Forum GameOnly.pl

Current Gen => Nintendo Switch => Wątek zaczęty przez: POK w Czerwca 11, 2013, 17:34:31 pm

Tytuł: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Czerwca 11, 2013, 17:34:31 pm
https://www.youtube.com/watch?v=vXZIR9XC6-I
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: Juras w Czerwca 11, 2013, 17:48:20 pm
Gdyby nie ta małpa, to pomyślałbym że Crash Bandicoot w HD:)
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Czerwca 11, 2013, 18:19:08 pm
(http://e3.nintendo.com/_ui/images/games/detail/donkey-kong-country-tropical-freeze/ss2.jpg)

(http://e3.nintendo.com/_ui/images/games/detail/donkey-kong-country-tropical-freeze/ss3.jpg)

(http://e3.nintendo.com/_ui/images/games/detail/donkey-kong-country-tropical-freeze/ss4.jpg)

(http://e3.nintendo.com/_ui/images/games/detail/donkey-kong-country-tropical-freeze/ss5.jpg)

(http://e3.nintendo.com/_ui/images/games/detail/donkey-kong-country-tropical-freeze/ss6.jpg)

(http://e3.nintendo.com/_ui/images/games/detail/donkey-kong-country-tropical-freeze/ss7.jpg)

(http://e3.nintendo.com/_ui/images/games/detail/donkey-kong-country-tropical-freeze/ss8.jpg)

(http://e3.nintendo.com/_ui/images/games/detail/donkey-kong-country-tropical-freeze/ss9.jpg)

(http://e3.nintendo.com/_ui/images/games/detail/donkey-kong-country-tropical-freeze/ss10.jpg)
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: svonston w Czerwca 11, 2013, 19:24:44 pm
Poziom zaawansowania, grafiki, gameplayu - 3DS. Nie, dziękuję.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: Conker w Czerwca 11, 2013, 21:37:33 pm
Eeee tam, zajebiście to wygląda, dla mnie to jeden z lepszych tytułów. Przy Returns bawiłem się świetnie, tutaj może być tylko lepiej.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Czerwca 11, 2013, 21:54:41 pm
Szkoda że wydają tak szybko po DK:CR. Zdecydowanie wolałbym jakąś odmianę. Inna sprawa, że gra na pewno będzie bardzo grywalna i w dodatku napędzi sprzedaż konsoli.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: Shard w Czerwca 11, 2013, 21:56:46 pm
No właśnie. Też nie wątpię, że będzie to świetna platformówka. Ale chodzi o to, że Wii U potrzebuje czegoś inneg (np. Metroida  albo nowe IP  :evil:) od Retro Studios, a nie kolejnego Donkey'a.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Czerwca 12, 2013, 00:05:09 am
Kensuke Tanabe: Donkey Kong Country: Tropical Freeze is "Kind of a Road Movie"
http://www.nintendolife.com/news/2013/06/kensuke_tanabe_donkey_kong_country_tropical_freeze_is_kind_of_a_road_movie
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: Conker w Czerwca 12, 2013, 10:01:49 am
No właśnie. Też nie wątpię, że będzie to świetna platformówka. Ale chodzi o to, że Wii U potrzebuje czegoś inneg (np. Metroida  albo nowe IP  :evil:) od Retro Studios, a nie kolejnego Donkey'a.

Metroid zostal dosc mocno wyeksploatowany w ostatnich latach i wydaje mi sie, ze jakosc serii poszla nieco w dol. Nowe IP by bylo swietne, ale Donkey Kong tez daje rade.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Czerwca 12, 2013, 21:17:32 pm
http://www.nintendolife.com/news/2013/06/retro_chose_donkey_kong_over_metroid_as_its_first_wii_u_title

Retro wybrało DK, bo stwierdzili, że chcą jeszcze popracować nad serią (jakby nie patrzeć wcześniej zrobili trzy Metroidy) i właśnie dlatego zabrali się za małpę w pierwszej kolejności. Na pewno jednak rolę odegrały też czynniki finansowe. W końcu DK:CR sprzedało się zajebiście na Wii, a dla konsoli we wczesnym stadium życia taka gra jest lepsza, bo pchnie sprzedaż. Metroidy natomiast są skierowane do bardziej hardcorowych graczy niż casuali (choć paradoksalnie DK jest dużo trudniejszy).
Można z tych słów jednak wnioskować, że po DK raczej zabiorą się za Metroida, skoro zastanawiali się nad jedną z tych gier. Więc pewnie zobaczymy kolejną część na dalszym etapie życia WiiU (pytanie, czy to nadal będzie Metroid Prime?).
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: Iras w Czerwca 12, 2013, 21:31:54 pm
Nie pier... facet. Lepiej porównaj sprzedaż Metroida i Donkey Konga, to będziesz wiedział dlaczego wybrali małpę. Zagadka rozwiązana.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Czerwca 12, 2013, 21:47:47 pm
Przecież to też napisałem o_O
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: Iras w Czerwca 12, 2013, 21:54:47 pm
Szkoda, że po jakichś bzdurach w stylu "wybrało, bo chcą blablabla". Otóż nie - nie chcą. Robią to, co góra każe, a góra ma w zadzie fanów jakiegoś Metroida i woli liczyć kasę za kolejną prostą platformówkę z grafiką rodem z NGC. Gdzie jest nowa Zelda? Nie ma - z tego samego powodu. Taniej przeportować Wind Wakera, a głupi fani kupią i jeszcze się będą cieszyć.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Czerwca 12, 2013, 22:05:01 pm
To jest tylko Twoje czy moje gdybanie. Nie wiemy jak było. Mówią, że najpierw chcieli zrobić kolejnego DK. Ile w tym prawdy? Nie wiemy. Możemy jedynie gdybać, że zrobili to ze względów finansowych, ale stwierdzić, iż tak rzeczywiście było nie możemy. Dlatego jest to trochę taka krytyka dla samej krytyki.

Natomiast nowa Zelda się tworzy, ale jak to w przypadku Zeld, proces twórczy trwa z 3-4 lata (pomiędzy Twilight Princess a Skyward Swordem było aż 6 lat różnicy), więc wiadomo, że z nową Zeldą nie wyrobili by się na początek żywotu WiiU. Wydanie Wind Wakera HD jest pewnym skokiem na kasę, ale ja np. jestem z tego skoku na kasę zadowolony. Mam też nadzieję, że cena nie przekroczy 30 euro, bo żądanie więcej za kotlet po liftingu byłoby chamskie.

Poza tym DK:TF wygląda dużo lepiej niż DK:CR z Wii (które i tak było całkiem ładne, jak na Wii). Nie ma szans, aby osiągnęli na Wii taki poziom grafiki. Przeszedłem DK:CR i widzę sporą różnicę w ilości detali.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: _ReD_ w Czerwca 13, 2013, 01:57:39 am
Czy wolalbym Metroida? Tak! Czy chce DK? Jak najbardziej :D
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Czerwca 15, 2013, 17:28:30 pm
Gameplay + komentarz:
http://www.gametrailers.com/videos/sf24is/donkey-kong-country--tropical-freeze-e3-2013--cannon-canyons-walkthrough--cam-
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: Gerro31 w Czerwca 15, 2013, 17:35:25 pm
Nie wiem, czy bym zauważył różnicę między tą a poprzednią częścią. Ale za to grający ma fajna czapkę, kupiłbym taką.  8)
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: iko w Czerwca 15, 2013, 17:58:36 pm
Ja się ciesze, że Nina cały czas kontynuuje swoje platformówki . To temat troszkę zapomniany na 'dużych' konsolach. Dlatego tym bardziej jaram się WiiU.

A Metroid będzie na stówę, pytanie tylko w jakiej formie, licze na pełen wymiar 3D jak za czasów serii Prime. Tyle mi się marzy, bo Metroid Prime było wyjeb@ne w kosmos.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Czerwca 15, 2013, 18:15:52 pm
Nie wiem, czy bym zauważył różnicę między tą a poprzednią częścią. Ale za to grający ma fajna czapkę, kupiłbym taką.  8)
DK z Wii nadal wygląda nieźle, ale ilość detali jest jednak dużo mniejsza:
http://www.youtube.com/watch?v=roFyWMs3DgY

Jak znajdę kiedyś porównanie obydwu wersji, to na pewno wrzucę do tematu.

Zauważyłem, że w nowym DK mamy o jedno serduszko więcej, czyli pewnie gra będzie łatwiejsza. Jest to imo dobra wiadomość, pod warunkiem, że nie przesadzą.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: Gerro31 w Czerwca 15, 2013, 18:18:03 pm
Na 3DSie jest więcej i chyba można sobie jeszcze dokupić, gdzieś tak widziałem.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Czerwca 15, 2013, 18:26:09 pm
No rzeczywiście, teraz mi przypomniałeś. Na każdy poziom można było mieć jeden specjał (kupowało się w sklepie). Ja właśnie zwykle chodziłem z dodatkowym serduszkiem (serduszko z krzyżykiem w środku). Ale jak mieliśmy Diddiego, to on miał tylko dwa serduszka, a tutaj też ma trzy.

Jedyne uproszczenie, jakie chciałbym, aby wprowadzili, to więcej checkpointów. Reszta może pozostać bez zmian.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Sierpnia 28, 2013, 18:57:01 pm
Premiera w USA 6 grudnia. Co do Europy to jeszcze nie wiadomo, ale pewnie będzie podobnie.

(http://nintendoeverything.com/wp-content/gallery/boxarts/dkctf_package.jpg)

Gra ma być sprzedawana w trochę niższej cenie, czyli za 49,99$ (na nasze pewnie tyle samo, tyle że w euro).
http://nintendoeverything.com/new-nintendo-release-dates-super-mario-3d-world-in-november-donkey-kong-in-december-more/
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: svonston w Sierpnia 28, 2013, 19:29:46 pm
Od wersji na 3DSa różni się tylko poziomami czy jak?
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Sierpnia 28, 2013, 19:32:32 pm
Równie dobrze można by to powiedzieć o każdym sequelu.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: svonston w Sierpnia 28, 2013, 19:35:22 pm
No dokładnie, liczę na coś oryginalnego, a nie klepanie schematów od 20-paru lat. :- (
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Sierpnia 28, 2013, 19:41:51 pm
No na nowe podejście do serii to się nie zapowiada. Dostaniemy rozszerzoną i dopracowaną formułę, na której opierała się wersja z Wii i 3DSa. Osobiście nie widzę powodów do narzekania, ale rozumiem, że niektórzy oczekiwaliby czegoś więcej.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Października 01, 2013, 21:32:43 pm
Premiera z grudnia została przesunięta na luty. Strata na szczęście niewielka, bo będą inne premiery.
http://www.nintendolife.com/news/2013/10/donkey_kong_country_tropical_freeze_delayed_until_early_2014

Powodem jest podobno większa ilość czasu potrzebna na dopracowanie gry, ale podejrzewam, że Nintendo nie chce wydawać Mario i DK prawie w tym samym terminie. No a czymś trzeba zapełnić początek roku, by zachować ciągły napływ gier.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Października 08, 2013, 23:54:53 pm


Wygląda super :)


Donkey Kong Country: Tropical Freeze details
Cytuj
- When playing in multiplayer, Donkey Kong will be automatically granted to a buddy of the player’s choice
- This is instead of requiring them to find one in the level
- Control individual characters on-screen at the same time
- If one player dies, the other player can continue on
- Players have a set number of lives they can use
- Rescue downed players by breaking them out of a barrel
- Dixie moves more gracefully than Donkey/Diddy
- Dixie can move pirouettes across the stage or using her ponytail to helicopter over enemies
- Shake the Wiimote to have Dixie use her hair to slap the ground and shake things up
- This is unlike Donkey Kong, who pummels with his fists
- While on Donkey Kong’s back, Dixie can fire attacks at enemies with bubblegum gun
- Similar to Diddy Kong’s peanut popguns
- When Donkey Kong tumbles over the edge, Dixie will go down with him
- This takes two lives instead of one
- Some stages have players needing to be mindful of their surroundings and help your partner clear a path
- One level with fiery hazards has you pulling eggplant-like fruits filled with water and hurling them onto blazing bushes and enemies
- Minecart levels coming back
- In multiplayer while playing minecart levels, Dixie can ride on Donkey Kong’s back and assume a passive role, or jump in alongside him and duck to avoid damage
- Boss battle: fight against a Viking hat adorned seal that slides from one side of the stage to the other
- Time your attacks and work with your friend to more easily defeat the boss by landing jumps on his back
http://nintendoeverything.com/donkey-kong-country-tropical-freeze-details-2/
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Listopada 22, 2013, 20:55:22 pm
Nowe info o DK + wywiad z Reggie'm na filmiku zrobionym specjalnie dla GT:
http://www.gametrailers.com/full-episodes/p992ud/gt-tv-donkey-kong-country--tropical-freeze
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Grudnia 08, 2013, 02:59:15 am
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Grudnia 09, 2013, 10:36:42 am
Cytuj
This month’s issue of Game Informer contains a feature on Donkey Kong Country: Tropical Freeze. We’ve rounded up details from the magazine’s report below.

- Snowmads are made up of penguins, owls, rabbits, sea lions, and walruses
- Diddy Kong’s cartwheel attack useful for close attacks
- Use Kong Pow with Diddy to turn all enemies on the screen into extra balloons
- As previously mentioned, Dixie’s Kong Pow turns onscreen enemies into gold hearts
- Dixie’s ponytail is like a propeller underwater for extra speed
- Enemies will get tougher as you progress
- Tucks (penguin-like enemies) start out with Donkey Kong being able to take them out by jumping on their heads or rolling into them
- Later, they’ll have spears and helmets at their disposal, so you can only attack them from behind
- Tucks will then come with double-sided spears and spiked helmets, so they must be stunned first before you can attack
- 6 islands
- 6-7 levels per island
- Boss stage and a bonus level as well
- Bonus level unlocks after collecting all KONG letters in each level

- World 1: Lost Mangroves (rainforest, vine grabbing, zip-lining)
- World 2: Autumn Heights (Bavarian-like mountain, mine carts, hot-air balloons, giant owls, jagged cliff faces)
- World 3: Bright Savannah (tall grass, orange/brown colors, like an African safari, dodge brush fire and penguins with spears)
- World 4: Sea Breeze Cove (blue harbors, sandy inlets, lots of swimming, dodge electric seaweed and manage air supply)
- World 5: Juicy Jungle (tropical forest that produces a rare fruit, home to an elaborate processing plant, jump off jellies to reach new heights)
- World 6: DK Island (Donkey Kong’s tree house has been frosted over, has homages to levels from Donkey Kong Country Returns)
- Will always control Donkey Kong in single-player
- Side characters add to Donkey Kong’s abilities
- Subtle differences between the side characters
- Can switch between side characters by breaking barrels in the levels
- Icons on the barrels rotate slowly so that you can pick your partner
- Offers challenging gameplay
http://nintendoeverything.com/donkey-kong-country-tropical-freeze-details-3/#more-144359
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Grudnia 18, 2013, 16:40:32 pm
New Donkey Kong Country: Tropical Freeze hitting Europe on Feb. 21

Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Grudnia 18, 2013, 21:38:51 pm
Donkey Kong Country: Tropical Freeze confirmed to run at 1080p
http://nintendoeverything.com/donkey-kong-country-tropical-freeze-confirmed-to-run-at-1080p-plus-other-tidbits/

Nowe foty:
http://nintendoeverything.com/donkey-kong-country-tropical-freeze-screenshots-2/

(http://nintendoeverything.com/wp-content/gallery/donkey-kong-country-tropical-freeze_3/WiiU_DKCTF_12-18_PR_01.jpg)

(http://nintendoeverything.com/wp-content/gallery/donkey-kong-country-tropical-freeze_3/WiiU_DKCTF_12-18_PR_05.jpg)

(http://nintendoeverything.com/wp-content/gallery/donkey-kong-country-tropical-freeze_3/WiiU_DKCTF_12-18_PR_12.jpg)

(http://nintendoeverything.com/wp-content/gallery/donkey-kong-country-tropical-freeze_3/WiiU_DKCTF_12-18_PR_13.jpg)
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Grudnia 24, 2013, 15:08:35 pm
(http://media1.gameinformer.com/imagefeed/screenshots/DonkeyKongCountryTropicalFreeze/WiiU_DKCTF_GI_Scrn_04.jpg)

(http://media1.gameinformer.com/imagefeed/screenshots/DonkeyKongCountryTropicalFreeze/WiiU_DKCTF_GI_Scrn_01.jpg)

(http://media1.gameinformer.com/imagefeed/screenshots/DonkeyKongCountryTropicalFreeze/WiiU_DKCTF_GI_Scrn_08.jpg)

(http://media1.gameinformer.com/imagefeed/screenshots/DonkeyKongCountryTropicalFreeze/WiiU_DKCTF_GI_Scrn_05.jpg)

(http://media1.gameinformer.com/imagefeed/screenshots/DonkeyKongCountryTropicalFreeze/WiiU_DKCTF_GI_Scrn_07.jpg)

(http://media1.gameinformer.com/imagefeed/screenshots/DonkeyKongCountryTropicalFreeze/WiiU_DKCTF_GI_Scrn_14.jpg)

(http://media1.gameinformer.com/imagefeed/screenshots/DonkeyKongCountryTropicalFreeze/WiiU_DKCTF_GI_Scrn_10.jpg)

(http://media1.gameinformer.com/imagefeed/screenshots/DonkeyKongCountryTropicalFreeze/WiiU_DKCTF_GI_Scrn_02.jpg)
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Stycznia 14, 2014, 16:04:16 pm
Tons of Donkey Kong Country: Tropical Freeze details – upload times/replays, more
Cytuj
- ONM estimates that most levels will take about 10 minutes to complete on your first attempt
- 3-3 Frantic Field: set against a hurricane, with small tornadoes, and lightning as obstacles; eventually you reach the eye of the storm
- Next stage takes place in a forest, with sections on fire due to the previous levels lightning
- Need to use watery fruit to put out vine fires in order to progress
- Game includes tag barrels ala Donkey Kong 64, to switch between Kongs (could just be DK barrels)
- Multiple routes in the various levels
- 3 secret levels per world confirmed

- Time Attack returns
- In Time Attack, you can choose which character’s DK barrels will appear
- Upload times and full replays to show friends, and to help other players improve their own times
- There seems to be more emphasis on the background, which is constantly moving, which makes the world feel alive, and sometimes provides hints to what you’re going to encounter next
- When asked if there was anything the felt was missing from the game, Kensuke Tanabe said that he wishes they could have done more with the animal buddies
- Tanabe also mentions that there is something from A Link to the Past that he wanted to do, couldn’t, and used it in Link’s Awakening instead (ending of LA when the egg opens)
- Retro president’s favorite levels: 6-6 Cliffside Slide, “like jumping right into the middle of an action movie”, it’s a silhouette level. 4-4 Irate Eight, and underwater level which sounds like the giant octopus from DKCR is back. 3-3 Frantic Fields, which is challenging, but with a bit of comedy.
Tanabe mentions that World 4 is made of only underwater levels.
- Kelbaugh also mentions that he likes 4-4, and 3-6 Cannon Canyon, because of the dynamic 3D camera movement
- Animation quality has improved over Returns
- With David Wise, Kenji Yamamoto, and Scott Petersen, they have an amazing soundtrack, and special effects effort
- Tanabe was surprised that so few people in DKCR didn’t want to use the Super Guide once it appeared. He said that the difficulty of Tropical Freeze hasn’t been lowered, but that they have added some features that will give casual players an easier time.
- Difficulty hasn’t been lowered, but the new items, and Kong POW allow you to change the difficulty of the levels somewhat

- Miyamoto told Retro, when first working on DKCR: “This is my baby. Don’t mess it up.”
- Kelbaugh and Tanabe both worked on DKC, with Tanabe on the Japanese localisation, but never met.
Ten years later Tanabe met Kelbaugh, when he became president of Retro. He saw that Kelbaugh had a DKC jacket, and they learned that they both worked on DKC.
- A few years after that they both started on DKCR, Michael gave DKCR the codename F8 – fate.
- Retro was working on Mario Kart 7, and TF at the same time
- Tanabe, and his team at SPD is Retro’s primary contact at Nintendo, but the games are a collaborative effort throughout Nintendo
- If they found themselves on Kong Island Kelbaugh would team up with Diddy, and Tanabe with Donkey Kong, so that he could be carried around
http://nintendoeverything.com/tons-of-donkey-kong-country-tropical-freeze-details-upload-timesreplays-more/

Chodzą pogłoski, że ma być 60 poziomów. Przy 3 dodatkowych levelach na świat wydaje to się nawet prawdopodobne. Zatem te 10 minut na poziom wydaje się rozsądnym czasem, chociaż pewnie gdzieś od połowy gry przejście każdego poziomu zacznie się nagle dziwnie wydłużać ;)
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Stycznia 20, 2014, 22:17:15 pm
Donkey Kong Country: Tropical Freeze: The Wii U Strikes Back?
http://uk.ign.com/articles/2014/01/20/donkey-kong-country-tropical-freeze-the-wii-u-strikes-back?%3A+ign%2Fall+%28IGN+All%29

Cytuj
- Game has a lot of secrets
- Puzzle pieces, collectible letters, bonus rooms, concealed coins, alternate exits, and scores of bananas
- One secret: tucked away rendering of Samus Aran’s Gunship
- Familiar Donkey Kong Country melodies
- Tropical Freeze’s level designers creatively integrate the artistic aesthetic into the exploratory mechanics
- Every theme is new and originally composed
- Buy extra lives, items, sidekicks, and the assistance of Squawks the Parrot in Funky Kong’s chain of Fly and Buy stores
- Rambi the Rhino returns in select levels
- Enguarde the Swordfish is nowhere to be found
- New zipline stages
- One boss battle: simple timing-based fight against a giant anthropomorphic viking seal sliding on his belly along a half-pipe
- Another boss: sorcerous owl, has seven unique attacks
- Chase the owl through three arenas
- Post-game Hard Mode confirmed
- Time Attack: speedrun stage replay variant
- Post best time for each Time Attack challenge to online leaderboards
- Compare scores with friends and the community
- Leaderboards will also keep track of which sidekicks are used to help complete these stages
http://nintendoeverything.com/donkey-kong-country-tropical-freeze-details-5/

Donkey Kong Country: Tropical Freeze is native 720p at 60 FPS, upscaled to 1080p
http://nintendoeverything.com/donkey-kong-country-tropical-freeze-is-native-720p-at-60-fps-upscaled-to-1080p/
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Stycznia 23, 2014, 21:18:53 pm
(http://www.nintendo.co.jp/wiiu/arkj/playmode/images/controller_img01.jpg)

Cytuj
Donkey Kong Country: Tropical Freeze will take up 11.4GB of space, according to the page. The Wiimote and nunchuck, Wiimote, GamePad, and Wii U Pro Controller are all supported.
http://nintendoeverything.com/more-donkey-kong-country-tropical-freeze-footage-file-size-more/
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Stycznia 31, 2014, 15:19:48 pm
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Stycznia 31, 2014, 19:11:26 pm
Ponad 11 giga o_O Strasznie dużo jak na 2.5D platformer i to jeszcze nie w 1080p. Mam nadzieję, że oznacza to masę kontentu.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Stycznia 31, 2014, 23:01:59 pm
Podobno mają być 3 bonusowe poziomy na jeden świat, więc zawartości chyba będzie całkiem sporo ;)

Ogólnie szykuje się DKCR ulepszone pod każdym względem. Obędzie się bez rewolucji, ale gracze na pewno będą zadowoleni.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: andryush w Lutego 01, 2014, 00:16:46 am
Ostatnie sceny z tego filmiku sugerują, że wyszła by z tego całkiem sympatyczna TPP platformówka! Ale nawet w tym 2,5D wygląda bardzo ładnie, klimatycznie.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Lutego 05, 2014, 10:08:28 am
Jest pierwsza ocena. Game Informer ocenił DKC:TF na 9.25.
Cytuj
    Seems like generic worlds, ice, beach, jungle but “the variety is amazing”
    Ride minecarts through saw mills, dash through a forest with a raging fire, etc.
    Great difficulty balance, bonus stages are a bit ridiculous in difficulty though that is expected.
    Water levels return, are very fun, better to control with analog stick than d-pad. For some reason you have to access the menu to pick one or the other.
    Dixie and Cranky add new moves that work best to reach certain collectibles or specific platforming challenges. Rotating barrels allow you to select the best Kong for the job.
    “Local Co-op is as much a mixed bag as the first installment.”
    6 worlds instead of 8 in the last game. But each level is larger. Reviewer says it rather have a smaller collection of the best levels Retro can make than a more bloated game with less quality levels and that is exactly what this game does.
http://nintendoeverything.com/game-informer-review-scores-march-2014-donkey-kong-country-tropical-freeze/


Edit:

EDGE - 7
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Lutego 13, 2014, 23:46:49 pm
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Lutego 14, 2014, 00:06:01 am
Muzyka ekstra 8)
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Lutego 14, 2014, 00:13:37 am
No muzyka fantastyczna, nagle napaliłem się na tę grę.

ps. Donkey Kong ma futro niczym wilki z Wiedźmina ;-)
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Lutego 17, 2014, 14:04:15 pm
Recenzje

IGN:
http://uk.ign.com/articles/2014/02/17/donkey-kong-country-tropical-freeze-review
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

GameSpot
http://www.gamespot.com/reviews/donkey-kong-country-tropical-freeze-review/1900-6415667/
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Eurogamer
http://www.eurogamer.net/articles/2014-02-17-donkey-kong-country-tropical-freeze-review
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Joystiq
http://www.joystiq.com/2014/02/17/donkey-kong-country-tropical-freeze-review-money-in-the-banana/
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

GamesRadar
http://www.gamesradar.com/donkey-kong-country-tropical-freeze-review/
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: andryush w Lutego 17, 2014, 20:51:43 pm
Hmm, wygląda na to, że cena startowa to 45 eurosów, może się skuszę! Zawsze podobał mi się DK ze SNESa
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Lutego 17, 2014, 21:07:10 pm
Średnia: 82%
http://www.metacritic.com/game/wii-u/donkey-kong-country-tropical-freeze

Spodziewałem się trochę więcej, ale i tak jest nieźle. Chyba po prostu nie robi już takiego wrażenia, jak swego czasu DKCR.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: andryush w Lutego 17, 2014, 21:33:36 pm
GameSpot pisze:

Cytuj
even the visuals fail to make an impact. They're nice enough, but like the level design, the environments are mostly bland.

6/10

Troszeczkę nie rozumiem dlaczego tak napisali, grafika na trailerach to pierwsza klasa, różnorodność poziomów również również jest wysoka, ostatnio nawet w którymś trailerze prezentowali różne miejscówki, Gamespot jednak narzeka. O co chodzi?
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Lutego 17, 2014, 23:11:37 pm
GameSpot czasem lubi gruchnąć oceną z zaskoczenia. Zelda Skyward Sword dostała "tylko " 7.5", Rayman Legends na Wii U ocenili o oczko niżej niż na pozostałe sprzęty, bo sterowanie na touch screenie się nie podobało i woleli padem wszystko (a to, że można na Wii U wybrać czy padem czy touch screenem, to nieważne), a Bioshock Infinite to juz w ogóle moc - 4/10 ;)
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: andryush w Lutego 18, 2014, 02:00:34 am
Phi... więc chyba nie ma sensu się nimi przejmować i brać gierę na premierę :D Jeśli w sklepach będzie po 45 euro, to wezmę, w ebaye nie chce mi się bawić i czekać na przesyłkę
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: andryush w Lutego 18, 2014, 11:13:32 am
http://www.gamersyde.com/download_donkey_kong_country_tropical_freeze_rambi_the_rhino-31531_en.html

Materiały direct feed 720p60 do pobrania. Mam wrażenie, że gra lubi zwolnić. Ale w dziwnych momentach, bo nic się za bardzo nie dzieje, może to przez jakieś loadingi?
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: Iras w Lutego 18, 2014, 13:34:11 pm
Masz wrażenie? Masz materiał na dysku i nie jesteś w stanie stwierdzić, że gra zwalnia lub nie? Dobre sobie.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: andryush w Lutego 18, 2014, 14:08:08 pm
Masz wrażenie? Masz materiał na dysku i nie jesteś w stanie stwierdzić, że gra zwalnia lub nie? Dobre sobie.

Czasami odtwarzacze lubią "dusić" 60fps materiały w HD. Ale w tym przypadku to raczej gra zwalnia.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: Juras w Lutego 18, 2014, 14:33:57 pm
Heh, Świetnie. Graficzne 2.5D na poziomie PS2 z ulubionymi cieniami monia i jeszcze gubi klatki. :)
Do oglądania filmików z GS polecam PS3.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Lutego 18, 2014, 20:40:02 pm
Czytałem kilka recenzji i w żadnej nie wspominano o dropach animacji, więc wątpię by był z tym jakiś problem. Za to często powtarzaną wadą jest średnio rozwiązany coop.


GT Review
http://www.gametrailers.com/reviews/hvth5z/donkey-kong-country--tropical-freeze-review
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Lutego 19, 2014, 21:35:42 pm
Donkey Kong Country: Tropical Freeze Only Sells Just Over 35,000 Units in Japanese Launch
http://www.nintendolife.com/news/2014/02/donkey_kong_country_tropical_freeze_only_sells_just_over_35000_units_in_japanese_launch

Słabiutko :(
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: andryush w Lutego 21, 2014, 14:46:43 pm
I jak? Ma ktoś? Kupuje ktoś gierę? :D Mnie kusi, żeby kupić dzisiaj, jesli będzie za 45€.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: svonston w Lutego 21, 2014, 15:19:34 pm
Jak lubisz platformówki 2d, to bierz. Grałem w to na 3DSie i to zwyczajna, klasyczna platformówka. Jeżeli grałeś w nie przez 20 lat i nadal ci się nie znudziły, to kupuj.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: Kert w Lutego 21, 2014, 15:25:27 pm
Rayman Origins i Legends mają prawie identyczną mechanikę. Jak Raymany podchodzą, to DK tym bardziej. Sam bym przytulił, gdybym miał WiiU.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: darsyn w Lutego 21, 2014, 15:59:15 pm
Ja już mam. Pograłem pół godzinki i z trudem się oderwałem (brak czasu, pogram więcej w nocy). Klimat, grafika ok (płynność), muzyka miodzio
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: andryush w Lutego 22, 2014, 22:35:25 pm
Też już mam. Cena bardzo fajna, mam nadzieję, że inne nowe gry od N też będą tyle kosztować na premierę.
Wrażenia z gry popsuł mi trochę Pikmin 3, którego odpaliłem przez przypadek i chce mi się teraz w to pograć zamiast DK. :D

Ale generalnie DK wypada nieźle. Pierwszy świat prawie za mną. Poziomy w nim są bardzo zróżnicowane. Patrząc na mapę świata można by pomyśleć, że będzie jak w Mario, czyli poziomy bardzo podobne do siebie, ale tak nie jest. Poziomy różnią się nie tylko designem ale i sposobem przechodzenia. Czyli np w pierwszym mamy tradycyjne skakanie po platformach, ale w drugim mamy już więcej pływania, a w trzecim skaczemy nad przepaścią po lianach. Zdecydowanie na plus taka różnorodność. Poziom trudności jak na razie nie wygórowany, wpadki zdarzają się głównie przy próbach odnalezienia ukrytych przedmiotów. W jednym miejscu zdarzyło mi się stracić z kilkanaście żyć więc narzekać na to nie będę :P Na pewno przyjdzie się wracać do poziomów które już przeszliśmy, bo nie sposób jest odkryć wszystkich sekretów za jednym razem.

Graficznie jest słitaśnie :D Cieszy dbałość o szczegóły, jak np bąbelki powietrza w miejscu gdzie wodospad wpada do zbiornika wodnego
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
, w ogóle pływanie wypada bardzo fajnie. Animacje postaci pod wodą wyglądają ładnie i naturalnie. Ogólnie przypomina mi się trochę pływanie w Crash Bandicoot 3 ;) Nawet muzyczka podobna.

Futro naszego małpiszona to już w ogóle bajer godny next-gena xD

Muzyka nadaje fajnego oldschoolowego klimatu, każdy level wyróżnia jakaś specyficzna, unikalna nuta.

O ile do designu nie mam zastrzeżeń to strona techniczna kilka razy mnie rozczarowała. Mówię tutaj o rozmazanych teksturach, występujących gdzieniegdzie, od czasu do czasu. Płynność wzorowa, obraz ładny i wyraźny. Gra zachwyca dbałością o detale, i nie mówię tutaj tylko o grafice, bo np po zanurkowaniu pod wodę, słyszymy już inną muzykę :P Fajnie też wypadają nawiązania do klasycznych gier DK ze SNESa.

Co mi się nie spodobało, to obsługa menu, niby taka prosta rzecz, ale na początku się trochę pogubiłem. Rozwiązali to trochę nieintuicyjnie. Podobnie wypada sterowanie, do którego może być ciężko się przyzwyczaić, trzeba wyłapać specyficzny rytm gry aby gładko przejść przez poziom.

Generalnie jeszcze do końca nie ogarnąłem gry, bo jest dużo do ogarniania ;) Różnorodność w wielu aspektach na prawdę zasługuje na pochwałę.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Lutego 23, 2014, 11:35:47 am
A jak Twoim zdaniem wypada w porównaniu z NSMBU?
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: andryush w Lutego 23, 2014, 11:53:44 am
Mapa świata bardzo podobna (witać tą samą mechanikę), w pierwszej chwili myślałem, że dostanę bardzo podobną grę, tyle że z innym bohaterem.

No ale po ograniu kilku poziomów zostałem pozytywnie zaskoczony. Głownie właśnie za sprawą tej różnorodności, którą prezentują poszczególne plansze. NSMBU, to bardziej linearna rozgrywka, tutaj na prawdę jest więcej wszystkiego. Spektrum doznań zdecydowanie szersze niż w przypadku Mariana. DKC:TF to chyba najbardziej rozbudowany platformer na Wii U na obecną chwilę.

Co prawda jestem dopiero na początku gry ale mam nadzieję, że dalej będzie tylko lepiej.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: andryush w Lutego 24, 2014, 13:08:26 pm
Skoczyłem pierwszy świat. Walka z bossem zdecydowanie dłuższa niż w NSMBU, chociaż mechanika jest podobna, to jest też bardziej rozbudowana. Teraz nowy świat i znowu nowe doznania :D Level design jest znakomicie przemyślany i znakomicie wykorzystano scenerię w celu zaoferowania nowego rodzaju gameplay'u! Poziom trudności też wzrasta, każdy świat ma jeden level z hardkorowym poziomem trudności, 2 dni się męczyłem nad specjalnym poziomem z pierwszego świata, strach pomyśleć co będzie dalej :D Ta gra podoba mi się co raz bardziej!! No i ten KLIMAT! :D

(http://s6.ifotos.pl/img/WiiUscree_ehaprpq.jpg)
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Lutego 27, 2014, 15:16:35 pm
W USA w ciągu pierwszych dwóch dni rozeszło się (podobno) 108 tys. sztuk gry.
http://www.vgchartz.com/weekly/41693/USA/
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Lutego 27, 2014, 15:55:57 pm
Jeśli te dane są bliskie prawdzie, to w miarę przyzwoicie. DK jest chyba bardzo popularny w Ameryce, mniej więcej połowa globalnej sprzedaży Country Returns przypada na USA (ok. 3mln).
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: andryush w Lutego 28, 2014, 22:16:41 pm
Gierka jest świetna! Retro odwaliło kawał dobrej roboty. Fun jest niesamowity! Gra czerpie garściami z rozwiązań klasycznych platformówek lat 90-tych, co wywołuje u mnie banana na twarzy)) Gra się w to bardzo przyjemnie. Czasami szkoda trochę, że levele nie są odrobinę dłuższe. Jest klimat, poziom trudności też całkiem przyzwoity ale niestety życia zbiera się bardzo łatwo, mogliby to jakoś ograniczyć. Sekrety są dobrze pochowane, a specjalne levele mogą przyprawić człowieka o zawał serca :D Za mną już 15 godzin gry, a dopiero kończę 2 z 9 światów. Poziomy są świetnie zaprojektowane i jak do tej pory każdy reprezentował unikalną mechanikę rozgrywki, więc nie ma nudnego skakania po platformach z różnymi obrazkami w tle. Gra zdecydowanie warta swojej ceny! Pozycja obowiązkowa dla posiadaczy Wii U :D

Dzisiaj np przechodziłem taki podniebny level:

(https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/zlCfzRkEaiIvJdjeH_)

Nie wiem, ten DK co chwile przywołuje mi wspomnienia z dzieciństwa, świetnie się bawię przy tej grze :D
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Marca 02, 2014, 22:35:29 pm
Całkiem niezła oferta:
http://allegro.pl/donkey-kong-country-tropical-freeze-na-wii-u-sklep-i4020686924.html

Ja na razie sobie odpuszczę, bo dzisiaj pożyczyłem Rayman Legends od siostrzeńca, więc i tak będę miał co robić :)
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: Gerro31 w Marca 02, 2014, 23:36:50 pm
I tak drożej o mniej więcej 15-20 zł niż z UK.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Marca 03, 2014, 16:45:05 pm
@andryush, przez twoje wpisy strasznie mnie korci, żeby to kupić...
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: andryush w Marca 03, 2014, 17:55:23 pm
@andryush, przez twoje wpisy strasznie mnie korci, żeby to kupić...

Bierz, gierka jest na prawdę spoko. Oldschool pełną gębą. Jeszcze nie spotkałem levelu, który by mnie jakoś nie zaskoczył pod względem dizajnu czy gameplay'u. Każdy level jest unikalny, nie wiem jak oni to zrobili, ale włożyli sporo pracy w projektowanie każdej planszy.

A tak w ogóle to Miiverse to znakomita autoreklama :D Też jak patrzę na posty znajomych to mam ochotę kupić to w co aktualnie grają :D
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: iko w Marca 03, 2014, 18:38:17 pm
W końcu to Retro Studios. :oops:
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Marca 05, 2014, 14:00:15 pm
@andryush, przez twoje wpisy strasznie mnie korci, żeby to kupić...

Bierz, gierka jest na prawdę spoko. Oldschool pełną gębą. Jeszcze nie spotkałem levelu, który by mnie jakoś nie zaskoczył pod względem dizajnu czy gameplay'u. Każdy level jest unikalny, nie wiem jak oni to zrobili, ale włożyli sporo pracy w projektowanie każdej planszy.

A tak w ogóle to Miiverse to znakomita autoreklama :D Też jak patrzę na posty znajomych to mam ochotę kupić to w co aktualnie grają :D

No ja wiem, ale dopiero co kupiłem limitkę Wind Wakera, a kosztowny wyjazd za pasem. Powinienem być odpowiedzialny i na razie się wstrzymać  :oops:
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Marca 05, 2014, 20:56:43 pm
I jak tam Mnichu Wind Waker HD? Warto było kupić?
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Marca 05, 2014, 22:23:04 pm
No pewnie, to moja ulubiona 3D Zelda (razem z Majora's Mask). Gra jest prześliczna i przez te 10 lat nie straciła nic z miodności. Tylko te dziwne zwolnienia animacji irytują  :-?
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Marca 15, 2014, 14:53:20 pm
Eh, no i kupiłem tego Konkey Donga, dziś będę testował. Ale jak umrę w Japonii z głodu to będzie Twoja wina andryush :evil:
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: andryush w Marca 15, 2014, 17:46:17 pm
Hahah :D ale jak to? Przecież ja od kilku dni nic nowego nie wrzucałem :D
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Marca 15, 2014, 18:01:22 pm
Wiem, ale to Ty narobiłeś mi smaka :mad:
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: andryush w Marca 15, 2014, 21:04:00 pm
 :angel: no to miłej zabawy :D ja mam 30h na liczniku i z 50% gry przeszedłem, także wystarczy na długo ;) na razie mam przerwę od DK, wyciągnąłem PS2 z szafy :D
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Marca 16, 2014, 16:21:42 pm
Przeszedłem wczoraj na co-opie z kumplem pierwszy świat i gra jest po prostu przemistrz!
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Marca 16, 2014, 21:37:54 pm
Gdybym nie miał tylu tytułów do ogrania to też bym kupił :P

Najpierw muszę jednak przejść NSLU i Rayman Legends, a to mi zajmie trochę czasu.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: andryush w Marca 17, 2014, 00:14:49 am
Przeszedłem wczoraj na co-opie z kumplem pierwszy świat i gra jest po prostu przemistrz!

Też bym chciał na co-opie pograć, ale nie mam chętnych niestety :P A fun pewnie jeszcze większy niż grając w pojedynkę.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Marca 18, 2014, 23:41:10 pm
Opcja, której mi strasznie brakuje to Restart Level. To duże niedopatrzenie biorąc pod uwagę, że nie można powtórzyć bonusowych pomieszczeń w ramach jednego przejścia przez poziom.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: andryush w Marca 19, 2014, 02:21:34 am
Ja mam na to sposób. Ginę celowo, żeby móc wejść do ukrytego pomieszczenia jeszcze raz, jeśli mi coś nie wyszło :D minus taki, że pomagier znika. Niby życie tracę też, ale to już żaden problem bo i tak mam 99 przez większość czasu :P
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Marca 24, 2014, 01:35:47 am
Dobra oferta gdyby ktoś chciał kupić:
http://allegro.pl/donkey-kong-country-tropical-freeze-wii-u-nowa-ang-i4086675585.html
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Czerwca 27, 2014, 17:52:53 pm
Gra jest zajebista :grin: Na razie jestem dopiero w połowie drugiej wyspy (ostatnio przeszedłem poziom z balonami) i o ile poziom trudności jest podobny jak w DKCR, to jest więcej checkpointów i łatwiej zdobywa się baloniki oraz pieniążki (dlatego gra nie jest tak irytująca). Za to trudniej jest odblokować bonusowe poziomy. W DKCR wystarczyło wykupić tylko klucz, a tu trzeba samemu odkryć tajne przejście. W każdym razie pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne. Gra wiele się nie różni od poprzedniej części, ale nowe poziomy spełniają swoje zadanie po mistrzowsku. Dziwię się, że gra ma średnią "tylko" 83% (za to oceny użytkowników są bardzo wysokie - 8.9).
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Czerwca 27, 2014, 19:23:29 pm
Przechodziłeś  jakieś świątynie Kongów? Ta w drugim świecie już jest bardzo przyjemna, a dalej jest tylko lepiej :troll:
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Czerwca 27, 2014, 23:55:42 pm
Nie wiem, chyba nie.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Czerwca 28, 2014, 13:02:09 pm
Te świątynie odblokowuje się zbierając wszystkie literki KONG, we wszystkich poziomach na wyspie (łącznie z ukrytymi). W poprzedniej części też chyba były.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Czerwca 28, 2014, 14:36:23 pm
No to przede mną jeszcze długa droga ;)
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Listopada 23, 2014, 15:27:42 pm
Dopiero dzisiaj pokonałem końcowego bossa. Jakoś nie mogłem na dobre wrócić do gry (chyba za bardzo mnie stresowały późniejsze poziomy). Teraz sobie wreszcie powolutku masteruję zaczynając od pierwszej wyspy. Ciekawe jak daleko zajdę? Grę niby przeszedłem, ale i tak jeszcze 1/3 czy 1/4 poziomów przede mną. Żal byłoby mi ich nie odblokować, bo gra jest świetną platformówką, tylko potrafi nieraz ostro zajść za skórę.


Edit:
Pierwsza świątynia Kongów za mną. Już boję się następnych :D
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: andryush w Listopada 25, 2014, 10:32:14 am
No ja też jakoś nie miałem czasu wziąć się za ostatni świat i tak to czeka na mnie już dosyć długo. Szkoda, że nie mam z kim w to grać, bo w co-opie ta gra na pewno nabrałaby rumieńców.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Listopada 25, 2014, 11:20:31 am
W co-opie jest trudniej, bo obaj gracze muszą być bardzo skoordynowani ;)
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: andryush w Listopada 25, 2014, 11:42:38 am
W co-opie jest trudniej, bo obaj gracze muszą być bardzo skoordynowani ;)

Tak mnie to zastanawiało, bo w singlu DK aby zdobyć znajdźki i odkryć ukryte levele, bardzo często musi być wspomagany jednym ze swoich pomocników. Jeśli w co-op drugi gracz gra jednym z tych pomocników, jak w takim wypadku wygląda zdobywanie znajdziek i ukrytych przejść??
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Listopada 25, 2014, 12:13:57 pm
Tak samo. Drugi gracz może wskoczyć pierwszemu na plecy i wspomagać go swoimi zdolnościami. Do tego potrzebna jest dobra synchronizacja, bo za przedłużenie skoku/odbijanie się na lasce, odpowiada drugi gracz
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: andryush w Listopada 25, 2014, 12:20:24 pm
No to nieźle, szkoda że nie miałem okazji z kimś pograć :P Online rozwiązałby problem, szkoda że Nintendo nie praktykuje zbytnio tego typu rozwiązań.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Listopada 25, 2014, 13:07:54 pm
Akurat w tej grze czarno widzę online. Chyba, że byłoby z zerowym opóźnieniem zarówno w inpucie, jak i w komunikacji między graczami.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Stycznia 11, 2018, 19:28:54 pm
Donkey Kong Country: Tropical Freeze coming to Switch
Cytuj
Donkey Kong, Diddy Kong, Dixie Kong and Cranky Kong return for the franchise’s debut on Nintendo Switch. This title includes all the fun and challenge of the original game, plus a new beginner-friendly mode that lets players enjoy this critically acclaimed adventure as groovy surfing simian Funky Kong. Funky Kong can double jump, hover, perform infinite rolls and even perform infinite underwater corkscrews. Thanks to his sturdy surfboard, even spikes can’t slow him down. The game launches for Nintendo Switch on May 4.
http://nintendoeverything.com/donkey-kong-country-tropical-freeze-coming-to-switch/

https://youtu.be/Kvj_qCP647I

Można przenieść temat do działu Switcha.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Marca 23, 2018, 11:36:01 am
https://youtu.be/InQsXyWtUgE
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Marca 31, 2018, 14:20:17 pm
https://youtu.be/zFkWcRe0YbU
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Kwietnia 24, 2018, 20:56:12 pm
https://youtu.be/0DEGLO7dpxo

Cytuj
Donkey Kong Country: Tropical Freeze ran at 720p on Wii U. When docked on Switch, it increases to 1080p. Digital Foundry estimates the portable resolution to be roughly 648p.

As expected, Donkey Kong Country: Tropical Freeze is almost visually identical on Switch and Wii U. There are, however, some minor changes on Switch. One example is a difference in fur shading and small modifications to the environment.

One major improvement on Switch concerns loading times. Just loading up the game shows a significant improvement with Nintendo’s console. Switch tends to be faster as well when going to the world map for the first time and entering levels.

Donkey Kong Country: Tropical Freeze still maintains a steady frame rate. No matter if you’re playing docked or portable, it runs at 60 FPS across the board.
https://nintendoeverything.com/donkey-kong-country-tropical-freeze-switch-vs-wii-u-tech-analysis/

Zatem główne zmiany wersji na Switcha to 1080p i 2-3 razy szybsze loadingi. Trzeba jednak przyznać, że jak się ogląda gameplay, to znowu by się zagrało :) Ten Funky Kong też może być fajnym dodatkiem, bo jednak gra była dla mnie miejscami irytująco trudna (choć i tak zdecydowanie łatwiejsza niż DKCR z Wii).
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Kwietnia 26, 2018, 15:33:52 pm
Trochę historii:

https://youtu.be/UrTePKyeum8

Ja grałem tylko w podróbkę pierwszego Donkey Konga na Atari, Diddy Kong Racing (które bardzo mi się podobało) oraz DKC Return i DKC Tropical Freeze. Retro zrobiło świetne gry, ale mam nadzieję, że teraz dłubią nad innym IP.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Maja 03, 2018, 19:55:26 pm
Średnia 86% (z 46 ocen)
http://www.metacritic.com/game/switch/donkey-kong-country-tropical-freeze

Co ciekawe wersja na WiiU miała średnią 83%. Widocznie lekkie usprawnienia i przenośność wpłynęły u niektórych recenzentów na podwyższenie oceny, mimo faktu, że gra jest tylko portem.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Maja 08, 2018, 19:33:35 pm
Donkey Kong Country: Tropical Freeze’s debut sales on Switch in the UK were 53.7% higher than Wii U
https://nintendoeverything.com/donkey-kong-country-tropical-freezes-debut-sales-on-switch-in-the-uk-were-53-7-higher-than-wii-u/

Fakt, że WiiU radziło sobie w UK beznadziejnie, ale i Switch ma się tam gorzej (w proporcji do konkurencji) niż w innych krajach Europy zachodniej.

W każdym razie prawdopodobieństwo innych portów z WiiU rośnie.  Pewnie Nintendo jeszcze przez jakieś kolejne dwa lata będzie sobie nimi wypełniać luki w lineupie. Ja chciałbym zobaczyć port Xenoblade X, Twilight Princess i Tokyo Mirage Sessions, bo mimo że mam WiiU, to na Switchu gra się po prostu wygodniej (szczególnie przydatna jest możliwość uśpienia konsoli w każdym momencie gry).
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: juve26 w Maja 09, 2018, 10:29:30 am
Kusi mnie coraz mocniej, chyba przejadę się dziś do galerii :) Gierka daje radę w coopie z niezbyt zaawansowaną w grach osobą? Bo głównie w tym trybie chciałbym sobie pograć.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Maja 09, 2018, 11:55:12 am
W coopie jest nieco łatwiej, ale ogólnie gra jest trudna i jak ktoś radzi sobie średnio w grach, to straci masę żyć (na szczęście akurat w tej części nie jest szczególnie trudno, choć trzeba powtarzać łatwiejsze poziomy dla kasy). Podobno granie Funky Kongiem to taki tryb easy, nie wiem tylko, czy można go wykorzystać w coopie.

Grę jednak jak najbardziej polecam :)
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: POK w Maja 09, 2018, 17:33:29 pm
W Japonii gra też zaliczyła dużo lepszy start niż na WiiU.

Na WiiU w pierwszym tygodniu było 35,717, a na Switcha 88,421.
https://nintendoeverything.com/media-create-sales-4-30-18-5-6-18/
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: juve26 w Maja 12, 2018, 11:45:48 am
Pograłem, doszedłem do trzeciego świata i przyznaję, że spodziewałem się po prostu dobrej gierki, a dostałem takiego sztosa 8) Chyba najbardziej zachwyciły mnie levele, które są świetnie zaprojektowane - zarówno pod kątem wizualnym, jak i tym najważniejszym, tj. pomysłu na planszę. Cały czas coś jest coś nowego, a jak zebrałem wszystkie KONGi w pierwszym świecie i odblokowałem planszę bonusową - ło matko :o Poziom trudności jest faktycznie dość wysoki, ale nie niesprawiedliwy (póki co) - w tym sensie gra jest bardzo staroszkolna, co też przekłada się na bossów. Tutaj wolałbym akurat nieco bardziej każualowe podejście, bo już za stary jestem, żeby się uczyć czym mnie zabiją w konkretnej "fazie" i próbować od nowa, ale przynajmniej jest z tego jakaś satysfakcja :) Przy zwykłych poziomach też przeklinam, ale zawsze za odpowiednim razem się udaje.

Gra kosztuje zbyt dużo, ale pewnie i tak wstawiłbym ją do trójki must-have'ów na Switcha. Kto nie grał na WiiU i przynajmniej trochę lubi platformówki 2.5d, ten koniecznie musi zagrać. Póki co bawię się lepiej, niż przy klasycznych marianach (tj. serii new smb).
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Maja 13, 2018, 18:25:46 pm
Gra jest rewelacyjna, dla mnie główny problem z ceną to to, że jest wyższa niż premierowo na Wii U. Moim zdaniem skandal.
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: Mateo w Maja 13, 2018, 19:45:32 pm
Racja Mnichu, dlatego czekam jak stanieje. :)
Tytuł: Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Wiadomość wysłana przez: inż. Oscyp w Września 23, 2018, 22:08:31 pm
Jestem już prawie przy końcu i muszę powiedzieć, że wg mnie to jest najlepszy platformer 2D ever, bije nawet Yoshi's Island w moim rankingu. Wygląda jak pier**lony film pixara, a niektóre levele to już jest taka uczta dla oczu, że po prostu nie mam słów. Poziom trudności jest wyśrubowany, ale wszystko jest "do zrobienia". Trzeba się po prostu skupić i się nie poddawać, choć w kilku miejscach musiałem się posiłkować walktrough, bo nie mogłem dostać się do którejś literki (klasycznie K O N G). Poza literkami zbieramy pokitrane w różnych miejscach puzzle, co jeszcze bardziej wydłuża czas gry i zachęca do masterowania poziomów. Wielu z nich trzeba się uczyć na pamke, krok po kroku, zgon po zgonie, bo momentami nie ma żadnego marginesu błędu. A, no i soundtrack... soundtrack ROZ-PIER-DA-LA. Muszę skądś ściągnąć, albo zripować z YT. Bardzo podoba mi się stopniowe budowanie rozmachu z jakim zaprojektowane są poziomy - na początku wiadomo, standardowa dżungla, ale z każdym kolejnym wszystko robi się większe, szybsze, trudniejsze i przede wszystkim coraz bardziej efektowne. Do tego dochodzi stopniowe wzbogacanie mechaniki gry o nowe ellemnty nawiązujące do tematyki danej wyspy (świata). Niektórzy bossowie są trudni po chuju, ale taki już urok tej serii. Fabuły brak i nie przeszkadza mi to wcale. Jak wspomniałem na początku z tym pixarem, graficznie to jedna z piękniejszych gier jakie widziałem, wszystko lata w 60fps a jedyne miejsce gdzie animacja tnie to... plansza loadingu (co trochę wkur**a, ale w żaden sposob nie wpływa na granie). Wiadomo, ludzie masturbujący się teraflopami i liżący skałki w Uncharted tego nie skumają.

No po prostu gra 10/10. Każdy kto ma Switcha i lubi wymagające gry, powinien to chociaż liznąć.