Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
PlayStation 5 / Odp: Death Stranding 2
« Ostatnia wiadomość wysłana przez windomearl dnia Wczoraj o 13:17:01 »
DS2 na wiosne, GTA 6 na jesien i gitarka, się 2 kobyły nie pokryją :D
2
PlayStation 5 / Odp: Death Stranding 2
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kyokushinman dnia Wczoraj o 12:45:44 »
3
Multiplatformowe Current Gen / Odp: Lies of P
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kyokushinman dnia Wczoraj o 12:25:33 »
Ten tytuł to zaskoczenia 2023, coś jak Stellar w tym roku.
Bardzo dobra gra.

Kolejny ich twór to prawdopodobnie Dorotka i Czarnoksiężnik z krainy Oz.







4
Multiplatformowe Current Gen / Odp: Lies of P
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Szymku dnia Wczoraj o 12:21:39 »
Bardzo dobry, dopracowany tytuł. Mechanika znana, ale co go wyróżnia to klimat, setting i ogólna harmonijna kompozycja wszystkich składowych - wszystko tam jest co najmniej dobre+ w porywach do bardzo dobre. Nie jest to gra wybitna, ale nikt nie powinien być rozczarowany.
5
Multiplatformowe Current Gen / Lies of P
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sylvan Wielki dnia Wczoraj o 11:43:04 »


Nie dostrzegłem nigdzie tematu, zatem zakładam.



Lies of P ukończone Zajęło to 34 godziny. Fantastyczna produkcja, której bez wahania wystawiłbym mocne 9/10.  :puppy-eyes:

Tytuł znakomicie wypada w każdym aspekcie. Wizualnie jest świetnie. Nie dość, że graficznie prezentuje się bardzo dobrze, to jeszcze stylistycznie zachwyca, a wisienką na torcie jest kombo 1800p w stałych 60 k/s, które dopełniają całość.

Muzycznie potrafi poruszyć. Nie jest to może poziom NieR Automata, ale i tak spisano się na medal. Samo udźwiękowienie również niesamowicie buduje klimat, a ten jest nieprawdopodobny. Skąpane w mroku miasto, stukot przerażających marionetek (cudownie je przedstawiono), perfekcyjnie buduje napięcie.

Pochwalę także samą konstrukcję etapów. Raczej jest lokalnie, korytarzowo. Odwiedzamy daną dzielnicę i nie sposób się (na ogół) zgubić, ponieważ do wyboru mamy jedną główną drogę, czasami jest jakaś odnoga, która prowadzi do skrótu lub jakiegoś przedmiotu.

Sama walka także bardzo przypadła mi do gustu. Wyróżnić wypada motyw z łączeniem broni. Rodzi to interesujące kombinacje. Jest z czym pracować.

Wielki plus za samą historię i - co ważne - sposób jej przedstawienia. Nie jest tak enigmatycznie jak w serii Souls. Podoba mi się większa przystępność w konstrukcji samej gry. Bo przykładowo, jeżeli wykonujemy już jakieś zadanie, to nie musimy biegać po całej mapie, zastanawiając się gdzie, co i komu dać. Wszytko jest jasno nakreślone.

Przyznam, że zakończenie zrobiło na mnie wrażenie. Emocje nie opadły, a twórcy serwują zaskakujący epilog. Rewelacja.

Osobiście uwielbiam gatunek souls-like, a Lies of P z miejsca stał się jednym z najlepszych jego przedstawicieli.  :roll:

Widać też, że sama gra stara się być przystępniejsza dla większej grupy odbiorców, choć należy zaznaczyć, że o ile przez 3/4 jakimś specjalnym wyzwaniem nas nie raczy, tak pod koniec przygody bossowie potrafią napsuć krwi i nawet doświadczony, skillowy gracz potrafi podreperować swoją łacinę.  :-x

Niemniej - kapitalna gra. Dodatek biorę bez wahania i czekam na kontynuację.  :yes_anim:

"At the House of Venigni..." :dance:









6
Multiplatformowe Current Gen / Odp: Wasze oceny gier
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kyokushinman dnia Wczoraj o 11:34:19 »
The Mark of Kri (XSX)

Grafika: 6
Dźwięk: 7
Grywalność: 8-

+ animacja wykończeń
+ klimat
+ przemyślane skradanie
+ 60fps
+ art style, ale

- grafika to poziom psxa
- długość gry około 4h


Ogólnie retro: 7+

Zaskakująco dobry tytuł ery PS2.
7
Multiplatformowe Current Gen / Odp: Wasze oceny gier
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Moldar dnia Maja 19, 2024, 13:30:56 pm »
Animal Well

Świetna gra przygotowana przez "jedną" osobę. Biegamy, w sumie to ciężko powiedzieć czym konkretnie, po świecie pełnym zwierząt, pułapek, ukrytych drzwi. Walki tutaj bezpośredniej nie ma nic, choć czasem trzeba jej unikać. Gra trochę na zasadzie metro, gdzie dzięki kolejnym przedmiotom jesteśmy w stanie odblokować kolejne lokacje. Zagadki nie są jakieś bardzo trudne, ale mam może 1/3 ukrytych jajek, więc sporo jeszcze przede mną.

Przejście zajmuje około 10 godzin, ale aby znaleźć wszystko to pewnie trzeba pomnożyć kilka razy.

Dodać do tego należy fantastyczną oprawę graficzną, pikselki po prostu w najlepszym wydaniu, dookoła zwierzęta, roślinki reagują na postać, odbicia w wodzie czy piękne efekty fajerwerków.







https://youtu.be/rfXE8RsrdpU?si=8N4wAnbZpvRZCGex

Ps. Śmiesznie jak grę zaczyna się ściągać, sekunda i pyk, można grać. Piękna sprawa


Gra takie 9/10, gdzieś liczyłem na trudniejsze zagadki jednak.

Oprawa 10/10.
8
Różne / Odp: W co teraz gracie?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez andryush dnia Maja 19, 2024, 13:08:13 pm »
Resident Evil 4 Remake

Po bardzo fajnym RE 2 i 3 w wersjach odświeżonych Resi 4 traci trochę na klimacie ale zyskuje na akcji. Brakuje mi również przerywników filmowych, jest ich zauważalnie mniej, treść zostaje tu wyparta formą. Bardzo przyjemna pozycja zakrawająca nawet na ponowne przejście w NG+.
9
Multiplatformowe Current Gen / Odp: Wasze oceny gier
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kyokushinman dnia Maja 17, 2024, 15:03:13 pm »
Deathloop (XSX)

Grafika: 8-
Dźwięk: 7-
Grywalność: 6

+ klimat
+ relacja Colta z Julianną
+ pomysł na loop
+ ostre tekstury



- przytłaczająca ilość informacji na początku
- 4 małe lokacje bez wyrazu
- powtarzalność
- backtracking
- słabe strzelanie
- takie sobie skradanie
- jeden rodzaj przeciwników
- zakończenia
- irytujące dwa momenty tzn. wybuch reaktora i alarm podczas imprezy


Ogólnie: 6

Po świetnych dwóch częściach Dishonored i w miarę dobrym Prey niestety otrzymałem srogie rozczarowanie.
Wydaje mi się, że tytuł był robiony pod multi i w połowie pracy ktoś wcisnął pomysł z singlowym pseudo roguelikiem. Komuś może się spodobać bieganie tam i z powrotem, ja ledwo co skończyłem.

10
Multiplatformowe Current Gen / Odp: Newsy mniejsze i większe
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zielarz dnia Maja 17, 2024, 09:36:47 am »
Tak, szkoda, że nie pochwalili się tymi weteranami. Tym bardziej, że niby pracowali przy The Last of Us, a o ile mi wiadomo, jedyni Polacy, którzy tam byli to dwóch artystów 2D (concepty i grafiki marketingowe). Chyba, że zatrudnili ludzi z USA, ale wtedy to lipa, bo szefowie siedzą sobie w Stanach i zgarniają większe pieniądze, a reszta po taniości u nas.

Czekam na konkrety, bo na razie to wygląda tak, że ActiBlizz dopiero co zwalniało i zamykało, a teraz nagle otwiera nowe studio i zatrudnia ludzi.
Strony: [1] 2 3 ... 10