Autor Wątek: Cyberpunk 2077  (Przeczytany 85858 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #160 dnia: Września 06, 2016, 20:53:05 pm »
że wywijanie mieczem geralta, to był jakis gameplayowy szał pał.


Wystarczy zrobić builid na znaki/alchemie (petardy + eliksiry) i gra ma naprawdę świetną mechanikę. To że większośc osób wybiera sobie machanie mieczykiem nie znaczy, że gra ma słabą mechanikę.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #161 dnia: Września 06, 2016, 21:04:56 pm »
znaczy to, że, w najlepszym raze, ma mechanikę walki bardzo nierówną, co dobre też nie jest.

nieważne. zobaczymy jak im wyjdzie nowa gierka. sam trzymam mocno kciuku i mam nadzieję, że wreszcie system szoki i inne dinozaury odejdą do lamusa.
coś, jak z obecną reprezentacją w piłke. historię trzeba pisać na nowo, a nie wiecznie żyć interwencjami tomaszewkiego na wemlbej.

cyberpunk ma właśnie potencjał otwarcia nowego rozdziału w klasie sci-fi rpg. ja się jaram i informację o przyjęciu kolesia z remedy odbieram jako krok naprzód.
« Ostatnia zmiana: Września 06, 2016, 22:10:56 pm wysłana przez s00s »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #162 dnia: Września 06, 2016, 21:45:37 pm »
nie twierdzę inaczej. jestem po prostu zdania, podobnego do twojego, że połączenie najlepszych rzeczy z wiedźmina z mechaniką, dajmy na to bloodborne (z braku lepszego przykładu, choć tam świat i fabuła bronią się same), wyszłaby temu pierwszemu tylko na dobre ;)
Co do swiata to nie ale co do tej fabuly BB to ja jednak mam mocno mieszane uczucia :)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #163 dnia: Września 06, 2016, 23:07:41 pm »
Konsolowe rpgi od zawsze stawiały walkę jako jeden z najważniejszych elementów gry, także widać Przy Czym niektórzy spędzili dzieciństwo.

Co do mechaniki dwudziestu kolorowych nindża, całą ta "mechanika" która wybiła tę grę z dołu z fekaliami to był nadmiar krwi i dekapitacje. Ówcześni fani dobrych gier delektowali się głębią takiego
Spoiler: Samurai Shodown (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
, kiedy to gimby odgonione od komputerów do nauki okupowały automaty z
Spoiler: mortalami (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
, wybierały kolor nindży i wykonując cztery te same ciosy plus jeden specjalny (ale tylko przez dwie pierwsze walki, od trzeciej AI ustawione zazwyczaj na maks nie dawało sobie w kasze dmuchać i bez używania specjalnych technik polegających zazwyczaj na używaniu
Spoiler: jednego ciosu z puli czterech (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
, wykonywało kombo z trzech linek pod rząd, po czym prosiło o kolejną oszlifowaną dwudziestozłotówkę) niezależnie od koloru, popadały w krzykliwą ekscytację "wyrwania mu kręgosłupa", i wątroby.
Ale dosyć już tego szczęśliwego dzieciństwa, MKX o walce, bez kisielu na płocie, a tu prawie, nie wiem jak w tej, ale w poprzedniej części tego nawet się wyłączyć nie dało za pierwszym razem i byłem zmuszony oglądać te spierdoliny kiedy chciałem chłonąć walki w grze o walce w drodze po trofeum.
Zaś w kwestii ciosów i ilości dostępnych akcji zapewne przebija, dwadzieścia sześć różnych broni (jak laska z biczem, ostrze rozkładane w kosę, miecz w młot, miecz w łuk, rapier z pistoletem i takie tam) do prawej ręki, każda z innym zestawem ciosów, po dwa tryby, kilkanaście do lewej (pistolety, strzelby, tarcze, miotacze), narzędzia do czarowania (ofensywne, wspomagające, maskujące), przedmioty użytkowe jak noże, kamienie z historią kosmosu, koktajle mołotowa. Dziesiątki a nawet setki mniej możliwości, chyba mnożone przez paletę dwustu pięćdziesięciu sześciu kolorów nindża. Do tego dziesiąta część kontra nowe ip.

I rzeczywiście w grach takich jak GTA czy Wiedźmin walki nie są powtarzalne, te pięćdziesiąt ghuli co na początek wyskoczy pod drzewem to jak zaciukają Geralta, to go od razu wskrzeszą, przeproszą, napoją eliksirem, wsadzą se petardę w rzić i się wybuchną. Po czym można, bez sztucznego wydłużania przez powtarzanie, delektować się fabułą, eksploracją świata i niesamowitą mechaniką eliksira i petardy.
« Ostatnia zmiana: Września 06, 2016, 23:22:14 pm wysłana przez Juras »

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #164 dnia: Września 06, 2016, 23:57:06 pm »
I jak ja się biedak mam odnaleźć, jak w salonie gier, do którego prawie codziennie chodziłem, był i Samurai Showdown i Moartal 2, i cisnąłem w obie te gry, a czasem i w Primal Rage i KOF się pograło? Jak żyć?
« Ostatnia zmiana: Września 06, 2016, 23:59:24 pm wysłana przez Mnichu »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

el becetol

  • Gość
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #165 dnia: Września 07, 2016, 00:51:56 am »
Przyznam że celowo przywołując nazwę Bloodborne zamierzałem lekko uszczypnąć (trochę już zatęskniłem za reakcją na moją krytyczną recenzję Dragons Dogma), ale aż takiego otwartego złamania się nie spodziewałem :lol:

Samurai Shodown dobra gierka, też się grało. Jakby dziś wyszła kolejna odsłona przystosowana do dzisiejszych standardów, też bym grał, no ale niestety tylko MK do dziś kontynuuje tradycję prawdziwego konsolowego gamingu rodem z automatów. Zobaczymy jak nowy Tekken i Street Fighter, jak już wyjdą pełne wersje.
« Ostatnia zmiana: Września 07, 2016, 00:59:13 am wysłana przez el becetol »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #166 dnia: Września 07, 2016, 02:30:51 am »
xD

W takim razie Kyukania, Mateony, Andruszki i Kosze wykonują takich łamań po pięćdziesiąt dziennie.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #167 dnia: Września 07, 2016, 08:38:06 am »
niestety tylko MK do dziś kontynuuje tradycję prawdziwego konsolowego gamingu rodem z automatów.
Nie zgodzę się. SF również (mówiąc o mechanice, pomijając kastrata bez arcade w SFV).

el becetol

  • Gość
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #168 dnia: Września 07, 2016, 09:47:24 am »
Kyukania, Mateony, Andruszki i Kosze

Nie umniejszaj, takich twoich referatów często nie prowokują. Poza tym oni nie piszą prawdy.

niestety tylko MK do dziś kontynuuje tradycję prawdziwego konsolowego gamingu rodem z automatów.
Nie zgodzę się. SF również (mówiąc o mechanice, pomijając kastrata bez arcade w SFV).

Przecież jest w kolejnym zdaniu ;) Dziwnie mi pisać o kontynuowaniu tradycji salonów arcade w grze bez trybu arcade.


Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #169 dnia: Września 07, 2016, 10:03:45 am »
Bo niby w odpowiedzi #158 sama prawda, co?

el becetol

  • Gość
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #170 dnia: Września 07, 2016, 10:16:25 am »
Nie wiem co odpowiedzieć, nie chcę naruszyć świeżego złamania.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #171 dnia: Września 07, 2016, 10:21:42 am »
Przecież jest w kolejnym zdaniu  Dziwnie mi pisać o kontynuowaniu tradycji salonów arcade w grze bez trybu arcade.
Tak, widziałem ;) SFV się tutaj wybił niechlubnie tym brakiem arcade, ale gameplayowo mechanika dalej mocno oldschoolowa ze stosownymi upgrade'ami. Nie mówiąc o poprzednich. A Tekken 7 będzie miał tryb arcade.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #172 dnia: Września 07, 2016, 10:35:11 am »


Znalazłem taką gierkę, #bogata_historia, #wybór_ma_znaczenie, #nie_musisz_nikogo_niszczyć, no chyba 100% pokrycia z Twoimi gustami, polecasz becet?

el becetol

  • Gość
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #173 dnia: Września 07, 2016, 10:38:48 am »
Walka zręcznościowa i rozpikselowana grafika, więc to raczej gra z gatunku Bloodborne.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #174 dnia: Września 07, 2016, 10:40:30 am »
Walka zręcznościowa i rozpikselowana grafika, więc to raczej gra z gatunku Bloodborne.
Rozpikselowana grafika w bloodborne. Chyba na przekolorowanym zdjęciu kyo.

el becetol

  • Gość
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #175 dnia: Września 07, 2016, 10:43:25 am »
Spojlujesz, miałem już gotowy link na poważną odpowiedź Jurasa.  :(

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #176 dnia: Września 27, 2016, 23:47:52 pm »
http://www.ppe.pl/news/46575/cyberpunk-2077-z-wielkim-zyjacym-miastem-cd-projekt-red-i-inne-polskie-studia-wnioskuja-o-dofinansowania.html

Szykuje się zajebista gierka. Jak fabuła będzie tak dobra jak w Wiedźminie 3 będę zachwycony.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #177 dnia: Września 28, 2016, 09:48:09 am »
duże miasto jest podstawą. miło byłoby zobaczyć coś na kształt wielkości gta v i architektury z najlepszych powieści gibsona.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #178 dnia: Września 28, 2016, 10:38:30 am »
Dla mnie moze byc podzial na 3 krainy jak w wiesku, do tego w kazdej calkowicie inny klimacik (np Japonia jak z Neuromancera, jakieś miasto w USA jak Detroit z HR i do tego coś w Europie). Do tego wielkość świata też z wieśka, fabuła poziom wieśka i jest hicior murowany.

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #179 dnia: Września 28, 2016, 10:58:53 am »
Licencja bez wątpienia jest kapitalna, kto miałby sobie z nią dobrze poradzić jak nie CDP?
Ciekawy jestem na ile pozwolą kreować swoją postać w stylu Fallouta 2, a na ile dostaniemy bohatera z określonym charakterem w stylu Geralta.

Cyberpunk to zawsze była moja ulubiona gra fabularna, jakie tam się scenariusze rozgrywało!
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #180 dnia: Września 28, 2016, 11:26:59 am »
Dla mnie moze byc podzial na 3 krainy jak w wiesku, do tego w kazdej calkowicie inny klimacik (np Japonia jak z Neuromancera, jakieś miasto w USA jak Detroit z HR i do tego coś w Europie). Do tego wielkość świata też z wieśka, fabuła poziom wieśka i jest hicior murowany.

neo tokio, ciąg z trylogi ciągu i bliski wschód z "kiedy zawodzi grawitacja", ewentualnie futurystyczna/brudna rosja, i jestem wniebowzięty <3

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #181 dnia: Września 28, 2016, 11:49:24 am »
"kiedy zawodzi grawitacja"
Tego nie znam, muszę się zainteresować. Dzięki za info.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #182 dnia: Września 28, 2016, 11:58:18 am »
Dla mnie moze byc podzial na 3 krainy jak w wiesku, do tego w kazdej calkowicie inny klimacik (np Japonia jak z Neuromancera, jakieś miasto w USA jak Detroit z HR i do tego coś w Europie). Do tego wielkość świata też z wieśka, fabuła poziom wieśka i jest hicior murowany.
Jest duża szansa na brak galarety :troll: Może być ciekawie.

el becetol

  • Gość
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #183 dnia: Września 28, 2016, 12:13:57 pm »
Dla mnie moze byc podzial na 3 krainy jak w wiesku, do tego w kazdej calkowicie inny klimacik (np Japonia jak z Neuromancera, jakieś miasto w USA jak Detroit z HR i do tego coś w Europie).

I jeszcze pomiędzy miastami mniej zaludniony teren w takim klimacie:














Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #184 dnia: Września 28, 2016, 12:28:50 pm »
Ciekawy jestem na ile pozwolą kreować swoją postać w stylu Fallouta 2, a na ile dostaniemy bohatera z określonym charakterem w stylu Geralta.


Oby nie dawali możliwości kreowania swojego własnego bohatera jak w fallout, mass efect,  skyrim, bo to się bardzo odbija na fabule. Z jednej strony 'fajnie', że możemy sobie zrobić postać, która wyglada jak chcemy, z drugiej na cholerę to komu na dłuższą metę, a przez ten fakt "kreowania" postaci, scenarzyści czy twórcy gry nie mogą nadać głównemu bohaterowi wyrazistości, określonego charakteru, dodać głębi do psychiki czy odpowiednich reakcji na dane sytuacje w grze.

Dla mnie opcja robienia własnej postaci, która tak naprawdę może być frajdą przez pierwsze parę minut, można spokojnie wypieprzyć na rzecz zajebistej i wciągającej fabuły z dobrze przedstawionym głównym bohaterem.

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #185 dnia: Września 28, 2016, 12:35:23 pm »
Sama racja. Można by to też trochę obejść, dając graczom np wybór profesji - dzięki temu netrunner mógłby mieć powiedzmy charakter cwaniaczka, a solo być zmęczonym twardzielem w stylu Geralta.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #186 dnia: Września 28, 2016, 12:45:26 pm »
Dla mnie moze byc podzial na 3 krainy jak w wiesku, do tego w kazdej calkowicie inny klimacik (np Japonia jak z Neuromancera, jakieś miasto w USA jak Detroit z HR i do tego coś w Europie).

I jeszcze pomiędzy miastami mniej zaludniony teren w takim klimacie:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Tak luźno komentując, kocham art-style tego typa
http://www.simonstalenhag.se/
chętnie powiesiłbym na każdej ścianie w domu digital printy na płótnie z jego obrazami.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #187 dnia: Września 28, 2016, 13:00:44 pm »
też jestem za tym, żeby był jakiś porządny adam jansen.

co do terenów mniej zaludnionych, to podchodzę sceptycznie. jedyny świat, w którym się jakoś sprawdziły (z tych które znam oczywiście), to dobrze wypadło tylko w "okablowanych", ale tam jakby osią powieści było szmuglowanie przez pustkowia.

ogólnie cyberpunk miastami stoi, na obrzeżach maszyny uprawiają ziemie, żeby masy miały co żreć :P

el becetol

  • Gość
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #188 dnia: Września 28, 2016, 13:07:41 pm »
Ciekawy jestem na ile pozwolą kreować swoją postać w stylu Fallouta 2, a na ile dostaniemy bohatera z określonym charakterem w stylu Geralta.


Oby nie dawali możliwości kreowania swojego własnego bohatera jak w fallout, mass efect,  skyrim, bo to się bardzo odbija na fabule. Z jednej strony 'fajnie', że możemy sobie zrobić postać, która wyglada jak chcemy, z drugiej na cholerę to komu na dłuższą metę, a przez ten fakt "kreowania" postaci, scenarzyści czy twórcy gry nie mogą nadać głównemu bohaterowi wyrazistości, określonego charakteru, dodać głębi do psychiki czy odpowiednich reakcji na dane sytuacje w grze.

Ja się zgadzam, tylko że trzeba zauważyć różnicę w materiale źródłowym. Wiedźmin to książka z ustalonym bohaterem, Cyberpunk to papierowe  rpg w którym od zawsze tworzy się swoją postać i nie ma jednego głównego bohatera. Jak byli wierni materialowi źródłowemu w Wiedźminie, to tu też mogę pójść wedle zasad zakupionej licencji i dać pełną dowolność w kreowaniu bohatera.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #189 dnia: Września 28, 2016, 13:07:53 pm »
Chyba tez podbijam zdanie s00sa. Kilka kurewnie wielkich miast, albo chociaz 2-3. Postac rowniez powinna byc narzucona tylko zostawione wieksze pole do popisu jesli chodzi o skille i staty postaci.

Mrocz

  • Gość
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #190 dnia: Września 28, 2016, 13:15:45 pm »
Wy serio liczycie na kilka wykur**ście dużych miast?

Przecież oni się z tym nie wyrobią :P Czuje, że będzie albo jedno wyje**ne miasto, albo kilka mniejszych terenów.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #191 dnia: Września 28, 2016, 13:19:51 pm »
Nawet w GTA5 jest tylko jedno, wykur**ście duże miasto.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #192 dnia: Września 28, 2016, 13:24:00 pm »
A w san andreas byly 3.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #193 dnia: Września 28, 2016, 13:28:19 pm »
Wy serio liczycie na kilka wykur**ście dużych miast?

Przecież oni się z tym nie wyrobią :P Czuje, że będzie albo jedno wyje**ne miasto, albo kilka mniejszych terenów.

może być jedno. byleby było duże i miało kilka "kondygnacji".
wniebowzięcie poczeka na trzecią część ;)

Mrocz

  • Gość
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #194 dnia: Września 28, 2016, 13:32:15 pm »
A w san andreas byly 3.

Ale każde osobno było mniejsze od takiego Vice City :P

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #195 dnia: Września 28, 2016, 14:37:35 pm »
może być jedno. byleby było duże i miało kilka "kondygnacji".
Kiedyś było, że się na tym skupiają właśnie. Pewnie będą kanały, slumsy, normalni obywatele "na parterze", wyżej sfera bogaczy i mafiozów, a na samej górze VIPY i władza.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #196 dnia: Września 28, 2016, 15:07:00 pm »
super. teraz jeszcze czytam o samym cyberpunku 2020 i najpewniej osadzą akcję w mieście tegoż uniwersum - night city. czytam też, że dużą rolę w tworzeniu gry brał walter jon williams. ja mam z nim bardzo dobre skojarzenia, żeby wspomnieć "ryk tornada" i wyżej wymienionych "okablowanych" (czy jest szansa na dobre pustkowia, becet może się cieszyć ;)).

do tego jak czytam o postaciach ze świata gry:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

gdzie mamy "ducha", wypłaszczenia, lód, korporacje, lone wariorów, nawet pop-gwiazdy (jak z idoru gibsona) no ta gierka się nie może nie udać. duuuuuuże nadzieje. oby nie zawalili sprawy.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #197 dnia: Października 03, 2016, 16:27:20 pm »
Cytuj
Niedawno do zespołu dołączył Kyle Rowley - główny projektant Quantum Break. Dzięki jego wpisowi na Twitterze, wiemy że nad Cyberpunk 2077 będzie pracował również były producent z Rockstar North - twórców GTA V.
http://pl.ign.com/cyberpunk-2077/7726/news/nad-cyberpunk-2077-pracuja-tworcy-z-rockstar-north-oraz-odpo

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #198 dnia: Października 03, 2016, 16:28:43 pm »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #199 dnia: Czerwca 09, 2017, 09:47:19 am »
CD Projekt Red: Thieves Stole Cyberpunk 2077 Documents, Asked For Ransom
Cytuj
The makers of The Witcher say thieves have stolen design documents for their next game, Cyberpunk 2077. And those thieves demanded a ransom—that the developers say they won’t pay.

In a tweet today, Polish developer CD Projekt Red said that it would not be acquiescing to a ransom demand laid out by “an unidentified individual or individuals” with access to early design documents for Cyberpunk 2077. “We will not be giving in to the demands,” the company said, “which might eventually lead to the files being published online.”
http://gamrconnect.vgchartz.com/thread.php?id=229197

BTW może wreszcie zobaczymy coś na E3 :) Wcale bym się nie zdziwił, gdyby pierwszy gameplay poleciał na konfie MS ;)