Autor Wątek: Obcy: Izolacja  (Przeczytany 37121 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Obcy: Izolacja
« dnia: Stycznia 09, 2014, 12:37:08 pm »
Nie zauważyłem na forum wątku dotyczącego nowego tytułu w uniwersum Alien.







Trailer:
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/_H9IHeT-PV8?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Gameplay:
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/jpqi1nLTu4k?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Zarys fabuły (info pojawiło się na Xbox Store):


Screeny (arty):


Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Oficjalna strona (tam też więcej materiałów z gry):

Podsumowanie:
- Bohaterką gry jest córka Ellen Ripley - Amanda, która wyrusza w poszukiwaniu odpowiedzi na zniknięcie jej matki w trakcie kursu Nostromo; akcja ma miejsce 15 lat po wydarzeniach z filmu Alien Scotta i obszar działania skupia się na wycofanej z eksploatacji, kosmicznej stacji Sevastopol.
- Survival horror z widoku FPP
- Tryb single, co-op offline, multi 1-4 graczy i co-op online 1-4 graczy.
- Platformy: PC, PS3, PS4, XO, XBone
- Dev: The Creative Assembly
- Data wydania: wstępnie 4 kwartał 2014 (trailer wskazuje "Late 2014").


Czy Sega w końcu da radę? Wiodący zespół Creative Assembly, dla którego ten tytuł będzie nowym gruntem, dalekim od dotychczasowych osiągnięć na polu gier strategicznych (seria Total War) ma szansę się sprawdzić? Nie ukrywam, że podejście do tematu jak najbardziej mi odpowiada i liczę na odpowiedź twierdzącą. Sam gameplay nasuwa mi natychmiastowe skojarzenie "Amnesia w otoczeniu sci-fi" - ucieczka przed Obcym, non stop na jego tropie, skradanie się, próba przeżycia, brak broni, już w gameplay'u widoczna schematyczność - "zbierz przecinak do otwarcia drzwi" - oby cała gra tak nie wyglądała i stawiała na bardziej kreatywne zadania. Sami twórcy przyznają się do inspiracji serią Dead Space przy tworzeniu A:I, co jest dość oczywiste.

Oprawa wygląda nieźle, czuję się usatysfakcjonowany, oby "magicznie" nie straciła na jakości podczas procesu produkcji. Klimat także obecny. Nie spodziewałbym się czegoś wielkiego po tym wydawcy i dotychczasowych dokonaniach w tym uniwersum, ale żywię małą nadzieję, bo jak na razie Alien: Isolation jawi się dość obiecująco. Nawet w "średniaka" na poziomie 7/10 chętnie zagram.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 30, 2014, 18:03:59 pm wysłana przez Lupi »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Alien: Isolation
« Odpowiedź #1 dnia: Stycznia 09, 2014, 13:17:46 pm »
- Survival horror z widoku FPP

:cry_anim:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Alien: Isolation
« Odpowiedź #2 dnia: Stycznia 09, 2014, 13:26:23 pm »
Rewelacyjnie sie zapowiada, czekam  :)

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Alien: Isolation
« Odpowiedź #3 dnia: Stycznia 09, 2014, 14:08:35 pm »
Wszystko fajnie, ale nie wyobrażam sobie, żeby ta gra mogła trwać dłużej niż 2-3 godziny jeśli cały czas ma trzymać w napięciu

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Alien: Isolation
« Odpowiedź #4 dnia: Stycznia 09, 2014, 14:19:04 pm »
Można też uznać, że to takie gadanie twórców i będą lżejsze momenty. Poza tym, Amnesia to gra na 7-8 h, Outlast na ok. 6 (to tytuł indie). Dead Space, choć miał inaczej ukierunkowany gameplay, to za pierwszym razem też jakieś 9h, o ile dobrze pamiętam. Jeśli odpowiednio urozmaicą i rozwiną grę, nie sądzę, żeby była tak krótka.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Alien: Isolation
« Odpowiedź #5 dnia: Stycznia 09, 2014, 14:36:02 pm »
Może i racja. Ale w Isolation ma być chyba tylko jeden wróg przez całą grę. Ciężko mi sobie wyobrazić grę na 7-8 godzin, nastawioną na ucieczkę, z jednym przeciwnikiem. Zobaczymy. Ja trzymam kciuki bo chętnie bym zagrał w porządny horror w tym uniwersum.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Alien: Isolation
« Odpowiedź #6 dnia: Stycznia 09, 2014, 14:47:31 pm »
W Amnesie za dużo nie grałem, ale tam też jest chyba jeden przeciwnik, przed którym non stop się ucieka. W Isolation na stronie jest taki opis: "Encounter a rich cast of inhabitants in a world scarred by fear and mistrust." Możliwe więc, że nie będziemy postawieni przeciwko tylko jednemu Obcemu. Równie dobrze gameplay może być rozłożony, jak w Bioshocku, gdzie Big Daddy'ego, czy Songbirda spotykaliśmy rzadko, za to zawsze miałeś świadomość, że "gdzieś tam są". Oby właśnie nie skończyło się na tym, że będziemy masowo walczyć z byłymi pracownikami stacji :-?

« Ostatnia zmiana: Stycznia 09, 2014, 14:50:09 pm wysłana przez Kert »

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Alien: Isolation
« Odpowiedź #7 dnia: Stycznia 09, 2014, 15:41:24 pm »
Imho z pojedynczym obcym będzie jak z surwiwalem i niedoświadczeniem młodej Lary w TR - czyli coś tam tak jakby przez pierwsze 45 min. Potem dojdą spluwy i rozpierducha na całego.
Warto by mi chyba obczaić Amnesie, bo nie bardzo mi się chce wierzyć że można zrobić dobrą grę z uciekaniem tylko przed jednym wrogiem.

Niepokoi mnie jeszcze co-op, to też wróży raczej dużo strzelania niż cokolwiek innego.
Z drugiej strony, jak Creative Assembly jest dobre w strategiach, może podołają i stworzą fpsa z jakimiś ciekawymi taktycznymi opcjami.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Alien: Isolation
« Odpowiedź #8 dnia: Stycznia 09, 2014, 20:00:50 pm »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

el becetol

  • Gość
Odp: Alien: Isolation
« Odpowiedź #9 dnia: Stycznia 09, 2014, 21:08:04 pm »
Ciekawe tylko czy można jeszcze zrobić horror z obcym. W ostatnich latach pełniły raczej rolę mięsa armatniego na jedną serię, więc raczej ich moc z dawnych lat gdzieś zniknęła. W horrorach istotny jest strach przed nieznany, a ja osobiście bym się nie bał że poczciwy, ograny na wszelkie sposoby alien wyskoczy zza rogu, zwłaszcza że pewnie checkpointy na obecną modłę będą co kilka metrów.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 09, 2014, 21:10:39 pm wysłana przez el becetol »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Alien: Isolation
« Odpowiedź #10 dnia: Stycznia 09, 2014, 21:16:05 pm »
uzbrojony colonial marines pewnie by się nie bał obcego za rogiem, ale już jakaś pinda naukowiec z długopisem w kieszonce może mieć fefra.
nie jaram się jak pochodnia, ale czekam na tytuł, bo universum zobowiązuje :P

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Alien: Isolation
« Odpowiedź #11 dnia: Stycznia 09, 2014, 21:20:52 pm »
Dobra obserwacja Becet. Liczy się element zaskoczenia i odpowiednio wyważona rozgrywka. W końcu ma być klimat zaszczucia, a potwór, który zjada Cię od strzała nadal budzi respekt. Slendera też każdy zna, a jednak na fotelu można podskoczyć z wrażenia. Jeśli postaci będą bezbronne, jak w pierwszym Alien, a na to się zanosi, to Obcy nie będzie przelewką. Mięso armatnie zaczęło się od Camerona, ale przeciwko Obcym został wtedy postawiony cały oddział uzbrojonych po zęby Marines. Tylko ta Ellen na końcu - eksterminator robactwa mocno odstaje od tego założenia.

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Alien: Isolation
« Odpowiedź #12 dnia: Stycznia 09, 2014, 21:21:49 pm »
Ciekawe tylko czy można jeszcze zrobić horror z obcym. W ostatnich latach pełniły raczej rolę mięsa armatniego na jedną serię, więc raczej ich moc z dawnych lat gdzieś zniknęła. W horrorach istotny jest strach przed nieznany, a ja osobiście bym się nie bał że poczciwy, ograny na wszelkie sposoby alien wyskoczy zza rogu, zwłaszcza że pewnie checkpointy na obecną modłę będą co kilka metrów.

Ciekawa uwaga, ale powiedziałbym, że wszystko zależy od kunsztu twórców. W końcu zombie też są ograne na wszelkie sposoby, a jestem (prawie) pewien że grając w nieznane mi residenty z GC mógłbym się wystraszyć. Inna sprawa że gameplay mnie nie przekonał że będzie strasznie.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Alien: Isolation
« Odpowiedź #13 dnia: Stycznia 09, 2014, 21:35:11 pm »
Wieszczę klapę finansową:

1. SEGA
2. Zniszczona opinia o marce, za sprawą Colonial Marines
3. Łażenie zamiast strzelania

Albo to gra na PSN, albo trwa 4h. Jeśli SEGA chce z tego zrobić tytuł AAA to będzie krucho.

Co do pewnej jakości gry, to CA dało dupy przy nowym Total War, więc aż tak bardzo na nich bym nie polegał.

Niemniej jednak czekam, bo sam koncept wydaje się świetny i przypomniały mi się pierwsze chwile z początku Alien Resurrection na PSX.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Alien: Isolation
« Odpowiedź #14 dnia: Stycznia 09, 2014, 23:23:46 pm »
Obejrzałem gameplay i jak dla mnie wypas :D

BTW:

Nie spodziewałbym się czegoś wielkiego po tym wydawcy i dotychczasowych dokonaniach w tym uniwersum
To nie grałeś chyba w pierwsze AvP :P Swego czasu gra była mega kozacka. Prawdziwy przełom, jak na tamte czasy (3 grywalne postacie, zniszczalne źródła światła, odrąbywanie kończyn, rożne tryby widzenia, świetna grafika i klimat - i to wszystko w 1999 roku). Gra miała też wysoki poziom trudności, który napędzał niezłego stracha, szczególnie grając Marinsem (ginęło się przez chwilę, a alienów było nieskończoność, więc jedynym wyjściem było cały czas zapier**lać przed siebie). Szkoda, że dwójeczka nie sprostała oczekiwaniom i utraciła ducha pierwszej części (choć nadal była dobrą grą).

Druchal

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 08-07-2005
  • Wiadomości: 1 523
  • Reputacja: 21
Odp: Alien: Isolation
« Odpowiedź #15 dnia: Stycznia 10, 2014, 00:05:14 am »
Kto grał w Alien Resurrection  na Play Station ten wie, co to strach w grach FPP. Druga po Silent Hill najstraszniejsza gra na szaraczka.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Alien: Isolation
« Odpowiedź #16 dnia: Stycznia 10, 2014, 00:40:50 am »
Obejrzałem gameplay i jak dla mnie wypas :D

BTW:

Nie spodziewałbym się czegoś wielkiego po tym wydawcy i dotychczasowych dokonaniach w tym uniwersum
To nie grałeś chyba w pierwsze AvP :P Swego czasu gra była mega kozacka. Prawdziwy przełom, jak na tamte czasy (3 grywalne postacie, zniszczalne źródła światła, odrąbywanie kończyn, rożne tryby widzenia, świetna grafika i klimat - i to wszystko w 1999 roku). Gra miała też wysoki poziom trudności, który napędzał niezłego stracha, szczególnie grając Marinsem (ginęło się przez chwilę, a alienów było nieskończoność, więc jedynym wyjściem było cały czas zapier**lać przed siebie). Szkoda, że dwójeczka nie sprostała oczekiwaniom i utraciła ducha pierwszej części (choć nadal była dobrą grą).

Dwojka jest znacznie lepsza. Glownie dzieki spojnej historii i przeplataniu sie trzech watkow, a atmosfera byla wedlug mnie duzo lepsza i bylo jej znacznie blizej do filmowej sagi.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Alien: Isolation
« Odpowiedź #17 dnia: Stycznia 10, 2014, 01:20:14 am »
Nie było już tego klimatu. Za łatwą zrobili. Wyrąbałeś alieny w danej sekcji i miałeś spokój, a w pierwszej części stale czuło się ten dreszczyk. Zniszczalnego oświetlenia też już nie było. Dla mnie to spory krok w tył. Ja w każdym razie czułem się mocno zawiedziony.

Ps. W obydwie części grałem praktycznie zaraz po premierze.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Alien: Isolation
« Odpowiedź #18 dnia: Stycznia 10, 2014, 01:25:15 am »
Dla mnie AVP1 to byl taki odpowiednik Alien Trilogy z PSX czyli jazda do przodu i naparzamy we wszystko co sie rusza. AVP2 byl o wiele bardzie stonowany i subtelny, cos jak Alien Resurrection, ale mniej straszny.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Alien: Isolation
« Odpowiedź #19 dnia: Stycznia 10, 2014, 21:24:14 pm »
Swoją drogą chciałbym, aby ekipa od ZombiU zabrała się za Aliena. Jestem pewien, że dobrze by sobie poradzili w tym uniwersum. W końcu nieodłączną częścią ZombiU jest czujnik ruchu, niemal identyczny z tym z Aliena.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Alien: Isolation
« Odpowiedź #20 dnia: Stycznia 19, 2014, 17:28:22 pm »
Nowe fotki:

http://www.eurogamer.pl/articles/2014-01-18-alien-isolation-screenshoty



Hmm, ktoś dobrze napisał, że Alien tak się już utrwalił w świadomości ludzi, że ciężko będzie kogoś wystraszyć. Mam nadzieję, że mają jakiś patent na te grę, bo patrząc na taką fotkę to mam ochotę podbiec i przyje**ć alienowi w ryj 8)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Alien: Isolation
« Odpowiedź #21 dnia: Stycznia 19, 2014, 18:48:47 pm »
Dlatego, że jesteś przyzwyczajony do rozwalania tego typu obcych w ciągu sekundy i jedenej serii z automatu.
Zupełnie inaczej będziesz postrzegał tą postać kiedy zdasz sobie sprawę, że jak tylko cię zauważy to starcie skończy sie śmiercią.  Wtedy każdy nienaruralny dźwięk będzie sprawiał, że gracz panicznie zacznie szukać schronienia. Przynajmniej to sugerują pokazane materiały..
Screeny świetne, gameplay też. To naprawdę może być killer. Trzymam kciuki  :angel:

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Alien: Isolation
« Odpowiedź #22 dnia: Stycznia 19, 2014, 20:16:54 pm »
Screeny świetne, gameplay też. To naprawdę może być killer. Trzymam kciuki  :angel:
Colonial Marines na materiałach promocyjnych też nie wyglądał źle :(

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Alien: Isolation
« Odpowiedź #23 dnia: Stycznia 20, 2014, 17:06:42 pm »
Alien:Isolation z nieprzewidywalnym xenomorphem i bez_skryptow
Cytuj
Chcieliśmy, aby ten nieprzewidywalny Obcy mógł pojawić się w każdym momencie gry. Chodzi nam o to, żeby niepokój wywoływała tak jego obecność, jak i nieobecność. Może to być zaledwie cień tuż za rogiem, nie wiem tego, nie wiesz tego ty, ale musisz pójść i zobaczyć, co tak naprawdę tam się czai.
http://www.ppe.pl/news-26407-alien__isolation_z_nieprzewidywalnym_xenomorphem_i_bez_skryptow.html

Alien nigdy specjalnie mnie nie grzał, ale po tej informacji zaczynam się ostro jarać.
PSN ID: WojtqGO

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Alien: Isolation
« Odpowiedź #24 dnia: Lutego 02, 2014, 18:28:14 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/Qbv9rs9bVOE?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Wygląda to dość zajebiście.

lupinator

  • Gość
Odp: Alien: Isolation
« Odpowiedź #25 dnia: Marca 29, 2014, 20:05:59 pm »
Premiera 7 października.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Alien: Isolation
« Odpowiedź #26 dnia: Marca 30, 2014, 12:58:30 pm »
Mam nieodparte wrażenie, że chamsko od tych(http://www.routinegame.com/) chłopaków zerżnęli filtrowanie obrazu i sposób oświetlenia, czy cokolwiek co buduje ten niesamowity klimat w routine.

Jeżeli się mylę, to serdecznie zapraszam do wyprowadzenia mnie z błędu.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Alien: Isolation
« Odpowiedź #27 dnia: Marca 30, 2014, 13:26:36 pm »
Wydaje ci się. Aberracja chromatyczna i sprane kolory to trochę za mało, żeby mówić o chamskim zrzynaniu.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Alien: Isolation
« Odpowiedź #28 dnia: Marca 30, 2014, 13:42:33 pm »
Mam nieodparte wrażenie, że chamsko od tych(http://www.routinegame.com/) chłopaków zerżnęli filtrowanie obrazu i sposób oświetlenia, czy cokolwiek co buduje ten niesamowity klimat w routine.

Jeżeli się mylę, to serdecznie zapraszam do wyprowadzenia mnie z błędu.
O fak, pierwsze słyszę o tej grze, obejrzałem gameplay i się podjarałem mocno.

Cytuj
    A non linear experience lets you explore any part of the fully open Moon base and find out secrets that other players may not!
    Be immersed with Full body awareness, Deadzone aiming, no HUD, no health bars or points system... you must run, hide and survive the best you can against what lurks in the base.
    There are no health packs or multiple lives, in Routine there is a Perma death system that will keep you on the edge!
Pieknie.

Do tego gierka może wyjść na PS4 i obsługiwać Morpheusa:
http://www.cinemablend.com/games/Routine-Could-Possibly-Come-PS4-62392.html

Dodaję do listy mocno oczekiwanych.
« Ostatnia zmiana: Marca 30, 2014, 13:54:12 pm wysłana przez Ryo »

lupinator

  • Gość
Odp: Alien: Isolation
« Odpowiedź #29 dnia: Kwietnia 03, 2014, 20:00:38 pm »

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Alien: Isolation
« Odpowiedź #30 dnia: Kwietnia 04, 2014, 20:58:50 pm »
Nasze zwieracze zostaną przetestowane.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Alien: Isolation
« Odpowiedź #31 dnia: Kwietnia 18, 2014, 14:22:29 pm »


Prosty i fajny zabieg.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Alien: Isolation
« Odpowiedź #32 dnia: Kwietnia 18, 2014, 16:08:21 pm »
Świetny materiał poruszający problematyczny od zawsze wątek nieaktualnego i chybionego rozwoju technologii ukazanej w starszych filmach. Bardzo słuszne podejście twórców. W końcu monochromatyczne ekrany, toporna maszyneria i obecnie określane jako "retro-future" to elemenatrne składowe atmosfery Obcego. Coś, co nieco raziło w Prometeuszu, w którym bohaterowie posługiwali się o wiele bardziej zaawansowanymi urządzeniami, mając na względzie chronologię filmowej fabuły.
Za każdym razem trailery tej produkcji nie zawodzą i choć mam wyryty w pamięci zawód spowodowany Aliens:Colonial Marines, tak powoli, acz sukcesywnie zaczynam się przekonywać do Isolation.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Alien: Isolation
« Odpowiedź #33 dnia: Kwietnia 26, 2014, 19:39:46 pm »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Alien: Isolation
« Odpowiedź #34 dnia: Kwietnia 30, 2014, 17:45:13 pm »
Gra będzie po polsku/angielsku na PS3, PS4, PC, One i 360.

« Ostatnia zmiana: Kwietnia 30, 2014, 17:50:31 pm wysłana przez tytacz »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Obcy: Izolacja
« Odpowiedź #35 dnia: Maja 02, 2014, 13:25:27 pm »
Obejrzałem powyższy filmik i jestem kupiony jeśli tak będzie wyglądala ta gra.

Marins

  • Gość
Odp: Obcy: Izolacja
« Odpowiedź #36 dnia: Maja 07, 2014, 17:23:29 pm »


Marins

  • Gość
Odp: Obcy: Izolacja
« Odpowiedź #37 dnia: Maja 09, 2014, 18:08:32 pm »

lupinator

  • Gość
Odp: Obcy: Izolacja
« Odpowiedź #38 dnia: Czerwca 12, 2014, 23:15:16 pm »







Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Obcy: Izolacja
« Odpowiedź #39 dnia: Lipca 10, 2014, 11:49:54 am »
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,16298327,W_Obcy__Izolacja_bedziemy_mogli_odwiedzic_poklad_Nostromo.html

Straszna chamówa dawać taki bonus tylko do zamówień przedpremierowych... Ja tam nadal nie jestem przekonany, że to będzie hit (choć nadzieja jest).
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.