Przy okazji prezentacji okładki najnowszego numeru magazynu Game Informer na jaw wyszła nazwa, pod jaką ukaże się produkowana w studiu Gearbox Software nowa gra o dzielnych marines walczących z krwiożerczymi ksenomorfami.
Aliens: Colonial Marines będzie strzelaniną z zacięciem taktycznym, w której gracz wcieli się w rolę amerykańskiego marine walczącego wraz z kolegami z niebezpiecznymi i doskonale znanymi z serii filmów i gier Obcymi. Program umożliwi nawet wspólną zabawę w trybie kooperacji ze znajomymi na specjalnie zaprojektowanych mapach, na których naszym zadaniem będzie pozbycie się wszystkich Obcych. Tryb ten, o nazwie Alien Hunt w swoich założeniach bardzo mocno będzie przypominał Terrorist Hunt, z którym spotkaliśmy się przy okazji Rainbow Six: Vegas. Opcja respawnowania się przeciwników nie będzie aktywna.
W Colonial Marines pojawi się również specjalnie zaprojektowana multiplayerowa kampania rozgrywana na oddzielnych mapach. W tym trybie będziemy mieli do czynienia z nieustannym naporem wroga, a naszym zadaniem będzie na przykład podłożenie bomby w konkretnej lokacji, zabarykadowanie się i próba obronienia pozycji do momentu przybycia posiłków czy odszukiwanie i pomoc cywilom.
SEGA, będąca wydawcą gry uruchomiła także oficjalną stronę programu
Ciekaw jestem tylko, czy Wierzbowski i Vasquez powrócą????Wierzbowski zginął w filmie :smile:
Fajnie, ze bedzie w koncu jakas gra o alienach bo to moja ulubiona seria Sci-Fi.Moja także :smile:
a ten slodki klapouszek E.T. ?Gdzie mu tam do Alien'a :-P
ciekawe czy bedzie tak trzymac w napieciu jak kampania marine'a w avp2... to byla najbardziej przerazajaca gra w jaka gralem...Żałuj, że nie grałeś w jedynkę. Pierwsza część była 10x bardziej przerażająca, stresująca i trudniejsza od dwójki. Szczególnie jak grałeś marinsem było prze**banie, cały czas musiałeś uciekać i wszystko robić "na szybko" bo wrogów była nieskończoność, a po paru uderzeniach ginąłeś. Predatorem było tylko troszkę lepiej. Najłatwiejsze zadanie miał Alien bo to on był łowcą :) Dzisiaj nie robią już tak strasznie hardcorowych gier :( Choć może to i dobrze, bo gdyby robili pewnie już miałbym zawał ;)
a ten slodki klapouszek E.T. ?Ten anorektyk i flegmatyk? Juz dawno IT go home.
Coś z tego może wyjść! Screeny naturalnie podrasowane. Kilmat!
This month, both Official PlayStation Magazine UK and Official Xbox 360 Magazine UK were lucky enough to witness Colonial Marines in action, while visiting developer Gearbox. We've gathered together some of the juiciest new info morsels:
- There'll be a range of both claustrophobic indoor combat and less-restrictive outdoor conflict. Art on show in Gearbox HQ shows city areas, too. Though we'll probably be happy about being cooped up in a dingy colony base, with plenty of room to hide, when it's time for the Make A Stand scenarios.
These pre-determined moments see you first holing up and preparing a location to defend, with bomb-traps or auto-turrets, or by sealing doors with hand-torches. Then, the aliens begin to swarm your position. We're wetting ourselves already.
- It will feature four-player drop in co-op. With either system link, split screen or online multiplayer support, you'll be able to face the horde of xenomorphs alongside your buddies. Or run away and leave them to deal with the mess. Whichever.
- It has quick-time events. But, fortunately, instead of huge button-icons appearing on screen and destroying the brooding atmosphere, subtle colour-coded tinges to the edges of your view will alert you to a required button press. Though OPM rekon it takes some getting used to.
- Gearbox haven't put the acid blood in yet. Eventually, the acid blood splurged from wounded aliens will scar and damage the environment - though not quite so much that the floor will fall out from under you.
But when OPM saw Colonial Marines, the blood wasn't wreaking this sort of havoc, though Gearbox assure us all that "there will be acid blood in the game".
Niestety niezbyt dobre wiadomości dochodzą nas z obozu Gearbox Software, firmy znanej graczom głównie z cyklu Brothers in Arms. Niestety, najnowsza część serii, Hell?s Highway, delikatnie mówiąc nie spełnia pokładanych w niej oczekiwań, w związku z czym firma zmuszona została do restrukturyzacji i zmian w swojej polityce kadrowej.
W obliczu takich posunięć zachodziła obawa o losy zaanonsowanego w lutym projektu o nazwie Aliens: Colonial Marines, opartego na kultowej serii Aliens. Na szczęście plotki o zakończeniu prac nad tym projektem okazały się tylko plotkami, rozwianymi przez prezesa Gearbox Software, Randy?ego Pitchforda: ?Produkcja Aliens: Colonial Marines nie została przerwana,? powiedział. ?Obecnie firma przechodzi nieco zmian, również kadrowych, w tym zwolnień, jednak nie ma to nic do rzeczy.?
Pitchford skontaktował się również z redaktorami serwisu Shacknews i zapewnił, że Aliens: Colonial Marines ma się dobrze, aczkolwiek nie wspomniał ani o obecnym stanie projektu ani nie podzielił się z dziennikarzami nowymi informacjami na temat gry.
Pamiętam jak podniecałem się shotami na PS2 , w sumie dla tej gry kupiłem czarnulę.
Ciekawe czy dostaniemy tego obcego na obecną generację :???:
Aliens: Colonial Marines to gra, o której na razie wiadomo stosunkowo niewiele, dlatego każda nowa informacja jest ważna - a serwis Gamesradar ma ich naprawdę dużo.
Serwis Gamesradar opublikował zapowiedź gry Aliens: Colonial Marines, która wcześniej ukazała się w brytyjskim magazynie PlayStation World. Tekst ujawnia kilka nieznanych wcześniej informacji, które warto przytoczyć - ten taktyczny FPS studia Gearbox zaczyna nabierać kształtów.
Gra będzie podzielona na misje, a w każdej z nich wcielimy się w z góry narzuconego członka sześcioosobowej grupy tytułowych marines. Takich "epizodów" ma być jednak więcej niż sześć, więc albo częścią z nich przyjdzie sterować wielokrotnie, albo developer szykuje jakieś niespodzianki w tym temacie. Akcja ma rozwijać się powoli, a na początku będzie chodziło przede wszystkim o zbudowanie odpowiedniego napięcia - minie trochę czasu, zanim drużynie przyjdzie walczyć z hordami xenomorphów.
Gamesradar donosi, że w Aliens: CM znajdzie się system wydawania rozkazów podobny do tego serii Brothers in Arms, z której studio Gearbox jest najbardziej znane. To nie jedyne podobieństwo do BiA, fani marki mogą poczuć się w świecie Obcych dziwnie znajomo. Natomiast opisany wyżej podział misji ma trafić do osób, które stawiają krótsze "seanse" nad ukończenie gry w jedno lub dwa podejścia.
Kolejną ważną informacją jest fakt, że standardowa mechanika taktycznego FPS-a zostanie w tym przypadku urozmaicona różnorodnymi scenkami QTE (czyli wyreżyserowanymi momentami wymagającymi wciskania odpowiednich klawiszy/przycisków w konkretnym momencie). Według autora zapowiedzi system ten sprawdza się dobrze, a QTE będzie można zakończyć na więcej niż jeden sposób, zależnie od "wklepanej" kombinacji.
Warto też przypomnieć, że gra przedstawi wydarzenia, które mają miejsce po filmach Obcy - decydujące starcie i Obcy III, a za fabułę odpowiadają scenarzyści serialu Battlestar Galactica - Bradley Thompson i David Weddle.
Praktycznie od samego początku prac nad Aliens: Colonial Marines, serwisy branżowe rozpisywały się o problemach, z jakimi mierzy się ten tytuł. Przez jakiś czas wydawało się, że projekt zostanie wstrzymany, zmieni producenta lub prace nad nim posuwają się wolno. Tymczasem okazuje się, że tytuł ten cały czas jest rozwijany.
Dobre wieści dla wszystkich fanów Obcych i gier bazujących na tej kultowej serii filmów przekazał Randy Pitchford, prezes Gearbox, studia, które pracuje nad Aliens: Colonial Marines. W rozmowie z CVG zapewnił on, że zdaje sobie sprawę z tego, że studio przekazuje bardzo mało informacji na temat tej gry, jednak prace nad nią są już zaawansowane. Zaapelował również do graczy o dalszą cierpliwość, zapowiadając, że gra będzie naprawdę dobra.
Pitchford podkreślił również doskonałą współpracę z SEGA, czyli wydawcą gry. W jego opinii SEGA będzie bardzo zadowolona z efektów kilkuletniej pracy studia Gearbox, a Aliens: Colonial Marines będzie shooterem z górnej półki. Niestety kolejny raz zabrakło konkretów, szef studia Gearbox nie wyjawił żadnych ciekawych informacji na temat produktu, zasłaniając się tajemnicą.
Poza tym jak to wszystko przetrwało eksplozję nuklearną?
Po ostatniej ich grze dużej nadziei bym sobie nie robił :P
(http://cache.kotaku.com/assets/images/9/2012/01/bigpic_80b5a5e0c04ee7e5bac1e0464cc71189.jpg)
http://kotaku.com/5874629/the-aliens-colonial-marines-collectors-edition-bay-12-please
:lol:
Ten smartgun jest po upgradzie tylko dla posiadaczy limitki. Może dlatego ma niewłaściwe oznaczenie. Zresztą pies trącał.
Najważniejsze żeby gra trzymała poziom oraz klimat filmu.
Trailer z sierpnia?Ale montaż z tego roku :)
Trailer z sierpnia?Ale montaż z tego roku :)
Dosłownie Kick Ass Trailer :lol:
Ja pier**lę!!! Kał nie z tej planety. Ja pier**lę! Nie wierzę w to co widzę.
Jakie jest w ogóle zaplecze fabularne tej gry? Czy to po prostu losowe wrzucanie wojaków w wydarzenia z filmów i znanym otoczeniu? W 0:55 zauważyłem Bishopa, potem nagle Królowa, za chwilę transportowiec. Większość ukazanych na trailerze akcji jest wręcz wprost przeniesionych z Aliens.
Trailer = definicja Obcego wg Camerona - klimat.
Colonial Marines jest pełnoprawną kontynuacją historii filmowej i rozgrywa się po wydarzeniach z Obcy 3.
W grze wcielamy się w Christophera Wintera, kaprala amerykańskich kolonialnych marines, który wyrusza z oddziałem na misję ratunkową w poszukiwaniu Ellen Ripley, bohaterki filmów z serii Obcy. Podczas tego zadania, rozgrywającego się w doskonale znanych miejscach, w tym na statku U.S.S. Sulaco oraz planecie kolonialnej LV-426, żołnierze trafiają na przerażających przeciwników. Obcych, czyli potwory zaprojektowane do zabijania. Co stało się z Ripley? Gra pokazuje ten nieznany dotąd epizod, rzucając nowe światło na całą historię.
Valkyria Chronicles była całkiem okej. Podobno Yakuzy też są w porządku.
Podobno Yakuzy też są w porządku.Są zarąbiste. Sega wydała jeszcze takie świetne gierki jak Vanquish, Bayonetta, Binary Domain czy Resonance of Fate. Mowa tylko o ps3.
Mówiłem czego się spodziewać po Sedze :whistle:Dobrych gier?
blach0ry jada gierke, wiec mozna temat do piachu poslac.Może dywany fizyki nie mają i dlatemu?
Usmialem sie podczas ogladania: http://www.youtube.com/watch?v=jI1rDcbpiTk Facet wyciaga motion tracker i: "what's this?" zapytuje.. ;)
Usmialem sie podczas ogladania: http://www.youtube.com/watch?v=jI1rDcbpiTk Facet wyciaga motion tracker i: "what's this?" zapytuje.. ;)
crappy game played by a crappy gamer :D
Jestem za stary na te let's play - jakiś idiota po prostu przechodzi grę, nie potrafiąc grać, rzucając idiotyczne komentarze i zarabia na tym tysiace dolarów miesięcznie bo miliony idiotów chcą to oglądać. ten (http://www.youtube.com/watch?v=lrHbt-btNhM&list=UUodQcUIWz9oYKvhvCZREhTA&index=2), przecież jakby taki typ siedział ze mną w pokoju i rzucał co chwilę "jasny gwint!" "perfidne szkarady" "jakie cholerstwo" to bym mu kazał zamknąć mordę i wyprosił z pokoju, a tu się okazuję że liczba wyświetleń jego kanału wynosi 86378442 :-? (dolar za 1000 wyświetleń, lepszy interes niż boty mastera)Zamiast się irytować, włącz konsolę, frapsa, kamerkę/mikrofon, nagrywaj, komentuj, potem sam wrzucaj na yt i po jakimś czasie hajs będzie się zgadzał. :yes_anim:
Jestem za stary na te let's play - jakiś idiota po prostu przechodzi grę, nie potrafiąc grać, rzucając idiotyczne komentarze i zarabia na tym tysiace dolarów miesięcznie bo miliony idiotów chcą to oglądać. ten (http://www.youtube.com/watch?v=lrHbt-btNhM&list=UUodQcUIWz9oYKvhvCZREhTA&index=2), przecież jakby taki typ siedział ze mną w pokoju i rzucał co chwilę "jasny gwint!" "perfidne szkarady" "jakie cholerstwo" to bym mu kazał zamknąć mordę i wyprosił z pokoju, a tu się okazuję że liczba wyświetleń jego kanału wynosi 86378442 :-? (dolar za 1000 wyświetleń, lepszy interes niż boty mastera)Zamiast się irytować, włącz konsolę, frapsa, kamerkę/mikrofon, nagrywaj, komentuj, potem sam wrzucaj na yt i po jakimś czasie hajs będzie się zgadzał. :yes_anim:
Ja sie dziwie, ze ludzie cyklicznie traca czas na ogladanie podobnych glupot. Kolega nagrywal dyrdymaly w stylu: "moje growe nowosci" i nim sie obejrzal, mial kilka tysiecy wyswietlen.Swego czasu oglądnąłem np. przebieg obu DLC do Castlevanii:LoS, bo wpływały na fabułę po zakończeniu podstawki, a nie dam Konami za DLC więcej, niż za całą grę, tym bardziej, że drugie z opisywanych DLC trwało może 30 min i nie było warte zakupu.
GOTY
(http://i.minus.com/i212wUcwcU0eE.gif)
http://forum.polygamia.pl/dyskusje/aliens-colonial-marines/msg396916/#msg396916Filmik z linku:
olo
Jestem za stary na te let's play - jakiś idiota po prostu przechodzi grę, nie potrafiąc grać, rzucając idiotyczne komentarze i zarabia na tym tysiace dolarów miesięcznie bo miliony idiotów chcą to oglądać. ten (http://www.youtube.com/watch?v=lrHbt-btNhM&list=UUodQcUIWz9oYKvhvCZREhTA&index=2), przecież jakby taki typ siedział ze mną w pokoju i rzucał co chwilę "jasny gwint!" "perfidne szkarady" "jakie cholerstwo" to bym mu kazał zamknąć mordę i wyprosił z pokoju, a tu się okazuję że liczba wyświetleń jego kanału wynosi 86378442 :-? (dolar za 1000 wyświetleń, lepszy interes niż boty mastera)
Chociaż jako głównych twórców Aliens: Colonial Marines przedstawia się studio Gearbox Software (Duke Nukem Forever, seria Borderlands), to prezes Randy Pitchford przyznaje, że jest to bardziej „dzieło wielu twórców”. Bardzo duży wkład w nowy tytuł włożył zespół TimeGate Studios (Section 8: Prejudice, F.E.A.R.: Perseus Mandate), którego czas pracy ma wynosić ok. 20-25% ogólnego okresu dewelopingu. Z kolei jeśli doliczyć do tego preprodukcję, to pracownicy TimeGate Studios wykonali podobno tyle samo roboty co Gearbox Software.
W pracach brało udział także studio Demiurge (Shoot Many Robots), które pomagało przy trybie multiplayer i wersji gry na Wii U. Oprócz tego Pitchford wspomina o zespole Nerve Software (Doom 3: Resurrection of Evil), mającym odpowiadać za mapy do rozgrywek sieciowych. Z kolei jeden z byłych pracowników studia Gearbox Software napisał na forum TexAgs.com, że twórcy serii Borderlands odpowiadają praktycznie tylko za multiplayer, podczas gdy większość prac należy przypisać TimeGate Studios.
Stworzyli jeszcze chyba najwieksze gowno tej generacji - Duke Nukem. Ta firma w mojej opinii jest lipna.
Oby nie dostali The Last Guardian w spadku.
Mamy pierwsze oceny (podaje z wersji konsolowych)Czuję, że cena szybko poleci na dół - może będzie jak z DNF, że będą sprzedawać ją za 30 zł? :troll:
EDGE - 5/10
Gamespot - 4.5/10
CVG - 6.2/10
IGN - 4.5/10
Eurogamer - 3/10
Escapist - 6/10
Gametrailers - 5.9/10
Destructoid - 2.5/10
http://www.youtube.com/watch?v=Vk3aruZIZyo&feature=player_detailpage#t=169sKocham takie crapy. Przypominają mi się gry na PC z lat 90-tych :)
:lol:
Jestem za stary na te let's play - jakiś idiota po prostu przechodzi grę, nie potrafiąc grać, rzucając idiotyczne komentarze i zarabia na tym tysiace dolarów miesięcznie bo miliony idiotów chcą to oglądać. ten (http://www.youtube.com/watch?v=lrHbt-btNhM&list=UUodQcUIWz9oYKvhvCZREhTA&index=2), przecież jakby taki typ siedział ze mną w pokoju i rzucał co chwilę "jasny gwint!" "perfidne szkarady" "jakie cholerstwo" to bym mu kazał zamknąć mordę i wyprosił z pokoju, a tu się okazuję że liczba wyświetleń jego kanału wynosi 86378442 :-? (dolar za 1000 wyświetleń, lepszy interes niż boty mastera)Zamiast się irytować, włącz konsolę, frapsa, kamerkę/mikrofon, nagrywaj, komentuj, potem sam wrzucaj na yt i po jakimś czasie hajs będzie się zgadzał. :yes_anim:
A nie mówiłem że będzie crap a nie gra .Brakło Twojej ocenki, więc błądzimy po omacku :(
Alien skończył się na AvP2 i tak zostanie, dopóki SEGA ma prawa do gierek w tym uniwersum.Sega tej gry nie robiła tylko wydawała.
Alien skończył się na AvP2 i tak zostanie, dopóki SEGA ma prawa do gierek w tym uniwersum.Sega tej gry nie robiła tylko wydawała.
Segi bym aż tak nie obwiniał bo np w przypadku DNF wydawca był Take-Two Interactive. Podsumowując Gearbox Software to partacze.Alien skończył się na AvP2 i tak zostanie, dopóki SEGA ma prawa do gierek w tym uniwersum.Sega tej gry nie robiła tylko wydawała.
Odkąd zaczęła wydawać to seria stoczyła się na dno. Mają w dupie tą markę, bo gdyby im zależało to nie przekładaliby procesu produkcji co jakiś czas go wstrzymując. Potem się okazuje, że gra powstawała po trochu przez 6 lat i była tworzona przez kilku różnych developerów. Każdy pewnie miał swoją koncepcję, dodawał coś od siebie, poprawiał innych i wyszło gówno jak w przypadku DNF.
Nie, SEGA nic nie zawiniła.
Wszystko było ok, dopóki Fox trzymał łapę na marce.
Wszystko było ok, dopóki Fox trzymał łapę na marce.
Segi bym aż tak nie obwiniał bo np w przypadku DNF wydawca był Take-Two Interactive. Podsumowując Gearbox Software to partacze.
(http://i.imgur.com/Tx6e4Ik.gif)ta animacja obcego byla wzorowana na tym
Tak swoją drogą to niby jest coś związanego z fabułą. Jakieś szczegóły? Może być bez spoilera, NIE BOJĘ SIĘ :evil:
Weyland miksuje ludzi z Ksenomorfami. W jednej z misji trafiamy do kliniki kojarzenia par :lol:
A teraz proszę na serio, jak to fabularnie wyjaśnione jest, że ten obcy chodzi jak pijany paralityk :lol: ?
Średnia: 50%Tak jak mówiłem crap jak nic.
http://www.metacritic.com/game/xbox-360/aliens-colonial-marines/critic-reviews
Napisz to jeszcze 3 razy, bo ktoś mógł przegapić.Już nie będę.
Hmm, a czemu uważasz ze konsole napędzają rozwoj grafy? Już w dniu premiery graficznie PC był szybszy. Wiec w sumie od samego początku chamowały grafikę względem tego co mogłoby byc. Raczej grafa odbija sie od totalnego dna mulu i wraca do poziomu. W chwili obecnej ta sama sytuacja konsole jeszcze nie wyszly a graficznie sa juz w lesie..Właśnie z gościen na FB pisze. Więc to sprawka konsol że ta gra wygląda jak gówno na PC. Thanks Obama!
Dat łot aj sejd. Nareszcie się zgadzamy. <3Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Arma. Najlepsza grafa ever. (http://www.vgblogger.com/wp-content/uploads/Games/ArmAGold/Arma_Gold-PCScreenshots18664mout08.jpg)
Nienawidzę tego mówić, ale nie miejcie zbyt wysokich oczekiwań wobec Colonial Marines. Pracowałem w Gearboksie i prace nad tą grą były całkowitą katastrofą trwającą blisko sześć lat. Gearbox nawet nie zrobiło tej produkcji, poza multiplayerem. Główne prace zlecono studiu TimeGate, które ma mniej świetlaną przeszłość.http://www.cdaction.pl/news-30898/byly-pracownik-gearboksu-aliens-colonial-marines-bylo-tworzone-przez-studio-timegate-wideo.html
TimeGate to firma mająca na swoim koncie dwie części Section 8 oraz dodatki do pierwszego F.E.A.R.-a. Nie wiadomo, na ile powyższa informacja jest wiarygodna, ale warto podkreślić, że studio TimeGate rzeczywiście było zaangażowane w prace nad Aliens: Colonial Marines.
Visceral imo zrobiloby swietna gre w universum Aliena.
Visceral to nie EA - ktore wcale nie jest powiedziane, ze byloby wydawca :)EA na pewno położyłoby łapska na takiej marce.
Jeszcze czego by EA położyła łapska na serii Obcego...Serio myślisz, że EA może nam przedstawić coś gorszego od A:CM? To uniwersum w świecie gier od 10 lat jest w głębokiej dupie. Oczywiście, że pojawiłby się zalew markteingowej papki popartej mini gierkami, gadżetami, mikropłatnościami (kup se różowy skin na Aliena lol) i tytułami na smartfony, ale Visceral mogłoby stanąć na wysokości zadania. To jest zbyt duża marka, żeby trafiła do ręki innego wydawcy, np. w ramach Sony Japan Studio, twórców Siren:Blood Curse. Byłby kur** gruby tytuł, ale nie ma co się czarować.
Jeszcze czego by EA położyła łapska na serii Obcego...Serio myślisz, że EA może nam przedstawić coś gorszego od A:CM? To uniwersum w świecie gier od 10 lat jest w głębokiej dupie. Oczywiście, że pojawiłby się zalew markteingowej papki popartej mini gierkami, gadżetami, mikropłatnościami (kup se różowy skin na Aliena lol) i tytułami na smartfony, ale Visceral mogłoby stanąć na wysokości zadania. To jest zbyt duża marka, żeby trafiła do ręki innego wydawcy, np. w ramach Sony Japan Studio, twórców Siren:Blood Curse. Byłby kur** gruby tytuł, ale nie ma co się czarować.
Tak sobie głupio gdybam, bo Sega znowu strzeli rewelacją, że robi nowego Alien, teraz się zabiorą za niego i jakiś dev będzie kończył tytuł u zmierzchu ps4.
A co do głębokiej dupy w jakiej znajduje się ta marka... To nie tylko w świecie gier. Kiedy ostatnio był DOBRY film w świecie obcego? Prometeusz też się kupą okazał... A oba AvP to nawet żal wspominać.Napisałem o grach, bo na nowe filmy w trzonie serii Alien w ogóle się nie nastawiam. Obcy się skończył i tyle, jedynie virale mogą wejść w obieg (co zresztą czynią, z różnym skutkiem).
Nie grałem, ostatnim tytułem z jakim miałem styczność, to AvP 2 i to była chyba jedyna gra poprzedniej dekady, z którą warto było się zapoznać w ramach tego uniwersum.
CTRL+F "Resolved issue where game sucks ass".;)
No result
StarunieŚMIECHŁĘ.
Beka z Gearbox:
Czyli jak w rok zepsuć grę :lol:
Beka z Gearbox:
Czyli jak w rok zepsuć grę :lol:
To demo, to jest demo, w które można było zagrać, czy to tylko wersja z jakiegoś pokazu??
No porównanie wychodzi fatalnie. Finalna wersja nie zabłysnęła na żadnej platformie. Ani PC, ani X360 ani PS3.
Świetny filmik że preordery SZKODZĄ! Alieny są tu podawane jako najlepszy i najnowszy przykład ;)
Beka z Gearbox:Jedyne wytłumaczenie dla mnie to że Gearbox ma do niektórych projektów jedną sekcje partaczy których zatrudnia na chujowych warunkach i ludzie tam idą żeby mieć logo Gerabox w CVce.
Czyli jak w rok zepsuć grę :lol:
http://www.gram.pl/news/2013/02/15/popraw-grafike-w-aliens-colonial-marines-fanowskie-mody-gotowe-do-pobrania.shtml
hehe
1. Aliens: Colonial Marines
2. Dead Space 3
3. FIFA 13
4. Call of Duty: Black Ops 2
5. Far Cry 3
6. Assassin’s Creed 3
7. Need for Speed: Most Wanted
8. Just Dance 4
9. Sonic & All-Stars Racing Transformed
10. Halo 4
Jeśli mam być szczery, to na niektórych screenach z tymi modami gra wygląda jeszcze gorzej...
Nie jest to typowy mod podmieniajacy tekstury itp.
To dziala na zasadzie "photomode" z GT czy FM.
Czyli masz mozliwosc zmiany saturacji kolorow, kontrastu, ekspozycji itp.
Mozesz dodac sepie lub winiete, wyostrzyc albo dac FXAA/SMAA.
To jak gra bedzie wygladala na sweetFX zalezy tylko od ciebie:)
Nie jest to typowy mod podmieniajacy tekstury itp.Z gównianego materiału wejściowego postprodukcją się nic nie zrobi. Z gówna bicza nie ukręcisz. Trzeba by było jeszcze wymienić modele, tekstury a najlepiej to jeszcze animacje, oświetlnenie i kurwa wszystko czego tkneli się ci partacze. :D
To dziala na zasadzie "photomode" z GT czy FM.
Czyli masz mozliwosc zmiany saturacji kolorow, kontrastu, ekspozycji itp.
Mozesz dodac sepie lub winiete, wyostrzyc albo dac FXAA/SMAA.
To jak gra bedzie wygladala na sweetFX zalezy tylko od ciebie:)
Zainstalowałem Shadow Fall na ps4 a... zacząłem grać w Aliens: Colonial Marines :lol:
Serio, nie do końca rozumiem tego całego dopierdalanie się do tej gry - bluzgania z góry na dół. Częściowo tłumaczę to dużym ciśnieniem u fanów, którzy po premierze rozpoczęli swoją krucjatę, bo gra nie okazała się hitem. Moim zdaniem od samego początku się na niego nie zapowiadała, a problemy z produkcją sugerowały, jak to odbije się na jakości gry. Ona nie jest AŻ TAK słaba, jak rozpuszczone dzieciaki z neogafa pisały.
Gra jest najzwyklejszą prostą lekką i szybką strzelanką, w której Niemców/terrorystów/kosmitów zastąpiono... obcymi (hmmm, czyli w sumie kosmitami :lol:). Ciężkiego klimatu osaczenia, bezsilności, słabości i strachu tu nie ma. Dlatego na Colonial Marines patrzę jak na grę nie tyle rozgrywającą się w realiach sławnej serii filmowej a jedynie lekko na niej bazującej.
Dziwny jest podział na misje, zbędne zupełnie jakieś punkty i levelowanie, skomplikowane i zamotane sterowanie ale generalnie gra jako lekka sieka FPS jest całkiem znośna.
Plus liczne bugi.
Jestem 4 albo 5 misji i na razie żadnych nie uświadczyłem. Ale żeby nie było: nie mam zamiaru bronić tej gry. Jest jaka jest.
Po tej recenzji wyleczyłem się na dobre z tego AlieniaPrzy okazji tej recenzji przypomniałeś mi o AngryJoe. Chłop jest dla mnie definicją niezwykle irytującej jednostki. Rozważałem nawet wlepienie Ci minusa, ale zmieniłem zdanie gdy zdałem sobie sprawę, że wytrzymałeś ponad pół godziny przy tym filmiku, co jest wręcz sadystyczną pokutą.
https://www.youtube.com/watch?v=UGX2WE4QUw8
Przy okazji tej recenzji przypomniałeś mi o AngryJoe. Chłop jest dla mnie definicją niezwykle irytującej jednostki. Rozważałem nawet wlepienie Ci minusa, ale zmieniłem zdanie gdy zdałem sobie sprawę, że wytrzymałeś ponad pół godziny przy tym filmiku, co jest wręcz sadystyczną pokutą.
Ja tam gościa bardzo lubię i wiele materiałów mnie bawiło, ale co poradzisz jeden lubi ser, a drugi jak mu nogi śmierdząPo tej recenzji wyleczyłem się na dobre z tego AlieniaPrzy okazji tej recenzji przypomniałeś mi o AngryJoe. Chłop jest dla mnie definicją niezwykle irytującej jednostki. Rozważałem nawet wlepienie Ci minusa, ale zmieniłem zdanie gdy zdałem sobie sprawę, że wytrzymałeś ponad pół godziny przy tym filmiku, co jest wręcz sadystyczną pokutą.
https://www.youtube.com/watch?v=UGX2WE4QUw8
Przecież to co piszesz to jest bzdura, gość akurat dobre gry chwali i wlepia dyszki, a że drze ryja na crapy to coś złego?Przy okazji tej recenzji przypomniałeś mi o AngryJoe. Chłop jest dla mnie definicją niezwykle irytującej jednostki. Rozważałem nawet wlepienie Ci minusa, ale zmieniłem zdanie gdy zdałem sobie sprawę, że wytrzymałeś ponad pół godziny przy tym filmiku, co jest wręcz sadystyczną pokutą.
Fakt też typa nie lubię. Ogólnie nie przepadam za kanałami skupiającymi się głównie na besztaniu gier, nawet tych dobrych. Takie burackie narzekanie na wszystko i oczekiwanie nie wiadomo czego.
Przecież to co piszesz to jest bzdura, gość akurat dobre gry chwali i wlepia dyszki, a że drze ryja na crapy to coś złego?
Śmieszna sprawa - podobno jedna literka mniej w kodzie gry znacznie usprawnia AI przeciwników.Nawet nie tyle w kodzie co w konfiguracji:
https://www.cdaction.pl/news-54089/aliens-colonial-marines--modder-twierdzi-ze-naprawil-ai-usuwajac-jeden-znak.html