Boty zniszczone.Czemu boty, jak to multiplatforma?
Boty są zawsze niszczone jak coś dobrego dzieje się plejstejszyn. Żyłka im pęka z zawiści, czy jakoś tak.Boty zniszczone.Czemu boty, jak to multiplatforma?
To siódemka nie wychodzi też na X1?Pokazali na konfie Sony :troll:
(http://i.gyazo.com/1d472521dfd718cceb021dc9f971faf1.png)Bylo w nocy robione, pozniej ogarne.
Weź to po ludzku zrób, jest CGI na tubie, oficjalna strona a nie jakieś kastor kriegi... I czemu to nie jest w dziale PS4? Jesteśmy na GO a nie na ppe jakimś.
Dla mnie spoko, oczekuje remaku dostosowanego do obecnych standardow a nie starocia w nowej grafie.Tylko obecne standardy mogą oznaczać wycinanie najfajniejszych/najzabawniejszych momentów gry. Zmienią dialogi, powyrzucają parę rzeczy i się okaże, że fan FF7 nie ma czego w tej grze szukać. Bądźmy szczerzy - od czasu wydania 7ki SE próbowało na 100 sposobów zarobić na tej marce - pobocznych gier z 7mki chyba było z 5, tylko jedna miała znośną fabułę (crissis core z PSP). Film też fabularnie kwiczał. Gdyby w SE umieli napisać dobrą poboczną historię do świata FF7 już by napisali. Jeszcze niech walkę dadzą w stylu ff13...
Zmiana dialogow to nie jest dla mnie dopaswywanie do obecnych standardow.Dla mnie spoko, oczekuje remaku dostosowanego do obecnych standardow a nie starocia w nowej grafie.Tylko obecne standardy mogą oznaczać wycinanie najfajniejszych/najzabawniejszych momentów gry. Zmienią dialogi, powyrzucają parę rzeczy i się okaże, że fan FF7 nie ma czego w tej grze szukać. Bądźmy szczerzy - od czasu wydania 7ki SE próbowało na 100 sposobów zarobić na tej marce - pobocznych gier z 7mki chyba było z 5, tylko jedna miała znośną fabułę (crissis core z PSP). Film też fabularnie kwiczał. Gdyby w SE umieli napisać dobrą poboczną historię do świata FF7 już by napisali. Jeszcze niech walkę dadzą w stylu ff13...
Zmiana dialogow to nie jest dla mnie dopaswywanie do obecnych standardow.Obawiam się, że dla Nomury już tak. Ale oby to czarnowidztwo mi przeszło jak najszybciej, prawdziwy gameplay bardzo by pomógł.
Zmień Macio tytuł tematu, pliz.Czemu?
We can’t talk about any further details, but it won’t be a simple remake
Even if we were only making the graphics prettier for a next-generation machine, I don’t think it would exceed the original version. If that were the case, the original International version will be available on PlayStation 4, so you could just play that and be done.
We haven’t put out any screenshots yet, but we’re making considerable progress, so please look forward to it. This time we are formally introducing Nojima as the scenario writer. That being the case, he will be influencing the setup as far as the story, so you’ll have that to look forward to as well.
Sometime during the winter, we’re planning to have a follow-up report. I believe we’re going to announce the official title, at least, but as for other details, we’re in the process of determining what we’re going to put out.
Kto pamięta ostatni pojedynek z Sephirothem, wcieleniem czarnej materii? Pokusa władania nad światem ogarnęła Go niczym najlepszego przyjaciela Berserka. To chyba najlepsza walka w historii gier video, pompa na maxa, z odpalonym Knights of Round. Pociłem się przy tym pojedynku, jak najseksowniejsza sunia w Kościele. Wszystko jednak potęgowało udźwiękowienie gry, które wyrywało mnie z fotela. Pomyślałem wtedy sobie, co za Hardkor i gdzie ja jestem? ;):o
Mam nadzieje, że nie zrezygnują z turowego systemu na rzecz jakiegoś pseudo slashera.
A co ze zmianami? Czy puryści będą rozdzierać szaty? Zamiary Nomury i jego ekipy to wciąż zagadka, ale coś niecoś zdążył już napomknąć. Po pierwsze, należy spodziewać się zmian w scenariuszu. Nomura nawiązał do konwersji Final Fantasy VII, która ma ukazać się na PS4 (została zapowiedziana w grudniu zeszłego roku). Obecność takich samych gier na jednej platformie, z czego jedna posiadałaby po prostu ładniejszą oprawę, to niezbyt atrakcyjna perspektywa, mówi reżyser. Z drugiej jednak strony, pomimo bardziej realistycznego artstyle'u, w remake'u mają pojawić się cudaczne sceny, z których słynie "siódemka". Na pewno nie zabraknie przebieranek Clouda w damskie fatałaszki.
Mam nadzieję, że zmiany będą duże bo jak ogrywałem oryginał w 2013 r., to jednak strasznie się zestarzałPod względem? Ogrywam oryginał tak raz na 2-3 lata i ostatni raz jak grałem (2012), gra dalej była dojebana.
Szymku pisał o BB, że PS3 HD. Razem w worze z karotą, wulfenem i POKiem, ich słowo nic nie warte!!!Mam nadzieję, że zmiany będą duże bo jak ogrywałem oryginał w 2013 r., to jednak strasznie się zestarzałPod względem? Ogrywam oryginał tak raz na 2-3 lata i ostatni raz jak grałem (2012), gra dalej była dojebana.
Oby nie było zawodu jak z Duke'em 3d
Master, remake to remake ;)
http://www.ppe.pl/news-36861-nowe_szczegoly_z_final_fantasy_vii_remake___nowy_system__stare_postacie.html
Twórca dodał, że zaprezentowany zwiastun ukazuje w pewien sposób produkcję, choć deweloperzy zamierzają jeszcze podciągnąć grafikę.Ja pier**le, to w FFXV nie mogą póki co udupczyć stałych 30 przy 900p, ale tu CGI będą podciągać? To jest oryginalna wypowiedź czy deklomaczenie?
Oby tylko zostawili turowy system walki.Obawiam sie, ze to poleci w pierwszej kolejnosci.
http://www.ppe.pl/news-36861-nowe_szczegoly_z_final_fantasy_vii_remake___nowy_system__stare_postacie.htmlCytujTwórca dodał, że zaprezentowany zwiastun ukazuje w pewien sposób produkcję, choć deweloperzy zamierzają jeszcze podciągnąć grafikę.Ja pier**le, to w FFXV nie mogą póki co udupczyć stałych 30 przy 900p, ale tu CGI będą podciągać? To jest oryginalna wypowiedź czy deklomaczenie?
To jest raczej pierdolenie tego co wstawił newsa.http://www.ppe.pl/news-36861-nowe_szczegoly_z_final_fantasy_vii_remake___nowy_system__stare_postacie.htmlCytujTwórca dodał, że zaprezentowany zwiastun ukazuje w pewien sposób produkcję, choć deweloperzy zamierzają jeszcze podciągnąć grafikę.Ja pier**le, to w FFXV nie mogą póki co udupczyć stałych 30 przy 900p, ale tu CGI będą podciągać? To jest oryginalna wypowiedź czy deklomaczenie?
Sorry, fans of Square Enix's Active Time Battle system, but it sounds like the Final Fantasy 7 Remake is going a different direction for its combat. Speaking to Official PlayStation Magazine, game director Tetsuya Nomura said that the team will be making "dramatic changes" to the game's fights. "And of course, that being said we want to clarify: We’re not going to be changing it into a shooter or something like that. We are going to be bringing dramatic changes, but we want to make sure it’s still recognizable."
During an interview at Gamescom, we asked Final Fantasy XV Director Hajime Tabata if the Luminous engine might be used for the remake.
Tabata replied: “Final Fantasy VII (Remake) is not planned to be made with that.”
Ja pierdolę! Na chuj własny silnik? Na chuj w 2012 pokazywać coś takiego - rzekomo na PS4:SE w akcji. Ja tam od czasu wywalenia ojca finali niby się przyzwyczaiłem, ale przez sentyment do starych gier trochę boli.
?
Żeby później najbardziej oczekiwaną grę odpierdolić na Unreal Engine 4?
:wall_bash:
Quick stuff from interviews
-they made multi-release since they would have to cut stuff out if they made it in one game. The detail of the game will be so dense, and you will be able to go to various locations within Midgar that you couldn't go before.
-there will be some stuff that has to be cut, but there will be lots of stuff added. overall volume will be big
-They are working with various companies outside, including CC2
-The battle system is real-time, action feel. The degree of action will be "Dissidia > Kingdom Hearts> FF7 remake" It will be more tactical.
-Although it's action style, it has ATB as well.
-You can control other party members, but you can keep control one if you want
-3 party members at a time like the original
[...]
some stuff I didn't put in my first summary
-Character model is supervised by Visual Work's director.
-They don't want to go with 100% realism for the characters since it might make it hard to recognize certain characters. So they are going as real as possible, while keeping the character's personality.
-Advent Children model data is over 10 years old so they can't really use it.
-Everything from the trailer (excluding the stuff that was shown from E3 reveal) was real-time. The end scene where Cloud gets off the train, it transitions directly to the gameplay.
-Cloud looking sick is partly due to the lighting. Nojima likes that Cloud looks very sick.
-Cross-dressing is obviously in the game, but Nomura didn't design it yet.
-All the party member's design is renewed like Barret.
-At first they thought of going with AC design of Barret, but decided not to.
-ATB and Limit gauge is there but they are different from the original. ATB turning red is something important.
-Battle tempo will be similar to Dissidia. Battle is done by people who has experience in both Dissidia and Kingdom Hearts..
- About the details of splitting the game into episodes, please tell us more.
Kitase: From the beginning, we have considered it impossible to remake FF7 into one single game. Althought it's impossible to tell you the details about the splitting at the moment, please wait for our further announcement.
Nomura: If we tried to stuff the whole game into one release, some part of the game would have to appear as digests. We'd have to remove some contents from the game, and it would be difficult to add more to the game. Considering that a full remake of the original game must be achived, we have decided to split the game into episodes.
Kitase: Taking the No.8 street shown in the video this time, even just this is already highly dense. If we are to remake the content of the original version at that quality, it would have been impossible to do with a single release.
Splitting the original version into episode with nothing dropped, as well as adding complements, and remaking the game the game in its full volume is what we are thinking.
- How will the battle system look like?
Kitase: Unlike the encounter battles in the original version, we were aiming for a seamless active battle like shown in the video.
Nomura: Regarding the speed of the combat, as well as the sensation of tempo, we have considered something alongside Dissidia FF that you can play without stress. The degree of action would feel like Dissidia FF > KH > FF7 Remake.
We are trying to make a new action combat system that definitely demand no action technique, and let you consider your strategy during the combat.
- What would the elements in the battle system from the original version become?
Nomura: Since the game is based on FF7, elements like ATB gauge and limitbreak will appear but with new useage. Please wait for our further announcements on how they would evolve.
- Are you going to adjust the story in order to maintain connection to other compilations of the game, as well as adapting to the modern age?
Nomura: We are planning some mechanism to dig deeper into each episodes. Players who have played the original version surely would know everything from the beginning to the end of the game, including some very important moments. And we are planning to give even such users surprises.
Kitase: We are not going to remake a game so you only play for nostalgia. We want to make the hearts of the original fans pump. We are adjusting the storyline with this idea in mind.
Nomura: Regarding the speed of the combat, as well as the sensation of tempo, we have considered something alongside Dissidia FF that you can play without stress. The degree of action would feel like Dissidia FF > KH > FF7 Remake.
Mi sie nie podoba pomysl puszczania tego w epizodach.Dziwne, ze pierwszy to poruszyłeś. Przeciez to jest tragedia. Ze niby co? Że niby jak? Dla mnie kpina!
Łykaliście raka w tasiemcach od Telltale, to się nie dziwcie, że inni wydawcy próbują tego samego. Od początku każda gra z takim modelem sprzedaży powinna być je**na jak największe gówno.Ja w tym przypadku nie mam sobie nic do zarzucenia bo kupowalem dopiero po wyjsciu ostatniego epizodu za pelna cene jak pelnoprawna gre.
Jak oni mają zamiar zrobić ten model w świecie rpg? Wyjdziesz na mapę, pójdziesz nie w tym kierunku co trzeba i wyskoczy error "poczekaj na episod 4, a na razie idź w lewo"?Podzielą na płyty jak na PSX :P
Zastanawiam się po co im było tyle lat dłubać nad Luminous Studio.Dla wspaniałego FFXV :angel:
czy to bedzie pełnoprawny remake czy tylko takie streszczenie całej przygody w epizodach.Raczej to drugie. Będzie to nowoczesne spojrzenie na znane elementy przygody, pewnie sporo wyleci, pewnie sporo nowego. Action RPG z ATB zapowiada się ciekawie oraz słowa twórców, że będzie mimo wszystko też i strategicznie.
It means instead of concluding in one entry, multiple entries are being considered in development. Each entry will have its own unique story. As a gaming experience, each entry will have the volume of content equal to a full-sized game.
Szczerze mówiąc już widzę, jak w rocznych odstępach kasują trzy albo cztery razy cenę pełnej gry :lol:Myślisz, że polecą w StarCraft II?
For many years, people around the world have asked me “Will you ever remake Final Fantasy VII?” For many years I gave the same answers and on a personal level, having made the original Final Fantasy VII, did I really want to spend so many years making the same game again?
With Final Fantasy VII Remake, we have the opportunity to go beyond the story, world and experience of Final Fantasy VII in ways we’ve always dreamed of - from the depths of Midgar to the skies above the Planet. The multi-part format enables us to expand the original story and turn it into an epic experience for fans and new gamers alike.
This past weekend at PlayStation Experience we were thrilled to present more of Final Fantasy VII Remake. It was great to see so much excitement when we surprised everyone with the first gameplay footage and it was a treat for us to show that development is going well, and further along than perhaps many had realised. Just like when we revealed the announcement trailer at E3 earlier this year, we like surprising you.
One thing that we wanted to be clear about during this weekend to accompany the new trailer was the scale of this project. We wanted to tell you this now and not in the future so that you’d share our vision for what we want to deliver.
The biggest reason why we haven’t done a remake until now is because it’s a massive undertaking to reconstruct Final Fantasy VII from the ground up with the current technology. Producing a proper HD remake of Final Fantasy VII that maintains the same feeling of density of the original would result in a volume of content that couldn’t possibly fit into one instalment.
We’ve seen everyone’s comments and reactions to the news that Final Fantasy VII Remake will be a multi-part series and many have speculated correctly as to the reason why we have made this decision. If we were to try to fit everything from the original into one remake instalment, we would have to cut various parts and create a condensed version of Final Fantasy VII. We knew none of you would have wanted that.
I hope that by explaining a little more about our design decisions that you can appreciate the size of this project and what we have planned for this remake. Going beyond the scale and depth of the world, narrative and gameplay from the original to deliver something that feels familiar yet new. As I said before, we like delivering surprises. :)
See you all soon and Happy Holidays! - Yoshinori Kitase
Mieszane uczucia to mam bardziej w odniesieniu do wyglądu Barreta.
Walka jest najgorsza... :mad:Dwa klocki miały stać naprzeciwko siebie?
Walka jest najgorsza... :mad:Dwa klocki miały stać naprzeciwko siebie?
Walka jest najgorsza... :mad:Dwa klocki miały stać naprzeciwko siebie?
Walka jest najgorsza... :mad:Dwa klocki miały stać naprzeciwko siebie?
Wolę tury niż nakurwianie w knefle. Staroświecki jestem.
Walka jest najgorsza... :mad:Dwa klocki miały stać naprzeciwko siebie?
Wolę tury niż nakurwianie w knefle. Staroświecki jestem.
FF13 też miał osobne komendy, analogiczne do starych finali... To było dopiero obleśne napierdalanie w knefle.Walka jest najgorsza... :mad:Dwa klocki miały stać naprzeciwko siebie?
Wolę tury niż nakurwianie w knefle. Staroświecki jestem.
(https://i.gyazo.com/bf7987b410a692f4a33797101df6130f.png) (https://i.gyazo.com/ab6978e3c85f33a4332edd6ae07f8a0f.png)
Gra znajduje się w bardzo wczesnej fazie projektowania, twórcy rozpoczęli tworzenie systemu walki.
Informacje na temat świata gry nie mogą zostać aktualnie potwierdzone, ale produkcja nie zaoferuje nam pełnego, otwartego świata oraz sandboksowej rozgrywki. Nomura jest bardziej zainteresowany przedstawieniem relacji pomiędzy bohaterami oraz otoczeniem.
Aktualnie nie możemy oczekiwać, że tytuł zadebiutuje w 2017 roku. Studio nie zamierza wypowiadać się na temat daty premiery do czasu wydania World of Final Fantasy oraz Kingdom Hearts 2.8 HD.
Twórcy zadbają o odpowiedni dubbing bohaterów, jednak w grze zadebiutują postacie, które nie pojawiły się w Advent Children, więc trzeba będzie zatrudnić dodatkowych aktorów.
W grze pojawią się wydarzenia związane z określoną datą, ale ze względu na różne zmiany w sytuacjach społecznych niektóre sceny będą realizowane ostrożnie.
Do pozycji trafią mini-gierki, ale przygotowanie ich należy odpowiednio rozważyć, ponieważ muszą zostać opracowane przy wykorzystaniu najnowszych technologii.
Final Fantasy VII Remake producer Yoshinori Kitase had a few words on the game in the latest issue of Famitsu, giving fans an update on progress and how things like the battle system are shaping up.
“We’re currently brushing up the scene from the announcement trailer,” Kitase says. “We can now see the line of quality that we’re aiming for more clearly, but there’s still a ways to go.” The team’s goal is to carry this effort through the project’s multiple episode releases.
So how will they fill the gap while waiting for each episode? Kitase says they don’t have any plans to do another Final Fantasy VII Compilation-type project for now. Because they can’t release each volume in just a few months of each other, however, he says they’d like to think of a way to supplement the gaps to hold interest.
As for downloadable content, Kitase notes he’d like to use Final Fantasy XV as a reference. “A live stream or a program to keep in touch with the users is something I’d like to do, but Final Fantasy VII Remake will be episodic, and if we want to have it go all the way to the end of the original version, then I believe we’ll need to devote everything we got for it, so I have no idea what will happen for things such as filler development [between episodes] and other works.”
Currently the base of the battle system has been solidified. Kitase confirms both Tetsuya Nomura and Mitsunori Takahashi, who worked on the Kingdom Hearts and Dissidia Final Fantasy series, are putting their best into it. Although he can’t say much at the moment, he also stresses they won’t be removing any parts of the original FFVII that were well received, such as the Materia system.
In closing, Kitase hopes to show progress made on Final Fantasy VII Remake sometime this year. He thinks it would be nice if they could have it playable or a trailer for it at an event. Famitsu also asked him about a possible Final Fantasy VI Remake, to which he replied: “Right now, we’re working on Final Fantasy VII… The staff within the company are also saying [they’d like to remake it] but it’s on reserve.”
Dlaczego materie są wśród komend?Może będzie się je dynamicznie zmieniało podczas walki.
Chybiony pomysł to by był moim zdaniem.Dlaczego materie są wśród komend?Może będzie się je dynamicznie zmieniało podczas walki.
A te screeny są oficjalne ?Tak.
“I’ve put a lot of attention into the combat system, and it’s going to be going on without interruption.”
“This is the first boss in the game. It’s [the Guard] Scorpion and the scenery will be partly destructible. Sorry, I asked to show a video, but the company refused. The menus are not yet final, but I will talk more on another occasion.”http://www.novacrystallis.com/2017/02/spanking-new-kingdom-hearts-iii-final-fantasy-vii-remake-screenshots-revealed-magic-2017/
Dlaczego materie są wśród komend?Może będzie się je dynamicznie zmieniało podczas walki.
Jak ma być w epizodach, to na bank będzie jakaś szopka nastawiona na cinematic ekspirjens. Co to za Final, gdzie nie można sobie dowolnie po świecie polatać. No a epizody raczej nie wróżą otwartej mapy świata. Gdyby chociaż epizod = region, i było ich kilka, to wtedy ok.Możliwe ze tak to rozwiążą, a co do tych screenów to podobają mi się, mam nadzieję ze na E3 w czerwcu zobaczymy coś więcej na co liczę, nie ukrywam bardzo bym pograł w tą grę, zdecydowanie bardziej niż FFXV, no chyba ze SE pokaże nową odsłonę.
Zrobią z tego teledysk dla gimbusów. Coś jak ten tragiczny film Advent Children.Czysty Nomura, nic dodać nic ująć.
szopka nastawiona na cinematic ekspirjensPrequel na psp dobrze pokazuje, czego możemy się spodziewać.
Jak ja bym chciał, żeby to była zajebista gra. Obawiam się jednak, że wyjdzie pocięta na plasterki kupa.
I wtedy trzeba będzie odpalić pierwowzór.Jak ja bym chciał, żeby to była zajebista gra. Obawiam się jednak, że wyjdzie pocięta na plasterki kupa.
Niestety najprawdodobniej tak będzie. No może będzie to tytuł znośny. I pewnie wyjdzie na trzydziestolecie oryginału ;).
Gra na bank nie udźwignie hype'u. Będzie to po prostu swego rodzaju wariacja względem oryginału. Pocięta na plasterki i zapewne wykastrowana z fabuły.
According to some of the fans in attendance, there’s been a change in Cloud’s design. According to development leader Naoki Hamaguchi, this new design was said to have finally got the go-ahead from director Tetsuya Nomura. While it’s been a struggle for the team, the hard work appears to have paid off as Tetsuya Nomura went as far as acknowledging it as “the closest one to the original [Cloud design] up until now.]
A fan attendance described Cloud’s new design as a more natural look. Nomura and Hamaguchi mentioned that “while Cloud may look this way, he was a dork. I believe those of you who played the the original would understand what I mean by saying he’s a dorky character.” That said, we’ll see more of the youthful side of Cloud rather than the always-serious one we’ve seen more outside of the original game.
Zmienili nieco design Cloud'a:Świetna informacja :/ zaraz się okaże, że z z oryginalnej historii nic nie zostanie.
http://www.siliconera.com/2018/02/07/final-fantasy-vii-remake-changed-clouds-design-nomura-says-closest-original/?utm_source=dlvr.itCytujAccording to some of the fans in attendance, there’s been a change in Cloud’s design. According to development leader Naoki Hamaguchi, this new design was said to have finally got the go-ahead from director Tetsuya Nomura. While it’s been a struggle for the team, the hard work appears to have paid off as Tetsuya Nomura went as far as acknowledging it as “the closest one to the original [Cloud design] up until now.]
A fan attendance described Cloud’s new design as a more natural look. Nomura and Hamaguchi mentioned that “while Cloud may look this way, he was a dork. I believe those of you who played the the original would understand what I mean by saying he’s a dorky character.” That said, we’ll see more of the youthful side of Cloud rather than the always-serious one we’ve seen more outside of the original game.
Dawać mi to już! :mad:
https://youtu.be/A3sBZ5Nr4hc
bo wygląda to jak jakiś crap,W sensie? Graficznie ok, gameplayowo typowy Nomura. Nie rozumiem, dlaczego crap...
bo wygląda to jak jakiś crap,W sensie? Graficznie ok, gameplayowo typowy Nomura. Nie rozumiem, dlaczego crap...
Akurat pod względem mechaniki jako takiej FF XV złe nie było. Z drugiej strony, jeżeli już odświeżają coś, to ja bym przy turowej walce został.
Ale dokładnie tak samo w FF XII (znakomitej grze przecież) było. Na dzień dobry relatywnie ciężko, a po 40 godzinach gry praktycznie sterowałeś postaciami za pomocą gałki, a one w pył roznosiły wszytko same.Mogli by zrobić mieszankę real-tima z turówką. Na pewno nie podoba mi się to, że z gry chcą zroibić kolejnego FFXV. W FFVII kluczową rzeczą było zarządzanie materiami, łączenie ich w pary, odpowiednie zestawy - dzięki temu można było grać na wile sposobów i wiele taktyk robić.
Dla mnie to co FF XV zaprezentowało w tej materii było dobre - efektowne, dynamiczne.
Niemniej jakbym miał wybrać, to wolałbym powrotu turowego systemu znanego właśnie z pierwotnej wersji kultowego FF VII.
Ale dokładnie tak samo w FF XII (znakomitej grze przecież) było. Na dzień dobry relatywnie ciężko, a po 40 godzinach gry praktycznie sterowałeś postaciami za pomocą gałki, a one w pył roznosiły wszytko same.Mogli by zrobić mieszankę real-tima z turówką. Na pewno nie podoba mi się to, że z gry chcą zroibić kolejnego FFXV. W FFVII kluczową rzeczą było zarządzanie materiami, łączenie ich w pary, odpowiednie zestawy - dzięki temu można było grać na wile sposobów i wiele taktyk robić.
Dla mnie to co FF XV zaprezentowało w tej materii było dobre - efektowne, dynamiczne.
Niemniej jakbym miał wybrać, to wolałbym powrotu turowego systemu znanego właśnie z pierwotnej wersji kultowego FF VII.
jakby w RTSach kazać graczowi w czasie rzeczywistym kierować jednostkami i ich atakamiByła taka gra na PSX kiedyś.
Pozbywanie się systemu turowego z jRPG, to tak jakby w RTSach kazać graczowi w czasie rzeczywistym kierować jednostkami i ich atakami, bo klikanie jest zbyt archaiczne:DSporo jRPG już w latach 90tych miała nieturowe systemy walki albo jakąś ich naleciałość (Star Ocean, Tales of, Secret of Mana etc.). Wszystko zależy od serii. Ja tam wolę osobiście stricte turowe, ale ich brak nie jest niczym specjalnie nowym.
Ostateczna wersja XV to już czysty Action RPG, w dodatku strasznie słabo zbalansowany.Problem się robi z chaosu, jak 4 typów napierdala jednocześnie. Jak się gra samym Noctisem bez kompanów, to jest o wiele większa taktyka i kombinowanie. Tak to przy dynamice starć i 4 osobach jest ciężko ogarniać momentami. I brakuje przygotowania się do walk, zbroje, pierścienie itd.
inally... the long awaited moment has come. Sorry to keep you all waiting so long!
We hope you enjoyed the footage shown during State of Play. It was quite short, but hopefully you enjoyed seeing Cloud and Aerith brought back to life with such realistic graphics.
And oh my god! Did you notice he was there too...?
We are preparing to release more official information in June, but we wanted to try something new here on State of Play by showing you this special trailer as a taste of what’s to come.
Stay tuned for more updates about the Final Fantasy VII Remake in the future!
Yoshinori Kitase - Producer, Final Fantasy VII Remake
Oj ale XII a XV to też jest przepaść i gdyby ta VII była bardziej podobna do XII niż do XV, to bym się tylko cieszył. No ale niestety widać tylko fikołki i wybuchy, ekipa chwali się głównie grafą i animacjami postaci. Chociaż z drugiej strony, system XV ma w sobie potencjał, Ep. Duscae miał w sobie więcej elementów taktyczno-strategicznych, więc może tym razem uda się zrobić coś więcej niż button masher'a jak finalna wersja XV.
Coś czuję, że popłyną...
CO TAM SIĘ DZIEJE? Jest albo zupełnie nowa sekcja na motorze albo:Nowa sekcja. Widać, że motorek dupny i pewnie jadą dopiero do reaktora. Dopiero pod koniec widać prawilny motór za szybą w Shinra building. Najgorzej, jak zastąpią sekcję na autostradzie tą co mamy w trailerze...
Najgorzej, jak zastąpią sekcję na autostradzie tą co mamy w trailerze...
Trzeba do tego podejść jako alternatywną wersję FFVII
Dopiero zobaczyłem poniższy gameplay i przyznam, że się podjarałem.Ja podjarany jestem, ale to w jakis sposob chca to sprzedawac, to jest dramat i pewnie gry nie kupie do momentu jak bedzie za drobne.
https://www.youtube.com/watch?v=fCWsQxKKYiI
(....)
Oczywiście wciaż chętnie bym przygarnął starą dobrą taktyczną grę Finalową (moze remake Tacticsów ? :D), ale... daję szansę temu FF. Po tym gameplayu znacznie większą, bo fajna gra akcji się z tego zrobiła. Wiem, że będzie narzekanie na zmianę fabuły, ale... zrzućmy różnice na koślawe tłumaczenie a nie faktyczne zmiany :P
FFVII to przecież Unreal Engine, więc z silnikiem XV ma niewiele wspólnego.
Silnik ze znanym logo to tylko mała część gry
Menu zarządzania materiami wygląda strasznie.No trochę dziwnie i "kosmicznie" ;) Wystarczyłoby mi w menusach ogarnianie, bez 3d itd.
Za to domek AerisNa początku myślałem na pierwszy rzut, że to Mideel i się podjarałem, że tak daleko sięgnie ta część remake'u :roll:
“With regard to new characters,” Nomura said in the post on the official Square Enix blog, “of whom I said during past interviews that there would be ‘none’ – though they aren’t main characters, their numbers ended up growing considerably in the process of creating a rich depiction of Midgar. When you think of Midgar’s final boss, you probably think of the M.O.T.O.R., but in this game new bosses will appear and add to the excitement of the story even more.”
Na początku myślałem na pierwszy rzut, że to Mideel i się podjarałem, że tak daleko sięgnie ta część remake'u :roll:
Wydają jedną grę w dwóch częściachCoś mnie ominęło, wiadomo ile bedzie "epizodów"?
No ale bylo jakies tego typu info?Nie, samo SE nie wie ile będzie części. Więc też jestem ciekaw, skąd to info.
Ciekawe ile z takich dodatków będzie można odblokować w grze, ile to będą DLC "odblokuj na start lub grinduj", a ile będzie DLC "tylko jak dasz kasę/tylko preorder". Wydają jedną grę w dwóch częściach, ale coś mi się zdaje, że to mało i zaraz wyjdzie trochę różnorakich DLC żeby jeszcze więcej szekli z graczy wyciągnąć.Na razie to tylko dodatki do odpowiednich wersji pre-orderowych. Zapewne pojawią się z czasem na PSN za kasę/darmo.
During a financial results briefing this month, Square Enix president Yosuke Matsuda was asked if the delayed Final Fantasy VII Remake release date will impact development or launch timelines for the follow-up game.
“No, it will not,” he replied.
Jako osoba która nigdy nie przeszła żadnego Finala jestem siódemki mega ciekaw. Demo się zasysa.To wielka i wspaniała saga. Niezapomniane przygody i bohaterowie. Za każdym razem jak słyszę opening do VIII to mam ciary na plecach. Ostatnio nawet grając w XV zapuszczałem ten utwór przemierzając wespół z boysbandem pustkowia świata. Chociaż trzeba brać poprawkę na to, że jestem dość dużym fanem tej serii. Hehe.
Ciekawe też jak bardzo rozbudowana będzie ta część, mając na uwadze oryginał i dość szybkie wyjście bohaterów z początkowego miasta.Wyrzuciło mnóstwo preview dzisiaj, piszą, że zapowiada się na sporą eksplorację Midgar, również twórcy się wypowiadali, że sporo jest dodane i nie jest to kalka w kalkę.
Zresztą, kto pamięta demo Final Fantasy XV to akurat potwierdzi, że były takie dema, które odpychałyToć episode Duscae był mega. Platinum demo też dało radę, bo pokazało technologię i pozwalało się zaznajomić z ruchami Noctisa oraz różnymi broniami, dodatkowo powalczyć w lokacji ze sławetnego trailera Versus XIII.
Demo ograne. Znakomicie to wygląda, brzmi i świetnie się walczy. Nie sprawdzałem trybu klasycznego, ale ten "normal mode" jest mocno ok - efektywny, szybki i nie można bezmyślnie klikać w przyciski, choć mam nadzieję, że dodadzą 4 cell mode.... eeee, to znaczy jakiś znacznie cięższy poziom do wyboru.Trzeba zapomnieć i przestawić myślenie jakoby to była gra pocięta na kawałki. Ja mam tę przewagę, że 7 nigdy nie skończyłem. Po tym demie aż mam ochotę ściągnąć ją z półki i odpalić ponownie.
Prawdopodobnie ustrzelę na premierę. Niestety wizja pocięcia gry na kawałki, psuje moją wewnętrzną radość.
Również jestem po demie i cholera... jakie to jest dobre!! Wszystko tu pasuje - grafika, klimat pierwowzoru, pięknie od nowa zaaranżowane motywy muzyczne... Niespodziewanie wskoczyło to chyba na moją listę zakupów, chociaż nie miałem tego w planach. W pierwowzór grałem dawno temu, nie skończyłem ale dość dobrze pamiętam początkową fazę gry i jestem pod wrażeniem jak fajnie to wszystko jest tutaj zrobione. Pierwszy Final od dawna, którym jestem naprawdę zainteresowany.Mnie to demo skutecznie kupiło. Również nie miałem w planach, podchodziłem trochę jak do jeża, ale jest dobrze. Graficznie cudownie, system walki to miks 13 z 15. Zaczynam wierzyć w powodzenie tego projektu. Jedyne do czego mam wątpliwości to inteligencja naszych kompanów. Jak nie przełączałem się podczas walki na Baretta to chyba nawet pasek ATB mu się nie napełniał. Trochę się tego boję. Oby podczas gry właściwej nie trzeba co chwilę skakać po członkach drużyny, aby rzucić jakimś czarem (choćby thunder w walce z bossem w demku), zdolnością czy mocniejszym ciosem. Jednak system z KH i myślący towarzysze bardziej mi odpowiada.
Jak nie przekraczałem się podczas walki na Baretta to chyba nawet pasek ATB mu się nie napełniał. Trochę się tego boję. Oby podczas gry właściwej nie trzeba co chwilę skakać po członkach drużyny, aby rzucić jakimś czarem (choćby thunder w walce z bossem w denku)Fakt, że wolno leciał. Tez chciałem rzucić Thunder, paczę nie ma paska ATB, to myk na Barreta, kilka ataków i dopiero. Chyba, że będą wewnętrzne gambity jak w FFXII, nie pamiętam już czy o tym wspominali. Ale na szczęście jak już jest ATB u innych napełnione, to nie trzeba się przełączać na tę postać, tylko z pozycji tej, którą kierujemy wydawać polecenia. Bardzo dobre rozwiązanie, co zresztą też było w FFXII. No i kwestia przyzwyczajenia oraz ogarnięcia, który pasek jest kogo i ile się naładowało (stąd kolor by były spoko, bo kątem oka by się wychwytywało np. kolor żółty).
Since the city of Midgar is quite big, there are areas where you can travel by vehicle.Ciekawe czy będziemy mogli sami prowadzić klasycznego pickupa ;)
Sadly there aren’t many new characters in VII Remake, I just reinterpreted the ones that already existed. I don’t have the freedom of choice I had with XV.
Przede wszystkim to już nie jRPG tylko gra akcji. Niby nic nowego, seria Final Fantasy już od dłuższego czasu skręca w tę stronę, jednak po Remake'u czuć to jeszcze wyraźniej.Nomura mówił, że od początki chcieli tak zrobić remake.
Real-time battles are the trend for games these days. While some may reject it, if we were going to make Final Fantasy VII in today’s generation, then we must steer towards real-time. We decided that from the very start of planning
While I believe some would be fine with that, if we were to remake it with the same structure from back then, we could have just supervised it and asked for external developers to do it. However, if we were going to do it ourselves then instead of doing the same as the original, we’d rather have something that can bring surprises to those who experienced the game back in the day. For that reason, we obsessively worked out the details for its making
Kolejna sprawa - jak mnie wk$%&ia Barret. Niby on taki był w oryginale, jednak bez voice actingu i z ograniczoną grą aktorską, w mangowej stylistyce to wszystko siedziało. Teraz strasznie mnie irytował, jednak o ile mnie pamięć nie myli to później powinien spuścić z tonu trochę. Chyba dawno nie grałem w tak typowo japońską grę, bo jest tego więcej, choć podkolorowana gra aktorska reszty tak bardzo nie drażni (ale rzuca się w oczy).Dla mnie właśnie ok. Ot stary Barret podciągnięty pod dzisiejsze standardy. Lekko wycofany na początku, ale je**ny choleryk i nerwus :P Czytałem też, że będzie trochę większe skupienie na ekipie Avalanche, epizody z Jessie itd.
Dla mnie właśnie ok. Ot stary Barret podciągnięty pod dzisiejsze standardy. Lekko wycofany na początku, ale je**ny choleryk i nerwus
Czytałem też, że będzie trochę większe skupienie na ekipie Avalanche, epizody z Jessie itd.
Trochę wkurza też chowanie miecza, przez co postać zwalnia na chwilę, nie ma ciągłości biegu tylko to cholerne zwalnianie, strasznie mnie to irytuje.Myslalem juz, ze tylko mi to sie rzucilo w oczy i wkurzalo ;)
Ja w ogóle na to nie zwróciłem uwagi w sumie.Trochę wkurza też chowanie miecza, przez co postać zwalnia na chwilę, nie ma ciągłości biegu tylko to cholerne zwalnianie, strasznie mnie to irytuje.Myslalem juz, ze tylko mi to sie rzucilo w oczy i wkurzalo ;)
Ma to sens, w końcu chcą dorzucić trochę więcej zawartości, a i jak jebnie sektor 7 będzie miało to silniejszy wydźwięk.Yep, podawali przykład takiej scenki z Jessie, ale dam w spoiler, żeby nie było:
Szczerze nawet nie zwróciłem na to uwagi grając w demo.Same here.
Szczerze nawet nie zwróciłem na to uwagi grając w demo.Same here.
Wziąłeś Zielarz wersję z motorkiem rozumiem?
Dokładnie, nie siedzą mi te figurki Play Art Kai. Zraziłem się też po kolekcjonerce FFXV. Tylko statuy, najlepiej z Prime 1 Studio :PSzczerze nawet nie zwróciłem na to uwagi grając w demo.Same here.
Wziąłeś Zielarz wersję z motorkiem rozumiem?
Tak, wziąłem kolekcjonerkę (choć wolałbym statuę z Cloudem na motorze, a nie figurkę, ale z drugiej strony trochę się naczekaliśmy na ten remake ;) ).
Potwierdzam, zwolnienie dalej jest obecne. Śmieszne jednak było to, że co chwilę zapominałem aby zwrócić na to uwagę i przypominałem sobie podczas eksploracji - "cholera, miałem to sprawdzić". Jednak to gdzie natychmiast zaobserwowałem ten element było nie po walce, a podczas eksploracji właśnie. Po niszczeniu skrzyń Shinry jest ten chwilowy przestój i tu akurat trochę może irytować. Wciąż jednak dla mnie to nic wielkiego.
Obstawiałbym patcha Day-0, ale skoro sami wysyłali gry wcześniej, to chyba nie szykują nic dokładnie na premierę.
premiera we wrześniu.Na stronie widnieje 31 lipca.
Skończyłem na weekendzie, poukładałem w głowie co i jak i mogę skrobnąć kilka słów.
Przede wszystkim fabuła, mocne spoilery, nawet dla tych co znają oryginał:Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Jeżeli chodzi o resztę to będzie szybko - głównie gra skupiła się na historii i przerywnikach, walk mało, trzeba się posiłkować arenami na Koloseum i VR. Budowa świata mała tragedia, korytarze i rynny tak jak w FFXIII, dodatkowo przerywane zwolnieniami (przeciskanie przez ściany, przejście pod zawalonym gruzem, drabina, pociągnięcie dźwigni przez trzymanie trójkąta... w każdym chapterze po kilka razy... przesada.
Walka i możliwości kombinowania bardzo spoko, cieszy wykorzystanie terenu, ataków obszarowych podczas walk z bossami. Upgrade broni, materie, tutaj mega. Muzyka SZTOS i jest to najlepszy element. Grafika mieszanie, od dobrych modeli postaci, particle, oświetlenie po rozpikselizowane bitmapy w tle, niedograne tekstury i słaba geometria niektórych obiektów. Trochę taka surowość otoczenia, ale to Midgar w końcu i kolorystycznie też nawiązanie lekko do Advent Children (szarości).
Grę skończyłem w 51h, grałem w z japońskimi głosami, zrobiłem wszystkie poboczne dostępne na pierwsze przejście, w Koloseum się nie bawiłem dłużej. Ogólnie końcówka gry zrekompensowała dużo. Sekcje na motorach świetnie zrealizowane. Jeżeli by tylko w kolejnej odsłonie dali otwarte tereny, wywalili te rynny i dorzucili więcej swobody oraz walk, to będzie git.
Czekamy co dalej Nomura wymyśli i pytanie, jak długo będziemy na to czekać. Oby moc PS5, SSD i gadanie o zupełnie nowych możliwościach w budowie leveli miało realne i pozytywne przełożenie na kolejną odsłonę FFVII.
Generalnie mam wrażenie, że Square weszło w Disney Mode.
Przy tych oryginalnych to jest mega powiew nostalgii dla mnie.
W związku z tym te lepsze texyCzekałem na porównanie drzwi, ale się nie doczekałem na trailerze. OBY TO ZMIENILI.
Czekałem na porównanie drzwi, ale się nie doczekałem na trailerze. OBY TO ZMIENILI.
Wersja z PS+ nie będzie miała opcji darmowego update, trzeba grę kupić osobno. Ależ wymyślili...
Chyba, że uwielbiacie Yuffi. I jej fasolki.Patrząc na ten dziecięcy kostium Yuffie-Moogle'a a potem jej niedopięte spodnie, to zabrakło w tej grze jedynie białej bielizny i byłby dodatek typowo pod spoconych dojrzałych biznesmenów z Japonii :D