Forum GameOnly.pl
Current Gen => Nintendo Switch => Wątek zaczęty przez: POK w Maja 23, 2017, 21:38:29 pm
-
Nastąpił wyciek (coś nieszczelny ten Ubisoft):
(http://media.comicbook.com/2017/05/oxp12ahx-998474.jpg)
(http://www.nintendoworldreport.com/media/44682/4/1.jpg)
(http://www.nintendoworldreport.com/media/44682/4/2.jpg)
(http://www.nintendoworldreport.com/media/44682/4/3.jpg)
(http://www.nintendoworldreport.com/media/44682/4/4.jpg)
(http://www.nintendoworldreport.com/media/44682/4/5.jpg)
http://www.nintendoworldreport.com/news/44682/new-details-about-mario--rabbids-kingom-battle-confirmed-for-switch
– Out this summer
– RPG that mixes exploration and turn-based combat
– The exploration is estimated at 35% of the game
– Combat makes up 65%
– Each of the four worlds are “twisted” Mario worlds filled with references
– Combat is weapon-based
– Mario and company can use guns for the first time
– 8 different characters can be used: Mario, Luigi, Peach, Yoshi, and Rabbids dressed up as each of them
– Combat is described as more tactical
– More akin to a strategy RPG than what you might expect from a Mario RPG
– Can be played in co-op for two players as well
– Ubisoft appears to be publishing
– Estimated to be 20 hours long
– Again, runs on Ubisoft’s Snowdrop engine
– Ubisoft Paris and Milan developing
– The goal of Mario + Rabbids: Kingdom Battle was to be a surprise announcement at E3 that came out shortly after the announcement
– Still due out in August or September
http://nintendoeverything.com/new-mario-rabbids-kingdom-battle-leaked-details/
Czyli premiera już za kilka miesięcy :) Ciekawe, co z tego wyjdzie. Myślę, że nie zapowiadali gry wcześniej, z uwagi na premierę Paper Mario na WiiU we wrześniu poprzedniego roku. Gra zdaje się być najbliższa właśnie serii z papierowym Mario.
-
Surprise announcement to im wyszedł koncertowo :lol:
-
Dla mnie niespodzianka, bo co ostatnio zaglądam na N4G to widzę niusy o tym co na Switcha nie wyjdzie, a tu jednak coś wyjdzie. :angel:
-
Redaktorzy odpowiedzialni za wystąpienia na konferencji Ubisoftu będą się jutro dwoić i troić, żeby z nieudanej niespodzianki wycisnąć jakiś żart na E3. A pomysł z turówką mi się podoba, na razie jestem na tak chociaż w przyszłym roku liczę, że Ninny zafunduje jednak detoks od Mario.
-
Raczej mało prawdopodobne. Pewnie zobaczymy Super Mario 2D lub nową edycję Mario Party. Za żywota WiiU chyba w każdym roku wychodziła przynajmniej jedna gra z "Mario" w tytule. Rok detoksu by jednak nie zaszkodził ;)
-
@Lupi, kupiłes nitedno, musisz ćpieć Mariana, albo być zaprawionym nintendofagiem i umieć odrzucać zalew wąsów (ja na Wii U mam tylko jedną grę Mario - Kartsy) ;)
-
Ciekawie i przyjemnie sie to zapowiada.
-
Dla mnie niespodzianka, bo co ostatnio zaglądam na N4G to widzę niusy o tym co na Switcha nie wyjdzie, a tu jednak coś wyjdzie. :angel:
Miałem na myśli to, że przecieki na temat tej gry są od zeszłego roku, a wielka niespodzianka ma być na tegorocznym E3 ;)
-
Mnie cieszy, że walka będzie turowa. Ale na razie ta gra to wielka niewiadoma. Ciężko powiedzieć, czy wyjdzie z tego coś dobrego.
-
Mario + Rabbids Kingdom Battle Has Been Rated in Brazil
http://www.nintendolife.com/news/2017/05/mario_plus_rabbids_kingdom_battle_has_been_rated_in_brazil
Zatem premiera pod koniec sierpnia jest bardzo prawdopodobna.
-
Może być fajna - bardziej dzięki królikom, niż marianowi. Gdy wcześniej przeciek się nie potwierdzał było mi trochę szkoda, fajnie że gra jednak powstaje i premiera tak blisko. Nie mogę się doczekać na wciąż przekładanego South Parka, jest szansa na podobną grę (w granicach rozsądku ;) ).
-
Rumor: More Mario + Rabbids Kingdom Battle details – origins, game details, possible amiibo
– Development began roughly three years ago
– Not a case of Nintendo approaching Ubisoft
– Supposedly Ubisoft’s brainchild
– Began as a proposal that went through the standard pitching process one has to go through to get a game made at Nintendo, including a presentation to their higher ups
– Site’s sources say they have seen functional prototypes of a Wii U version of the game at various points in development
– Ubisoft Milan is handling the core creative direction
– Prevailing sense of Nintendo letting go of the reins with the project
– Nintendo reps are closely overseeing it and approval is needed for anything concerning the use of their characters
– However, even the most outlandish ideas from the developers have been met with little resistance
– Twisted sense of humor
– Has surreal, self referential gags
– Early prototype had a hulky Donkey Kong themed rabbid serving as one of the first boss encounters
– The rabbid has access to a pile of bananas that it can use to replenish its health
– Players are required to first cut off his food supply to prevent him from recovering before they can do some real damage
– The DK rabbid apparently will dab periodically if it lands an attack correctly (a possible reference to DK’s dab from Mario Kart 8)
– Once the boss is defeated, one member of the player’s party, a rabbid cosplaying as Princess Peach, takes out a smart phone and nabs a selfie with the DK Rabbid as it collapses
– All playable characters have an individual skill tree of sorts through which they can develop their own special abilities
– Each one starts with a base skill that they can later improve
– Learn new skills as well
– Ex: Mario has a passive ability which enables him to automatically fire at an enemy if they enter his field of vision during the enemy’s turn
– Some of these powers are common across multiple characters
– Unique ones like Peach’s powerful ability to inflate enemies using a foot pump until they explode
– Online suite was apparently being tested several months back, but it was inaccessible in the test build
– “Arena” mode spotted in the test UI promising some local co-op action.
– amiibo support seems to be planned
– Prototypes feature a mode dubbed ‘amiibo machine’
– Ubisoft is said to be producing prototype figurines of some of the game’s characters
– These could be for a potential Kingdom Battle amiibo line
– Was planned to be announced during Switch’s unveiling in January, but was pushed back to receive further polish
http://nintendoeverything.com/rumor-more-mario-rabbids-kingdom-battle-details-origins-game-details-possible-amiibo/
Może być fajna - bardziej dzięki królikom, niż marianowi. Gdy wcześniej przeciek się nie potwierdzał było mi trochę szkoda, fajnie że gra jednak powstaje i premiera tak blisko. Nie mogę się doczekać na wciąż przekładanego South Parka, jest szansa na podobną grę (w granicach rozsądku ;) ).
Pewnie będzie trochę pokręcone, ale z South Parkiem to za wiele wspólnego nie będzie miało ;)
-
Może być fajna - bardziej dzięki królikom, niż marianowi. Gdy wcześniej przeciek się nie potwierdzał było mi trochę szkoda, fajnie że gra jednak powstaje i premiera tak blisko. Nie mogę się doczekać na wciąż przekładanego South Parka, jest szansa na podobną grę (w granicach rozsądku ;) ).
Pewnie będzie trochę pokręcone, ale z South Parkiem to za wiele wspólnego nie będzie miało ;)
Uproszczone RPG, nastawienie na ciągłą bekę i turowa walka to granice rozsądku które miałem na myśli ;)
-
Premiera 29 sierpnia
https://youtu.be/3bvUwoBXOyc
https://youtu.be/MLUArsryy88
https://youtu.be/jum0LImABLI
(http://images.nintendolife.com/news/2017/06/mario_plus_rabbids_kingdom_battle_pre-order_bonuses_collectors_edition_and_more_confirmed/attachment/0/original.jpg)
(http://images.nintendolife.com/news/2017/06/mario_plus_rabbids_kingdom_battle_pre-order_bonuses_collectors_edition_and_more_confirmed/attachment/2/original.jpg)
http://www.nintendolife.com/news/2017/06/mario_plus_rabbids_kingdom_battle_pre-order_bonuses_collectors_edition_and_more_confirmed
Grant Kirkhope confirmed to be writing music for Mario + Rabbids Kingdom Battle
http://nintendoeverything.com/grant-kirkhope-confirmed-to-be-writing-music-for-mario-rabbids-kingdom-battle/
Gra wygląda naprawdę ładnie, a gameplay wydaje się być rozbudowany. Obawiam się tylko, czy formuła rozgrywki się prędko nie znudzi. Elementy erpegowe, taktyczna walka, zróżnicowane światy i bossowie powinni jednak podtrzymać zainteresowanie gracza. Może wyjść z tego czarny koń wakacji :)
(http://gematsu.com/gallery/albums/mario-plus-rabbids-kingdom-battle/june-12-2017/Mario-Plus-Rabbids-Kingdom-Battle_2017_06-12-17_003.jpg)
(http://gematsu.com/gallery/albums/mario-plus-rabbids-kingdom-battle/june-12-2017/Mario-Plus-Rabbids-Kingdom-Battle_2017_06-12-17_002.jpg)
(http://gematsu.com/gallery/albums/mario-plus-rabbids-kingdom-battle/june-12-2017/Mario-Plus-Rabbids-Kingdom-Battle_2017_06-12-17_004.jpg)
(https://pbs.twimg.com/media/DCJX0cxWsAEIhY-.jpg:large)
-
Zarąbiste to :O Wizualnie wygląda nawet lepiej niż Super MArio ODsyssey
-
W grze tego typu na pewno łatwiej osiągnąć dobrą grafę. W końcu tempo rozgrywki jest niskie i spokojnie wystarczy 30 fpsów. Fire Emblem na Switcha podobno też wygląda świetnie. Liczę, że jutro zobaczymy pierwszy trailer.
Mario + Rabbids Kingdom Battle Q&A – tons of gameplay details, Snowdrop Engine confirmed, more
Mario + Rabbids Kingdom Battle features both a single-player experience and single-system co-op challenges that invite players to share their experience and test their skills with friends or family in highly replayable maps. The co-op challenges, designed especially for two players as an addition to the main solo campaign, are well suited for both new and experienced players looking for strong tactical challenges.
(...)
More than 250 unique weapons are available in the game.
Each Hero has access to two different kinds of weapons, depending on their playstyle. For instance, Luigi is an expert of long-range weapons while Rabbid Mario is more specialized in Melee and close-range techniques. Additionally, some weapons can trigger Super Effects like PUSH, which forces the target movement and can push it out of the battlefield’s boundaries, HONEY which can glue the target and restrict its movement for one turn, and many others you will discover in game.
(...)
Mario + Rabbids Kingdom Battle was created with Snowdrop, a custom and intelligent engine that powers many of Ubisoft’s games including Tom Clancy’s The Division.
http://nintendoeverything.com/mario-rabbids-kingdom-battle-qa-tons-of-gameplay-details-snowdrop-engine-confirmed-more/
(http://images.nintendolife.com/screenshots/82872/large.jpg)
(http://images.nintendolife.com/screenshots/82867/large.jpg)
(http://images.nintendolife.com/screenshots/82864/large.jpg)
(http://images.nintendolife.com/screenshots/82863/large.jpg)
(http://images.nintendolife.com/screenshots/82862/large.jpg)
-
Dla mnie super, a jeśli musiałbym się czepiać to wolałbym mix z zasłużonym Raymanem, a nie królikami.
-
Wygląda to mega przyjemnie, a rpg-system pewnie wciągnie na długie godziny. Ubi pozamiatało dzisiaj, nawet dali nadzieję dla Znicza <3
-
Jarałbym się gierką, ale królików nie znoszę :/
-
Gra chyba będzie sporym sukcesem. W każdym razie na Amazonie radzi sobie wyśmienicie (ranking godzinowy):
https://www.amazon.com/best-sellers-video-games/zgbs/videogames/ref=zg_bsar_tab_t_bs#1
Zresztą jest to chyba najładniejsza gra na Switcha z wydanych/zapowiedzianych do tej pory.
-
https://youtu.be/jGBvLMHDL9Q
Mario + Rabbids Kingdom Battle – tons of details and new footage
– Mario + Rabbids’ local co-op mode ups the squad size to four and lets two players take on a series of increasingly difficult challenge battles
– The bulk of the game sees you choosing a three-person squad (always Mario with two others)
– Take them into cordoned-off combat zones, then use a combination of movement, stat-heavy combat and special abilities to fight off an opposing force
– There doesn’t appear to be any ability to revive a downed squadmate
– The game’s combat areas aren’t just disconnected maps, but part of distinct worlds
– Areas include a lush garden, an ice-covered desert, a ghostly-themed area, and a volcano’s innards
– Each combat area has a single, seamless set of challenges
– Combat missions with different objectives
– Missions include defeating whole enemy forces, or reaching an end-zone
– Game has puzzle areas that require no combat
– Boss battles require bespoke tactics to beat
– First world takes 2-3 hours to complete
– Each world takes longer
– Every combat area is turned into a more difficult challenge objective once completed
– Game puts a huge premium on movement, particularly as a team
– Characters can technically only move once a turn
– By using both friends and enemies, that single move can be prolonged
– Running into an enemy performs a Dash melee attack that offers an extra spurt of movement afterwards
– Some characters can Dash multiple times, meaning you could attack three enemies, run through a Warp Pipe (another extra burst), run up to a squadmate, Team Jump (an extra-long bonus move) into cover, then fire again at the enemies you already hit
– Different character abilities
– Luigi has the Steely Glare ability that allows him to take extra sniper shots at any enemy moving past him
– Rabbid Yoshi has a move that scares enemies into moving during your turn, setting up Luigi to take extra shots
– Heroes differently to different situations, right down to how they take cover
– Rabbid Mario’s got a toothpick-chewing swagger, Rabbid Luigi is clumsy, Rabbid Peach has pathological sass
– The camera regularly zooms in and out, by turns picking out cinematic little details, then swooping up to turn the whole stage into a tilt-shift toybox
– Second level is from late in the game, called Spooky Trails
– Peach and her fire shotgun, a lethal close-quarters weapon that, if it doesn’t kill, leaves your enemies with a nasty burn
– It’s devastating power causes enemy Rabbids to scatter around the map holding their burned behind
– Enemies have intelligent AI and can outthink and outflank you with ease
– Local co-op mode puts you and a friend in charge of a pair of fighters each
– Easy mode included that heals your squad and boosts their HP count by 50% at the start of a fight
http://nintendoeverything.com/mario-rabbids-kingdom-battle-tons-of-details-and-new-footage/
Preview: Jumping Into the Crazy World of Mario + Rabbids Kingdom Battle
http://www.nintendolife.com/news/2017/08/preview_jumping_into_the_crazy_world_of_mario_plus_rabbids_kingdom_battle
Mario + Rabbids Kingdom Battle's Producer on the "WTF" Blend of Iconic Franchises
http://www.nintendolife.com/news/2017/08/feature_mario_plus_rabbids_kingdom_battles_producer_on_the_wtf_blend_of_iconic_franchises
(http://images.nintendolife.com/news/2017/08/preview_jumping_into_the_crazy_world_of_mario_plus_rabbids_kingdom_battle/attachment/0/original.jpg)
(http://images.nintendolife.com/news/2017/08/preview_jumping_into_the_crazy_world_of_mario_plus_rabbids_kingdom_battle/attachment/1/original.jpg)
(http://images.nintendolife.com/news/2017/08/preview_jumping_into_the_crazy_world_of_mario_plus_rabbids_kingdom_battle/attachment/5/original.jpg)
(http://images.nintendolife.com/news/2017/08/preview_jumping_into_the_crazy_world_of_mario_plus_rabbids_kingdom_battle/attachment/3/original.jpg)
(http://images.nintendolife.com/news/2017/08/feature_mario_plus_rabbids_kingdom_battles_producer_on_the_wtf_blend_of_iconic_franchises/attachment/0/original.jpg)
(http://images.nintendolife.com/news/2017/08/feature_mario_plus_rabbids_kingdom_battles_producer_on_the_wtf_blend_of_iconic_franchises/attachment/2/original.jpg)
Czekam na recenzje, ale bardzo prawdopodobne, że zagram już we wrześniu :D
-
A tu najnowszy oficjalny trailer:
https://youtu.be/QeQBRjGFx90
Świetnie to wygląda 8)
-
Mario+Rabbids Kingdom Battle za 189 zł w Saturn/Mediamarkt
https://lowcygier.pl/promocje-pudelkowe/mariorabbids-kingdom-battle-za-189-zl-w-saturnmediamarkt/
No to chyba kupię jeszcze w tym miesiącu :D Ale najpierw i tak poczekam na recenzje.
-
Ładna cena, gierka się bardzo dobrze zapowiada. No i rozwala mnie szybkość pojawiania się gier u Nintendo. Zapowiedź, miesiąc, dwa lub trzy i gra ląduje na półkach sklepowych :)
-
Za tę grę odpowiada akurat Ubisoft ;)
Nintendo jedne gry zapowiada na parę miesięcy przed premierą (ARMS, Splatoon 2, czy choćby Metroid: Samus Returns), a inne z rocznym lub większym wyprzedzeniem (BotW, Metroid Prime 4, Fire Emblem na Switcha). Nigdy jednak nie można być pewnym, czy nagle nas czymś nie zaskoczy. Akurat na 2017 rok już wielkich niespodzianek bym się nie spodziewał (ewentualnie jakieś indyki), ale w 2018 powinno być sporo nowego :)
-
Wiem wiem. Ale może pokazuje to pewną politykę firmy. Oczywiście jest kilka tytułów, których pewnie szybko nie zobaczymy, no ale jest też sporo właśnie takich jak Marian i króliki
-
https://youtu.be/xKY0f7MJasE
-
Mario + Rabbids Kingdom Battle is 900p when docked, 720p in portable mode
Mario + Rabbids Kingdom Battle is 30 FPS both docked and when playing on Switch.
http://nintendoeverything.com/mario-rabbids-kingdom-battle-is-900p-when-docked-720p-in-portable-mode/
-
https://youtu.be/Tx8E_c2o87M
-
https://youtu.be/Rk2wR7bUgmU
-
https://youtu.be/RIU-S48OWxg
Mario+Rabbids: Kingdom Battle – Przegląd ofert przedpremierowych
Najniższą cenę gry Mario+Rabbids: Kingdom Battle, w wydaniu podstawowym, znajdziecie w elektromarketach. W Mediaexpert.pl, Avans.pl i Electro.pl zapłacicie za tę produkcję 189 zł, każdy ze sklepów oferuje również darmową wysyłkę. Możecie skorzystać też z propozycji Saturn.pl i Mediamarkt.pl – również za 189 zł z darmowym odbiorem osobistym lub przesyłką do Paczkomatów InPost od 7,97 zł.
Podobnie cenowo wypada również propozycja od sklepu Konsoleigry.pl – 184,99 zł i dostawa od 7,99 zł. Oczywiście, osoby z Warszawy mogą zdecydować się na odbiór osobisty, oszczędzając tym samym na koszcie przesyłki – wtedy oferta tego sklepu będzie najbardziej opłacalna.
https://lowcygier.pl/preordery/mariorabbids-kingdom-battle-przeglad-ofert-przedpremierowych/
-
Mario + Rabbids Kingdom Battle season pass announced, new story content in 2018
Players will be able to purchase a season pass next week. It’ll include the following DLC:
– 8 unique steampunk weapons will be available at the launch of the game, each one with its own statistics. These items will be exclusive for season pass owners.
– This autumn, players will be able to test their skills with new solo challenges, or with a friend, through additional co-op maps.
– In 2018, players will be able to play through brand new story content.
(...)
The Mario + Rabbids Kingdom Battle season pass will cost $19.99.
http://nintendoeverything.com/mario-rabbids-kingdom-battle-season-pass-announced-new-story-content-in-2018/
-
https://www.youtube.com/watch?v=SFhQrzJdtgA
https://www.youtube.com/watch?v=5GQvMbi-KMk
https://www.youtube.com/watch?v=4Op1VGBLEF4
-
Dobre te reklamy :) Szczególnie pierwsza :D
Miło tak dla odmiany zobaczyć, że Ubi solidnie promuje grę na konsolę Nintendo.
Czekam na recki. Myślę, że będą lada dzień.
-
Średnia 85% z 38 ocen
http://www.metacritic.com/game/switch/mario-+-rabbids-kingdom-battle/critic-reviews
Co większe serwisy:
Nintendo Life - 9/10
GameSpot - 9/10
Game Informer - 8.5/10
Polygon - 8/10
IGN - 77/100
Destructoid - 7.5/10
Chyba trzeba będzie zamówić 8) Już zamówione :D
-
Obejrzałem na razie reckę easyallies - gra ląduje na liście zakupowej :angel:
Będzie czym się pobawić na słiczu, super 8)
-
Na razie grałem tylko chwilę i trochę trudno mi się przyzwyczaić do Królików w świecie Mario. Ale zobaczymy :)
Here’s What the Mario + Rabbids Kingdom Battle Day One Update Does
OVERALL – Overall Game stability, audio, UI, and localization have been improved.
GAMEPLAY – The Skill Tree reset is now free. – Tactical Camera is now displaying Deployable Info Card like it does for heroes, enemies, etc. – The Bosses’ AI has been improved. – Some collision issues in exploration phase have been fixed. – Minor gameplay glitches have been fixed.
SYSTEMS – You can now select supported languages when you launch the game for the first time. – You can now select the story mode and the supported languages via the Main Menu. – You can now view the available Additional Contents (AOC) in the Main Menu. – Russian, Traditional and Simplified Chinese have been added in the supported languages.
GRAPHICS – 2D weapons icons have been updated to fit with 3D models aspects. – Level of Details has been improved in exploration phase. – At the end of the combat, the reward board is now in 3D and feedbacks have been improved. – Technics preview has been improved during battles.
CINEMATICS – One scene has been added after completing the main adventure. – One scene has been added when the player has reached a 100% completion save and returned to Peach Castle.
http://www.nintendolife.com/news/2017/08/herers_what_the_mario_plus_rabbids_kingdom_battle_day_one_update_does
-
https://www.youtube.com/watch?v=loVB8PJxri4
-
Nintendo w końcu zaczyna się reklamować. Może coś jeszcze będzie z tego Switcha! No a gierka wygląda zacnie, zdecydowanie bardziej atrakcyjnie niż ten X-COM który kojarzy mi się z klasycznym blaszanym kombo taboret+m+k.
-
Pograłem na razie z 3-4 godziny i gra rzeczywiście jest bardzo dobra :D W udany sposób łączy prostotę rozgrywki ze sporymi możliwościami taktycznymi. Na razie tylko walka z jednym bossem narobiła mi trochę problemu (przeszedłem za pierwszym razem, ale dwie postacie z drużyny padły, a pozostałej nie zostało wiele zdrowia). Ogólnie czym więcej gram, tym bardziej mi się podoba. Zobaczymy, jak będzie dalej.
-
A w jaki sposób gra wykorzystuje unikalne możliwości Switcha?
-
Standardowo przenośność i tryb co-op na joy-conach. Poza tym Switch nie ma za bardzo unikalnych możliwości.
-
Czyli ten Rumble HD to trochę na wyrost było? :P No ale w sumie głównym atutem konsoli jest możliwość gry we dwie osoby, skoro Marian i króliki oferują taką funkcję, to już jest dobrze.
-
A, o rumbla też pytasz. To zależy od gry. W Thumperze i Mario Karcie jest naprawdę fajny, a jak jest w tej grze, to nie wiem.
Ale te rumble potrafią w pewien sposób symulować dźwięk, czy raczej jego odczucie. Czasem fajnie się to sprawdza.
https://clyp.it/5cj1plyk
edit: Koleś w miarę fajnie to wyjaśnia i wizualizuje.
https://www.youtube.com/watch?v=x3ecqZR2ArU
-
No ale w sumie głównym atutem konsoli jest możliwość gry we dwie osoby, skoro Marian i króliki oferują taką funkcję, to już jest dobrze.
Można grać w coopa w specjalne misje, które odblokowują się w miarę postępów w fabule. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, by rozegrać je samemu (w końcu to gra turowa).
Gra się naprawdę dobrze, ale dziś pod koniec walki z ostatnim bossem z pierwszego worlda, wyskoczył mi nagle error. No i muszę całą walkę od nowa zrobić :-? Mam nadzieję, że podobna akcja już się nie powtórzy.
Jeszcze co do HD Rumble, to imo przereklamowany bajer. Na razie jedynie w Tumbleseed podoba mi się jego wykorzystanie. W Super Mario Odyssey powinno też być dobre. Poza tym jednak nie jest to nic specjalnego. Ale jak ogólnie nie przepadam za wibracjami w padzie i najczęściej je wyłączam.
-
Pograłem z 10 godzin (jestem pod koniec drugiego worlda) i muszę powiedzieć, że gra jest rewelacyjna! :D Obawiałem się, że niektóre oceny mogą być zawyżone i stąd tak wysoka średnia, ale gra jest naprawdę świetna. Widać, że włożono w nią mnóstwo pracy. Jest to też imo obecnie najładniejsza gra na Switcha. Aż dziw bierze, że ta niepozorna maszynka może pociągnąć tak śliczną grafikę. Strasznie podoba mi się interface i design gry. Wszystko jest dokładnie przemyślane, spójne i czytelne. A królików po prostu nie da się nie lubić :)
Ogólnie gra jest dość łatwa. Znaczną większość starć przejdziemy za pierwszym razem. Czasem może paść nam ktoś z drużyny, ale jak się trochę uważa i kombinuje, to można tego w prosty sposób uniknąć. Na razie robię głównie fabułę, jednak po przejściu danego świata dostajemy specjalne wyzwania, które mają często mniej standardowe cele (np. pokonaj wszystkich wrogów w 3 tury) i są trudniejsze.
Poza tym w grze jest trochę lekkiej eksploracji. Tu coś wdusić, tam przesunąć, dobiec na czas itp. Z czasem otrzymujemy dostęp do nowych umiejętności, więc z początku nie wszystkie bonusy w danym świecie da się zdobyć. Ogólnie jest, co robić. Szczególnie jeśli ktoś zamierza przejść grę na 100%.
Osobiście bardzo polecam połączenie Mario i Królików od Ubi. Mam nadzieję, że gra okaże się komercyjnym sukcesem i w przyszłości zobaczymy podobne kolaboracje. Wyszło im to naprawdę super! 8)
-
Ogólnie gra jest dość łatwa. Znaczną większość starć przejdziemy za pierwszym razem.
Mam nadzieję, że nie będzie tak przez całą grę. Grałeś coś co-opa, POK?
-
Ogólnie gra jest dość łatwa. Znaczną większość starć przejdziemy za pierwszym razem.
Mam nadzieję, że nie będzie tak przez całą grę. Grałeś coś co-opa, POK?
Jeszcze nie. Może jutro sprawdzę chociaż jeden level samemu, żeby zobaczyć, z czym to się je.
W fabule prawie wszystkie starcia przechodzę na "perfect" za pierwszym razem (warunek to ukończenie ich w określonej liczbie tur bez starty żadnego członka drużyny). Gra na pewno nie jest banalnie prosta, ale spokojnie mogłaby być trudniejsza. Jedynie wyzwania stanowią cięższą przeprawę. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, by wrócić do nich, jak będziemy mieli lepsze bronie i bardziej dopakowane postacie. Rozdziały, których nie zaliczyliśmy na perfect też możemy powtarzać już z lepszym wyposażeniem.
Widać, że twórcy nie chcieli zrobić zbyt trudnej gry, by dzieci też mogły w nią grać. Jest nawet do włączenia opcjonalny tryb easy. Mogli jednak nieco wyżej postawić poprzeczkę. Po przejściu gry przydałby się trudniejszy tryb new game +, ale chyba nic takiego nie ma.
-
Sprawdziłem, jak wygląda coop. Dostępne są łącznie chyba 18 wyzwań na coopa, każde w trzech wariantach (easy, normal, hard - ten ostatni do odblokowania po zaliczeniu normal). W sumie mogli ich spokojnie z dwa razy więcej zrobić (ale pewnie woleli zostawić część zawartości na DLC). Gramy tymi samymi postaciami, co mamy odblokowane w story, dotyczy to też drzewek umiejętności i broni, więc pierwsze wyzwanie na normal było bardzo proste. Można oczywiście zresetować statystyki i dobrać słabsze bronie, ale w sumie sporo jest tym roboty. Powinni to jakoś inaczej zrobić (np. by w danym wyzwaniu był dostęp tylko do wyznaczonych broni). Pogram więcej, to zobaczę. Na razie skupiam się na przechodzeniu głównego wątku i robieniu wyzwań dla jednego gracza.
-
Sprawdziłem, jak wygląda coop. Dostępne są łącznie chyba 18 wyzwań na coopa, każde w trzech wariantach (easy, normal, hard - ten ostatni do odblokowania po zaliczeniu normal). W sumie mogli ich spokojnie z dwa razy więcej zrobić (ale pewnie woleli zostawić część zawartości na DLC). Gramy tymi samymi postaciami, co mamy odblokowane w story, dotyczy to też drzewek umiejętności i broni, więc pierwsze wyzwanie na normal było bardzo proste. Można oczywiście zresetować statystyki i dobrać słabsze bronie, ale w sumie sporo jest tym roboty. Powinni to jakoś inaczej zrobić (np. by w danym wyzwaniu był dostęp tylko do wyznaczonych broni). Pogram więcej, to zobaczę. Na razie skupiam się na przechodzeniu głównego wątku i robieniu wyzwań dla jednego gracza.
Jak to? Nie ma full co-opa do story mode?
-
Nie ma, choć teoretycznie można przejść całą kampanię w coopie, umawiając się, którymi postaciami gra dana osoba. Jest to jednak gra zaplanowana z myślą o singlu, a specjalnie zrobione pod coopa są tylko te wyzwania, o których wspomniałem (każda osoba steruje wtedy dwoma postaciami, które sama wybiera).
-
Wiesz Lupi, zważywszy na to, że walka jest turowa, to można po prostu przekazywać pada po każdym ruchu i masz turowego co-opa.
edit: tako rzecze POK.
-
Skoro eksplorować może jedna osoba, a przy walce mam przekazywać sobie pada to nie nazwałbym tego dobrą zabawą. Ech, liczyłem na lekkie granie w co-opie przed Divinity 2, a tu widzę totalne rozczarowanie.
-
@Mnichu
Jak Ci się gra podoba?
Ja jestem w połowie trzeciego świata, może nieco dalej (w pierwszym i drugim wykonałem już wszystkie wyzwania) i nadal jestem zachwycony. Jedyne, na co mogę narzekać, to właśnie poziom trudności - jest zbyt łatwo.
-
Gra mi się bardzo dobrze i zaskakuje mnie to, że króliki nie są aż tak wkurzające, jak w innych tytułach.
-
https://youtu.be/DRIpIcM0W9k
When docked, Mario + Rabbids Kingdom Battle runs at 900p. The resolution drops to 600p when playing in portable mode. However, this is masked by good implementation of anti-aliasing, so in handheld more in particular, the resolution drop isn’t really noticeable. Smooth edges and depth of field also help.
Mario + Rabbids Kingdom Battle runs at a smooth 30 frames per second. You may encounter a few dips occasionally, but on the whole any issues are “quite rare.” This applies to both battles and moving around the world.
http://nintendoeverything.com/mario-rabbids-kingdom-battle-tech-analysis/
-
Mario + Rabbids Kingdom Battle is Switch’s best-selling third-party title
Ubisoft-developed Mario + Rabbids Kingdom Battle is now the top-selling, non-Nintendo game on the Switch according to physical sales tracked across North America and Australia.
http://nintendoeverything.com/mario-rabbids-kingdom-battle-is-switchs-best-selling-third-party-title/
Nie było to trudne. Oby gra sprzedała się dobrze, bo jest świetna. Obecnie w moim rankingu gier na Switcha Mario + Rabbids jest na drugim miejscu, zaraz po Zeldzie (a mam już 10 gier w kolekcji :)).
-
Mario + Rabbids success sparks renewed interest in Ubisoft Milan, dev sees bright future ahead
http://nintendoeverything.com/mario-rabbids-success-sparks-renewed-interest-in-ubisoft-milan-dev-sees-bright-future-ahead/
-
https://www.youtube.com/watch?v=vqHIDMIpjNQ
-
Mario + Rabbids: Kingdom Battle – patch out now, first part of DLC dropping tomorrow, part two in January
The digital receipt you get when buying the season pass now lists October 17th as the release date for the first part of the DLC, the challenge maps. The second part of the DLC, which will bring new story content, has also gotten a concrete release date: January 16th, 2018.
http://nintendoeverything.com/mario-rabbids-kingdom-battle-patch-out-now-first-part-of-dlc-dropping-tomorrow-part-two-in-january/
The Mario + Rabbids Kingdom Battle Ultra Challenge Pack DLC is Now Live
It includes a couple of things - first up are 'Special Challenges', in the form of difficult maps that you can now tackle from the 'Secret Area' in each of the four worlds. Second up is the 'Cataclysm Kerfuffle' co-op campaign, which consists of five maps (and the unlockable 'hard mode' versions).
(http://images.nintendolife.com/news/2017/10/mario_plus_rabbids_kingdom_battle_ultra_challenge_pack_dlc_is_now_live/attachment/0/large.jpg)
http://www.nintendolife.com/news/2017/10/the_mario_plus_rabbids_kingdom_battle_ultra_challenge_pack_dlc_is_now_live
Prędzej czy później trzeba będzie kupić season passa.
-
Krótko i na temat, świetny szpil. Grałem dzisiaj z dzieciakami, i fun płynący z tej gry, jest naprawdę na wysokim poziomie. Taktyczna, zabawna i mega rajcowna. :D ps. Chrześniak się mocno wkręcił. Dobre to!! :)
-
Chrześniak się mocno wkręcił. Dobre to!!
U mnie była identyczna sytuacja, jak przywiozłem Switcha do rodziny. Chrześniak na jednym podejściu przeszedł ponad połowę pierwszego świata :)
-
Przednio gra mi się w te Króliki, a przede mną Mario Odyssey, zaś końcówka roku to orando w Xeno 2. Tak szczerze, to jestem mega happy, że posiadam Słicza. :)
-
Dla mnie Króliki i Odyssey są równie dobrymi grami, choć każda jest zupełnie inna :)
-
Te Króliki są tak dobre, że mój chrześniak gra na swoim 'sejwie'. W późniejszych etapach robi się nieco ciężej i jestem ciekawy czy sobie poradzi. (zawsze jest opcja easy mode) ;)
-
Upcoming Mario + Rabbids Kingdom Battle DLC to include new world and hero
Ubisoft launched a “Gold Edition” for Mario + Rabbids Kingdom Battle on the Switch eShop today. It’s nothing really too special since it just includes the game and the season pass.
There is something interesting in the listing, however. Ubisoft says that the DLC coming in early 2018 will include “an exclusive world featuring a new hero”. Unfortunately, no other details are provided.
The last round of Mario + Rabbids Kingdom Battle dropped in October. It provided players with access to the Ultra Challenge Pack, featuring a new co-op campaign and five exclusive co-op maps.
http://nintendoeverything.com/upcoming-mario-rabbids-kingdom-battle-dlc-to-include-new-world-and-hero/
-
Zaliczenie wszystkich misji na Perfect oraz wszystkich wyzwań zajęło mi około 50 godzin. Paru rzeczy nie znalazłem, ale nie chce mi się ich szukać. Jak wyjdzie fabularne DLC to biorę Season Passa :D (jest dość drogi - 84 zeta, ale myślę, że będzie warto :)).
Mario i Króliki to dla mnie największe pozytywne zaskoczenie roku. Nie wiedziałem, czego się spodziewać, a wyszła naprawdę super gra 8)
-
https://www.youtube.com/watch?v=p2cxgsa1SYw
-
Lepiej nie mogli trafić z premierą tego darmowego DLC. Akurat w sobotę przyjeżdża do mnie chrześniak, więc na pewno przetestujemy ten tryb :D Miło widzieć też, że dodali nieco nowych elementów do rozgrywki :)
-
https://youtu.be/8t4HrRK6gg0
Mario + Rabbids Kingdom Battle will feature Donkey Kong as a new playable character
Mario + Rabbids Kingdom Battle: A new hero swings into action! Donkey Kong is headed to the game as a playable character, complete with an exclusive new storyline and world to explore. The DLC pack will release in spring and will be available for purchase individually, or as part of the Season Pass or Gold Edition of the game.
http://nintendoeverything.com/mario-rabbids-kingdom-battle-will-feature-donkey-kong-as-a-new-playable-character/
Kupię na pewno, bo gierka jest zacna. Przydałoby się jednak więcej informacji.
-
https://youtu.be/gk9v2oRFb1Y
Must have 8)
Players will embark in an epic battle against a vengeful Rabbid Kong who uses his new powers to take over a mysterious island. Donkey Kong and Rabbid Peach are present, alongside a brand new Rabbid hero, Rabbid Cranky, and these will all team up on a journey across four brand new environments.
As you can see from the trailer, we can expect to see a brand new island (where these new environments will be set); new ways to play (including an entirely new throwing and banana-swinging mechanic for Donkey Kong); and all the hilarious craziness that we saw in the original game.
Mario + Rabbids Kingdom Battle: Donkey Kong Adventure is set to release on the Switch eShop next month in June as part of the game's Season Pass.
http://www.nintendolife.com/news/2018/05/new_mario_plus_rabbids_donkey_kong_dlc_trailer_introduces_rabbid_cranky_and_new_ways_to_play
https://youtu.be/hXSIx9tUQTg
-
Mario + Rabbids Kingdom Battle Gold Edition officially announced for retail
Alongside the unveiling of the Donkey Kong Adventure DLC, Ubisoft officially announced today the physical release of Mario + Rabbids Kingdom Battle Gold Edition. It’ll contain the base game plus all DLC, including Donkey Kong Adventure.
Look for Mario + Rabbids Kingdom Battle Gold Edition in stores next month.
https://nintendoeverything.com/mario-rabbids-kingdom-battle-gold-edition-officially-announced-for-retail/
Jeśli ktoś nie ma jeszcze wersji podstawowej, to będzie mieć świetną zachętę :D
Mario + Rabbids Kingdom Battle – full overview of Donkey Kong Adventure DLC with tons of details
After all, the original takes place in the Mushroom Kingdom, whereas this takes place in a Rabbid-fied version of Donkey Kong… country, in which you’ll find four different-themed zones – Lagoon, Reef, Jungle, and a yet-to-be-identified area that the team is keeping under wraps for now. The team estimates there’s about 10 hours or so of content spread across these new areas, so there will be plenty of Rabbids to fight, puzzles to solve, and secrets to investigate.
https://nintendoeverything.com/mario-rabbids-kingdom-battle-full-overview-of-donkey-kong-adventure-dlc-with-tons-of-details/
-
Mario + Rabbids Kingdom Battle – Donkey Kong Adventure launches June 26
https://nintendoeverything.com/mario-rabbids-kingdom-battle-donkey-kong-adventure-launches-june-26/
-
https://youtu.be/7rlJKyYKNR4
-
Donkey Kong Adventure - 83% (z 10 ocen)
http://www.metacritic.com/game/switch/mario-+-rabbids-kingdom-battle---donkey-kong-adventure
8)
Jeden z twórców mówił, że dodatek miał być mini kampanią na 3-4 godziny, ale z czasem coraz bardziej się rozrastał i teraz jego przejście zajmuje ponad 10 godzin. Podobno też zawarli w nim 1/10 pomysłów, które im się nasunęły podczas tworzenia gry (mimo, że i tak wprowadza sporo nowego). Zatem imo dwójka jest tylko kwestią czasu :D Szkoda jedynie, że w dodatku gramy tylko 3 postaciami.
-
Przeszedłem dziś dodatek z Donkey Kongiem i mogę go z czystym sumieniem polecić :D Całość jest może nieco krótsza niż połowa podstawowej gry i starczy na jakieś kilkanaście godzin, więc stosunek długości do ceny wypada bardzo dobrze. Podobnie jak w podstawce, dopiero po przejściu gry zaczyna się prawdziwa zabawa - czyli przechodzenie wyzwań (na razie zaliczyłem jedno, a jest ich chyba z 16). Jeśli doliczymy do tego dodatkowe super trudne wyzwania do podstawowej gry, to myślę, że season pass daje spokojnie z 20 godzin gry.
DLC dodaje trochę nowości (wrogowie, zdolności, lokacje), ale nie przewraca gry do góry nogami. Poziom trudności też jest podobny (czyli jest dość łatwo). Jedyną minusem dodatku z Donekey Kongiem jest ograniczanie się do trójki bohaterów. Gameplay, grafika i muzyka są jednak tak samo dobre, więc jeśli ktoś się świetnie bawił przy podstawowej grze, to może być pewien, że dodatek dostarczy rozrywkę na tym samym poziomie.
-
Mario + Rabbids Kingdom Battle sells over two million copies
Since launch, the Switch title has managed to sell over two million copies.
https://nintendoeverything.com/mario-rabbids-kingdom-battle-sells-over-two-million-copies/
-
Mario + Rabbids Kingdom Battle update out now (version 1.9.0)
https://nintendoeverything.com/mario-rabbids-kingdom-battle-update-out-now-version-1-9-0/
Dodaje parę drobnych usprawnień.
-
Mario + Rabbids: Kingdom Battle Gold Edition na Switcha za 119 złotych w Mediamarkt
https://lowcygier.pl/promocje-pudelkowe/mario-rabbids-kingdom-battle-gold-edition-na-switcha-za-119-zlotych-w-mediamarkt/
Bardzo polecam.
Złota edycja zawiera wszystkie DLC, w tym znakomite z Donkey Kongiem.
-
Już niedostępne ;)
-
Ale lipa, brałbym :(