Autor Wątek: Kamery  (Przeczytany 5354 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Derek

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-06-2005
  • Wiadomości: 1 480
  • Reputacja: 0
  • Czego nie wiesz?
Kamery
« dnia: Grudnia 16, 2009, 19:14:35 pm »
Witajcie.

Mam w planach zakup cyfrowej kamery, dodam że na tych urządzeniach nie znam się kompletnie. Dlatego proszę o jakieś rady jak wybierać taki sprzęt a najlepiej jak wy zaczniecie rzucać linkami do odpowiednich modeli. Przedziału cenowego nie podaje bo nie mam pojęcia od jakiej ceny zaczyna się całkiem fajna kamerka.

Sprzęt nie ma konkretnego zastosowania, napewno cele turystyczne, miałem też w planach np. w przyszłości nagrać znajomym muzyką teledysk.

Czekam na wasze opinie.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Kamery
« Odpowiedź #1 dnia: Grudnia 16, 2009, 21:46:44 pm »
Ja się nie znam na kamerach obecnie, ale jak kupowałem to też miałem różne superaśne zamiary, a wyszło na tym, że użyłem raz a potem się kurzyła. Dlatego warto się zastanowić nad kupnem kamery, bo wydaje mi się, że aparat cyfrowy z funkcją video (czyli praktycznie każdy) wystarczy.

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Kamery
« Odpowiedź #2 dnia: Grudnia 16, 2009, 22:12:39 pm »
Jako że kameruje od dawna i mam własną grupą filmową (www.powiazani.net - zapraszam  8)) to coś się mogę w temacie wypowiedzieć.

Derek na początku pomyśl w jakiej rozdziałce chcesz kamerę czyli: HD/SD
SD: wiadomo niska cena, ale jakość to różnie, zależy od firmy, modelu itp.
HD: cena w górę ale za to jakość pierwsza klasa. Polecam bo nie ma się potem co martwić że piksele, że obraz mały itp. Kamery takie mają z góry więcej opcji aniżeli SDki.