Forum GameOnly.pl

Current Gen => Multiplatformowe Current Gen => Wątek zaczęty przez: Sylvan Wielki w Stycznia 26, 2018, 03:32:31 am

Tytuł: Path of Exile
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Stycznia 26, 2018, 03:32:31 am
Path of Exile, to diablopodobna produkcja, która zagościła już jakiś czas temu na PC i zyskała znakomite przyjęcie - wg serwisu metacritic 86 od recenzentów i 8.1 od użytkowników.
Niedawno tytuł został przeniesiony również na konsolę Xbox One(XS).

Grę cechuje niesamowita złożoność. Wystarczy spojrzeć na drzewko umiejętności:

(https://domainsofthechosen.files.wordpress.com/2016/10/poe-skill-tree-example.jpg)

Co najistotniejsze dane umiejętności zależne są od innych, które dodatkowo można specjalnymi kamieniami modyfikować, a te można łączyć na różne sposoby tworząc ogromne pole do popisu kreatywności. Przykładowo uderzenie orężem może generować ogniste meteoryty, a my, poprzez umiejętne operowanie połączeniami mamy wpływ nie tylko na ich szybkość, siłę, czy zasięg, ale także na to, czy przy zetknięciu się z przeciwnikiem będą go przenikać i atakować kolejnych, rozpadając się (bądź nie), lub będą eksplodowały przy nim.

Ogromna zaletą PoE jest fakt, iż jest to gra całkowicie bezpłatna. Jak na tytuł tak rozbudowany, długi (mam na liczniku 69 godzin i jestem w X akcie), to taki stan rzeczy zasługuje na uznanie.
Mikropłatności ograniczają się głównie do skórek dla postaci:

Jest to też jedna z tych gier, która w wersji dla One X zyskała nieprawdopodobnie dużo względem podstawowego One(S).

Gorąco polecam.

https://www.youtube.com/watch?v=aO38Wai1eOQ
Tytuł: Odp: Path of Exile
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Stycznia 26, 2018, 08:40:08 am
Grę cechuje niesamowita złożoność. Wystarczy spojrzeć na drzewko umiejętności:

(https://domainsofthechosen.files.wordpress.com/2016/10/poe-skill-tree-example.jpg)

Szkoda, że nikt nie robi gier, gdzie ścieżki fabularne są tak rozbudowane i złożone.
Tytuł: Odp: Path of Exile
Wiadomość wysłana przez: POK w Października 20, 2018, 09:21:28 am
Path of Exile Rated in Taiwan for PS4
http://www.vgchartz.com/article/393057/path-of-exile-rated-in-taiwan-for-ps4/
Tytuł: Odp: Path of Exile
Wiadomość wysłana przez: POK w Listopada 06, 2018, 05:22:17 am
Path of Exile Headed to PS4 in December
Cytuj
Following a rating in Taiwan, Grinding Gear Games has announced Path of Exile is coming to the PlayStation in December.
http://www.vgchartz.com/article/393349/path-of-exile-headed-to-ps4-in-december/

https://youtu.be/WgS4mhLsypY

Można przenieść temat do multiplatform.
Tytuł: Path of Exile
Wiadomość wysłana przez: Moldar w Listopada 06, 2018, 05:57:43 am
Fajnie, czekałem na to. To ma więcej z diablo 2 niz kontynuacja blizzarda.
Tytuł: Odp: Path of Exile
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Marca 13, 2019, 09:56:07 am
https://www.youtube.com/watch?v=ThYCp7bjDa0

Podobno końcówka marca (dwudziesty ósmy) to ostateczna data premiery wersji na PS4.
W najnowszym rozszerzeniu (Synteza) na tzw. Moście Pustki będziemy tworzyć mapę z fragmentów pamięci Cavasa.
Niezwykle rozbudowany system przejdzie kolejną modyfikację. Mianowicie otrzymamy nowy rodzaj przedmiotów, które będą posiadać zamkniętą statystykę - nawet chaos orb nie będzie umożliwiał zmiany poszczególnych wartości. Osobom, które z grą są obeznane nie trzeba tłumaczyć jaki wpływ będzie miało to na grę. Dodano oczywiście nowe przedmioty (mapy oraz butelkę, która zapewne będzie pożądana przez postacie fizyczne, ponieważ zwiększa obrażenia aż o 40%) oraz wiele więcej.

Oczywiście sam Atlas także (po raz kolejny) ulegnie przebudowie.
Tytuł: Odp: Path of Exile
Wiadomość wysłana przez: Legrad w Marca 13, 2019, 14:50:41 pm
26 marca, mam nadzieje ze nie bedzie kolejnych opoznien.
Tytuł: Odp: Path of Exile
Wiadomość wysłana przez: Kopersztyk w Marca 13, 2019, 17:15:34 pm
Również trzymam kciuki za tą datę. Na Pc gra mi się przyjemnie ale nie ma to jak na konsoli.
Tytuł: Odp: Path of Exile
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Marca 26, 2019, 16:59:24 pm
Można pobierać i cieszyć się grą.  :angel:
Tytuł: Odp: Path of Exile
Wiadomość wysłana przez: Kopersztyk w Marca 26, 2019, 21:16:07 pm
Ściągnąłem, pograłem z godzinkę i gra się bardzo przyjemnie.
Tytuł: Odp: Path of Exile
Wiadomość wysłana przez: Legrad w Marca 26, 2019, 22:34:17 pm
Wczesniej w poe nie gralem i musze przyznac, ze ogarnac to wszystko to nie lada sztuka. Robie build Arc Witch, poki co 20lvl i gra sie naprawde fajnie.

Tytuł: Odp: Path of Exile
Wiadomość wysłana przez: andryush w Marca 26, 2019, 23:08:53 pm
Ta gra ma jakąś fabułę, czy to jakiś MMO opierający się na "wydarzeniach"??
Tytuł: Odp: Path of Exile
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Marca 26, 2019, 23:30:46 pm
Najważniejsze by odpowiednio łączyć gniazda. Jeżeli takowej możliwości nie ma, to pojawiają się specjalnie przedmioty - orby.
Jednym z najważniejszych jest orb of binding, który zwykły przedmiot zamienia w rzadki z połączonymi gniazdami, których ilość wynosi aż 4.

Ale taka podstawa podstaw, jest rzecz jasna kultowy chaos orb. One robi w grze za walutę - klasycznego złota nie ma.

Wracając do połączeń są o tyle ważne, że jedne kryształy oddziałują na inne - o ile gniazdo ma łącznik.

Przykład.

Posiadam w swoim hełmie 4 gniazda. Są ze sobą połączone. Jeden kryształ to ognisty golem, drugi to kryształ wsparcia (ogień), trzeci odpowiada także za wsparcie i jest to życie, a 4ty odpowiada za szybkość. Dzięki temu każdy łączy się z innym przez co mamy swoistą kombinację każdej z cech.

Umiejętne łączenie tych rzeczy w orężu, to klucz do zabawy. Dzięki temu, dla przykładu, łucznik może nie wypuszczać jednej, a kilkanaście strzał, które dodatkowo zamrażają, a umierający przeciwnik eksplodując dodaje nam życia, a resztę rani ogniem, bądź zatruwa trucizną.

Kombinacji jest od groma, ponieważ gniazda znajdują się w broni, tarczach, zbroi, nawet w pierścieniach. Oczywiście najbardziej pożądane to tak zwane dwie Lki.

(https://dhost1.mmomiss.com/uploads/201705/poe-orb-of-fusing-farming-guides.jpg)

Po kilku aktach otrzymamy możliwość wpływania na kolor, jakość połączeń, wiec opcji jest tu bez liku.

Do tego dochodzi klasyczne ulepszanie broni, jak i zbroi, zmiana charakterystyki przedmiotu, wpływ buteleczek na postać, kryształy wpływające na drzewko umiejętności, łączenie ich ze soba i tak dalej.

U mnie po 96 godzinach tak to się prezentuje.
(https://i.imgur.com/SmqVIUM.jpg)



Tytuł: Odp: Path of Exile
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Marca 26, 2019, 23:51:11 pm
Ta gra ma jakąś fabułę, czy to jakiś MMO opierający się na "wydarzeniach"??
To takie Diablo jest.
Tytuł: Odp: Path of Exile
Wiadomość wysłana przez: andryush w Marca 30, 2019, 02:28:42 am
Pograłem, jakie to jest cholernie wciągające!  :o mechanik jest od groma, roboty co nie miara, a najważniejsze że walka daje mega satysfakcję. Niezdrową gra, nie polecam :p
Tytuł: Odp: Path of Exile
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Listopada 07, 2020, 01:02:52 am
Jestem wielce zniesmaczony. Na sąsiednim forum nasz szanowny kolega za platynę w PoE dostał tak marna ilość plusów (odrodzą mi się - dodam swoja cegiełkę), że ci ludzie chyba nie wiedzą, jak wymagająca i ekstremalnie rzadka ona jest. Drugą sprawą, która nie do końca się mi spodobała, jest fakt, iż mój wieloletni rywal w trofeach, tam wrzuca co rusz cudne zrzuty, a nasze forumek w tym aspekcie wielce zaniedbuje.

Ubolewać należy tym bardziej, iż owy temat jest jego autorstwa, a taką spuściznę wypada pielęgnować niczym kocią kuwetę.

(https://i.pinimg.com/originals/c8/2d/46/c82d468a85c3f415b16771ea826d10ac.gif)