Forum GameOnly.pl
Prehistoria gen => Xbox => Wątek zaczęty przez: Havana w Lutego 16, 2006, 21:11:07 pm
-
co sądzicie o tej pozycji na klocka ?
jak bardzo się różni od wersji na ps2 ?
i najważniejsze jak się gra, jak się podoba
ew jak się nie poeoba
ja dziś dorwałem i pogrywam sobie od rana
cud-miód i orzeszki
graficznie jest dobrze, fabuła jak narazie fajna (ciekawie zmontowane filmiki), bronie fajne, przeciwnicy spoko(czasami stoją w miejscu i nic nie robią), eksplozje robią wrażenie (szczególnie gdy wysadza się dwa wielkie zbiorniki w fabryce), muzyka też "daje rade"
coraz lepiej i lepiej jest
-
Grałem tylko w demko. Graficznie średnio, grywalnościowo słabo. Mocno poskryptowane było, w dodatku fizyka też jest na zasadzie "zniszczysz tylko to, co nam się podoba" i totalnej rozwałki jednak nie ma. Nie mam zamiaru grać w pełną.
-
i zapomniałeś że nie można skakać
-
co sądzicie o tej pozycji na klocka ?
jak bardzo się różni od wersji na ps2 ?
nijako, gra jeszcze premiery nie miała...
-
nijako, gra jeszcze premiery nie miała...
na klocka wychodzi 24 lutego...
-
co nie znaczy że już jest :P
-
To ja się wypowiem.
No więc...
Otóż...
Tego...
Wypowiem się o DEMIE :P
MEGA ROZPIERDUCHA
Tak tak, drodzy państwo... o to chodzi w tej grze, nic poza tym !
Chodzisz, strzelasz, i tyle.
CZUJECIE? ;)
Nie jest to może król FPS'ów ale może urzec , mi spodobało się ciągłe nawalanie , żadnego postoju, kryjówka nie wystarcza na więcej niż pięć sekund, bo przeciwnicy ustawiają się tak aby zawsze móc Cię kropnąc, na początek narzekalem że trudne, ale teraz gram i jednocześnie... no wiecie ;)
Wystarczy sie wczuć. Oprawa bardzo solidna (Criterion) ale...spodziewałem się więcej rozpierduchy !! Od razu po załączeniu dema poszedlem sprawdzic czy to takie wspaniale i czy da sie wszystko rozwalić, próbuje kolumny obskubać, nie da sie, na E3 gadali coś że literki można odstrzelić z budynku, nie da sie, jedyne co mi wpadlo w oko to wybuchy, mather, jakie one cudne, grałem w demo ktore mialo 50mb ^^ i myślę że poprawią to wszystko w pełnej wersji, zresztą teraz mozna sie tego przekonać od np. Havany ;-) No Havana, wypowiedz się.
Ja narazie tyle, więcej nie moge napisac bo to tylko demo...nie wiadomo jakie zmiany zajdą (zaszły) w pełnej wersji (hejo Havana ;) )
Niech poprawią muzyke to sobie tą gre na pralke przykleje ;)
Pozdrawiam
------
Recenzentem to ja nie zostane :lol:
-
co nie znaczy że już jest
Black (c) EA GAMES *FULLDVD* *PAL*[/size]
Od razu po załączeniu dema poszedlem sprawdzic czy to takie wspaniale i czy da sie wszystko rozwalić, próbuje kolumny obskubać, nie da sie, na E3 gadali coś że literki można odstrzelić z budynku
Właśnie skończyłem szwędać się po fabryce i jest zajefajnie. Każdej ściany nie da się rozwalić, ale wywalanie dziur shootgunem w niektórych to fajna zabawa. Podczas więjszej zadymy wszędzie unosi się pył ze ścian, walają się trupy i bulwersują mnie goście z tarczami :] (schowa się taki za tarczą i wali do Ciebie z Uzi - najlepszy jest granat, lub podbiec i gdy będzie chciał uderzyć się tarczą to strzał s shootguna)
grałem w demo ktore mialo 50mb
pełna wersja zajmuje niewiele ponad 2GB
Muzyka - mnie muzyka się bardzo podoba, nie towarzyszy nam cały czas tylko chwilami się "pojawia" ale ma swój klimat i daje mocnego kopa (choć to nie żadne "ostre brzmienie"), jak już przy dźwięku jestem to pochwalę też sobie odgłosy z gry. każda broń przeładowuje się inaczej (i kałach naprawdę tak brzmi, ale niestety widać tylko 1 pocisk w magazynku, a nie 2 jak w grze)
wybuchy granatów jakieś takie ciche są dla mnie, powinno JE*NĄĆ tak że okna powinny wyskoczyć, a tutaj jakiś pierd komara (no nie można mieć wszystkiego)
Przeciwnicy krzycza do siebie fajnie (po rusku), pomagając sobie (np granat!! czy uwaga atakuje!!, potrzebuje wsparcie!!) w wielu sytuacjach. Nie sią też głupi, choć na takich wyglądają czasami - szukają osłony, starają się zajść herosa z kilku stron (dobrze że nie używają granatów jak narazie), walą ołowiem z daleka (używają natomiast RPG) - ogólnie jest dobrze
-
Moldar napisał:
co nie znaczy że już jest
Black (c) EA GAMES *FULLDVD* *PAL*
Tylko że w sklepach jeszcze nie ma, gierki przed premierą mi przecież nie wyślą 8)
-
i kolejny "błąd" (wg. mnie oczywiście)
konsola robi "save game" po każdym levelu (nie ma opcji quick save) wiec czasami trzeba poswiecic godzine na strzelanie i szwedanie sie - mnie to nie pasuje całkowicie
-
nie no, jestem w 3 misji...
jest nieźle ale ten gosc jest posledzony :/
nie potrafi przejsc murka 30 cm?
skakac sie nie da
kucać sie nie da
....
myślałem ze wszytko sie bedzie rozwalac, a nie jest tak, kapsko :/
ogolnie 8+/10 bo grywalnosc jest ogormna. muza fajnaa, a grafa myslalem ze bedzie lepsza. ale i tak jest dobrze.
-
nie potrafi przejsc murka 30 cm?
skakac sie nie da
kucać sie nie da
kucac sie da, wystarczy wcisnać gałkę (tak samo jak robisz zoom'a przy strzale z broni)
a ze skakaniem to mogli zrobic jak w Killzone, tam mi sie to podobało :]
-
nie potrafi przejsc murka 30 cm?
skakac sie nie da
kucać sie nie da
kucac sie da, wystarczy wcisnać gałkę (tak samo jak robisz zoom'a przy strzale z broni)
a ze skakaniem to mogli zrobic jak w Killzone, tam mi sie to podobało :]
hah, nie wiedzialem XD thx
-
hah, nie wiedzialem XD thx
wiesz, po to masz nas tutaj :]
aby pomagać sobie wzajemnie
poczekaj az bedziesz w misji w magazynach to umrzesz jak zobaczysz prawdziwą zadyme :]
latający kurz i porozwalane trupy
aaaaaaaaaaa i kolejny plus - w grze nie ma krwi, co mi sie osobiscie bardzo podoba
-
właśnie skonczyłem BLACK'a
na poziomie MEDIUM
8 poziomów
jakies 6 godzin gry
panoooowie, tak to się nie będziemy bawić
za czas gry odejmijcie sobie 1 punkt od oceny...
porażka....
a już zacząłem się rozgrzewać...
moze te "silver weapons" ktore odsłoniłem to coś fajnego będzie...
-
A sa jakies dodatkowe tryby oprocz zwyklej kampani? Walka z botami czy cos?
-
moze te "silver weapons" ktore odsłoniłem to coś fajnego będzie...
-
właśnie skonczyłem BLACK'a
na poziomie MEDIUM
8 poziomów
jakies 6 godzin gry
panoooowie, tak to się nie będziemy bawić
za czas gry odejmijcie sobie 1 punkt od oceny...
porażka....
a już zacząłem się rozgrzewać...
rzeczywiście porażka, kapiasta gra, lepiej poproś o zwrot pieniędzy, które wydałeś na jej zakup :twisted:
-
rzeczywiście porażka, kapiasta gra, lepiej poproś o zwrot pieniędzy, które wydałeś na jej zakup
0.99 pln
-
No nie moge, utknąłem w Naszran Town :/ Nie moge przjeśćdalej po ukonczeniu sniper alley bo potem mnie zabijaja a mam malutko zytka
:/
-
Mam jedno pytanko- czy gra jest liniowa?
---------
Narazie slyszalem same superlatywy dotyczace tej gry, a tutaj takie zaskoczenie:
GameSpot- 7.4 (http://www.gamespot.com/xbox/action/black/index.html?q=black)
-
Mam jedno pytanko- czy gra jest liniowa?
---------
Narazie slyszalem same superlatywy dotyczace tej gry, a tutaj takie zaskoczenie:
GameSpot- 7.4 (http://www.gamespot.com/xbox/action/black/index.html?q=black)
ign dał 8.6 ... spora rozbieznosc, ale ign zawsze mial odchyly w stosunku do gier od EA
-
dzis kupilem dalem 40$ hmm... na razie jestem na 3 trzeciej misji, nie powiem zeby mnie gra powalila, brak skakania, brak dwoch broni... kapa... ale gra sie nie jest najgorzej, graficznie jest dobrze, fabula tez zapowiada sie nie najgorzej...
-
dał ktoś radę znaleść wszystkie przedmioty w 3 misji ?
na hardzie łatwo nie jest...
-
A mnie gra strasznie zawiodła. Jest do bólu liniowa i twórcy nawet nie starali się tego w żaden sposób zamaskować. Każda miejscówka opiera się na podobnym schemacie. Przejść z punktu A do B eliminując przy tym kilka tuzinów przeciwników i po drodze rozwalając/zbierając różne przedmioty (chociaż i to nie jest do końca wymagane). Celowe wyeliminowanie możliwości skakania zakrawa na paranoje. Napotykając malutki choćby próg czy wzniesienie jesteśmy skazani na frustrację i koniecznośc szukania dokładnie takiej drogi przejścia jaką wymyślili twórcy (pomimo, że dzięki skakaniu możnaby pokusić się o kombinowanie i przejście wielu momentów po swojemu - poczucie liniowości byłoby dużo mniejsze). Gra robi ogromne wrażenie przez pierwsze 3 misje. Sypiące się szkło i elementy otoczenia nie mogą się nie podobać, ale po tych kilku misjach człowiek już wszystko widział i zaczyna go drażnić schematyczność rozgrywki. Grze nie pomoga równierz źle przemyślany system sejwowania - dlaczego nie mogłobyć tak jak w Doom'ie 3? Możliwość zapisywania w dowolnym momencie. Tutaj skazani jesteśmy na chceckpointy, które pojawiają się niezmiernie rzadko i czasem aż odechciewa się grać mając w świadomości to, że nie da się przestać po 10 minutach, bo można nie dotrwać do punktu kontrolnego - skazując się tym samym na ponowne rozpoczynanie misji przy następnym uruchomieniu. OStatnia rzeczą, która mnie wkurza jest wytrzymałość przeciwników. No bez jaj...Czasem potrzeba półtora magazynka na jednego przeciwnika, bo po jednym całym potrafi wstać i walczyć z nami dalej. Kilka razy też zdarzyło mi się, że przeciwnik pozbierał się po headshot'cie....I jeszcze jedno: Gdzie jest krew??? Jak demolka to demolka, a nie zabawa z manekinami pozbawionymi płynów ustrojowych.
-
ok. jest tak: grałem w demo na PS2 i powiem ze mi sie nie podoba. :/
Sorki ale po ukonczeniu mega-wypas FPS'ow na XBOXie nie jestem w stanie cieszyc sie BLACK'iem. Natomiast posiadacze PS2 ktorzy nie grali w nic na X'ie pewnie pieją z zachwytu, bo zbytnio konkurencji na PS2 BALCK nie ma.
Pytanie za 100pts:
Czy ktos moze mi napisac jakie są roznice w wersji PS2/XBOX ??
Grafika/animacja/dynamika Itp..??
-
Czy ktos moze mi napisac jakie są roznice w wersji PS2/XBOX ??
Pewnie są kosmetyczne poprawki tekstur , tak jak w Burnie. Jednak na razie zauważyłem różnicę ogromną : opakowanie ;)
-
najbardziej mnie wnerwia te zapisywanie stany gry tylko i wyłącznie po przejsciu misji kpina totalna momentami niezle sie mozna wnerwic i wywalic gre w kąt :evil:
-
najbardziej mnie wnerwia te zapisywanie stany gry tylko i wyłącznie po przejsciu misji kpina totalna momentami niezle sie mozna wnerwic i wywalic gre w kąt :evil:
No ja właśnie wczoraj grałem w misję No-coś-tam Foundry równiutkie 1.5 godz i była 1 w nocy kiedy musiałem iść spać...w końcu do pracy trzeba wstać. Myślałem, że już już koniec..wpadłem do sali a tam ze 30 chłopa sieje do mnie....no i POWER OFF i 1.5 godz do kosza....
Zawalili z tymi save'ami na maxa. Gra nie jest b.trudna ale zeby pograć trzeba mieć co najmniej 3 godz czasu a to już bzdura.
-
Ja wczoraj przeszedłem całego BLACK-a.Ostatnia misja zajeła mi 1h40 min.To ostatnie pomieszczenie jest za mocne.Ciekawe co sie w nim dzieje na poziomie HARD. :D
-
Przekombinowali tam, uwielbiam, jak za plecami teleportuje mi sie przeciwnik :]
-
Ja wczoraj przeszedłem całego BLACK-a.Ostatnia misja zajeła mi 1h40 min.To ostatnie pomieszczenie jest za mocne.Ciekawe co sie w nim dzieje na poziomie HARD
nie jest "ciężko"
poprostu treba "ostrożnie"
ja "dałem radę" na medium z magnumem i ciężkim karabinem.
plan jest prosty, stajemy w drzwiach, ale tak aby się nie zamknęły i strzelami do każego kto się pojawi z magnum'a (1 lub max.2 strzały i nie ma gościa)
gdy już wszyscy znikną i nikogo nie będzie, sprawy się kombinują i mamy troszeczkę najgorzej, bo musimy wbiec po schodach (po lewej stronie jest lepiej) do góry i odrazu do pomieszczenia, tam czekamy z karabinem i wybijamy każdego kto się nawinie, gdy tutaj skończą nadbiegać, ostrożnie wychylamy się i mamy do sprzątnięcia 4 gości z rpg, na balkonie. (to jest najcięższy kawałek)
później znów się chowamy do pokoju i kilujemy gości, któzy schowali się w bunkrze i strzelają do nas z ciężkich karabinów, musimy powoli się wychylić i strzelać dokładnie w nich z karabinu (kilka kul i koleś pada) aż padną, i po chwili "się skończą" na zapleczu i mamy koniec
-
Ja obrałem troche inną taktyke.Odrazu wbiegłem po schodkach do pomieszczenia po lewej i wykańczałem tych co wbiegali do mnie na góre.Jak już nikt do mnie nie wchodził to lekko sie wychylałem i rozwalałem typów na balkonach.Jest jeden moment w którym stojąc w pomieszczeniu typ pojawia sie za plecami wiec trzeba miec oczy dookoła głowy.Nieraz przebiegałem sobie do pomieszczenia po prawej,potem do lewej.Niektórych gości rozwalałem stojąc na schodach wychylając sie i chowając.Typów z rpg rozwaliłem granatami.Ostatnich ziomali w bunkrach trafiłem z magnuma.
-
Dla zabawy można po prostu wpaść z magnum i granatami i starać się przeżyć :D
-
Dla zabawy można po prostu wpaść z magnum i granatami i starać się przeżyć
fajne masz pojęcie słowa "zabawa"
ja tam nie lubie się bulwersować :]
-
Black jest dobrą grą chodzi tu o grafike i akcję, ale jest gorsza we wszystkich aspektach od Halo 2. Jeśli chodzi o różnice pomiędzy wersją Xbox, a PS2 to jest moim zdaniem jest niewidoczna. :wink:
-
Nie ma, co porównywać, inne gry po prostu, w każdym razie od Black mnie okrutnie bolały oczy, zaskarżyłbym w tej kwestii Criterion Games i ch patent na przeładowanie :wink: I wiadomo, multi na takich planszach, byłoby pięknie.
-
Jestem w ósmej misji. I co? I kapa! Gra mi sie momentalnie znudziła, odechcialo mi sie w nią grać. Spodziewałem sie, ze szybko to nie nastąpi, sa jednak...
-
Jestem w ósmej misji. I co? I kapa! Gra mi sie momentalnie znudziła, odechcialo mi sie w nią grać. Spodziewałem sie, ze szybko to nie nastąpi, sa jednak...
nie ma jak słaby harakter lub zawyżony (?) poziom trudności
ale tak poważnie, to czego się spodziewałeś ? juz od dawna nie wyszła gra w której pokazali nam autorzy coś nowego. cały czas chodzisz i zabijasz, lub biegasz drużynką i expujesz i zabijasz, lub piłka kopana, lub jakiś symulator - teraz coraz ciężej będzie wydać orginalną gre
-
co jest nowego w Blacku?
-
co jest nowego w Blacku?
Można drogą dedukcji wydedukowac po odpowiedzi Havany, ze nic.
---
Lol, jakie slownictwo xD
-
Można drogą dedukcji wydedukowac po odpowiedzi Havany, ze nic.
brak mi słów aby opisać w kwiecistości swej wymowy jakaż to radość sprawiłeś mi o panie :twisted:
-
Hmm spodziewałem się więcej po tym tytule :( Nie żeby gra była zła, ale cały ten zachwyt, miód opadają po paru godzinach grania. Grafa i dźwięk są niezłe, o asortymencie już nie wspominając jednak pare zgrzytów kole w oczy. No ale cóż, taki mind-off też jest potrzebny od czasu do czasu ;)
-
Black pękł na normal. Nie powiem że było cięzko. Co najwyzej wymagająco ;)
Moja taktyka była banalna. Wpadam na rambo zabijam kilu z brzegu wbiegam po schodach biegam od pomieszczenia do pomieszczenia siejąc w dół. Gdy przychichło zszedłem na dół powybijałem kilku na dole i spowrotem do góry. Gdy wyszli kolesie z rpg zszedłem na dół i 9 granatów w nich. Wybuch był piękny xD Potem rozwalić ludzi w okopach i koniec.
-
Black nie podszedl mi jakos specjalnie. O wiele bardziej spodobal mi sie Killzone. W pierwszym tytule brakuje klimatu i multiplayera. Ot- prosta wyzynka dla rozladowania nerwow.
-
Na poczatku gralem na normalu,udalo sie skonczyc gre w 6 godzin(dokladnie nie wiem,bo zaraz na hardzie zaczelem grac :D )-wszystko za pierwszym razem,ani razu nie zginelem,kiedy wchodzilem do ostatniego pomieszczenia w grze nie wiedzialem,ze trzeba sie czaic najpierw i troche wykosic plebsu zanim sie wejdzie.I to byl jedyny moment w ktorym bylo naprawde grubo,ale udalo sie za pierwszym razem przejsc.
Na hardzie to juz latwizna,bo gra w miare obcykana,i sposob na ostatnia plansze juz na gamefaqs przeczytalem :)
Na black ops to jeszcze latwiej bo nie dosyc,ze silver weapons odrazu to jeszcze M16A2, ogolnie rzecz biorac to giera naprawde fajna,czasami wrzucam sobie jakas fajna mape i kosze :)
Pochwale sie,ze mam 3721 hs i 9824 zabitych(nieskoczony granatnik statsy mi zjebal :\ ) :)