyzwyczaił do tego, albo tak jak pisałem, niech dadzą opcję wyłączenia tego efektu, bo bańka może ładnie boleć po takiej dawce trzęsącego się ekranu.

Miło, że walki za dnia i w nocy posiadają inny theme. Co mnie zastanawia to fakt, że podczas biegania po mapie świata nie ma żadnej muzyki w tle. Ciekawe czy coś się w tej kwestii zmieni do premiery, czy chłopaki raczej stawiają na odgłosy natury. No i kolejny miły akcent ze znanymi fanfarami przy naliczaniu expa po kampingu.

Bardzo natomiast podoba mi się animacja używania itemów, w której Noctis zgniata kryształ zostawiając particle. Złapałem 2 gify:

HP:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Poison:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Swoją drogą przy poison ładnie HP ucieka.

Na gafie też chłopaki rozkminiają na kilka stron slowdown przy ciosach. Oby pojawiło się o to pytanie na czwartkowym spotkaniu z Tabatą w Londynie. Dla przypomnienia jaki był speed kiedyś:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

I nie tylko przy użyciu Phantom Sword:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


Jeszcze gify z parry i kontra oraz unik i kontra. Dobrze, im więcej możliwości w systemie walki tym lepiej i jestem naprawdę dobrej myśli w tym aspekcie.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


Przetłumaczone menu z broniami Noctisa:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Świetna animacja dla drain przy użyciu Blood Sword. To jak Noctis wyciąga rękę, znika miecz, odejście na bok i pociągnięcie za sobą czerwonych particle. OGIEŃ. Uwielbiam takie smaczki.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/dS80ONAuUws?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
« Ostatnia zmiana: Lutego 22, 2015, 22:55:04 pm wysłana przez Ryo »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #775 dnia: Lutego 23, 2015, 10:20:08 am »
Nowe obrazki z dema: KLIK



Tak patrzę na te włosy i twarz, to nic ponad FFXIII. Reszta ciała się wzbogaciła mocno w polygony.



« Ostatnia zmiana: Lutego 23, 2015, 10:25:44 am wysłana przez Juras »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #776 dnia: Lutego 23, 2015, 10:34:15 am »
Demko chodzi na Luminous Engine 1.4, jak trafi za miesiąc do zestawu z Type-0 to będzie 1.5, a wersja retail gry celuje w 2.0. Więc pewnie w aspekcie grafy jeszcze trochę się zmieni.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #777 dnia: Lutego 23, 2015, 10:58:37 am »
Jak im to łazi aktualnie do 30fps i w 900parity, a celują w 1080 to będą jeszcze bardziej ciąć tą biedną trawkę bez cieni z niskim LODem. :

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #778 dnia: Lutego 23, 2015, 11:05:04 am »
No sam jestem ciekaw jak sobie z tym poradzą, ale Tabata na szczęście nie wali na pewniaka, że tak, będzie 60/1080 tylko sam przyznaje, że będzie ciężko by wszystko płynnie działało w 30/1080. Wierzę w spore możliwości Luminous Engine i mam nadzieję, że podołają. Dlatego samo demo traktuję jako wersję beta, głównie by zapoznać się z systemem i 'wizją'.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #779 dnia: Lutego 23, 2015, 11:23:14 am »
Szczerze powiedziawszy, to jakoś ostatnio strasznie się napaliłem na Type 0, jestem skłonny zaakceptować grafikę nie najwyższych lotów, oby tylko gameplay dawał radę, bo ochotę na porządnego jrpg mam przeogromną. Chyba wezmę na premierę.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #780 dnia: Lutego 23, 2015, 11:26:47 am »
Gdzie ta piękna grafika ze wcześniejszych pokazów i shotów?

Cytuj
We also learn that hair is about 20,000-30,000 polygons per character
Tego nawet lepiej nie będę komentował.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #781 dnia: Lutego 23, 2015, 11:32:24 am »
Szczerze powiedziawszy, to jakoś ostatnio strasznie się napaliłem na Type 0, jestem skłonny zaakceptować grafikę nie najwyższych lotów, oby tylko gameplay dawał radę, bo ochotę na porządnego jrpg mam przeogromną. Chyba wezmę na premierę.
Dla mnie główną ucztą 20 marca będzie oczywiście Episode Duscae, ale wiem, że Type-0 jest bardo solidnym tytułem, dlatego jak już nasycę się demem, to z radością ogarnę remastera z PSP. Nawet mnie naszła ochota, by przejść XIII-2, który czeka wciąż na półce na swoją kolej.

Gdzie ta piękna grafika ze wcześniejszych pokazów i shotów?

Cytuj
We also learn that hair is about 20,000-30,000 polygons per character
Tego nawet lepiej nie będę komentował.
Bardzo dobrze. Niech chociaż ten temat będzie wolny od graficznego syfu oraz rozkmin o pasach i obliczeniach przekątnej ekranu.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #782 dnia: Lutego 23, 2015, 11:34:44 am »
spier**laj stąd, bo jak będę później chciał poszukać czegoś, to nie mam zamiaru czytać o ustawieniach jasności dwóch jarzeniówek przez dziesięć stron.  Do ordera se idź naprostować zielarza i wuflena bo BREDNIE wypisują że paski to poziom renderowanych teł z REmake. :

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #783 dnia: Lutego 23, 2015, 11:37:00 am »
Macie faktycznie racje, w sumie to nawet nie mój gatunek gier.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #784 dnia: Lutego 23, 2015, 11:46:37 am »
spier**laj stąd

Macie faktycznie racje, w sumie to nawet nie mój gatunek gier.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Lutego 26, 2015, 09:09:01 am wysłana przez Ryo »

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #785 dnia: Lutego 23, 2015, 14:08:52 pm »
Brałbym FF Type 0 na premierę, ale w tym samym czasie premierę ma Bloodborne i to on ma pierwszeństwo. Następny w kolejce będzie final.  Demko FFXV w sumie nawet mnie nie interesuje. Wolę poczekać na fulla.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #786 dnia: Lutego 23, 2015, 14:31:14 pm »
Brałbym FF Type 0 na premierę, ale w tym samym czasie premierę ma Bloodborne i to on ma pierwszeństwo. Następny w kolejce będzie final.  Demko FFXV w sumie nawet mnie nie interesuje. Wolę poczekać na fulla.

No ja mam podobnie jakichś szczególnych nadziei nie wiążę z tym demkiem XV, a Type 0 wygląda na prawdę fajnie w tej podrasowanej wersji. FFVIII mi się przypomina. To demko to będzie ten obszar co go ostatnio ciągle pokazują?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #787 dnia: Lutego 23, 2015, 15:09:58 pm »
To demko to będzie ten obszar co go ostatnio ciągle pokazują?
Tak, ostatni stream był bezpośrednio z dema. Będzie ono obejmowało region Duscae, które jest bliski początku gry.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #788 dnia: Lutego 23, 2015, 21:06:02 pm »
spier**laj stąd

Macie faktycznie racje, w sumie to nawet nie mój gatunek gier.





Aż żal, że plusów nie ma  :grin:

Juras ma rację. Oni celują, tylko coś im strit przeszkadza i tylko RaD dostarczyło.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #789 dnia: Lutego 24, 2015, 08:18:01 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
kurcze jak sobie przypomne ile trwała w FFX walka z Dark Animą to nawet teraz bym sobie zagrał ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #790 dnia: Lutego 24, 2015, 08:47:36 am »
Mam nadzieję, że XV pójdzie w ślady XII i w grze będzie do wykonania mnóstwo bounty huntów oraz szukania rzadkich potworów. Uwielbiam ten element w XII.

Na blogu SE jest możliwość wrzucenia swojego pytania do Tabaty i już widzę, że osoby pytają o slowdown/hitstun przy ciosach. Mam nadzieję, że Tabata się odniesie do tej kwestii w czwartek.

Kolejny panel będzie 7 marca na PAX East
http://www.gaming-age.com/2015/02/square-enix-announces-pax-east-2015-lineup/

Cytuj
FINAL FANTASY XV PANEL
Albatross Theater from 3:00PM – 4:00PM, March 7
Twitch: www.twitch.com/squareenixpresents
YouTube: www.youtube.com/squareenixpresents
« Ostatnia zmiana: Lutego 24, 2015, 18:28:52 pm wysłana przez Ryo »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #791 dnia: Lutego 24, 2015, 23:22:44 pm »
Tabata oznajmił, że demo będzie ważyło 5GB:
http://gearnuke.com/final-fantasy-xv-episode-duscae-file-size-revealed/

Cytuj
The overall size of the demo will be 5GB, but it uses the full processing memory of PlayStation 4 and Xbox One.

Jacek84

  • Gość
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #792 dnia: Lutego 25, 2015, 19:29:25 pm »
Bo się ostatnio wyłączyłem w temacie. Jest jakieś info o płci żeńskiej w drużynie? W sensie playable, nie NPC. Jeśli nie, to co to do chu** pana ma być?!

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #793 dnia: Lutego 25, 2015, 19:33:10 pm »
Nima, tylko pedały, pewnie Shiva i Syrena też będą male.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #794 dnia: Lutego 25, 2015, 20:18:29 pm »
Jeśli nie, to co to do chu** pana ma być?!
GCT. Gay Car Trip.

Z artykułu Famitsu:
http://www.dualshockers.com/2015/02/25/final-fantasy-xv-screenshots-show-characters-and-more-physx-and-tools-used-to-create-the-game-detailed/

Cytuj
The first screenshot showcases one of the vistas of the game, but this time we get an interesting glimpse from inside the level editor.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Cytuj
The developers are able to place shrubs and trees in the environment, raising and lowering the ground and the roads simply by moving the hemisphere-shaped brush around.

Cytuj
With this tool the team can control the intensity, vector and origin point of each spark of the particles, letting them create the best special effects ever seen in a Final Fantasy game.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Cytuj
Other tools used to create the game were listed: 3D models and materials are made in Maya. Animators use MotionBuilder and Maya. Simplygon is used to create long distance LOD (low polygon count models displayed when an object is far from the camera to increase performance). PhysX has been adopted as a physics engine, while UI and sound are created with in-house Square Enix tools.

Especially the adoption of PhysX is quite interesting. Final Fantasy XV nature as an open world game definitely calls for quite advanced physics, in order to interact with the world.
« Ostatnia zmiana: Lutego 25, 2015, 20:34:01 pm wysłana przez Ryo »

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #795 dnia: Lutego 25, 2015, 20:38:45 pm »
Retrospekcja
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/ZRuvIWH6IQE?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #796 dnia: Lutego 25, 2015, 23:05:18 pm »
Dobry filmik podsumowujący co się działo z grą od momentu zapowiedzi w roku 2006 aż do dzisiaj:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
;)


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #797 dnia: Lutego 26, 2015, 09:10:14 am »
O 12 panel z Londynu. Głównie będzie o Type-0, ale XV też będzie miała swoje 3 grosze. Czekam na odpowiedź w sprawie hitstuna.

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/RiQ4rh4hhiU?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Translator MISZCZ :lol:

Level cap w demie - 99 8)
« Ostatnia zmiana: Lutego 26, 2015, 13:22:17 pm wysłana przez Ryo »

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #798 dnia: Lutego 26, 2015, 15:21:51 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/DwdVWXisT5U?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #799 dnia: Lutego 26, 2015, 15:44:56 pm »
Piękne.

http://www.novacrystallis.com/2015/02/all-the-details-from-todays-london-active-time-report/
Cytuj
The hitstun on abilities has been hastened based on fan feedback.
Super, widać już to było po dzisiejszym filmiku w jaskini. Dobrze, że słuchają ludzi.

Cytuj
You’ll be able to customize the control scheme in the final game. The team wants to hear feedback on customization options.
Idealnie, chociaż obecny układ z dema mi jak najbardziej odpowiada.

Cytuj
The demo area is just a part of the Duscae region, it’s bigger than that in the final version. It includes populated areas and ruins.
Jeżeli cała gra będzie 10x większa, to zapowiada się naprawdę olbrzymi obszar do zwiedzania.
« Ostatnia zmiana: Lutego 26, 2015, 15:53:55 pm wysłana przez Ryo »