Gra od razu wskakuje u mnie na listę bardzo oczekiwanych. Jedynka była genialna. Dla mnie wystarczy, że będzie więcej, dłużej i ładniej.Wpisior. Niech zostawią to genialne oświetlenie i specyficzny klimat, który mi nawet ciężko opisać.
I mimo fajnej estety nie irytowała Was ta gra nic a nic?Aktualnie gram i mnie irytuje (bawię się teraz w speed runy, potem time triale...), a przy dłuższych posiedzeniach w oczach mi się pier.doli :)
I mimo fajnej estety nie irytowała Was ta gra nic a nic?Irytowała, ale to bardziej za sprawą mojego skilla w pewnych momentach. Do speed runów nawet nie podchodziłem, bo wiem, że wtedy pad by latał po pokoju. Cały czas mam je jednak w głowię i myślę, by kiedyś się z nimi zmierzyć.
I mimo fajnej estety nie irytowała Was ta gra nic a nic?
http://www.ps3site.pl/mirrors-edge-2-i-dead-space-3-na-frostbite-2-0/100247A rzeczony niespecjalnie prezentuje się na konsolach.
Przynajmniej coś się dzieje, ME ma korzystać z silnika Frostbite 2.0. Swoją drogą, Dead Space 3 niby także.
I mimo fajnej estety nie irytowała Was ta gra nic a nic?
http://www.ps3site.pl/mirrors-edge-2-i-dead-space-3-na-frostbite-2-0/100247A rzeczony niespecjalnie prezentuje się na konsolach.
Przynajmniej coś się dzieje, ME ma korzystać z silnika Frostbite 2.0. Swoją drogą, Dead Space 3 niby także.
Na sztokholmskiej dev-scenie powszechnie wiadomo, że w DICE trwa produkcja Mirror's Edge 2
DICE Heralds the Return of Mirror’s Edgehttp://gamersyde.com/news_e3_mirror_s_edge_rebooted-14152_en.html
LOS ANGELES--(BUSINESS WIRE)--DICE, an award-winning studio of Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) and developer of the blockbuster Battlefield™ franchise, today announced that fan-favorite Mirror’s Edge™ is in early stages of development. Mirror’s Edge was first introduced in 2008 and fans quickly elevated the game’s heroine “Faith” into a videogame icon. Gamers and critics worldwide praised its unique characters, highly stylized world and fresh take on first person action adventure. The new Mirror’s Edge reboots the franchise for the next generation with advanced visuals and an all-new origin story for Faith. Powered by DICE’s proprietary Frostbite™ technology, the game will be heading to Xbox One®, the all-in-one games and entertainment system from Microsoft, the PlayStation®4, and PC.
“We introduced Mirror’s Edge and Faith to gamers five years ago, and we’ve waited for the right moment to reunite them,” said Sara Jansson, Senior Producer, DICE. “Thanks to the Frostbite engine and a new generation of platforms, we are now able to deliver a richer world that players will be able to explore with a new level of freedom in both movement and action.”
To view the Mirror’s Edge teaser trailer, please visit www.mirrorsedge.com, where fans can also sign up for the official Mirror’s Edge newsletter. Join the conversation at www.facebook.com/mirrorsedge and follow us on Twitter® at www.twitter.com/mirrorsedge and #MirrorsEdge.
Hi, my name is Sara Jansson, and I have the honor of working as Senior Producer for Mirror’s Edge.Czyżby next gen 8)
Wow, it feels great to finally be able to type those words. Ever since we introduced the world to Mirror’s Edge in 2008, we have been waiting for the right moment to bring Faith back -- and we know you have been waiting as well. We’re taking Mirror’s Edge to a new era of entertainment delivering unique gameplay only possible today with our newly developed Frostbite engine and the arrival of the next generation platforms. You can get a glimpse of what I’m talking about in the official Mirror’s Edge E3 Teaser Trailer above.
Like so many fans I fell in love with the original Mirror’s Edge. I think it’s because it did things in a brave new way from the first-person parkour inspired movement in a vertical environment to the unique art direction; all of this based in at stark dystopian setting that still feels too close for comfort. But perhaps the strongest element in Mirror’s Edge is its iconic heroine, Faith. In 2008, I was one of the millions of fans who connected with Faith. Today, I feel privileged to be leading the charge on a new Mirror’s Edge featuring one of gaming’s most inspiring and true heroines.
So there you have it. The stake is in the ground, this new game will be a first-person action adventure starring Faith and I am here to tell you that we will stay true to Mirror’s Edge.
As we embark on this new adventure, I ask that you be patient as we explore the best way to make Faith’s return as memorable and impactful as the original game. We are still in early stages of development and we don’t want to rush anything. We want to make sure we create an experience that lives up to high expectations and fully takes advantage of the next generation of systems.
Finally, I want to extend a sincere thank you to all of our fans. Every time you have asked us about the future of Faith, we have felt your support. Without you, the new Mirror’s Edge wouldn’t be happening.
Mirror's Edge is announced for PC, Xbox One, and PS4!
A to nie było oczywiste?Przeoczyłem gdzieś z podniety.
Tylko trailer wskazuje, jakby w grze miało być dużo walkiTo dopiero zajawka, spokojnie ;) Czyżby robienie tatuaży wskazywało na prequel?
The recently announced Mirror's Edge reboot has been referred to as an "open-world action adventure game" by EA Labels president Frank Gibeau.
The executive was speaking at the publisher's E3 2013 analyst call, during which he discussed EA's product portfolio for the year ahead.
Juz sie nie moge doczekac premiery. Mam nadzieje, ze poczatek 2014Wątpię. Ja stawiam min. rok czasu, czyli przyszłe wakacje.
Czekam z wywieszonym jęzorem! Gram obecnie w jedynkę i nie mogę się nadziwić, jaka ta gra jest zajebista i świeża. :) Otwarty świat to coś, o co ta koncepcja gry aż się prosi.
Mialem to wklejac wlasnie bo swietnie to wyglada i jeszce ten soudntrack... mam nadzieje, ze w dwojce/rimejku bedzie albo ten sam, albo tak samo wyyebany
Przyznam szczerze jajka kilka razy ze strachu zaswędziały.
Przecież to już fotorealizm. Momentami ciężko odróżnić od rzeczywistości. W sumie na początku myślałem, że to ktoś biega na serio i tylko jakieś filtry są na obraz nałożone.:angel:
Przecież to już fotorealizm. Momentami ciężko odróżnić od rzeczywistości. W sumie na początku myślałem, że to ktoś biega na serio i tylko jakieś filtry są na obraz nałożone.(http://giffiles.alphacoders.com/251/251.gif)
Serwis Rocket Chainsaw dotarł do tajemniczego informatora, który puścił sporo pary z ust na temat nowego Mirror's Edge. Australijczycy wcześniej sprawdzili się w boju, dostarczając na przykład informacje o różnicach pomiędzy wersjami Tomb Raider: Definitive Edition. Zasługują zatem na mały kredyt zaufania. Z doniesień wynika, że:http://www.gram.pl/news/2014/03/12/mirrors-edge-2-jest-calkowitym-rebootem-z-otwartym-swiatem-multi-na-modle-podrozy-nowym-systemem-walki-i-premiera-w-2016.shtml
Pamiętacie materiał wideo z zeszłorocznego E3? Ta gra naprawdę tak wygląda, a tamto nagranie niczego nie fałszowało.
Platformy docelowe to PlayStation 4, Xbox One, PC i Mac.
Gra jest totalnym reebotem.
DICE skupia się na zbudowaniu otwartego, żyjącego miasta do oddania w ręce graczy.
Oznacza to także sieciowy komponent, dzięki któremu świat gry jest placem zabaw, do którego gracze dołączają wedle woli w każdym momencie. Od każdego z nich zależy jak daleko zajdzie interakcja z innymi użytkownikami - możemy nie mieć z nimi nic do czynienia. Jako przykład podobnego rozwiązania twórcy podają Podróż.
Będą też bardziej tradycyjne tryby sieciowe jak kooperacja czy starcia z innymi graczami, na przykład w formie zmagań na czas.
Zdradzono trzy rodzaje przeciwników, na których natrafi Faith: Protectors, czyli mięso armatnie; Sentinels, czyli zaprawieni w walce wręcz zabijacy oraz Enforcers z mocnym pancerzem i bronią. Uwaga - Faith nie ma pukawek.
Posłuchano odzewu graczy i zupełnie przemodelowano system walki. Żegnamy zatem bezużyteczną broń palną i ciosy pod jednym przyciskiem, witamy starcia oparte o szybkość i płynność. Faith będzie spychać rywali z drogi lub kopać ich czy częstować piąchopiryną, aby przelecieli przez barierki, stoły albo krawędzie. Ciosy będzie można łączyć w krótkie combosy, a smaczku walce dodadzą sekwencje z wykorzystaniem elementów otoczenia. Faith zdarzy się nawet chwycić na chwilę przeciwnika. Co bardziej efektowne momenty zostaną podkreślone zmianą kamery na ustawioną za plecami bohaterki lub chwilowe spowolnienie wydarzeń.
Mimo dużego nacisku na system walki, DICE widzi Mirror's Edge jako grę wyścigową. Wszystkie rozwiązania w rozgrywce mają na celu zapewnienie płynności. Twórcy obiecują, że możemy zapomnieć o zbyt często szarpanej strukturze oryginału.
Na koniec gorzka pigułka - DICE celuje z premierą w rok 2016. Wiem, też mi smutno.
Co na to EA? Firma standardowo odmawia komentarza do plotek i domysłów.
Pamiętacie materiał wideo z zeszłorocznego E3? Ta gra naprawdę tak wygląda, a tamto nagranie niczego nie fałszowało.
Mirror's Edge 2 jest całkowitym rebootem z otwartym światem, multi na modłę Podróży, nowym systemem walki i premierą w 2016(http://media0.giphy.com/media/2FVkVe9q2Rg5i/200_s.gif)CytujSerwis Rocket Chainsaw dotarł do tajemniczego informatora, który puścił sporo pary z ust na temat nowego Mirror's Edge. Australijczycy wcześniej sprawdzili się w boju, dostarczając na przykład informacje o różnicach pomiędzy wersjami Tomb Raider: Definitive Edition. Zasługują zatem na mały kredyt zaufania. Z doniesień wynika, że:http://www.gram.pl/news/2014/03/12/mirrors-edge-2-jest-calkowitym-rebootem-z-otwartym-swiatem-multi-na-modle-podrozy-nowym-systemem-walki-i-premiera-w-2016.shtml
Pamiętacie materiał wideo z zeszłorocznego E3? Ta gra naprawdę tak wygląda, a tamto nagranie niczego nie fałszowało.
Platformy docelowe to PlayStation 4, Xbox One, PC i Mac.
Gra jest totalnym reebotem.
DICE skupia się na zbudowaniu otwartego, żyjącego miasta do oddania w ręce graczy.
Oznacza to także sieciowy komponent, dzięki któremu świat gry jest placem zabaw, do którego gracze dołączają wedle woli w każdym momencie. Od każdego z nich zależy jak daleko zajdzie interakcja z innymi użytkownikami - możemy nie mieć z nimi nic do czynienia. Jako przykład podobnego rozwiązania twórcy podają Podróż.
Będą też bardziej tradycyjne tryby sieciowe jak kooperacja czy starcia z innymi graczami, na przykład w formie zmagań na czas.
Zdradzono trzy rodzaje przeciwników, na których natrafi Faith: Protectors, czyli mięso armatnie; Sentinels, czyli zaprawieni w walce wręcz zabijacy oraz Enforcers z mocnym pancerzem i bronią. Uwaga - Faith nie ma pukawek.
Posłuchano odzewu graczy i zupełnie przemodelowano system walki. Żegnamy zatem bezużyteczną broń palną i ciosy pod jednym przyciskiem, witamy starcia oparte o szybkość i płynność. Faith będzie spychać rywali z drogi lub kopać ich czy częstować piąchopiryną, aby przelecieli przez barierki, stoły albo krawędzie. Ciosy będzie można łączyć w krótkie combosy, a smaczku walce dodadzą sekwencje z wykorzystaniem elementów otoczenia. Faith zdarzy się nawet chwycić na chwilę przeciwnika. Co bardziej efektowne momenty zostaną podkreślone zmianą kamery na ustawioną za plecami bohaterki lub chwilowe spowolnienie wydarzeń.
Mimo dużego nacisku na system walki, DICE widzi Mirror's Edge jako grę wyścigową. Wszystkie rozwiązania w rozgrywce mają na celu zapewnienie płynności. Twórcy obiecują, że możemy zapomnieć o zbyt często szarpanej strukturze oryginału.
Na koniec gorzka pigułka - DICE celuje z premierą w rok 2016. Wiem, też mi smutno.
Co na to EA? Firma standardowo odmawia komentarza do plotek i domysłów.
Bez numerka? Że niby nowe ip? :lol:Że reboot, o czym od początku wiadomo.
Czyli co?Bez numerka? Że niby nowe ip? :lol:Że reboot, o czym od początku wiadomo.
Czyli co?Bez numerka? Że niby nowe ip? :lol:Że reboot, o czym od początku wiadomo.
aha, nowe słowo na dzis reboot :DCzyli co?Bez numerka? Że niby nowe ip? :lol:Że reboot, o czym od początku wiadomo.
Czyli historia z jedynki w świecie gry nigdy nie miała miejsca. No i świeże podejście do gry ;)
Ale i tak lepiej niż wersja fHD poprzedniej.Brałbym z zamkniętymi oczami.
EA has replied to a fan petition about Anita Sarkeesian’s involvement with Mirror’s Edge 2 development on Change.org.
Just a short while ago, EA replied to a fan petition that wanted to “Remove Anita Sarkeesian from Mirror’s Edge 2 game development”, stating that the petition itself was based on false information.
“Anita Sarkeesian has no credibility or experience in game development. She is merely a self proclaimed critic and her opinions should offer no sound foundations in the development of this or any game. She has no experience in the industry.”
“Anita does not speak for gamers, female or otherwise, on the difficulty or appeal of games. She only offers personal insights catering to her own agenda. In fact, she went so far as to say that women needed a whole new “simplified” control set for this game, based on her personal experiences, passing them off as the opinion of the female gaming community.”
The petition also stated that at one time Anita Sarkeesian even spoke against her status as a gamer. However once the petition was only a little over 2,000 signatures away from its goal of 50,000 signatures, EA stepped in and revealed that “This petition is based on inaccurate information. EA is not working with Anita Sarkeesian on development of Mirror’s Edge“.
This petition may have been started due to a rumour that was spread back near the start of November which claimed that EA had hired Anita Sarkeesian to work with DICE on Mirror’s Edge 2 and that DICE had to use all of her ideas.
Canadian-American feminist, media critic and blogger. She is the author of the video blog "Feminist Frequency" and the video series Tropes vs. Women and Tropes vs. Women in Video Games, which examine tropes in the depiction of women in popular culture.
In 2012, Sarkeesian was targeted by an online harassment campaign following her launch of a Kickstarter project to fund the Tropes vs. Women in Video Games series. At the same time, supporters donated over $150,000 to the project, far beyond the $6,000 she had sought. The situation was covered extensively in the media, placing Sarkeesian at the center of discussions about misogyny in video game culture and online harassment.
To niezłą kichę byśmy dostali gdyby to ona brała udział przy projekcie gry :lol: Dobrze, że gracze pilnują takich szczegółów ;) Oby jak najmniej tego kwasu w grach ;)Chuj już z tą kretynką, ale przez jedną osobę raczej wiele by się nie zmieniło no i gracze pilnują takich gówien, a coraz bardziej pozwalają się jebać w dupę na tylu frontach, że taki Ubisoft zacznie niedługo produkować własny lubrykant, bo nie opłaca się kupować z zewnątrz.
Reboot nie remake. Gra będzie się działa przed jedynką.Co nadal nie wyklucza możliwości powtórzenia się sytuacji otrzymania przez nowe ME "ekskluzywnych" dodatków nVidii, typu rozbitego szkła, poruszających się tkanin i wiatru.
Reboot nie remake. Gra będzie się działa przed jedynką.Co nadal nie wyklucza możliwości powtórzenia się sytuacji otrzymania przez nowe ME "ekskluzywnych" dodatków nVidii, typu rozbitego szkła, poruszających się tkanin i wiatru.
Hello everyone,
Two years ago we revealed that we were making a new Mirror’s Edge™. Last year, we gave you a behind the scenes look into some of the early progress we had made. And though we haven't said much else in all that time, we have been listening. Thank you for your incredible passion and your patience. I'm excited to tell you that it's paid off — by this time next week, you will have finally seen more of the game at E3.
Mirror’s Edge has always had a special place in the hearts of all of us at DICE. The first game had a lot of promise. It was unlike anything else in terms of the gameplay and style — it had a unique soul. But as much as we loved that game, we knew it could be more. So that’s what we have set out to do as we introduce Mirror’s Edge to a new generation.
The team has spent a lot of time re-evaluating every aspect of the game and making it a new experience. This is not a sequel, this is not Mirror's Edge 2. We have landed on a vision that honors the first game — pushing the boundaries of first person movement and diving deeper into the story behind our heroine Faith — but also brings a lot of great new, interesting gameplay and features to the experience for our players.
So on behalf on the entire team here at DICE, we can’t wait to show you what we have been pouring our heart and soul into. We can’t wait to introduce you to Mirror’s Edge™ Catalyst.
Prequel comics have been all the rage these days to tie in to upcoming games, and the collaboration between DICE and Dark Horse will be no different. Mirror’s Edge: Exordium will explore Faith’s origins, leading us up to the events of Catalyst when it releases.
DICE is taking close ownership of the comic to prepare fans for the game, with the studio’s Narrative Director Christofer Emgard writing the script and in-house artists Mattias Haggstrom, Robert Sammelin, Henrik Sahlström, Erik Persson, and Emgard again providing art.
Mirror’s Edge: Exordium will run for six issues beginning September 9.
Mirror’s Edge: Exordium #1
Christofer Emgard (W) Mattias Haggstrom, Robert Sammelin, Henrik Sahlstrom, Erik Persson (A)Robert Sammelin (Cover)
$3.99, 32 pages
On sale September 9
Mam wrażenie, że główna bohaterka zbrzydła.Pewnie ruska od putina. :troll:
Z delikatnej azjatyckiej urody dostała jakieś mongolskie rysy.
Widziałbym to w takiej formie, że same misje miałyby podobną konstrukcję do tego co w pierwszej części, ale żeby włączyć kolejną misję trzebaby się dostać na drugi koniec miasta, biegnąc po dachach i uliczkach (tych drugich szczególnie brakowało.) To + sidequesty typu ściganie/śledzenie kogoś i byłaby naprawdę dobra giera.Też to tak widzę. Dostarczanie paczek na czas itp.
Ale pewnie znowu będzie liniowo i krótkoNie sądzę tym razem. Kminili 5 lat, więc raczej polecą w stronę modnego open world. Co zresztą sugerują arty z gry. Ucieczka przez miasto przed helikopterami np.
bo w jedynce biegło się tylko przed siebie przez pare godzin i nagle boom, koniec gry..Prawdziwy runner poniżej godziny widział napisy 8)
The main story is told through a series of linked missions, but in between them players have total freedom to explore the city and run races, solve puzzles and more. For example “Dash”, is a type of race where you need to get from point A to B as quickly as possible. This will challenge both your ability to move fluidly and keep your momentum up, as well as your efficiency in navigating the city. There are also environmental puzzles, like the “Billboard Hack” where the challenge lies in finding your way up to the billboard so that you can hack it and display your runner tag instead of the corporate propaganda.
Czekam na dłuższy gameplay.No właśnie ludzie mieli ogrywać na targach i jakoś nie wrzucają gameplaya :mad:
Fajnie, że w końcu budżet pozwala na cut-scenki na godnym poziomieW końcu mogli Morgana Freemana zrobić :P
"In Mirror's Edge Catalyst, you won't be using any guns at all," senior producer Sara Jansson told Polygon in an interview today at E3. "We've completely removed that aspect of the game. You can't even pick them up."
"Faith will fight, but she doesn't kill," said Jansson. "Now the fighting is more of an extension of the movement. It builds on the flow. It fits a lot better with the game mechanics. When Faith is in flow, when she stitches together move after move without failing and keeps her momentum going, she's actually invulnerable to bullets. That can keep her out of harm's way. It's only when she stops that she can get hurt."
Hello, Grzesiek. No information on this, but keep an eye on our official channels. No matter the weather though, Faith is always ready.
Thanks for your answer. I'm ready too and can't wait till february.
Very glad to have you. Spread the word. Kruger won't stand a chance against the revolution.
I will save the city. I promise.
The citizens of Glass are depending on you.
Zapowiadają się dynamiczne walki, czyli to co tygryski lubią najbardziej ;)
Jeszcze ważny element z tych wszystkich wywiadów i wrażeń z dema - dopóki Faith jest w ruchu nie może oberwać żadną kulą od przeciwnika. Dopiero jak się zatrzymamy jesteśmy narażeni na obrażenia.
- There will be proper character development for Faith. She won’t be the same person at the end that she was at the beginning.
- The feel of the city will change during the story. Faith will start as a green and inexperienced free runner, then during the story she will adapt to the city’s change and understand that she has to step up and fight.
- There will be more free roaming than in the first game.
- The city will open up as you progress through the story. At the beginning only a small area will be accessible, then the borders will progressively expand.
- DICE wants to make the game more accessible, but still rewarding for skilled players.
- If you don’t get the perfect timing you’ll still be able to grab on a ledge instead of just falling. If you’re skilled, your running will flow much better and will be faster.
- In the game you can springboard on any object, whereas in the first Mirror’s Edge you could only on certain objects.
- The game is not a full-fledged prequel. It won’t lead exactly to the same plot of the first game, but it will lead to Faith being the same person as she was in the first game.
Dark Horse Comics and Electronic Arts are teaming to bring fans an in-depth look at the gorgeous design of the Mirror's Edge games.
The oversized hardcover edition will be packed with art from the visually arresting games. Says Patrick Thorpe, editor of the book:
"Catalyst is quite simply one of the most distinctive and visually sophisticated video games of all time. It’s so beautiful that, if you weren’t so busy running for your life through it’s innovative cityscapes, it would be entirely arresting. It was important to us to capture its unique style in our design, while giving readers an exclusive, behind-the-scenes look at the creation of the striking world of Mirror’s Edge: Catalyst, complete with commentary from creators, character design, and stunning concept art."
The full Mirror’s Edge Catalyst Collector’s Edition includes:
Adult Faith/Young Faith diorama
Exclusive Steel book
Exclusive lithograph
Set of 10 concept pieces
Temporary logo tattoo
Temporary Faith arm tattoo
Storage box
Available in limited quantity for SRP $199.99 worldwide in select retailers, the Mirror’s Edge Collector’s Edition is available for the PlayStation 4, Xbox One and the PC. Players can pre-order a copy starting today at GameStop stores in North America or online, with the other retailers worldwide to be announced soon.
to jednak sporo nawet jak na grę z figurką i kilkoma badziewiami, może chociaż ta litografia lub arty będą dobrej jakości.Na pewno arty w antyramkę i na ścianę. Liczę właśnie, że ten litograf będzie sympatyczny. Co do figurki liczyłem na genialną i mocarną pozę Faith gdzieś na skraju dachu budynku/ściany, coś jak:
No ale nie powiem trochę kusi, szkoda że tej figurki nie będzie się dało rozdzielić :mad:
WARNING GUYS
The statue is being made my Project TriForce who's quality issues still haven't been fixed for the Dragon Age Inquisition edition and they cancelled the Batmobile edition 5 days before release. They are doing the Halo 5 edition aswell.
So I would watch it especially when they are a lot of money
Take a gander at their reviews on the Facebook page....not pretty
Wow mają parcie chłopaki albo mało sztuk rzucili.No mam nadzieję, że mają tego trochę w zanadrzu, i że u nas będzie to jakoś do dostania. Jakbyście gdzieś wiedzieli do dajcie znać, bo ja biorę na bank.
Jakie są pozostałe 2 gry?FFXV i MGSV.
In Cologne, Germany we’ll show you a new trailer as well as have the game playable on the floor for those that can make it to the show. Be sure to subscribe to our YouTube channel so you don’t miss the new trailer. We can’t wait to hear what you think about the things we’ll have to show you!
Dodałbym tylko więcej głośnej elektronicznej muzyki do pompowania ciśnienia, ale to zawsze samemu można sobie włączyć ostatecznie.Ciekawe czy i tym razem za soundtrack będzie odpowiedzialny Solar Fields? Baaardzo bym chciał. Ludzie atakują go co jakiś czas o to na FB, ale na razie siedzi cicho.
First of all you’re able to set a waypoint on your 3D map. After you did this, you’ll see a red line on the map, pointing out the directions you need to go. Unlike other games, this path isn’t completely visible in your world.
What this waypoint does is indicating the fastest route by marking certain objects in red. This means you’ll still be able to see the gorgeous city as before but you’ll need to keep a close eye on the red objects. The path is visible but never gets in your face; you’ll need to look for the red objects from time to time if you want to continue this path. Do you need to set those waypoints? No, not at all.
Wychodzi na to, że nowe gadżety na rękę będą potrzebne tylko do uzyskania dostępu do kolejnych dzielnic miasta.
Through the use of Mag Rope, you can attach to certain parts of buildings and cross large distances and wide gaps in a flash. I almost felt like I was playing a first person Batman game, it was great!http://startreplay.com/previews/mirrors-edge-catalyst-hands-on-gamescom-2015-preview/
No. Chociaż może w FPP będzie to ciekawe doznanie. Jakby co to po prostu nie będę używał.Chyba, że gra cię zmusi do używania. I liczę, że w czasówkach nie będzie wolno z niej korzystać, bo jasnym jest, że linka pozwoli na lepsze speed-runy i zrobi się z tego Just Cause w fpp. Myślę jednak, że to wyważą odpowiednio i na razie to czyste gdybanie.
Chyba, że gra cię zmusi do używania.To na pewno będzie, by odblokować kolejne dzielnice.
I liczę, że w czasówkach nie będzie wolno z niej korzystać, bo jasnym jest, że linka pozwoli na lepsze speed-runy i zrobi się z tego Just Cause w fpp.Otóż to.
A sample of how the Mirror's Edge Catalyst music changes throughout the level depending on the circumstances. Music by Solar Fields.
Zobaczymy jak pojawią się kolejne zdjęcia w innym świetle. Ale fakt, figurka nie jest idealna i szczerze, to bym z chęcią widział inny motyw (Faith biegnąca po ścianie, fajna poza na skraju wieżowca itp.).Przypomnij se tylko jak skończyła pierwsza gra z bóg trio...
Ale i tak biorę, bo to Mirror's Edge i druga gra z Big Trio, gdzie mają być kolekcjonerki :mad:
Btw. Po trailerach mgsa tez mi się wydawało ze się nie da tego zepsuć :pTa gra nie potrzebuje fabuły (a może będzie ją miała!), a gameplay prawie na pewno nie zostanie zepsuty. Ja tam jestem spokojny.
Jestem wstępnie chętny :)To git, bliżej premiery będę informował o szczegółach.
Ta gra nie potrzebuje fabuły (a może będzie ją miała!), a gameplay prawie na pewno nie zostanie zepsuty.Dokładnie. Dorzucą tylko wspomnienia Faith z dzieciństwa, jej przemianę, "C'mon girl, save us all" i wystarczy. Gameplay został usprawniony o nowe ruchy, swoboda open world, znana i specyficzna grafika oraz powrót Solar Fields no i DICE. To nie może nie wypalić.
Can you tell me about one specific task you’ve worked on recently?
- Yesterday was a good day; I added a slow motion effect for when Faith reaches her critical health state. When your health is low there’s a short window where you can save yourself from a fatal situation, so we added a second or two of slow motion for when this happens. This gives the player an obvious indication that he or she needs to act.
- This looks cool too. During the short slow motion moment, the enemies and shots in the air look really striking, and the fact that you’re not controlling your character in the speed you’re used to creates an effective, disconnected feeling – almost like a mental punch.
Wybieracie się w ten weekend (23-25.10) na Warsaw Games Week? Koniecznie wpadnijcie na stoisko Xbox Polska. Zagracie tam przedpremierowo w #MirrorsEdge Catalyst, a także spotkacie Faith we własnej osobie!:mad:
Wczoraj luz, na spokojnie wszystko można było zobaczyć, ale ja po prostu zapomniałem :lol::lol:
http://www.ppe.pl/news/39674/premiera-mirror-s-edge-catalyst-opozniona-tworcy-potrzebuja-wiecej-czasu-na-przygotowanie-dziela.html(http://replygif.net/i/272.gif)
Ryo będzie załamany jak to przeczyta :P
Dla mnie ok, bo w lutym i tak Deus a później Uncharted.
Years ago, we set out an ambitious vision for Mirror’s Edge™ Catalyst. Achieving that vision and delivering the best possible experience is equally inspiring and challenging. And it takes time. We set out to create a vast city to explore, full of stunning vistas, majestic skyscrapers, and mysterious tunnels. We’re building the most immersive action-adventure game with fluid movement and combat in first person. Mirror’s Edge Catalyst will be an all-new playground with a deeper and more engaging story - and we want to accomplish all these goals to the highest quality possible.
So we’ve made the decision to bring Mirror’s Edge to the world starting May 24, 2016. We will use these few extra months to make sure that when you step into the massive City of Glass and experience the rise of Faith, it’s as entertaining, impressive, and memorable as it can be.
Mirror’s Edge Catalyst has received an incredible response from fans around the world over the past months. You’ve been eager to see the return of Faith and the unique style and gameplay that only Mirror’s Edge can create. Witnessing your positive reactions has been amazing motivation for me and the rest of our passionate team at DICE.
Thank you again for your patience and support. Keep the Faith.
Sara Jansson
Senior Producer, Mirror's Edge Catalyst
Level Artist Linnea Harrison on designing the city of Glass
There are lots of routes you can get to by climbing or falling safely, rather than just running horizontally. There will be many secrets to uncover in the city of Glass.
Jakieś nowe info w tym tygodniu.
(http://i.imgur.com/fSBmREH.png)
Marzy mi się informacja o demie ;] Może w dzień pierwotnej premiery rzucą demko ;) Albo będzie info o obsłudze VR.
Ja mam orgazm przez cały czas.
Prośba do osób, które mają w dupie tę betę, ale posiadają konto na EA - zarejestrujcie się proszę na wypadek, gdyby prawdziwy fan - ja - się nie dostał z niewiadomych przyczyn. Będę dozgonnie wdzięczny.
Ryo.
(https://www.playerattack.com/imagery/2015/10/thumbs-up-gif.gif)Ja mam orgazm przez cały czas.
Prośba do osób, które mają w dupie tę betę, ale posiadają konto na EA - zarejestrujcie się proszę na wypadek, gdyby prawdziwy fan - ja - się nie dostał z niewiadomych przyczyn. Będę dozgonnie wdzięczny.
Ryo.
Zapisany. Bulisz dyszkę i kodzik masz.Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Ciekawe, kiedy będzie beta?Tapeta na telefonie ustawiona :8
(http://i.imgur.com/mi3Kp4s.png)
Wiec niezłe gówno sie szykujeJak zawsze nie masz racji.
Dzięki, sam wycinałem z oficjalnej strony ;) http://www.mirrorsedge.com/charactersCiekawe, kiedy będzie beta?Tapeta na telefonie ustawiona :8Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Jak zawsze nie masz racji.Widze, ze nie jestem odosobniony w tej opinii :D
udowodnij jeden z drugim kiedy nie miałem?Jak zawsze nie masz racji.Widze, ze nie jestem odosobniony w tej opinii :D
Przedwczoraj odnośnie ściągania/instalacji BF. Przed instalacja na dysku zajmuje 46GB po instalacji tyle samo.udowodnij jeden z drugim kiedy nie miałem?Jak zawsze nie masz racji.Widze, ze nie jestem odosobniony w tej opinii :D
Wiec niezłe gówno sie szykujeDziękuję, dobranoc.
to było odłączyć internet i sprawdzić.Przedwczoraj odnośnie ściągania/instalacji BF. Przed instalacja na dysku zajmuje 46GB po instalacji tyle samo.udowodnij jeden z drugim kiedy nie miałem?Jak zawsze nie masz racji.Widze, ze nie jestem odosobniony w tej opinii :D
No ale co sie sciagnelo jak danych jest TYLE SAMO. Teraz to se mozesz gadac co bylo mozna, ale po prostu nie miales racji.to było odłączyć internet i sprawdzić.Przedwczoraj odnośnie ściągania/instalacji BF. Przed instalacja na dysku zajmuje 46GB po instalacji tyle samo.udowodnij jeden z drugim kiedy nie miałem?Jak zawsze nie masz racji.Widze, ze nie jestem odosobniony w tej opinii :D
przez HS przecie mówiłem "wyłącz internet i sprawdz bo potem bedziesz znowu jeczał" Lub jakoś tak.No ale co sie sciagnelo jak danych jest TYLE SAMO. Teraz to se mozesz gadac co bylo mozna, ale po prostu nie miales racji.to było odłączyć internet i sprawdzić.Przedwczoraj odnośnie ściągania/instalacji BF. Przed instalacja na dysku zajmuje 46GB po instalacji tyle samo.udowodnij jeden z drugim kiedy nie miałem?Jak zawsze nie masz racji.Widze, ze nie jestem odosobniony w tej opinii :D
Pewnie zaraz zostane zbesztany przez Ryo ale po obejrzeniu ostatniego trailera ta gra mi sie jakos nie podoba... wg mnie gdzies ten klimat pierwowzoru sie zatracil... Przy jedynce mialem tak, ze sie zakochalem w tej grze od pierwszego zwiastuna a tutaj jakos po prostu mam mieszane uczucia.Być może dlatego, że teraz poszli mocniej w fabułę, są normalne wstawki, często widać Faith (nawet podczas gameplaya), jest sporo pozostałych postaci, jest filmowo, trochę pompatycznie itp. Jedynka natomiast była lekko tajemnicza i "surowa".
Być może dlatego, że teraz poszli mocniej w fabułę, są normalne wstawki, często widać Faith (nawet podczas gameplaya), jest sporo pozostałych postaci, jest filmowo, trochę pompatycznie itp. Jedynka natomiast była lekko tajemnicza i "surowa".
Własnie dobrze, że dali charakterystyczne wstawki, bo to jeszcze bardziej wyróżniło ten tytuł z tłumu. Poza tym, chcieli mimo wszystko zachować model Faith z gry jako coś nieodkrytego aż do samego końca fabuły i dlatego występowała tylko we wstawkach rysowanych. Patrząc na zakończenie, to jak dla nie dobrze, że nie stworzyli wstawek na tych lekko koślawych modelach. Skupili w całości na razgrywce oraz FPS experience i chwała im za to.Spoko, tylko moja wypowiedź nie stoi w sprzeczności z Twoją argumentacją, bo na pewno wszystkie przedstawione aspekty można by pokazać, gdyby "rysowane" wstawki były wykonane na godnym poziomie artystycznym, bo ja głównie zapamiętałem zgrzyt przy żenującym kontraście, gdy przechodząc nagle z "FPS experience" dostałem w pysk jakimś gównem
jak z taniego, przeglądarkowego flasha
dobrze, że nie stworzyli wstawek na tych lekko koślawych modelachLekko koślawe, to były właśnie te dziwnie animowane kukły w przerywnikach, jakby każdy element ciała ciągnięto za sznurki. Tutaj już lepsze wrażenie robiła ta laska z początku tutoriala liczona na silniku gry.
Mnie się one od samego początku kojarzą z bajkami na CN, na których się po części wychowywałem.Też oglądałem namiętnie, do tego przed etapem zalewu CN zjebanymi kreskówkami z krzywymi mordami aka 10 klatek animacji/sekundę i do "FPS experience" prezentowanego przez ME jednak bym tego nie zestawił i nie przyrównywał.
All of the basic movement you recognize from the first game is going to be available from the start, but that doesn’t mean that we teach from the start
New players might not even know moves are there, and we are not going to force you to use them early on.
With that Jansson explained that experienced players might have some advantage over the newcomers, stating that the pros can “start using [Faith’s] moves immediately and they might be able to take other routes that new players can’t.”
We then try to make sure we spread that out a little bit more,” said Jansson “so we don’t push all of the new moves on the player in the first couple of minutes in the game.
There will be upgrades for you but they will be more related to your glove,” Jansson detailed, “That is more about expanding your tools so you can reach new areas of the city. That’s how we open up more areas of the city to the player
Then we have the combat, which is a greater extension of the movement, so you’re going to be able to learn more new moves and attacks over time,” said Jansson, “At its core the combat is about how you combine the use of the environment with your momentum, your moves and with attacks, but gamers are also going to be able to expand those attacks that you have.
Mag Rope - Latches on to specific points in the world, allowing for unique traversal and interaction opportunities.
Disruptor - This upgrade of the tech in Faith's glove lets you disrupt and destroy KrugerSec and AI systems.
Dzielnica Anchor to jeden z najbogatszych obszarów Miasta Szkła. Jej wysokie budynki dumnie reprezentują potężne korporacje, które mają w nich siedzibę. Dzielnica jest pełna popularnych klubów nocnych, a młodzi mieszkańcy przyjeżdżają do Anchor na zakupy i w poszukiwaniu rozrywki.
Jednym z najbardziej okazałych budynków w Anchor jest ogromna Błyskotka. Po ukończeniu budowy będzie ona najbardziej wystawnym centrum handlowym w Cascadii – istnym pomnikiem dla żyjących zgodnie z ideą Konglomeratu.
Mieszczące się w samym środku Miasta Szkła Centrum to nowoczesna dzielnica. Na zaludnionych ulicach można znaleźć modne butiki i niesamowite budynki, takie jak główna siedziba Elizjum – korporacji zrzeszającej najwybitniejszych naukowców.
Po dachach budynków w Centrum grasują też nielegalni Sprinterzy. Mieszkańcy mogą się jednak czuć bezpiecznie – wszelkimi naruszeniami zajmują się oddziały KrugerSec.
Zamożna dzielnica mieszkalna dla wysoko postawionych obywateli, „Panorama oceanu” (lub po prostu „Panorama”), jest uważana za ostatni krok przed uzyskaniem zaproszenia do Podniebnego Miasta. Jeśli chcesz uciec od zgiełku panującego w Centrum i w Anchor, warto odwiedzić Panoramę. Można tu się wybrać na spacer wzdłuż nadmorskiej promenady, urządzić piknik i zwiedzić Przystań. W dni wolne można tu spotkać całe rodziny bawiące się na plaży.
Design zajebisty, taki trochę Tron:Legacy ;pDesign super, również przywodzi na myśl:
A limited edition, officially licensed controller for Xbox One™, showcasing art from Mirror’s Edge™ Catalyst, is on its way.
The controller gives gamers vibration feedback via rumble motors and impulse triggers, has a 3.5mm headset jack with onboard audio control button, and is PC compatible. It will retail at an MSRP of $59.99.
Przerwę ten bezczelny offtop zarzucając konkretnym materiałem:Fix:
At GDC, EA Dice Senior Lighting Artist Fabien Christin held a presentation showcasing the lighting of Mirror’s Edge: Catalyst, including some really amazing work-in-progress screenshots of environments and characters, that you can see at the bottom of the post.
Here’s a summary of what was mentioned during the presentation:
- Mirror’s Edge: Catalyst has a day/night cycle.
- The game has a strong narration revolving around the history of the City of Glass and the rise of Faith.
- There were four major challenges:
- Creating a Time of Day system.
- Can we even make Mirror’s Edge with dynamic lighting?
- Making beliveable characters for cinematics.
- Creating stylized images with Physically Based rendering.
- The game’s camera is a physical camera with accurate exposure values: Shutter Speed, Aperture, ISO, and realistic depth of field.
- The team gathered references for the City of Glass in Tokyo.
- The team created a “physically based sky” for the game, with precomputed atmospheric scattering, sun intensity that actually illuminates the sky and realistic sun elevation. Sun and moon can be used at the same time as light sources.
- There are two cloud planes lit by the sky.
- It takes 0.75 ms per frame to render the sky on console. 0.35 ms more than a static sky.
- The team wanted deeper blues than a physically correct sky, so they added a Add Rayleigh Scattering Multiplier, with a more dramatic effect.
- A Mie Scattering multiplier was added to prevent aerial perspective leaking through geometry.
- The day/night cycle lasts 48 minutes. Sunrise is at 6 AM, and sunset is at 6 PM.
- Sun shadows are connected to player movement to hide jittery shadows.
- The game uses a real-time indirect lighting solution by Geomerics that has been used in Frostbite engine since Battlefield 3.
- The city divided in hierarchized zones for streaming.
- 17 Ground level zones.
- 83 Buildings zones.
- 391 Props zones.
Each streaming has it own Enlighten database including:
- 1 Lightmap (Atlas up to 2048*2048) for large static objects.
- Lightprobes (L2 spherical harmonics) for dynamic and small objects.
- GI data for relighting.
- Between 5 and 15 MB.
- Around 30 databases are loaded simultaneously.
- Sun bounces are set to 75% intensity.
- Distant reflections use an old style cubemap updated with the time of day. It’s cheap, but not accurate, as there are reflections of the cityscape where there should be none. This was fixed with a sky visibility mask.
- Local reflections use a Parallax-corrected cubemap that allows moving the capture point. They’re also updated with the time of day.
- Screen space reflections raytrace reflections of what is visible on screen using the depth buffer.
- A lot of work has gone into getting the right white for the game.
- Local lighting is physically based. Tiled Deferred Lighting is used.
- There are up to eight lights cast shadows simultaneously.
- Post-production effects were used to stylize the image.
- Characters were created with face scanning, but they were modified because characters are stylized.
- Subsurface scattering creates realistic skin.
- Eyes have their own shader with parallax for refraction and normal map for iris concavity.
- Hair uses an anisotropic hair shader.
- Cinematics use a lot of lights, for instance one scene uses 472 light sources.
The Closed Beta for Mirror’s Edge Catalyst will begin on April 22nd. It will last for five days, ending on April 26th.
If you have been selected for the Closed Beta and you are a Frontrunner, you will receive an email with your code on April 22nd. Others who made it into the Closed Beta will receive their code on April 23rd.
Closed Beta participants will be able to try out several of the main missions in Faith’s story, Side Missions, other optional content, and the Social Play features Mirror’s Edge Catalyst has to offer.
Cholera akurat w tych dniach bede na wczasach.Ja się bałem, że dadzą betę na weekend majowy, ale udało się :)
Ja tam samo :PCholera akurat w tych dniach bede na wczasach.Ja się bałem, że dadzą betę na weekend majowy, ale udało się :)
MINIMUM:
OS: Windows® 7 64-Bit (use the latest Service Pack)
CPU: Intel i3-3250 / AMD FX-6350. (Note: Mirror's Edge Catalyst requires at least 4 logical cores to run.)
RAM: 6 GB
HARD DRIVE: At least 25 GB of free space
VIDEO: NVIDIA GeForce® GTX 650 Ti 2GB or better / AMD Radeon™ R9 270x or better
INPUT: Keyboard and mouse, dual analog controller
RECOMMENDED:
OS: Windows® 10 64-Bit (use the latest Service Pack)
CPU: Intel Core i7-3770 at 3.4 GHz / AMD FX-8350 at 4.0 GHz
RAM: 16 GB
HARD DRIVE: At least 25 GB of free space
VIDEO: NVIDIA GeForce® GTX 970 4GB or better / AMD Radeon™ R9 280x 3GB or better
INPUT: Keyboard and mouse, dual analog controller
Premiera przesunięta. USA 7 czerwca, Europa 9 czerwca.
Dopracowują Social Play.
http://www.mirrorsedge.com/news/mec-update-april-21
WITAMY W ZAMKNIĘTEJ BECIE
Dzięki otwartej becie zespół DICE będzie mógł przetestować przed premierą działanie serwerów, infrastruktury i procesów w grze. Jednym z naszych głównych celów jest zadbanie o to, by premiera przebiegła bez zakłóceń, a gracze mogli korzystać z pełni możliwości gry już od pierwszych godzin.
Zamknięta BETA trwa od godz. 15:00 czasu polskiego 22 kwietnia 2016 r. do godz. 18:00 26 kwietnia 2016 r.
KOD DLA ZNAJOMEGO
Możesz zaprosić do udziału w zamkniętej becie wybranego znajomego, który korzysta z tej samej platformy, co ty. Wystarczy, że udostępnisz mu poniższy kod:
Masakra pierwszy screen. Tekstura wygląda jak z MGS5, a MGS5 to sandbox.To tez jest sandbox i w MGS az takich zlych nie pamietam.
Masakra pierwszy screen. Tekstura wygląda jak z MGS5, a MGS5 to sandbox.To tez jest sandbox i w MGS az takich zlych nie pamietam.
Jesli bylby ktos tak mily i udostepnil kodzik bylbym wdzieczny :)
Da ktoś koda, bo mi się nie poszczęściło ?
mogłesz też napisać, ze tak słodko jak na prezentacjach to nie jest :PJesli bylby ktos tak mily i udostepnil kodzik bylbym wdzieczny :)Da ktoś koda, bo mi się nie poszczęściło ?
Ja mam jeden na zbyciu, więc napiszcie czy któryś z Was już ma, czy nie, to mu dam swój.
Jesli bylby ktos tak mily i udostepnil kodzik bylbym wdzieczny :)Da ktoś koda, bo mi się nie poszczęściło ?
Ja mam jeden na zbyciu, więc napiszcie czy któryś z Was już ma, czy nie, to mu dam swój.
Ja dalej z checia przygarne.Ok, poszedł kodzik na PM ;)
Dzięki Cancer za kodzik 8)mogłesz też napisać, ze tak słodko jak na prezentacjach to nie jest :PJesli bylby ktos tak mily i udostepnil kodzik bylbym wdzieczny :)Da ktoś koda, bo mi się nie poszczęściło ?Ja mam jeden na zbyciu, więc napiszcie czy któryś z Was już ma, czy nie, to mu dam swój.
Co najlepsze mój kod przyszedł z opóźnieniem dziś o 3:00.Ci co zapisali się do newslettera dostali kody wcześniej, 22. Pozostali 23.
Co to, teraz każda gra będzie miała beta-testy?Dla mnie bomba.
W tych testach jest ułamek z kampanii singlowej czy multiplayer, czy co?Połączenie. 3 misje z singla i czasówki. Można chyba jeszcze w becie robić swoje challenge, ale jeszcze nie dotarłem do nich, bo niestety mam bardzo mało czasu na granie :mad:
Naprawdę nie wiem gdzieś Ty widział spoko grafikę ;)Może niedługo połapię jakie szery, jak będę grał już spokojnie ;)
Powiem szczerze, że mi brak AA nie rzucił się w oczy. :o A jestem na to uczulony. Tekstury może nie najlepsze, ale nie są tragiczne. Bardzo podobają mi się efekty oświetlenia, a szczególnie kiedy nawierzchnia jest morka.Bravia + motion flow ;)
z moich wyliczeń pikseli wychodzi 900p :)Czyli tak samo jak battlefront a wyglada sporo gorzej.
(http://i.imgur.com/v0ibLMS.jpg)Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Trzeba mieć nieźle rozmytą paćkę na telewizorze żeby nie widzieć ostrych krawędzi.ostre to ja mam nóż i szable..
Trzeba mieć nieźle rozmytą paćkę na telewizorze żeby nie widzieć ostrych krawędzi.ostre to ja mam nóż i szable..
staram sie dostosowywać do rozmówcyTrzeba mieć nieźle rozmytą paćkę na telewizorze żeby nie widzieć ostrych krawędzi.ostre to ja mam nóż i szable..
Szkoda że posty masz tępe
Sandbox nie do końca mi się podobaDlaczego? Co konkretnie nie pasuje? Dla mnie jest bomba, bo jest po prostu miliard możliwości.
zablokowane umiejętności takżeNo w końcu beta.
A i samo bieganie lepiej było czuć w pierwszej części, tam był fajny motyw jak Faith przyśpieszała, a teraz jest jakos tak niemrawo.Tutaj też jest. Flow się zwiększa przy płynnym bieganie, skoku z coilem itd. Jak pasek dojdzie do końca to wtedy mamy to co w jedynce. Zabrakło jednak starego instant momentum, ale można dzięki R2 przyśpieszyć. Do tego genialne oddychanie (np. po zatrzymaniu kilka wdechów ustami i na koniec ciężki wydech nosem). No poezja dla mnie. Albo zaraz przy restarcie. No i zajebiście mi się podoba, jak np stoimy na krawędzi bilboarda.dachu, spoglądamy na swoje stopy i powoli idziemy do przodu. Kozacko się Faith rusza. Ruchy sę jeszcze smuklejsze niż w jedynce. Cieszy dodanie kolejnej możliwości na poruszanie się, czyli przejście o 90 stopni za winkiel dzięki rurkom na krawędzi.
Do tego graficznie po prostu gra nie kosiNo tu jest bardzo nierówno. Poza głównymi ścieżkami miasto w tle wygląda momentami jak z PSX. Beta w ostatniej dzielnicy potrafi też chrupnąć, ale to tylko w kilku, tych samych miejscach.
Bardziej mi chodzi o to, że skille mamy zablokowane, w pierwszej części od razu do przodu ze wszystkim co się miało.Yep, takie trochę na siłę wrzucenie rozwoju postaci - zabierzmy to co było, niech se odblokowują. No, ale w końcu to reboot, więc jedynka jest w innym wymiarze ;)
może po prostu grafika mnie przeraża, scenki chodzą żałośnie i te 900pLepiej nie patrzeć w dal miasta, bo można dostać zawału i pomimo specyficznego art style, niektóre bryły wyglądają tragicznie. Ciekawe, czy aż tak trudno przy tym stylu było zrobić fajne tekstury. Co do tej tekstury podłoża ze żwirem - również powinni zrobić jedną wyjebaną teksturę i kopiować w całym mieście, skoro i tak się powtarza. Dziwne. Scenki potrafią chrupnąć, ale myślę, że to wina bety.
figurka taka se.Yep, duża, ale rozkurwu nie robi. Milion razy bardziej wolałbym Faith biegnącą po ścianie.
Daj znać w odpowiednim temacie czy gra daje radę. Jedynkę uwielbiałem za niepowtarzalny klimat. Mam nadzieję, że jest dużo biegania, skakania i uciekania, a mało strzelania oraz walki.Na razie ogrywam te misje co w becie. Z zauważalnych zmian względem bety - usunęli blur podczas biegania przez co wydaje się, że Faith nieco wolniej się porusza, gra nie tnie ani we wstawkach, ani podczas rozgrywki, zdarza się, że dogrywają się tekstury i cienie, poprawili mapę 3D i wygląda przejrzyściej, w końcu można wyłączyć obecność elementów społecznościowych podczas gry.
miasto jest zaprojektowanie genialnie, swoboda, swoboda i jeszcze raz swoboda
Nie wiem o co chodzi, ale ani w jedynce tego nie bylo i od poczatku bylo wiadomo, ze tu nie bedzie :lol:No bo Ejden pływa w skórzanym płaszczu i czapce, a Faith nie może.
Jak poczytałem recki to właśnie najwięcej narzekań jest na open world który wciśnięty jest na siłę.Przez 8 lat od premiery jedynki wszyscy trąbili, że chcą open world i swobodę biegania. Jak dali to źle i na siłę :lol: Ta gra potrzebowała open world i jest on zrobiony bardzo dobrze.
Poza tym za dużo znajdziekTak, dla mnie spoko, bo lubię.
niepotrzebny system rozwoju postaci. Część umiejętności która była dostępna od początku kiedyś teraz nie jest.Dodany trochę na siłę, głównie jeżeli chodzi o zdolności Faith. Tak jest, że trzeba kupić to, co było w jedynce od razu. Ale kosztuje to grosze, więc na momencie się odblokowuje.
Wkurza to bo nigdy nie wiesz czy to, że gdzieś ci brakuje sekundy do zaliczenia zadania na "złoto" to wina twojego skilla czy może powinienneś np. odblokować sobie szybsze wspinanie po rurach, dłuższy ślzg itd.Obeznani w temacie gracze wiedzą, że wspinanie po rurach i ślizg to metody na zdobycie najgorszego czasu ;) Podstawą jest Coil, miękkie lądowanie oraz obrót o 180. Ale rozumiem Twój tok.
Chcąc nie chcąc musisz zbierać te kuleczki po mapie i inne pierdoły.Nie musisz ;)
Wczoraj odblokowałem linkę i sprawdza się idealnie ;]Nie psuje czasówek?
Jeszce nie biegłem na czasówkach z nią, ale można jej używać oczywiście tylko w wybranych miejscach. Zapewne będą Dashe, że będzie konieczne jej użycie, by się dostać do punktu docelowego.Wczoraj odblokowałem linkę i sprawdza się idealnie ;]Nie psuje czasówek?
To teraz photo mode będzie na wyłączność dla tych zjebów? :lol:Taki bajerancki photo mode tak :/ Bo na konsolach ani na radeonach absolutnie się nie da...
Oj, poziom wykonania figurki słabiutki :(No taki jak i całej gry :troll:
Oj, poziom wykonania figurki słabiutki :(Tragedii nie ma, ale mogło być lepiej pod kilkoma względami.
Wracaj do bajkowej krainy galarety :troll:Oj, poziom wykonania figurki słabiutki :(No taki jak i całej gry :troll:
Ma jakiś znajomy na PSN chwilę aby poprzejmować parę bilbordów, powoli kończę platynę i byłbym wdzięczny za pomoc :)Postaram się wbić dzisiaj, bo ostatnio nawet myślałem, by sobie pobiegać ;)
Z przyjemnością pohakowałem kilka billboardów, więc możesz atakować ;)Ma jakiś znajomy na PSN chwilę aby poprzejmować parę bilbordów, powoli kończę platynę i byłbym wdzięczny za pomoc :)Postaram się wbić dzisiaj, bo ostatnio nawet myślałem, by sobie pobiegać ;)
Dalej nie widzę żadnych przejętych bilbordów, co za platyna trudna do zdobycia :/Skończę Disho to Ci przejmę.
I jak tam, damy radę coś przejąć? :PDalej nie widzę żadnych przejętych bilbordów, co za platyna trudna do zdobycia :/Skończę Disho to Ci przejmę.