Autor Wątek: PlayStation 4 - Temat Główny  (Przeczytany 1036198 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

el becetol

  • Gość
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4920 dnia: Listopada 23, 2013, 16:48:54 pm »
Dopiero wstałem, teraz jest rano.  8)

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4921 dnia: Listopada 23, 2013, 16:50:47 pm »
Pokupowane wiec

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4922 dnia: Listopada 23, 2013, 17:07:42 pm »
MGS i jego opinia japierdole  :lol: :lol:

MGS

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 23-03-2006
  • Wiadomości: 866
  • Reputacja: 10
Xbox  One + PS4 = two reasons to buy a PC

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4924 dnia: Listopada 23, 2013, 22:03:36 pm »
Sam byłem dzisiaj w Arkadii, żeby zobaczyć PS4 na żywo i wreszcie dotknąć pada. Śliniłem się na myśl o nowej generacji, cholernie ciągnęło mnie do PS4 i mam dodatkowo dwa pre-ordery na ten sprzęt.

Pojechałem pełen nadziei, napalenia i ekscytacji, no bo przecież odliczałem ostatnio dni do premiery PS4. Wreszcie wpadłem na miejsce, widzę nową konsolę za szybą, ale prezentuje się świetnie. Design każdy zna, niemniej na żywo wygląda jeszcze lepiej, jest nie co większa niż przypuszczałem, ale to dało mi obraz, JAK wielki musi być Xbox One. W każdym razie, sam event zorganizowany poprawnie - gość, który czyta z kartki zalety PS4, podział na dwa stoiska, jedno +18 i jedno dostępne dla każdego. Faktycznie przestrzegano limitu wiekowego.

Ale przejdźmy do tego, co najważniejsze - do pada i do gier.

Zacznę może od samego kontrolera. Wczoraj bawiłem się padem do Xboxa One, który w mojej opinii jest znacznie usprawnioną wersją jednostki do X360 i jest zdecydowanie najlepszym padem, jakiego trzymałem w rękach. Świetnie wyważony, z rewelacyjnymi spustami, genialnymi analogami i krzyżakiem - byłem zachwycony. Dziś dłuuugo macałem pada do PS4 i... cóż. Nie ma efektu wow. To z całą pewnością najlepszy pad od Sony jaki kiedykolwiek powstał. Jest odpowiednio większy, lepiej trzyma się go w dłoniach, ma też o wiele bardziej czułe gałki analogowe i o niebo lepsze spusty niż DS3. Światełko nie jest uciążliwe, a touchpad pozostaje dodatkiem. Niespecjalnie zresztą zachęcającym w premierowych grach. Słabo wciskało się jedynie share i options. W każdym razie - d-pad pozostał na tym samym, świetnym poziomie, przyciski nie są analogowe, ale wciska się je podobnie jak w DS3, chociaż bez żadnego "kliknięcia".

Cóż - po obmacaniu pada do Xboxa One, przy DS4 byłem po prostu zadowolony. Z postępu i z kroku naprzód, ale jednak pozostał niedosyt, że DLA MNIE ten kontroler jest słabszy niż u konkurencji. Chwała jednak dla Sony za wprowadzone zmiany. Cholernie ciesze się, że zrezygnowano z kontynuacji wyczerpanej i słabej formuły Dualshocka, który, mam nadzieję, na zawsze przejdzie do historii.

Przechodząc do gier. Możemy zobaczyć w strefie zamkniętej Killzone'a, Call of Duty: Ghosts oraz nowego Assassin's Creeda. Na zewnątrz znajdziemy Just Dance 4, Knack, NBA 2K14, Playroom i... grę z tym obślizgłym, koślawym, żółtym kolesiem. Contrast? Nie mam pojęcia jak to się nazywa :P

Może zacznę najpierw od najgorszych gier.

Knack - pograłem w to kilka minut, pooglądałem kilkanaście i gra absolutnie w żaden sposób nie imponuje. To słaba, nudna i beznadziejnie zrealizowana platformówka z koślawymi animacjami, gdzie dodatkowo główny bohater jest bezpłciowy i porusza się niczym na łyżwach. Ciągle masz wrażenie, jakby ślizgał się po podłożu. Gra zauważalnie chrupie, nie wygląda powalająco i odradzam jej zakup komukolwiek. Nie powinno to przejść przez proces akceptacji. Nie znam fabuły, nie znam też wszystkich poziomów, ale... po tym co widziałem, w żadnym wypadku nie jestem zachęcony do kupna.

Call of Duty: Ghosts - wygląda jak na poprzedniej generacji, z podciągniętą grafiką do Full HD. Taka zaleta, że chodzi w betonowych 60FPS, zero zwolnień czy zacięć, mega płynność. W dodatku ma zaaplikowane wygładzanie krawędzi, ale to byłoby na tyle zalet. Formuła jest wymęczona, gra nuży, skrypty nie robią już wrażenia, gra ma rozciągnięte i rozmazane napisy, brzydkie tekstury, fatalne efekty, paskudztwo. Nie wiem i nie rozumiem, jak ludzie mogą lecieć do sklepu i chcieć to kupić.

Contrast - no ten żółty, oślizgły, przylepny ludzik mnie odepchnął - nie dla mnie indyki i niestety na temat tej gry się nie wypowiem.

Playroom - nie grałem osobiście, ale to taka popierdółka. Siedziały przy tym tylko dzieciaki i ich rodzice. Nikt na to nie zwracał uwagi.

Czas na znacznie lepsze gierki w tym zestawieniu.

Killzone: Shadow Fall - cóż można powiedzieć, oprócz tego, że gra faktycznie powala graficznie. Widać wysokiej jakości tekstury, widać świetnie zrealizowane wodospady, widać znakomite efekty oświetleniowe czy grę cieni. To zawsze robiło wrażenie w Killzone'ach. Problem jest jednak inny. Po kilkunastu minutach gry (byłem ze znajomym, łącznie przy tym tytule spędziliśmy trochę czasu) i oglądaniu, jak grają ludzie, doszliśmy zgodnie do wniosku, że to... przeciętny FPS w swojej mechanice. Nic wyjątkowego, nic unikalnego. Może graficznie stoi na podium aktualnie, ale rozgrywka jest nużąca. Nie wiem, jakoś nie potrafił na mnie zrobić wrażenia - zabrakło efektu "wow!". To dobry tytuł do singla i zapewne wciągający w multi (patrząc po opiniach). Ale nie byliśmy zachwyceni. Czuć tutaj poprawę sterowania za sprawą lepszych gałek analogowych, ale brakuje z drugiej strony wyczuwalnego ciężaru bohatera. W poprzednich odsłonach czułeś, że gość ma zbroje, ciężką giwerę i kilkadziesiąt kilo wagi. Tutaj sterowanie jest lekkie i dokładnie takie, jak w większości FPS.

Świetnie działa nasz przyjaciel, którym możemy sterować. Potrafił zabić dwóch-trzech przeciwników jednocześnie, fajnie go zrealizowano. Nie rozumiem jednak idiotycznego pomysłu z linami, po których się przemieszczamy. Wystarczy wskazać miejsce celownikiem, przejechać po touchpadzie w górę i nagle nad naszym żołnierzem powstaje lina, która wbija się w teksturę podłoża. Zjeżdżamy po niej do wybranego miejsca. Żadnej animacji, żadnego efektu. Po prostu nagle jest i po chwili znika. Bzdura i drobnostka, ale jakieś to takie mało next-genowe.

To powalający graficznie shooter z przeciętną mechaniką (jak na kilkanaście minut gry) i w mojej opinii niestety nie jest grą zdolną przekonać kogoś do zakupu konsoli. Nie znam skryptów, nie wiem, jak potoczy się dalej fabuła, wiem natomiast, że graficznie będzie kapitalnie, ale dosyć nudno.

Assassin's Creed IV: Black Flag - gra wyglądała dobrze, ale od razu rzucało się w oczy, że to jedynie konwersja. Chodzi ładnie, działa w Full HD, każdy wie, jak wygląda (nie porywa) - dobry tytuł dla fanów, mnie akurat kręcą pirackie klimaty, pograłem chwilę i byłem zadowolony. Mapa schowana pod touchpadem, postać rusza się elegancko, ale czuć feeling starej generacji.

NBA 2K14 - to dla mnie największe zaskoczenie tego pokazu. Ta gra jest prawdziwie next-genowa. Ludzie podchodzili bez przerwy albo do NBA, albo wchodzili zobaczyć Killzone'a. 2K Sports odwaliło kawał dobrej roboty, z daleka wygląda jak prawdziwy mecz koszykówki, zawodnicy poruszają się wspaniale, widać pot na ich skroniach i bujne zarosty, widać pracę mięśni i pogniecione koszulki. Czuć moc nowych konsol. Animacje są płynne, mecze emocjonujące, ale gra dostaje kopa w pojedynku ze znajomym. Gdybym miał wybierać, to ze wszystkich gier obecnych na pokazie, zdecydowanie NBA 2K14 zrobiło na mnie największe wrażenie. To pierwsza i jedyna gra, przy której powiedziałem sobie - "wow". Chociaż nie przepadam za koszem, kupiłbym ten tytuł, by podziwiać doskonale wykonaną robotę.

Co jeszcze? To w zasadzie tyle. Każdy, kto chciał, mógł zdobyć specjalny arkusz i polować na 10 pieczątek, które umożliwiają odbiór gadżetu. Koszulki, smyczy, albo breloczka, czy naklejek. W każdym razie wszyscy chcą koszulki i facet powiedział, że mają ich ograniczoną ilość na każdy dzień, aż do czwartku. By zdobyć arkusz, musimy zrobić sobie zdjęcie z "tablicą gracza", które Sony regularnie wrzuca na fejsa.

Ale jakie odniosłem wrażenie? Pojechałem tam pełen zapału, a wyszedłem trochę rozczarowany. Oprócz NBA 2K14, żadna gra nie zrobiła na mnie tak wielkiego wrażenia, żeby lecieć w piątek po konsolę. Killzone jest śliczny, ale jego mechanika pozostaje przeciętna, co nie przełożyło się na chęć zakupu. Knack jest cholernie słaby, a Assassin's Creed, czy CoD: Ghosts dostępne są na tej generacji i na PC. Sam kontroler jest bardzo dobry, z pewnością znacznie lepszy od DS3, ale też zauważalnie gorszy od pada do Xbox One (IMO). W poniedziałek i wtorek zagramy w FIFĘ 14, a w środę i w czwartek w Need for Speed: Rivals.

Miałem wielką ochotę na PS4 w dniu premiery i ten pokaz sprawił, że bujam się z dylematem, czy swój pre-order odbierać. Dopiero w lutym i marcu wyjdzie DriveClub i inFamous. Destiny też przełożono na przyszły rok. Uncharted, The Order, to wszystko 2014 (albo później). Wiedźmin 3 także. Gdybym miał kupować teraz, wziąłbym konsolę + Killzone'a (ale dla samej grafiki i multi pewno), NBA 2K14, FIFĘ 14 i nowego NFSa. Czy to na pewno dobry moment? Wiele osób nie interesuje się sportówkami, nie kręcą ich wyścigi... Wybór gier nie jest zachwycający. Nie czuję też przeskoku generacji (jeszcze). Mocno zastanawiam się nad odłożeniem zakupu do marca 2014 roku. Najbliższe dni będą w tej kwestii decydujące.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4925 dnia: Listopada 23, 2013, 22:05:30 pm »
Byłem w Warszawie, chyba jako pierwszy :P. Niestety generalnie wielkie rozczarowanie.








Pad zdecydowanie mi sie nie podoba. Opinie, ze to najlepszy pad Sony mozna miedzy bajki wlozyc. Jest zdecydowanie zbyt pekaty, gorzej wyprofilowany niz poprzednie Duale. Pojecia nie mam po co zmieniali stara konstrukcje.
Gry tez mnie nie powalily. W ogole nie mialem wrazenia, ze przede mna jest nastepna generacja. Tylko Killzone prezentuje sie przyzwoicie. Reszta wyglada jak zywcem wyjeta z obecnej generacji.
Nie widze nic co by bylo jakims konkretnym usprawnieniem wzgledem PS3, co jakos bym przelknal, ale zmiany na gorsze sa nie do przyjecia. Jezeli ta konsola osiagnie poziom sprzedazy podobny do PS3 to bedzie dobrze. O biciu rekordow na poziomie PS2 nie ma mowy.
Co za bzdury.  Pad jest właśnie idealny! poprawiono wszystko co było do poprawienia w ds3. Są lepsze spusty, lepsze analogi i do tego jest nieco większy. Nie wiem co jeszcze można by w nim ulepszyć. A odbić w telewizorze tego światełka nie zauważyłem!
Co do grafiki to rzeczywiście taki knack nie powala ale KILLZONE... nie wiem czy zauwazyles ale dywan na poczatku gry ma paralax mapping!

lupinator

  • Gość
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4926 dnia: Listopada 24, 2013, 00:37:06 am »
Twitch Couple's Strip Show Could Mean Bad News for PlayStation 4

http://kotaku.com/twitch-couples-strip-show-could-mean-bad-news-for-play-1470396644

ludzie się rozbierają, molestują i inne w playroomie :lol:

Druchal

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 08-07-2005
  • Wiadomości: 1 523
  • Reputacja: 21
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4927 dnia: Listopada 24, 2013, 02:50:28 am »
Katowice Silezja, byłem na szybko pograłem w Knacka, bo spieszyłem się na seans do kina. Pad IDEALNY. Knack, słabe to to graficznie, ps3 spokojnie by to uciągnęło, ale grało się fajnie.  Wygląd konsoli, bardzo ładna obok w gablotce stały psx,ps2,ps3 fat, ładna nostalgia mnie dopadła .

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 111
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4929 dnia: Listopada 24, 2013, 14:37:37 pm »
Przechodząc do gier. Możemy zobaczyć w strefie zamkniętej Killzone'a, Call of Duty: Ghosts oraz nowego Assassin's Creeda. Na zewnątrz znajdziemy Just Dance 4, Knack, NBA 2K14, Playroom i... grę z tym obślizgłym, koślawym, żółtym kolesiem. Contrast? Nie mam pojęcia jak to się nazywa :P

Contrast - no ten żółty, oślizgły, przylepny ludzik mnie odepchnął - nie dla mnie indyki i niestety na temat tej gry się nie wypowiem.


To o czym mówisz, to pewnie Octodad.


Contrast, to to:


Popraw proszę, aby nikogo w błąd nie wprowadzić :)

I wielkie dzięki za wrażenia! Dobrze mi się czytało.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4930 dnia: Listopada 24, 2013, 15:20:08 pm »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4931 dnia: Listopada 24, 2013, 15:56:08 pm »
Fajne :)

48/50. Za cholerę nie wiem, gdzie 2 pozostałe. Zaskoczyło mnie, że tyle tego poukrywali w reklamie i niewidoczne na pierwszy rzut oka, jak Silent Hill, Resident Evil, etc.

lupinator

  • Gość
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4932 dnia: Listopada 24, 2013, 23:33:04 pm »
Fajne :)

48/50. Za cholerę nie wiem, gdzie 2 pozostałe. Zaskoczyło mnie, że tyle tego poukrywali w reklamie i niewidoczne na pierwszy rzut oka, jak Silent Hill, Resident Evil, etc.

Znalazłem wszystkie - najgorsze imo to LBP w ręku dzieciaka z ICO, PS4 na samym końcu i PlayStation Symbols na rejestracji wozu w myjni.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4933 dnia: Listopada 25, 2013, 00:02:38 am »
W końcu też mam wszystkie. Okazało się m.in., że na kiosku był symbol PS Plus zasłonięty dużą ikoną, która przenosiła do innej "planszy".

Podsumowując, fajnie to Sony wymyśliło.

Marins

  • Gość
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4934 dnia: Listopada 25, 2013, 10:35:31 am »
Cytuj
Corrinne Yu, główna programistka zajmująca się silnikiem graficznym podczas prac nad Halo 4 opuściła studio 343 Industries na rzecz Naughty Dog.

Informację potwierdza profil w serwisie społecznościowym LinkedIn, gdzie pod zdjęciem deweloperki widnieje napis „kodowanie grafiki na PS4”.

„Kocham programowanie grafiki na PS4! Koniec z Windows 8. Jestem szczęśliwa!” - napisała Yu na Twiterze, w usuniętej już wiadomości. „Będę tęsknić za wieloma utalentowanymi osobami w zespole Halo, ale nie mogę się już doczekać pracy na PS4” - dodała w nieco bardziej stonowany sposób.

„Programowanie grafiki w PS4 nie jest obarczone wieloma warstwami systemu operacyjnego i sterownikami grafiki. Mogę skupić się na kodowaniu” - odpowiedziała na pytanie jednego z użytkowników na temat Windows 8.

Osoba Corrinne Yu to na pewno cenny nabytek studia Naughty Dog. Programistka może pochwalić się dużym doświadczeniem - pracowała wcześniej w 3D Realms, jako dyrektor technologiczny w Gearbox Software, współzakładała radę doradców Direct 3D w Microsofcie, pomagała także w rozwoju funkcji CUDA w Nvidii.

eurogamer.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4935 dnia: Listopada 25, 2013, 11:37:30 am »
Patrząc na jakosć grafiki w Halo to ja nie wiem czy to dobra wiadomość :lol:

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 695
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4936 dnia: Listopada 25, 2013, 12:00:07 pm »
Ja bym się nie śmiał, jak na 360-ke to zajebiste rzeczy z nią zrobili przy okazji H4.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4937 dnia: Listopada 25, 2013, 12:44:09 pm »
Szacun, Halo 4 jak na X360 wyglądało fantastycznie. Aż nie mogę się doczekać targów E3 - tym bardziej.

Podobno na VGX pokażą teaser z Crasha na PS4 - zaangażowano do prac Marka Cerny'ego (patrząc na Knacka, nie wiem czy to dobrze, ale w końcu pracował przy poprzednich odsłonach) - był przeciek na Twitterze. Marka nie należy do Activision, ale nikt nie chce niczego ujawniać, żeby zaskoczenie było jeszcze większe. Sony jest świadome, jak bardzo ludzie chcą powrotu małego rudzielca. Sam cholernie cieszyłbym się, gdyby jamraj stał się nową maskotką PS4. Tak jak dla PS3 był to Sackboy.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 111
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4938 dnia: Listopada 25, 2013, 13:03:44 pm »
Żeby nie było jednak tak, że faktycznie jest powrót Crasha, ale robi go Activision jako strzelaninę na owoce z otwartym światem itp. wynalazki.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4939 dnia: Listopada 25, 2013, 13:21:16 pm »
Nie ma takiej możliwości. A pół-otwarty/otwarty świat? Proszę bardzo. Pierwszy Jax&Daxter, który był swoistym Crashem w innej skórze, pokazał, że można.

Marins

  • Gość
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4940 dnia: Listopada 25, 2013, 15:07:36 pm »
Cytuj
Portal Chipworks postanowił przyjrzeć się bliżej jednostce APU w konsoli PS4 i dosłownie przekroił ją na pół i wykonał kilka zdjęć. Wynika z nich, że przy jego produkcji użyto 28nm technologii wykonania która w tym momencie jest najnowszą i najlepszą technologią w której można wyprodukować procesory. W pierwszym kwartale przyszłego roku prawdopodobnie ruszy produkcja procesorów w technologii 20nm co pozwoli na obniżenie kosztów ale wprowadzenie jej do PS4 zajmie nie mniej niż rok, więc dopiero gdzieś w 2015 takie konsole mogą trafić na rynek, być może dopiero wtedy zaważymy bardziej widoczną obniżkę ceny PlayStation 4.

APU konsoli ma wymiary 328mm ² i zawiera 20 jednostek obliczeniowych a nie jak wcześniej podawano 18, czyli można powiedzieć, że PS4 ma trochę mocy w zanadrzu. W APU jest prawdopodobnie zamontowany procesor graficzny Radeona HD 7870 którego ceny dla komputerów PC zaczynają się od 677 zł. Karta ta znajduje się w segmencie super wydajnych kart graficznych na portalu benchmark a dokładnie zajmuje 16 miejsce oraz jest tylko dwa razy słabsza od najlepszej karty na rynku, tj. GeForce GTX 690. Można zatem powiedzieć, że najlepsze PC aż tak bardzo nie górują w tej chwili nad PS4 pod kątem mocy obliczeniowej.


andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4941 dnia: Listopada 25, 2013, 15:14:35 pm »
Ahh, zajebiście się wspomina teraz te sekretne przejścia w Carsh'u 3... :roll:
No ciekaw jestem bardzo, czy branża w dzisiejszych czasach jest w stanie wydać na świat grę na wzór legendarnej serii z PSX.



Moja pierwsza gra na PSOne <3 :roll:

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4942 dnia: Listopada 25, 2013, 16:16:44 pm »
To przecież nie byłoby trudne. Mechanika prosta, levele mało skomplikowane, walki z bossami do bólu schematyczne. W Crashu robił bohater, klimat, otoczka i dość trudna rozgrywka, jeśli myślało się o wyciśnięciu maksimum z tego tytułu. Nie biłbym piany z powodu kurokrada i ujmował zdolności devom, bo przy odpowiednim podejściu na pewno dostalibyśmy świetny tytuł. Porównanie może nie do końca na miejscu, ale popatrz na Raymany. Rewelacyjne, rozbudowane gierki, których protoplasta analogicznie, jak w przypadku Crasha też wyszedł na psx.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4943 dnia: Listopada 25, 2013, 16:24:55 pm »
Activision potwierdziło, że nadal mają do Crasha i lepiej niech go nie wskrzeszają, bo skończy jak ostatnie podrygi Spyro.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4944 dnia: Listopada 25, 2013, 18:57:57 pm »
No przecież na Twitterze zdementowano tę informację, że dalej mają Crasha. Coś jest na rzeczy.

Co do newsa, który wrzucił Marins - wygląda na to, że gry na PS4 za 3-4 lata, niejednokrotnie nas zaskoczą.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4945 dnia: Listopada 25, 2013, 21:04:56 pm »
Forbidden Siren na PS4 na liście tytułów w informacji prasowej Sony

http://www.gram.pl/news/2013/11/25/forbidden-siren-na-ps4-na-liscie-tytulow-w-informacji-prasowej-sony.shtml

Cytuj
Studia Sony Computer Entertainment z całego świata pracują nad ponad 30 tytułami, takimi jak inFAMOUS: Second Son, The Order: 1886, Siren, Helldivers, Shadow of the Beast oraz Everybody’s Gone to The Rapture – czytamy w informacji prasowej. – 20 spośród tych gier ukaże się w ciągu roku od premiery konsoli, a 12 nie należy do żadnej z istniejących serii.

 :yes_anim:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4946 dnia: Listopada 25, 2013, 21:19:37 pm »
Pewnie remake port w 1080p <ok>

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4947 dnia: Listopada 25, 2013, 21:52:35 pm »
Forbidden Siren na PS4 na liście tytułów w informacji prasowej Sony

http://www.gram.pl/news/2013/11/25/forbidden-siren-na-ps4-na-liscie-tytulow-w-informacji-prasowej-sony.shtml

Cytuj
Studia Sony Computer Entertainment z całego świata pracują nad ponad 30 tytułami, takimi jak inFAMOUS: Second Son, The Order: 1886, Siren, Helldivers, Shadow of the Beast oraz Everybody’s Gone to The Rapture – czytamy w informacji prasowej. – 20 spośród tych gier ukaże się w ciągu roku od premiery konsoli, a 12 nie należy do żadnej z istniejących serii.

 :yes_anim:
Byłoby super :)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4948 dnia: Listopada 25, 2013, 21:53:54 pm »
Pewnie remake port w 1080p <ok>

Przydałby się, bo Siren na PS3 było czasem niegrywalne przez ten żenujący spadek fps.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4949 dnia: Listopada 26, 2013, 09:02:36 am »
Forbidden Siren na PS4 na liście tytułów w informacji prasowej Sony

http://www.gram.pl/news/2013/11/25/forbidden-siren-na-ps4-na-liscie-tytulow-w-informacji-prasowej-sony.shtml

Cytuj
Studia Sony Computer Entertainment z całego świata pracują nad ponad 30 tytułami, takimi jak inFAMOUS: Second Son, The Order: 1886, Siren, Helldivers, Shadow of the Beast oraz Everybody’s Gone to The Rapture – czytamy w informacji prasowej. – 20 spośród tych gier ukaże się w ciągu roku od premiery konsoli, a 12 nie należy do żadnej z istniejących serii.
Oby to był pełnoprawny sequel albo remake, bo  Blood Curse był  jednym z najlepszych horrorów na ps3  :)

Marins

  • Gość
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4950 dnia: Listopada 26, 2013, 10:26:49 am »

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4951 dnia: Listopada 26, 2013, 16:55:39 pm »

lupinator

  • Gość
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4952 dnia: Listopada 26, 2013, 19:38:39 pm »
Jestem po ograniu dema Knacka (demo podzielone na kilka etapów z różnych miejsc w grze) i mam bardzo średnie wrażenia. Sama gra przede wszystkim nie robi najmniejszego wrażenia graficznie i przez większość czasu wyglądała rodem jak z PS3. Gameplay nudny, ale to wszyscy wiedzą i albo się dwa klawisze lubi albo nie. Za imponujące można by uznać elementy z których składa się Knack, bo rozpadanie (szczególnie największego) robi wrażenie. Tylko że nic z tego wrażenia nie zostaje kiedy sekundę później framerate spada na łeb i szyję. To samo przy kilku dużych wrogach więcej - po prostu porażka. Z technicznej strony pochwalić można jedynie rozdzielczość i wykonanie postaci.

Sama wygląd konsoli z bliska dla mnie zupełnie nieimponujący - ot, czarna toporna bryła trochę jak PS2.

No i najbardziej smutne wrażenia miałem odnośnie pada, który na obrazkach bardzo mi się podobał. Moim pierwszym odczuciem był fakt, że jest absolutnie za lekki, bo z tego samego powodu nie lubiłem Sixaxisa. Wykonanie na pierwszy rzut oka też nie powala i wszystko wydaje się raczej tandetne. Gałki były dla mnie za małe i ustawione za blisko środka, a przy naciskaniu R2 i L2 bałem się, że się złamią, co oczywiście irracjonalne. Touchpad  jakoś też w tym miejscu specjalnie nie porywa. Podejrzewam, że w kolejnych spotkaniach i we własnym domu zdecydowanie padzik zyskuje, ale pierwszy raz mieliśmy nieudany niestety.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4953 dnia: Listopada 26, 2013, 19:50:57 pm »
jest absolutnie za lekki

Gałki były dla mnie (...) ustawione za blisko środka

A jak to się ma do DS3, od którego pad jest zdecydowanie cięższy i ma większy rozstaw gałek?

lupinator

  • Gość
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4954 dnia: Listopada 26, 2013, 19:54:34 pm »
A jak to się ma do DS3, od którego pad jest zdecydowanie cięższy i ma większy rozstaw gałek?
Tak, że na DS4 się inaczej ręce trzyma.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 695
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4955 dnia: Listopada 26, 2013, 19:59:29 pm »
Making of reklamy PS4:

Marins

  • Gość

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4957 dnia: Listopada 27, 2013, 10:32:40 am »
To już w tym Jabłku prędzej doszukiwałbym się symbolu Crasha ;p

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4958 dnia: Listopada 27, 2013, 10:35:41 am »
Czyli osadzenie całości akcji w czasach Francisa Drake'a możemy już uznać za niebyłe, skoro na sesji motion capture uwidoczniono karabin AK? ;)

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: PlayStation 4 - Temat Główny
« Odpowiedź #4959 dnia: Listopada 27, 2013, 10:43:09 am »
Czyli osadzenie całości akcji w czasach Francisa Drake'a możemy już uznać za niebyłe, skoro na sesji motion capture uwidoczniono karabin AK? ;)

Poważnie ktoś sądził, że to będzie gra a'la AC4?  :lol: