Autor Wątek: Mario + Rabbids Kingdom Battle  (Przeczytany 28556 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Mario + Rabbids Kingdom Battle
« dnia: Maja 23, 2017, 21:38:29 pm »
Nastąpił wyciek (coś nieszczelny ten Ubisoft):












http://www.nintendoworldreport.com/news/44682/new-details-about-mario--rabbids-kingom-battle-confirmed-for-switch

Cytuj
– Out this summer
– RPG that mixes exploration and turn-based combat
– The exploration is estimated at 35% of the game
– Combat makes up 65%
– Each of the four worlds are “twisted” Mario worlds filled with references
– Combat is weapon-based
– Mario and company can use guns for the first time
– 8 different characters can be used: Mario, Luigi, Peach, Yoshi, and Rabbids dressed up as each of them
– Combat is described as more tactical
– More akin to a strategy RPG than what you might expect from a Mario RPG
– Can be played in co-op for two players as well

– Ubisoft appears to be publishing
– Estimated to be 20 hours long
– Again, runs on Ubisoft’s Snowdrop engine
– Ubisoft Paris and Milan developing
– The goal of Mario + Rabbids: Kingdom Battle was to be a surprise announcement at E3 that came out shortly after the announcement
– Still due out in August or September
http://nintendoeverything.com/new-mario-rabbids-kingdom-battle-leaked-details/

Czyli premiera już za kilka miesięcy :) Ciekawe, co z tego wyjdzie. Myślę, że nie zapowiadali gry wcześniej, z uwagi na premierę Paper Mario na WiiU we wrześniu poprzedniego roku. Gra zdaje się być najbliższa właśnie serii z papierowym Mario.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #1 dnia: Maja 23, 2017, 23:13:05 pm »
Surprise announcement to im wyszedł koncertowo :lol:

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #2 dnia: Maja 23, 2017, 23:29:12 pm »
Dla mnie niespodzianka, bo co ostatnio zaglądam na N4G to widzę niusy o tym co na Switcha nie wyjdzie, a tu jednak coś wyjdzie. :angel:

lupinator

  • Gość
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #3 dnia: Maja 24, 2017, 00:22:41 am »
Redaktorzy odpowiedzialni za wystąpienia na konferencji Ubisoftu będą się jutro dwoić i troić, żeby z nieudanej niespodzianki wycisnąć jakiś żart na E3. A pomysł z turówką mi się podoba, na razie jestem na tak chociaż w przyszłym roku liczę, że Ninny zafunduje jednak detoks od Mario.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #4 dnia: Maja 24, 2017, 00:29:39 am »
Raczej mało prawdopodobne. Pewnie zobaczymy Super Mario 2D lub nową edycję Mario Party. Za żywota WiiU chyba w każdym roku wychodziła przynajmniej jedna gra z "Mario" w tytule. Rok detoksu by jednak nie zaszkodził ;)

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #5 dnia: Maja 24, 2017, 01:06:20 am »
@Lupi, kupiłes nitedno, musisz ćpieć Mariana, albo być zaprawionym nintendofagiem i umieć odrzucać zalew wąsów (ja na Wii U mam tylko jedną grę Mario - Kartsy) ;)

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

iko

  • Gość
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #6 dnia: Maja 24, 2017, 13:30:59 pm »
Ciekawie i przyjemnie sie to zapowiada.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #7 dnia: Maja 24, 2017, 16:50:38 pm »
Dla mnie niespodzianka, bo co ostatnio zaglądam na N4G to widzę niusy o tym co na Switcha nie wyjdzie, a tu jednak coś wyjdzie. :angel:
Miałem na myśli to, że przecieki na temat tej gry są od zeszłego roku, a wielka niespodzianka ma być na tegorocznym E3 ;)

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #8 dnia: Maja 24, 2017, 20:36:59 pm »
Mnie cieszy, że walka będzie turowa. Ale na razie ta gra to wielka niewiadoma. Ciężko powiedzieć, czy wyjdzie z tego coś dobrego.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #9 dnia: Maja 26, 2017, 19:38:45 pm »
Mario + Rabbids Kingdom Battle Has Been Rated in Brazil
http://www.nintendolife.com/news/2017/05/mario_plus_rabbids_kingdom_battle_has_been_rated_in_brazil

Zatem premiera pod koniec sierpnia jest bardzo prawdopodobna.

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #10 dnia: Maja 29, 2017, 20:46:05 pm »
Może być fajna - bardziej dzięki królikom, niż marianowi. Gdy wcześniej przeciek się nie potwierdzał było mi trochę szkoda, fajnie że gra jednak powstaje i premiera tak blisko. Nie mogę się doczekać na wciąż przekładanego South Parka, jest szansa na podobną grę (w granicach rozsądku ;) ).
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #11 dnia: Maja 29, 2017, 20:46:29 pm »
Rumor: More Mario + Rabbids Kingdom Battle details – origins, game details, possible amiibo
Cytuj
– Development began roughly three years ago
– Not a case of Nintendo approaching Ubisoft
– Supposedly Ubisoft’s brainchild
– Began as a proposal that went through the standard pitching process one has to go through to get a game made at Nintendo, including a presentation to their higher ups
– Site’s sources say they have seen functional prototypes of a Wii U version of the game at various points in development
– Ubisoft Milan is handling the core creative direction
– Prevailing sense of Nintendo letting go of the reins with the project
– Nintendo reps are closely overseeing it and approval is needed for anything concerning the use of their characters
– However, even the most outlandish ideas from the developers have been met with little resistance
– Twisted sense of humor
– Has surreal, self referential gags
– Early prototype had a hulky Donkey Kong themed rabbid serving as one of the first boss encounters
– The rabbid has access to a pile of bananas that it can use to replenish its health
– Players are required to first cut off his food supply to prevent him from recovering before they can do some real damage
– The DK rabbid apparently will dab periodically if it lands an attack correctly (a possible reference to DK’s dab from Mario Kart 8)
– Once the boss is defeated, one member of the player’s party, a rabbid cosplaying as Princess Peach, takes out a smart phone and nabs a selfie with the DK Rabbid as it collapses
– All playable characters have an individual skill tree of sorts through which they can develop their own special abilities
– Each one starts with a base skill that they can later improve
– Learn new skills as well
– Ex: Mario has a passive ability which enables him to automatically fire at an enemy if they enter his field of vision during the enemy’s turn
– Some of these powers are common across multiple characters
– Unique ones like Peach’s powerful ability to inflate enemies using a foot pump until they explode
– Online suite was apparently being tested several months back, but it was inaccessible in the test build
– “Arena” mode spotted in the test UI promising some local co-op action.

– amiibo support seems to be planned
– Prototypes feature a mode dubbed ‘amiibo machine’
– Ubisoft is said to be producing prototype figurines of some of the game’s characters
– These could be for a potential Kingdom Battle amiibo line
– Was planned to be announced during Switch’s unveiling in January, but was pushed back to receive further polish
http://nintendoeverything.com/rumor-more-mario-rabbids-kingdom-battle-details-origins-game-details-possible-amiibo/

Może być fajna - bardziej dzięki królikom, niż marianowi. Gdy wcześniej przeciek się nie potwierdzał było mi trochę szkoda, fajnie że gra jednak powstaje i premiera tak blisko. Nie mogę się doczekać na wciąż przekładanego South Parka, jest szansa na podobną grę (w granicach rozsądku ;) ).
Pewnie będzie trochę pokręcone, ale z South Parkiem to za wiele wspólnego nie będzie miało ;)

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #12 dnia: Maja 29, 2017, 23:23:53 pm »
Może być fajna - bardziej dzięki królikom, niż marianowi. Gdy wcześniej przeciek się nie potwierdzał było mi trochę szkoda, fajnie że gra jednak powstaje i premiera tak blisko. Nie mogę się doczekać na wciąż przekładanego South Parka, jest szansa na podobną grę (w granicach rozsądku ;) ).
Pewnie będzie trochę pokręcone, ale z South Parkiem to za wiele wspólnego nie będzie miało ;)
Uproszczone RPG, nastawienie na ciągłą bekę i turowa walka to granice rozsądku które miałem na myśli ;)
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwca 12, 2017, 23:30:30 pm »
Premiera 29 sierpnia










http://www.nintendolife.com/news/2017/06/mario_plus_rabbids_kingdom_battle_pre-order_bonuses_collectors_edition_and_more_confirmed

Grant Kirkhope confirmed to be writing music for Mario + Rabbids Kingdom Battle
http://nintendoeverything.com/grant-kirkhope-confirmed-to-be-writing-music-for-mario-rabbids-kingdom-battle/

Gra wygląda naprawdę ładnie, a gameplay wydaje się być rozbudowany. Obawiam się tylko, czy formuła rozgrywki się prędko nie znudzi. Elementy erpegowe, taktyczna walka, zróżnicowane światy i bossowie powinni jednak podtrzymać zainteresowanie gracza. Może wyjść z tego czarny koń wakacji :)








« Ostatnia zmiana: Czerwca 12, 2017, 23:35:12 pm wysłana przez POK »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 962
  • Reputacja: 120
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwca 13, 2017, 00:07:01 am »
Zarąbiste to :O Wizualnie wygląda nawet lepiej niż Super MArio ODsyssey

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwca 13, 2017, 00:30:13 am »
W grze tego typu na pewno łatwiej osiągnąć dobrą grafę. W końcu tempo rozgrywki jest niskie i spokojnie wystarczy 30 fpsów. Fire Emblem na Switcha podobno też wygląda świetnie. Liczę, że jutro zobaczymy pierwszy trailer.

Mario + Rabbids Kingdom Battle Q&A – tons of gameplay details, Snowdrop Engine confirmed, more
Cytuj
Mario + Rabbids Kingdom Battle features both a single-player experience and single-system co-op challenges that invite players to share their experience and test their skills with friends or family in highly replayable maps. The co-op challenges, designed especially for two players as an addition to the main solo campaign, are well suited for both new and experienced players looking for strong tactical challenges.
(...)
More than 250 unique weapons are available in the game.

Each Hero has access to two different kinds of weapons, depending on their playstyle. For instance, Luigi is an expert of long-range weapons while Rabbid Mario is more specialized in Melee and close-range techniques. Additionally, some weapons can trigger Super Effects like PUSH, which forces the target movement and can push it out of the battlefield’s boundaries, HONEY which can glue the target and restrict its movement for one turn, and many others you will discover in game.
(...)
Mario + Rabbids Kingdom Battle was created with Snowdrop, a custom and intelligent engine that powers many of Ubisoft’s games including Tom Clancy’s The Division.
http://nintendoeverything.com/mario-rabbids-kingdom-battle-qa-tons-of-gameplay-details-snowdrop-engine-confirmed-more/










lupinator

  • Gość
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwca 13, 2017, 00:32:56 am »
Dla mnie super, a jeśli musiałbym się czepiać to wolałbym mix z zasłużonym Raymanem, a nie królikami.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 962
  • Reputacja: 120
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwca 13, 2017, 00:36:31 am »
Wygląda to mega przyjemnie, a rpg-system pewnie wciągnie na długie godziny. Ubi pozamiatało dzisiaj, nawet dali nadzieję dla Znicza <3

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwca 13, 2017, 01:08:35 am »
Jarałbym się gierką, ale królików nie znoszę :/

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwca 13, 2017, 21:08:36 pm »
Gra chyba będzie sporym sukcesem. W każdym razie na Amazonie radzi sobie wyśmienicie (ranking godzinowy):
https://www.amazon.com/best-sellers-video-games/zgbs/videogames/ref=zg_bsar_tab_t_bs#1

Zresztą jest to chyba najładniejsza gra na Switcha z wydanych/zapowiedzianych do tej pory.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpnia 01, 2017, 22:55:55 pm »


Mario + Rabbids Kingdom Battle – tons of details and new footage
Cytuj
– Mario + Rabbids’ local co-op mode ups the squad size to four and lets two players take on a series of increasingly difficult challenge battles
– The bulk of the game sees you choosing a three-person squad (always Mario with two others)

– Take them into cordoned-off combat zones, then use a combination of movement, stat-heavy combat and special abilities to fight off an opposing force
– There doesn’t appear to be any ability to revive a downed squadmate
– The game’s combat areas aren’t just disconnected maps, but part of distinct worlds
– Areas include a lush garden, an ice-covered desert, a ghostly-themed area, and a volcano’s innards
– Each combat area has a single, seamless set of challenges
– Combat missions with different objectives
– Missions include defeating whole enemy forces, or reaching an end-zone
– Game has puzzle areas that require no combat
– Boss battles require bespoke tactics to beat
– First world takes 2-3 hours to complete
– Each world takes longer

– Every combat area is turned into a more difficult challenge objective once completed
– Game puts a huge premium on movement, particularly as a team
– Characters can technically only move once a turn
– By using both friends and enemies, that single move can be prolonged
– Running into an enemy performs a Dash melee attack that offers an extra spurt of movement afterwards
– Some characters can Dash multiple times, meaning you could attack three enemies, run through a Warp Pipe (another extra burst), run up to a squadmate, Team Jump (an extra-long bonus move) into cover, then fire again at the enemies you already hit
– Different character abilities
– Luigi has the Steely Glare ability that allows him to take extra sniper shots at any enemy moving past him
– Rabbid Yoshi has a move that scares enemies into moving during your turn, setting up Luigi to take extra shots
– Heroes differently to different situations, right down to how they take cover
– Rabbid Mario’s got a toothpick-chewing swagger, Rabbid Luigi is clumsy, Rabbid Peach has pathological sass
– The camera regularly zooms in and out, by turns picking out cinematic little details, then swooping up to turn the whole stage into a tilt-shift toybox
– Second level is from late in the game, called Spooky Trails
– Peach and her fire shotgun, a lethal close-quarters weapon that, if it doesn’t kill, leaves your enemies with a nasty burn
– It’s devastating power causes enemy Rabbids to scatter around the map holding their burned behind
– Enemies have intelligent AI and can outthink and outflank you with ease
– Local co-op mode puts you and a friend in charge of a pair of fighters each
– Easy mode included that heals your squad and boosts their HP count by 50% at the start of a fight
http://nintendoeverything.com/mario-rabbids-kingdom-battle-tons-of-details-and-new-footage/

Preview: Jumping Into the Crazy World of Mario + Rabbids Kingdom Battle
http://www.nintendolife.com/news/2017/08/preview_jumping_into_the_crazy_world_of_mario_plus_rabbids_kingdom_battle

Mario + Rabbids Kingdom Battle's Producer on the "WTF" Blend of Iconic Franchises
http://www.nintendolife.com/news/2017/08/feature_mario_plus_rabbids_kingdom_battles_producer_on_the_wtf_blend_of_iconic_franchises













Czekam na recenzje, ale bardzo prawdopodobne, że zagram już we wrześniu :D

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpnia 01, 2017, 22:59:51 pm »
A tu najnowszy oficjalny trailer:



Świetnie to wygląda 8)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpnia 03, 2017, 21:37:46 pm »
Mario+Rabbids Kingdom Battle za 189 zł w Saturn/Mediamarkt
https://lowcygier.pl/promocje-pudelkowe/mariorabbids-kingdom-battle-za-189-zl-w-saturnmediamarkt/

No to chyba kupię jeszcze w tym miesiącu :D Ale najpierw i tak poczekam na recenzje.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 962
  • Reputacja: 120
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpnia 03, 2017, 21:57:24 pm »
Ładna cena, gierka się bardzo dobrze zapowiada. No i rozwala mnie szybkość pojawiania się gier u Nintendo. Zapowiedź, miesiąc, dwa lub trzy i gra ląduje na półkach sklepowych :)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpnia 04, 2017, 00:02:01 am »
Za tę grę odpowiada akurat Ubisoft ;)

Nintendo jedne gry zapowiada na parę miesięcy przed premierą (ARMS, Splatoon 2, czy choćby Metroid: Samus Returns), a inne z rocznym lub większym wyprzedzeniem (BotW, Metroid Prime 4, Fire Emblem na Switcha). Nigdy jednak nie można być pewnym, czy nagle nas czymś nie zaskoczy. Akurat na 2017 rok już wielkich niespodzianek bym się nie spodziewał (ewentualnie jakieś indyki), ale w 2018 powinno być sporo nowego :)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 962
  • Reputacja: 120
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpnia 04, 2017, 07:28:38 am »
Wiem wiem. Ale może pokazuje to pewną politykę firmy. Oczywiście jest kilka tytułów, których pewnie szybko nie zobaczymy, no ale jest też sporo właśnie takich jak Marian i króliki

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpnia 08, 2017, 13:35:52 pm »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpnia 09, 2017, 08:57:54 am »
Mario + Rabbids Kingdom Battle is 900p when docked, 720p in portable mode
Cytuj
Mario + Rabbids Kingdom Battle is 30 FPS both docked and when playing on Switch.
http://nintendoeverything.com/mario-rabbids-kingdom-battle-is-900p-when-docked-720p-in-portable-mode/

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpnia 15, 2017, 20:12:11 pm »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #29 dnia: Sierpnia 21, 2017, 17:35:45 pm »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #30 dnia: Sierpnia 22, 2017, 20:36:20 pm »



Mario+Rabbids: Kingdom Battle – Przegląd ofert przedpremierowych
Cytuj
Najniższą cenę gry Mario+Rabbids: Kingdom Battle, w wydaniu podstawowym, znajdziecie w elektromarketach. W Mediaexpert.pl, Avans.pl i Electro.pl zapłacicie za tę produkcję 189 zł, każdy ze sklepów oferuje również darmową wysyłkę. Możecie skorzystać też z propozycji Saturn.pl i Mediamarkt.pl – również za 189 zł z darmowym odbiorem osobistym lub przesyłką do Paczkomatów InPost od 7,97 zł.

Podobnie cenowo wypada również propozycja od sklepu Konsoleigry.pl – 184,99 zł i dostawa od 7,99 zł. Oczywiście, osoby z Warszawy mogą zdecydować się na odbiór osobisty, oszczędzając tym samym na koszcie przesyłki – wtedy oferta tego sklepu będzie najbardziej opłacalna.
https://lowcygier.pl/preordery/mariorabbids-kingdom-battle-przeglad-ofert-przedpremierowych/

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #31 dnia: Sierpnia 23, 2017, 19:27:04 pm »
Mario + Rabbids Kingdom Battle season pass announced, new story content in 2018
Cytuj
Players will be able to purchase a season pass next week. It’ll include the following DLC:

– 8 unique steampunk weapons will be available at the launch of the game, each one with its own statistics. These items will be exclusive for season pass owners.
– This autumn, players will be able to test their skills with new solo challenges, or with a friend, through additional co-op maps.
– In 2018, players will be able to play through brand new story content.
(...)
The Mario + Rabbids Kingdom Battle season pass will cost $19.99.
http://nintendoeverything.com/mario-rabbids-kingdom-battle-season-pass-announced-new-story-content-in-2018/

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #32 dnia: Sierpnia 25, 2017, 12:08:29 pm »




« Ostatnia zmiana: Sierpnia 25, 2017, 12:27:56 pm wysłana przez Mnichu »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #33 dnia: Sierpnia 25, 2017, 13:05:01 pm »
Dobre te reklamy :) Szczególnie pierwsza :D

Miło tak dla odmiany zobaczyć, że Ubi solidnie promuje grę na konsolę Nintendo.

Czekam na recki. Myślę, że będą lada dzień.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #34 dnia: Sierpnia 28, 2017, 14:15:42 pm »
Średnia 85% z 38 ocen
http://www.metacritic.com/game/switch/mario-+-rabbids-kingdom-battle/critic-reviews

Co większe serwisy:

Nintendo Life - 9/10

GameSpot - 9/10

Game Informer - 8.5/10

Polygon - 8/10

IGN - 77/100

Destructoid - 7.5/10


Chyba trzeba będzie zamówić 8)
Już zamówione :D
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 28, 2017, 15:16:38 pm wysłana przez POK »

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpnia 29, 2017, 18:56:01 pm »
Obejrzałem na razie reckę easyallies - gra ląduje na liście zakupowej :angel:

Będzie czym się pobawić na słiczu, super 8)
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpnia 30, 2017, 08:37:37 am »
Na razie grałem tylko chwilę i trochę trudno mi się przyzwyczaić do Królików w świecie Mario. Ale zobaczymy :)


Here’s What the Mario + Rabbids Kingdom Battle Day One Update Does
Cytuj

    OVERALL – Overall Game stability, audio, UI, and localization have been improved.

    GAMEPLAY – The Skill Tree reset is now free. – Tactical Camera is now displaying Deployable Info Card like it does for heroes, enemies, etc. – The Bosses’ AI has been improved. – Some collision issues in exploration phase have been fixed. – Minor gameplay glitches have been fixed.

    SYSTEMS – You can now select supported languages when you launch the game for the first time. – You can now select the story mode and the supported languages via the Main Menu. – You can now view the available Additional Contents (AOC) in the Main Menu. – Russian, Traditional and Simplified Chinese have been added in the supported languages.

    GRAPHICS – 2D weapons icons have been updated to fit with 3D models aspects. – Level of Details has been improved in exploration phase. – At the end of the combat, the reward board is now in 3D and feedbacks have been improved. – Technics preview has been improved during battles.

    CINEMATICS – One scene has been added after completing the main adventure. – One scene has been added when the player has reached a 100% completion save and returned to Peach Castle.
http://www.nintendolife.com/news/2017/08/herers_what_the_mario_plus_rabbids_kingdom_battle_day_one_update_does

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpnia 30, 2017, 10:24:51 am »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 962
  • Reputacja: 120
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpnia 30, 2017, 13:09:26 pm »
Nintendo w końcu zaczyna się reklamować. Może coś jeszcze będzie z tego Switcha! No a gierka wygląda zacnie, zdecydowanie bardziej atrakcyjnie niż ten X-COM który kojarzy mi się z klasycznym blaszanym kombo taboret+m+k.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Mario + Rabbids Kingdom Battle
« Odpowiedź #39 dnia: Sierpnia 30, 2017, 13:44:39 pm »
Pograłem na razie z 3-4 godziny i gra rzeczywiście jest bardzo dobra :D W udany sposób łączy prostotę rozgrywki ze sporymi możliwościami taktycznymi. Na razie tylko walka z jednym bossem narobiła mi trochę problemu (przeszedłem za pierwszym razem, ale dwie postacie z drużyny padły, a pozostałej nie zostało wiele zdrowia). Ogólnie czym więcej gram, tym bardziej mi się podoba. Zobaczymy, jak będzie dalej.