Autor Wątek: Project CARS 2  (Przeczytany 38445 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #200 dnia: Kwietnia 14, 2017, 17:49:28 pm »


Team VVV opisuje wrazenia z jazdy na evencie. Motion rig, VR i dobra kiera ;)
Generalnie są bardzo pozytywnie zaskoczeni tym jak dobrze wyszedł rallycross. Świetne oddane slajdy i róznice przyczepności między nawierzchniami. Ba....padło nawet sterdzenie że gra daje lepszą informację na temat tego co dzieje się z autem niż Dirt Rally....a wszyscy wiemy jak zaje*iście jest sie w Dirt Rally :)
Równe pozytywne opinie wzudziła czasówka bolidem Indycar na Long Beach.
Ogólnie miód ma moje uszy. W jedynke gram od początku 2012go roku (od fazy pre alpha) i dzięki swojemu modelowi jazdy i różnic miedzy furami do dnia dzisiejszego mnie nie znudziła. Sequel zapowiada się na kolejną grę na lata :)


Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #201 dnia: Kwietnia 19, 2017, 13:54:55 pm »
Mała prezentacja (zaczyna się od 5:30) na temat warunków atmosferycznych, fizyki itp. Polecam. Będą kałuże :troll:

https://youtu.be/Uw9ezoqLuqA?t=5m31s

Legrad

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 1 012
  • Reputacja: 25
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #202 dnia: Kwietnia 19, 2017, 19:12:03 pm »
Wiadomo kiedy premiera?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #203 dnia: Kwietnia 19, 2017, 19:28:50 pm »
oooo, kałuże! Prawdziwe nawet mają być, nie tylko wizualnie jak w DC!

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #204 dnia: Kwietnia 19, 2017, 19:36:37 pm »
DC mial nie tylko wizualne. Polecam przygazowac bardziej na takiej jednej. :P
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 106
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #205 dnia: Kwietnia 19, 2017, 19:47:41 pm »
Co nie zmienia faktu, że przy takiej FM 6 wyglądało to tak jakby ich nie było.
Tutaj na szczęście będzie inaczej.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #206 dnia: Kwietnia 19, 2017, 19:48:52 pm »
Mała prezentacja (zaczyna się od 5:30) na temat warunków atmosferycznych, fizyki itp. Polecam. Będą kałuże :troll:

https://youtu.be/Uw9ezoqLuqA?t=5m31s

super to wygląda.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #207 dnia: Kwietnia 19, 2017, 20:13:51 pm »
Wiadomo kiedy premiera?

Około września 2017, ale nie jest to potwierdzone na 100%. IanBell na GTPlanet wspomniał, że mierzą w ten termin, ale może dojść do obsuwy jeśli będą chcieli dopracować coś jeszcze.

oooo, kałuże! Prawdziwe nawet mają być, nie tylko wizualnie jak w DC!

Dokładnie. Do tego system odprowadzania wody został zaplanowany tak jak w rzeczywistości, więc kałuże będą faktycznie dynamiczne jak powinny być. Wielkie kałuże ujżymy raczej tylko przy gęstej ulewie, ale na drogach, lub trasach terenowych napewno będzie więcej dziur wypełnionych wodą :)

super to wygląda.

Zgadzam się, dla mnie ProjectCars to faktycznie jedyny nextgenowy racer na rynku. Zamiast marnować zasoby na trochę ładniejszą grafikę mocno uderzają w fizykę, obliczenia i takie smaczki jak na tym filmiku. Moim zdaniem ma to ogromny wpływ na realizm gry oraz gameplay. Aż sobie wyobrażam jaka to radocha musi być zaplanować taktykę wymiany opon w wyścigach wytrzymałościowych przy tak zmiennych warunkach :)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #208 dnia: Kwietnia 19, 2017, 20:20:28 pm »
Maja co nadrabiac, gdyz fizyka opon byla dosc slaba w pierwszym PC.

Generalnie czuje ze te pierwsze PC to byla jedna duza beta, a pelna wersja wyjdzie teraz, z dopiskiem II. Czekam. 8)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #209 dnia: Kwietnia 19, 2017, 20:55:27 pm »
I to wyglada na rzeczy dające fun z gry, a nie jakieś licencje FIA.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #210 dnia: Kwietnia 19, 2017, 21:01:05 pm »
Jak sa zrobione na odpowiednim poziomie to tak. Oby to dobrze ogarneli, wreszcie robia gre pod next gen.

Dla profesjonalistow wazniejsze jest FIA, co za tym idzie pieniadze i ew. przepustka po duzo wiekszy fun oraz pieniadze.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #211 dnia: Kwietnia 19, 2017, 21:10:40 pm »
I to wyglada na rzeczy dające fun z gry, a nie jakieś licencje FIA.

Dla leszczy FIA to nic ciekawego, ale dla wyjadaczy to czysta zajebistość, która daje możliwości jakich nie da żaden inny sim.

Btw. Jak nie masz kierownicy to bajery z PCars2 też niewiele zapodają do funu.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #212 dnia: Kwietnia 19, 2017, 21:19:12 pm »
DC mial nie tylko wizualne. Polecam przygazowac bardziej na takiej jednej. :P

Na pewno? Podczas deszczu miałeś po prostu załączany preset fizyki - "mokra nawierzchnia x%", który w rzeczywistości słabo miał się do kałuż które wizualnie były widoczne na torze. Fizyka nie przewidywała  swojego rodzaju "plam" na trasie, które były głębszymi kałużami, cała powierzchnia asfaltu miała tą samą przyczepność. Z tego co opowiada gość od PC2, mają u siebie symulować właśnie takie rzeczy, co mnie niezmiernie cieszy, bo ostatni raz to w PGR4 dev się pokusił o takie detale.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #213 dnia: Kwietnia 19, 2017, 22:32:36 pm »
Proszę nie róbcie tu syfu porównującego jedną grę do drugiej. Bo już widzę wyzywanie ludzi od leszczy itp.


Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #214 dnia: Kwietnia 26, 2017, 09:17:28 am »
Artykuł o historii RedBull Ring i trochę screenów z laserowo skanowanego RedBulla w grze :) Są też screeny zimą. Coś czuje, że jazda jakimś Lancerem Evo po zimowych wersjach torów może być czystą radochą :D

http://www.projectcarsgame.com/newspc2/the-scanned-red-bull-ring-in-project-cars-2-stirs-memories-of-a-heroic-past


Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #215 dnia: Kwietnia 26, 2017, 10:10:56 am »
O cholera! :D
Myślałem ze zimą śnieg będzie tylko na drzewach/poboczu a nawierzchnia pozostanie czysta a tutaj widać ze jest solidnie oblodzona  :yes_anim:

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #216 dnia: Kwietnia 26, 2017, 10:24:29 am »
O cholera! :D
Myślałem ze zimą śnieg będzie tylko na drzewach/poboczu a nawierzchnia pozostanie czysta a tutaj widać ze jest solidnie oblodzona  :yes_anim:

Według informacji od Ian Bella, przy opadach generują się nie tylko kałuże w deszczu (te zostają), ale też i zaspy kiedy pada śnieg. Nie ma filmiku potwierdzającego i nie jest to 100% pewne czy zostanie, ale silnik jest do tego zdolny. Więc pewnie ustawienie "zimy" może oznaczać cały zaśnieżony tor jak i czysty asfalt :) Wszystko zależy od warunków jakie ustawimy.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 26, 2017, 10:26:23 am wysłana przez Mrocz »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #217 dnia: Kwietnia 26, 2017, 10:42:35 am »
To fajny ficzer, od czasow PGR4 nieuzywany. ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #218 dnia: Kwietnia 26, 2017, 11:03:25 am »
To fajny ficzer, od czasow PGR4 nieuzywany. ;)

Owszem :) Prawda taka, ze i tak to jest bajer, bo nawet w prawdziwych wyścigach, nie robi się zawodów w gęstym śniegu ;) Wyścigówki GT3 mogłyby być niebezpieczne wtedy, o bolidach F1 nie wspomnę :D Ale sama opcja taka by jakimiś drogowymi autami pojeździć czy zrobić przejazd po nurbie zimą w rajdówce RallyCross to świetna opcja :) Na pewno urozmaica to bardzo grę i powiększa i tak ogromną listę tras :)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #219 dnia: Kwietnia 26, 2017, 11:05:14 am »
Tak. Mysle ze wlasnie powinni wywazyc ten aspekt. Na przyklad jesli na torze pojawia sie snieg lub jest zbyt duzy aquaplanning = zabroniony dostep do pewnej czesci pojazdow. :)

Sent from BB PRIV using Tapatalk

'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #220 dnia: Kwietnia 26, 2017, 11:08:33 am »
Tak. Mysle ze wlasnie powinni wywazyc ten aspekt. Na przyklad jesli na torze pojawia sie snieg lub jest zbyt duzy aquaplanning = zabroniony dostep do pewnej czesci pojazdow. :)

Sent from BB PRIV using Tapatalk

Zabraniać dostępu nie będą. Bo po co? W karierze zawody będą rozlokowane realistycznie (na przykład sezon F1 (FA) zaczyna się wczesną wiosną :) , ale w szybkim wyścigu gdzie wszystko możesz ustawić po swojemu, jak chcesz poeksperymentować to czemu mieliby ci blokować taką opcje? :D

Nie chciałbyś tego spróbować przy mega realnym modelu jazdy? :D



Albo:


« Ostatnia zmiana: Kwietnia 26, 2017, 11:10:27 am wysłana przez Mrocz »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #221 dnia: Kwietnia 26, 2017, 11:11:18 am »
Jesli bedzie tak jak mowisz to w sumie czemu nie. W realu raczej tego nie sprobuje. ;)

Sent from BB PRIV using Tapatalk

'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #222 dnia: Kwietnia 26, 2017, 11:26:17 am »
Caly czas byłem przekonany że zimą będzie odśnieżone tylko asfalt bedzie dużo mniej przyczepny przez temperaturę.
Oblodzone/ośnieżone tory wyścigowe to dla mnie niespodzianka :)
W szybkim wyścigu bedzie można sie nieźle pobawić. Wyścig fur rallycrossowych z okolcowanymi oponami na Silverstone czy Spa ?  :naughty:

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #223 dnia: Kwietnia 26, 2017, 11:37:16 am »
Caly czas byłem przekonany że zimą będzie odśnieżone tylko asfalt bedzie dużo mniej przyczepny przez temperaturę.
Oblodzone/ośnieżone tory wyścigowe to dla mnie niespodzianka :)
W szybkim wyścigu bedzie można sie nieźle pobawić. Wyścig fur rallycrossowych z okolcowanymi oponami na Silverstone czy Spa ?  :naughty:

Lambo jako rajdówka? Why not :)

BTW. Był taki screen kiedyś, ale praktycznie wszędzie został usunięty na prośbę SMS (gruby wyciek bo potwierdza obecność Ferrari 488GT3 w PCars2 + śnieg ;) )

Uwaga screen w turbo chujowej jakości, jedyny który się ostał po czyszczeniu neta przez SMS :D



EDIT: Wersja GTE do LeMans też jest NIEOFICJALNIE potwierdzona ;)

« Ostatnia zmiana: Kwietnia 26, 2017, 11:39:20 am wysłana przez Mrocz »

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #224 dnia: Kwietnia 27, 2017, 09:19:58 am »

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #225 dnia: Kwietnia 28, 2017, 10:29:28 am »
Gameplay niby ten sam też RedBull Ring, też Acura NSX GT3.

A zwróćcie uwagę co jedzie przed Acurą ;) Zielone autko :D  Info dobre zwłaszcza dla Andryusha ;)



W spoilerze odpowiedź ;)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Oprócz tego kolejne gameplaye:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 28, 2017, 10:35:09 am wysłana przez Mrocz »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #226 dnia: Kwietnia 28, 2017, 12:00:07 pm »
Mam nadzieję, że na zwykłej PS4 będzie to dobrze śmigać, bo gra buduje coraz większy hype i chciałbym pograć komfortowo na mojej konsoli.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #227 dnia: Kwietnia 28, 2017, 12:09:05 pm »
Mam nadzieję, że na zwykłej PS4 będzie to dobrze śmigać, bo gra buduje coraz większy hype i chciałbym pograć komfortowo na mojej konsoli.

Dostałem w tej materii odpowiedź od Ian Bella. Gra ponoć już teraz lepiej chodzi niż PCars 1. Jeżeli z tymi bajerami gra będzie chodziła PRZYNAJMNIEJ tak jak jedynka to będzie super :)

Polecam ten wątek. Sporo pytań i OFICJALNYCh odpowiedzi. Odpowiedź o grze na konsoli też jest :)

https://www.gtplanet.net/forum/threads/q-a-with-ianbell-read-op-process-of-updating.353715/
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 28, 2017, 12:12:56 pm wysłana przez Mrocz »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #228 dnia: Kwietnia 28, 2017, 13:23:43 pm »
Dzięki. Plusik leci. :)

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #229 dnia: Kwietnia 28, 2017, 15:23:07 pm »
Fajna kamera na tym gameplayu NSXem
Filmik z rallycrossem tez bardzo mi sie podoba (pomijajac niemieckie szprechanie :-P).
Wkoncu gameplaye z kamera przytwierdzona do auta bo na poprzednich bylo to chaotyczne.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #230 dnia: Kwietnia 28, 2017, 15:51:04 pm »
Tylko az prosi sie by dodali lusterko wsteczne, podobnie jak to rozwiazali w AC. Generalnie wreszcie robia gre pod next gen. :)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #231 dnia: Kwietnia 28, 2017, 16:23:21 pm »
No widzę najświeższy Prosiaczek GT3 na sezon 2017 trafi do gry, miło. ;) Cóż, na pewno będzie to kawał solidnej symulacji, mam tylko nadzieję, że te auta pokazane do tej pory nie zostaną podzielone na jakieś specjalne paczki DLC, to za pre-ordery, to za jakieś Deluxe edycje itp, i podstawka nie zostanie pocięta i pozbawiona części fur na rzecz jakichś bonusów, czy płatnych dodatków.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #232 dnia: Kwietnia 28, 2017, 16:43:38 pm »
Tylko az prosi sie by dodali lusterko wsteczne, podobnie jak to rozwiazali w AC. Generalnie wreszcie robia gre pod next gen. :)

Będzie. HUD jest 100% konfigurowalny.

BTW dym jest wolumetryczny i reaguje na światło :) Coś czego oczekiwałeś klosz :D

No widzę najświeższy Prosiaczek GT3 na sezon 2017 trafi do gry, miło. ;) Cóż, na pewno będzie to kawał solidnej symulacji, mam tylko nadzieję, że te auta pokazane do tej pory nie zostaną podzielone na jakieś specjalne paczki DLC, to za pre-ordery, to za jakieś Deluxe edycje itp, i podstawka nie zostanie pocięta i pozbawiona części fur na rzecz jakichś bonusów, czy płatnych dodatków.

Nie wiem czy 2017 czy 2016 one są praktycznie identyczne :D Tych fur raczej tak nie podzielą. Ian Wspomniał, że wszystko nad czym teraz pracują trafia do podstawki.
Wyjątkiem może być tor Interlagos bo dopiero miesiąc temu położyli swoje łapy na licencji by ten tor umieścić i nie ma pewności czy zdążą go wymodelować przed premierą. Jak nie, to trafi w DLC czy płatny czy darmowy niestety to ponoć zależy od Namco Bandai nie od SMS :(


Fajnie, że skórki na samochodach są w pełni licencjonowane :D Widziane Porsche należy do teamu Manthey. Miło, że wrzucają realistyczne barwy też mniej znanych drużyn :D



« Ostatnia zmiana: Kwietnia 28, 2017, 16:48:36 pm wysłana przez Mrocz »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 263
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #233 dnia: Kwietnia 28, 2017, 16:47:53 pm »

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #234 dnia: Kwietnia 28, 2017, 16:49:52 pm »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #235 dnia: Kwietnia 28, 2017, 16:54:01 pm »
Mrocz czyli tak jak mowilem, wreszcie robia gre stricte pod next gen. Nie jak mialo to miejsce wczesniej, port z poprzedniej generacji + wyzsza rozdzielczosc + dodanych pare efektow. ;)

Oczywiscie ciesze sie, i spokojnie czekam.

Sent from BB PRIV using Tapatalk
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #236 dnia: Kwietnia 28, 2017, 16:59:27 pm »
Kurde ale graficznie to mocno odstaje od GT Sport. Nie ma tutaj fotorealizmu. :(

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #237 dnia: Kwietnia 28, 2017, 17:08:02 pm »
Kurde ale graficznie to mocno odstaje od GT Sport. Nie ma tutaj fotorealizmu. :(

Osobiście wolę taką grafikę i więcej ficzerów mających wpływ na gameplay :) Bo graficznie i tak jest bardzo ładnie.


Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #238 dnia: Kwietnia 28, 2017, 17:25:05 pm »
Zadna gra wyscigowa nie dorowna GT Sport pod wzgledem fotorealizmu. Oni stosuja najlepsze oswietlenie w racerach + specjalne shadery. Do tego maja opanowane do perfekcji operowanie kamer w replay'ach.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #239 dnia: Kwietnia 28, 2017, 17:34:09 pm »
Zadna gra wyscigowa nie dorowna GT Sport pod wzgledem fotorealizmu. Oni stosuja najlepsze oswietlenie w racerach + specjalne shadery. Do tego maja opanowane do perfekcji operowanie kamer w replay'ach.

Mi się trochę bardziej podoba podejście w PCars2 :) Jest brud na trasie, kawałki gumy odrywają się od opon, warunki atmosferyczne itp.

GT Sport wygląda jak na okładce magazynu, lub materiale promocyjnym samochodu, ale nie wygląda naturalnie. Wszystko takie klinicznie czyste i bez skazy. Motorsport jest brutalny, brudny i pełny emocji. GT Sport tak nie wygląda :(