Nie wnośmy Dooma 3 do rangi uberdzieła. Owszem, grafika kopała zady, ale gameplay kulał bardzo mocno. Nie był niczym innowacyjnym, a straszenie było rozwiązane w najbardziej prymitywny sposób. Carmack obróśł legendą za poprzednie dzieła, lecz teraz nie potrafi wymyślić nic, co by mogło założeniami rozgrywki zaskoczyć gracza. Zresztą cyferka IV jest bardzo nieszczęśliwą w tej historii mając w pamięci kompletny niewypał, jakim był QIV.
Pożyjemy zobaczymy. Nie skończyłem żadnej części a w trójkę pograłem parę minut u kumpla na kompie, i w tamtych czasach grafa powaliła na kolana.
a crysis miał śmigać ultra płynnie na wspaniałym 8800gt w dx10 pod vistą hłehłehłe... Jeszcze 2 razy tego radosława zmienisz żeby pograć w max ustawieniach płynnie w gry na dx11Mylisz sie. Crysis 1 dziala jak dziala, ze wzgledu na optymalizacje. Nowy radek spokojnie starczy do plynnej gry z AA w FullHD w Crysis 2.
Z kąd ta pewność że crysis 2 będzie tak pięknie zoptymalizowany? Już wyszedł? Moim zdaniem oleją optymalizacje przecież każdego stać na super mocną karte za 2500zła crysis miał śmigać ultra płynnie na wspaniałym 8800gt w dx10 pod vistą hłehłehłe... Jeszcze 2 razy tego radosława zmienisz żeby pograć w max ustawieniach płynnie w gry na dx11Mylisz sie. Crysis 1 dziala jak dziala, ze wzgledu na optymalizacje. Nowy radek spokojnie starczy do plynnej gry z AA w FullHD w Crysis 2.
Z kąd ta pewność że crysis 2 będzie tak pięknie zoptymalizowany? Już wyszedł? Moim zdaniem oleją optymalizacje przecież każdego stać na super mocną karte za 2500złStad, ze podczas pokazu chipu R800, mielismy odpalone demko CryEngine 3 i jeden R5870 wyswietlal go bardzo plynnie w rozdzielczosci 5760x1080.
Wszystkie ochy i achy jednak mocno przyćmił Far Cry. Być może teraz będzie podobnie. Hegemonia w tym temacie nie jest pewna.Pożyjemy zobaczymy. Nie skończyłem żadnej części a w trójkę pograłem parę minut u kumpla na kompie, i w tamtych czasach grafa powaliła na kolana.
I tym razem będzie podobnie, wszak marka DOOM obowiązuje ;)
KKRT
Moim zdaniem oleją optymalizacje przecież każdego stać na super mocną karte za 2500zł
Co wy z tymi cenami z kosmosu mocarnych kart? Najpotężniejszy obecnie sprzęt (4870 x2) nie kosztuje nawet 1.4k. O Wiele mocniejszy, nadchodzący następca będzie tyle właśnie kosztował (czyli, tym samym cena x2 spadnie z 300zł). A 4870, który spokojnie wystarcza na zabawę z każdą grą w maksymalnych detalach wraz z fHD , to cena rzędu 690zł.
Stawiam wypłatę FAX'a , że na niej spokojnie będzie można cieszyć się Zagładą no 4.
Niemniej faktycznie. Optymalizacja wysokiej klasy się przyda i na PC i na konsolach (szczególnie dla tych drugich).
Co ty masz za laptopa? Ja niedawno kupiłem i o komfortowym graniu w nowości moge pomarzyć. :???:Co wy z tymi cenami z kosmosu mocarnych kart? Najpotężniejszy obecnie sprzęt (4870 x2) nie kosztuje nawet 1.4k. O Wiele mocniejszy, nadchodzący następca będzie tyle właśnie kosztował (czyli, tym samym cena x2 spadnie z 300zł). A 4870, który spokojnie wystarcza na zabawę z każdą grą w maksymalnych detalach wraz z fHD , to cena rzędu 690zł.
Stawiam wypłatę FAX'a , że na niej spokojnie będzie można cieszyć się Zagładą no 4.
Niemniej faktycznie. Optymalizacja wysokiej klasy się przyda i na PC i na konsolach (szczególnie dla tych drugich).
True... Od siebie dodam, że obecnie gry na PC sporych wymagań nie mają... Ja w większość nowych tytułów gram na maksymalnych detalach i komfortowej płynności na swoim laptopie... A jakiegoś super kosmicznego sprzętu nie mam...
Wyjątkiem jest Crysis a i tak chodzi mi bardzo płynnie na Średnio/Wysokich...
Co ty masz za laptopa? Ja niedawno kupiłem i o komfortowym graniu w nowości moge pomarzyć. :???:
Miałem acer 6935g z gf9600gt na ddr3 i pisanie że wszystkie gry śmigają w max to przesada. Nie cierpię spadku fpsów i małej ich ilości. Wystarczy włączyć crysisa gta4 assasina żeby się przekonać że tak kolorowo jak piszesz nie jest. Co do radosława 4870 to kolega na 4 rdzeniowym amd owszem włączy crysisa na max ale przy większej jadce jest lipa i konkret spadki. <dx10 i vista rodziałke monitora ma 1440 na ileś i max detale>Co wy z tymi cenami z kosmosu mocarnych kart? Najpotężniejszy obecnie sprzęt (4870 x2) nie kosztuje nawet 1.4k. O Wiele mocniejszy, nadchodzący następca będzie tyle właśnie kosztował (czyli, tym samym cena x2 spadnie z 300zł). A 4870, który spokojnie wystarcza na zabawę z każdą grą w maksymalnych detalach wraz z fHD , to cena rzędu 690zł.
Stawiam wypłatę FAX'a , że na niej spokojnie będzie można cieszyć się Zagładą no 4.
Niemniej faktycznie. Optymalizacja wysokiej klasy się przyda i na PC i na konsolach (szczególnie dla tych drugich).
True... Od siebie dodam, że obecnie gry na PC sporych wymagań nie mają... Ja w większość nowych tytułów gram na maksymalnych detalach i komfortowej płynności na swoim laptopie... A jakiegoś super kosmicznego sprzętu nie mam...
Wyjątkiem jest Crysis a i tak chodzi mi bardzo płynnie na Średnio/Wysokich...
Najpotężniejszy obecnie sprzęt (4870 x2) nie kosztuje nawet 1.4k. O Wiele mocniejszy, nadchodzący następca będzie tyle właśnie kosztował (czyli, tym samym cena x2 spadnie z 300zł).- Właśnie obecnie tyle kosztuje a kiedyś ile kosztował? Ta nowa karta co wchodzi to w stanach może sobie tyle kosztować a nie na wejściu w polsce...
racja. Kiedyś kosztował więcej, ale PS3 też nie kosztowało dwa lata temu tyle co teraz. Ja kupowałem niedługo po premierze i wydałem jakieś 1.6k. Właściwie to dużo mniej, ponieważ sprzedałem 4870 i tylko dołożyłem różnice. To nie jest tak, że wychodzi nowa karta i dajemy pełną cenę za nią.
Zdecydowaliśmy, że w trybie multiplayer Dooma 4 będzie 60 FPS, ale w single 30 FPS, dzięki czemu na drodze gracza stanie dwa razy więcej demonów. - powiedział John Carmack, współzałożyciel id Software w wywiadzie udzielonym serwisowi Gamasutra.http://www.gram.pl/news_8A7kH,28_Doom_4_wiecej_przeciwnikow_mniej_FPS_ow_w_trybie_single_player.html
Ponoć to właśnie Rage, a raczej jego słabe wyniki sprawiły, że prace nad Doom IV zostały wstrzymane. Nie wiem, ile w tym prawdy, ale kilka tygodni temu każdy serwis growy o tym trąbił. Zatem wizja kolejnego Dooma na nowe konsole jest bardzo prawdopodobna.Nie zostaly wstrzymane zadne prace nad Doom IV. Za to pare osob z id zostalo zwolnionych.
Czy przypadkiem tak nie było z Rage? Ja chcę pełnowartościowej gry, a nie tylko strzelanki. Chciałbym mieć również inne powody, aby strzelać, a nie tylko taki, że jak nie strzelę ja to mnie zastrzelą.A od kiedy w Doom i tym podobnych shooter-ach ważna jest fabuła?
nikt nie ma prawa pokazywas swoich prac jesli projekt nie jest oficjalnie ogloszony ...Co Ty nie powiesz?! Może własnie dlatego, że nie ma prawa UDOSTĘPNIŁ JE ANONIMOWO NA NAJBARDZIEJ ANONIMOWEJ STRONIE W INTERNECIE GDZIE DODATKOWO SIEDZI PEŁNO HACKERÓW I CRACKERÓW DZIĘKI CZEMU MIAŁBY NAWET ALIBI GDYBY CHCIAŁ?
nikt nie ma prawa pokazywas swoich prac jesli projekt nie jest oficjalnie ogloszonyAkurat prace nad Doomem 4 były już dosyć dawno ogłoszone oficjalnie.
nikt takich rzeczy nie zamieszcza nawet anonimowo ... chyba ze chcesz skonczyc w sadzie z firma ktora ma kilkadziesiat milionow na koncie / gdyby projekt rzeczywiscie nie byl skasowany wszystkie te concepty i zdjecia juz dawno by znikly z sieciWłaśnie dlatego fakt, że wrzucił to na 4CHAN jest tu najważniejszy.
Wyszło tak, że Doom III dalej wygląda lepiej niż niektóre gry na obecną generację.Fakt. Wygląda też gorzej niż niejedna pozycja.
Beka... Właśnie sobie zdałem sprawę, że nigdy nie grałem w Doom'a 3 mimo, że o tej grze było kiedyś mega głośno. Warto nadrabiać? ;p Pamiętam, że opinie o tym tytule są mocno podzielone :PMoim zdaniem warto. Mi sie podobał.
Moim zdaniem warto. Mi sie podobał.
Beka... Właśnie sobie zdałem sprawę, że nigdy nie grałem w Doom'a 3 mimo, że o tej grze było kiedyś mega głośno. Warto nadrabiać? ;p Pamiętam, że opinie o tym tytule są mocno podzielone :P
Dobry ten shift2? Jakoś nie kojarze tej gry
Graficznie nie ma się czego wstydzićTeż tak myślałem. Gre zapamiętałem jako świetną graficznie. Ostatnio postanowiłem sobie odświeżyć ten tytuł. Doznałem szoku. Graficznie gra jest bidna, że aż strach. Nawet mody za bardzo nie pomagają.
Doom III: BFG Edition trafi do sprzedaży na terenie Europy 19 października. To specjalne wydanie ukaże się na PC, X360 i PS3. Komputerowa edycja kosztować będzie 29,99 euro, zaś konsolowa 39,99 euro.http://www.cdaction.pl/news-27286/doom-iii-bfg---odswiezona-trojka-w-pazdzierniku-ale-nie-wiadomo-czy-trafi-do-polski.html
W edycji BFG gracze znajdą odświeżone wersje trzech pierwszych części Dooma oraz dodatek do „trójki” o nazwie Resurrection of Evil. Całkowitą nowością będzie jednak nowe rozszerzenie do Dooma III, czyli The Lost Mission. To fabularna kampania składająca się z siedmiu niewidzianych wcześniej misji. Ponadto pojawią się nowe bajery graficzne, stereoskopowe 3D, dźwięk w systemie 5.1, nowy system checkpointów i Osiągnięcia/Trofea (X360 i PS3).
The stream is off and it's Doom 4 time. First up: the trailer we saw a few weeks ago. Next: exec producer Marty Stratton.
"The game is called Doom, not Doom 4. It's an origin game, reimagining everything about the originals." - Stratton
"The game begins just outside of a massive research facility on the surface of Mars." - Stratton
Today's reveal will focus on combat, which is what the team has been focusing on.
First combat mechanic: demons. Mechanical, corrupt, hell knights.
Second mechanic: guns. Conventional guns. "Big" guns. The double barrel shotgun got a round of applause.
Doom will focus on high-speed movement and run-and-gun. Just like the old days.
Just saw some stills of an exterior, street-size level. Some combat will be hand-to-hand.
There will be a live gameplay demo on stage.
Doom will run on idTech 6, according to Stratton. Will support 1080p, 60 frames per second.
Gameplay demo getting started. Tons of gray steel walls, flames, and a shotgun that is comically large.
A key feature will be stunning enemies with a shot, then smashing their face with your boots. It's happened five times already.
A new twist on finding the yellow keycard: year off a corpse's arm and use it to open a handprint scanner.
Breaking: barrels just exploded. Repeat, we have exploding barrels.
Doesn't look like health regenerates. Enemies drop health when you squish them.
A demon just ripped the player's arms off and beat him to death with them. The room is breaking out into a standing ovation.
An adorable custodial droid is trying to clean up all the blood. It is not succeeding.
The player is now exploring a dank, Mars cave system. This looks like some of the atmospheric horror from Doom 3.
The hand-to-hand kill moves are varied and fantastically gory. And here comes the chainsaw.
There's a huge variety of enemies on display. Small demons swarming with giant bullet-sponges.
And the demo ends with the reveal of the giant, horned demon we saw in the teaser. An explosive demo, and more than we thought we'd see.
@PCGamer
"We'll talk about the fast paced competitive multiplayer later"
Game has a weapon wheel
Procedural dynamic damage on enemies. Chainsaw rips. Double barrel shotgun booms. Plasma rifle sounds of old. Rocket launchers kill mancubus
Double jumping. Light parkour. BIG focus on melee combat and finishers. Sick finishers. RIP AND TEAR. HUGE GUTS.
Fought two barons of hell. Crazy AI. They'd climb after you. Swat away rockets. Flanked by smaller demons. Whole rooms full of demons.
Demo was played with an Xbox controller on a PC.
@DaveOshry
Doom został co prawda zaprezentowany publiczności zebranej na QuakeCon 2014, ale wcale nie oznacza to, że prace nad grą osiągnęły zaawansowany status i to pomimo wielu lat pracy id Software nad tym tytułem. Wygląda na to, że gra ani szybko nie zadebiutuje, ani też szybko nie zostanie zaprezentowana szerszemu gronu graczy - pierwsze screeny czy gameplay możemy obejrzeć dopiero w roku 2015.http://www.gram.pl/news/2014/07/21/nowego-dooma-szybko-nie-zobaczymy.shtml
Jak tłumaczy Hines, pokaz Dooma na QuakeCon 2014 nie był transmitowany w sieci, ponieważ nie była to jego oficjalna prezentacja. A to natomiast nie stanie się, dopóki zespół nie będzie gotowy. - Ich nastawienie jest mniej więcej takie "nie będziemy streamować pokazu gry, która nie znajduje się w stadium, w którym normalnie byśmy ją komuś zaprezentowali - ponieważ zostanie ona prześwietlona klatka po klatce, przetrawiona, a następnie wszyscy będą czepiać się każdego szczegóły i to w sytuacji, w której nawet nie powinniśmy jej jeszcze nikomu pokazać - tłumaczy Pete. W związku z tym nie spodziewajcie się, aby nagranie z QuakeCon 2014 szybko pojawiło się w sieci. - Raczej nie ma takiej możliwości, by tak się stało - odpowiedział P. Hines.
Skąd więc w ogóle obecność Dooma na QuakeCon 2014? W sytuacji, w której "gra nie byłaby normalnie zaprezentowana"? - Chcieliśmy zaprezentować graczom coś, co da im pewność, że to cały czas jest wiarygodne studio, które pracuje nad świetnymi rzeczami, a więc tworzy grę, w którą będą chcieli grać i traktuje Dooma z ostrożnością i szacunkiem, na który on zasługuje - tłumaczy Pete Hines z Bethesdy.
Grafika wydaje się być bardzo dobra, ale trzeba poczekać na materiały w lepszej jakości.Obejrzałem trailer i wyłączając lokację fabryki stali (?) nie zrobił na mnie większego wrażenia pod względem oprawy, ale po tych obrazkach, przy tej dynamice i rozwałce to :o Robi prezentacja pierwszego przeładowywania broni, czuć moc.
Gwoździem programu jest edytor Doom Snapmap - dostępny dla każdego, niezależnie od platformy. Dzięki niemu, w bardzo łatwy sposób będziemy w stanie modyfikować mapy, a nawet tworzyć własne tryby gry. Jako przykład przytoczono kooperacyjną hordę stworzoną w edytorze.
Prawdziwą bombą jest moim zdaniem edytor. Wygląda bardzo intuicyjnie i będzie na każdej platformie. Chętnie się pobawię tym narzędziem, bo widać że daje sporo możliwości.
Ciekawe czy na konferencjach microsoftu i sony pokażą inne fragmenty rozgrywki. Tak jak na przykład było z dead space.
Wrzucałem wyżej:Prawdziwą bombą jest moim zdaniem edytor. Wygląda bardzo intuicyjnie i będzie na każdej platformie. Chętnie się pobawię tym narzędziem, bo widać że daje sporo możliwości.
Ciekawe czy na konferencjach microsoftu i sony pokażą inne fragmenty rozgrywki. Tak jak na przykład było z dead space.
Jest jakiś filmik z tego edytora? Bo oglądam z pracy bez dźwięku pojedyncze filmiki tylko ;) (Choć gameplay z DOOM widziałem z muzą jeszcze w domu :D )
a ja już mam swoją grę targówDla mnie tak samo :angel:
Na taki edytor właśnie czekałem od dawna.Wrzucałem wyżej:Prawdziwą bombą jest moim zdaniem edytor. Wygląda bardzo intuicyjnie i będzie na każdej platformie. Chętnie się pobawię tym narzędziem, bo widać że daje sporo możliwości.
Ciekawe czy na konferencjach microsoftu i sony pokażą inne fragmenty rozgrywki. Tak jak na przykład było z dead space.
Jest jakiś filmik z tego edytora? Bo oglądam z pracy bez dźwięku pojedyncze filmiki tylko ;) (Choć gameplay z DOOM widziałem z muzą jeszcze w domu :D )
Poki co najlepsza rzecz targow :D Az sie boje co to bedzie dzisiaj wieczorem/w nocy :oTylko ME 4 może przebić dooma
Poki co najlepsza rzecz targow :D Az sie boje co to bedzie dzisiaj wieczorem/w nocy :oTylko ME 4 może przebić dooma
Konsolowe forum i się blacharskim pifpafem jarają. Tfu!Widze, ze bardzo Cie boli brak grafiki w failoucie 4 :troll:
Konsolowe forum i się blacharskim pifpafem jarają. Tfu!
mam tylko nadzieje że czasami w grze będzie też trochę cięższego klimatu, a nie non stop napierdzielanie.W trójeczce ciężki klimat polegał przede wszystkim na tym, że w korytarzach gasło światło i było gówno widać, więc odejmując ten czynnik przy obecnej odsłonie zostaje tylko ostra napierdalanka ;)
Teraz bardziej poszli w stronę gears of war
Wkurzające mi się wydaje, że w momencie ataku melee i piłą załączają się przygotowane wcześniej animacje i trzeba oglądać na około te same pare skryptów. Powinno być tak, że jak podlecisz z piłą tak przetniesz, jak walniesz w ryj tak poleci postać.Też rzuciło mi się to w oczy. Chcieli stworzyć grę nastawioną na dynamiczną młóckę, a wprowadzili element, który niszczy całe jej tempo. Pewnie to jeszcze zmienią.
Niby wszystko fajnie, ale chyba nie jara mnie juz cos takiego. Starosc?Z wiekiem człowiek mądrzeje.
Obejrzalem w koncu troche wiecej. Nie wiem czym ludzie sie jaraja.
Obejrzalem w koncu troche wiecej. Nie wiem czym ludzie sie jaraja.
Oczy matki, która wbija do pokoju w momencie, jak dowolnie tniesz piłą kosmicznego pomiota. Bezcenne.
Chyba mam jak reszta osób co oglądała gameplay.
Liczyłem na rozczłonkowywane po kawałku ciała wraz z oddaniem każdego strzału w dowolną kończynę, na rozrywające się na strzępy mięcho i juchę potworów, totalne gore i masakrę. Niestety dostałem gears of war, troszkę bardziej krwawe.
Lata temu się dało....
Mi tam się gameplay spodobał, nie wiem skąd te narzekania.
Na current geny właśnie coś mało takich zwykłych FPSów dlatego liczę, że gra będzie trzymać dobry poziom.W kwestii fpsów od jakiegoś czasu zauważyłem totalną posuchę. W tym roku nie wyszedł ani jeden dobry fps :mad:
“You basically make single maps, but you can string them together in a playlist that effectively creates a campaign,” revealed Stratton. “You can use the conventions of SnapMap and the playlist tools to do something similar as a campaign. You can do the same thing for co-op. You can string a number of co-op levels together to create a co-op campaign.”:)
Mi się nie będzie chciało w to bawić, bo tak samo miałem z edytorem w infamous 2, ale bardzo chętnie pogram na mapach tworzonych przez użytkowników. Mam nadzieję, że będzie jakiś system oceniania i komentowania, żeby można łatwo wyłowić te najbardziej dopracowane levele.
A kto nie jest fanem dooma?Ja.
I ja. Durne, blaszane pif-paf.
A kto nie jest fanem dooma? :P
Pytanie o jaki poziom bycia fanem ci chodzi. Trzeba mieć tatuaż z cyberdemonem na tyłku?
Też bardzo lubie Dooma, ale to nie to forum ;) tu każda gra z korzeniami PC jest traktowana z pogardą.Nie kazda, patrz MGS oraz wiedzmin ;)
Też bardzo lubie Dooma, ale to nie to forum ;) tu każda gra z korzeniami PC jest traktowana z pogardą.Nie kazda, patrz MGS oraz wiedzmin ;)
Metal Gear i Metal Gear 2 pierwotnie byly wydane na MSX :)
BioShockHalf-Life 1 i 2 to tez moc.
Killzone 2
Metrod Prime na GC
Half-Life 1 i 2 to tez moc.Może, nie grałem jeszcze 8) Ale mam na półce.
Następcy czyli B2 i BJ już niestety mu nie dorównałyDobry BJ wszystkiemu dorówna :troll:
BioShockHalf-Life 1 i 2 to tez moc.
Killzone 2
Metrod Prime na GC
BI ^^"Następcy czyli B2 i BJ już niestety mu nie dorównałyDobry BJ wszystkiemu dorówna :troll:
Dooma proszę traktować z należnym szacunkiem. Wszechświat nie wyglądałby tak samo gdyby nie ta seria.
Trójka trochę odeszła od korzeni serii, ale na pewno nie można jej odmówić klimatu. Mam BFG edition na ps3 i często wracam do siekania demonów we wszystkich częściach, łącznie z kultową jedynką i dwójką :)
Czwórka wydaje się być idealnym balansem pomiędzy rozwiązaniami z dooma 3 i rozpierduchą z poprzedniczek, także jest na co czekać. Gameplay który pokazali do tej pory jest idealny dla tej serii moim zdaniem.
Można się przy doomie odstresować równie dobrze co przy mortal kombat, więc dla mnie to obecnie najbardziej oczekiwany fps :angel:
Moja trójka najbardziej klimatycznych fpsów:
Killzone 2
Stalker
Doom 3 / Metro Last Light (ale jak miałbym wybierać, to jednak doom bardziej zapadł mi w pamięci)
Ciekawe cobyś powiedział o Metroid Prime/Echoes, kiedy ta gra rządziła na maxa. Madman ta gra prześcignęła generacje. Wiem, że nie twoje klimaty, ale jednak..Akurat w metroida zawsze chciałem zagrać, ale z racji tego że był tylko na wii, to nie miałem jak tego zrobić. Prędzej czy później sprawdzę tą gierkę ;)
Ktoś ma niepotrzebny kod na betę?
Czym tu sie jarac, nic ciekawego, tak jak i nowe HALO.
Czym tu sie jarac, nic ciekawego, tak jak i nowe HALO.w halo strzela się laserkami do krasnoludków, tutaj jest trochę inny klimat. Chociaż jak dla mnie singiel jest troszkę za bardzo arkadowy, wolałbym jakby poszli bardziej w mroczniejszy klimat coś jak doom3 albo dead space tylko w fpp :puppy-eyes:.
Doom tez mnie średnio jara, ale do halo to i tak nie ma co porównywać.Czym tu sie jarac, nic ciekawego, tak jak i nowe HALO.
Halo ze swoimi krasnalami ogrodowymi nawet nie stało obok Dooma. Doom wygląda tak jak powinna wyglądać arkadowa strzelanka. No i też ma 60fps w dużo lepszej oprawie graficznej :troll:
Eh, a ja głupi sprzedałem wolfa razem z kluczem do bety dooma :mad:Tak to mógłbyś mi podać kod abym ja sobie pograł, no strasznie zawaliles :/
Wygląda fajnie i oldskulowo. Niektóre dźwięki niemal żywcem wyjęte z quake. Mam nadzieję, że będzie dużo rzeczy do customizowania, jak w innych sieciowych szuterach.
Ja się bardzo jaram, od czasu painkilera nie było takiej nakurwianki, bo właśnie Doom 3 był mega zawodem. Wnioskuje z tego że Windo zaczął swoją przygodę z Doom'em od trójki i stąd taka ocena.We wczesniejsze czesci to gralem gdziestam chwile. Rozumiem, ze to powrot do korzeni. Mi sie po prostu to nie podoba i pewnie znudziloby mi sie po 30 min.
Wali sterylnością, obraz się rozłazi i ogółem klimat mocne zero.
To se dopal jakąś f2p mobę z przeglądarki, ten sam poziom designu.Wali sterylnością, obraz się rozłazi i ogółem klimat mocne zero.
Czasem miło popykać w takie sterylne z zerowym klimatem i rozłażącym się obrazem blacharskie gówno :D
Gra nie jest typowo konsolowa, ale ja tam szanuje też i takie tytuły. Typowa sieczka/rzeźnia. God Of War w wersji FPP :D
Licze na poziomy z hordami przeciwnikow jak kiedys, tylko ciekawe czy engine pociagnie.Chyba będziesz zadowolony. W czwórce ma być "Lawina demonów", wg jednego z twórców 8)
Jedyną uwagę mam do komentatora. Za mało mięsisty ;) lepiej jakby coś w stylu Quakea albo Unreal byłoby lepiej.
DOOM 2016 Multiplayer Gameplay Impressionshttps://www.youtube.com/watch?v=cHUHTYZ6CSQ
Lektor to tragedia jak grać to nie w plangielski brzmi podobnie
Levele przypominają konstrukcją mapy z multiplayera.Dzięki za to zdanie, teraz już wiem, że więcej niż 50 zl za to dac nie warto ;)
Wiedźmin poczeka z DLC aż go CDP załata za pół roku :troll:https://www.youtube.com/watch?v=r23lND-lVd4
Lemcze..niby to forum i można wszystko ale chyba popełniłeś błąd.. :roll:Nie bylo wersji po rusku.
Bloody Disgusting – 9
Gaming Bolt – 9
TheSixthAxis – 9
Everyeye.it – 8.8
PlayStation Lifestyle – 8
XGN – 8
Gamer.no – 8
IGN – 7.1
Metro GameCentral – 7
Attack of the Fanboy – 4/5
Digitally Downloaded – 2.5/5
Właczyłem, bo mało dem teraz jest. Grafika średniawa, pomysł na grę też nic cciekawego. Ale... ale grało mi sie mega przyjemnie. Chciałem właczyć na sekundkę, a spędziłem z demem mnóstwo czasu bardzo fajnie sie przy nim bawiąc.
Ja na pewno kupię tylko ostatnio krucho z kasą i poczeka aż bardziej stanieje.
Wysłane z kalkulatora za pomocą Tapatalk
Daj znać jak kupisz. Przyda się druga osoba do multi Zwłaszcza, że w snap mapie powstają ciekawe misje do Coopa
Uściślę - muzyka jest dobra, ale mi po prostu przeszkadza w graniuNo jak napisałem, gdyby nie nakręcająca do walki muzyka, to bym pewnie nie skończył ;)
Nie no kumam, że gra może się nie podobać, ale MUZYKA W MINUSACH? o_O Toż to jeden z najdoskonalszych soundtracków ostatnich lat w grach.... O_OMuza jest kapitalna.
Pod koniec gry to już naprawdę daje w kość i aktualny level na standardowym poziomie trudności przechodzę od tygodnia.
Czekam na następną część, oby za dwa-trzy lata, a nie 10 ;).
First, almost all updates and DLC will be included. The only exception is the SnapMap level editor.http://nintendoeverything.com/doom-for-switch-will-have-all-updates-dlc-except-level-editor-physical-version-needs-update-for-multiplayer/
Bethesda also says that the physical version will only include the single-player campaign because of size constraints. A separate downloadable update will be needed for online multiplayer.
A dla konsol przenośnych w szczególności., trzeba przenieść temat o owej konsoli z nieodpowiedniego działu do tego: Handheld (http://gameonly.pl/forum/index.php?action=collapse;c=11;sa=collapse;e4c71c0a8ac1=58faacafa23efa497f2d1884db93e6bf#c11)
Skoro ostatecznie zostało jasno wyjaśnione przez ekspertów, że Switch to:A dla konsol przenośnych w szczególności., trzeba przenieść temat o owej konsoli z nieodpowiedniego działu do tego: Handheld (http://gameonly.pl/forum/index.php?action=collapse;c=11;sa=collapse;e4c71c0a8ac1=58faacafa23efa497f2d1884db93e6bf#c11)
Skoro ostatecznie zostało jasno wyjaśnione przez ekspertów, że Switch to:Odnosiłem się do filmiku, który pokazywał gamaplay w trybie przenośnym. Wiadomo, że Switch jest słabą technicznie konsolą stacjonarną, lecz jako konsola przenośna robi wrażenie tym, co udaje się na niej osiągnąć.A dla konsol przenośnych w szczególności., trzeba przenieść temat o owej konsoli z nieodpowiedniego działu do tego: Handheld (http://gameonly.pl/forum/index.php?action=collapse;c=11;sa=collapse;e4c71c0a8ac1=58faacafa23efa497f2d1884db93e6bf#c11)
Yesterday we found out that the game runs at 30 frames per second, at least officially anyway. Rolling Stone, who shared that information, managed to obtain some additional details from Bethesda as well.http://nintendoeverything.com/doom-has-a-720-resolution-on-switch-in-both-docked-and-portable-modes/
First, Doom’s resolution is 720p on Switch. That’s regardless of which mode you’re playing in – docked or portable. Both are the same.
Bethesda also says that Doom won’t have any motion controls on Switch.
Odnosiłem się do filmiku, który pokazywał gamaplay w trybie przenośnym. Wiadomo, że Switch jest słabą technicznie konsolą stacjonarną, lecz jako konsola przenośna robi wrażenie tym, co udaje się na niej osiągnąć.
Blachy, gdzie jedna z kart graficznych jest w cenie, albo i więcej, całej konsoli. Świetna logika
Będziesz POK kupował tego Dooma?Nie. Mam już grę na peceta. Przeszedłem około połowę i musiałbym kiedyś do niej wrócić, bo to świetny FPS. Cena na Switcha to niestety nieporozumienie (wersję na kompa kupiłem za 30-parę zeta). Skyrim zresztą też ma cenę z dupy.
No postarali się z tym patchem :) Ogólnie teraz większość gier, nawet portów, opłaca się ogrywać jakiś czas po premierze. Sporo gier na Switcha doczekało się już aktualizacji poprawiających optymalizację gry (wystarczy przypomnieć sobie łatkę do BotW).
A port wolfa jest potwierdzony?Tak. Drugiej części.
The Switch release has been perfect. Actually it’s mentioned in almost all the port requests we receive. To keep up with this pace, we already have 12 kits at the office! Not yet the platform with the most kits, but definitely the fastest growing trend in our office. In the games we have published we’ve seen more sales on Switch than on PS4 and XBox One combined during the same period. Now every developer wants their game to be on the Switch.https://nintendoeverything.com/panic-button-teases-more-games-for-switch-port-studios-receiving-many-switch-requests/
1: LEGO City: Undercoverhttp://www.mynintendo.pl/forums/topic/gry-po-polsku-na-nintendo-switch/page/2/
2: Cars 3: Driven to Win
3: GoNNER
4: FIFA 18
5: BULB BOY
6: LEGO Ninjago
7: Sonic Forces
8: The Bridge
9: Resident Evil Revelations 1
10: Resident Evil Revelations 2
11: Syberia 3
12: 60 seconds
13: Enter the Gungeon
14: Guns, Gore & Cannoli
15: Sky Force Reloaded
16: Kingdom New Lands
17: Super Meat Boy
18: Rocket League
In terms of resolution, there is a slight difference. Doom may have a slightly higher resolution in some areas, but the change is small enough where most players won’t be able to detect changes.https://nintendoeverything.com/doom-version-1-1-1-switch-tech-analysis/
Frame rate is one aspect that Panic Button truly managed to improve on. Before the update, in Arcade Mode on Nightmare difficulty, Digital Foundry recorded an average of 25.60 FPS in one area. After the patch was applied, the average increased to 27.56 FPS. Generally Doom is now 2-3 FPS higher, which can actually go a long way. Unfortunately, frame pacing issues are still present.
It’s worth noting that Doom’s audio still hasn’t been improved. Compared to its original release on other platforms, audio can sound compressed.
Ja pograłem kilkadziesiąt godzin i jest całkiem nieźle :) Tym bardziej, że w kategorii fps Doom nie ma na Switchu żadnej konkurencji xD ponoć po patchu jest jeszcze lepiej. Jakbyś chciał pograć, to podbij - podobno jest teraz party system.Jest sterowanie celownikiem razem z ruchem konsoli?
We hope you're ready. #DOOM Eternal will launch on PC, PlayStation 4, Xbox One, and Nintendo Switch.https://twitter.com/doom/status/1027967953919201282?s=21