Autor Wątek: The Legend of Zelda: Breath of the Wild  (Przeczytany 138263 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #760 dnia: Marca 08, 2017, 16:27:32 pm »
W Zeldzie natomiast wszystko zależy od zadania. W jednych mamy dokładnie pokazany cel. W innych musimy się rozejrzeć po okolicy i sami oznaczyć cele za pomocą specjalnej lunety. A w jeszcze innych dostajemy tylko krótką informację i tym właśnie musimy się kierować.
Na razie jestem na zbyt wczesnym etapie gry, by porównywać w tym aspekcie Zeldę do innych tytułów. Na razie jednak podoba mi się, jak to rozwiązali.


Wiedźmin jest tak rozbudowaną grą i tak złożoną, że gdyby nie było mapki z "gps" do celu, to by się każdy fan Zeldy zesrał na śmierć szukając jaskini, ścieżki w lesie do wiedź, stworów, tajnych przejśc i wszystkiego. Gdyby wyłączyć te podpowiediz i tylko tekstami z questów się kierować to by była gra na 1000h.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #761 dnia: Marca 08, 2017, 16:51:00 pm »
Ta wspinaczka wygląda tak żałośnie, że cała immersja tonie we własnych odchodach. Jak raczkujące dziecko tylko na pionowej ścianie :lol:

Mrocz

  • Gość
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #762 dnia: Marca 08, 2017, 17:20:13 pm »
Ta wspinaczka wygląda tak żałośnie, że cała immersja tonie we własnych odchodach. Jak raczkujące dziecko tylko na pionowej ścianie :lol:

Prawda jest taka, że COKOLWIEK by nie pokazali ty to nazwiesz gównem ;) Więc naprawdę lepiej już się nie produkuj.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #763 dnia: Marca 08, 2017, 17:47:42 pm »
Ta wspinaczka wygląda tak żałośnie, że cała immersja tonie we własnych odchodach. Jak raczkujące dziecko tylko na pionowej ścianie :lol:

Prawda jest taka, że COKOLWIEK by nie pokazali ty to nazwiesz gównem ;) Więc naprawdę lepiej już się nie produkuj.

Tutaj iras ładnie opisał wspinanie się w zeldzie. animacji jest 30 klatek - raczkujące dziecko po pionowej ścianie.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #764 dnia: Marca 08, 2017, 18:50:57 pm »
Prawda jest taka, ze ktokolwiek będzie miał czelność podważyć sensowność ocen 98/100, nie ważne jakich argumentów użyje, to jest połamanym klapem.

Okarin

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 08-03-2017
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja: 0
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #765 dnia: Marca 08, 2017, 19:40:50 pm »
Też tak macie, że ta pustka jest taka... majestatyczna? Oczywiście pytanie skierowane do dojrzałych graczy jak Pok. :P


Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #766 dnia: Marca 08, 2017, 19:53:54 pm »
Też tak macie, że ta pustka jest taka... majestatyczna?

Też tak mam. IDealnie trafili z czasem premiery. W mediach trąbią o smogu w całej polsce, odpalam Zelde i jest immersja - mgła 10m przed tobą! To takie realne  :o W Horizon krystalicznie czysty obraz na tysiące km do przodu trochę wkurza, bo totalnie odbiega od rzeczywistości.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #767 dnia: Marca 08, 2017, 21:14:53 pm »
Ciekawe bo dopiero co kyo dopiero co je**ł Horizona za brak locka. A tu się okazuje że jednak można tak grać?

A co do powyższego to w Horizonie też da się wyłączyć znaczniki, ale skąd jebiący tą grę hejterzy spod znaku .n mogą o tym wiedzieć. A i co do poziomu trudności to hard jest relatywnie bardzo trudny, easy ułatwia bitwy, a w Zeldzie da się właściwie ustawić poziom trudności? Bo widziałem w recenzjach że jest dosyć ciężko, ale czy gra daje wybór to się nie doczytałem.
Lock się czasem przydaje, ale można spokojnie się obchodzić bez niego.

Kyo jest hejterem Nintendo? Serio? Ja w Horizona nie grałem, więc się na temat gry nie wypowiadam (choć podejrzewam, że jest znakomita). Poza tym nie chodzi o to, czy można w grze włączyć/wyłączyć znaczniki. Wiadomo, że Wiedźmak jest tak zrobioną grą, że znaczniki są potrzebne i ich brak by tylko irytował. W Zeldzie też znaczniki występują. Fajnie jednak, że są tu też zadania, gdzie mamy np. rozszyfrować fragment tekstu i samemu domyślić się, gdzie iść.

W Zeldzie nie da się wybrać poziomu trudności. Ja na razie szedłem mniej więcej zgodnie z fabułą i gra nie wydaje mi się trudna. Jeśli jednak jest się nieostrożnym, to zginąć łatwo.
W recenzji na nintendoeverything.com pisali właśnie, że największą zaletą nowej Zeldy jest jej elastyczność - gra się w nią tak, jak sami wybierzemy.

POK, na pewno grałeś w Zeldę?
Ja w Zeldę gram, a niektórzy całą grę oglądają na filmikach i są święcie przekonani, że wiedzą o niej wszystko :P

Zupełnie co innego samemu pograć, a co innego psuć sobie zabawę oglądaniem wszystkiego na YT. Ja filmiki z Zeldy staram się omijać szerokim łukiem. Wolę samemu wszystko odkrywać.

Wiedźmin jest tak rozbudowaną grą i tak złożoną, że gdyby nie było mapki z "gps" do celu, to by się każdy fan Zeldy zesrał na śmierć szukając jaskini, ścieżki w lesie do wiedź, stworów, tajnych przejśc i wszystkiego. Gdyby wyłączyć te podpowiediz i tylko tekstami z questów się kierować to by była gra na 1000h.
Ja Wiedźmina uwielbiam i jestem daleki od stwierdzenia, że BotW to lepsza gra. To zupełnie różne gry. Wiedźmin ma zajebistą fabułą i grafikę (szczególnie miał zaraz po premierze), a Zelda gameplay i klimat. Obydwie gry są znakomite, każda na swój sposób.

Też tak macie, że ta pustka jest taka... majestatyczna?
Klimacik jest, nie da się ukryć :D

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 826
  • Reputacja: 81
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #768 dnia: Marca 09, 2017, 08:32:49 am »
Też tak macie, że ta pustka jest taka... majestatyczna?

Też tak mam. IDealnie trafili z czasem premiery. W mediach trąbią o smogu w całej polsce, odpalam Zelde i jest immersja - mgła 10m przed tobą! To takie realne  :o W Horizon krystalicznie czysty obraz na tysiące km do przodu trochę wkurza, bo totalnie odbiega od rzeczywistości.
Hahahah. :D To dobre.

Teraz widzę, że nboje mają nowe podejście do tematyki pustych lokacji w grach. Jest to...majestatyczne. O kurde. :D A jak nazywacie brak AA? Chropowatość natury/ubioru bohatera?

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #769 dnia: Marca 09, 2017, 08:46:40 am »
Nboje. Dobre, trzeba zapamiętać bo sporo ich obrodziło w ciągu ostatnich dni :)

Okarin

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 08-03-2017
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja: 0
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #770 dnia: Marca 09, 2017, 09:13:24 am »
BOTW jest tak plastyczne, że aż chce się dotykać ekranu. Dzięki wielkie N. za tryb przenośny. 8)

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #771 dnia: Marca 09, 2017, 09:53:25 am »
Obejrzałem trochę materiałów i wygląda to wszystko bardzo grywalnie. Podoba mi się świat i kurdę grałbym. Udało mi się sprzedać za całkiem dobrą kasę 3dsa i byłbym w stanie sobie pozwolić teraz na switcha tylko czy warto dla tej jednej gry? Wie ktoś czy gdzieś w wawie są jakieś standy ze switchem?
« Ostatnia zmiana: Marca 09, 2017, 10:05:49 am wysłana przez bojawiem »

Mrocz

  • Gość
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #772 dnia: Marca 09, 2017, 10:28:12 am »
Obejrzałem trochę materiałów i wygląda to wszystko bardzo grywalnie. Podoba mi się świat i kurdę grałbym. Udało mi się sprzedać za całkiem dobrą kasę 3dsa i byłbym w stanie sobie pozwolić teraz na switcha tylko czy warto dla tej jednej gry? Wie ktoś czy gdzieś w wawie są jakieś standy ze switchem?

Ja bym poczekał aż dopracują konsolę bo ponoć gówno straszne. Gdyby jeszcze ta konsola była super dopracowana to nawet dla jednej gry byłoby warto (zwłaszcza tak dobrej) :D A jak zobaczyłem te filmiki w System Wars to aż mnie przerażenie ogarnęło, jaki oni syf wcisnęli na rynek xD

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 826
  • Reputacja: 81
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #773 dnia: Marca 09, 2017, 10:39:35 am »
Obejrzałem trochę materiałów i wygląda to wszystko bardzo grywalnie. Podoba mi się świat i kurdę grałbym. Udało mi się sprzedać za całkiem dobrą kasę 3dsa i byłbym w stanie sobie pozwolić teraz na switcha tylko czy warto dla tej jednej gry? Wie ktoś czy gdzieś w wawie są jakieś standy ze switchem?
A w jakiś saturnach czy innych mm nie macie tam? Bo na wii u we Wrocławiu można pogiercować w saturnie.

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #774 dnia: Marca 09, 2017, 10:45:21 am »
Ja bym poczekał aż dopracują konsolę bo ponoć gówno straszne. Gdyby jeszcze ta konsola była super dopracowana to nawet dla jednej gry byłoby warto (zwłaszcza tak dobrej)  A jak zobaczyłem te filmiki w System Wars to aż mnie przerażenie ogarnęło, jaki oni syf wcisnęli na rynek
No właśnie też widziałem ten filmik i słabo to wygląda. Ciekawe jak duża jest skala tych problemów. I mając w pamięci jak dużo lepszym modelem był new3ds w porównaniu do premierowego wydania to odechciewa się zakupu. Ale kończmy offtopa bo to temat o gierce.



A w jakiś saturnach czy innych mm nie macie tam? Bo na wii u we Wrocławiu można pogiercować w saturnie.

Podejrzewam, że na pewno gdzieś jest. Tylko nie chce mi się specjalnie jechać żeby się przekonać, że akurat tutaj nie ma ale może być gdzieś indziej :)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #775 dnia: Marca 09, 2017, 11:51:35 am »
No właśnie też widziałem ten filmik i słabo to wygląda. Ciekawe jak duża jest skala tych problemów. I mając w pamięci jak dużo lepszym modelem był new3ds w porównaniu do premierowego wydania to odechciewa się zakupu. Ale kończmy offtopa bo to temat o gierce.
W necie jest dużo hejtu (uzasadnionego i nieuzasadnionego), jednak znaczna większość opinii użytkowników konsoli jest z niej zadowolona (na GO chyba 4/4). Ja mogę narzekać tylko na lewego joy cona, który czasem traci połączenie z konsolą. Jakość wykonania konsoli jest świetna, a wygoda użytkowania najlepsza, z jaką się do tej pory spotkałem (system działa bardzo szybko, a nawet zadokowaną konsolę można w trakcie gry wprowadzić w sleep mode; zmiana trybu gry z tv na przenośny jest też natychmiastowa).
Tu możesz poczytać o tym, na co gracze najczęściej narzekają i na ile jest to uzasadnione:
http://www.nintendolife.com/news/2017/03/feature_we_grade_the_various_nintendo_switch_launch_complaints_from_the_web

Co do Zeldy, to jest to naprawdę super gra. Czym dłużej gram, tym bardziej mi się podoba :D Świat jest niepowtarzalny i stale zaskakuje nas czymś nowym.

Jeśli jednak nie masz mega ciśnienia na Zeldę, to pewnie lepiej poczekać kilka miesięcy. Wyjdzie do tego czasu kilka gier, Zelda nieco stanieje, software zostanie dopracowany, a usterki techniczne może w większości będą usunięte.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #776 dnia: Marca 09, 2017, 19:14:38 pm »
Video: If You Want to Beat The Legend of Zelda: Breath of the Wild in One Hour, This is How
http://www.nintendolife.com/news/2017/03/video_if_you_want_to_beat_the_legend_of_zelda_breath_of_the_wild_in_one_hour_this_is_how

Okarin

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 08-03-2017
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja: 0
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #777 dnia: Marca 09, 2017, 20:31:18 pm »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #778 dnia: Marca 09, 2017, 22:31:43 pm »
No... trzeba przyznać , że to ma sens. Może te pustki, to faktycznie celowy zabieg devów? W końcu wcześniej, developerzy byli w stanie na Wii U zbudować rozległy i piękny open-world Xeno X.


Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #779 dnia: Marca 09, 2017, 22:36:53 pm »
No... trzeba przyznać , że to ma sens. Może te pustki, to faktycznie celowy zabieg devów?
:lol: :lol: :lol:

jezu, tyle beki, tyle klap, tyle dziadowania :lol:

el becetol

  • Gość
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #780 dnia: Marca 09, 2017, 23:23:02 pm »
GTA dostawało zjeby że za dużo pustki w górach, zresztą każda gra open world się takiej krytyki w pewnym stopniu doczekała, a tu nagle się okazuje że pustka to zaleta :lol: Ba, puste i nudne levele to geniusz nintendo i prawdziwa nowość :lol:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 263
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #781 dnia: Marca 09, 2017, 23:23:37 pm »
Zaraz się okaże, że pustka w finalu xv to też celowy zabieg. Oh wait...

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #782 dnia: Marca 09, 2017, 23:29:18 pm »
Zróbmy pustą i nudną, do tego bez grafiki, planszę, a klapy będą doszukiwać się w tym celowości i artyzmu devów :lol:

Zelda jest jak jakiś glejak, rzuca się na mózg klapom i odrasta z coraz to nowymi i jeszcze bardziej odrealnionymi i kretyńskimi uzasadnieniami minusów gry :lol:

Okarin

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 08-03-2017
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja: 0
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #783 dnia: Marca 10, 2017, 08:09:30 am »


MAGIA!

 :surprised: :surprised: :surprised:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #784 dnia: Marca 10, 2017, 09:26:26 am »
Gdybym miał wymienić minusy gry, to na razie są one czysto techniczne:

- brak full HD lub porządnego AA
- niektóre tekstury
- spadki fpsów (niekiedy zdarzają się nawet często i są spore)
- czasem rzeczywiście jest trochę zbyt pusto (jak wejdziemy w jakieś mało dostępne miejsce, ale ogólnie nie jest to wielka wada)

Wymienione minusy nie zmieniają faktu, że gra często wygląda bardzo ładnie, czuć jednak pewien niedosyt z faktu, że Switch już na tym etapie cierpi na niedobory mocy obliczeniowej.

Poza tym irytuje mnie, jak w trakcie intensywnej walki wcisnę lewy analog i postać zaczyna się skradać - niestety zdarza się to często i zapewne jest to wina zbyt czułego pada (lub ja nie umiem grać ;)).

Całościowo oczywiście gra jest rewelacyjna. Daje ogromne poczucie otwartości świata a do tego gameplay jest na tyle urozmaicony, że gracz nie ma prawa się nudzić. Jest tu dużo główkowania na zasadzie: "Jak najlepiej przedostać się dalej?". No i świątynie to świetny patent, bo każda jest inna i oferuje ciekawe próby (najczęściej zagadki logiczno-zręcznościowe). Jest też tu masa rzeczy do ulepszenia i odnalezienia. Naprawdę trudno narzekać na nudę. 

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #785 dnia: Marca 10, 2017, 09:26:30 am »
Podobno Hyrule jest wzorowane na tajdze. Prawda to?

el becetol

  • Gość
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #786 dnia: Marca 10, 2017, 09:30:14 am »


MAGIA!

 :surprised: :surprised: :surprised:
Co w tym dokladnie jest magicznego?

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #787 dnia: Marca 10, 2017, 09:33:54 am »
Pies się kręci jak androgeniczny chłopiec. Chyba o to chodzi.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #788 dnia: Marca 10, 2017, 09:41:34 am »
Imo nie ma znacznika czy wskazówki, że możesz się pokręcić przy psie i on na to reaguje. "Magiczne" jest to, że jakbyś miał to gdzieś, to nie odkryłbyś żywej reakcji psiaka. Takie odkrywanie samemu tego ruchu to fajny smaczek.
Oczywiście mogę się mylić, wnioskuję jedynie po gifie i filmikach, bo nie grałem.

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 826
  • Reputacja: 81
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #789 dnia: Marca 10, 2017, 09:44:08 am »


MAGIA!

 :surprised: :surprised: :surprised:
Co w tym dokladnie jest magicznego?
Dawno to już było, ale czy w Fable2 też nie dało się pobawić z psem? Gra ma z 7-8 lat na karku, więc wybaczcie moją sklerozę.

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 721
  • Reputacja: 74
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #790 dnia: Marca 10, 2017, 10:14:36 am »


MAGIA!

 :surprised: :surprised: :surprised:
Co w tym dokladnie jest magicznego?
Dawno to już było, ale czy w Fable2 też nie dało się pobawić z psem? Gra ma z 7-8 lat na karku, więc wybaczcie moją sklerozę.

Powiem więcej - w Fable dalo się strzelac z łuku, była kolorowa stylizowana grafika i czuło się przygodę... 10/10

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #791 dnia: Marca 10, 2017, 10:19:57 am »
Tak. Dało się pobawić wciskając guzik. Psy były, konie były, drzewa były, miecze i łuki też. Pływanie było, zagadki były, crafting i zmiana ekwipunku były Wszystko było, nie ma już za co chwalić nowych gier, poza grafiką.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #792 dnia: Marca 10, 2017, 10:21:44 am »
Cytat: Szymku
Powiem więcej - w Fable dalo się strzelac z łuku, była kolorowa stylizowana grafika i czuło się przygodę... 10/10

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 263
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #793 dnia: Marca 10, 2017, 10:27:00 am »
Eeehhh Fable to była piękna gra. Ile ja bym dał za remake :(

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #794 dnia: Marca 10, 2017, 10:35:10 am »
Ale hejt. Masakra. Nikt nie grał, a każdy ocenia, jakby przeszedł od A do Z :-?

Tak jak napisał Kert, akcja z psem to fajny smaczek, szczególnie jak się go samemu odkryje. A w grze jest więcej takich rzeczy. I to wszystko składa się na wartość gry.

Ja grałem w Fable 2. Bardzo fajna gra, ale przy BotW jest uboga.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #795 dnia: Marca 10, 2017, 10:36:49 am »
Eeehhh Fable to była piękna gra. Ile ja bym dał za remake :(

Fable zajebiste :) Nie wyszedł przypadkiem remake w postaci Fable Anniversary?

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

el becetol

  • Gość
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #796 dnia: Marca 10, 2017, 10:38:20 am »
Imo nie ma znacznika czy wskazówki, że możesz się pokręcić przy psie i on na to reaguje. "Magiczne" jest to, że jakbyś miał to gdzieś, to nie odkryłbyś żywej reakcji psiaka. Takie odkrywanie samemu tego ruchu to fajny smaczek.
Oczywiście mogę się mylić, wnioskuję jedynie po gifie i filmikach, bo nie grałem.

Właśnie o to chodzi że to jest zwykła reakcja psa na podejście gracza, nie trzeba się do tego kręcić, pies by zrobił to samo jakbyś stał. Okarin jakby grał to by wiedział. Nie można też psa pogłaskać, co było już w wielu innych open world, ale tego na porównaniu detali nie znajdziemy.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 263
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #797 dnia: Marca 10, 2017, 10:44:31 am »
Eeehhh Fable to była piękna gra. Ile ja bym dał za remake :(

Fable zajebiste :) Nie wyszedł przypadkiem remake w postaci Fable Anniversary?
No wlasnie patrze i wyszlo, tylko to jakis bieda remaster raczej. A mi się marzy taki konkret remake jak ratchet albo kolejna część taka na wypasie.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 721
  • Reputacja: 74
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #798 dnia: Marca 10, 2017, 11:06:30 am »
Ale hejt. Masakra. Nikt nie grał, a każdy ocenia, jakby przeszedł od A do Z :-?

Tak jak napisał Kert, akcja z psem to fajny smaczek, szczególnie jak się go samemu odkryje. A w grze jest więcej takich rzeczy. I to wszystko składa się na wartość gry.

Ja grałem w Fable 2. Bardzo fajna gra, ale przy BotW jest uboga.
Hejt? Wielokrotnie pisałem, że chętnie bym zagrał bo wygląda na świetny tytuł. Problemem jest zaklinanie rzeczywistości i dawanie oceny 10/10, gdzie na metacritic średnia daje nam drugą najlepszą grę wszechczasów. W świetle pewnych wad tego tytułu to jest moim zdaniem spore nadużycie. Warto również pamiętać, że każda gra która pretenduje do oceny perfekt musi liczyć się z krytyką.

Mrocz

  • Gość
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #799 dnia: Marca 10, 2017, 11:07:09 am »
No wlasnie patrze i wyszlo, tylko to jakis bieda remaster raczej. A mi się marzy taki konkret remake jak ratchet albo kolejna część taka na wypasie.

Microsoft niestety zaorał, jak każde inne dobre studio :(