Autor Wątek: Cyberpunk 2077  (Przeczytany 86486 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 255
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #120 dnia: Października 08, 2015, 11:11:27 am »
Od poczatku chodzi o to, ze CDP Red powiedzialo, ze nie bedzie juz gier z Geraltem. Co za Mateony no ja nie moge...

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #121 dnia: Października 08, 2015, 11:16:21 am »
Aha, czyli ginie!

Ban dla CDP!

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 255
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #122 dnia: Października 08, 2015, 11:27:59 am »

svonston

  • Gość
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #123 dnia: Października 08, 2015, 11:55:29 am »
Nieśmieszna wymiana zdań. :mad:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #124 dnia: Października 08, 2015, 12:01:04 pm »
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

el becetol

  • Gość
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #125 dnia: Grudnia 08, 2015, 10:46:21 am »
Niemcy donoszą, że premiera w 2016  :o

http://www.gamereactor.eu/news/368313/CD+Projekt+Red+wants+to+publish+Cyberpunk+2077+late+2016/

Dosyć wiarygodny portal, ale ten termin wydaje się być niewykonalny.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #126 dnia: Grudnia 08, 2015, 17:26:21 pm »
Nie ma najmniejszych szans.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #127 dnia: Grudnia 09, 2015, 14:02:37 pm »
Ktoś puścił głupią plote i od razu wszyscy podłapali bo to dobry clickbait. Przy premierze dodatku do wieśka na początku przyszłego roku jest awykonalne wręcz żeby gra się pojawiła w tym samym roku. Ja też się moge z tym powołać na "źródła blisko CDP" i zapewnić, że gra wyjdzie, ale gdzieś 2017-18 najbliżej ;)

el becetol

  • Gość
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #128 dnia: Grudnia 09, 2015, 14:12:38 pm »
Cytuj
- Istnieje życie poza Wiedźminem. Od dłuższego czasu pracujemy nad kolejną grą: Cyberpunk 2077, czyli zupełnie inna rzeczywistość, przyszłość, korporacje, świat zdecydowanie nie czarno-biały. Mamy zaplanowaną datę premiery, ale powiemy o niej, gdy będziemy gotowi rozpocząć promocyjne działania. Na razie skupiamy się na Wiedźminie i nie będziemy odciągać uwagi graczy od produktu, który jest obecnie dostępny, monetyzuje się i w każdej chwili może dostarczyć nowym graczom fenomenalnej zabawy - mówi Adam Kiciński, prezes CD Projekt.

http://www.money.pl/gospodarka/tosieliczy/artykul/adam-kicinski-prezes-cd-projekt-mamy-plany,51,0,1974323.html

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #129 dnia: Września 06, 2016, 18:17:30 pm »
http://www.eurogamer.pl/articles/2016-09-06-cyberpunk-2077-wspoltworza-byli-deweloperzy-ubisoftu-i-remedy

Wszystko ładnie i pięknie, ale Kyle Rowley - wcześniej główny projektant w Remedy (Alan Wake, Quantum Break), obecnie główny projektant rozgrywki w Cyberpunk 2077.

 :lol:

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #130 dnia: Września 06, 2016, 18:27:48 pm »
nareszcie podciągną gameplay (w tym wypadku - strzelanie) do poziomu fabuły i technikaliów :)

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #131 dnia: Września 06, 2016, 18:30:47 pm »
No właśnie nie jest to taka zła wiadomość. Anal i QB mechanicznie są w prządku

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #132 dnia: Września 06, 2016, 18:37:32 pm »
No właśnie nie jest to taka zła wiadomość. Anal i QB mechanicznie są w prządku

Alan Wake był nudny przez słabą rozgrywkę. Przez niemal całą grę.

el becetol

  • Gość
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #133 dnia: Września 06, 2016, 18:48:34 pm »
To ci co na forum narzekali na rozgrywkę w Wiedźminie mogą czuć się zadowoleni.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #134 dnia: Września 06, 2016, 19:00:33 pm »
AW ratowały tylko sekcje spokojnego chodzenia po mieście i zwiedzania. To co się działo podczas walki to robiło się nudne po 2-3 godzinach. Cały czas idziesz przed siebie wybijając dziesiątki wrogów i gdy już jesteś blisko celu... je*! most się zawala i trzeba iść na około wybijając kolejne dziesiątki wrogów :lol:
« Ostatnia zmiana: Września 06, 2016, 19:04:03 pm wysłana przez Krzysiu »

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #135 dnia: Września 06, 2016, 19:07:59 pm »
Ja nie twierdzę, że gra była ciekawa, tylko że pod kątem technicznym i mechanicznym rozgrywka była ok. Niektórych mogą nudzić np. Gearsy, albo odrzucać Bayonetta, ale nie da się ukryć, że obie te gry mają solidną mechanikę. Jeśli pan od AW nie będzie się tykał questów/systemów rozwoju, a skupi się na szlifowaniu (tu strzelam) cover systemu czy mechaniki strzelania (np. pierwszy Mass Effect - gra super, ale mechanicznie leży), to może być spoko.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

el becetol

  • Gość
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #136 dnia: Września 06, 2016, 19:10:22 pm »
Dlatego gry fabularne powinny mieć jak najmniej strzelania czy walki, tak jak za starych dobrych czasów przygodówek i rpg turowych. Może bym nawet w Bloodborne pograł jakby ten niepotrzebny element zręcznościowy zminimalizowali lub całkiem usuneli.

Mrocz

  • Gość
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #137 dnia: Września 06, 2016, 19:11:29 pm »
Dlatego gry fabularne powinny mieć jak najmniej strzelania czy walki, tak jak za starych dobrych czasów przygodówek i rpg turowych. Może bym nawet w Bloodborne pograł jakby ten niepotrzebny element zręcznościowy zminimalizowali lub całkiem usuneli.

To może lepiej obejrzeć film?

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #138 dnia: Września 06, 2016, 19:12:09 pm »
Obecność dużej ilości walki w grach to inna kwestia, ale jak już jest, to dobrze by było, żeby była zrobiona lepiej niż gorzej.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #139 dnia: Września 06, 2016, 19:12:13 pm »
Dlatego gry fabularne powinny mieć jak najmniej strzelania czy walki, tak jak za starych dobrych czasów przygodówek i rpg turowych. Może bym nawet w Bloodborne pograł jakby ten niepotrzebny element zręcznościowy zminimalizowali lub całkiem usuneli.

To w przypadku BB wystarczyłby Ci Artbook z opisem lokacji i przedmiotów i miałbyś zarys całej fabuły :troll:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 255
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #140 dnia: Września 06, 2016, 19:17:58 pm »
Dlatego gry fabularne powinny mieć jak najmniej strzelania czy walki, tak jak za starych dobrych czasów przygodówek i rpg turowych. Może bym nawet w Bloodborne pograł jakby ten niepotrzebny element zręcznościowy zminimalizowali lub całkiem usuneli.

To w przypadku BB wystarczyłby Ci Artbook z opisem lokacji i przedmiotów i miałbyś zarys całej fabuły :troll:
Dokladnie xD

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #141 dnia: Września 06, 2016, 19:20:10 pm »
jakby mieli zrobić strzelanie na poziomie machania mieczykiem w wiedźminie, to mega słabo. dla mnie, połączenie fabuły/questów/rozbudowania z wiedźmina, ze "strzelaniem" z alan wake odbiję się bardzo dobrze na ogólnych doznaniach z gry. kwestia tylko, żeby wybrali najlepsze "ziarna" z obu gier i odrzucili "plewy".
tak jak alan miał swoje przywary, które zostały wyżej wypunktowane, tak wiedźmin miał swoje. no bo nikt mi nie wmówi (choć może sobie tak uważać), że wywijanie mieczem geralta, to był jakis gameplayowy szał pał.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 255
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #142 dnia: Września 06, 2016, 19:23:51 pm »
No taka jest prawda oczywiscie, wiedzmin bloodbornem nigdy nie byl.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #143 dnia: Września 06, 2016, 19:25:11 pm »
Nie przeszkadzało mi na tyle, żeby się nudzić. Tak jak mi się znudziło ciągłe strzelanie latarką w AW.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 255
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #144 dnia: Września 06, 2016, 19:27:09 pm »
To tez prawda :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #145 dnia: Września 06, 2016, 19:31:13 pm »
Może bym nawet w Bloodborne pograł jakby ten niepotrzebny element zręcznościowy zminimalizowali lub całkiem usuneli.
To wtedy już nie byłby Bloodborne.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #146 dnia: Września 06, 2016, 19:50:48 pm »
Nie przeszkadzało mi na tyle, żeby się nudzić. Tak jak mi się znudziło ciągłe strzelanie latarką w AW.

już widzę jak ktoś przechodzi gierkę z mechaniką machania mieczem z wiedźmina, tylko z nią, bez całego jego zaplecza. przecież to jest jakaś tam kolejna iteracja baldurs gate. typowo pecetowe klikanie.
sam fakt, że aw przeszła niejedna osoba świadczy o tym, że strzelanie z aw>ciukanie z wiedźmina.

btw. cudownie to by było, jakby wzięli kolesi od destiny do strzelania. dla mnie, najlepsze mechanika naparzania z giwer ever. w halo nie grałem, ale po ograniu destiny w ogóle nie dziwię się dlaczego miliony osób pokochało halo.
« Ostatnia zmiana: Września 06, 2016, 19:52:32 pm wysłana przez s00s »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #147 dnia: Września 06, 2016, 19:53:14 pm »
Pan projektant od AW może na przykład wymyślić fabułę polegającą na ciągłym gonieniu głównego bossa, bo ten z uporem maniaka "w ostatniej chwili" zawsze nam ucieka, zostawiając za sobą setki żołnierzy złej korporacji :)

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #148 dnia: Września 06, 2016, 19:55:08 pm »
wtedy nie byłby to cd projekt red i właśnie to miałem na myśli mówiąc o "ziarnach i plewach" ;)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #149 dnia: Września 06, 2016, 20:06:53 pm »
el pecetol tak dojeboł, że Mateo z bliźniakami Kyukanio pół roku z piwnicy nie wyjdą.

el becetol

  • Gość
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #150 dnia: Września 06, 2016, 20:11:25 pm »
Dlatego gry fabularne powinny mieć jak najmniej strzelania czy walki, tak jak za starych dobrych czasów przygodówek i rpg turowych. Może bym nawet w Bloodborne pograł jakby ten niepotrzebny element zręcznościowy zminimalizowali lub całkiem usuneli.

To może lepiej obejrzeć film?

A tylko elementy zręcznościowe liczą się jako gra? Jakbym Kyo i jego wywody o Uncharted 3 słyszał gdzie mu się nudził początek bo nie było strzelania 8)

Mrocz

  • Gość
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #151 dnia: Września 06, 2016, 20:12:43 pm »
A tylko elementy zręcznościowe liczą się jako gra? Jakbym Kyo i jego wywody o Uncharted 3 słyszał gdzie mu się nudził początek bo nie było strzelania 8)

No nie.

Ale żeby je całkowicie usuwać? o_O Albo mocno ograniczać. Mimo wszystko nie chciałbym gry z 2 godziny cutscenek i 5 minut gameplayu :/

el becetol

  • Gość
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #152 dnia: Września 06, 2016, 20:16:02 pm »
Ale kto mówił o cutscenkach? Każdy moment w którym masz kontrolę nad tym co się dzieje na ekranie to gameplay, a nie tylko walka. Ja w przypadku takich gier zdecydowanie wolę gameplay oparty na eksporacji świata i fabuly niż ograniczony do konkursy robienia fikołków szybciej niż kolejny z miliona przeciwników.

Zresztą ja jestem graczem starej przyzwyczajonym do gier fabularnych jako głównego dania i arcadówek (wyścigi, sportowe, bijatyki itp.) prosto z salonu gier na deser. Jak widzę grę w której niby zwiedzasz świat, a w nim zero fabuły tylko walka to czuje się jakby mi do jedzenia ktoś podał budyń z kartoflami. 
« Ostatnia zmiana: Września 06, 2016, 20:19:48 pm wysłana przez el becetol »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #153 dnia: Września 06, 2016, 20:23:56 pm »
jest to kwestia preferencji.

jeden woli taletalle, drugi bloodborne.  ja się zdecydowanie bardzie bawię przy drugim typie rozgrywki. dla mnie to jest właśnie kwintesencja grania.

edit: i też jestem graczem starej daty, jak połowa tego forum, także argument z dupy. a wartościowanie preferencji przez pryzmat doświadczenia jest słabsze niż trzepanie powietrza mieczem geralta ;)
« Ostatnia zmiana: Września 06, 2016, 20:26:37 pm wysłana przez s00s »

Mrocz

  • Gość
Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #154 dnia: Września 06, 2016, 20:25:27 pm »
No ale nie uważasz, że połączenie świetnej mechaniki walki, dobrego gameplaya z bogatym światem jest najfajniejsze?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #155 dnia: Września 06, 2016, 20:28:03 pm »
No ale nie uważasz, że połączenie świetnej mechaniki walki, dobrego gameplaya z bogatym światem jest najfajniejsze?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

no skoro nie grał w bb, to chyba nie :P

Mrocz

  • Gość
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #156 dnia: Września 06, 2016, 20:30:26 pm »
Ale grał w wiedźmina. I co prawda wiele osób uzna że mechanika tam leży to dla mnie była bardzo fajna i przyjemna :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #157 dnia: Września 06, 2016, 20:35:13 pm »
nie twierdzę inaczej. jestem po prostu zdania, podobnego do twojego, że połączenie najlepszych rzeczy z wiedźmina z mechaniką, dajmy na to bloodborne (z braku lepszego przykładu, choć tam świat i fabuła bronią się same), wyszłaby temu pierwszemu tylko na dobre ;)

el becetol

  • Gość
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #158 dnia: Września 06, 2016, 20:41:49 pm »
Myślę że różnimy się w kwestii tego co jest świetną mechaniką. Taki Mortal Kombat ma świetną mechanikę walki i nie udaje przy tym czegoś czym nie jest, nie wymusza wracania pół godziny po przegranej walce bo nie miesza budyniu z mięsem i jak ma być o walce to jest o walce, a nie rozkrokiem na płocie. W kwestii ilości ciosów i dostępnych akcji zapewne przebija Bloodborne jakieś dziesiątki jak nie setki razy. A pomimo tego jakoś nie widzę żeby zwolennicy zręcznościowej walki na forum jakoś grubo w niego cisneli :troll: Z drugiej strony takie przygodówki pozwalają na chłonięcie fabuły i eksplorację świata bez sztucznego przedłużania rozgrywki przez wrzucanie powtarzalnej walki jak kija w szprychy. Z kolei takie GTAV czy Wiedźmin 3 dają otwarty, świetnie wykreowany świat i fabułę, ale walka z przeciwnikami jest tu marginalną sprawą i poza nią jest tu masa rzeczy do zrobienia. I to jest moim zdaniem taki złoty środek. Mam nadzieję że go bardzo nie zmienią.


s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #159 dnia: Września 06, 2016, 20:46:20 pm »
Taki Mortal Kombat ma świetną mechanikę walki

no dobra. tutaj do porozumienia nie dojdziemy i nie ma sensu dalej dyskutować.