- Survival horror z widoku FPP
- Survival horror z widoku FPP
:cry_anim:
Ciekawe tylko czy można jeszcze zrobić horror z obcym. W ostatnich latach pełniły raczej rolę mięsa armatniego na jedną serię, więc raczej ich moc z dawnych lat gdzieś zniknęła. W horrorach istotny jest strach przed nieznany, a ja osobiście bym się nie bał że poczciwy, ograny na wszelkie sposoby alien wyskoczy zza rogu, zwłaszcza że pewnie checkpointy na obecną modłę będą co kilka metrów.
Nie spodziewałbym się czegoś wielkiego po tym wydawcy i dotychczasowych dokonaniach w tym uniwersumTo nie grałeś chyba w pierwsze AvP :P Swego czasu gra była mega kozacka. Prawdziwy przełom, jak na tamte czasy (3 grywalne postacie, zniszczalne źródła światła, odrąbywanie kończyn, rożne tryby widzenia, świetna grafika i klimat - i to wszystko w 1999 roku). Gra miała też wysoki poziom trudności, który napędzał niezłego stracha, szczególnie grając Marinsem (ginęło się przez chwilę, a alienów było nieskończoność, więc jedynym wyjściem było cały czas zapier**lać przed siebie). Szkoda, że dwójeczka nie sprostała oczekiwaniom i utraciła ducha pierwszej części (choć nadal była dobrą grą).
Obejrzałem gameplay i jak dla mnie wypas :D
BTW:Nie spodziewałbym się czegoś wielkiego po tym wydawcy i dotychczasowych dokonaniach w tym uniwersumTo nie grałeś chyba w pierwsze AvP :P Swego czasu gra była mega kozacka. Prawdziwy przełom, jak na tamte czasy (3 grywalne postacie, zniszczalne źródła światła, odrąbywanie kończyn, rożne tryby widzenia, świetna grafika i klimat - i to wszystko w 1999 roku). Gra miała też wysoki poziom trudności, który napędzał niezłego stracha, szczególnie grając Marinsem (ginęło się przez chwilę, a alienów było nieskończoność, więc jedynym wyjściem było cały czas zapier**lać przed siebie). Szkoda, że dwójeczka nie sprostała oczekiwaniom i utraciła ducha pierwszej części (choć nadal była dobrą grą).
Screeny świetne, gameplay też. To naprawdę może być killer. Trzymam kciuki :angel:Colonial Marines na materiałach promocyjnych też nie wyglądał źle :(
Chcieliśmy, aby ten nieprzewidywalny Obcy mógł pojawić się w każdym momencie gry. Chodzi nam o to, żeby niepokój wywoływała tak jego obecność, jak i nieobecność. Może to być zaledwie cień tuż za rogiem, nie wiem tego, nie wiesz tego ty, ale musisz pójść i zobaczyć, co tak naprawdę tam się czai.http://www.ppe.pl/news-26407-alien__isolation_z_nieprzewidywalnym_xenomorphem_i_bez_skryptow.html
Mam nieodparte wrażenie, że chamsko od tych(http://www.routinegame.com/) chłopaków zerżnęli filtrowanie obrazu i sposób oświetlenia, czy cokolwiek co buduje ten niesamowity klimat w routine.O fak, pierwsze słyszę o tej grze, obejrzałem gameplay i się podjarałem mocno.
Jeżeli się mylę, to serdecznie zapraszam do wyprowadzenia mnie z błędu.
A non linear experience lets you explore any part of the fully open Moon base and find out secrets that other players may not!Pieknie.
Be immersed with Full body awareness, Deadzone aiming, no HUD, no health bars or points system... you must run, hide and survive the best you can against what lurks in the base.
There are no health packs or multiple lives, in Routine there is a Perma death system that will keep you on the edge!
Zastanawiam się nad pre-orderem na ps3, ale to jednak spore ryzyko i nie wiadomo, jak wersja na past-geny wypadnie w porównaniu do obecnych konsol.Stawiam, że na PS3 ucieknie trochę klimatu poprzez słabsze oświetlenie, różnego rodzaju dym, parę, ogólnie efekty. Ja bym na Twoim miejscu poczekał na gameplaye. Co do DLC z Nostromo, to na bank będzie do kupienia osobno.
A few weeks ago, there was a news post released online that stated that Alien: Isolation would be around 25 hours long based on some weird math calculation that was passed off as official details. Thankfully, that is incorrect as horror games can quickly stagnate if they go on for too long.
In an interview with Gamingbolt, Gary Napper of The Creative Assesmbly discussed how long it should take players to complete Alien: Isolation saying, “The play-time for the game is kind of tricky. Because of the systematic AI and because of the fact that so many different things can happen. You can have some players that will play for a long time and never seen the alien. Other players will have deadly stand-offs and die a few times and maybe some humans might appear or androids. So, we see massively varied game-times from this way. But we are kind of aiming for a 12-15 hour campaign.”
WUT?
@Mnichu - jakiś kodzik, karta stałego klienta czy co?Stała zniżka, niestety nie weszła na current-genowego Obcego. Niemniej jakbyś kiedyś chciał coś zamówić, to się odzywaj, może akurat rabat zadziała :)
Jest sporo recek i wychodzi gra góra na 8/10.Po chujowym Colonial Marines to powód do zadowolenia i podniesienie się z kolan po ostatniej grze, a nie narzekanie, że tylko ósemka.
ign 5.9 :-?
Jest sporo recek i wychodzi gra góra na 8/10. Nie chciałbym tego kupować na premierę, ale ciekawe czy DLC z Nostromo da się kiedyś nabyć normalnie :/
co się dzieje jak obcych jest kilka w okolicy.Obcego jest zawsze max 1, a przez pół gry zero i walczysz z androidami.
Oglądałem sobie wczoraj jak grali w Obcego i klimat wydaje się być świetny. Szczególnie wszelakie obcowanie z elektroniką. Komputerki wydają się działać w jakiś archaicznych systemach co dodaje klimatu. Gra wygląda świetnie i mimo monotonnego środowiska każda lokacja zdaje się być inna. Problem w tym, że koleś grał na Easy i powtarzał misje po kilkanaście razy. Ten radar, który pokazuje gdzie mniej więcej znajduje się obcy średnio się sprawdza. Koleś ginął non stop bo nie wiadomo skąd pojawiał się obcy i go zabijał. Nawet jak chował się w szafkach i zapomniał wyłączyć radaru, który wydaje dźwięk pikania, to obcy go znajdował. Niby spoko, ale koleś ostro już przeklinał podczas gry. A to był dopiero początek, więc pomyślcie co się dzieje jak obcych jest kilka w okolicy.Właśnie te zarzuty miał IGN wystawiając grze 5.9:
The Verdicthttp://uk.ign.com/articles/2014/10/03/alien-isolation-review
Alien: Isolation seemed like the perfect Alien game on paper, and for the first handful of hours it even seems to deliver on its promise on the strength of its outstanding art and sound that faithfully recreates the ambiance of the classic horror film. Instead, what was the Great Xenomorphic Hope ends in another disappointment for a license loaded with interactive-entertainment potential. It’s a shame that Isolation doesn’t track stats, because I’d be curious to know how many of its roughly 15-20 hours I spent hiding in lockers, staring at the motion tracker, and, most of all, how many hundreds (yes, hundreds) of times I died without a chance to save myself.
It may seem strange to complain that a game’s too long, but when the genuine scares of being hunted by an unstoppable predator are so diluted by repetition and padding, Isolation’s epic length really does work against it. Someday, someone is going to make an incredible Alien video game that checks every box. But, sadly, Isolation is not it.
@WindomMówię nie tylko o tym, że jest jeden obcy, bo tak było tylko w pierwszej części ale również o sprzęcie który wygląda i działa jak w filmie.
Dawno temu. Wydawało mi się, że w jednej z części kiedy płynęli pod wodą to goniło ich kilku obcych. Dawno temu to oglądałem, więc mogłem źle zapamiętać.
@Xell
No to widocznie koleś akurat miał taką misję, bo non stop zabijał go obcy.
Ale te komputerki do których się loguje i sprawdza dzienniki trochę mi przypominają taki stary sprzęt jak w jedynce mieli.Takie przecież było zamierzenie twórców, nawet jeden cały"Developer's Diary" temu był poświęcony i go komentowałem (chyba kun wrzucał w tym temacie). Miała być integracja i zachowanie klimatu filmu, łącznie z przeniesieniem widocznej tam i w Aliens technologii.
Jednak jak widzę obrazki, które wrzuca Iras z current-gena i pomyślę sobie, jak to musi wyglądać na 50"...
Nie, bo w filmie jeszcze był ziarnisty obraz, więc CA powinno zapodać odpowiedni filtr dla klimatu i zablokować fps na poziomie 24 klatek ;)Jednak jak widzę obrazki, które wrzuca Iras z current-gena i pomyślę sobie, jak to musi wyglądać na 50"...
Jak film 8)
Jak już się ma konsolę to lepiej odłożyć te parę złotych więcej ewentualnie trochę poczekać i kupić full wypas wersje :)Tutaj sprawa się rozbija ;)
Jak już się ma konsolę to lepiej odłożyć te parę złotych więcej ewentualnie trochę poczekać i kupić full wypas wersje :)Tutaj sprawa się rozbija ;)
Chętnie bym przywitał opcję wyłączenia Obcego żeby sobie na spokojnie statek pozwiedzać 8)Nie ma ziomeczku, co to za statek bez strachu :D Ja jednak kupię, jak stanieje i nie będę sam na chacie 8)
Co mówi OBCY jak schodzi z urwiska?
- NoStromo
Na obu żenada, pusty korytarz, żadnego ai, a ledwo coś błyśnie i spadki do 17 fps. Next geny lolChyba to jeden z pierwszych razów, jeśli nie pierwszy, gdzie wersja pc jest lepiej zoptymalizowana. Na sprzęcie mniej więcej odpowiadającym bebechom PS4 (a nawet na gorszym sprzęcie) da się max detale, 1080p i stabilne 50-60 fps.
Co do oprawy , to kolega wyżej ma absolutną rację. Alien Isolation robi filtrami i wyglądem lokacji.Na ps3 cutsceny też chrupią, ale właściwie to cała gra ciągle gubi fpsy.. W ogóle na ps3 to potworek, zastosowana techonologia ewidentnie przygotowywana była pod kątem mocniejszych platform, także ps3 sobie nie radzi.
ps. Cutscenki w wersji na ps4 straszliwie chrupią i nie mam pojęcia czym to może być spowodowane?.
Jeżeli chodzi o samą grę , to muszę powiedzieć , że podchodziłem do niej jak do jeża, a po 6h jestem zachwycony. Odwzorowanie,dbałość o detale i masa filmowych smaczków po prostu poraża, a gdy po raz pierwszy pojawia się xeno... Jak dla mnie niesamowity klimat oraz plus do podbitego ciśnienia.
Mam tyko nadzieję, że atmosfera zaszczucia i ciągłe wczytywanie gry nie będzie męczyć po którejś tam godzinie.
The 1.1 patch, which was released last night, is causing major issues for Alien Isolation players. In addition to error code “CE-34878-0″, which appears after the game crashes, some users are also reporting that their save files have been corrupted.
Tekstury są mierne, cienie w słabych rozdziałkach, AA wypala oczy, często spadają fpsy (średnio pewnie ze 24fpsy są), cutsceny przycinają..Chyba w wersje na PS3 grałeś bo tekstury na X360 są bardzo dobre to samo cienie a wszystko jest bardzo ładnie wygładzone dosłownie zerowe problemy z zębami. Animacji zwolniła mi poważnie tylko raz w grze. Co do cutscenek to się zgadzam, ale tak jest w każdej wersji.
Ale można odczuć, że wszystko zostało przygotowane pod kątem mocniejszych sprzętówBzdura.
Nic lepszego w tym temacie nie było a jak już będzie to tylko i wyłącznie ewentualna druga część od tych samych gości.
Podobno już się szykują do drugiej części także pozostaje czekać na jakieś konkretne info.Dobra wiadomość, grę skończyłem na PS3 i zabawa była świetna. O dziwo, nawet na past genie oprawa bardzo robi, jest kapitalna. Podobnie jak pomysł na rozgrywkę, czyli ciągłe skradanie się, chowanie i kombinowanie. Dla fanów obcego pozycja obowiązkowa.
A.
A to przepraszam.
Też będę musiał kiedy obadać gierkę, bo od czasu Dead Space wciąż jestem zakochany w kosmosie, co jeszcze wzmocnił The Swapper.Zacząłem grać w Aliena i klimat ma perfekcyjny, fani obcego odnajdą się tutaj po 5 min gry. Przestałem grać bo nie dałem rady, po zakupie słuchawek Sony srałem w gacie, raz próbowałem grać po kilku drinkach ale nic z tego. Jeśli chodzi o takie gry to jestem trochę bojaźliwy, ale polecam tą produkcję właśnie ze względu na klimat, grafikę i dźwięk który sprawia ciarki na ciele. Jest MEGA !
Racja. Klimat jest w tej grze perfekcyjny, na co składa się cała warstwa audio-wizualna, gdzie każdy element jest wykonany z należytym pietyzmem. Cały design statku pozwala się poczuć jakbyśmy byli na pokładzie NostromoOtóż to 8)
Też będę musiał kiedy obadać gierkę, bo od czasu Dead Space wciąż jestem zakochany w kosmosie, co jeszcze wzmocnił The Swapper.Warto Ryo bardzo dobra giera aż 8/10 ode mnie.
Muszę obadać tę gierkę. Rozumiem, że spina bary i stresuje ? :D
Ja mam jeszcze kota w zestawie i sobie chodzi po pokoju jak gram :troll:
W słuchawkach i w nocy to jak najbardziej.Inaczej gierka traci dużo. Kota nie mam ale moja wyobraźnia wystarczy :angel:
Przyłączam się do zachwytów nad grą. Klimat jest niesamowity. No i Obcy daje ostro popalić. Cwana bestia :)
Nie można nawet w najmniejszym stopniu obronić się od ataku posiadając rewolwer z niezłym kopem co dla mnie jest dziwne,nie mówie że powinien on zabijać obcego na 4 sztrzały jak to jest z androidami ale powinien chociaż na chwilę zwolnić/odstraszyć napastnika dając możliwość ucieczki/schowania się w inne miejsce i obrania nowej strategii działania.Ta nie moc głównej bohaterki jest irytująca.Jednak bardziej wolę możliwość konfrontacji z napastnikiem tak jak to miało miejsce w dobrym A vs P lub jeszcze lepszym A vs P II.Rozumiem argumentację i kwestię irytacji, ale myślę również, że niemoc bohaterki wynika z ogólnego oraz założonego kładzenia nacisku na pierwszą część filmowego cyklu, gdzie każde spotkanie z maszkarą nie dawało żadnych szans na przeżycie i zapewne takie podejście do tematu chcieli oddać twórcy - masz po prostu spierdalać. Miał być mocny kontrast dla Colonial Marines i uprzednich tytułów, które czerpały garściami z odsłony Camerona (który kontynuacją zbudował o wiele bardziej podatny grunt pod gry video) i traktowało obcych, jako trudnego oponenta, ale jednak do ubicia. Tytuły takie, jak Amnesia spowodowały, że pojawił się rynek na tego typu produkcję, a tematyka Obcego wydaje się pod taką mechanikę idealna. I niech ktoś skoryguje, jeśli się mylę, ale chyba dostajemy w grze ikoniczny miotacz płomieni, który tak, jak w filmie potrafi odstraszyć/spowolnić Obcego.
Tech wizards Digital Foundry have been putting the new port through its paces, finding plenty of things to praise in comparison to the original versions on PS4 and Xbox One. For starters, they say that "the Switch version is substantially cleaner in motion", and that even when the resolution dips under 1080p - which we're more than used to on Switch - "the result is still more visually attractive and cleaner to the eye" than the older releases.http://www.nintendolife.com/news/2019/12/video_alien_isolation_looks_better_on_switch_than_ps4_says_digital_foundry
Now, it's not 100% perfect - a couple of smaller visual treats have gone walkabouts for the Switch version - but it's good enough for Digital Foundry to call it "a remarkable conversion of a brilliant game".
A ja jeszcze nie grałem, chociaż swego czasu kumpel polecał. Ale ogólnie nie przepadam za horrorami ;)Swietna gra, naprawde polecam, ale napiecie jest srogie, mozna sie spocic przy konsoli.