Autor Wątek: PlayStation 4 - Temat Główny  (Przeczytany 1035300 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #160 dnia: Lutego 03, 2013, 22:02:13 pm »
I to nagle zmieni że killzone będzie miał oświetlenie realtime jak crysis3 ?
mi same cienie w killzone 3 wyglądają na real time, jedynie ao i indirect pewnie jest wypalony. Zresztą w uncharted tez jest takie "hybrydowe" oświetlenie, natomiast w takim crysisie 2 nie ma light map ale w niektórych miejscach ustawione są dodatkowe światełka udające GI(można sprawdzić w edytorze otwierając mapy), ciekawe czy w crysisie 3 też tak będzie.

Cytuj
Motorstorm nie dał rady, ale najładniejsze gry z PS3 raczej spokojnie leją te renderki.
żadne wyścigi nie osiągnęły poziomu rendera z motorstorma, a korytowe uncharted ciężko porównać.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #161 dnia: Lutego 03, 2013, 22:06:52 pm »
Iras- Twój post dał mi raka. Men jesteś graficznym dumbfakiem. Jakieś godraysy i lightmapki a realtimowe oświetlenie z global ilumination. Co ty porównujesz? Jakkolwiek byś nie szczekał to killzone nie będzie miał realtimowego GI. Tak trudno wyguglać jeden jebany dowolny makingoff dzie o tym zapewnią cię twórcy samej gry? Koniec rozmowy z tobą noobie.  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Wulfen- Mniej więcej. Tylko że to jedyne wypalanie 'indirect' to jakieś 1000 razy więcej obliczeń niż cienie. Poczytaj jak działa Autodesk Beast.
« Ostatnia zmiana: Lutego 03, 2013, 22:10:09 pm wysłana przez monio4 »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #162 dnia: Lutego 03, 2013, 22:11:35 pm »
Jakieś godraysy  :lol:  Problem w tym, że według ciebie GoW3 tych godraysów nie miał. Niczego nie porównuję tylko pokazuję, jaki z ciebie ekspert.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #163 dnia: Lutego 03, 2013, 22:19:53 pm »
Ja no niebie ty o chlebie. Nie pisałem że nie miał godraysów tylko że to tylko prosty efekt graficzny. Teraz mi odpowiedz na pytane czy te twoje promyczki odbiją się od postaci i oświetlą podłoże bo o to chodzi w Global Ilumination i indirect lighting. Albo nie musisz odpisywać bo i tak nie kumasz o czym pisze.

BTW. Jesteś idealnym przykładem osoby która nie odróżnia realtime od wypalonych rzeczy. Twój zawód związany z nową generacją będzie ogromny jeśli nie wytrenujesz sobie bardziej wzroku.
« Ostatnia zmiana: Lutego 03, 2013, 22:28:33 pm wysłana przez monio4 »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #164 dnia: Lutego 03, 2013, 22:31:05 pm »
Pisałeś, że miał godraysy

w ustalonych miejscach na cutscenkach

co było bzdurą. Tak samo jak kilka postów wyżej wrzeszczałeś

CAŁE OŚWIETLENIE

a za chwilę ci się z tego zrobiło

realtimowe GI

Powtarzam jeszcze raz, przestań grać w making ofy, odpal grę i sam poszukaj tej

przepaści

bo straszne bzdury pier**lisz.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #165 dnia: Lutego 03, 2013, 23:32:41 pm »
Ja bym stawiał na 2299 - 2599 złociszy.
399€, w Polsce około 1800 zł.

Strasznie jestem ciekaw, jaki będzie startowy line-up.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #166 dnia: Lutego 03, 2013, 23:45:30 pm »
Iras. Rozmowa z toba nie ma sensu do momentu aż nie zapoznasz się z terminami global ilumination, indirect ilumination oraz lightmapping. W killzone nie ma realtimowego GI, oświetlenie sceny jest wypalone. W GoWie godraysy nie oświetlają sceny w ogóle, to tylko postproces. To że czujesz magie playstation i wydaje ci się że coś tam niby zobaczyłeś na jakiejś ścianie to mnie gówno obchodzi. Wiedza vs urojenia.
« Ostatnia zmiana: Lutego 03, 2013, 23:47:18 pm wysłana przez monio4 »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #167 dnia: Lutego 03, 2013, 23:59:50 pm »
Rozmowa nie ma sensu i nie dlatego, że ja nie rozumiem jakichś pojęć - bo rozumiem je doskonale - tylko dlatego, że TY JESTEŚ KURWA ŚLEPY. KROPKA. I nie wiem co żeś się uczepił tego Global Illumination, jakby jego brak faktycznie wykluczał możliwość, żeby KZ3 wyglądało jak render z 2005. Nie każdy renderek to Avatar.

Wiedza  :lol:  Piszesz wierutne bzdury, co już ci na poprzedniej stronie udowodniłem i chcesz się wiedzą zasłaniać? lol

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #168 dnia: Lutego 04, 2013, 00:04:07 am »
Ja bym stawiał na 2299 - 2599 złociszy.
399€, w Polsce około 1800 zł.
Szczerze mówiąc to nie liczyłbym na cenę poniżej 2000zł (raczej będzie coś koło 2,5 tys.) Wystarczy przypomnieć sobie ile na premierę kosztowały Ps2 i Ps3. Poza tym sprzęt ma być jednak dość mocny, więc raczej nie będzie tani. Sony może trochę dołożyć do interesu, ale bez przesady. Wydawanie mocnego sprzętu jest strategią długoterminową i nie zawsze się opłaca (wystarczy spojrzeć na pierwsze lata PS3 i porażkę Vity).

No chyba, że dostaniemy okrojoną wersję za 399€ i pełnoprawną za 499€?

Strasznie jestem ciekaw, jaki będzie startowy line-up.
Na pewno znajdzie się w nim kilka gier od EA ;)  W tym pewnie Battlefield 4.
Możemy liczyć też na next-genowe wersje Watch Dogs, Call of Duty, może dostaniemy jakiegoś Assassina. Kilka niezłych gier powinno się znaleźć w okolicach premiery, dużą część mogą jednak stanowić multiplatformowe porty, wydane po prostu w wersji "HD".

lupinator

  • Gość
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #169 dnia: Lutego 04, 2013, 00:31:34 am »
Poniżej 2 koła byłoby zbyt piękne, żeby prawdziwe. Sam mam jeszcze ogromną listę gier do zaliczenia na PS3 (i skromniejszą na Xboxie), ale jeśli dopierdolą jakieś killery na start to pewnie wezmę na start jeśli nie będzie problemów z dostępnością. Pół z tej kwoty zresztą już przezornie odłożyłem na fundusz konsolowo/pctowy.

maly_pinki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2008
  • Wiadomości: 4 089
  • Reputacja: 44
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #170 dnia: Lutego 04, 2013, 00:36:33 am »
Ja wraz z konsolą bym musiał kupić nowy tv, teraz ten co mam pod ps3 jest z 2006r więc swoje lata ma.
Wszystko od nowa, od początku...

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 263
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #171 dnia: Lutego 04, 2013, 00:39:21 am »
Ja też myślę o kupnie nowego tv, ale to sprawa raczej jak już się będę z akadema wynosił.

maly_pinki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2008
  • Wiadomości: 4 089
  • Reputacja: 44
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #172 dnia: Lutego 04, 2013, 00:41:41 am »
Jak zobaczyłem bf3 pod brata nowym tv obraz był lepszy i to znacznie.
Wszystko od nowa, od początku...

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 263
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #173 dnia: Lutego 04, 2013, 00:46:06 am »
No ja sobie porównałem to co jest u mnie i u Ryo i tez spora roznica.

maly_pinki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2008
  • Wiadomości: 4 089
  • Reputacja: 44
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #174 dnia: Lutego 04, 2013, 01:39:06 am »
Dlatego nowy tv wraz z kupnem konsoli to obowiązek, po 20 lutym chyba zacznę odkładać kase.
Wszystko od nowa, od początku...

lupinator

  • Gość
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #175 dnia: Lutego 04, 2013, 03:13:15 am »
16 dni


Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 686
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #176 dnia: Lutego 04, 2013, 08:10:35 am »
Monio a jakie to ma faktycznie znaczenie, czy oświetlenie jest wypalone, czy renderowane w czasie rzeczywistym? Wydaje mi się, że w tym wszystkim tak się zapedziłeś, iż zapomniałeś o najważniejszym - liczy się efekt. Ten jest taki, że KZ3 wyglada genialnie. Nie jest też prawdą, że całe oświetlenie jest wypalone, ponieważ masz też zawsze jakieś światła fizycznie znajdujące się na scenie. Tak działa obecnie wiele gier i jest to niezwykle efektywne oraz efektowne.

Mam wrażenie jakby stosowanie sztuczek w grafice było czymś złym i niezbyt docenianym. To właśnie przez triki mogliśmy zobaczyć wiele pięknych gier, nie pisząc już o tym, że bez nich rozwój grafiki poruszałby się ślimaczym tempem.

Co do render KZ2 vs real time dla mnie sprawa jest jasna - wygrywa to drugie. Może nie na poziomie wszystkich assetów, choć tym aż tak wiele nie brakuje (render miał zwłaszcza świetne tekstury, ale też nie wszystkie), ale jako całość. To kwestia designu, klimatu, postprocesu, modeli, tekstur światła. Jak zobaczyłem w zeszłym roku jeszcze raz trailer z E3 2005 stwierdziłem, iż jest blady. Już nie robi.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #177 dnia: Lutego 04, 2013, 10:28:31 am »
KZ2 swego czasu rzeczywiście zrobił na mnie wielkie wrażenie swą grafiką. Ale jak grałem w demo KZ3 to czar prysł (choć jestem pewien, że pełna wersja nie raz cieszy oko). Na screenach wygląda rewelacyjnie, jednak grając wiele rzeczy nie robi już takiego wrażenia. Np. woda jest taka se, a wnętrza pomieszczeń wyglądają często wręcz biednie (słabej jakości tekstury, mało detali, niby oświetlenie). Wypalone oświetlenie prezentuje się super z dystansu, ale z bliska wychodzą wszystkie jego niedoskonałości. W KZ2 i 3 zastosowano ciekawe triki graficzne, ale to tylko triki, i nie zastąpią one porządnego oświetlenia i tekstur w wysokiej jakości.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 106
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #178 dnia: Lutego 04, 2013, 10:41:31 am »
KZ2 swego czasu rzeczywiście zrobił na mnie wielkie wrażenie swą grafiką. Ale jak grałem w demo KZ3 to czar prysł (choć jestem pewien, że pełna wersja nie raz cieszy oko). Na screenach wygląda rewelacyjnie, jednak grając wiele rzeczy nie robi już takiego wrażenia. Np. woda jest taka se, a wnętrza pomieszczeń wyglądają często wręcz biednie (słabej jakości tekstury, mało detali, niby oświetlenie). Wypalone oświetlenie prezentuje się super z dystansu, ale z bliska wychodzą wszystkie jego niedoskonałości. W KZ2 i 3 zastosowano ciekawe triki graficzne, ale to tylko triki, i nie zastąpią one porządnego oświetlenia i tekstur w wysokiej jakości.
Zagraj w pełną wersje, KZ3 rozpierdziela wszystkie gry graficznie na tej generacji, no może za wyjątkiem Uncharted 3.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 263
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #179 dnia: Lutego 04, 2013, 12:16:03 pm »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #180 dnia: Lutego 04, 2013, 12:19:40 pm »
Grałbym.

Na pierwszy rzut oka wygląda dziwnie, ale widać że pasowałby idealnie w dłoni jak poprzedni DualShock. No i jak mają już wrzucać zbędne bajery dla gimbazy to wolę smyradełko od jakiegoś sreda oleda, bo przynajmniej bateria potrzyma rozsądną ilość godzin.
« Ostatnia zmiana: Lutego 04, 2013, 12:23:03 pm wysłana przez tytacz »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #181 dnia: Lutego 04, 2013, 12:22:47 pm »
Czy ktoś naprawdę sądzi, że Sony mogłoby tak spaprać krzyżak?

Poza tym nie oszukujmy się - jeśli panel będzie z przodu pada, to na pewno dostaniemy wyświetlacz.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #182 dnia: Lutego 04, 2013, 12:23:02 pm »
Hehe, pad z photoshopa zbierający wszystkie ploty w całość. Brzydki wchuj.
Wklęsłe gałki analogów to kwestia osobistych preferencji. Czasem lepiej się sprawdzały (pierwszy Dual Shock na psx miał wklęsłe gałki) ze względu na większą precyzję i "przyczepność", a czasem nie.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #183 dnia: Lutego 04, 2013, 12:26:18 pm »
Co jest nie tak z krzyżakiem? Nie ma tej osłonki z DS3 i tyle.

http://img355.imageshack.us/img355/7905/dsc00851customcopyva3.jpg widać, że to jeden kawałek plastiku, tak jak na tym wyżej :P

Btw. trochę z innej beczki. Zostało już gdzieś udowodnione, że takie ułożenie gałek powoduje zderzanie się kciuków?  :lol: Pamiętam, że to był jeden z koronnych argumentów przeciwko DS3.
« Ostatnia zmiana: Lutego 04, 2013, 12:30:07 pm wysłana przez tytacz »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #184 dnia: Lutego 04, 2013, 12:30:25 pm »
Dzielony krzyżak jest jednym z większych atutów padów Sony, więc raczej aż tyle.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #185 dnia: Lutego 04, 2013, 12:36:49 pm »
Zostało już gdzieś udowodnione, że takie ułożenie gałek powoduje zderzanie się kciuków?   Pamiętam, że to był jeden z koronnych argumentów przeciwko DS3.
Pierwszy raz się z tym spotykam. Chyba trzeba mieć łapy, jak bocheny chleba, albo "nienaturalnie" trzymać pada.

lupinator

  • Gość
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #186 dnia: Lutego 04, 2013, 12:41:22 pm »
eśli panel będzie z przodu pada, to na pewno dostaniemy wyświetlacz.
Ploteczki mówiły, że miał być taki jak tył Vity, a tam jest tylko jakiś wzorek dokładnie tak jak na tym fejku.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #187 dnia: Lutego 04, 2013, 13:17:52 pm »
kształt ok ale krzyżak do dupy, przypomina mi pad od pegasusa

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #188 dnia: Lutego 04, 2013, 13:44:30 pm »
Wolałbym ekran dotykowy z tyłu, jak w Vicie. Wklęsłe gałki to strzał w dziesiątkę - jedyny mankament w DS3 to wypukłe gałki, z których czasem paluch zjedzie.
PSN ID: WojtqGO

svonston

  • Gość
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #189 dnia: Lutego 04, 2013, 14:07:25 pm »
Pad od XO jest dużo bardziej wygodny - lepsze spusty, lepsze gałki + lepsze ich rozmieszczenie, gorszy jest niestety krzyżak i to, że pad jest ciężki. Zamienić dpad na ten z DS oraz wagę DSa i mamy pad idealny.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #190 dnia: Lutego 04, 2013, 14:42:53 pm »


Najlepszy z fejków. Ściąć tylko te zaokrąglenia w środku, bo by pewnie przeszkadzały w smyraniu, a reszta bez zmian.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #191 dnia: Lutego 04, 2013, 15:04:03 pm »
A w jaki sposób widziałbyś wykorzystanie takiego panelu dotykowego? Bez wyświetlacza nie miałby on większego sensu, wszystko robiłbyś po omacku, niemal dokładnie tak, jak w Vicie w tym momencie. Całą resztę bez sensu byłoby pod to programować, bo jeżeli już masz oderwać ręce od spustów czy gałek, to w konkretnym celu, a nie jakimś shitowym badziewiu.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #192 dnia: Lutego 04, 2013, 15:32:30 pm »
Osobiście to bym to całkowicie wyje**ł, bo na 100% skończy w kilku premierowych gierkach i potem jakichś szitowych produkcjach, ale wiem, że trendy "nowoczesnych użytkowników smartfonów" wymagają dotykowych gówien na wszystkim czym się da.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #193 dnia: Lutego 04, 2013, 15:45:07 pm »
Lepsze gałki w padzie od Xboxa to chyba żeście w snach widzieli. Krótsze, mniej precyzyjne, a na dodatek rozklekotałem już trzy pady od klocka (Dual prawie jak nowy) choć na Xboxie gram względnie mało.

Osobiście to bym to całkowicie wyje**ł, bo na 100% skończy w kilku premierowych gierkach i potem jakichś szitowych produkcjach, ale wiem, że trendy "nowoczesnych użytkowników smartfonów" wymagają dotykowych gówien na wszystkim czym się da.

Touchpady z laptopów też byś wyje**ł?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 263
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #194 dnia: Lutego 04, 2013, 15:47:11 pm »
a na dodatek rozklekotałem już trzy pady od klocka (Dual prawie jak nowy) choć na Xboxie gram względnie mało.

To potwierdzam. Kloca mialem chyba rok i juz mial luzy na gałach a ps3 to juz chyba 3 rok i pad jak nowy.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #195 dnia: Lutego 04, 2013, 15:53:07 pm »
Lepsze gałki w padzie od Xboxa to chyba żeście w snach widzieli. Krótsze, mniej precyzyjne, a na dodatek rozklekotałem już trzy pady od klocka (Dual prawie jak nowy) choć na Xboxie gram względnie mało.

U mnie jest odwrotnie. Pady od XO sa wrecz niezniszczalne, wszystkie dzialaja od zakupu (gdzies w okolicach euro premiery). Na galach analogowych mam juz dziury powycierane. DSow rozjebalem z tuzin. O tym, ktory jest wygodniejszy mozna by podebatowac...

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #196 dnia: Lutego 04, 2013, 15:53:55 pm »
Touchpady z laptopów też byś wyje**ł?

Touchpady w laptopach są po prostu niezbędne w pewnych, oczywistych sytuacjach jak brak miejsca na myszkę w pociągu itp.

Touchpad w padzie? Na siłę wpychanie "niezbędnych ficzerów", bez których gracze obchodzili się przez kilka generacji, albo radzili sobie w ułamku sekundy... wciskając przycisk na padzie. Przeładowanie smyrnięciem? Robię to odruchowo, bo palec jest już naturalnie wykrzywiony w stronę "kwadratu" ;)

svonston

  • Gość
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #197 dnia: Lutego 04, 2013, 15:55:50 pm »
Ja nie miałem luzów w padzie po dłuższym czasie niż Winda i nigdy nie rozwaliłem pada jak Iras. Przypadeg?

ZychuPL

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 04-02-2013
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 0
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #198 dnia: Lutego 04, 2013, 16:11:04 pm »
Dla mnie idealny pad to połączenie xboxa z ps3 D-pad od ps3 a spusty od xboxa, i mógł by być trochę wiekszy. Ale ten panel dotykowy może być taki bajer jak sixaxis, czyli po czasie nie wiele będzie pamiętać że taki bajer jest w padzie.

ki_ki

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 693
  • Reputacja: 7
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #199 dnia: Lutego 04, 2013, 16:13:08 pm »
U mnie tez pad funkcjonuje od nowości mojej czarnulki, ale za to mam kumpla który rozwalił pada grając w COD MW2, bodajże chodziło o te wyzwania w których się zdobywa gwiazdki, także do wytrzymałych on nie należy, no chyba ze o czymś nie wiem  :lol:
PSN id Pearlsea1990

Aktualnie:
Rise of the Tomb Raider, Lost Ruins, Dead Space