Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 1944571 razy)

0 użytkowników i 11 Gości przegląda ten wątek.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19600 dnia: Lipca 07, 2021, 12:02:40 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Kolejna gra po Metro zalicza downgrade dla next gena.
Czyżby ktoś wykosił trawe i zablurował detale? :lol:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Myślałem, że żartujesz. lol





Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 046
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19601 dnia: Lipca 17, 2021, 20:29:26 pm »


Jak można tak niewykorzystać potencjału w sumie dobrego tv? A słuchali Vincenta :lol:
Dobrze chociaż, że kolor podniósł.



Znawca wybadał trawe 2d i zobaczył tony słabych tekstur wow hehe a tego, że w galerii postać brzytwa a w grze blur na nich nawet po całkowitym go wyłączeniu już nie. Ach Ci maniacy.
« Ostatnia zmiana: Lipca 17, 2021, 20:39:21 pm wysłana przez Kyokushinman »

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 977
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19602 dnia: Lipca 17, 2021, 21:28:53 pm »
W jaki sposób by lepiej wykorzystali ten tv?

Dla mnie hgig jest mocno specyficzne, niektóre gry mocno cierpią na jasności.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 841
  • Reputacja: 16
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19603 dnia: Lipca 18, 2021, 11:31:32 am »


Jak można tak niewykorzystać potencjału w sumie dobrego tv? A słuchali Vincenta :lol:
Dobrze chociaż, że kolor podniósł.



Znawca wybadał trawe 2d i zobaczył tony słabych tekstur wow hehe a tego, że w galerii postać brzytwa a w grze blur na nich nawet po całkowitym go wyłączeniu już nie. Ach Ci maniacy.




   Fachowo wytłumaczone no ale lepiej wrzucać jakichś laików którzy patrzą tylko na to jak im telewizor mocniej po ryju świeci :D
« Ostatnia zmiana: Lipca 18, 2021, 11:38:09 am wysłana przez sieq »

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 977
  • Reputacja: 132
System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19604 dnia: Lipca 18, 2021, 12:12:09 pm »
Finalnie każdy gra jak mu się podoba i o to się rozchodzi. Ja nie lubię np. ciepły 2, który jest również często polecany.

Hgig ma fajny obraz nie powiem, ale jak gram podczas dnia to lubię włączyć dynamiczne mapowanie na on, bo jest po prostu jaśniej, czym oledy nie grzeszą. Ciężko o złoty środek, nie jestem miłośnikiem ciągłych zabaw w ustawieniach.
« Ostatnia zmiana: Lipca 18, 2021, 13:01:41 pm wysłana przez Moldar »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 046
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19605 dnia: Lipca 18, 2021, 12:31:37 pm »
W jaki sposób by lepiej wykorzystali ten tv?

Dla mnie hgig jest mocno specyficzne, niektóre gry mocno cierpią na jasności.

Przede wszystkim wyłączyć tryb gra, który blokuje kilka opcji oraz pogarsza jakość obrazu. Dotyczy to praktycznie wszystkich tv.

Vincent oczywiście ustawia pod siebie, skończył może ze 2 gry na krzyż i nie ma pojęcia jak pokazać grafe, gdzie tekstury powinny rozrywać ekran od wewnątrz i nie być plamą na sharp 0 = akcelerator voodoo, pochmurna noc to noc gdzie nic nie widać a słońce napierdzielać tak, że razi oponenta przed tv.
Do tego wszystkiego płynność na poziomie 60fps wzwyż wspomagana upłynniaczami, aby starała się odzwierciedlić rzeczywistość. Także takie VR musi chodzić gdzieś w hmm? Ze 240fps aby nie wywoływać nudności ;)






Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 977
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19606 dnia: Lipca 18, 2021, 13:17:13 pm »
Upłynniacze były fajne w Samsungu bo input lag niewiele wzrastał i tam z tego korzystałem w każdej grze, choć w niektórych artefakty były bardziej widoczne. W lg lag jest odczuwalny i nieakceptowalny dla mnie. Na szczęście w tej generacji 60fps jest grane w większości gier i tyle mi w zupełności wystarcza do komfortowej gry.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19607 dnia: Lipca 19, 2021, 18:50:17 pm »


ostrość na zero... :roll:
oni nie bardzo rozumieją co dają pewne opcje. Na przykład nie odróżniają próbkowania kolorów od gamutu i głębi bitowej kolorów.

Cytuj
Finalnie każdy gra jak mu się podoba i o to się rozchodzi. Ja nie lubię np. ciepły 2, który jest również często polecany.
Ciepły 2 zwykle mocno zażółca lub zazielenia obraz, w tym trybie dodatkowo trzeba  się pobawić suwakami balansu bieli. U mnie trzeba było dać zielony na minus 5 w metodzie 2 punktowej + dodatkowe lokalne korekcje w metodzie 22 punktowej.
« Ostatnia zmiana: Lipca 19, 2021, 19:12:12 pm wysłana przez Wulfen »

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19608 dnia: Lipca 19, 2021, 23:44:07 pm »
Ciepły 2 zwykle mocno zażółca lub zazielenia obraz, w tym trybie dodatkowo trzeba  się pobawić suwakami balansu bieli. U mnie trzeba było dać zielony na minus 5 w metodzie 2 punktowej + dodatkowe lokalne korekcje w metodzie 22 punktowej.
Dajesz z poradnikiem na youtube ;) Mój telewizor nie ma połowy z tych ustawień i do tego przepalił się jeden LED od podświetlenia przez co jasne sceny mają ciemną plamę, więc pewnie moje granie jest upośledzone względem powyższych telewizorów :P

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 046
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19609 dnia: Lipca 20, 2021, 22:30:31 pm »
Na Xe93 ciepłe 1 to dla mnie najlepsza opcja a ciepłe 2 to żółta, zielona tragedia. Pewnie jakaś opcja dla wielbicieli panoramy racławickiej :lol:



« Ostatnia zmiana: Lipca 20, 2021, 22:35:41 pm wysłana przez Kyokushinman »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19610 dnia: Lipca 22, 2021, 19:56:32 pm »
Na Xe93 ciepłe 1 to dla mnie najlepsza opcja a ciepłe 2 to żółta, zielona tragedia. Pewnie jakaś opcja dla wielbicieli panoramy racławickiej :lol:
Bez ruszania suwaków balansu bieli rzeczywiście ciepłe 2 wygląda nieciekawie. Ja jak miałem xe93 to na ciepłym 2 odejmowałem chyba z 4 punkty na zieleni i 3 punkty na czerwieni i wtedy wyglądało całkiem spoko.
A tak w ogóle to w LG C9 po długiej walce z ustawieniami zdecydowałem się na kalibrację od firmy Kopra. Na planszy widać że balans bieli bardzo ładnie się wyrównał chociaż w praktyce aż takiej dużej różnicy nie ma. Oczywiście podkręcam ostrość bo zostawił mi tylko 10/50  :roll:.
« Ostatnia zmiana: Lipca 22, 2021, 20:04:17 pm wysłana przez Wulfen »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19611 dnia: Sierpnia 02, 2021, 11:31:26 am »
Jak się nie miało oleda to można było zachwycać się tym co się miało. Jest przesiadka to robią się kolejne zachwyty. Proste, sam tak miałem jak przesiadłem się na oled.

W grach ostrość ustawiam tylko na zero.



Jakość obrazu jaką OLED oferuje >>>> LCD.

Tymczasem w growym świecie - kolejny kandydat do Gry Roku.


Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 046
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19612 dnia: Sierpnia 03, 2021, 12:20:54 pm »
Jak oled to teraz tylko i wyłącznie Bravia a90j. Reszta się nie umywa, łącznie z lg. Sony w końcu zmiotło konkurencje i dostarczyło oleda, który świeci plus do tego ogrom opcji od nich i mamy niemal deklasacje :P

Co do gry to pytanie czy to nadal gra? Hmm :roll:

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 977
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19613 dnia: Sierpnia 03, 2021, 13:09:18 pm »
No tylko cena 10k, brak nawet vrr, tylko dwa porty hdmi 2.1. Niby więcej nie potrzeba, ale jednak inni ogarniają te tematy taniej i lepiej.

VaaKo

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2007
  • Wiadomości: 1 583
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19614 dnia: Sierpnia 03, 2021, 23:00:20 pm »
Może wychodzą z założenia, że jak wyda się10k, to na więcej jak zajęcie dwóch portów nie będzie ludzi stać :troll:

Btw. 10k? To za miniaturkę 55cali, szczęście ludzi, którzy nie mieli tv powyżej 75” mnie w grudniu zeszłego roku prawie posrało, byłem bliski wydania na tv ponad 6paczek, szczęście, w nieszczęściu i opamiętałem się. Niestety nie wyobrażam sobie teraz, żebym przeszedł na coś poniżej 82” i tak ostatecznie zostałem ze swoim powoli leciwym Szajsungiem  :angel:


Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19615 dnia: Sierpnia 04, 2021, 21:21:06 pm »
Kamera tak to łapie. czy te lampki są tak zlagowane względem tego co jest na ekranie?

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 046
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19616 dnia: Sierpnia 04, 2021, 21:31:16 pm »
Te lampki z tyłu nawalają w oczy jak światło z latarki a to coś co idzie z tv na tle tego jakby wcale nie świeciło :roll:
Dziwnie to wygląda.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19617 dnia: Sierpnia 04, 2021, 22:26:52 pm »
Tak sobie porządki w zdjęciach przeprowadzałem i trafiłem na:




Druga połówka 2021 i nie zanosi się na detronizacje króla. :surprised:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 046
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19618 dnia: Sierpnia 05, 2021, 19:44:11 pm »
Za kilka lat może ktoś ogarnie.

Szkoda tego Evo, bo zamiast klepać kolejnego Motorstorma czy Driveclub 2, pomagają przy tworzeniu totalnych crapów ala Dirt 5.
Niestety na stanowisku szefa Sony nie mamy kulinarnego Gordona, chociaż typ podobny.



Obraz zdecydowanie bardziej ostry, jednak zmarszczki zniwelowano. Hmm chcieli odmłodzić postacie? :lol:
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 05, 2021, 20:37:14 pm wysłana przez Kyokushinman »

grzeszczu

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 575
  • Reputacja: 19
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19619 dnia: Sierpnia 06, 2021, 09:25:19 am »
Z Driveclubem trochę dziwna sytuacja, większość obecnych opinii w internecie to wychwalanie tytułu pod niebiosa, a przy premierze pamiętam że było sporo stękania, płaczu i niezadowolenia. 

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 977
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19620 dnia: Sierpnia 06, 2021, 09:51:54 am »
Nie działający online, kiepska zawartość i poszło z górki.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19621 dnia: Sierpnia 06, 2021, 10:27:02 am »
Do Drivecluba sporo dodali po premierze, a gracze oczekiwali, że to już na starcie będzie, stąd też stosunkowo niskie oceny. Graficznie nadal się nieźle trzyma, tylko już niższa rozdzielczość robi swoje. No i całościowo grafa wypada już zdecydowanie słabiej np. od takiej FH4. Szkoda, że Driveclub nie dostał ulepszenia pod Pro. Albo nie powstała druga część. Aż strach pomyśleć, co byłoby na PS5, gdyby Sony zdecydowało się dalej inwestować w tę markę.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19622 dnia: Sierpnia 06, 2021, 19:49:18 pm »
Ale tak całościowo całościowo czy całościowo niecałościowo?

PC Ultra 8xMSAA




Jak na moje w najgorszych momentach prezentują podobny poziom, mimo nieuczciwej wręcz przewagi konfiguracji sprzętowej. Skoro u dołu skali jest po równo, po środku też, a na górze DC wybija o dwa oczka nad FG4, to jak to całościowo wypada jak wypada?

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19623 dnia: Sierpnia 06, 2021, 20:48:12 pm »
Grałem w obie gry kilkadziesiąt godzin i bez dwóch zdań FH4 wygląda zdecydowanie lepiej. Fakt, efekt deszczu jest lepszy w Driveclub, podobnie pewnie jakieś szczegóły. Za to pod względem rozdzielczości, tekstur i oświetlenia znacznie wygrywa FH4. Już pomijam fakt, że w FH4 jest otwarty świat, a w Driveclub zamknięte trasy.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 046
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19624 dnia: Sierpnia 06, 2021, 22:55:01 pm »
DC brakuje tak naprawde tylko 4k60fps lepszego aa, fa.
W takiej konfiguracji dalby rade FH4.
Deszcz, modele samochodów i słoneczko ma lepsze według mnie DC.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19625 dnia: Sierpnia 07, 2021, 06:28:17 am »
Dla mnie np. oświetlenie w FH4 bardzo dużo daje (w szczególności odbicia na karoserii i w kałużach). A graficznie najlepiej wypada wyspa z dodatku Fortune Island i burze tam też robią wrażenie (taki przedsmak tego, co zobaczymy w piątej części).

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19626 dnia: Sierpnia 07, 2021, 14:06:26 pm »
Skoro przy gorszych momentach jesteśmy to tak można bez końca... :roll:








Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19627 dnia: Sierpnia 07, 2021, 15:08:59 pm »
Tymczasem w Forza Goatrizon:
 
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19628 dnia: Sierpnia 07, 2021, 16:21:12 pm »
Skoro przy gorszych momentach jesteśmy to tak można bez końca...
Dlatego porównanie screenów nie ma ogólnie sensu. Zresztą nawet porównanie grafiki przez YT jest mocno przekłamane.

Ja ograłem obie gry na tym samym TV. Driveclub nadal wygląda nieźle, ale jednak czuć, że to nieco starsza pozycja. Wielka szkoda, że nie ulepszyli gry pod Pro, bo nawet samo poprawienie rozdziałki by dużo dało.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 046
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19629 dnia: Sierpnia 07, 2021, 17:27:43 pm »
Dokładnie.
Na tv 4k brakuje DC rozdziałki w porównaniu z FH4. No ale Sony to nie Ms i rozdziałki nie ma kto podbić pod Pro czy Ps5 chociaż z drugiej strony zieloni już i tak totalnie olali rozdziałke i nic nie robią ze starymi grami w tym kierunku
.
Wracając do Dc to jednak na tv 1080p sytuacja się trochę zmienia, chociaż nadal obraz wyraźnie ostrzejszy dzięki super sampling jest w FH4 i 3. Myśle nad zakupem cinema edition aby połączyć mc+mcge+mcce i wycisnąć jeszcze więcej z obrazu 1080p, ponieważ nie wiadomo ile czasu ci z marselie będą jeszcze robić kabelek pod 4k a Xe93 jest praktycznie nieaktywy, niemal jak nowy i jeszcze na dodatek A90J kusi :lol:

Sony też remaster Killzone i Motorstorm mogłoby wrzucić w 4k60.

« Ostatnia zmiana: Sierpnia 07, 2021, 17:29:45 pm wysłana przez Kyokushinman »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19630 dnia: Sierpnia 12, 2021, 16:18:27 pm »
Grałem w obie gry kilkadziesiąt godzin i bez dwóch zdań FH4 wygląda zdecydowanie lepiej. Fakt, efekt deszczu jest lepszy w Driveclub, podobnie pewnie jakieś szczegóły. Za to pod względem rozdzielczości, tekstur i oświetlenia znacznie wygrywa FH4. Już pomijam fakt, że w FH4 jest otwarty świat, a w Driveclub zamknięte trasy.

(....) Dlatego porównanie screenów nie ma ogólnie sensu. Zresztą nawet porównanie grafiki przez YT jest mocno przekłamane.

Ja ograłem obie gry na tym samym TV. Driveclub nadal wygląda nieźle, ale jednak czuć, że to nieco starsza pozycja. Wielka szkoda, że nie ulepszyli gry pod Pro, bo nawet samo poprawienie rozdziałki by dużo dało.

Święte słowa. Z drugiej strony wiesz jak to jest z Sonybotami. Dla niektórych GTS/Dc to wciąż najlepiej prezentujące się gry wyścigowe.  :roll:

Zgodzę się, że 4k + 60 klatek i koniecznie wypolerowanie ząbkowania krawędzi dużo dałoby Dc, ale tak można zasadniczo o niemal każdej grze napisać. Połowa 2021r. szkoda do staroci wracać. Jak dla mnie kuriozalne jest to, że najładniejsze, najlepsze wyścigi na PS4(Pro) to .... remaster Wipeout. A tyle fantastycznych marek mieli, to klepią co rusz otwarte światy w TPP i może coś Gran Turismo w przyszłym roku pokaże, ale ciężko będzie tej pozycji z Forzami, bo można lubić, nie lubić, ale od lat znakomicie się Motorsport/GOATrizon trzymają.

Chodzą plotki, że na piątce nowy Wipeout ma się ukazać. Jeżeli to nie remaster, remastera Kolekcji Omega, ale z RT, to może być łął.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19631 dnia: Sierpnia 12, 2021, 22:49:24 pm »


No cóż, byle nie górny lewy róg. :angel:

 


Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19632 dnia: Sierpnia 13, 2021, 12:00:30 pm »
Już ci pan POK i pan Magik wytłumaczyli gdzie jest miejsce Dc w szeregu, a gdzie GODrizon. To, że znajdziesz kilka słabszych elementów tej drugiej i jakieś niesamowite zdjęcia tej pierwszej dodasz (też mam pełno imponujących zrzutów z Dc), nie oznacza nagle, że staruszek z 2014r. pozamiata znacznie młodszą, wyraźnie lepszą konkurencję. Choć zgodzę się, że efekt deszczu wciąż jest niesamowity.

Z nowszych informacji (wersji na Graj Stację V w wersji godnej - brak).


Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19633 dnia: Sierpnia 13, 2021, 12:37:48 pm »
Jaki z tego GOATrizon to zdjęcie z barankami pokazuje.

A co do symulatora niepokolejeń w głowie, dlaczego inne wersje nie dostały łatki? Na to idą przychody z GP, na niepojawianie się ulepszeń na innych sprzętach? Może pan P. i pan N. wytłumaczą? Nie no, żartuję, obejdzie się bez tłumaczeń.
W sumie można to potraktować jako kolejny ekslusiw, do obiecanych 120 brakuje co prawda raptem 90 (strzelam, nie patrzyłem, może więcej?) ale jak na chodzoną grę filmową to aż o sześć za dużo.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 13, 2021, 12:50:29 pm wysłana przez Juras »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 046
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19634 dnia: Sierpnia 14, 2021, 18:06:04 pm »
Grafike polepszyli w symulatorze chodzenia pod XSX a wersji pod PS5 nie, ewidentnie zalatuje zielonymi z oczywistych powodów.
Teraz tak jakoś uświadomiłem sobie, że NT jako twórcy zaliczyli chyba największy downgrade systemu walki w historii. Po topowym ich osiągnięciu w DMC zrobić slow motion z 2 ciosami na krzyż :lol:

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 977
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19635 dnia: Sierpnia 14, 2021, 18:39:28 pm »
Przy ich wcześniejszych grach pracowało jakoś 5 razy więcej osób, hellblade powstał w jakieś 20 osób przy mniejszym budżecie.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19636 dnia: Sierpnia 14, 2021, 20:28:01 pm »
Z ciekawości sobie nawet sprawdziłem:

Cytuj
Większość gry została ukończona w kwietniu 2012 wraz z pomocą Capcomu w kwestii systemu walki. Capcom nadzorował ten aspekt gry, pilnując aby grana postać odpowiednio czule reagowała na sterowanie oraz dodając nowe powietrzne combosy, niewidziane wcześniej w całej serii[17]. Zespół developerski zawierał ponad dziewięćdziesięciu członków z czego blisko dziesięciu było z Capcomu. Hideaki Itsuno, jedna z osób odpowiedzialnych za Devil May Cry 2, Devil May Cry 3 oraz Devil May Cry 4, nadzorował całość projektu, a dwóch kolejnych członków Capcomu, Jones i Motohide Eshiro, przejęli rolę producentów. Chcieli wspomóc Ninja Theory w procesie powstawania DmC, sprawić aby grało się w nią w sposób podobny do poprzednich odsłon

Natomiast Hellblade:
Cytuj
Self-described as an "independent AAA game", Hellblade was created by a team of approximately twenty developers led by writer and director Tameem Antoniades.

No i ten niższy budżet oraz brak wsparcia Capcomu niestety było czuć, chociaż sama gra i tak jest dobra. Jeśli zaś chodzi o odświeżoną edycje, to zdecydowanie bardziej przydałyby się lepsze tekstury, bo te obecne są niestety słabej jakości, a oświetlenie i tak było jednym z lepszych elementów graficznych gry.

Zobaczymy co pokażą przy okazji drugiej części. MS sypnął kasą, ale jak na razie się nie śpieszą. Z tego co obecnie wiadomo, gra nie wyjdzie raczej wcześniej niż przed końcem 2023.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 046
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19637 dnia: Sierpnia 14, 2021, 21:48:26 pm »
No i wszystko jasne, teraz już przynajmniej wiadomo dlaczego w DMC tak dobrze się grało.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 046
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19638 dnia: Sierpnia 20, 2021, 18:51:57 pm »


W 30 fps i max 1440p może to jakoś ruszy na tej generacji.
Jednak i tak ta gra to raczej wielka ściema.


Co jeszcze.
Na XSX pojawił się właśnie kapitalny emulator Psxa Duckstation gdzie niemal wszystko smiga perfekcyjnie w 4k60fps z shaderami xbr itp.
A tym niebieskim nadal ciężko wrzucić cos takiego oficjalnie i trzeba pod zieloną trawą u konkurencji się dokopywać.

O nim mowa.


« Ostatnia zmiana: Sierpnia 20, 2021, 23:39:11 pm wysłana przez Kyokushinman »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 046
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19639 dnia: Sierpnia 28, 2021, 16:43:38 pm »


Super, fajnie, ale po Plage i Metro kolejny downgrade.
Tym razem obiekty doczytują się obok postaci.

https://www.pushsquare.com/news/2021/08/naughty_dogs_multiplayer_game_described_as_cinematic_experience_between_players

To co teraz po lgbt, nudnych wycieczkach krajoznawczych i likwidacji topowych postacie pora na shitowate multi fornite jako priorytet? :lol:

« Ostatnia zmiana: Sierpnia 28, 2021, 17:10:41 pm wysłana przez Kyokushinman »