Autor Wątek: Final Fantasy XV  (Przeczytany 237252 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #920 dnia: Czerwca 09, 2015, 21:30:34 pm »
Pograłem trochę i wrzuciłem screeny z Share. Najważniejszy element - nie poprawili frejmrejtu :mad: Dalej demko tnie, a przy mega dużych zadymach to tam jest chyba momentami (na szczęście bardzo sporadycznie) z 15 fps. Dodali questy z konkretnymi postaciami oraz Cross Chains czyli możliwość nabijania hitów poprzez wciśnięcie ataku w odpowiednimi momencie. Im więcej hitów tym mocniejszego finiszera możemy odpalić, w którym nawet uczestniczą wszyscy czterej kumple.

Chcieli poprawić kamerę a chyba zepsuli, bo wariuje jak głupia w walce z Behemotem jak jesteśmy blisko niego i np. celujemy w łeb. Można stracić orientację. Namierzanie chyba pozostało takie jak wcześniej, po prostu dali info, że jest lock pod R3. Może namierzanie szybciej przeskakuje na przeciwników. Dodali również Descend Attack. Z Catoblepasem z jeziora jeszcze nie walczyłem (nie miałem możliwości/questa).

Dodali parry w idealnym momencie, w którym atakuje nas przeciwnik, dzięki czemu nie tracimy MP, jest ciemniejsza, niebieska poświata oraz zajebisty odgłos "pękającego kryształu". Lubię takie smaczki. Również podczas parry postać Noctisa "z poprzedniego miejsca" jest lepiej widoczna. Pod L1 + O mamy manualny unik (roll), który również nie zabiera MP.

Wprowadzenie Cross Chains jeszcze bardziej wpłynęło na dynamizm oraz urozmaicenie walki. Jak jeszcze dojdzie do tego wszystkiego magia to w walce będą działy się cuda.

Tyle z nowości na szybko.

Catoblepas. Duży bydlak.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 09, 2015, 22:00:08 pm wysłana przez Ryo »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #921 dnia: Czerwca 10, 2015, 07:13:29 am »
Najważniejszy element - nie poprawili frejmrejtu :mad: Dalej demko tnie, a przy mega dużych zadymach to tam jest chyba momentami (na szczęście bardzo sporadycznie) z 15 fps.
Zdecydowanie poprawili i jest lepiej niż przed łatką. Kiedy walczyłem wczoraj z pięcioma Galurasami i do tego dochodził desant z okrętu żołnierzy Impreium na polu walki potrafiło być około 15 przeciwników, to animacja tylko czasami spadła w dół. Do tego trzeba dodać, że w trakcie walki dużo się dzieje i pojawia się przecież sporo efektów graficznych podczas wykonywania przez nas ciosów jak i podczas atakowania nas przez przeciwnika. ;) Przed łatką bywało gorzej. :P

Chcieli poprawić kamerę a chyba zepsuli, bo wariuje jak głupia w walce z Behemotem jak jesteśmy blisko niego i np. celujemy w łeb. Można stracić orientację. Namierzanie chyba pozostało takie jak wcześniej, po prostu dali info, że jest lock pod R3. Może namierzanie szybciej przeskakuje na przeciwników. Dodali również Descend Attack. Z Catoblepasem z jeziora jeszcze nie walczyłem (nie miałem możliwości/questa).
Kamerę to w końcu ustawili tak jak powinna być. Jest prawie identyczna jak w Type-0, co jest dla mnie ogromnym plusem, bo w końcu walka z kilkunastoma przeciwnikami nie jest problematyczna. Świetnie, że zdecydowali się oddalić trochę kamerę w trakcie walki, przez co więcej widać, co się dzieje wokół nas i łatwiej jest panować nad polem walki. Jak przed patchem miałem sensitivity kamery ustawione na maks, tak teraz musiałem z powrotem ustawić na połowę - poprawili jej czułość.
Ale największym plusem jest delikatny auto-aim przejawiający się tym, że nawet jeśli nie mamy namierzonego przeciwnika, to Noctis sam kieruje atak w jego stronę. Bardzo wygodne rozwiązanie.
Łatwiej też manewrować podczas wyboru przeciwnika jak już namierzymy któregoś przy pomocy R1 - działa to w końcu tak jak powinno od początku. Jedyne co bym zmienił to to, żeby namierzanie pod R1 łapało przeciwnika od razu, a nie po 2-3 sekundach. ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #922 dnia: Czerwca 10, 2015, 08:28:51 am »
Jak przed patchem miałem sensitivity kamery ustawione na maks, tak teraz musiałem z powrotem ustawić na połowę - poprawili jej czułość.
No właśnie dalej mam na maks i może dlatego mi się wydaje, że jest za duży chaos i za szybko skacze.

Do tego trzeba dodać, że w trakcie walki dużo się dzieje i pojawia się przecież sporo efektów graficznych podczas wykonywania przez nas ciosów jak i podczas atakowania nas przez przeciwnika.
Fakt, że efektów jest mnóstwo, ale dalej nawet podczas biegania gierka przytnie. Spodziewałem się, że całkowicie wyeliminują ten problem :(

No i w sumie poprawili w namierzaniu to, że jak mamy kogoś namierzonego pod R1 to jest on cały czas w centrum ekranu, a nie spierdala gdzieś poza nasze pole widzenia.

Dzisiaj na spokojnie jeszcze poobczajam tematy i zmienię sobie czułość kamery.

« Ostatnia zmiana: Czerwca 10, 2015, 08:48:44 am wysłana przez Ryo »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #923 dnia: Czerwca 10, 2015, 08:46:36 am »
Dalej 900p. Szkoda  :/

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #924 dnia: Czerwca 10, 2015, 09:42:55 am »
Dalej 900p. Szkoda  :/
Czasu do premiery jeszcze sporo więc na pewno nad tym będą pracowali.

No właśnie dalej mam na maks i może dlatego mi się wydaje, że jest za duży chaos i za szybko skacze.
Zmniejsz sobie do połowy, gwarantuję Ci, że będzie się lepiej grało. ;)

ale dalej nawet podczas biegania gierka przytnie. Spodziewałem się, że całkowicie wyeliminują ten problem :(
Na to chyba już trzeba będzie poczekać do premiery gry, ale już i tak widać spory postęp. Zdecydowanie w dobrym kierunku to wszystko idzie. :)

No i w sumie poprawili w namierzaniu to, że jak mamy kogoś namierzonego pod R1 to jest on cały czas w centrum ekranu, a nie spierdala gdzieś poza nasze pole widzenia.
Racja. Poprzednio dawało to w kość jak przeciwnika namierzonego, a ten spierdziela obok Ciebie a kamera go nie śledzi. Teraz wraz oddaleniem kamery nawet bez namierzania nie ma żadnych problemów.

Ogólnie to z nowymi ulepszeniami oraz poprawieniem parowania i ujęciami kamery podczas ich wykonywania walka zyskała jeszcze bardziej na widowiskowości i dynamizmie - aż z z wielką przyjemnością się walczy. :grin:
« Ostatnia zmiana: Czerwca 10, 2015, 09:44:31 am wysłana przez Snake_Plissken »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #925 dnia: Czerwca 10, 2015, 13:22:57 pm »
Ogólnie to z nowymi ulepszeniami oraz poprawieniem parowania i ujęciami kamery podczas ich wykonywania walka zyskała jeszcze bardziej na widowiskowości i dynamizmie - aż z z wielką przyjemnością się walczy.
Yep. Już w ver. 1.0 się pięknie naginało w walce. Po tych ulepszeniach to jest szaleńczy taniec opatrzony toną particle, barw oraz masą możliwości. Naprawią frame rate i będzie perfekcja ;)





Oświetlenie robi robotę:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #926 dnia: Czerwca 10, 2015, 13:35:52 pm »
Na tego wielkiego to się wybiorę, ale wpierw zrobię quest, gdzie trzeba załatwić wszystkie Garulas. ;) Cholera, żeby demko było tak opasłe - wczoraj jak grałem to mi wpadły chyba ze 3 do zrobienia. :lol:

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #927 dnia: Czerwca 10, 2015, 13:43:06 pm »
Na tego wielkiego to się wybiorę, ale wpierw zrobię quest, gdzie trzeba załatwić wszystkie Garulas. ;) Cholera, żeby demko było tak opasłe - wczoraj jak grałem to mi wpadły chyba ze 3 do zrobienia. :lol:
Questy mają fabułę?
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #928 dnia: Czerwca 10, 2015, 13:51:15 pm »
Cholera, żeby demko było tak opasłe - wczoraj jak grałem to mi wpadły chyba ze 3 do zrobienia. :lol:
Te co ja zdobyłem to quest na ćwiczenie z Gladiusem ataków łączonych oraz na wybicie wszystkich Garulas na bagnach. Więc nie są to questy z fabułą. ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #929 dnia: Czerwca 10, 2015, 14:30:33 pm »
Like a Boss:



Ponoć Noctis ma nowy głos w niektórych scenkach. Osobiście miałem również problemy z wyświetlaniem napisów przy niektórych dialogach.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #930 dnia: Czerwca 10, 2015, 14:59:16 pm »
Aniamacja w tej grze robi  8)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #931 dnia: Czerwca 11, 2015, 23:19:46 pm »
Uwielbiam to z jakim spokojem i miną Noctis trzaska uniki.

Normalny:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Perfect:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #932 dnia: Czerwca 11, 2015, 23:28:55 pm »
Nie jest to Cień Mordoru, ale i tak ścisła czołówka w temacie animacji (Geralcie, dlaczego się tak nie ruszasz  :( ). Nie znam się na Final Fantasy, ale z pozycji eksperta mogę powiedzieć, że jeśli wyciągną 1080p, to graficznie gierka będzie kosić  :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #933 dnia: Czerwca 11, 2015, 23:45:58 pm »
Nie jest to Cień Mordoru, ale i tak ścisła czołówka w temacie animacji
Yep. Począwszy od biegania, zadawania ciosów, teleportacji, na zbijaniu pjontek z kumplam i klepaniu po tyłkach kończąc. Jedna kwestia, że są zajebiście wykonane technicznie, a druga (co mnie cieszy), że niszczą artystycznie. Specyficzne postawy niczym z anime, miażdżenie kryształów przy używaniu itemów, kozackie wstawanie z gleby po ciosie, specjalny atak po parry Behemotha itd. itd. Japońsko-square'owy styl, który centralnie trafia w mój gust

Nie znam się na Final Fantasy, ale z pozycji eksperta mogę powiedzieć, że jeśli wyciągną 1080p, to graficznie gierka będzie kosić  :)


Boję się niestety, że jeżeli pójdą w 1080p (co zresztą oczywiście by chcieli), może na tym mocno ucierpieć framrate. Dlatego jak już to bym wybrał 900p/stabilne 30 fps. Jak jeszcze dojdzie w fullu magia, to przy takiej ilości przeciwników na ekranie będzie bardzo ciężko dla silnika. No chyba, że Luminous Engine 2.0 pokaże pazur oraz swoje pełne możliwości.

Dobra, idę co jeszcze dzisiaj powalczyć 8)

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #934 dnia: Czerwca 12, 2015, 00:05:48 am »
Jesli ktos sie jeszcze ludzi to juz mu mowie: Nie bedzie 1080p :)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #935 dnia: Czerwca 12, 2015, 08:07:35 am »
Przecież ta gra wygląda obłędnie w tym 900p.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #936 dnia: Czerwca 12, 2015, 08:13:53 am »
Przecież ta gra wygląda obłędnie w tym 900p.

Co z tego jak:

Dalej demko tnie, a przy mega dużych zadymach to tam jest chyba momentami (na szczęście bardzo sporadycznie) z 15 fps.

Wszystko poniżej 24fps to żenada (tak, Wiesiek i jego 20 fps na bagnach to też żenada).

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #937 dnia: Czerwca 12, 2015, 08:17:43 am »
No dlatego wolę żeby szlifowali grę i silnik pod te 900p, niż silili się na okrojone 1080p, które jak już, to pewnie będzie działać jak to w Wiedźminie ;)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #938 dnia: Lipca 09, 2015, 09:53:59 am »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #939 dnia: Lipca 09, 2015, 09:58:55 am »
No czytałem dzisiaj. Ponoć ma być grube stage demo :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #940 dnia: Lipca 17, 2015, 08:42:04 am »
http://www.hardcoregamer.com/2015/07/16/final-fantasy-xv-will-be-heading-the-main-stage-at-gamescom-says-square-enix/158939/

Cytuj
The publisher stated in a blog post earlier today that Final Fantasy XV will “[head] the main stage” with a number of “exciting stage presentations with key people that will offer us new insights into the ever elusive game,” and that the game will be “properly revealed” as they prepare for the full release.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #941 dnia: Lipca 17, 2015, 18:11:17 pm »
Liczę, że podadzą datę premiery. Chyba, że to zostawią na TGS.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #942 dnia: Lipca 21, 2015, 20:27:35 pm »
http://gearnuke.com/final-fantasy-xv-will-worldwide-release-will-talk-soon/

Cytuj
In more Final Fantasy XV news the latest issue of Famitsu, which release on Thursday, has apparently “leaked”. The issue has an interview with Square Enix CEO Yosuke Matsuda where he talks about the much awaited next game in the Final Fantasy mainline series.

According to the leaked interview the game is planned to have a worldwide release and that they’ll be talking about it “soon”. Could Gamescom be soon enough?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #943 dnia: Lipca 27, 2015, 22:50:23 pm »
http://www.novacrystallis.com/2015/07/next-final-fantasy-xv-active-time-report-at-gamescom-on-august-5th/

Cytuj
Read Square Enix’s  Gamescom Final Fantasy XV schedule below.

    Wednesday, August 5:

        9:30AM: Final Fantasy XV stage show HoneyballLP.
        11:30AM: Final Fantasy XV stage show HoneyballLP.
        1:30PM: Final Fantasy XV stage show HoneyballLP.
        4PM: Final Fantasy XV stage show.
        6PM: Active Time Report Final Fantasy XV Live Stream.

    Thursday, August 6:
        9:30AM: Final Fantasy XV stage show with Gregory of RocketbeansTV.
        11:30AM: Final Fantasy XV stage show with Gregory of RocketbeansTV.
        2PM: Final Fantasy XV stage show with Gregory of RocketbeansTV.
        3PM: Final Fantasy XV Q&A with the development team.
        4:30PM: Final Fantasy XV stage show with Gregory of RocketbeansTV.

    Friday, August 7:
        9:30AM: Final Fantasy XV stage show.
        11:30AM: Final Fantasy XV stage show with Gregor.
        2PM: Final Fantasy XV stage show with special guest Gregor.
        3PM: Final Fantasy XV Q&A with the development team.
        3:30PM: Final Fantasy XV Cosplay Show.
        5:30PM: Final Fantasy XV stage show.
        7PM: Final Fantasy XV stage show.

    Saturday, August 8:
        9:30AM: Final Fantasy XV stage show of Nino NinotakuTV.
        11:30AM: Final Fantasy XV stage show of Nino NinotakuTV.
        2PM:Final Fantasy XV stage show of Nino NinotakuTV.
        3PM: FINAL FANTASY XV Q&A with the development team.
        3:30PM: Final Fantasy XV Cosplay Show.
        4PM: Final Fantasy XV stage show of Nino NinotakuTV.
        6PM: Final Fantasy XV stage show.

    Sunday, August 9:
        9:30AM: Final Fantasy XV stage show with Chris & SEP PietSmiet.
        11:30AM: Final Fantasy XV stage show with Chris & SEP PietSmiet.
        1:30PM: Final Fantasy XV stage show with Jay & Hardi & PietSmiet.
        3:30PM: Final Fantasy XV stage show with Jay & Hardi & PietSmiet.


Czekam.



Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #944 dnia: Lipca 31, 2015, 21:02:03 pm »
Zamiana płci.



Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #945 dnia: Sierpnia 04, 2015, 09:06:21 am »
https://twitter.com/FinalFantasy/status/628445303302062080

Cytuj
A new dawn is about to break...
August 5th 08:00 CEST
August 4th 23:00 PST

Pod linkiem kilka klatek z nowego trailera.



GIF:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

JUŻ JUTRO :mad:
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 04, 2015, 14:46:03 pm wysłana przez Ryo »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #946 dnia: Sierpnia 04, 2015, 11:12:41 am »
Jaranko!!! :angel:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #947 dnia: Sierpnia 04, 2015, 14:47:23 pm »
To będzie ostatni trailer z gry jaki obejrzę. No i chyba nie ma (ta)bata, podadzą datę premiery.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #948 dnia: Sierpnia 05, 2015, 08:11:54 am »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/1nuNJuJGzZ4?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Nic specjalnego, taka krótka zajawka co było 15 lat przed wydarzeniami z gry. Trza czekać na gameplay z pokazów.

O 18:00 ATR:
http://www.twitch.tv/squareenixpresents
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 05, 2015, 08:34:15 am wysłana przez Ryo »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #949 dnia: Sierpnia 05, 2015, 11:31:58 am »
Miał być mroczny rpg, a im dalej w las tym bardziej Ni No Kuni.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #950 dnia: Sierpnia 05, 2015, 11:38:06 am »
Czyli dobrze.

Zobaczymy co powiedzą o 18.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #951 dnia: Sierpnia 05, 2015, 15:10:45 pm »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #952 dnia: Sierpnia 05, 2015, 18:18:38 pm »
Tabata mówi na ATR, że nie padnie dzisiaj data premiery, pomimo, że wszyscy o to pytają. Zanim podadzą datę, maję jeszcze kilka ważnych rzeczy do poruszenia. Zanosi się na to, że "zapowiedzą zapowiedź" ogłoszenia daty premiery. Więc albo to zrobią na koniec Gamescom, jak zrobią wszystkie przygotowane panele, albo powiedzą na koniec targów, że datę premiery ogłoszą na TGS. I chyba ta druga opcja jest bardziej prawdopodobna.

- zmienili design Regisa;
- nie obiecują, że będę statki powietrzne, ale kombinują; w razie czego dorzucą go jako DLC, bo wszystko zależy od kwestii technicznych;
- Cross Chainy są jeszcze szlifowane, by była ich odpowiednia szybkość itp. i dojdą nowe elementy do niego;
- emocjonalny i mroczno-smutny charakter Versusa jest dalej obecny z XV, ale z racji, że XV jest bardziej rozbudowana skupiają się również na relacjach chłopaków z drużyny oraz Noctisa i jego ojca;
- na pytanie o głównego bad guya Tabata odpowiedział, że musimy poczekać na jego ujawnienie; wspominali Sephirotha, Kuję i jak dobrze zrozumiałem padło stwierdzenie, że nowy madafaka ma być "on top of them";
- mają w planach wydanie dema dla wszystkich; (tutaj gównie chodziło o pokazanie grywalnego demo z miasta);
- dupeczka w czarnych włosach jest ważna dla fabuły, jest tajemnicza i na razie nie mogę nic więcej na jej temat powiedzieć;
- ma być strona z oficjalnym forum, gdzie wszyscy będą mogli dyskutować o grze i oczywiście będą je przeglądać ludzie pracujący nad grą;
- pokazali krótki gameplay z nową lokacją (duże drzewo i głęboka wyrwa w ziemi, na dole bagna) i starym znajomym przeciwnikiem - Malboro, który zajebał drużynę jednym Bad Breath  :)
- na koniec chłopaki włącznie z tłumaczem dostali 3 zimne, niemieckie piwka ;]
- następny ATR na PAX Prime w Seattle;
- nowe urywki z gry na TGS;
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 06, 2015, 09:11:21 am wysłana przez Ryo »

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #953 dnia: Sierpnia 05, 2015, 19:17:25 pm »
Cytuj
starym znajomym przeciwnikiem - Malboro, który zajebał drużynę jednym Bad Breath
:angel:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #954 dnia: Sierpnia 05, 2015, 19:39:37 pm »
Cytuj
skupiają się również na relacjach chłopaków z drużyny
srengel

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #955 dnia: Sierpnia 05, 2015, 19:58:18 pm »
Cytuj
starym znajomym przeciwnikiem - Malboro, który zajebał drużynę jednym Bad Breath
:angel:

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/TQdoyQiUuMM?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #956 dnia: Sierpnia 05, 2015, 23:47:49 pm »
Statki jako DLC, bo kwestie techniczne?

Kurcze, ten PSX to jednak był bestia, żadnych ograniczeń, i statki były.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #957 dnia: Sierpnia 06, 2015, 00:42:29 am »
Statki jako DLC, bo kwestie techniczne?
Tak, bo obecnie mogłyby latać na wysokości ptaków, ale mierzą wyżej. Jeżeli się wyrobią to wrzucą, jeżeli nie to DLC.

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #958 dnia: Sierpnia 06, 2015, 07:38:36 am »
Czy ktoś z was serio liczy, że to będzie gra na więcej niż 8- ?
Fryty tyty dotknij pyty

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #959 dnia: Sierpnia 06, 2015, 08:41:45 am »
Ja.

Poza tym w czyjej skali "8-"? Mojej, Twojej, kukuryku czy przekupionych recenzentów? Po tym co zaserwował Episode Duscae, po tym, co twórcy mówią na kolejnych ATR, po tym jak chętnie pytają ludzi, czego chcą w grze, nie mam podstaw by myśleć, że będzie poniżej "8-". Jeżeli nie pokpią sprawy z fabułą (a na to się nie zanosi), jeżeli ustabilizują framerate i jakimś cudem dadzą 1080p, to będzie mocarny tytuł. Dla mnie i tak już jest.

Leviathan będzie przyzywany przez dupeczkę, co może świadczyć, że w grupie będą pojawiać się gościnne postacie.

Cytuj
We asked Hajime Tabata in our Gamescom interview if this women could be the female Dragoon. Tabata denied that, saying it will be somebody else.

Art:

« Ostatnia zmiana: Sierpnia 06, 2015, 08:59:17 am wysłana przez Ryo »