Klimat mega. Nie wiem czemu ale trochę kojarzy mi się z Samurai Jack ;]
Na drugiej jest przecie ten stworek z flOw.A nie wiem, nie grałem ;] Mnie się to skojarzyło z tym:
Ktoś dostał kod na betę?Nie. Ja mam qrwa pecha do takich losowań :mad:
Właśnie miałem ORGAZM GRACZA. Wzwód jak stąd do Księżyca.
Jakimś cudem przyszedł mail z kodem do bety. Ciężko opisać o czym jest ta gra. Pograłem godzinkę i .... (o tym później). Może i dobrze, że tylko tyle. Nie chce zjadać całego tortu przed urodzinami. A ta gra taka jest. Jak się zacznie grać to już nie można przestać. Jest jak dwie ścieżki najlepszego narkotyku. Odpalamy to dzieło sztuki i zostajemy wessani w jakiś tajemniczy świat (brak słów) i ten cały (brak słów) i to (brak słów) i... i...
Nie ma żadnego menu, nie ma opcji, od razu stajemy na wielkiej pustyni, gdzie ewidentnie kiedyś istniała jakaś zaawansowana cywilizacja. Ale raczej nie ludzka. Sami też nie jesteśmy homo-sapiens. Trudno określić kim lub czym jesteśmy. Nasze zadanie polega na (?). Gra nic nie podpowiada oprócz podstaw w sterowaniu. Idziemy przed siebie, a raczej płyniemy zwiewnie wśród wydm, ku jakiemuś punktowi na horyzoncie. Pierwsze wzniesienie. Pojawia się tytuł gry. Muzyka robi kisiel z mózgu... Nic to, trzeba iść dalej. Jakieś ruiny. Jakaś powiewająca wstęga. Można z niej przy użyciu czaru (?), wyssać jakieś tajemne runy, które zapisują się na naszym stroju. Pozwalają nam na jeden wysoki skok. Aby znowu móc skorzystać z tej zdolności trzeba odnaleźć źródło run (?) - powiewających na wietrze skupisk jakby kawałków starego manuskryptu.
Rozglądamy się po tej bezkresnej pustyni wydającej się nie mieć końca. Jakiś stary, na wpół zawalony most... Zapewne kolejny cel. A jednak nie. Pod nim ruiny większego miasta. Tam gdzieś ukryta jest kolejna wstęga z runami. To nam pozwoli polecieć na krótki dystans. Akurat by móc przedostać się na drugą stronę, ku gigantycznej bramie. Odprawimy tam jakiś tajemny rytuał z dziwnymi posążkami, runami i obrazkami przedstawiającymi (brak słów).
Idziemy długim mostem na drugą stronę, za miasto. Nadal wszystko skąpane i zasypane pustynnym piachem. I oto niespodzianka. Gdzieś w oddali inny gracz. Nie ma nicka (jest to wyjaśnione w mailu, celowy zabieg i w ogóle żeby grać w Journey trzeba być zalogowanym do PSN). Bezimienna postać, taka sama jak my sami, próbująca odtworzyć przejście. Musimy wspólnymi siłami wyczarować 4 wstęgi, które połączone stworzą długi most ku następnemu celowi. Płynąc po piasku i czarując kolejne runy w końcu udaje nam się dopiąć celu. Wchodzimy na tą prowizoryczną autostradę i zaczynamy po niej sunąć ku ...
Zwis konsoli.
Bardzo długo patrzyłem w ekran a w gardle miałem kluchę wielkości pyzy. Nie wiem czego doświadczyłem, ale wiem, że nie włączę drugi raz tego czegoś. Dopiero jak będzie pełna wersja w sklepie.
(brak słów)
Wiadomo kiedy premiera?Niestety jeszcze nie.
According to Issue #227 of Game Informer Magazine, Journey will be out before the second quarter. A preview of the game on page 18 of the issue in question ends with the following sentence: "No matter how you describe [Journey], it's a title that should absolutely be on your radar as we near its release in March."
We've reached out to Sony for official comment and/or confirmation, and will update when we hear back.
Journey is one of the arcade titles for the PS3, which should be viewed any closer. After the beta has already been able to convince many gamers, the trophies were now known. The list can be found as always with us:Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Finish the game with the same partner for the Majority of the journey and return to the beginning.cholera..nie lubię takich...
A ktoś takie lubi?Finish the game with the same partner for the Majority of the journey and return to the beginning.cholera..nie lubię takich...
Ja to mam nadzieję że gra nie będzie na 4-5h jak Flower, tylko na więcej. Półtora roku ją robili...
Zasugerowałem się tym kiedy założyłem temat. A co do doługości..no trudno, ale i tak jest pewnie że gierka będzie zajebista :)Ja to mam nadzieję że gra nie będzie na 4-5h jak Flower, tylko na więcej. Półtora roku ją robili...
1. Nie półtora, ale około 3 lata. Flower wyszedł w lutym 2009.
2. Gra będzie na 2,5 - 3 godziny. (http://www.thesixthaxis.com/2011/02/01/journey-3-hours-to-finish/ http://www.gamerzines.com/ps3/news/journey-psn-length-2-3-hours.html)
Gra robiona przez 14 osób raczej nie kosztowała Sony ciężkich milionów :P
PS. I to będzie majstersztyk :P Majstersztyk z genialną muzyką:
Flower niedaleko po premierze kosztował ok. 30 zł, więc cena przez Ciebie podana jest realna (o ile rzeczywiście będzie to tytuł tak krótki, jak bezstresowe zaznaczanie kwiatków). Chyba, że hype zrobi swoje i zawołają na PSN 100 zł :lol:
Nie jest zły ten utwór, ale mam wrażenie, że dla Was w kwestii muzyki orkiestra = artyzm. Mogliby zagrać cokolwiek, a i tak zachwytów nad głębią byłoby co niemiara. "Dreszcze", "arcydzieło", "geniusz" - jestem w szoku, że dostrzegacie to wszystko w takich materiałach.
(http://farm8.staticflickr.com/7047/6883513089_f4697ce1bb_z.jpg)
As you may know from my recent tweet, the development of our latest PlayStation Network game, Journey, is finally complete. And today, we’re very excited to announce the official release date for Journey. You will be able to download it from the PlayStation Store for $14.99 starting March 13th, 2012. Three years ago, our last game, Flower, was part of the Spring Fever event on PSN, and this year Journey will kick off this year’s Spring Fever. Look for more information on the highlight games and sales of this year’s Spring Fever event on the PlayStation.Blog in the coming weeks.
With each game we create, we want to bring something truly unique and authentic to the user. We want our players to experience something they have never felt before. Our first game for PSN was flOw in 2007, a meditative zen video game haiku. We followed that in 2009 with Flower, our video game version of a poem about the tension between urban bustle and natural serenity. Journey, our third game, is an interactive parable, an anonymous online adventure to experience a person’s life passage and their intersections with other’s.
(http://farm8.staticflickr.com/7178/6883513023_c23f414933_z.jpg)
You wake alone and surrounded by miles of burning, sprawling desert, and soon discover the looming mountaintop which is your goal. Faced with rolling sand dunes, age-old ruins, caves and howling winds, your passage will not be an easy one. The goal is to get to the mountaintop, but the experience along the way is discovering who you are, what this place is, and what your purpose is. Travel and explore this ancient, mysterious world alone, or with a stranger you meet along the way. Soar above ruins and glide across sands as you discover the secrets of a forgotten civilization. Featuring stunning visuals, haunting music, and unique online gameplay, Journey delivers an experience like no other.
This last Sunday, February 12th, was the anniversary of the launch of our previous game Flower. We started working on Journey right after Flower launched, and the past three years have flown by extremely fast. In these three years, we at thatgamecompany and our friends in SCEA Santa Monica Studio have faced many challenges together and emerged stronger. Much sweat and tears have been put into the development of the game, and many people have come and gone.
(http://farm8.staticflickr.com/7038/6883512959_aa24bf1606_z.jpg)
So for us, the Journey in the game has also become a metaphor for the development process of the game itself. Our team is very close to our own mountaintop; we are just a few short weeks away from letting the world experience what we’ve poured our hearts and souls into these last three years. I can’t describe how eager we are to let everyone finally play the game and hear about your experiences with it.
Stay tuned for more Journey news and updates in the coming weeks.
For those non-North American Journeyers, Journey will be released on March 14th in Europe, and March 15th in Japan.
Sam możesz zobaczyć, co Cię czeka, poniżej 25 min gameplay'u z bety:Już to widziałem ;) Tak jak pisałem prawie na stówę biorę, jednak chciałem poznać opinię osoby, która już się w ten świat zagłębiła. Jakby co Kert, to możemy jakiego co-opa kiedy pyknąć, jeżeli ofkoz kupujesz grę.Ja oglądnąłem fragment i myślę, że warto wysupłać te 60 zł na grę, która stanowi wyśmienitą alternatywę dla wszechobecnych shooterów na jedno kopyto.Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
O ile mi wiadomo to nie można się umawiać na wspólną grę. Gra nam dołącza nieznajomych i nawet ich PSN ID nie znamy.Ciekawe rozwiazanie, które po krótkim zastanowieniu raczej pasuje do tej gry, dodając kolejną kroplę do oceanu stylu i oryginalności.
Przeszedłem. Jestem pod wielkim wrażeniem, bo Journey miejscami wygląda jak film ze studia Pixar, jest proste w obsłudze i daje sporo frajdy. Patent z coopem mimo woli jest zajebisty. Drugi gracz, który się do mnie dołączył był chyba pierwszym przypadkiem inteligentnego randoma, jakiego spotkałem na PSN. Popierdalaliśmy sobie po piasku i śpiewaliśmy / graliśmy melodyjki, szukając dopałek powera. Ta gra to nawet skradanka miejscami :PKupiłeś na US Store, czy jest już na EU? Jeśli jest u nas, to jaka cena?
Warto kupić, jest krótka, ale fajna no i widać inwencję twórczą a nie zwykłą kalkę.
Kupiłeś na US Store, czy jest już na EU?Pluszaki miały tydzień wcześniej w EU.
Just in time during the night from Tuesday to Wednesday this week, the game clock at 0 on the PlayStation Store will be available and not until the late afternoon at the regular store update. The price is 12.99 €.
Ciekawe czy dotyczy to całej Europy. Ile wynosi ta zniżka: 14,99 - 12,99 = tylko 2 euro?Nie wiem dokładnie. Mam nadzieję, że dzisiaj o północy się przekonamy.
Szkoda, że w tak krótką.Co zrobić ;) Trafiłem 3 w lotto, więc za grą zabulę 21 ziko mniej :troll:
Później skrobnę coś więcej.Nie kur*a pisz teraz! :troll:
Muszę wyjść. Jak wrócę to opiszę swoje wrażenia. ;]Później skrobnę coś więcej.Nie kur*a pisz teraz! :troll:
(pamiętam sytuację jak pod koniec gry spotkałem innego gracza, który stał obok mnie i miał o wiele krótszą wstęgę nią ja; być może nie znalazł wszystkich artefaktów, być może ucierpiał w trakcie podróży... to już pozostanie jego słodką tajemnicą).
Za drugim przejciem spotkałem gościa z zupełnie inną szata(kolor złoto brązowy i troche bardziej "stylowa") iekawe jak to sie odkrywa/odblokowuje. A Jak grałem pierwszy raz to przeszedłem całą gre z jednym gościem 8) Ryo ośmiu? nawet w tak banalnie prosą gre nie umiesz grac :P Ogólnie to coś nie jest warte 18zł "niezapomniane przeżycie" tiiiaaaa jaaassne gierary :PNie znasz się ;] Pewnie gdyby platyna wpadała od razu to by Ci się podobało :troll:
A własnie o pucharkach. Medytuj z innym graczem 20sek czy jakos tak. O co chodzi z tym medytowaniem? Co to niby jest?Za drugim przejciem spotkałem gościa z zupełnie inną szata(kolor złoto brązowy i troche bardziej "stylowa") iekawe jak to sie odkrywa/odblokowuje. A Jak grałem pierwszy raz to przeszedłem całą gre z jednym gościem 8) Ryo ośmiu? nawet w tak banalnie prosą gre nie umiesz grac :P Ogólnie to coś nie jest warte 18zł "niezapomniane przeżycie" tiiiaaaa jaaassne gierary :PNie znasz się ;] Pewnie gdyby platyna wpadała od razu to by Ci się podobało :troll:
Nie znasz się ;] Pewnie gdyby platyna wpadała od razu to by Ci się podobało :troll:A własnie o pucharkach. Medytuj z innym graczem 20sek czy jakos tak. O co chodzi z tym medytowaniem? Co to niby jest?
Stajesz z innym gościem, wciskacie select, siadacie na glebie i medytujecie przez 20 sekund. Mam już to Trophy.A własnie o pucharkach. Medytuj z innym graczem 20sek czy jakos tak. O co chodzi z tym medytowaniem? Co to niby jest?Za drugim przejciem spotkałem gościa z zupełnie inną szata(kolor złoto brązowy i troche bardziej "stylowa") iekawe jak to sie odkrywa/odblokowuje. A Jak grałem pierwszy raz to przeszedłem całą gre z jednym gościem 8) Ryo ośmiu? nawet w tak banalnie prosą gre nie umiesz grac :P Ogólnie to coś nie jest warte 18zł "niezapomniane przeżycie" tiiiaaaa jaaassne gierary :PNie znasz się ;] Pewnie gdyby platyna wpadała od razu to by Ci się podobało :troll:
@Ryo,Upgrade szala nie przechodzi. Reszta tak. Symbole pojawiają się cały czas za każdym przejściem, ale te, które już raz zebrałeś są na Twoim koncie. W miejscu gdzie wybierasz Chaptery z prawej strony masz rozwaloną świątynię i tam możesz zobaczyć ile kamieni znalazłeś we wszystkich Chapterach. Malowidła wyświetlają się na ścianach w świątyniach z portalem. Dodatkowo na koniec każdej lokacji, jak siadamy w kręgu przed kamieniem widać przed nim również liczbę ogólnych symboli w danej sekcji. Świecą te, które już zebrałeś.
czy wszystkie znajdźki (te malowidła/płaskorzeźby) i upgrejdy szala z poprzedniego przejścia przechodzą do kolejnych, czy za każdym razem startuje się od zera?
punktem kulminacyjnym (emocji, wrażeń estetycznych, pokazu technologii, popisem artystów) jest sam koniec,Polecam usiąść na szczycie góry po lewej stronie, na samym początku. Spokojnie można sobie tam wlecieć. Widok NIESAMOWITY.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
. Overkill moich receptorów.
<<<Parę byczkoszotów>>>
>>>(http://i.imgur.com/0wme9.jpg) (http://imgur.com/a/OJ9td#0)<<<Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Mógłbyś dodać, że wśród tych screenów są tęgie spoilery. Ci co jeszcze nie grali a chcą zagrać niech tu nie zaglądają nawet. To trzeba samemu zobaczyć i tyle.Lol, jakie spoilery? Jeśli nawet jak ktoś nie grał i coś zobaczy to nie wie co widzi, więc jak to może być spoilerem? Chyba, że zaglądał w ukryte fragmenty tekstu Prat'a. :)
Nie wiecie, czy wyjdzie to na Vite?Na razie cisza w temacie.
(http://i.imgur.com/z5fYa.png)
Thanks to you all, Journey has officially broken PlayStation Network and PlayStation Store sales records, surpassing all games ever released on the PlayStation Network to become the fastest-selling game ever released on PlayStation Store, in both the SCEA and SCEE regions.
Lastly, a lot of you have seemed to really enjoy the music in the game, which was composed by Austin Wintory. And we’ve received a lot of requests to release the soundtrack of the game. Well, I’m happy to announce that the soundtrack will be hitting the PS Store and iTunes on April 11, and there will be a limited CD release in the near future as well.
This art piece expresses our gratitude.
To teraz dzięki zarobionym pieniążkom czekamy na nową, dłuższą grę z większym rozmachem :cool:
Myślę, że thatgamecompany z takim Résumé spokojnie załapie się na finansowanie bardziej rozbudowanego tytułu.Yep. Zawsze pozostaje modny ostatnio sposób, czyli sfinansowanie gry przez fanów.
Santiago swoją decyzję tłumaczy chęcią zajęcia się zupełnie nowymi projektami. W Thatgamecompany spędziła sześć lat i teraz swoje powody odejścia tłumaczy tak:
Po zrobieniu trzech gier myślę, że pojawiła się świetna okazja dla wszystkich nas do spojrzenia na wszystko to czego się nauczyliśmy i co wyniosłam z tego doświadczenia, i pójścia naprzód i wykorzystania tego na nowych arenach.
W rozmowie z serwisem Gamasutra Santiago przyznała również, że większość jej pracy w Thatgamecompany polegała na wspieraniu wizji tworzonych przez Jenove Chena, drugiego założyciela studia. Teraz najwyraźniej chce robić swoje własne rzeczy.
Santiago nie chciała zdradzać i komentować, czy inni pracownicy studia także planują zmienić miejsce pracy, ale powiedziała, że spodziewa się podobnych informacji w przyszłości. Thatgamecompany z kolei ogłosiło, że już teraz zajmuje się projektowaniem nowej gry. Przed odejściem Santiago TGC liczyło sobie dziewięć osób.
Właśnie kupiłem, jutro obadam wzdłuż i wszerz. To mówicie, że platyna na 2 razy wchodzi?czy po skończeniu już żałujesz czy jeszcze nie czujesz sie zrobiony w ... co tam czujesz sie zrobiony?
Podoba mi się gra i będzie podobać, lubię takie klimaty. Jedyny minus to taki, że nie mogłem się wkręcić w klimat bo brat obok trzeszczał swoim laptopem. :evil:Właśnie kupiłem, jutro obadam wzdłuż i wszerz. To mówicie, że platyna na 2 razy wchodzi?czy po skończeniu już żałujesz czy jeszcze nie czujesz sie zrobiony w ... co tam czujesz sie zrobiony?
To mówicie, że platyna na 2 razy wchodzi?Nie ma platyny. Poza tym, to nie gra na Trophy ;)
Ba ja bym tego grą nie nazywał :PTo mówicie, że platyna na 2 razy wchodzi?Nie ma platyny. Poza tym, to nie gra na Trophy ;)
No, widzę w końcu rozumiesz :P To nie gra, a emocjonalna bomba eksplodująca wewnątrz każdego, kto w nią gra.Ba ja bym tego grą nie nazywał :PTo mówicie, że platyna na 2 razy wchodzi?Nie ma platyny. Poza tym, to nie gra na Trophy ;)
przeszedłem 3 razy i brakuje mi 4 znaczków i hilogryfów.Wiesz jak sprawdzać, co i gdzie ominąłeś?
Wiem w jakich planszach mi braknie, tam po prawej stronie w gruzach są pokazane znaczki a hilogrify są na ścianach przed załadowaniem planszy. Znalezione się wyświetlają. Jest jakiś sposób na ich odszukanie? Coś przeoczyłem?przeszedłem 3 razy i brakuje mi 4 znaczków i hilogryfów.Wiesz jak sprawdzać, co i gdzie ominąłeś?
Wiem w jakich planszach mi braknie, tam po prawej stronie w gruzach są pokazane znaczki a hilogrify są na ścianach przed załadowaniem planszy.Yep, plus na zakończenie każdego Chaptera, przed głównym kamieniem i odpaleniem wstawki masz symbole. Ich liczba odpowiada liczbie znaków w danym rejonie. Święcą te, które już zdobyłeś.
Nie ma. Musisz wędrować i szukać ;]Chyba zasięgnę pomocy youtube. :cool:
PUSSY :PNie ma. Musisz wędrować i szukać ;]Chyba zasięgnę pomocy youtube. :cool:
Taa? A Ty jak zdobyłeś trofeo "zagraj po tygodniowej przerwie"? Pomiędzy pierwszym trofi a tym ostatnim to dzień różnicy jest. :P Cziter!PUSSY :PNie ma. Musisz wędrować i szukać ;]Chyba zasięgnę pomocy youtube. :cool:
Taa? A Ty jak zdobyłeś trofeo "zagraj po tygodniowej przerwie"? Pomiędzy pierwszym trofi a tym ostatnim to dzień różnicy jest. :P Cziter!:troll:
:rotfl:Taa? A Ty jak zdobyłeś trofeo "zagraj po tygodniowej przerwie"? Pomiędzy pierwszym trofi a tym ostatnim to dzień różnicy jest. :P Cziter!:troll:
Pany, jak wyszedł soundtrack w tej grze? Bo ponoć jest na PSN za 18zł.Dla mnie jest genialny. Nawet po najechaniu na grę w XMB zatrzymuję się i słucham muzyczki. Ile jest utworów w soundtracku?
Ile jest utworów w soundtracku?Nie mam pojęcia, ale słucham sobie właśnie na YT i jest rzeczywiście wypaśny (oczywiście, jeżeli ktoś lubi tego typu muzykę). Dziś po robocie odwiedzam PSS:D
Thanks to Roger Burchill, the editor in chief of PlayStation: The Official Magazine, we now know what’s in the Journey Collector’s Edition.
According to the ad the collection bundles together Journey, Flower and Flow, along with a PlayStation Plus membership, all three original soundtracks, exclusive mini games, documentaries and “much more”.
Ile gra teraz kosztuje w cyfrowej dystrybucji? Bo zagrałbym nawet. Flower był fajny.47
Czyli nie było żadnej zniżki od premiery. Kurczę, długo trzyma się w cenie.Ile gra teraz kosztuje w cyfrowej dystrybucji? Bo zagrałbym nawet. Flower był fajny.47
The nominees for the 55th Grammy awards are now up, with the choices for “Best Score Soundtrack For Visual Media” featuring the likes of The Adventures Of Tintin, The Dark Knight Rises, and..Journey?!
That’s right, Austin Wintory’s marvelous work on the emotionally captivating thatgamecompany-developed Journey got a Grammy nomination. Videogame music at the Grammy’s is a fairly recent phenomenon, with Christopher Tin’s “Baba Yetu” from Civilization 4 winning a Grammy for “”Best Instrumental Arrangement Accompanying Vocalists”" back in 2011. This marks the first time an game’s entire score gets nominated, however.
http://www.pixelitis.net/news/austin-wintorys-journey-soundtrack-nominated-for-a-grammyNiech ktoś tym frajerom puści OST z Shadow Of The Colossus, to obsrają się na miętowo z wrażenia.CytujThe nominees for the 55th Grammy awards are now up, with the choices for “Best Score Soundtrack For Visual Media” featuring the likes of The Adventures Of Tintin, The Dark Knight Rises, and..Journey?!
That’s right, Austin Wintory’s marvelous work on the emotionally captivating thatgamecompany-developed Journey got a Grammy nomination. Videogame music at the Grammy’s is a fairly recent phenomenon, with Christopher Tin’s “Baba Yetu” from Civilization 4 winning a Grammy for “”Best Instrumental Arrangement Accompanying Vocalists”" back in 2011. This marks the first time an game’s entire score gets nominated, however.
I nie tylko. Wychodzi na to, że w ciągu takich ostatnich 15 lat Journey jest pierwszym growym soundtrackiem zasługującym na tę nagrodę. Lekko to śmieszne.http://www.pixelitis.net/news/austin-wintorys-journey-soundtrack-nominated-for-a-grammyNiech ktoś tym frajerom puści OST z Shadow Of The Colossus, to obsrają się na miętowo z wrażenia.CytujThe nominees for the 55th Grammy awards are now up, with the choices for “Best Score Soundtrack For Visual Media” featuring the likes of The Adventures Of Tintin, The Dark Knight Rises, and..Journey?!
That’s right, Austin Wintory’s marvelous work on the emotionally captivating thatgamecompany-developed Journey got a Grammy nomination. Videogame music at the Grammy’s is a fairly recent phenomenon, with Christopher Tin’s “Baba Yetu” from Civilization 4 winning a Grammy for “”Best Instrumental Arrangement Accompanying Vocalists”" back in 2011. This marks the first time an game’s entire score gets nominated, however.
thatgamecompany, the highly regarded developer behind last year’s beautiful Journey, will be celebrating the game’s first birthday by joining fans of the game online.
If you own Journey, or are just interested in experiencing the adventure for the first time, March 13 is the day you want to mark on the calendar. The developers will be hopping online between 10:30 a.m. and 6:00 p.m. PST to surf across mountains of sand and climb perilous mountains of ice with the people who helped make the game such a success.
How will you be able to tell if you’ve joined up with any of the creators? A Facebook page has just been posted to gauge how many fans are joining this event, and IDs of the developers can be found there.
Nie beka, a sama prawda :angel:Dla mnie beka jednak :P
Pedalstwo teraz modne, aż dziw ze ni no kuni nic nie dostało :o
To tlumaczy jego podjarke laskami z gimnazjum.Pedalstwo teraz modne, aż dziw ze ni no kuni nic nie dostało :o
Żeby to zrozumieć dlaczego Journey dostało te nagrody musiałbyś najpierw dojrzeć emocjonalnie, bo to zdanie to tak na poziomie gimnazjum ;)
The Game Companythatgamecompany.
błahahaha :lol:Pedalstwo teraz modne, aż dziw ze ni no kuni nic nie dostało :o
Żeby to zrozumieć dlaczego Journey dostało te nagrody musiałbyś najpierw dojrzeć emocjonalnie, bo to zdanie to tak na poziomie gimnazjum ;)
Kosa ze sklepem, ale zestaw spoko. Jeżeli ktoś jakimś cudem nie ograł.
http://www.ultima.pl/podroz_pl_edycja_kolekcjonerska/i14242/
(http://www.ultima.pl/s_pictures/367/368/014242-02.jpg)
Zajebiste. Kradnę na tapetę w fonie.
Nathan Gary is a creative director at Sony Santa Monica. He recently tweeted a picture of his PlayStation 4 and shows us Escape Plan, flow and Flower running on it. What’s more shocking is how he concludes it with Journey running on same TV. Does this mean we are getting Journey on PS4?
So what does it mean? Are we going to get Journey in full 1080p and 60 fps on PS4? What do you think about this? Let us know in the comments below.
In a follow up tweet, Gary clarified that he had been playing The Unfinished Swan and Journey on PlayStation 3, after becoming “nostalgic” for the indie titles while playing Flower, flOw and Escape Plan on the PS4.:mad: :cry_anim:
The developer also said both PS3 games still look “fantastic“.
Gary praised the new PS4 versions of the indie games, and said Sound Shapes, which he didn’t have on hand, is also looking good on PS4.
Thatgamecompany, the intrepid minds behind the likes of flOw and Flower has today responded to a Tweet regarding the possibility of seeing its much-acclaimed PS3-exclusive Journey on PlayStation 4.
The Tweet, seen below, mentions that all assets and licenses are in Sony's hands, and that ''it's a possibility'' - adding fuel to the speculation that company may be considering porting the game over to its new flagship system, much like it has with Thatgamecompany's previous titles.
Sony has shared its full lineup for this year’s Gamescom. A number of PlayStation 4 and PS Vita titles will be at the show for both platforms.
Interestingly, Journey and Until Dawn – formerly a title announced for PS3 – now looks like it’s confirmed for the PlayStation 4. The Unfinished Swan is listed for the console as well (previously listed on the Korean ratings board).
proponuję zrobić dział "remasterstation" :troll:+1
Ma to byc na PS4?Oczywiście 8)
Wypadaloby w koncu to przejsc. Ma to byc na PS4?Nazwa RemasterStation zobowiązuje :troll:
Ale dalej najgorzej wydane moje pieniądze na psn.No, i nawet platyny nie masz z tego 8)
Ty też nie masz :PAle dalej najgorzej wydane moje pieniądze na psn.No, i nawet platyny nie masz z tego 8)
Jak do mnie przyjedziesz to dostaniesz piwo i zadanie. Splatynować Podróż i Hotline Miami.Podróż nie ma platyny przecie 8)
Ty też nie maszch** w to, mam za to jedno z najlepszych doznań w życiu :puppy-eyes:
The PS4 re-release of Journey will have a summer release date, Sony has revealed.:angel: :angel:
As well as a digital release on PlayStation Network, it will also be available on Blu-ray alongside fellow thatgamecompany titles flOw and Flower as part of the Journey Collector's Edition.
Originally released in 2012, the award-winning PS3 adventure will be remastered to run in a full 1080p resolution and 60 frames per second.
Journey will be cross-buy, meaning owners of the PS3 original on PlayStation Network will get the PS4 version for free at launch.
Już jest i mam na dysku ;)Też wczoraj ściągnąłem. Dzięki PSN przez kilka godzin :roll:
Już jest i mam na dysku ;)Też wczoraj ściągnąłem. Dzięki PSN przez kilka godzin :roll:
Puchary łączone??
Piękne jest to, że spotykasz nieznajomą osobę, z którą się komunikujesz tylko i wyłącznie wciskając kółko (krótkie sygnały, długie, on klika, ty odpowiadasz tym samym itp.), ewentualnie manewrujesz ciałem. To rozpoznawanie siebie, ta tajemniczość. Czy będzie chciał iść ze mną do końca, czy woli iść sam, czy czeka, czy prze byle do przodu itd. Skończy się jednemu szarfa do skoku, podchodzi do drugiego i się automatycznie odnawia. Również etap śnieżny, jak się prze przez zamieć ciało w ciało, by tylko odnawiać szarfę i stać razem za grobami, które chronią przed zamiecią. Chodzi o czekanie za towarzyszem, który np, próbuje wskoczyć na platformę, na której ty już jesteś. Wczoraj też pokazywałem swojemu kompanowi gdzie są poukrywane artefakty i też mi dziękował, jak chciał już skończyć lvl, a ja stałem piętro niżej i go wołałem, bo nie miał znajdźki. Potem podziękowanie z jego strony i aż się lepiej czujesz.
Tak samo pod koniec jak w śnieżycy atakują latające stworzenia. Kompan oberwał dwa razy i zniknął w zamieci. I stajesz przed wyborem - iść bez niego czy czekać? Poczekałem dłuższą chwilę osłabiony zamiecią, wołałem. Moment, w którym zobaczyłem go jak wychodzi zza wzniesienia i idzie przez zamieć w moją stronę również wołając - no kur** piękne i bezcenne. I zakończenie, jak w nirvanie razem szczęśliwie latamy, by na koniec dotrzeć do celu podróży, idąc powoli obok siebie jeszcze rozmawiając. A wszystko to w akompaniamencie wspaniałej, artystycznej grafiki i muzyki.
Wczoraj spotkałem tylko i wyłącznie tego jednego gracza.Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Ryo dojebał, to dlatego tak mało mówił w pewnym momencie na imprezie, pewnie płakał w kącie :)Nie słyszałeś jak kwilił?