Autor Wątek: Final Fantasy VII Remake  (Przeczytany 91799 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #80 dnia: Grudnia 13, 2015, 13:49:35 pm »
Mieszane uczucia to mam bardziej w odniesieniu do wyglądu Barreta.

Mam podobnie. W FF VII budził respekt, spodziewałem się bardziej masywnej postaci.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #81 dnia: Grudnia 13, 2015, 22:48:02 pm »
Walka jest najgorsza...  :mad:

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #82 dnia: Grudnia 13, 2015, 22:58:59 pm »
Mnie się tam podoba, taka na modłę FF XV. Szybko, efektownie.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #83 dnia: Grudnia 13, 2015, 23:13:36 pm »
Walka jest najgorsza...  :mad:
Dwa klocki miały stać naprzeciwko siebie?

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #84 dnia: Grudnia 13, 2015, 23:18:54 pm »
Walka jest najgorsza...  :mad:
Dwa klocki miały stać naprzeciwko siebie?


Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #85 dnia: Grudnia 13, 2015, 23:40:14 pm »
?

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #86 dnia: Grudnia 13, 2015, 23:53:37 pm »
Walka jest najgorsza...  :mad:
Dwa klocki miały stać naprzeciwko siebie?

Wolę tury niż nakurwianie w knefle. Staroświecki jestem.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #87 dnia: Grudnia 13, 2015, 23:57:19 pm »
Walka jest najgorsza...  :mad:
Dwa klocki miały stać naprzeciwko siebie?

Wolę tury niż nakurwianie w knefle. Staroświecki jestem.

 


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #88 dnia: Grudnia 14, 2015, 00:02:41 am »
"Fuck Face" :lol:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #89 dnia: Grudnia 14, 2015, 00:03:02 am »
Pierwsze lepsze z googla.

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #90 dnia: Grudnia 14, 2015, 06:39:58 am »
Walka jest najgorsza...  :mad:
Dwa klocki miały stać naprzeciwko siebie?

Wolę tury niż nakurwianie w knefle. Staroświecki jestem.

Wpis. No i szkoda zajebistego systemu z materiami, który zapewne też wyleci:/
Fryty tyty dotknij pyty

iko

  • Gość
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #91 dnia: Grudnia 14, 2015, 07:26:15 am »
wpis 2 ogólnie jest to pseudo turowy system.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #92 dnia: Grudnia 14, 2015, 08:12:14 am »
To po prostu będzie inna gra. Lepiej pogódźcie się z tym już teraz, bo im dalej w las, tym będzie dla Was ciężej.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #93 dnia: Grudnia 14, 2015, 08:56:40 am »
Cóż, dla mnie to DQ dla tej gierki. Po prostu uwielbiam typowe turówki.

Odpalę sobie stare FF'y na PSP i będzie ok. ;)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #94 dnia: Grudnia 14, 2015, 10:03:39 am »
Gdzie jest to napierdalanie w knefle bym chciał wiedzieć? A Sylvuś to w ogóle zabłyszczał z tym wklejaniem szota ze STRATEGII turowej, zero rozróżnienia gatunku.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 14, 2015, 10:11:47 am wysłana przez Juras »

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #95 dnia: Grudnia 14, 2015, 10:46:54 am »
W tej grze, biegasz, unikasz, wydajesz komendy = napierdalasz w guziki. ;)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 14, 2015, 10:49:33 am wysłana przez kun »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #96 dnia: Grudnia 14, 2015, 11:05:07 am »
Yyyy? Bieganie i wydawanie komend-napierdalanie w guziki? Serio? A może wydajesz komendę i postać sama podbiega do celu? A to że robi to efektownie i nextgenowo to już źle?

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #97 dnia: Grudnia 14, 2015, 12:17:03 pm »
Żart Jerzy, żart...

Btw, podobnież gra ma byś dopchana zawartością. Lepiej żeby była. Ciekawe jak rozwiążą tą odcinkowość? I po ile.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 14, 2015, 12:19:27 pm wysłana przez kun »

iko

  • Gość
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #98 dnia: Grudnia 14, 2015, 12:32:09 pm »
niebyło w oryginale takiego hardkoru jak w dzisiejszych grach tej firmy. preudo turowy slasher jak nic.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #99 dnia: Grudnia 14, 2015, 17:22:38 pm »


 :)

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #100 dnia: Grudnia 15, 2015, 06:10:06 am »
 :lol:

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #101 dnia: Grudnia 15, 2015, 08:33:04 am »
Walka jest najgorsza...  :mad:
Dwa klocki miały stać naprzeciwko siebie?

Wolę tury niż nakurwianie w knefle. Staroświecki jestem.

 
FF13 też miał osobne komendy, analogiczne do starych finali... To było dopiero obleśne napierdalanie w knefle.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #102 dnia: Grudnia 21, 2015, 18:44:23 pm »
Cytuj
    Gra znajduje się w bardzo wczesnej fazie projektowania, twórcy rozpoczęli tworzenie systemu walki.
    Informacje na temat świata gry nie mogą zostać aktualnie potwierdzone, ale produkcja nie zaoferuje nam pełnego, otwartego świata oraz sandboksowej rozgrywki. Nomura jest bardziej zainteresowany przedstawieniem relacji pomiędzy bohaterami oraz otoczeniem.
    Aktualnie nie możemy oczekiwać, że tytuł zadebiutuje w 2017 roku. Studio nie zamierza wypowiadać się na temat daty premiery do czasu wydania World of Final Fantasy oraz Kingdom Hearts 2.8 HD.
    Twórcy zadbają o odpowiedni dubbing bohaterów, jednak w grze zadebiutują postacie, które nie pojawiły się w Advent Children, więc trzeba będzie zatrudnić dodatkowych aktorów.
    W grze pojawią się wydarzenia związane z określoną datą, ale ze względu na różne zmiany w sytuacjach społecznych niektóre sceny będą realizowane ostrożnie.
    Do pozycji trafią mini-gierki, ale przygotowanie ich należy odpowiednio rozważyć, ponieważ muszą zostać opracowane przy wykorzystaniu najnowszych technologii.

Czyli 2k18, jak dobrze pójdzie.  :lol:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #103 dnia: Stycznia 31, 2017, 10:57:00 am »
Nowy Key Art:



Wersja direct hi-res:

« Ostatnia zmiana: Stycznia 31, 2017, 13:46:00 pm wysłana przez Ryo »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #104 dnia: Lutego 01, 2017, 09:06:04 am »
Trochę info o obecnej sytuacji z grą:
http://www.novacrystallis.com/2017/02/yoshinori-kitase-talks-final-fantasy-vii-remake-progress/

Cytuj
Final Fantasy VII Remake producer Yoshinori Kitase had a few words on the game in the latest issue of Famitsu, giving fans an update on progress and how things like the battle system are shaping up.

“We’re currently brushing up the scene from the announcement trailer,” Kitase says. “We can now see the line of quality that we’re aiming for more clearly, but there’s still a ways to go.” The team’s goal is to carry this effort through the project’s multiple episode releases.

So how will they fill the gap while waiting for each episode? Kitase says they don’t have any plans to do another Final Fantasy VII Compilation-type project for now. Because they can’t release each volume in just a few months of each other, however, he says they’d like to think of a way to supplement the gaps to hold interest.

As for downloadable content, Kitase notes he’d like to use Final Fantasy XV as a reference. “A live stream or a program to keep in touch with the users is something I’d like to do, but Final Fantasy VII Remake will be episodic, and if we want to have it go all the way to the end of the original version, then I believe we’ll need to devote everything we got for it, so I have no idea what will happen for things such as filler development [between episodes] and other works.”

Currently the base of the battle system has been solidified. Kitase confirms both Tetsuya Nomura and Mitsunori Takahashi, who worked on the Kingdom Hearts and Dissidia Final Fantasy series, are putting their best into it. Although he can’t say much at the moment, he also stresses they won’t be removing any parts of the original FFVII that were well received, such as the Materia system.

In closing, Kitase hopes to show progress made on Final Fantasy VII Remake sometime this year. He thinks it would be nice if they could have it playable or a trailer for it at an event. Famitsu also asked him about a possible Final Fantasy VI Remake, to which he replied: “Right now, we’re working on Final Fantasy VII… The staff within the company are also saying [they’d like to remake it] but it’s on reserve.”

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #105 dnia: Lutego 18, 2017, 13:36:33 pm »

iko

  • Gość
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #106 dnia: Lutego 18, 2017, 14:17:02 pm »
Spoko ale bardziej kręci mnie remaster dwunastki. :troll:

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 660
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #107 dnia: Lutego 18, 2017, 17:39:32 pm »
Tu są direct feed - http://www.dualshockers.com/2017/02/18/tetsuya-nomura-shows-new-final-fantasy-vii-remake-kingdom-hearts-iii-screenshots/

Ech, czyli lokacje będą jak w FFXV, same kartony... Dlaczego materie są wśród komend?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #108 dnia: Lutego 18, 2017, 17:47:13 pm »
Dlaczego materie są wśród komend?
Może będzie się je dynamicznie zmieniało podczas walki.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #109 dnia: Lutego 18, 2017, 17:48:04 pm »
Wygląda to mocno średnio... I mam nadzieje, że system walki nie będzie podobny do tego z XV, a troche tak to wygląda.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #110 dnia: Lutego 18, 2017, 17:49:44 pm »
Dlaczego materie są wśród komend?
Może będzie się je dynamicznie zmieniało podczas walki.
Chybiony pomysł to by był moim zdaniem.

ki_ki

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 691
  • Reputacja: 7
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #111 dnia: Lutego 18, 2017, 19:14:21 pm »
A te screeny są oficjalne ?   
PSN id Pearlsea1990

Aktualnie:
Rise of the Tomb Raider, Lost Ruins, Dead Space

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #112 dnia: Lutego 18, 2017, 20:21:42 pm »
A te screeny są oficjalne ?   
Tak.

Nomura pokazał je na Monaco Anime Game International Conferences 2017 i dodał:

Cytuj
“I’ve put a lot of attention into the combat system, and it’s going to be going on without interruption.”

Cytuj
“This is the first boss in the game. It’s [the Guard] Scorpion and the scenery will be partly destructible. Sorry, I asked to show a video, but the company refused. The menus are not yet final, but I will talk more on another occasion.”
http://www.novacrystallis.com/2017/02/spanking-new-kingdom-hearts-iii-final-fantasy-vii-remake-screenshots-revealed-magic-2017/

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 660
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #113 dnia: Lutego 18, 2017, 22:13:42 pm »
Dlaczego materie są wśród komend?
Może będzie się je dynamicznie zmieniało podczas walki.

Niestety też tak myślę. Oj kiepsko widzę ten remake.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #114 dnia: Lutego 18, 2017, 23:34:42 pm »
No mam nadzieję, że kolejny raz nie wciśnie Kingdom Hearts do FF.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #115 dnia: Lutego 19, 2017, 08:21:00 am »
Zrobią z tego teledysk dla gimbusów. Coś jak ten tragiczny film Advent Children.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #116 dnia: Lutego 19, 2017, 11:31:05 am »
Jak ma być w epizodach, to na bank będzie jakaś szopka nastawiona na cinematic ekspirjens. Co to za Final, gdzie nie można sobie dowolnie po świecie polatać. No a epizody raczej nie wróżą otwartej mapy świata. Gdyby chociaż epizod = region, i było ich kilka, to wtedy ok.

ki_ki

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 691
  • Reputacja: 7
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #117 dnia: Lutego 19, 2017, 12:15:11 pm »
Jak ma być w epizodach, to na bank będzie jakaś szopka nastawiona na cinematic ekspirjens. Co to za Final, gdzie nie można sobie dowolnie po świecie polatać. No a epizody raczej nie wróżą otwartej mapy świata. Gdyby chociaż epizod = region, i było ich kilka, to wtedy ok.
Możliwe ze tak to rozwiążą, a co do tych screenów to podobają mi się, mam nadzieję ze na E3 w czerwcu zobaczymy coś więcej na co liczę, nie ukrywam bardzo bym pograł w tą grę, zdecydowanie bardziej niż FFXV, no chyba ze SE pokaże nową odsłonę.     
PSN id Pearlsea1990

Aktualnie:
Rise of the Tomb Raider, Lost Ruins, Dead Space

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #118 dnia: Lutego 20, 2017, 10:24:37 am »
Zrobią z tego teledysk dla gimbusów. Coś jak ten tragiczny film Advent Children.
Czysty Nomura, nic dodać nic ująć.
szopka nastawiona na cinematic ekspirjens
Prequel na psp dobrze pokazuje, czego możemy się spodziewać.

Szkoda że w ten sposób nie remasterują 6tki, całkiem dobrze fabularnie dopasowanej do dzielenia jej na odcinki.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #119 dnia: Lutego 20, 2017, 16:36:52 pm »
Nomura to chyba ma jakiś uraz do summonów, bo właśnie w swojej Crisis Core też je wrzucił w postaci czystego randomu jak w XV :(