Autor Wątek: Horizon: Zero Dawn  (Przeczytany 122301 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 263
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #560 dnia: Stycznia 30, 2017, 19:17:55 pm »


Wyglada to wszystko dobrze.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #561 dnia: Stycznia 30, 2017, 19:28:13 pm »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #562 dnia: Stycznia 30, 2017, 19:29:02 pm »
Chyba kiedy ludzkość wygineła i ziemię przejęły maszyny, to ludzie rozmnażali się z krewnymi, bo twarze postaci wyglądają jak jakiś downów  :-?

http://i.imgur.com/kPfLAJr.gifv

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 982
  • Reputacja: 132
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #563 dnia: Stycznia 30, 2017, 19:34:51 pm »
Bardziej wygląda to tak, jakby biali mieszali geny z czarnymi i ci drudzy jednak powoli wygrywają ewolucyjną walkę.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 570
  • Reputacja: 252
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #564 dnia: Stycznia 30, 2017, 19:44:58 pm »
Bardziej wygląda to tak, jakby biali mieszali geny z czarnymi i ci drudzy jednak powoli wygrywają ewolucyjną walkę.

Dobre  xD

el becetol

  • Gość
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #565 dnia: Stycznia 30, 2017, 20:46:04 pm »
Chyba kiedy ludzkość wygineła i ziemię przejęły maszyny, to ludzie rozmnażali się z krewnymi, bo twarze postaci wyglądają jak jakiś downów  :-?

http://i.imgur.com/kPfLAJr.gifv

Rasista!

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #566 dnia: Stycznia 30, 2017, 23:16:07 pm »


Zabójcze kłody? roboty eksplodują po wbiegnięciu na kłodę? Kiepska akcja :P

el becetol

  • Gość
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #567 dnia: Stycznia 30, 2017, 23:23:13 pm »
Zabójcze kłody?

Ktoś tu nie widział Oszukać Przeznaczenie 2

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #568 dnia: Stycznia 30, 2017, 23:33:40 pm »
Zabójcze kłody? roboty eksplodują po wbiegnięciu na kłodę? Kiepska akcja



andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #569 dnia: Stycznia 30, 2017, 23:34:33 pm »
A no fakt, zdarza się :D

Obejrzałem ten filmik wyżej, który wstawił Windo, gierka wygląda mega. Świat przeogromny, gameplayowo, struktura questów mocno czerpie z Wieśka i jego wiedźmińskich zmysłów. Walka może dawać radę, patenty z łukiem, i innymi gadżetami wyglądają na prawdę ciekawie. Szykuje się PS'owy Wiedźmin w prehistoryczno-mecha-post-apo klimacie.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 982
  • Reputacja: 132
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #570 dnia: Stycznia 30, 2017, 23:38:42 pm »
Machine kill, Machine kill. Ehh po co to, mam nadzieję, że będzie można wyłączyć.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #571 dnia: Stycznia 30, 2017, 23:41:19 pm »
Tez mi jakimś codem, lolem czy innym diablo zalatuje. No ale w Wieśku też można było włączyć te śmieszne hitpointy o ile pamiętam. Raczej będzie można z menu wyłączyć spokojnie.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 982
  • Reputacja: 132
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #572 dnia: Stycznia 31, 2017, 11:35:53 am »
W Photo Mode będzie można dowolnie manipulować czasem :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #573 dnia: Stycznia 31, 2017, 11:44:05 am »
W Photo Mode będzie można dowolnie manipulować czasem :)
W czasie to ja przewiduję kolejne gównoburze, w System Warsach, jak się zacznie porównywanie pikselków, kolorków i ziarenek; bo to "fotomołd", a to z "szer", a to z aparatu.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 982
  • Reputacja: 132
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #574 dnia: Stycznia 31, 2017, 11:55:12 am »
No tak też może być :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #575 dnia: Stycznia 31, 2017, 12:21:35 pm »



Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #576 dnia: Stycznia 31, 2017, 12:26:41 pm »
Co ten łysy z przodu trzyma w łapie?

el becetol

  • Gość
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #577 dnia: Stycznia 31, 2017, 12:29:31 pm »
Wygląda jak kamera 3d na gimbalu

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #578 dnia: Stycznia 31, 2017, 12:33:25 pm »
Co ten łysy z przodu trzyma w łapie?

Kieliszek szampana.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #579 dnia: Stycznia 31, 2017, 13:27:13 pm »
Propsy dla grubego z prawej, który testuje ławkę. Pewnie z tego samego drewna zrobione kłody w grze, skoro kasują roboty.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #580 dnia: Stycznia 31, 2017, 14:03:41 pm »
Propsy dla grubego z prawej, który testuje ławkę. Pewnie z tego samego drewna zrobione kłody w grze, skoro kasują roboty.
to juz drewno nie jest twarde i skrzydła nie urwie?

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #581 dnia: Stycznia 31, 2017, 15:06:40 pm »
Zależy czy brzoza.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk żeby każdy wiedział że mam iPhone i używam Tapatalk.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #582 dnia: Stycznia 31, 2017, 15:48:22 pm »
Propsy dla grubego z prawej, który testuje ławkę. Pewnie z tego samego drewna zrobione kłody w grze, skoro kasują roboty.
to juz drewno nie jest twarde i skrzydła nie urwie?
To było drzewo, nie drewno. Jako rolnik powinieneś chyba znać różnicę.

Enyłej.


Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #583 dnia: Stycznia 31, 2017, 16:10:45 pm »
Cytuj
There are multiple settings to adjust the HUD, also to nearly invisible

Cytuj
Mentioned performance drops were only in preview code, fixed in Gold Master. Sorry ;)

Cytuj
These are essentially dungeons placed through the world of Horizon. They obviously serve a great purpose in the overall story and were easily the most intriguing and exciting part of the game. It’s not clear how many are placed within the world, but they were incredibly challenging. A mix of puzzle solving, intense platforming and incredibly challenging battles with robots, these areas are unforgiving. They were also incredibly intriguing visually. Think of them as lairs that look like they have a robotic life of their own.

Mapa świata. :grin:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

kur**, jeszcze tylko miesiąc. :dance:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #584 dnia: Stycznia 31, 2017, 16:32:25 pm »
WICZER KILLER! 8)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 263
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #585 dnia: Stycznia 31, 2017, 16:48:58 pm »
Do wiedzmina to zeby sie oni chociaz zblizyli to bedzie dobrze.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #586 dnia: Stycznia 31, 2017, 16:55:34 pm »
Propsy dla grubego z prawej, który testuje ławkę. Pewnie z tego samego drewna zrobione kłody w grze, skoro kasują roboty.
to juz drewno nie jest twarde i skrzydła nie urwie?
To było drzewo, nie drewno. Jako rolnik powinieneś chyba znać różnicę.

człowiek po maturze powinien odróżniać rolnika od lesnika   :troll:

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #587 dnia: Stycznia 31, 2017, 17:26:46 pm »
Do wiedzmina to zeby sie oni chociaz zblizyli to bedzie dobrze.
Może będzie lepszy? Więcej wiary

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 263
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #588 dnia: Stycznia 31, 2017, 17:51:28 pm »
Do wiedzmina to zeby sie oni chociaz zblizyli to bedzie dobrze.
Może będzie lepszy? Więcej wiary
Moze, ale jak na razie to zbyt malo o tej grze jeszcze wiadomo zeby takie deklaracje robic.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #589 dnia: Stycznia 31, 2017, 20:14:39 pm »
Last Guardian mnie zepsuł, bo nie mogę patrzeć na ten interfejs zakrywający cały obwód ekranu, nie wspominając o kolorowych znacznikach na wrogach. Mimo to jestem jednak dobrej myśli. :)
PSN ID: WojtqGO

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 106
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #590 dnia: Stycznia 31, 2017, 20:23:51 pm »
To gra grafiki, no i może jeszcze fabuła będzie jakaś.
Ten cały gameplay to nudzi mnie już na samych filmikach plus jeszcze ten nieszczęsny hud którego ilości na ekranie Gran Turismo może zazdrościć nawet jak sobie włączy wszystko ;)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 263
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #591 dnia: Stycznia 31, 2017, 20:27:35 pm »
Kyo marudzi znaczy będzie dobra giera!

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #592 dnia: Stycznia 31, 2017, 20:47:07 pm »
Mnie opinia tego pseudo krytyka nie martwi, za to napawa mnie optymizm po wypowiedziach redakcji z 3 godzinnej eskapady z tą gra

Marins

  • Gość
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #593 dnia: Lutego 01, 2017, 00:11:24 am »
Po ostatnich pokazach:

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 982
  • Reputacja: 132
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #594 dnia: Lutego 01, 2017, 10:25:15 am »


<rzyga> #witcherkiller

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #595 dnia: Lutego 01, 2017, 10:36:22 am »
Jakieś to takie sztuczne  :-? Do tego jakieś dwa czarne downy...

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 106
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #596 dnia: Lutego 01, 2017, 10:41:16 am »
Naprawdę ciekaw jestem średniej ocen tej gry, może być ciekawie :naughty:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #597 dnia: Lutego 01, 2017, 10:47:56 am »
Najlepsze jest to, że grafika, gameplay, nawet i questy moga być zajebiste, a tutaj dowalą mordy downów, animacje downów i voice acting posrany i cała gra wygląda niedorzecznie. Trzeba będzie polski dubbing odpalić.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #598 dnia: Lutego 01, 2017, 10:50:06 am »
Tragedia te wstawki.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 263
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #599 dnia: Lutego 01, 2017, 10:53:04 am »
No ta animacja twarzy i voice acting to jest tragedia jakas.