Autor Wątek: Horizon: Zero Dawn  (Przeczytany 122319 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #200 dnia: Sierpnia 25, 2015, 14:54:30 pm »
Pomyślcie jak bardzo nigdy Xone nie będzie generował takiej grafiki. xD
Nie wiem, po co znowu zaczynać wojenkę w temacie, ale skoro już przy tym jesteśmy na razie z tego, co dane mi było przeczytać malkontenci dojebali się do stalowych drzew i krzewów ("time lapse" wideo powinno mieć bujającą się roślinność) oraz ich ogólnego wyglądu. Heh.
Chyba jednak rzeczywiście większość ludzi to idioci. Wiadomo że roślinność się buja co było widoczne na e3, tylko tutaj akurat mieli wyłączony wiatr bo prezentacja dotyczyła chmur.

A chmury wyglądają rewelacyjnie. Ta gra razem z uncharted 4 to będzie prawdziwy nemezis dla xbotów i blacharzy.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 25, 2015, 14:57:49 pm wysłana przez Wulfen »

tropik79

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 621
  • Reputacja: -7
  • Who's the boss?!
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #201 dnia: Sierpnia 25, 2015, 14:57:08 pm »
Chmury srury.
Te poniekąd przepiękne chmurzątka przemieszają się przez pół dnia o kilkaset metrów, czy nie powinny zapier**lać po nieboskłonie?
(L)

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #202 dnia: Sierpnia 25, 2015, 14:59:09 pm »
pewnie kwestia kilku suwaczków

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 263
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #203 dnia: Sierpnia 25, 2015, 14:59:30 pm »
Przeciez uplyw czasu w grze jest inny. Nie uwazasz, ze wygladaloby to komicznie gdyby poruszaly sie tak jak powinny sie poruszac w stosunku do uplywajacego czasu w grze? Przeciez to by nienaturalnie zapierdalalo po niebie.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 263
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #204 dnia: Sierpnia 25, 2015, 15:06:19 pm »
No i moze doba w grze wlasnie trwa te 30 min. Kumasz?

tropik79

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 621
  • Reputacja: -7
  • Who's the boss?!
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #205 dnia: Sierpnia 25, 2015, 15:08:17 pm »
Przeciez uplyw czasu w grze jest inny. Nie uwazasz, ze wygladaloby to komicznie gdyby poruszaly sie tak jak powinny sie poruszac w stosunku do uplywajacego czasu w grze? Przeciez to by nienaturalnie zapierdalalo po niebie.
Może i tak, jakoś w Wiedźminie jak oglądam timelapse wygląda jakby poruszały się szybciej. Nevermind ;)
(L)

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #206 dnia: Sierpnia 25, 2015, 15:08:18 pm »
Przeciez uplyw czasu w grze jest inny. Nie uwazasz, ze wygladaloby to komicznie gdyby poruszaly sie tak jak powinny sie poruszac w stosunku do uplywajacego czasu w grze? Przeciez to by nienaturalnie zapierdalalo po niebie.
Tyle ile tutaj przesuwają się chmury w dobę, w naszym świecie przesuneły by się w 15-30 minut.
 Muszą w tamtym świecie mieć naprawdę przejebane, jeśli dobra twa 30 minutek ;)
chodzi o to że chmury  w grze nie mogą się tak szybko przesuwać jak w rzeczywistości, bo w grze czas płynie znacznie szybciej i widziałbyś podczas gry strasznie szybko zmieniające się niebo. Tutaj na prezentacji akurat mogliby to przyspieszyć, ale w grze nie mogą tego zrobić,a jeśli tak to tylko nieznacznie.

tropik79

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 621
  • Reputacja: -7
  • Who's the boss?!
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #207 dnia: Sierpnia 25, 2015, 15:09:31 pm »
Spoko, mój móżg tego nie ogarnął, wydawało mi że w Wiedźminie idą szybciej.
(L)

iko

  • Gość
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #208 dnia: Sierpnia 25, 2015, 15:16:19 pm »

Gdyby nie było konkurencji, to raczej nie mielibyśmy TAKICH gier. Tylko się cieszyć.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #209 dnia: Sierpnia 25, 2015, 15:18:19 pm »
Jaka kompromitacja. lol

iko

  • Gość
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #210 dnia: Sierpnia 25, 2015, 15:21:46 pm »
Co by było gdyby Sony tworzyło teraz gry i istniało tylko PlayStation.  ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #211 dnia: Sierpnia 25, 2015, 15:22:23 pm »
(nie wiem, czemu zielarz sie tak dojebywal do tego )
Ja, pomimo iż nie grałem, dalej się do tego dojebuję. Denerwuje mnie to mocno. Tak jakby tam stale piździło po 200 km/h ;) Ewentualnie jelly drzewa.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 263
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #212 dnia: Sierpnia 25, 2015, 15:24:19 pm »
(nie wiem, czemu zielarz sie tak dojebywal do tego )
Ja, pomimo iż nie grałem, dalej się do tego dojebuję. Denerwuje mnie to mocno. Tak jakby tam stale piździło po 200 km/h ;) Ewentualnie jelly drzewa.
Tyle, ze tak nie jest. Jest czas w grze, ze jest wichura a jest czas, ze drzewka sa spokojne.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #214 dnia: Sierpnia 25, 2015, 22:33:54 pm »
(nie wiem, czemu zielarz sie tak dojebywal do tego )
Ja, pomimo iż nie grałem, dalej się do tego dojebuję. Denerwuje mnie to mocno. Tak jakby tam stale piździło po 200 km/h ;) Ewentualnie jelly drzewa.
Proponuję czasem wyłączyć konsolę i pochodzić choćby po górach. Mówię to bez dojebki (serio!), ostatnio obserwowałem przyrodę właśnie pod wiedźmaczym kątem. W mieście fakt, nic się nie rusza, ale jak człowiek opuści gęstą zabudowę okazuje się, że programiści jakoś strasznie nie przesadzili.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #215 dnia: Sierpnia 25, 2015, 22:58:53 pm »
No, jak halny daje to drzewa wyrywa i robi się z dolin krajobraz post-apo, więc muszę stwierdzić, że twórcy nawet za słabo ustawili wietrze suwaki :troll:

Mrocz

  • Gość
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #216 dnia: Sierpnia 25, 2015, 23:45:15 pm »
Akurat zgodzę się z Xellem, że wiatr w wiedźminie nie jest ani trochę przesadzony. Zapraszam na Kaszubskie klimaty. Normalnie osady jak Biały Sad na żywo ;)

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #217 dnia: Sierpnia 26, 2015, 00:56:00 am »
 ja mieszkam na pomorzu, zaraz obok mam las i takiego wiatru jak w wiedźminie nie widziałem od dawna.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #218 dnia: Sierpnia 26, 2015, 08:28:31 am »
http://killzone.dl.playstation.net/killzone/horizonzerodawn/presentations/Siggraph15_Schneider_Real-Time_Volumetric_Cloudscapes_of_Horizon_Zero_Dawn.pdf
Zmiażdżony jestem. Mało, która gra oferuje więcej niż statyczne, płaskie chmury, a tutaj taki pocisk. Dobrze, że mamy studia sony, które z każdą kolejną produkcją motywują całą branżę do doskonalenia swoich umiejętności.
Chciałbym zobaczyć to wszystko w bardziej szalonej wersji, np na helghanie, albo w motorstormie.. Chociaż może nawet w Horizon będzie mega burza z piorunami, w końcu pokazali już robo-ptoka z wyładowaniami elektrycznymi.  8)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 106
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #219 dnia: Sierpnia 26, 2015, 08:48:29 am »
Być może teraz chmury przejdą moją kontrole jakości.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #220 dnia: Sierpnia 26, 2015, 09:16:07 am »
Na twoim tv chmury będą zbyt pomarańczowe.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 106
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #221 dnia: Sierpnia 26, 2015, 09:24:05 am »
Chciałbym.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #222 dnia: Sierpnia 26, 2015, 09:48:25 am »
Raczej zbyt niebieskie przy takim balansie bieli.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #223 dnia: Sierpnia 26, 2015, 09:50:14 am »
Raczej zbyt niebieskie przy takim balansie bieli.

Zamiast analizować Bravizje. Umówmy się, że po prostu będą w innym kolorze niż pierwotny zamysł deweloperów ;) Powiedzmy zielone :D

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #224 dnia: Sierpnia 26, 2015, 09:55:23 am »
http://killzone.dl.playstation.net/killzone/horizonzerodawn/presentations/Siggraph15_Schneider_Real-Time_Volumetric_Cloudscapes_of_Horizon_Zero_Dawn.pdf
Zmiażdżony jestem. Mało, która gra oferuje więcej niż statyczne, płaskie chmury, a tutaj taki pocisk. Dobrze, że mamy studia sony, które z każdą kolejną produkcją motywują całą branżę do doskonalenia swoich umiejętności.
Chciałbym zobaczyć to wszystko w bardziej szalonej wersji, np na helghanie, albo w motorstormie.. Chociaż może nawet w Horizon będzie mega burza z piorunami, w końcu pokazali już robo-ptoka z wyładowaniami elektrycznymi.  8)

Czyli standardowo studia od Sony mówią kiedy zaczyna się nowa generacja 8) Potem w kolejce ustawiają się developerzy multiplatformowi, a na końcu stawki exy na WiiU i One.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #225 dnia: Sierpnia 26, 2015, 09:56:30 am »
Cos mi sie nie zgadza, gdyz na tym gameplay'u z E3 - tam drzewa sie poruszaly i to bardziej naturalnie niz w wiedzimnie trzecim.. czyzby to tylko pokaz ktory skupic mial nasza uwage na chumrach.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #226 dnia: Sierpnia 26, 2015, 10:00:44 am »
Cos mi sie nie zgadza, gdyz na tym gameplay'u z E3 - tam drzewa sie poruszaly i to bardziej naturalnie niz w wiedzimnie trzecim.. czyzby to tylko pokaz ktory skupic mial nasza uwage na chumrach.

Wyłączyli wiatr pewnie albo coś. Ja bym na to nie zwracał uwagi :)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #227 dnia: Sierpnia 26, 2015, 11:25:31 am »
Cos mi sie nie zgadza, gdyz na tym gameplay'u z E3 - tam drzewa sie poruszaly i to bardziej naturalnie niz w wiedzimnie trzecim.. czyzby to tylko pokaz ktory skupic mial nasza uwage na chumrach.

Wyłączyli wiatr pewnie albo coś. Ja bym na to nie zwracał uwagi :)

Dlatego wlasnie o tym pisalem. Wg. Mnie nie ma takze ze czym przejmowac.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #228 dnia: Sierpnia 26, 2015, 11:45:12 am »
Ale przecież o tym każdy wie, ja wrzucając uwagę do posta BoBaNa i Wulfen także wczoraj o tym napisał.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #229 dnia: Sierpnia 26, 2015, 13:57:46 pm »
Takie przywiązanie uwagi do chmur w grze... żeby tylko nad fabułą i gameplayem tak samo się trzęśli.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #230 dnia: Sierpnia 26, 2015, 13:59:07 pm »
Po tym co widzielismy raczej nie ma miejsca do obaw. 8)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #231 dnia: Sierpnia 26, 2015, 15:09:22 pm »
Takie przywiązanie uwagi do chmur w grze... żeby tylko nad fabułą i gameplayem tak samo się trzęśli.
Fajnie że przyszedłeś, szkoda że już musisz iść.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #232 dnia: Sierpnia 26, 2015, 18:42:50 pm »
Takie przywiązanie uwagi do chmur w grze... żeby tylko nad fabułą i gameplayem tak samo się trzęśli.

Zatrudnili ludzi od New Vegas i Wiedźmina 3. No, fabuła jest zagrożona.

Mrocz

  • Gość
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #233 dnia: Sierpnia 26, 2015, 19:49:54 pm »

Takie przywiązanie uwagi do chmur w grze... żeby tylko nad fabułą i gameplayem tak samo się trzęśli.

Zatrudnili ludzi od New Vegas i Wiedźmina 3. No, fabuła jest zagrożona.

Cóż. Powinni od Gearsów. By postacie były głębokie.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #234 dnia: Sierpnia 26, 2015, 20:38:48 pm »
 :lol:

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 721
  • Reputacja: 74
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #235 dnia: Sierpnia 27, 2015, 23:22:01 pm »

lupinator

  • Gość
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #236 dnia: Sierpnia 27, 2015, 23:56:43 pm »
Tak samo ładne chmury były z tego co pamiętam  w Red Dead Redemption. A tak poza tym to w ciągu jednego dnia rano i wieczorem nie zobaczysz tych samych chmur jak na gifie.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 721
  • Reputacja: 74
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #237 dnia: Sierpnia 28, 2015, 07:56:52 am »
Moze w Super Mario 64 tez takie byly? Tzn. wolumetryczne z symulacja przenikania swiatla, rzucajace cienie na siebie nawzajem?

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #238 dnia: Sierpnia 28, 2015, 12:57:10 pm »
 :lol:

Mrocz

  • Gość
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #239 dnia: Sierpnia 28, 2015, 13:04:01 pm »
Moze w Super Mario 64 tez takie byly? Tzn. wolumetryczne z symulacja przenikania swiatla, rzucajace cienie na siebie nawzajem?

W Super Mario były ryby unikające postaci. Coś co Call of Duty zrobiło dopiero przy wejściu na tę generację.