Autor Wątek: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater  (Przeczytany 13130 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 659
  • Reputacja: 253
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« dnia: Maja 24, 2023, 22:32:47 pm »


Proszę przenieść do działu multi.

« Ostatnia zmiana: Maja 25, 2023, 01:34:07 am wysłana przez Sylvan Wielki »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Metal Gear Solid 3 Remake
« Odpowiedź #1 dnia: Maja 25, 2023, 08:09:34 am »



« Ostatnia zmiana: Maja 25, 2023, 08:12:41 am wysłana przez Kyokushinman »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 824
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #2 dnia: Maja 25, 2023, 12:19:27 pm »
Konami jest dziwne. Wiem, piszę o firmie, która swego czasu była topowym wydawcą i deweloperem gier, ale postanowiła odwrócić się od swoich korzeni, na rzecz pachinko i innych form pozyskiwania pieniędzy. Teraz jednak chcą przywrócić swoje marki, choć rekami innych developerów. Silent Hill było pierwsze, dostało cały pokaz na przedstawienie nowych produkcji, w tym remake'u drugiej części. Teraz Metal Gear Solid ma powrócić, także za sprawą remake'u, ale części trzeciej. Dlaczego?! Czy ktoś tam rzuca monetą? Może warto byłoby wziąć przykład z Capcomu i tego co robią z serią Resident Evil? No tak, Konami gier już nie robi. Tak czy inaczej, o ile w przypadku SH2 można to tłumaczyć popularnością (choć wciąż uważam, że lepiej zacząć od początku, tym bardziej, iż oryginał powstał na PSX'a), o tyle MGS3 jest raczej na równi z pierwszą częścią. Może odświeżenie grafiki do automatów patchinko ma z tym coś wspólnego, ale to tylko rynek japoński.

Sam trailer to kpina - najgorzej trzymana tajemnica w branży, od dawna wiemy, że powstaje. W związku z tym należałoby oczekiwać dobrej zajawki, a nie pseudo teasera. Wiem, co chcieli pokazać, uważam, że można było zrobić to dużo lepiej (znowu patrz pierwszy trailer RE2 Remake). Poza tym, od momentu prezentacji Snake'a powinna wystartować druga część trailera - już ze znanymi scenkami i rozgrywką w nowym wydaniu. Nawet przybliżonej daty premiery nie rzucili... Jak już kiedyś pisałem, MGS bez Kojimy to nie MGS. Nie oznacza to, że nikt nie może zrobić czegoś dobrego w tym IP. Nie wierzę jednak, że Chińczycy są do tego właściwymi ludźmi. Większe nadzieje pokładam w zapowiedziane również kolekcji starych MGS'ów. Oby tylko nie zepsuli portów.

Są jeszcze ponoć screeny:













Niby spoko, choć widać niedoróbki (np. na pierwszym screenie, pierwszy plan i asset ze skanu z automatyczną decymacją do tego problemy z UV i teksturą...). Postacie chyba niezbyt dobre. Poza tym, chyba zachowują oryginalny układ map, czy nawet wygląd drzew - wygląda to drętwo. Dlatego wolałbym, aby pracował przy tym lepszy zespół, albo samo Kojima Productions - mogliby wrzucić rzeczy, które chcieli, ale nie były możliwe na PS2. Szkoda.
« Ostatnia zmiana: Maja 25, 2023, 12:27:41 pm wysłana przez Zielarz »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 659
  • Reputacja: 253
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #3 dnia: Maja 25, 2023, 13:03:16 pm »
Cóż. Wystarczyło pokazać na kilka sekund Snejka, by świat oszalał. :grin: Mówi się, że powrócą także znani aktorzy głosowi.
Co do samej prezentacji - mnie najbardziej podobała się ta z GoW na E3. Nieśpieszny początek. Gracze zastanawiają się co to.
Następnie ujęcie na Kratosa i SZAŁ publiczności. Chwile potem długi, zachwycający pokaz rozgrywki.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #4 dnia: Maja 25, 2023, 13:38:48 pm »
Sam trailer to kpina - najgorzej trzymana tajemnica w branży, od dawna wiemy, że powstaje. W związku z tym należałoby oczekiwać dobrej zajawki, a nie pseudo teasera.

Plotki są już tak stare (ze 3 lata?), że skoro pokazali tak mało, przeczuwam, że była jakaś kasacja projektu i zaczęli go na nowo.

Na razie ciężko powiedzieć, co z tego będzie. Z jednej strony grafika na trailerze momentami naprawdę świetnie wyglądała, z drugiej, to jest teaser i to jeszcze taki lekko w stylu Kojimy, czyli rzeczy, których w grze nie będzie (kto pamięta trailer MGS3 - Vice City?). Wygląd przeciwników jest jednym z takich znaków ostrzegawczych, że trailer to mogła być najładniejsza rzecz w tej grze.

Co do remasterów starych części, mają mieć wycięte/podmienione treści na prawach autorskich, więc boję się, że stracą niektóre archiwalne prawdziwe nagrania dotyczące np. broni atomowej, już nie mówiąc o tym, że hiper przegięciem by było, gdyby z MGS 3 zniknęło Way to Fall, lub z MGS1 motyw główny od TAPPYego, posądzany o podobieństwo do piosenki ruskiego kompozytora Gieorgij Swiridowa. No chyba, że chodzi o usunięcie nazwiska Kojima, bo przecież jest firma o takiej nazwie ;)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 824
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #5 dnia: Maja 25, 2023, 15:08:21 pm »
Mówi się, że powrócą także znani aktorzy głosowi.

Tak, tylko czy zostaną nagrani na nowo, czy użyją to co jest ;). Możliwe, że jednak nagrają na nowo, bo kilka miesięcy temu były "ruchy" kilku aktorów.

Plotki są już tak stare (ze 3 lata?), że skoro pokazali tak mało, przeczuwam, że była jakaś kasacja projektu i zaczęli go na nowo.

Kasacji chyba nie było, bo od początku MGS3 powiązany był z Virtuos'em (chyba, że już nie jest, w końcu Konami oficjalnie nie podało developera - co też jest ciekawe). Chińczycy to raczej są asset studiem, remake wymaga czegoś więcej. Gra może być nawet blisko ukończenia, tylko Konami decyduje się kiedy ją wydać.

to jest teaser i to jeszcze taki lekko w stylu Kojimy,

Kojima tego typu teasery robił lepiej. Tutaj widać, że zamysł nie został dobrze zrealizowany.

Co do remasterów starych części, mają mieć wycięte/podmienione treści na prawach autorskich, więc boję się, że stracą niektóre archiwalne prawdziwe nagrania dotyczące np. broni atomowej, już nie mówiąc o tym, że hiper przegięciem by było, gdyby z MGS 3 zniknęło Way to Fall, lub z MGS1 motyw główny od TAPPYego, posądzany o podobieństwo do piosenki ruskiego kompozytora Gieorgij Swiridowa. No chyba, że chodzi o usunięcie nazwiska Kojima, bo przecież jest firma o takiej nazwie ;)

To, że będzie sporo rzeczy wyciętych to jest raczej pewne. Materiały wideo, lokowane produkty, itd. Gorzej w tej kwestii wygląda MGS4, ale ten może nigdy nie wyjść, bo za dużo przy nim roboty - może nawet łatwiej byłoby zrobić remake bez wykorzystywania kodu źródłowego ;). Niestety, oryginał to oryginał. Szkoda tylko, że nie można od tak włożyć płytki do PS5 i odpalić. 

EDIT: Przedstawiciel Konami odpowiedział na pytanie o developera - to studio Konami wspierane przez Virtuosa. Ciekawe, coś czuję, że to Virtuos wspierany przez Konami.
« Ostatnia zmiana: Maja 25, 2023, 16:45:07 pm wysłana przez Zielarz »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 824
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #6 dnia: Maja 30, 2023, 20:35:29 pm »
Konami udzieliło kilku odpowiedzi. Głosy postaci to jednak oryginalne nagrania, a nie nowe (niby dobrze, choć śmierdzi minimalizmem ;) ), Kojima nie bierze udziału przy produkcji (szok), a grę tworzy niby zespół Konami (czyli ci co zostali lub nowi pracownicy) przy pomocy Virtuosa. Jeśli remake odniesie sukces i gracze będą chcieli więcej to pewnie będą następne.

Mateo

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 30-09-2017
  • Wiadomości: 299
  • Reputacja: 7
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #7 dnia: Maja 31, 2023, 10:56:09 am »
Sprzeda się na bankowo. Snake Eater to najlepsza gra Kojimy. ;)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 824
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #8 dnia: Maja 31, 2023, 11:41:40 am »
Sprzeda się na bankowo.

I tak i nie. To będzie gra raczej pod fanów, bo rozgrywka chyba będzie po staremu. Jeśli nie zrobią odpowiedniej aktualizacji, to będzie dość archaiczna i może odstraszyć nowych graczy. Poza tym, chronologicznie MGS3 jest pierwszą grą, ale jako wprowadzenie do świata MGS, nie wiem, czy to dobry wybór. Fani zaś mogą, ale nie muszą kupić - już teraz jest wyczuwalna niepewność (brak gameplayu nie pomaga w tym) i mam wrażenie, że Master Collection wywołało większy entuzjazm niż remake.

Ostatecznie, wszystko zależy od tego, ile ten remake kosztuje Konami - możliwe, że nawet taka sobie sprzedaż może być wystarczająca.

Snake Eater to najlepsza gra Kojimy. ;)

Kwestia bardzo dyskusyjna. Jedna z najlepszych na pewno.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #9 dnia: Maja 31, 2023, 20:43:26 pm »
Trójka jest mega, ale jedynka lepsza.
Nie no rozgrywka musi być po nowemu bez jaj coś ala piątka.
Jak nie to niech sobie gdzieś ten remake wsadzą.

Kolekcja nie robi na mnie wrażenia z tego względu, że mgs 1 to będzie pikseloza a dwójka i trójka raczej nadal w 720p.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 824
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #10 dnia: Maja 31, 2023, 21:54:55 pm »
Trójka jest mega, ale jedynka lepsza.

Dokładnie ;).

Nie no rozgrywka musi być po nowemu bez jaj coś ala piątka.
Jak nie to niech sobie gdzieś ten remake wsadzą.

Też tak myślałem, po to robisz remake żeby gra była bardziej współczesna, nie tylko wizualnie. Poza tym, skoro oryginał ma być dalej zachowany, tym bardziej jest dużo miejsca na zmiany. Niestety, widząc screeny, mam co do tego obawy. Skoro zachowują stary rozkład lokacji, kształt drzew, czy krawędzie urwiska (chyba z betonu odlane od linijki), to raczej po to, aby gra działała po staremu. W notce od twórców było o wiernym odtworzeniu. Do tego nie robi to żadne topowe studio. Stąd moje obawy. Może się mylę, ale daje 95% na to, że nie będzie się praktycznie różnić pod względem rozgrywki od Subsistance. Jakieś drobne usprawnienia może dodadzą, ale za wiele nie oczekuję.

Gdyby za remake odpowiadał Kojima i jego zespół, wtedy pewnie byłoby to coś jak MGSV.

Kolekcja nie robi na mnie wrażenia z tego względu, że mgs 1 to będzie pikseloza a dwójka i trójka raczej nadal w 720p.

Ja na to patrzę w kontekście zachowania tych gier. Najchętniej zagrałbym w oryginały na właściwym sprzęcie, ale nie jest to takie proste. Dlatego z chęcią przyjmę wersje, które pójdą na PS4 i PS5 (a i w domyśle PS6). Niemniej mam nadzieję, że jakieś usprawnienia obrazu będą obecne - przynajmniej rozdzielczość.

Swoją drogą, fajnie gdyby Konami zainwestowało w remastera MGS4. Pewnie byłaby to trudna robota, bo trzeba by masę kodu napisać na nowo, lub sprytnie emulować. Może lepiej byłoby zrobić remake, czyli wszystko od nowa ;). Ciekawe jak by sobie poradził z tym Bluepoint - o efekt końcowy byłby, spokojny.
« Ostatnia zmiana: Maja 31, 2023, 21:56:44 pm wysłana przez Zielarz »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #11 dnia: Maja 31, 2023, 22:33:34 pm »
Niech chociaż w tej kolekcji zaleją pikseloze z jedynki jak robi to duckstation i 4k.
Dwójka i trójka to chyba też nie problem aby to poszło w 4k60fps.

MGS4 być może będzie w volume 2.

Co ten Bluepoint robi? Niby w Demonach jest słyszalny dźwięk Rexa, ale patrząc na ruch Konami teraz to chyba jednak to nie mgs. Może Remake Bloodborne?
Z drugiej strony była kiedyś plotka, że ludzie od nas robią remaster tj. Ci sami co Dark Souls.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 375
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #12 dnia: Maja 31, 2023, 23:11:30 pm »
Bluepoint nie robi żadnego remake ani remaster tylko coś nowego od 0. Nie wiadomo tylko czy nowe IP czy kolejna część jakiegoś istniejącego.

Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka


Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 824
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwca 01, 2023, 09:17:29 am »
MGS4 być może będzie w volume 2.

Tego oczekują fani, ale wydaje mi się, że tak nie będzie. Po pierwsze, taki port wymaga grzebania w oryginalnym kodzie, nie bez powodu od 15 lat ta gra jest tylko na PS3. Ktoś sugerował nawet, że nie wiadomo, czy kod źródłowy jest dostępny. Równie dobrze można by zrobić remake, może nawet byłoby łatwiej (ale też koszt byłby większy). Druga sprawa, to osoba, która wypuszczała informacje na temat prezentacji, twierdzi, że MGS4 nie będzie częścią vol.2 ani żadnej innej. Może ewentualny sukces części 1-3 przekonałby Konami do inwestycji.

Dlatego pisałem o Bluepoint jako takie życzeniowe myślenie - oni świetnie radzą sobie z wykorzystaniem starego kodu. Mogliby nawet obyć się bez tego i wykorzystać to co jest na płytach z grą (po części) do ekstrakcji assetów i przełożenia na własny silnik (robili chyba coś takiego przy Demon's Souls). Jestem jednak przekonany, że byłby to długi proces, może nawet na 4-5 lat produkcji. Dlatego może lepiej byłoby zrobić to w całości od nowa, np. na silniku MGSV.

Co ten Bluepoint robi? Niby w Demonach jest słyszalny dźwięk Rexa, ale patrząc na ruch Konami teraz to chyba jednak to nie mgs. Może Remake Bloodborne?
Z drugiej strony była kiedyś plotka, że ludzie od nas robią remaster tj. Ci sami co Dark Souls.

Bluepoint nie robi żadnego remake ani remaster tylko coś nowego od 0. Nie wiadomo tylko czy nowe IP czy kolejna część jakiegoś istniejącego.

Ploteczki były różne. Jedna z tych, które krążyły po sieci razem z remakem MGS3 od Virtuosa (co się potwierdziło), mówiła, że powstaje też remake MGS1 i odpowiada za niego właśnie Bluepoint. Studio nawet teasowało to swego czasu, razem z kilkoma innymi grami (była tam też Castlevania). Bluepoint niby pracuje teraz nad grą od zera, ale można to rozumieć na wiele sposobów, a i mam wrażenie, iż mają więcej niż jeden zespół. Jak dla mnie to studio robi zbyt dobrą robotę, aby totalnie odcięli się od tworzenia remake'ów. Z drugiej strony, musieliby znacznie się powiększyć, a to na razie chyba nie miało miejsca.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 01, 2023, 09:20:12 am wysłana przez Zielarz »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 375
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwca 01, 2023, 09:25:19 am »
A to z grą od zera to nie było oficjalne info?

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 824
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwca 01, 2023, 12:25:36 pm »
Tak, zaraz po przejęciu przez Sony:

Cytuj
We have that original game development mindset in our hearts, and that’s what we’re now ready, finally ready with the support of Sony, to push forward and show what we can do, and show what PlayStation can do

To by sugerowało, że ich własna gra, choć nie musi to być nowe IP. Według LinkedIn nie mają dużo pracowników, 78 (choć nie każdy mógł zrobić update, ale to działa w dwie strony ;) ).

« Ostatnia zmiana: Czerwca 01, 2023, 12:28:51 pm wysłana przez Zielarz »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 824
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #16 dnia: Października 26, 2023, 09:25:42 am »
Konami pokazało trochę więcej.



Assety wyglądają fajnie, jednak widać naleciałości oryginału. Daje to taki dziwny efekt - jak wybierze się coś z bliska, jest fajnie, ale jak widać ograniczenia oryginalnej geometrii, to jest tak... pecetowo (kojarzy mi się ze starymi grami na PC - tekstury niby ostre, dużo obiektów, itp. ale wszystko takie sterylne i ostro ociosane). Do tego wszystko wydaje się do bólu poprawne, ale brakuje czegoś, np. Snake wypada tak... zwyczajnie?

Brakuje także bardziej klasycznego podejścia do trailerów, no ale do tego potrzeba Kojimy.

lupinator

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 14-06-2023
  • Wiadomości: 308
  • Reputacja: 3
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #17 dnia: Października 26, 2023, 10:06:39 am »
Konami pokazało trochę więcej.



Assety wyglądają fajnie, jednak widać naleciałości oryginału. Daje to taki dziwny efekt - jak wybierze się coś z bliska, jest fajnie, ale jak widać ograniczenia oryginalnej geometrii, to jest tak... pecetowo (kojarzy mi się ze starymi grami na PC - tekstury niby ostre, dużo obiektów, itp. ale wszystko takie sterylne i ostro ociosane). Do tego wszystko wydaje się do bólu poprawne, ale brakuje czegoś, np. Snake wypada tak... zwyczajnie?

Brakuje także bardziej klasycznego podejścia do trailerów, no ale do tego potrzeba Kojimy.
Miałem dokładnie takie same przemyślenia po obejrzeniu. Zagram na milion procent, bo już teraz ledwo wytrzymuję, żeby nie kupić skoszanionej Vol. 1, ale jest równie duża szansa, że będę po zagraniu Deltę równie oburzony co zachwycony. Mi najbardziej chyba przeszkadza na ten moment model twarzy Snake'a.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 824
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #18 dnia: Października 26, 2023, 12:02:22 pm »
Tak, wygląda inaczej, ale z drugiej strony, grafika promocyjna wydaje się ok (wpisuje się w stare rendery). Na pewno dziwnie wygląda z włosami bez bandany. Poza tym jest zwyczajny, nie widzę w nim głównego bohatera. Pytanie jak wypadać będą cutsceny. Zakładam, że będą 1:1, ale przy współczesnej grafice będzie to wyglądało bardzo sztucznie.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 375
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #19 dnia: Października 26, 2023, 13:59:43 pm »
No wygląda to generalnie mocno tak sobie, a sam trailer jest beznadziejny. Widać ewidentnie, że dev nie czuje klimatu i po prostu odklepie dokladnie to samo tylko z nową grafiką. W dobie remaków na poziomie Dead Space i RE4.


Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 824
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #20 dnia: Października 27, 2023, 10:30:08 am »
No właśnie. Mnie to dziwi, że tak się zabrali do tej gry. Z jednej strony można tu mówić o szacunku do oryginału i obawach o zepsucie gry, którą fani kochają. Z drugiej jednak, aż tak duże przywiązanie do oryginalnej geometrii sugeruje raczej pracę po najniższej linii oporu. Niemniej technicznie wydaje się bardzo dobrze. Jednak Konami mogło zrobić to:



Może i mniej realistyczne, ale jest w stylu MGS3 i wygląda wciąż jak remake.

lupinator

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 14-06-2023
  • Wiadomości: 308
  • Reputacja: 3

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #22 dnia: Listopada 16, 2023, 12:34:18 pm »
Na pewno dziwnie wygląda z włosami bez bandany.

Niestety, jedyne ujęcie z bandaną w 1:03 jest pod słońce i widać ją tylko z geometrii głowy. Niepokoi trochę, że poza tym fragmentem z Ponizovje i areną z Krasnogorje, reszta jest z Virtuous Mission (co wiemy właśnie przez brak bandany - tej w prologu nie ma), tak jakby ledwo mieli gotową tę część, a resztę gry praktycznie w rozsypce i daleko od ukończenia. Wygląda to tak, jakby arenę w górach zrobili tylko, żeby udawać, że jest taki postęp, ale obstawiam, że wszystkiego pomiędzy jeszcze nie zrobili. Nie mówiąc o cutscenkach.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #23 dnia: Marca 20, 2024, 07:50:01 am »
https://youtu.be/kI3bdKEPyno?si=2EfQ67lVLHgThNwt

Ekran startowy.

Ponoć dostaniemy także natywne 4k do kolekcji.


Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 824
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #24 dnia: Marca 20, 2024, 10:12:09 am »
Ponoć dostaniemy także natywne 4k do kolekcji.

Od Konami? Nie wierzę ;). Na pewno to jakoś spier...

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #25 dnia: Marca 20, 2024, 10:20:33 am »
Coś tam wczoraj ktoś z Konami się pochwalił.

https://wccftech.com/metal-gear-solid-master-collection-4k-resolution-support/

Też nie wierzę, ale jakby to była prawda to zakup z miejsca.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 375
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #26 dnia: Marca 20, 2024, 10:50:58 am »
Po ostatnim materiale od Konami z Hayterem to jestem naprawdę bardzo ciekawy, czy nazwisko Kojimy w ogole się pojawi gdziekolwiek w okolicy remaku. Jeśli nie, to ha tfu na to ścierwo.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 824
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #27 dnia: Marca 20, 2024, 11:19:00 am »
Cóż, z creditsów chyba nie usunął... ;)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 375
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #28 dnia: Marca 20, 2024, 11:23:34 am »
No właśnie nie jestem taki pewny ;)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #29 dnia: Maja 31, 2024, 15:51:09 pm »
https://www.theloadout.com/metal-gear-solid-snake-eater/release-window-delay

Ponoć przesunięte na 25, ale na dniach mają coś pokazać.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 659
  • Reputacja: 253
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #30 dnia: Czerwca 09, 2024, 19:33:04 pm »

lupinator

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 14-06-2023
  • Wiadomości: 308
  • Reputacja: 3
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #31 dnia: Czerwca 09, 2024, 20:37:21 pm »
Mam bardzo mieszane odczucia. Z jednej strony zachowują gameplay 1:1, a z drugiej strony mocno ingerują w projekty (twarz the boss - no comment). Wolałbym żeby usprawnili gameplay a odjebali się od wyglądu świata i bohaterów.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #32 dnia: Czerwca 09, 2024, 20:37:50 pm »
Legenda w nowej grafice plus gameplay z piątki.
Day one.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 824
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #33 dnia: Czerwca 10, 2024, 09:57:31 am »
Legenda w nowej grafice plus gameplay z piątki.

Gameplay chyba nie jest z piątki, to raczej remake czysto graficzny. Nawet animacje wyglądają jak oryginalne, a może nawet to są te same ;) (ok, animacje jednak są nowe, ale bardzo próbują oddać wygląd tych poprzednich, co niby powinno być na plus, ale mam wrażenie, że się rozjeżdża z resztą).

No i właśnie, wizualnie jest jakoś dziwnie. Niby spoko, ale jednak czuć, że coś jest nie tak. Wydaje mi się, że chodzi o to, że gra idzie w realizm, ale postacie próbują być odtworzeniem tych z oryginału, przez co są tak jakby w rozkroku. Do tego podczas cut-scene mają chyba inny post- process, co daje taki miękki obraz. Jak słyszę znane głosy w tle to nie klei mi się to z tym co widzę.

Ciekawe jak wypadną cut-sceny.

Wciąż podchodzę do tego bardzo ostrożnie.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 10, 2024, 10:06:47 am wysłana przez Zielarz »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #34 dnia: Czerwca 10, 2024, 10:08:41 am »
Jest pół na pół w sumie.
Dodali chodzenie podczas kucania, czołganie na plecach, przyklejanie do ściany, strzelanie tpp, jeden rzut cqc jest z piątki. Tyle z tego pokazu zanotowałem.

Wizualnie ma to samo, niby super, ale nie do końca.
Postać The Boss wygląda tutaj faktycznie na te 42 lata a nie jak w oryginale na 60.
To tak na plus :lol:

Tak samo jak i do SH2 mam spore obawy.
Tam za dużo zmieniają a tutaj za mało.


« Ostatnia zmiana: Czerwca 10, 2024, 10:11:40 am wysłana przez Kyokushinman »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 824
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #35 dnia: Czerwca 10, 2024, 10:17:08 am »
Dodali chodzenie podczas kucania, czołganie na plecach, przyklejanie do ściany, strzelanie tpp, jeden rzut cqc jest z piątki.

Faktycznie, czołgania na plecach nie było, a co do reszty to pewności nie mam (wydaje mi się, ze było, ale dawno nie grałem, więc mogę się mylić ;) ).

Tam za dużo zmieniają a tutaj za mało.

Trochę tak, choć ja bym chyba więcej zmienił w SH2 także. W końcu to są remake'i, oryginały wciąż się całkiem nieźle bronią. Poza tym, Japończycy chcieli wprowadzić większe zmiany i jestem ciekawy, jak by wyglądała ich wersja gry.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #36 dnia: Czerwca 10, 2024, 10:29:14 am »
Chodzenie podczas kucania i celowanie tpp jest od PW, przyklejanie w ten sposób oraz czołganie pojawiło się w czwórce.

Oryginały się bronią, ale obiecanego 4k jak nie było tak nie ma.
Aż tak ciężko to zrobić? Jprd, przecież ta kolekcja mgs wygląda gorzej niż na X360 (filtrowanie, kontrast, tekstury).


Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 824
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #37 dnia: Czerwca 10, 2024, 11:18:03 am »
Ciężko nie, trzeba jednak chcieć. Obecne to są porty portów po najniższej linii oporu. Może to czego potrzebujemy to emulator wspierany przez AI to upscalowania obrazu, czy tekstur ;).

lupinator

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 14-06-2023
  • Wiadomości: 308
  • Reputacja: 3
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #38 dnia: Czerwca 10, 2024, 13:55:39 pm »
Ciężko nie, trzeba jednak chcieć. Obecne to są porty portów po najniższej linii oporu. Może to czego potrzebujemy to emulator wspierany przez AI to upscalowania obrazu, czy tekstur ;).
Szczerze, że cały ten remake wygląda jakby był właśnie robiony przez AI xd

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 824
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #39 dnia: Czerwca 10, 2024, 16:06:57 pm »
Tak, w sumie to dobre określenie i kto wie co Chińczycy zrobili ;).